3.0 tfsi 335i

bs

Silnik Roku znów dla Volkswagena

Silnik Roku znów dla Volkswagena

Pisaliśmy już o dwukrotnie wyróżnionym silniku AMG. Dziś przedstawiamy pełny spis zwycięzców w dorocznym, prestiżowym konkursie Engine of the Year. Zwycięzcą całego rankingu został podwójnie doładowany motor 1.4 TSI Volkswagena

Najlepsze silniki 2011 roku

W dziesiątce najlepszych silników 2011 roku według magazynu Wards AutoWorld znalazły się motory produkcji Audi, BMW, Chryslera, Forda, Chevroleta, Hyundaia, Nissana, Volkswagena i Volvo

Najlepsze silniki roku

Amerykański magazyn Ward's AutoWorld już po raz osiemnasty zaprezentował listę najlepszych silników roku

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

), Explorer (274 KM), Lincoln MKC (289 KM) fot. Ford fot. Ford 1. miejsce - silnik: BMW M 3.0 l, 6 cylindrów, twin-turbo Samochody: BMW M3, M4 (431 KM) BMW 2. miejsce - silnik BMW 3.0 l, 6 cylindrów, twin-turbo Samochody: BMW M135i, 235i (326 KM), 640i (320 KM), 335i, 435i, Z4 35i, 535i, X3 35i

Re: 3,0 TFSI

, w którym V8 idzie w odstawkę (ostanie się jako doładowane do prawie 500 koni w RS4). Chyba, że szpiony Audi w Monachium doniosły, że nie będzie 535i, a od razu 540i z 326 KM, no to wtedy sprawa jasna, zrobią pewnie taki numer jak w A4 2,0 TFSI z 180/211 KM i wersja 290-konna będzie pozycjonowana

Re: 3,0 TFSI

al9 napisał: > v6 > benzyna > 290 KM > > jesli będzie palił średnio 10 > i będzie tańszy niz 3tdi > to po co kupować diesla? > miodzio... > al Sądzę, że będzie droższy - i to wyraźnie - od 3,0 TDI.

Re: BMW 335i xDrive | Za kierownicą

Zapomnieli o A5 3.0 TFSI z kompressorem i bye bye turecka chała ...

Re: 3,0 TFSI

al9 napisał: > jesli będzie palił średnio 10 > i będzie tańszy niz 3tdi > to po co kupować diesla? > miodzio... Nie wiem czy miodzio - o tym się przekonamy za 10 lat, kiedy w kraju nad Wisłą pojawią się pierwsze używane egzemplarze z silnikami ze sprężarkami Rootsa o

Re: BMW Serii 3-335i (3.0 turbo 330 KM) juz werze

Audi szykuje silnik 3.2 TFSI, a Mercedes już zapowiedział pojawienie się całej gamy silników benzynowych doładowanych. Pierwszy jest 2.0 T 200 KM, który wejdzie do A-klasy, za nim maja się pojawić doładowane V6.

Re: 3,0 TFSI

jeździł jak mercedes beczka. 30 lat, prawda. I prawda, że na oleju rzepakowym też. No i cóż za majestat! 30 sekund do setki.

Re: 3,0 TFSI

> To samo pytanie należałoby zadać generalnie w > odniesieniu do silników z wtryskiem bezpośrednim (jakość paliwa !). > Coś czują że fora będą wtedy inaczej śpiewać. A diesle, to niby jaki wtrysk mają od 10 lat? A padające sprężarki i koła dwumasowe diesli to co jest? Zaleta

Re: 3,0 TFSI

v6 benzyna 290 KM jesli będzie palił średnio 10 i będzie tańszy niz 3tdi to po co kupować diesla? miodzio... al

Re: 3,0 TFSI

milleniusz napisał > A diesle, to niby jaki wtrysk mają od 10 lat? A padające sprężarki i koła > dwumasowe diesli to co jest? Zaleta? Śpiewają te forumy o tym? Śpiewają. Koła dwumasowe padają od bezpośredniego wtrysku ?

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

wskazywać, że silnik TFSI ma faktycznie sporo więcej niż deklarowane 290 KM, nic dziwnego, w BMW 335i dostaje się 50 koni w gratisie. Bezpośrednio te niezwykle ciekawe silniki, sprężarka mechaniczna vs biturbo, ciężko porównać, zwykły 335i z automatem robił setkę w 5,7 s przy średnim spalaniu 11,9 l, 335i

Re: 3,0 TFSI

simr1979 napisał: > Nie wiem czy miodzio - o tym się przekonamy za 10 lat, kiedy w kraju nad Wisłą > pojawią się pierwsze używane egzemplarze z silnikami ze sprężarkami Rootsa o > przebiegu powyżej 200 tyś km Zdaje się, że z takimi sprężarkami sporo lat jeżdżą Mercedesy i

Alpina D3 vs A4 2.0 TFSI - mój ulubiony przykład .

200 KM/280 Nm 10.2 l/100 km 241 km/h max i teraz 80-120 km/h VI biegu 12.6 s 60-100 IV biegu 6.7 s Inne przykłady to 535d vs E350 , 335i vs 335d , 2.0 TDI vs 2.0 FSI , 2.0 TDI 170 KM vs 1.4 TFSI 170 KM , 320si vs 320d itd. To dotyczy nowych ,ale używanego diesla bym nie kupił . Ludzie z UE

Re: BMW 335i xDrive | Za kierownicą

Audi A5 3.2 Ben 265 KM TFSI Hatchback-5d Sportback quattro Automatyczna-7 S tronic.

Chiptuning silnika 2.0 TFSI ??

Witam, czy robil ktoś z Was sobie chiptuning silnika 2.0 TFSI ?? jakie parametry sa najbardziej optymalne? Co macie po chipie?? gdzie to robiliscie? Co sadzicie o tak podniesionej mocy? Wlasnie wije sie z myslami, czy zrobić to w Golfie 2.0 TFSI..nie wiem jak to sie spisuje i czy nie

Re: Alpina D3 vs A4 2.0 TFSI - mój ulubiony przyk

traktorzysta napisał: > Inne przykłady to 535d vs E350 , 335i vs 335d , 2.0 TDI vs 2.0 FSI , 2.0 TDI > 170 KM vs 1.4 TFSI 170 KM , 320si vs 320d itd. To dotyczy nowych ,ale > używanego diesla bym nie kupił . Ludzie z UE cieszą się z diesli i gazu, > bo muszą przecież płacą za

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

>Jednak ja bym wybrał 335i ,albo 330i Co to znaczy wybrał? Ktoś kto kupuje 320d nie stoi przed takim wyborem. Jak by wybór miał to by brał lepszy silnik. Nie wiem jak E klasa, ale porównanie komfortu jazdy 3 coupe E46 i E39 wypada blado dla tej pierwszej. Nawet ze względu na szerokość

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

Testowali go fani BMW ,więc ja im wierzę . Zresztą ja jechałem BMW 320d i spalił mi na odcinku 200 km 6 l ,czyli rewelacja ,ale strasznie głośny w mieście . Mnie to drażniło . Jednak ja bym wybrał 335i ,albo 330i . Są szybsze ,cichsze i na papierze 330i pali 8.7 l ,więc w praktyce będzie

Re: BMW X3 3.0sd

stefcioburczymucha napisał: Porównywalną moc zapewnia silnik 2.0 TFSI w Audi S3 265 KM i też ogromny moment > obrotowy od niskich obrotów. Jeśli w Audi moment wynosi 350 Nm i jest wg Ciebie " ogromny ", to jakbyś określił 580 Nm w BMW?

Audi A4 2.0 TFSI

Witam, mam zamiar kupić audi A4 z silnikiem 2.0TFSI i chciałem Was zapytać, czy ktoś miał może do czynienia z tym silnikiem i mógłby mi powiedzieć to i owo o jego dobrych i złych stronach? Podobno jest to bardzo dobre połączenie świetnych osiągów (200KM) i umiarkowanego spalania. Co Wy o tym

Re: a3 sportback - 2.0 TFSI

> Znajomy ma taką maszynkę razem ze skrzynką DSG. Jeździ nim od ok. 2 miesięcy i > jeszcze jest pod wrażeniem osiągów tego samochodu. Osiągi rewelacyjne, trochę p > ali ale to 200KM. Na masce bagażnika ma 2,0T. Nie mieszka czasem na Saskiej Kepie? -- Pozdrawiam

Re: a3 sportback - 2.0 TFSI

Znajomy ma taką maszynkę razem ze skrzynką DSG. Jeździ nim od ok. 2 miesięcy i jeszcze jest pod wrażeniem osiągów tego samochodu. Osiągi rewelacyjne, trochę pali ale to 200KM. Na masce bagażnika ma 2,0T. Jak spotkacie coś takiego na drodze to duża szansa, że możecie tylko tyle zobaczyć.

Re: A6 3.0 TDi quattro

Pierwszy raz slysze zeby quattro bylo awaryjne i drogie w eksploatacji. Wrecz przeciwnie to bardzo trwaly naped i to akurat nie sprawia problemow Moim zdaniem najrozsadniejszy wybor do tego samochodu to 2.0TFSI

Re: dodża przygody z serwisami

> 2.0TFSI. Ej, ale trypel napisał, że będzie szukał "dużej benzyny" - co, jak zakładam, biorąc pod uwagę, że Dodż ma 2.8, oznaczać musi co najmniej 3-3,5 litra - a nie jakiś germański turbowynalazek.

Re: Chiptuning 2.0 TFSI

Znajomy robił Tuning Seata Cupry 2.0 TFSI w firmie z Opola , 44tuning i naprawdę znają się na rzeczy. Jest z tego zadowolony, więc mogę polecić gdyż jechałem tą Cupra, rewelacja - zobacz sam www.44tuning.pl

Re: cena A3 sportback 2.0 TFSI

. Nowy silnik 2.0 TFSI łączy w sobie obie te zalety – doskonale sprawdza się na drodze i zużywa mniej paliwa. Technologia FSI® opiera się na sprawdzonej w sportach samochodowych technice wtrysku bezpośredniego. Z każdej kropli paliwa uzyskuje się maksimum energii, zmniejszając poziom

Chiptuning VW Golf GTI 2.0 TFSI...???

Witam, mam pytanie do Was: czy i jaki jest możliwy chiptuning Golfa GTI 2.0 TFSI? Chodzi mi o to, by nie intgerować w zmiany mechaniczne samochodu, lecz tylko w zmiane oprogramowania. Czy są takie możliwości i jakie dają rezultaty? Pozdrawiam,

Re: cena A3 sportback 2.0 TFSI

jeżeli jeszcze nie rozwiano wątpliwości to sportback 2.0T SERYJNIE ma napęd quattro kultura franka-b i nazywanie kogoś "debilem" bez komentarza

Re: BMW X3 3.0sd

Porównywalną moc zapewnia silnik 2.0 TFSI w Audi S3 265 KM i też ogromny moment obrotowy od niskich obrotów. 272 KM zapewnia nowy 3 litrowy silnik z BMW 330i coupe bez jakiegokolwiek doładowania. Z lekkim "piardem" takim raczej dla bajeru niż dla mocy ma już ponad 300 KM, a u tunera z mocnym

Re: cena A3 sportback 2.0 TFSI

punter napisał: > auto kosztuje 143.900 zł No więcej nie powinno zwłaszcza że quattro jest w Niemczech za niecałe 30 tys. euro i pełno tego stoi na placach.W takiej sytuacji to nie wiem kto chciałby dopłacać polskiemm importerowi 40 tys

Re: cena A3 sportback 2.0 TFSI

> jeżeli jeszcze nie rozwiano wątpliwości to sportback 2.0T > SERYJNIE ma napęd quattro Jednak nie seryjnie, zalezy od skrzyni. Ale mniejsza o to, w germanii kosztuje 28500EUR (119 000PLN) (obie wersje DSG i 6g a roznica w cenie 50 Euro), co nie zmienia faktu, ze z www

Re: cena A3 sportback 2.0 TFSI

zgoda, z tym, że w polskich warunkach dyskusja czy za to auto 140tys to dużo nie ma sensu bo jak każda marka luksusowa audi ma poprostu swoich zwolenników i tyle podobnie jak garnitury za kilka tysięcy i skarpetki za kilkaset. popyt na audi, bmw, merca itp jest u nas absolutnie niezalezny od

Re: nie podskakuj alowi bo al ma szmal i duzego h

Ale o co tu chodzi, rozmawialismy o silniakch benzynowych z turbo,a nie od dieslach.. Ja jezdze common railem codziennie, jezdze drugim common railem firmowym tez codziennie, nie zauwazylem jakiejs niewiadomo jakiej roznicy.. osobiscie wole 3.0TFSI niz 3.0TDI Jednak nastepnym strzalem chyba i

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

ekstrapolowane 5,8 s 0-100 dla 535i wydaje mi się być wartością trochę zbyt optymistyczną, z powodu j.w., niestety nie mam pod ręką nadającej się do zastosowania pary testów. No nic na całkowicie miarodajne, trzeba będzie poczekać albo aż A6 trafi do Ameryki albo 3,0 TFSI do A4

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

karakalla napisał: > Bezpośrednio te niezwykle ciekawe silniki, sprężarka mechaniczna vs biturbo, ciężko porównać Niedawno Edmunds Insideline testował BMW 535i i kilka innych aut konkurujących bezpośrednio z 3.0TFSI. BMW 535i twinturbo: 5,5 sek. 0-96,6 km/h 22,5 MPG ~= 10,45 l/100 km

BMW - najlepszy silnik na świecie.

W konkursie International Engine Of The Year 2007 wygrał silnik BMW 335i. Poza tym silniki BMW zwyciężyły w 7 na 12 kategorii. W kategorii silników o 1,8 do 2- litrów wygrał silnik, który pracuje w aucie użytkowanym przeze mnie - 2,0 TFSI.

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

sniperslaststand napisał: Można argumentować, że 3.0 TFSI ma przewagę mocy w dolnym zakresie obrotów nad wolnossącym V6 użytym do zestawienia, ale w przypadku aut seryjnie z automatami jest to mało istotne. Jest to OGROMNIE istotnie. W każdej chwili, w razie potrzeby, skrzynia

Re: Pierwsze oferty tuningu silnika 2.0 TFSI-do 3

> golfa GTI z silinikiem 2.0 TFSI mozna juz tuningowac do 350 KM (pewnie audi > A3 2.0 TFSI tez, potem dojdzie jeszcze nowy passat i pare innych modeli) > > pierwsze kilka "stagow" jest z uzyciem "ci.." > > co na to fani diesli??? A po cholerę mi te 350 KM? I tak

Jakie porównania chcielibyście zobaczyc ?

Jak miałyby wyglądac ? Wg. mnie pomiary przyspieszeń do 200 km/h ,pomiary 80-120 na VI biegu plus II/III i IV,V biegu . Pomiary hałasu . Pomiary na torze w Poznaniu lub innym . Moje typy porównań : - Octavia RS vs Octavia 170 KM TDI - Golf V 2.0 tdi DSG vs Golf 2.0 TFsi DSG - BMW 335i vs BMW

Re: Nowe szaty Audi A4

Silniki: Diesle 2,0 TDI 120, 136 (tzw. zielony), 143, 163 i 177 KM oraz 3,0 TDI 204 i 245 KM. Benzyny 1,8 TFSI 120 i 170 KM, 2,0 TFSI 211 KM oraz 3,0 TFSI 272 KM, a także wspomniane S4.

Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

13.2 s 60-100 IV biegu 6.3 Teraz Audi A4 2.0 TFSI (dane Testjahrbuch 2005) masa 1509 kg 0-160 km/h 17.4 s 200 KM/280 Nm 10.2 l/100 km 241 km/h max i teraz 80-120 km/h VI biegu ... 12.6 s 60-100 IV biegu 6.7 s BMW trzeba było podrasować u Alpiny ,żeby ledwo dorównała seryjnej Audi A4

audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

Witajcie serdecznie zawęziłem wybór nowego samochodu do tych 2 modeli. Audi 2.0 TFSI z Stronic i quattro w s-line czy może 328i ze sportowym automatem ale bez x-drive w m-pakiecie. Pytania: 1. czy 4x4 robi różnicę? 2. czy radość z jazdy jest rzeczywiście po stronie bmw? 3. Nie ukrywam

Re: Moze A3/2.0/TFSI byloby lepsze?

a to ma RWD? mi jakos zdecydowanie sierki bardziej podchodzily ;) byly lzejsze i mialy mocne elastyczne silniki od 120 do 220 KM. tylko ta blacharka, grrrrr ... taczki zostawny dzieciakom do lansu :P -- Nie gniewaj się, Waldek, ten tramwaj jest naprawdę twój, a reszta moja...

Re: a4 limuzyna 2tfsi czy a5 sportback 2tfsi

Etam A4. Połowa tego forum może sobie takie kupić za dwie pensje. Jak chcesz koniecznie Audi, to kup se A7 3.0 TFSI Quattro i ładnie dobierz lakier i wykończenie. A dla żony R8 Spider. Bo co tak sam Audi będziesz śmigać.

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Jak na tak ciężkie auto, quattro i fajne osiągi - spalanie jest bardzo przyzwoite.

Re: Chiptuning silnika 2.0 TFSI ??

krzysiek_ww napisał: > czy robil ktoś z Was sobie chiptuning silnika 2.0 TFSI ?? > jakie parametry sa najbardziej optymalne? Co macie po chipie?? > gdzie to robiliscie? Nie sadze, zeby ktos to juz robil. To nowy silnik, pakowany do GTI chyba, nie? Na marginesie - przecież tam

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

No, oczywiście. W tej klasie mniej palą, przy podobnych (nieco słabszych) osiągach tylko BMW 535d, Mercedes E420 CDI oraz Lexus GS450h (celowo zestawiam różne systemy), są jednak dużo droższe, no i w żadnym z nich nie jest dostępne quattro

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

kmiocie nawet nie rozumiesz co czytasz a kogos pouczasz malo wazne ze mniej pali o gowniane 0.1 litra na 100 km ale Audi ma haslo reklamowe "przewaga dzieki technice" i gdzie ta przewaga w tym modelu jakos nie ma zdecydowanej przewagi i bynajmniej nie bronie Opla ale tak uwazam technika

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

Jak już popisujesz się umiejętnoscią pisania po polsku i liczenia do dziesięciu to mógłbyś rzetelnie wspomieć o tym jak wypada ogóle podsumowanie testu. "Jakość, napęd i zachowanie na drodze zapewniają Audi jednoznaczną przewagę punktową, której nie jest w stanie zniweczyć mniej korzytny

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

i tak bralbym Astre przynajmniej zadne buraki w polsce jej nie ukradna szkoda tylko ze jeszcze nie ma wersji 240KM to dopiero bylaby jazda Audi tez fajne ale wolalbym wersje 3d i w wykonaniu S3 ale na to przyjdzie poczekac Golf GTI to przy tym wiocha :-) kolejny LOL dla VW

Re: Pierwsze oferty tuningu silnika 2.0 TFSI-do 3

stare Lancery Evo sprzed 10 lat mialy takie parametry co z tego ze Golfa podkrecisz do 350 KM jak ma naped tylko na przod Audi przynajmniej ma quattro wiec nie bedzie tak zle ale silniczki zupelnie nie nadzwyczajne Lancer FQ 400 ma 410 KM z 2 litrow w wersji fabrycznej i bez wiekszych

Re: Genewa 2010 | Nadjeżdża Audi RS5

4,0 TFSI jest zdaje się dopiero przygotowywany i jego pojawienie się już teraz stanowiłoby niemałe zaskoczenie... Raczej 4,2, a może mocno podkręcony 3,0 TFSI?

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

sam jestes tłuk po to daje link zeby kazdy mogl sam obejrzec technika FSI powinna dawac wieksza oszczednosc i taki stawiam wniosek jak masz inne zdanie to napisz a nie wyzywaj nikogo bo wychodzisz na buraka

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

no Astra 240 KM to bedzie ciekawe autko i sporo tansze od Audicy faktem jest ze moze jakosc nieco nizsza ale kto wie i tak wszystko zalezy od konkretnego egzemplarza bywa ze nowe A6 jest kijowo zmontowane choc to ulamek procenta ale jednak Peugeot np nie zrobil mocnej wersji 307 a dlaczego

Re: Chiptuning silnika 2.0 TFSI ??

Wiem ze w jakis sposob na pewno wplywa to na zywotnosci wszystkich komponentow,ale teraz kwestia jak... Ja mam VW GTI 200KM, wiem ze Audi i Seat z tego samego silnika posiadaja moc 230KM i 245KM...i dlatego ciekawi mnie ten tuning... A po co tuningowac...jezdzilem mocniejszym samochodzikiem..i

Re: Chiptuning silnika 2.0 TFSI ??

krzysiek_ww napisał: > Ja mam VW GTI 200KM, wiem ze Audi i Seat z tego samego silnika > posiadaja moc 230KM i 245KM Audi już nawet 265 i 272 KM.

Re: Pierwsze oferty tuningu silnika 2.0 TFSI-do 3

charaktersytyka dzwieku jest inna ale to juz kwestia gustu ja wole odglos diesla. Ale obiektywnie, otwieram testy Auto swiata i prosze: C5 2.2 d 59 66 69 Evanda 2.0 59 67 72 Mondeo 1.8 s 59 69 73 Accord 2.2 d 60 67 70 Merc C 220 d 59 65 69 Avensis 1.8 59 69 71 3

A4 TFSI quattro vs alltrack

ile jest to gorsze od permanentnego 4x4) no i A4 2.0 TFSI. Plusy audi: osiagi, napęd, Minusy audi: zuzycie paliwa (ważne bo prywatnie jezdzę ze 3 tys msc a słuzbowo ze 4-5), nisko zawieszone (lubie dziurawe drogi 17tej kategorii), małe w srodku z tyłu i bagażnik nie poraża. Plusy vw: pojemność

A1 TFSI

nasłuchał sie człowiek historii o cudach jakie potrafią nowoczesne dałnsajzingi i jak sie pojawiła możliwosc paru dni testów to wziął naiwnie. 4 dni 500 km 200 miasto 300 trasa (autostrada w wiekszosci) wersja 122KM, automat 7 biegów Pierwsza uwaga - ktos kto do takiego auta wybiera felgi

Re: silniki Audi

Lada moment pojawi się w ofercie silnikowej A4, 3,0 TFSI i to chyba będzie najlepsza propozycja. W drugiej kolejności wybrałbym 3,0 TDI. Jeśli w/w przekraczają Twój budżet, to można pomyśleć nad 2,0 TFSI/ 211 KM.

Re: Nowe Audi A6 od 198 300 zł

podejrzewam, że 3.0 tfsi to jest zajeb***ość do kwadratu, nie miałem okazji takim jeździć, ale na bieżąco mam kontakt z 2.0 tfsi, i jeżeli te 3.0, będą choć troszkę lepsze niż 2.0 to będzie już to ogromny skok do przodu...

Re: Chiptuning silnika 2.0 TFSI ??

krzysiek_ww napisał: > Wiem ze w jakis sposob na pewno wplywa to na zywotnosci wszystkich > komponentow,ale teraz kwestia jak... Zapytaj na forum VW. Tam sa praktycy. Tutaj moze tez, ale jesli tak, to sie nie ujawniaja. > Ja mam VW GTI 200KM, wiem ze Audi i Seat z tego

Re: Mazda 3 2.0 i-stop | Za kierownicą

. TFSI oraz o konstrukcjach hybrydowych, gdzie źródeł potencjalnych problemów użytkowych jest co niemiara. Mazda wybiera i tak baaardzo bezpieczne rozwiązania.

Re: Pierwsze oferty tuningu silnika 2.0 TFSI-do 3

no i co tu zapodajesz teksty po niemiecku to polskie forum chlopcze bez szkoly nie umiesz przetlumaczyc to nie zapodawaj kiedys kogos juz pouczyles o tym a sam jestes nie lepszy typowo polska dwulicowosc

Świece 4-elektrodowe do silnika TFSI?

Chodzi o technologię powietrzno-ślizgową Boscha. Miałem kiedyś takie w silniku MPI i bardzo sobie chwaliłem. Poproszę forumowych ekspertów o wypowiedź. PS. Bosch w katalogu części do silnika 2.0 TFSI podaje zwykłe świece 2-elektrodowe.

Turbina w benzynowym 2.0 FSI i jego moment .

Podrasowany 2.0 TFsi osiąga maksymalny moment już przy 1850 obr/min . O-100 km/h 6.2 s 60-100 2.9 80-120 3.7 to są test ze skrzynią DSG . Tylko to spalanie na poziomie 11.8 l / 100 km .

Nowe Audi S4 bez V8

8 i tak nie miałoby bezpośredniego odpowiednika u konkurencji, na M3 i C63 za słabe, na konkurenta 335i za drogie. Ceny paliwa wymuszają chyba pierwsze oszczędności nawet w wyższych klasach cenowych i lecą cylindry. Można może oczekiwać, że pojawi się wzmocniona wersja 3,0 biturbo BMW (340i albo

Re: Audi A4 2.0 TFSI

mało kto ma ten silnik, to jednak nowość i to nietania... super wybór, sam chciałem to auto kupic dokładnie z tym motorem.. niestety, pieniędzy starczyło na accorda 2,4 :-)) (nie jest źle) Z rodziny tfsi Niemcy najbardziej chwalą 1,8 - tym jeździłem... Dobry, ale przy masie auta nie

Re: A3 sportback 2.0T quattro - ile kosztuje???

Nie wiem skad wytrzasnales ta cene. bo z konfiguratora Audi: Audi A4 2.0 TFSI 200 KM (147 kW)quattro, 6 biegów - PLN 158850.00 i do tego z rawdziwym quatro a nie syfnym hadexem jak w A3.

Re: Dacia SAndero Stepway

Warto.Mam znajomego co sciagnal z usa nowe bmw 335 coupe za 70patykow ze wszystkimi oplatami (salonowe zarejestrowane tylko na slupa) ,2gi kupil 3miesiecznego passata 2.0tfsi (ale znowuz po delikatnej stluczce) wyszedl ze wszystkim 40k ale jak dolar kosztowal 2 zyla.A skoro teraz $ kosztuje 3 zyla

Re: Audi S4.

Zobaczy się, jednak w prasie niemieckiej, najlepiej w tomacie poinformowanej, mówi się głównie (prawie wyłącznie) o wzmocnionym 3,0 TFSI. Idzie chyba o to, że BMW 335i jest pod względem osiągów niepokojąco dla marketingowców Audi blisko S5 z tym V8, trzeba pamiętać o 4x4 w Audi i ponad 100 kg

Pierwsze oferty tuningu silnika 2.0 TFSI-do 350KM

www.germancarfans.com/tuners.cfm/tunerid/7041029.004/volkswagen/1.html golfa GTI z silinikiem 2.0 TFSI mozna juz tuningowac do 350 KM (pewnie audi A3 2.0 TFSI tez, potem dojdzie jeszcze

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

5,7 l/100 km, a świstak siedzi i zawija... 3.0 TFSI też miał spalać poniżej 10 - w A5 potrafił wciągnąć w mieście 25 litrów na setkę, a dycha była nieosiągalna nawet na trasie. -- parada karzełków

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

turbobenzynowce, bedzie uzupelnienie. > juz teraz ceny sie wyrownuja np nowe A3 Sportback: > > 2.0 TFSI 200 KM - 29 000 EUR > 2.0 TDI 140 KM - 26 950 EUR > > roznica tylko 2050 EUR a dostajesz silnik mocniejeszy o 60 KM z takim samym > momentem dostepnym od 1800 obr i do

Q5 2.0tfsi vs X3 28i vs XC60 2.0t5 vs CX-7 2.3disi

co najlepsze??? AUDI 225 KM BMW 245 KM VOLVO 240 KM MAZDA 260 KM dodałbym jeszcze INFINITI FX 35 ale prawie nie ma bagaznika więc odpust. uwzględniając koszty eksploatacji, awaryjność, radość z jazdy/osiągi, warunki przewozowe dla 4 osób. dzięki pozdrawiam....

Re: audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

forum.gazeta.pl/forum/w,20,148732478,148733839,Re_audi_a5_2_0_TFSI_czy_bmw_328i.html sam nie wiesz, czego chcesz- jak rozkapryszona ciotka

Re: Wolne fantazje

We wspomnianym teście AZ 295-konne Evo robi setkę w 5,2 sekundy. Przy czym od 335xi jest lżejsze o jakieś 100 kg. Pytanie, jaką ma faktyczna moc. Kwestia faktycznych mocy naprawdę nie jest bezzasadna, weźmy A6 3,0 TFSI z pierwszego wpisu, które setkę wyciąga w 6,2 s, natomiast A6 4,2 FSI - w 6

Re: Olej silnikowy do TFSI ??

A konkretnie jaki TFSI ? Jeśli 2,0 to użytkowałem Octavię RS z takim silnikiem i w instrukcji obsługi są DOKŁADNIE podane specyfikacje olejów i tego NALEŻY się trzymać. CZĘŚCIOWO inne są specyfikacje dla stałych i zmiennych kresów przeglądowych.

Re: Turbina w benzynowym 2.0 FSI i jego moment .

Przedewszystkim zmieniona elektronika w seryjnym 2.0 TFsi i wydech co z 200 KM zrobiło 250 KM i 280 Nm na 360 Nm .

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

traktorzysta napisał: > Ale ja nie podważam niskiego spalania diesla . Też robię długie trasy i > przyjemnie jest nie tankować przez 1000 km ,czyli dojechać na miejsce i wrócić > bez tankowania ,moja benzyna ważąca 1700 kg o osiągach Audi A4 2.0TFSi na > trasie spala mi 8

Re: Audi A7 bez kamuflażu

Silniki można, jak mi się wydaje, dość łatwo odgadnąć: 3,0 TFSI, 4,2 FSI V8, który zostanie w bliskiej przyszłości zastąpiony przez 4,0 TFSI, 5,2 V10, na pewno doładowany w RS7, zastanawiałbym się, że będzie wolnossący, czy też w S7 znajdzie się coś innego, np. podkręcony 3,0 TFSI albo V8 ponad 400

Nowe Audi A6,Bmw 5,Saab 9-5,czy Alfa 166?

Które auto wybrać??: -Alfa Romeo 166 3.2V6 24V 240 KM -Audi A6 2.0 TFSI 170 KM -Bmw 523i 177KM -Saab 9-5 SportSedan 2.3TS Aero 260 KM

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

Ale ja nie podważam niskiego spalania diesla . Też robię długie trasy i przyjemnie jest nie tankować przez 1000 km ,czyli dojechać na miejsce i wrócić bez tankowania ,moja benzyna ważąca 1700 kg o osiągach Audi A4 2.0TFSi na trasie spala mi 8.6 l ,czyli nielicząc rezerwy mogę przejechać 720

Re: Paryż 2010 | nadjedzie Audi S1?

Akurat to V8 jest nieudanym silnikiem i Audi sie z niego wycofuje na rzecz lzejszego 3.0TFSI.

Re: Audi A6 Allroad Quattro po raz trzeci

@wszyscy przejezdzcie sie najpierw nowym audi a6 (najlepiej 3.0 tfsi) a pozniej komentujcie i porownujcie do innych aut.

2.0 TSI 132 i 154 kW - opinie.

Cześć, pośród rozkosznego obrzucania się błotkiem naszło mnie na pytanie (związane z poszukiwaniem nowych "kółek"). Znam opinie na temat wcześniejszych wersji TFSI - nie trzeba mi mówić, jednak podobno od 2011 mamy już 3 generację tych silników, które podobno pozbawione są wad swoich poprzedników

Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

to by sie zgadzało - moment BMW 410Nm / Audi 280 Nm = 1,46 czyli po przełożeniach na kołach wychodzi podobnie i podobne osiągi! a diesel zawsze mniej pali bo ma wyższa sprawność!

Re: A1 TFSI

Niektórzy właśnie lubią, jak ich tak wytrzepie na mieście. Problem tylko w tym, że takie koło w połączeniu z niezamocnym TFSI i w dadatku z tą skrzynią to słabe połączenie. 15nastki to też nie jest wyjście, bo zasadniczo to auto jest takie, że jeździ się nim mało wygodnie. Jak już mam mieć

Re: Skoda Octavia III - pierwsze projekty i zdjęc

Dodam jeszcze, ze oprocz miejsca, octavia rs 2.0 tfsi przyspiesza lepiej niz audi a4 2.0 tfsi ;) A wogole jak tania marka vw ma sie do tego, ze octavia jest drozsza niz vw golf? Wytlumacz mi to? Przeciez octavia ma byc odpowiednikiem golfa, a jest drozsza.

Re: płacisz rybciu 13,6% akcyzy i dodatkowo 6% VA

robert888 napisał: > chyba że ktoś szuka pudełka z małym silniczkiem więc przypala się do akcyzy 3% Taki 2,0 TFSI 200 KM lub 220 KM nie jest zły.A łapie się na 3,1 %.

Re: Chiptuning VW Golf GTI 2.0 TFSI...???

Oczywiśce, że są takie mozliwości i jest w Polsce kilka firm, które zrobią to porządnie. Jeśli chodzi o rezultaty to poprzez samą zmianę oprogramowania można osiągnąć 235-240 KM. Jeszcze jedno: z reguły te silniki maja "gifty" od fabryki. W jednym z numerów GT był test dwóch aut z tymi

Re: Jeszcze o parametrach

Trochę się nazbierało tych nowości: silnik, zmodyfikowane quattro, nowa skrzynia dwusprzęgłowa po raz pierwszy, obok 3,0 TDI w Q5, sprzęgnięta w ramach koncernu z silnikiem o takich parametrach (nie liczę Bugatti), no bo jednak te 2,0 TFSI i 3,6 były troszkę mniej wymagające. A6 3,0 TFSI wydaje się

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

laguna kombi lepsza w slalomie od accorda typeS 4d i A4 TFSI 4d. to chyba nie jest najgorsze zawieszenie...?

Re: Mocniejszy 2,0TFSI w Audi A4.

Moment imponujący, szczególnie z 7-biegową skrzynią S-Tronic, czyli DSG dla silników montowanych wzdłużnie, osiągi i jazda będą zapewne rewelacyjne, tyle że w sumie cena tej wersji pewnie będzie dość zbliżona do 3,0 TDI czy 3,2 FSI...

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

ostatnich 5 lat z D ktore zostaly wyparte przez TD? > Ale spojrz z innej strony: > A3 2,0 TFSI quattro, 200 KM, 280 Nm = 28400 € > A3 3,2 quattro, 250 KM, 320 Nm = 31400 €. > > Proporcja wcale nie jest bardzo korzystna dla TFSI. ok daltego ze jeszcze mamy w

Re: Cudów nie ma, bo niepotrzebne.

karakalla napisał: No i zastanawiano się, na ile 3,0 TFSI wyprze 3,0 TDI. Ale kto się zastanawiał ? 3,0 TDI jest tak świetnym silnikiem ( zwłaszcza teraz po wzmocnieniu ), że narazie nie ma szans na jego wyparcie.

V8 BiTurbo tak oszczedne jak hybryda?

W ostatnim "auto motor und sport" (numer z 4. kwietnia 2013) jest test porownawczy Audi A8 4.0 TFSI i Lexusa LS600h. Niektore dane samochodow: Lexus LS400h: Naped: 5.0L V8 + elektryczny Laczna moc: 445KM Masa: 2312 kg 0-100km/h: 6,6s Audi A8 4.0 TFSI: Naped: 4.0L V8 BiTurbo z odlaczaniem

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

i sprawdza się świetnie w tym. Wczoraj zrobiłem trasę do Szczecina i spalił mi około 6l ON na 100 km przy normalnej jeździe z wyprzedzaniem. Poza tym jeśli się bierze Alpinę to z drugiej strony postawić należy np. S3

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

Ten wątek powstał w odpowiedzi na stwierdzenie jednego z forumowiczów ,że diesel o tej samej pojemności ,mocy i masie będzie szybszy od wersji benzynowej . Okazało się ,że tak nie jest ,nawet na VI biegu . 2.3 l różnicy w spalaniu ? Dzisiaj różnica w cenie między Pb98 ,a ON wynosi 0.30 gr na

Re: System wykrywania pieszych

Wiec masz starego i slabego 3.0TDI: co najwyzej, bo w rzeczywistosci masz mniej, bo stary i wypierdziany) 204 hp lub 245 hp. Gdybys mial nowego 4.2, lub 3.0TFSI, moglbys powiedziec, ze masz cos lepszego niz S60T6. Ale nie masz, wiec jestes kutasem, ktorego dzis kazdyS60T6 obsika spalinami z