3.2 fsi wymiana rozrządu

Piotr Mokwiński

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

W ostatniej dekadzie udział w rynku tradycyjnych segmentów wyraźnie spadł na rzecz wszechstronnych SUV-ów. Wyjątkiem od tej reguły jest klasa premium, gdzie wciąż stateczne czterodrzwiowe sedany cieszą się niesłabnącą popularnością - także na rynku wtórnym. Wśród używanych szczególnym zainteresowaniem cieszą się konkurujące ze sobą Audi A4 B7 i Mercedes klasy C W204. Sprawdzamy, jak sprawują się po kilkunastu latach użytkowania i co są w stanie zaoferować użytkownikowi.

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

Na rynku wtórnym wielkim zainteresowaniem cieszy się doceniane przez kierowców BMW X3 drugiej generacji i Audi Q5 w pierwszym wcieleniu. Każdy z nich oferuje wysoki komfort jazdy, świetne właściwości trakcyjne, bogate wyposażenie, odpowiednią porcję prestiżu oraz szeroki wybór jednostek napędowych. Niestety, skomplikowana konstrukcja przekłada się na znacząco wyższe koszty bieżącej eksploatacji jak i ewentualnych napraw. Na którą wersję warto się zdecydować?

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Auta, które kosztowały setki tysięcy zł, dziś kupimy za ułamek pierwotnej wartości. Trzeba jednak pamiętać, że musimy liczyć się z wysokimi kosztami eksploatacji, sporym zużyciem mechanicznym i wysokimi cenami części zamiennych. Którymi SUV-ami klasy premium warto się zainteresować?

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Poradnik | Modne, uniwersalne i wolno tracą na wartości. Kompaktowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

sterowane siedziska z pamięcią ustawień. W przypadku Q5, możemy cieszyć się stałym napędem na cztery koła (quattro) doskonale współgrającym z automatycznymi przekładniami i mocnymi silnikami. Wśród benzyniaków, najmniej problematyczny okazuje się wolnossący 3.2 FSI o mocy 270 KM, bądź topowy 3.0 TFSI 354

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

smarnym. Ciekawostkę w gamie stanowi hybrydowa odmiana zbudowana na 2.0 TFSI (245 KM) i wolnossące 3.2 FSI - 270 KM. Szczyt gamy to 3.0 TFSI generujące 272 lub 354 KM. fot. Audi Q5 przekonuje dobrymi właściwościami jezdnymi, wysokiej klasy materiałami wykończeniowymi i komfortem akustycznym. Drażnią

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

kiepskiej jakości i zaniedbań serwisowych. Dotyczy to zwłaszcza benzynowców z bezpośrednim wtryskiem (FSI, TSI, TFSI), niezwykle wrażliwych na jakość paliwa, oraz turbodiesli TDI, wymagających drogiego oleju i stałego nadzoru nad paskiem rozrządu. Najlepiej wymieniać go wcześniej, niż zaleca producent (np

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

- nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień - premiera VW Golfa V AWARYJNOŚĆ Golf IV okazał się

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

20V (125 KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień - premiera VW Golfa

Re: Zakup 8-cylindrówki

. > i podejście wielu m > echaników (kosmiczne stawki lub odmawianie napraw takich silników). Współczuje doświadczenia z mechanikami. Jak ostatnio olej zmieniałem to u mojego mechanika stał na drugim stanowisku właśnie W220 (S65AMG) na wymianę rozrządu. Mały warsztat na obrzeżach miasta, a 20

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

wcześniej. Nie wiem czy wiesz ale we wszystkich od Upa do Arteona 1,0 FSI i TSI 1,2 TSI 1,4 TSI i prawdopodobnie w nowym 1,5 TSI jest ten sam typ rozrząd z interwałem wymiany co 210 000 km. Myślę, że taki układ musiał być bardzo sprawdzony aby go adaptować do wszystkich silników od 60 do 150 KM. W