320 cdi nierówna praca

Piotr Mokwiński

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Zjawisko rosnącego zainteresowania SUV-ami opanowało nie tylko nowe modele, lecz również te z rynku wtórnego. Zadbane Toyota RAV4, Skoda Yeti czy Mazda CX-5 w kilka godzin znajdują nowego właściciela.

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

Większość producentów w tym segmencie aut szuka teraz przestrzeni - kompakty rosną, upodobniają się do minivanów lub wręcz już nimi są. To najpopularniejsze teraz nadwozia - także w klasie kompaktowej.

Mercedes ML 320 CDI - test | Za kierownicą

Jeśli każdy następny ML będzie w podobnym stopniu doskonalszy od poprzednika, czwarta generacja niemieckiego SUV-a powinna unosić się nad ziemią jak poduszkowiec

Mercedes G - 30 lat szlachetnej terenówki

Mercedes G - 30 lat szlachetnej terenówki

turbodieslem montowanym w G 320 CDI. Firma AMG oferuje ponadto G 55 AMG z doładowanym silnikiem o mocy 354 KM (w 1999 roku), 476 KM (2004) i w końcu 500 KM. W tym roku mija trzydzieści lat od wprowadzenia najbardziej kanciastego wśród Mercedesów. Z tej okazji firma postanowiła powrócić do korzeni i zaoferowała

Jaguar XJ6 D Sovereign

. BMW jako jedyny swoje sześć cylindrów ustawia w jednym rzędzie, co skutkuje wyjątkowym brzmieniem silnika i kulturą pracy najbliższą jednostkom benzynowym. Mercedes S 320 CDI 204 KM, 500 Nm, 0-100 km/h: 8,2 s, 235 km/h 325 tys. zł Najbardziej luksusowy Mercedes niebawem doczeka się zmiennika. Jego