406 hdi jaki filtr paliwa

Piotr Mokwiński

Obalamy mity. Te francuskie silniki są zdecydowanie godne uwagi. Na liście 8 jednostek

Obalamy mity. Te francuskie silniki są zdecydowanie godne uwagi. Na liście 8 jednostek

Wbrew powszechnie znanym stereotypom, w ofercie francuskich marek znajdziemy szereg dopracowanych silników benzynowych i wysokoprężnych. Wiele z nich z łatwością deklasuje niemieckich czy japońskich rywali pod względem trwałości i wytrzymałości. Sprawdźmy, które jednostki są szczególnie polecane w ofercie Peugeota, Citroena i Renault.

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Nowoczesne silniki mogą pochwalić się dobrą dynamiką i coraz niższą emisją. To efekt stosowania skomplikowanego osprzętu w istotnym stopniu podnoszącego koszty serwisu. O ile w nowym aucie trudno o awarię, w kilkuletnim wartości faktur mogą przewyższyć cenę pojazdu. Jednak na rynku wtórnym wciąż są modele z silnikiem diesla, które nie powinny przesadnie obciążać budżetu.

Skoda Superb I vs. Peugeot 407 - opinie. Dwa wygodne auta w dobrej cenie. Które lepsze?

Obecnie wystarczy kilka tysięcy złotych, by kupić komfortowe auto wpisujące się w potrzeby 4-osobowej rodziny. Świetnym wyborem może być Skoda Superb I albo Peugeot 407. Trzeba jednak pamiętać o kilku rzeczach przy wyborze, żeby nie narazić się na koszty i awarie.

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Peugeot 407 – Drapieżnie zaprojektowany średniak Po rynkowym sukcesie modeli 405 i 406, w roku 2004 Peugeot rozpoczął produkcję następcy. 407 utrzymał się na rynku do 2011 i doczekał się kontynuacji już jako 508. Podobnie jak w przypadku 406, klienci mieli do wyboru klasycznego sedana, kombi

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

, Seatów, Skód, a na Audi kończąc. Jak w każdym nowoczesnym dieslu, musimy szczególnie uważać na jakość tankowanego paliwa, dwumasowe koło zamachowe i filtr cząstek stałych DPF. Dzięki licznym modyfikacjom i poprawie jakości, nie trzeba się już bać wersji z systemem common-rail. TDI z ostatnich lat uchodzą

[Peugeot 406 HDi) Filtr Paliwa - GDZIE?!

Postanowiłem oszczędzić i samemu wymienic filtr paliwa w P406 HDi. Problemy są od początku - w sklepie zapytano mnie jaki to filtr bo są dwa różne, a potem nie potrafiłem zlokalizowac go w samochodzie (moim zdaniem powinien być gdzieć w komorze silnika, ale coś mi się wydaje, ze go nie ma

Re: [Peugeot 406 HDi) Filtr Paliwa - GDZIE?!

.Odlaczyc minus na akumulatorze .Przygotuj jakis pojemnik ,szmaty ,gazety do wylapania paliwa .Troche tego zawsze wycieka za filtra i przewodow .Jak sie filter odlacza jakos bedziesz musial wyczaic ,rozne filtry maja rozne polaczenia.Moze jeszcze ktos ci dopowie cos.

Nowoczesne silniki wysokoprężne - HDi koncernu PSA

Tak jak wczesniej - suche dane bez komentarza HDi - High Pressure Direct Injection - w tym systemie paliwo wstryskiwane jest pod wysokim cisnieniem bezposrednio do komory spalania Silnik 2,0 HDi (Peugeot 307, Peugeot 406, Citroen Xsara, Citroen Picasso, Citroen Xantia)- 90 KM/4000 obr

Re: Peugeot 406 (1995-2004)

Ja mam 406kę 2.0 HDi 110KM, 234 000 km. Jak na autko o takich gabarytach (kombi) jest zwinne, baaardzo pakowne i wygodne. Świetny komfort resorowania, deska rozdzielcza to może nie jest ostatni krzyk mody ale wszystkie przyciski bardzo logicznie rozmieszczone. Silnik rewelacja (!!!), oszczędny

Jak dla mnie to jednak HDi

elastycznoscia i dynamika (jak na diesla oczywiscie)- osiagi nie pozwalaja na poczucie nizszosci przed "benzynami", - niskim zuzyciem paliwa (minimalnie wyzsze niz w silnikach wolnossacych), - wysoka kultura pracy, a co za tym idzie niski poziom halasu wewnatrz auta, - niskim poziomem emisji spalin (np. PSA