407 1.6 hdi ile oleju

Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi z dieslem. Co oferuje rynek za 30 tysięcy zł? Osiem propozycji

Rodzinne kombi z dieslem. Co oferuje rynek za 30 tysięcy zł? Osiem propozycji

Samochody z dieslami wciąż mają się bardzo dobrze na rynku wtórnym. Dużą popularnością cieszą się zwłaszcza funkcjonalne nadwozia kombi, spełniające się w każdej sytuacji. Pomoc w przeprowadzce czy podróż na drugi koniec Europy nie stanowi dla nich większego wyzwania. Przy okazji przekonują niskim zużyciem oleju napędowego i dobrą dynamiką. Sprawdzamy, co możemy znaleźć w budżecie 30 tysięcy złotych.

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używany Peugeot 407 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.• Jak sprawuje się używany Peugeot 407?

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp. Koncern PSA zamiast Volkswagena Passata proponuje Citroena C5 i Peugeota 407. Sprawdźmy, czy warto zainwestować w auta kosztujące w bazowych specyfikacjach zaledwie kilka tysięcy złotych.

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

opracowanym wspólnie z BMW silnikiem 1.6 THP 156 KM, nie słynącym z trwałości. Zużywa sporo oleju i ma problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu. Spośród gamy wysokoprężnej, największą popularnością cieszy się diesel 2.0 HDI o mocy 140-180 KM. Bazowy 1.6 HDI 110 KM jest zbyt słaby do ciężkiego auta

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

ogłoszenia Peugeot 206 to bardzo popularny samochód na polskich drogach. Auto znajdowało się bardzo długo w produkcji (od 1998 do 2010 roku, a poza Europą nawet do 2012) i pod maską małego Peugeota pracowało kilka różnych diesli. Możemy tu wymienić 1.9 D, 1.4 HDI, 1.6 HDI oraz 2.0 HDI. Z perspektywy

Peugeot 308 - Bliżej ideału

wszystko z nią w porządku, ale przydałoby się trochę więcej precyzji przy zmianie przełożeń i nieco krótsze skoki. W kwestii dynamiki i zużycia paliwa nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Wersja 1.6 HDI o mocy 110 KM to samochód o bardzo dobrych osiągach, zadowalający się skromnymi dawkami oleju napędowego

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

powstała też sportowa wersja coupé, co dodatkowo podkreśla ekskluzywny charakter auta. Wśród udanych i trwałych silników modelu 406 warto wyróżnić wysokoprężne HDI. Pracują stosunkowo cicho i spokojnie, a są dynamiczne i oszczędne. Kalendarium

Powrót bezołowiówki

Powrót bezołowiówki

około pięciu latach. Takie "oszczędzanie" dla wielu kierowców przestaje mieć sens. Co na to importerzy? Aby zahamować spadek zainteresowania dieslami, zaczęli w ostatnich tygodniach obniżać ich ceny. Peugeot oferuje modele 407 z motorami HDI w identycznej cenie jak benzynówki o podobnej

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

000 zł), Nissan Primera Wagon 1.9 dCi (od 92 400 zł), Opel Vectra kombi 1.9 CDTI (od 96 550 zł), Peugeot 407 SW 1.6 HDi (od 96 800 zł), VW Passat 1.9 TDI (97 000 zł), a z drugiej strony obszerniejszy, bardziej komfortowy i często lepiej wyposażony niż tańsze kompakty, takie jak Ford Focus II kombi 1.6

Peugeot 407

mieście, a overboost sprawia, iż bez obawy wyprzedzam inne samochody, nawet pod górę. Jeśli Cie zainteresuje oferta P407 przekonasz sie, że jest to rozsądny kompromis pomiędzy cena, a wyposażeniem. O ile sie nie mylę, jest to najbardziej korzystna oferta z rozważanych. Wykończenie wnętrza nie jest w