407 1.6 hdi wymiana oleju

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używany Peugeot 407 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.• Jak sprawuje się używany Peugeot 407?

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp. Koncern PSA zamiast Volkswagena Passata proponuje Citroena C5 i Peugeota 407. Sprawdźmy, czy warto zainwestować w auta kosztujące w bazowych specyfikacjach zaledwie kilka tysięcy złotych.

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Rynek wtórny od dłuższego czasu rządzi się własnymi prawami. Wśród używanych wciąż ogromną popularnością cieszą się auta reprezentujące klasyczne segmenty. Jednym z nich jest klasa średnia zdominowana przez niemieckich producentów.

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

premiera następcy (Peugeot 407) Silnik W popularnych wersjach 1.8 16V trzeba zadbać o pasek rozrządu. Producent zaleca wymianę co 120 tys. km, autoryzowane warsztaty nawet co 90 tys. km. Po zakupie auta, jeśli nie mamy dokumentacji serwisowej, pasek lepiej od razu wymienić

Re: Peugeot 407 SW - warto??

Mam 407 2,0 HDi, w wersji sedan od 3,5 roku. Przejechane 100.000 km. Żadnych awarii nie było, ani elektroniki, ani mechaniki. Jeżdżę do ASO jedynie na planowe przeglądy i wymianę oleju. Średnie spalanie z całego przebiegu to 6.35 l/100 km. 80% miasto, 20% trasa. Jeśli masz jakieś konkretne

Motodziennik: MINI psychodela

407 1.6 HDI 110: wielokrotnie było problemy z filtrem cząstek stałych, w końcu wymiana koło 100k, wtedy też zepsuło się turbo. Poza tym silnik jak się okazało przez długi czas gubił nieco oleju, a ten wydzielając mało apetyczny zapach przypiekał się pod plastikową osłoną.

Peugeot 407

żadnym miejscu tandetne, nic nie skrzypi, nawet po kilkudziesięciu tysiacach kilometrów, a silniki-obojętnie czy to benzyna czy diesel są doskonale wyciszone. Wymiana oleju w obu wersjach jest co 30.000 km. Wydaje mi sie, że ten model Peugeota jest dopracowany (choc w przypadku mojego pierwszego 407

Re: Citroën Xantia (1992-2001)

! Pojawiło się dopiero w ostatnich modelach w 2001r w szczątkowej ilości i zaczęło się tak naprawdę od C5/307/407. Do 1.8 które mam też nie mam zastrzeżeń a przy przebiegu 150000 auto wciąż nie gubi oleju. Myślę że problemem francuzów jest to że faktycznie się zaczynają sypać ale jak już są całkowicie

Re: S40, Laguna, C5... co jeszcze?

znaczy). Silnik 2,0 HDi 138 KM daje spore możliwości szczególnie w trakcie manewru wyprzedzania. Przy czym nie wydaje się zbyt żarłoczny, np.: - 5,4 l / 100 km na trasie W-wa - Szczecin - W-wa przy średniej prędkości 93 km/h, - 6,3 l / 100 km na trasie W-wa - Darłówko - W-wa z wakacyjnym bagażem