8 biegowa skrzynia biegów dwusprzęgłowa

FT

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Nowy Hyundai i20 - wymiary, silniki, wygląd, zdjęcia, co nowego. [Aktualizacja 26.02] Pokazano wnętrze

Nowy Hyundai i20 oficjalnie zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie, ale producent, zgodnie z oczekiwaniami, zdradził sporo informacji już teraz. Poznaliśmy m.in. wymiary i ofertę silnikową.

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Nowe BMW Serii 1 - miejskie BMW z napędem na przednią oś

Nowe BMW Serii 1 - miejskie BMW z napędem na przednią oś

standardowo w 6-biegową skrzynię manualną. Nowością jest 7-biegowa skrzynia dwusprzęgłowa Steptronic dostępna jako opcja w BMW 116d oraz BMW 118i. 8-stopniowa skrzynia Steptronic dostępna opcjonalnie w BMW 118d i standardowo w BMW 120d xDrive, oraz 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic w BMW M135i xDrive

Lista powodów, by kupić Forda Puma. Sukces SUV-a wcale nie dziwi

Lista powodów, by kupić Forda Puma. Sukces SUV-a wcale nie dziwi

dostępna jest z nowoczesną 7-biegową, automatyczną skrzynią dwusprzęgłową PowerShift. Dwusprzęgłowa przekładnia Forda gwarantuje płynną i relaksującą jazdę – szczególnie w ruchu miejskim. Zużycie paliwa na poziomie 5,7-6,4 litrów i wysoki moment obrotowy to tylko część możliwości Pumy. Nowa

Szukamy kompaktowego auta do 100 tysięcy złotych. Można teraz upolować niezłą okazję

Szukamy kompaktowego auta do 100 tysięcy złotych. Można teraz upolować niezłą okazję

koni mechanicznych i 213 Nm oraz napęd na przednią oś. Takie parametry w połączeniu z manualną, 6-stopniową skrzynią pozwalają rozpędzić 1350-kilogramowe auto w 9,1 sekundy do setki. Wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 206 km/h. W alternatywie pozostaje 6-stopniowy, hydrokinetyczny automat. Mimo

Audi A5 i A5 Sportback - prześwietlamy cennik

Audi A5 i A5 Sportback - prześwietlamy cennik

koła quattro i ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów tiptronic. false false Ekstremalna wersja Audi RS5 ma pod maską jednostkę 2.9 V6 biturbo. Silnik rozwija 450 KM maksymalnej mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd trafia na wszystkie koła za pośrednictwem 8-biegowej skrzyni

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem

dostajemy bogatą wyposażoną specyfikację Intens. Renault Clio 1.3 TCe | Dane techniczne: Nadwozie: hatchback, 5d Moc: 130 KM przy 5000 obr./min Moment obr.: 240 Nm przy 1600 obr./min Skrzynia biegów: automatyczna, 7-biegowa Napęd: na przednie koła Wymiary: 4050/1798/1440 mm Rozstaw osi: 2583 mm Poj

Opinie Moto.pl: Mitsubishi ASX 2.0 vs. Nissan Juke 1.0 DIG. Jeden kraj, różne filozofie.

Opinie Moto.pl: Mitsubishi ASX 2.0 vs. Nissan Juke 1.0 DIG. Jeden kraj, różne filozofie.

drogach ekspresowych i autostradach już tak. Również w górzystym terenie będziemy musieli często sięgać do drążka i redukować z czwórki na trójkę lub dwójkę. Teoretycznie ciekawszym wariantem powinna być dwusprzęgłowa skrzynia DCT. 7 biegów wraz z możliwością ręcznej zmiany trybów za sprawą manetek przy

Opinie Moto.pl: Nissan Qashqai 1.3 vs. Renault Kadjar 1.3 - porównanie. Bratobójczy pojedynek bestsellerów

Opinie Moto.pl: Nissan Qashqai 1.3 vs. Renault Kadjar 1.3 - porównanie. Bratobójczy pojedynek bestsellerów

1600 obr./min Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa Napęd: na przednie koła Wymiary: 4489/1836/1613 mm Rozstaw osi: 2646 mm Poj. bagażnika: 472 / 1478 l 0-100 km/h: 10,4 s Śr. zużycie paliwa: 7,3 l/100 km (dane testowe) Prędkość maksymalna: 203 km/h Cena: od 86 900 zł (za wersję 1.3 140 KM) Nissan

Automat fajna sprawa, tylko jaki wybrać? | Poradnik

Automat fajna sprawa, tylko jaki wybrać? | Poradnik

osiągi. Współczesne skrzynie automatyczne posiadają 5, 6, 7, lub 8 biegów. Mercedes pracuje nad skrzynią 9-biegową, Hyundai ma zamiar zbudować 10-biegowy automat. Skąd nagle taki pęd ku mnożeniu przełożeń? Powodem jest ekologia. Im więcej biegów mamy do wyboru, tym łatwiej dobrać optymalne obroty silnika

Nie kupuj aut z tymi skrzyniami biegów

Nie kupuj aut z tymi skrzyniami biegów

szkoleń w zakresie napraw skrzyń automatycznych dla swoich mechaników ze względu na wysokie koszty w stosunku do małej ilości samochodów wyposażonych w skrzynie automatyczne. ZOBACZ TAKŻE: Automatyczna skrzynia biegów | Jak jeździć automatem Ta 5 biegowa, automatyczna skrzynia biegów produkcji

Opinie Moto.pl: Nowy Fiat 500X - nowa twarz włoskiego crossovera

Opinie Moto.pl: Nowy Fiat 500X - nowa twarz włoskiego crossovera

DCT - dane techniczne Nadwozie: SUV, 5d Moc: 150 KM przy 5500 obr./min Moment obr.: 270 Nm przy 1850 obr./min Skrzynia biegów: automatyczna, 6-biegowa Napęd: na przednie koła Wymiary: 4264/1796/1603 mm Rozstaw osi: 2570 mm Poj. bagażnika: 350 / 1000 l 0-100 km/h: 9,1 s Śr. zużycie paliwa: 7,6 l/100 km

Pierwsza jazda Volkswagen T-Roc 2.0 TSI. Tylko nie mów do mnie "mały"

Pierwsza jazda Volkswagen T-Roc 2.0 TSI. Tylko nie mów do mnie "mały"

bardzo dobrymi osiągami. Do setki przyspiesza w 8,4 sekundy i zatrzymuje wskazówkę prędkościomierza na 205 km/h. Można go sparować z 6-stopniowym manualem lub 7-biegową skrzynią DSG. Według producenta, w średnim rozrachunku zużywa zaledwie 5,3 litra. Diesel jest jeden i występuje tylko w połączeniu z

Ulubione sportowe Audi Polaków to... | Wasz wybór

Ulubione sportowe Audi Polaków to... | Wasz wybór

dyspozycji okrągłe 400 KM mocy i 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który dostępny jest od 1700 do 5850 obr./min. Standardem w RS3 jest oczywiście napęd quattro oraz 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia S tronic. Osiągi niemieckiego hot-hatcha robią wrażenie: 4,1 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h

Automatyczne skrzynie biegów | Ręce przy sobie!

Automatyczne skrzynie biegów | Ręce przy sobie!

napędem. To nie koniec - już zapowiedziano skrzynię z 10 biegami. Widać więc, że automaty coraz śmielej zmierzają ku ideałowi, czyli dopasowaniu właściwego biegu do każdej sytuacji na drodze. 9-biegowy automat pozwala jechać dynamicznie Chociaż

Skoda Superb 2.0 TDI vs. Kia Optima 1.7 CRDi - opinie Moto.pl. Porównujemy dwa kombi klasy średniej

Skoda Superb 2.0 TDI vs. Kia Optima 1.7 CRDi - opinie Moto.pl. Porównujemy dwa kombi klasy średniej

techniczne Nadwozie: kombi, 5d Moc: 150 KM przy 3500 obr./min Moment obr.: 340 Nm w przedziale 1500-3000 obr./min Skrzynia biegów: automatyczna, 7-biegowa Napęd: na przednie koła Wymiary: 4856/1864/1477 mm Rozstaw osi: 2841 mm Poj. bagażnika: 660 / 1950 l 0-100 km/h: 9,1 s Śr. zużycie paliwa: 7,2 l/100 km

VW Golf Variant 1.5 TSI vs. Opel Astra Tourer 1.4 Turbo - porównanie. Niemiecki pojedynek o tron

VW Golf Variant 1.5 TSI vs. Opel Astra Tourer 1.4 Turbo - porównanie. Niemiecki pojedynek o tron

. W połączeniu z automatyczną, 7-stopniową skrzynią, benzynowy agregat zapewnia dobre osiągi. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8,7 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 218 km/h. W praktyce, Golf okazuje się dynamicznym samochodem. Nie brakuje mu tchu w mieście oraz na drogach

Ferrari FF w szczegółach | Wideo

Ferrari FF w szczegółach | Wideo

: V12 Kąt rozwarcia cylindrów: 65° Rozrząd: 4 zawory na cylinder Pojemność skokowa: 6262 cm3 Moc maksymalna: 660 KM (485 kW) przy 8000 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 683 Nm przy 6000 obr/min Skrzynia biegów: dwusprzęgłowa, 7-biegowa Napęd: na obie osie Silnik Ferrari

Panamera Sport Turismo i Panamera Turbo S E-Hybrid, już wiemy, jak jeżdżą najnowsze cuda od Porsche

Panamera Sport Turismo i Panamera Turbo S E-Hybrid, już wiemy, jak jeżdżą najnowsze cuda od Porsche

obrotów. Pozwala to na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,6 s i osiągnięcie prędkości maksymalnej 304 km/h. Możliwościom jednostki napędowej dorównuje stały napęd na cztery koła z blokowanymi mechanizmami różnicowymi, błyskawicznie działająca 8-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów PDK i zawieszenie o

Kia Sorento | Pierwsza jazda | Nowa jakość flagowego modelu

Kia Sorento | Pierwsza jazda | Nowa jakość flagowego modelu

mniej niż generuje większa jednostka o pojemności 2,2, ale gwarantuje ona znacznie niższą cenę. Podstawowy silnik będzie dostępny wyłącznie z automatyczną, 6-stopniową skrzynią biegów, której praca podczas jazd testowych zrobiła bardzo dobre wrażenie. Nie jest to zaawansowana

Mercedes-AMG C 63 S | Pierwsza jazda | Godny następca

Mercedes-AMG C 63 S | Pierwsza jazda | Godny następca

rynku. Miła w dotyku z powodu obszycia Alcantarą i dobrze leżąca w dłoniach, bo jest szeroka i odpowiednio wyprofilowana. Zamontowane przy kierownicy łopatki obsługują poprawioną specjalnie dla modelu C 63, 7-biegową, dwusprzęgłowa skrzynię biegów AMG Speedshift MCT. Dzięki jej konstrukcji mamy do

Kia Ceed - Test | Pierwsza jazda | Nowy początek

Kia Ceed - Test | Pierwsza jazda | Nowy początek

skrzynia dwusprzęgłowa DCT z łopatkami przy kierownicy dostępna wyłącznie z silnikiem 1.6 GDI w wersji L i XL. Tańszy jest 6 biegowa automat z możliwością sekwencyjnej zmiany biegów - 4 tys. zł. Summa Summarum Kia kusi nowoczesnym, acz stonowanym nadwoziem, dobrym wykończeniem i

Alfa Romeo Giulietta | Prezentacja modelu

to  osiągi zbliżają się do coraz ciekawszego pułapu. Pierwsza setka to kwestia niecałych 8 sekund, a Giulietta rozpędzi się do 220 km/h. Giulietta oferowana jest z dwiema skrzyniami biegów: tradycyjną 6-biegową skrzynią manualną oraz automatyczną dwusprzegłową skrzynią TCT . Wszystkie silniki

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

obrotomierza chętniej mknie w zakazane rewiry, niby skrzynia dłużej utrzymuje w gotowości niższe przełożenie, ale redukcja wcale nie trwa krócej. Na pocieszenie - podczas jazdy w tym trybie nie musimy się martwić, że przekładnia odgórnie wybiera niższy bieg, a silnik niepotrzebnie zużywa więcej paliwa

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

obrotach cicho mruczy, a użyteczny zastrzyk momentu pojawia się tu już przy 1,5 tys. obr./min. Dwusprzęgłowa przekładnia zmienia biegi z prędkością pocisku i jest warta inwestycji 7 tys. zł tym bardziej, że ma aż 7 przełożeń, podczas gdy ręczna skrzynia - tylko 5. Efekt? Wersja 1.6 TDI poza miastem jest

Re: 9 biegów w skrzyni ZF

jestem jak sie spisuje ta nowa 8ka od ZFa. W ogólę w przypadku ośmiobiegowych przekładni mam problem z rozróżnieniem bo producent mało sie stara - czy skrzynie w Touaregu i Cayenne to to samo? Automat czy dwusprzęgłowa? A w Audi jest ta sama przekładnia czy 8 biegowa dwusprzęgłowa? Temat 8

Re: Jaki jest obecnie sens manualnych skrzyń bieg

). Najnowsze automaty ZF (a te najczęściej montowane są w autach), mowa o 8-biegowej serii 8HP zmieniają w 0,2s. Do wyścigów na 1/4 mili najlepsza będzie więc dwusprzęgłowa, zautomatyzowana DSG. Ale w normalnej eksploatacji szybszy będzie klasyczny automat (zwłaszcza, gdy trzeba zredukować i przyśpieszyć

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

przewidzieć. Jedziesz sobie, łagodnie przyspieszasz albo trzymasz stałą prędkość, skrzynia dokonuje predykcji że za chwile wbije wyższy bieg jak nieco odpuścisz gaz a Ty nagle go do podłogi. Wtedy przepięcie dokonanego w ramach preselekcji biegu wyższego na niższy i przełożenie sprzęgieł już nie trwa 8

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

-biegowe skrzynie to osiągnęły za sprawą po prostu większej liczby biegów. Nie sądzę aby grało tutaj jakąkolwiek rolę zastosowane w tych DSG sprzęgło suche jednotarczowe. Ono tam jest bo jest tańsze niż wielotarczowe w kąpieli olejowej, które zaś na skutek mniejszej różnicy obrotów do rozproszenia (7

Re: A na czym polega katowani automatu?

masz silnik benzynowy i skrzynię 7-biegową, to sorry, ale dynamikę rozpędzania będziesz miał jak żółw po Prozac-u). Automat klasyczny zrzuci z miejsca dwa biegi w dół (u mnie na przykład z "podróżnego" piątego na trzeci)... dając tobie do dyspozycji dużą część mocy i momentu obrotowego