8 sekund do setki

Piotr Mokwiński

Usportowione modele segmentu A i B za 20 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

Usportowione modele segmentu A i B za 20 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

20 tysięcy złotych daje nam szerokie możliwości na rynku wtórnym. Także w gronie usportowionych mieszczuchów jesteśmy w stanie znaleźć szereg ciekawych modeli, które w codziennym użytkowaniu sprawdzą się doskonale w zatłoczonym mieście. Przy okazji, dopracowane układy jezdne i mocne jednostki napędowe dadzą mnóstwo radości z jazdy.

Lexus NX to jeden z najpopularniejszych SUV-ów klasy premium

Gdy pojawił się na rynku w 2014 r., wywołał niemałe poruszenie. Klienci zaczęli szturmować salony sprzedaży, a już rok po debiucie stał się najchętniej kupowanym modelem Lexusa nad Wisłą. Wciąż jest niezwykle popularny - w 2019 r. Europejczycy kupili ponad 24 tysiące egzemplarzy tego miejskiego SUV-a.

Tanie samochody elektryczne - przegląd rynku! Sprawdź najlepsze oferty w Polsce

Samochody elektryczne to rozwiązanie branży motoryzacyjnej, które ma być odpowiedzią na rosnącą potrzebę troski o środowisko. Z roku na rok atmosfera naszej planety coraz bardziej cierpi przez nadmierną emisje dwutlenku węgla. Szacuje się, że około 30 procent całkowitej emisji z Unii Europejskiej pochodzi z sektora transportu. Naprzeciw temu problemowi wychodzą producenci samochodów elektrycznych. I choć ich popularność rośnie, to nadal problem stanowi wysoka cena. Na które tańsze modele samochodów elektrycznych warto zwrócić uwagę?

Chcesz mieć land rovera z najnowszego Bonda? Spiesz się. Powstanie tylko 300 sztuk

Chcesz mieć land rovera z najnowszego Bonda? Spiesz się. Powstanie tylko 300 sztuk

do pierwszej setki auto z sygnowane logo 007 zakończy po nieco ponad pięciu sekundach, a prędkość maksymalna tego potwora to 240 km/h. Każde z aut Bonda będzie wyposażone w pakiet Extended Black z 22-calowymi felgami aluminiowymi Luna Gloss Black oraz niebieskimi zaciskami hamulcowymi. Nie zabraknie

Ten, kto powiedział, że samochody elektryczne nie dają frajdy, prawdopodobnie nimi nie jeździł

Ten, kto powiedział, że samochody elektryczne nie dają frajdy, prawdopodobnie nimi nie jeździł

także usportowionych. Mowa np. o BMW i3s 120 Ah, które może pochwalić się niemal czterokrotnie mniejszą mocą od Taycana (elektryczne BMW w topowej wersji ma 184 KM), ale i tak do setki przyspiesza w 6,9 sekundy. Zwykła wersja i3 z baterią o pojemności 120 Ah i silnikiem o mocy 170 KM nie jest wcale dużo

BMW M8 Gran Coupe oficjalnie. W wersji Competition do 100 km/h przyspiesza w 3,2 sekundy

BMW M8 Gran Coupe oficjalnie. W wersji Competition do 100 km/h przyspiesza w 3,2 sekundy

każde M8 Competition ma zdjęty kaganiec. Dodatkowe konie pozwoliły urwać jedną dziesiątą w przyspieszeniu do setki i odmiana Competition ma potrzebować do tego 3,2 sekundy. Nowe modele BMW M8 są też standardowo wyposażone w adaptacyjny układ jezdny M z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami i

Crossover, SUV, kompakt, a może reprezentacyjna limuzyna? Na jakie auto warto postawić?

Crossover, SUV, kompakt, a może reprezentacyjna limuzyna? Na jakie auto warto postawić?

osiąganych już od najniższej prędkości obrotowej. Taki tandem pozwala przyspieszyć do setki w 9,2 sekundy i zużywać w cyklu mieszanym 6,9-8 litrów na 100 kilometrów. F SPORT EDITION jest też wyposażony w szereg ciekawych dodatków. W standardzie dostaniemy adaptacyjne reflektory LED, skórzaną tapicerkę z

Toyota GR Supra czy BMW Z4 - które auto będzie szybsze?

Toyota GR Supra czy BMW Z4 - które auto będzie szybsze?

rzędowy o pojemności 3-litrów. W Europie taki zestaw zapewnia 340 KM, 500 Nm i przyspiesza dosetki” w 4,6 sekundy. Prędkość maksymalna to 250 km/h. Sercem Toyoty GR Supry będzie dokładnie ta sama jednostka.Osiągi? Topowa Supra będzie trochę lepiej przyspieszać od roadstera z Bawarii

Przeglądamy ofertę popularnych modeli klasy premium. Który najbardziej opłaca się kupić?

Przeglądamy ofertę popularnych modeli klasy premium. Który najbardziej opłaca się kupić?

pozwala przyspieszyć do setki w 9,2 sekundy i zużywać w cyklu mieszanym 6,9-8 litrów na 100 kilometrów. Przekonująca są również osiągi. Lexus potrzebuje zaledwie 7 sekund, by przyspieszyć od 80 do 120 km/h. NX jest nie tylko dynamiczny, lecz również funkcjonalny. Na pokładzie z powodzeniem zmieści 5

Ile kosztuje Opel Astra z salonu? Cennik startuje od 81 tys. zł

Ile kosztuje Opel Astra z salonu? Cennik startuje od 81 tys. zł

jednostkami napędowymi. Ofertę otwiera motor 1.2 Turbo. 3-cylindrowy benzyniak za sprawą doładowania rozwija 110, 130 lub 145 koni mechanicznych. Najsłabsza wersja osiąga pierwszą setkę w 10,9 sekundy. Najmocniejsza skraca czas sprintu do 10,3 sekundy. Zalety? Astra 1.2 Turbo ma wysoką kulturę pracy, a do

SUV do zadań specjalnych - wybrać takiego z dieslem, silnikiem benzynowym, a może hybrydę?

SUV do zadań specjalnych - wybrać takiego z dieslem, silnikiem benzynowym, a może hybrydę?

generujący 185 KM i 400 Nm dostępnych w zakresie od 1750 do 2750 obr./min. W standardzie otrzymujemy wydajny napęd na obie osie i 8-stopniową, automatyczną skrzynię biegów. Wysokoprężny silnik pracuje kulturalnie i zapewnia niezłe osiągi. Auto przyspiesza do setki w 9,5 sekundy i rozpędza się do 201 km/h

Lexus NX to jeden z najpopularniejszych SUV-ów klasy premium

Lexus NX to jeden z najpopularniejszych SUV-ów klasy premium

. Występuje z napędem na obie osie, a także automatyczną przekładnią. Lexus NX wyposażony w system 4x4 E-FOUR do setki przyspiesza w 7,1 sekundy i rozpędza się do 200 km/h (ograniczenie elektroniczne). Wielu klientów decyduje się jednak na wariant hybrydowy. Nic dziwnego, ta wersja generuje aż 197 KM

Kompakt czy crossover? Wybieramy najbardziej praktycznego Volkswagena

Kompakt czy crossover? Wybieramy najbardziej praktycznego Volkswagena

benzynowy. Najmocniejszy wariant generuje 310 KM i ma w standardzie napęd na cztery koła. Hatchback z literką R przyspiesza do setki w 4,6 sekundy i rozpędza się do 250 km/h. Do tej pory pozostaje najszybszym kompaktem z Wolfsburga. W kwestii funkcjonalności wysokie noty zbiera kombi, które wciąż jest

SUV do zadań specjalnych - wybrać takiego z dieslem, silnikiem benzynowym, a może hybrydę?

generujący 185 KM i 400 Nm dostępnych w zakresie 1750-2750 obr./min. W standardzie otrzymujemy wydajny napęd na obie osie i 8-stopniową, automatyczną skrzynię biegów. Wysokoprężny silnik pracuje kulturalnie i zapewnia niezłe osiągi. Auto przyspiesza do setki w 9,5 sekundy i rozpędza się do 201 km/h. Zużycie

Jak duża będzie Izera? Znamy wymiary polskiego samochodu elektrycznego

Jak duża będzie Izera? Znamy wymiary polskiego samochodu elektrycznego

osiągi Izery: do setki ma przyspieszać w około 8 sekund, szacowany zasięg to około 400 km, a na rynek trafić mają dwie wersje - z akumulatorami o pojemności 40 i 60 kWh. Pamiętajcie, że te wartości mogą się jeszcze zmienić. Wciąż mówimy o prototypach, a do ewentualnej produkcji zostało jeszcze sporo

Seat Tarraco za 700 zł miesięcznie. Zobacz co oferuje 7-osobowy hiszpański SUV

Seat Tarraco za 700 zł miesięcznie. Zobacz co oferuje 7-osobowy hiszpański SUV

najmocniejszej konfiguracji połączono z napędem na obie osie i dwusprzęgłową przekładnią. Taki tandem gwarantuje bardzo dobre osiągi (8 sekund do setki) i niskie zużycie paliwa - 7,3 litra w cyklu mieszanym.   Najnowszy i największy Seat w historii dostępny jest teraz w bardzo atrakcyjnej cenie. Na 1.5 TSI

Najtańsze samochody elektryczne dostępne na polskim rynku. Wybór jest naprawdę spory

Najtańsze samochody elektryczne dostępne na polskim rynku. Wybór jest naprawdę spory

wersja 62 kWh. Z taką baterią i silnikiem o mocy 217 KM, Nissan jest bardzo wydajnym samochodem. Moment obrotowy (340 Nm) otrzymujemy od startu. Tym samym, sprint do setki trwa 6,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 157 km/h. Auto elektryczne najlepiej sprawdza się w mieście, gdzie najczęściej

BMW M550i z jeszcze mocniejszym silnikiem - pod maską dobrze znane V8

BMW M550i z jeszcze mocniejszym silnikiem - pod maską dobrze znane V8

Do tej pory BMW M550i mogło pochwalić się mocą 462 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 650 Nm. Osiągi na poziomie 4 sekund dosetki” były możliwe dzięki podwójnie doładowanej jednostce V8 o objętości skokowej 4.4 litra. W odświeżonej wersji silnik będzie miał tę samą

SUV-y klasy premium w abonamencie. Bardziej opłaca się je wynająć, niż kupować

SUV-y klasy premium w abonamencie. Bardziej opłaca się je wynająć, niż kupować

klimatyzacja regulowana w trzech strefach, czy czujnik deszczu z automatyczną aktywacją świateł mijania. Pod maską pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa z doładowaniem. Generuje 184 KM i współpracuje z automatyczną przekładnią. Duży SUV przyspiesza do setki w 8,3 sekundy i rozpędza się do 215 km/h. Ma

Lexus NX to jeden z najpopularniejszych SUV-ów klasy premium. Sprawdzamy czym przyciąga klientów

Lexus NX to jeden z najpopularniejszych SUV-ów klasy premium. Sprawdzamy czym przyciąga klientów

. Z systemem 4x4 E-FOUR do setki przyspiesza w 7,1 sekundy i rozpędza się do 200 km/h (ograniczenie elektroniczne). Wielu klientów decyduje się jednak na wariant hybrydowy. Nic dziwnego, bowiem taka wersja generuje aż 197 KM mocy systemowej, a jednostka elektryczna ma 270 Nm osiąganych już od

Szukamy kompaktowego auta do 100 tysięcy złotych. Można teraz upolować niezłą okazję

Szukamy kompaktowego auta do 100 tysięcy złotych. Można teraz upolować niezłą okazję

skrzynią. Ma 110 KM i 200 Nm, co pozwala na sprint do setki w 10,8 sekundy. Średnie zużycie paliwa wynosi 5,1-6,1 l/100 km. Nasze oczekiwania są jednak nieco wyższe, zatem wybieramy najbogatszą wersję Style z 1.5 TSI o mocy 150 KM i 250 Nm. Z manualną skrzynią (DSG obecnie niedostępne) rozpędza się do 230

Sprawdzamy, jakiego SUV-a kupimy do 200 tysięcy zł. Kwota nie jest przypadkowa

Sprawdzamy, jakiego SUV-a kupimy do 200 tysięcy zł. Kwota nie jest przypadkowa

-a. Klasyczna hybryda bazuje na benzynowej jednostce 1.6 T-GDI o mocy 230 KM i 350 Nm. Sprint do setki trwa 8 sekund, a średnie zużycie paliwa zawiera się w przedziale 5,5-5,9 l na 100 km. Do wyboru napęd na przednią lub obie osie. Póki co, paletę uzupełnia plug-in z zasięgiem czysto elektrycznym

Seat Tarraco - rodzinny wóz, czy pogromca offroadu? Jak w tych dwóch rolach sprawdza się największy hiszpański SUV?

Seat Tarraco - rodzinny wóz, czy pogromca offroadu? Jak w tych dwóch rolach sprawdza się największy hiszpański SUV?

-biegową skrzynią i napędem na przednią oś. Mimo stosunkowo niewielkiej pojemności, topowy SUV rozpędza się do setki w 9,7 sekundy i rozpędza do 201 km/h. Ofertę uzupełnia 2.0 TSI. 190 KM pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 8 sekund. Benzynowej jednostce wtóruje system 4Drive i automatyczna, 7-stopniowa

Hybrydowe Jeepy Renegade 4Xe i Compass 4Xe w wersji First Edition już w Europie

Trailhawk. Co oznacza "4Xe" w przypadku Jeepów? To najmocniejsza aktualnie hybrydowa propozycja w gamie. Na układ składa się benzynowy silnik 1.3 oraz mocny silnik elektryczny, który napędza tylne koła. Łączna moc to 240 KM. Pierwsza setka na liczniku to kwestia około 7 sekund, a prędkość

Budżetowy samochód na co dzień, czyli dziś sprawdzamy ofertę Dustera i Sandero

kończą się. Bo zarówno wersja 90, jak i 100 LPG oferuje dobre osiągi. Pierwszy z modeli Dacii przyspiesza do pierwszej setki w 11,7 sekundy, drugi w 11,6 sekundy. Co więcej, model LPG ma kolejnego asa w rękawie. Przy spalaniu na poziomie 6,5 litra, pokonanie 100 km tym autem kosztuje nieco ponad... 13

Prześwietlamy nowego Mercedesa GLA. Jak zmienił się topowy niemiecki crossover?

temperaturę nawiewu. Komputer rozpoznaje też wiele innych komend. Każdy wariant napędowy otrzymał 7 lub 8-stopniowy automat. Podstawowym silnikiem benzynowym jest 1.3 o mocy 163 KM. Dwulitrowy motor generuje 224 KM i może zostać sprzężony z napędem na obie osie. Taka odmiana przyspiesza do setki w 6,7 sekundy

Opinie Moto.pl: Seat Ibiza i Seat Arona po zmianach. Testujemy dwa miejskie modele

wyżej umieszczony środek ciężkości. Tylko benzynowe silniki Seat stawia na 3 cylindrowe silniki benzynowe. Jedynym silnikiem 4-cylindrowym będzie 1.5 TSI o mocy 150 koni mechanicznych i 250 Nm. W Ibizie przyspieszy do setki w 8,2 sekundy, a moc na przednie koła przekazuje 7-stopniowa, dwusprzęgłowa

BMW serii 8 Cabrio - przepiękny kabriolet w dwóch mocnych wersjach

Bazowe BMW serii 8 Cabrio to wysokoprężne BMW 840d xDrive Cabrio. Pod długą maską ukryto w niej 3-litrowy, 6-cylindrowy, rzędowy silnik o mocy 320 KM i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardowo współpracuje z 8-stopniowym automatem. Osiągi słabszej wersji to 5,2 s do setki, 250 km/h

Nowy Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake - stylowo, praktycznie i w 4,0 s do setki

Równe cztery sekundy do setki to oczywiście wynik wzmocnionej wersji CLA 45 S. Pod maską pracuje tu dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o imponujących parametrach - 421 KM mocy i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To ta sama jednostka AMG, co w hatchbacku. W stylowym Shooting Brake'u

Ile kosztuje najładniejszy kompaktowy sedan na rynku? Sprawdziliśmy rabaty na A3 Limousine

przekroczymy 65 km/h. Kolejną nowością jest system wspomagający awaryjne hamowanie. Do tego elektroniczny zestaw wskaźników, wydajne nagłośnienie i esencja modelu, czyli jednostki napędowe. Podstawowe (benzynowe i wysokoprężne) mają 150 koni mechanicznych i gwarantują przyspieszenie do setki na poziomie 8

BMW 128ti oficjalnie. To 265-konny hot hatch z napędem na przód

oraz układ hamulcowy M Sport. Choć na zdjęciach widzimy 128ti na oponach firmy Bridgestone, to na 18-calowe obręcze kół będzie można założyć także Michelin Pilot Sport 4. Jak szybkie jest BMW 128ti? Pierwsza setka na liczniku to kwestia 6,1 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Czy na rynku

Nowe BMW Z4 odkrywa karty

silnikiem rzędowym o pojemności 3-litrów. Taki zestaw zapewnia 340 KM, 500 Nm i przyspiesza dosetki” w 4,6 sekundy. Prędkość maksymalna to 250 km/h. W tej wersji jest standardowo oferowana skórzana tapicerka Vernasca, ale znajdziemy też elementy wykończenia ze skóry i alcantary.

Jak kupić samochód klasy premium przez internet? Sprawdzamy na przykładzie Lexusa

, które osiąga już od najniższej prędkości obrotowej. Taki tandem pozwala przyspieszyć do setki w 9,2 sekundy i zużywa w cyklu mieszanym od 6,9 do 8 litrów na 100 kilometrów. Układ przekonuje też elastycznością. Lexus potrzebuje zaledwie 7 sekund, by przyspieszyć od 80 do 120 km/h. W obecnej kampanii

Ten SUV sport ma w genach. Lexus NX kosztuje tylko 1740 zł miesięcznie

zawieszenia. NX może być zasilany konwencjonalnie lub ekologicznie - hybrydowo. Pierwsza opcja to 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 238 KM i 350 Nm dostępnych w przedziale 1650-4000 obr./min. Występuje z napędem na obie osie, a także automatyczną przekładnią. Do setki przyspiesza w 7,1 sekundy i rozpędza

Aston Martin DB11 Volante - przepiękne kabrio już gotowe

swojego poprzednika, czyli DB9 Volante. Aston Martin DB11 do sprzedaży trafi z podwójnie doładowaną 4-litrową V-ósemką, którą przygotował Mercedes-AMG. V8 oferuje kierowcy 503 KM mocy i 695 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik współpracuje z 8-biegowym automatem ZF. Moc przekazywana jest na koła

BMW Z4 - cennik 2019. Od niecałych 180 tysięcy złotych

km/h w 5,4 sekundy. Prędkość maksymalna to 250 km/h. Ceny sDrive30i startują od 208 300 zł. Na szczycie oferty będzie dostępne Z4 M40i, zasilane sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 3-litrów. Taki zestaw zapewnia 340 KM, 500 Nm i przyspiesza dosetki” w 4,6 sekundy

Polski cennik Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: start od 161 tys. zł

koła. Eclipse Cross PHEV rozpędza się do pierwszej setki w 10,9 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 162 km/h. Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: zasięg elektryczny i czas ładowania Mitsubishi Eclipse Cross PHEV posiada baterię litowo-jonową o pojemności 13,8 kWh. Zasięg? Hybryda po naładowaniu z gniazdka

Ile kosztuje nowy Hyundai Tucson z salonu? Jest droższy, ale i lepszy od poprzednika

pieszych, asystenta stabilizacji przyczepy, klimatyzację manualną, kamerę cofania, tempomat, czujnik natężenia światła oraz system multimedialny wyposażony w 8-calowy, dotykowy ekran. Bazowy benzyniak ma wystarczającą moc. Za jej sprawą przyspiesza do 100 km/h w 10,3 sekundy. A na tym zalety tej wersji

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

i utwardzone zawieszenie. Motor w 8 sekund przyspiesza do setki, a moment obrotowy nieznacznie przekraczający 210 Nm przekazuje na koła przedniej osi poprzez manualną, 6-stopniową skrzynię biegów. Z fabrycznym pakietem tuningowym Esseesse, moc rosła do 180 KM. Po liftingu pojawił się nowy motor

Mamy nowy cennik Lexusa NX. Ile trzeba teraz zapłacić za bestsellerowego SUV-a?

benzynowy o mocy 238 KM i 350 Nm dostępnych w przedziale 1650-4000 obr./min. Występuje z napędem na obie osie, a także automatyczną przekładnią. Do setki przyspiesza w 7,1 sekundy i rozpędza się do 200 km/h (ograniczenie elektroniczne). Większość klientów decyduje się jednak na wariant hybrydowy. Nic

BMW M340i - przedsmak nowego BMW M3

. BMW M340i oferuje kierowcy aż 382 KM (275 kW) mocy i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pierwsza setka na liczniku to ok. 4,2 sekundy, a M340i bez problemu rozpędzi się do 250 km/h. Standardowo 8-biegowy automat przenosi moc na koła tylnej osi. W ofercie dostępna będzie jeszcze odmiana M340i

SUV na sportowo? Sprawdzamy co oferuje Hyundai Tucson N-Line

mechanicznych i łączy się z manualną lub automatyczną dwusprzęgłową przekładnią. Klient może też wybierać między napędem na przednią albo obie osie. 2.0 CRDi rozwija 185 KM i 400 Nm w zakresie 1750-2750 obr./min. Do setki przyspiesza w 9,5 sekundy, rozpędza się do 201 km/h i zużywa w cyklu średnim 6,6 litra na

Przeglądamy SUV-y w abonamencie. Nowe auto bez wychodzenia z domu

jednostki napędowe. Benzynowy motor o pojemności 1.3 litra generuje 160 KM i 270 Nm. Do setki przyspiesza w 11,5 sekundy, rozpędza się do 198 km/h i zużywa w średnim rozrachunku skromne 8,1 litra. To naprawdę dobry rezultat, biorąc pod uwagę gabaryty i możliwości topowego SUV-a z Japonii. Nieźle też

Galeria | Mini Countryman JCW | 6,2 sek. do setki

). Niezależnie od skrzyni Mini Countryman rozpędzi się do pierwszej setki w 6,2 sekundy. Prędkość maksymalna to 233 km/h. Oprócz mocnego silnika Countryman może być także wyposażony w hamulce Brembo oraz sportowe zawieszenie. Nie zabraknie oczywiście całej masy agresywnych dodatków stylistycznych. Dzisiaj

Czy naprawdę potrzebujesz SUV-a? W mieście wystarczy auto kompaktowe

otwiera 1.0 TSI o mocy 115 koni mechanicznych łączony z manualną, 6-stopniową przekładnią. 1.5 TSI sprzężono z dwusprzęgłowym, 7-stopniowym automatem DSG. W takiej konfiguracji SKODA oferuje 150 KM i 250 Nm dostępnych w przedziale 1500-3500 obr./min. Auto jest dynamiczne - 8,2 sekundy do setki i 219 km/h

Skonfigurowaliśmy swoją Skodę Scala - kupujemy kompakta za 837 zł miesięcznie

manualną lub automatyczną przekładnią i zużywa w średnim rozrachunku zaledwie 4,9 litra na 100 kilometrów. Pośród benzynowych, najmocniejszą propozycję stanowi 1.5 TSI 150 KM. Łączy się z 7-stopniowym DSG i gwarantuje przyspieszenie do setki na poziomie 8,2 sekundy i prędkość maksymalną równą 220 km/h. My

Maserati Levante GTS - kolejna, specjalna wersja SUV-a od Maserati

setki” trwa w tym przypadku 4,2 sekundy, a prędkość maksymalna jest o 8 km/h niższa – prędkościomierz zatrzymuje się przy 292 km/h. Przy okazji w nowym modelu zastosowano dźwignię zmiany biegów z wersji Trofeo. Przesunięcie lewarka w lewo uruchamia sekwencyjny wybór biegów. Lista

Maserati Levante GTS - czas na flagową wersję SUV-a

obrotowego. Motor współpracuje z 8-biegową skrzynią automatyczną i napędem na wszystkie koła. W takim wydaniu przyspiesza od zera do setki w czasie powyżej 4 sekund. Prędkość maksymalna określona przez producenta to 291 km/h. Oprócz zmian pod maską producent zaaplikował kilka modyfikacji w wyglądzie

Skoda Scala czy Rapid Spaceback? Wiemy, który model bardziej się opłaca

przekładnią. Dla bardziej wymagających kierowców przygotowano 110-konną odmianę z ręczną, 6-stopniową skrzynią lub dwusprzęgłowym automatem. Najszybszy Spaceback przyspiesza do setki w 9,9 sekundy i rozpędza się do 201 km/h. Zużywa przy tym zaledwie 5,2 litra w cyklu mieszanym. Z uwagi na końcówkę kariery

Mercedes GLC czy GLE? Porównujemy niemieckie SUV-y klasy premium

. Mercedes od dawna rozpieszcza rozpiętością gamy silnikowej.Podstawowy diesel ma 2 litry pojemności i rozwija moc maksymalną 245 KM. 3-litrowe V6 generuje 272 lub 330 koni mechanicznych. Najmocniejszy wariant wysokoprężny przyspiesza do setki w 5,7 sekundy. Oferta jednostek benzynowych składa się z 6 i 8

Sportowa limuzyna w zasięgu ręki? Tyle trzeba zapłacić za Mercedesa AMG

jednostka benzynowa o objętości skokowej 3 litrów. V6 bi-turbo generuje 390 koni mechanicznych, a 520 niutonometrów trafia na wszystkie koła za pośrednictwem automatycznej, 9-stopniowej skrzyni biegów. Sprint do setki trwa zaledwie 4,8 sekundy, a średnie zużycie paliwa wynosi 9,7 litra. Dla bardziej

Osiem mocnych aut. 300 KM za 30 tysięcy zł z różnych segmentów. Co warto kupić?

V6 o mocy 280 KM rozpędzający Opla w 6,3 sekundy do setki. Zobacz także: Używane auto za minimalną pensję krajową. Jest w czym wybierać VW Passat B6 3.6 VR 30 tysięcy złotych wystarczy na najmniej dopracowaną generację Volkswagena Passata. B6 produkowany od 2005 do 2010 roku borykał się między

Jeszcze żadne auto nie pojechało tak szybko! Bugatti Chiron rozpędził się do prawie 500 km/h

pobity. Aż do teraz. Na co stać seryjnego Chirona? Według danych technicznych, seryjne Bugatti Chiron rozpędza się do 420 km/h, a pierwszą"setkę" osiąga po 2,5 sekundy . Pod maską pracuje 8-litrowy silnik W16, który generuje 1500 KM mocy i aż 1600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Rekordowy

SUV tradycyjny czy hybrydowy? Porównujemy wcielenia Mitsubishi Outlandera

150 koni mechanicznych. Występuje z napędem na przednią lub obie osie. Łączy się z manualną, 5-biegową skrzynią. Na liście opcji znajdziemy też bezstopniowy automat. Z CVT auto przyspiesza do setki w 13,3 sekundy i rozpędza się do 190 km/h. Dzięki prześwitowi na poziomie 19 centymetrów z powodzeniem

Lexus GS znika z rynku. Zastąpił go ES. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za japońską limuzynę

; - bezkluczykowe uruchamianie silnika. GS-a może napędzać jedna z dwóch jednostek napędowych. Pierwsza z nich to dobrze znany, dwulitrowy motor benzynowy o mocy 245 koni mechanicznych 350 Nm dostępnych w przedziale 1650-4400 obr./min. Sprint do setki trwa zaledwie 7,3 sekundy, a prędkość maksymalną ograniczono do

Nowe Audi SQ7 TDI - lifting usportowionej wersji. Pod maską potężny diesel V8

Nowe Audi SQ7 napędzane jest tym samym potężnym dieslem, co wersja przed liftingiem. To czterolitrowe, podwójnie doładowane V8 o mocy 435 KM i 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardem jest napęd quattro oraz 8-stopniowy automat. Wersja S oznacza kompleksowe dopasowanie modelu do mocnego

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?

setki przyspiesza w 16,4 sekundy i rozpędza się do 158 km/h. Jak na dzisiejsze standardy, niezbyt przekonujące wyniki. To propozycja dla osób nie wyjeżdżających poza miasto. W trasie będzie brakować momentu obrotowego (95 Nm). Nieźle za to przedstawia się zużycie paliwa. Według producenta, Skoda zużywa

Nowe SUV-y za 150 tysięcy zł. Siedem propozycji, w tym marki premium

napędem na przednią oś. Auto przyspiesza do setki w 8,1 sekundy i zużywa w cyklu średnim 7,4-8,3 l/100 km. Dodatkowo, wszystkie jednostki otrzymały układ miękkiej hybrydy z niewielkim, litowo-jonowym akumulatorem i zastrzykiem mocy w wysokości 14 KM. Na liście wyposażenia znajdziemy dwustrefową

Opinie Moto.pl: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI vs. Volvo XC60 B4. Starcie bestsellerów

przyspiesza do setki w 7,5 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 216 km/h. Skrzynia szybko zmienia przełożenia, choć po ustawieniu komputera w tryb komfortowy, potrafi czasem opóźnić redukcję lub wbicie wyższego biegu. Nie mamy też zarzutów do elastyczności. Oba auta podobnie reagują na

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTI vs. Ford Mondeo 2.0 EcoBlue. Klasa średnia ma się dobrze

. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8,9 sekundy, a wskazówka prędkościomierza wędruje do 223 km/h. Dieslowi nie brakuje tchu aż do wysokich prędkości autostradowych. Sprawnie rozpędza się do 170-180 km/h. Jest przy tym stabilny i wykazuje minimalną podatność na boczne podmuchy wiatru. To też zasługa

Bugatti Divo - tylko 40 sztuk, każda za 5 mln euro

pojemności 8 litrów, co w Chironie. Ma też dokładnie tyle samo mocy - 1500 KM. Napęd trafia na cztery koła za pośrednictwem siedmiobiegowego, dwusprzęgłowego automatu. Bugatti podaje także identyczne przyspieszenie - 2,5 s do pierwszej setki. Chiron rozpędzi się do 400 km/h, za to Divo do 380 km/h. W

Jaguar F-Pace - przestronny, praktyczny, luksusowy SUV, który nie rujnuje portfela

generuje 300 koni mechanicznych i aż 700 Nm dostępnych przy 1500 obr./min. Potężne parametry pozwalają rozpędzić luksusowego SUV-a w 6,2 sekundy do setki i zapędzić wskazówkę prędkościomierza do 241 km/h. Zużycie paliwa? W cyklu mieszanym zaledwie 6,1 litra na 100 kilometrów. W gamie są 3 silniki benzynowe

Ważna premiera BMW. Oto seria 6 Gran Turismo

. Do salonów sprzedaży BMW serii 6 Gran Turismo ma trafić w listopadzie. W Europie będą dostępne trzy wersje silnikowe. Cennik otworzy 630i GT z dwulitrowym silnikiem R4 o mocy 258 KM i 400 Nm maksymalnego momentu. Silnik będzie parowany z 8-stopniowym automatem. Pierwsza setka to kwestia 6,4 sekundy

BMW M550d xDrive | Rekordowy silnik Diesla

dyspozycji 450 Nm. Za przekazywanie mocy na wszystkie cztery koła (napęd xDrive) odpowiada 8-stopniowy automat. Osiągi? Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 4,4 sekundy. Wersja kombi potrzebuje 2 dziesiąte sekundy więcej. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Producent

BMW i4 oficjalnie. Główny rywal? Wszyscy mówią o Tesli Model 3

producent się chwali. Maksymalny zasięg na jednym ładowaniu ma sięgnąć 590 km (WLTP). Najostrzejsza propozycja w gamie zaproponuje kierowcy aż 540 KM, a pierwsza setka na liczniku ma się pojawiać po około czterech sekundach. Czekamy na więcej informacji BMW sporo jeszcze zostawia na kolejne tygodnie. Nie

Volkswagen T-Roc - czy to najbardziej uniwersalny crossover na rynku?

. Rozwija moc maksymalną 150 KM i łączy się z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią. Dostępny jest też z napędem na przednią lub obie osie. Na szczycie gamy benzynowej znajduje się 2.0 TSI 190 KM. Występuje tylko z DSG i systemem 4Motion. Do setki przyspiesza w 7,2 sekundy i rozpędza się do

Trzy oblicza hybrydowego kompakta - porównujemy sedana, hatchbacka i kombi

setki w 9,6 sekundy. Hybrydy są dwie. Bazowa opiera się na 1.8-litrowym motorze konwencjonalnym wspieranym przez jednostkę elektryczną. Ma 122 KM i zużywa w cyklu mieszanym od 4,3 do 5,1 litra. Na szczycie gamy stoi 2.0 Hybrid Dynamic Force. 184 koni mocy systemowej pozwala na sprint do setki w 8,1 s

Samochody za 800 złotych w miesięcznej racie. Wybraliśmy najlepsze oferty

rozpędzić się do setki w 12,1 sekundy. Motor sprzężono z manualną, 6-stopniową przekładnią. W odmianie Comfort mamy do dyspozycji 16-calowe obręcze ze stopów lekkich, nieliczne wykończenia wnętrza ze skóry ekologicznej, LED-owe światła do jazdy dziennej, manualną klimatyzację i tempomat. Specyfikację

Jakiego sedana klasy premium wybrać? Przeglądamy najlepsze oferty

. Najbardziej sportowa odmiana, model RS5, legitymuje się mocą 450 KM i maksymalnym momentem obrotowym 600 Nm. Do 100 km/h przyspiesza w 3,9 s. Wkrótce ofertę uzupełni odmiana S5 z wysokoprężnym sercem o mocy 354 KM. Sprint do setki zajmie około 5 sekund. Co ważne, Audi A5 dostępne jest teraz w bardzo

BMW M8 debiutuje oficjalnie. Silnik z M5, napęd na tył i aż cztery wersje

podwójnie doładowanym V8, które generuje okrągłe 600 KM i aż 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pierwsza setka pojawia się na liczniku wersji coupe po 3,3 sekundy, a cabrio – 3,4 s. Jednostka napędowa współpracuje z 8-stopniową skrzynią M Steptronic i układem Drivelogic, a moc jest przekazywana

Hybrydowy Hyundai Tucson na wyprzedaży. Czym jest instalacja 48V?

dobrymi osiągami i stosunkowo niskim zużyciem paliwa, zwłaszcza biorąc pod uwagę rozmiary auta. Najmocniejszy, 185-konny diesel przyspiesza do setki w 9,5 sekundy i zapędza wskazówkę prędkościomierza do 201 km/h. W standardzie został wyposażony w 8-stopniową skrzynię automatyczną i napęd na cztery koła

Nowy Volkswagen Golf R. 320 KM mocy, złamane 5 s do setki i tryb jazdy Drift

charakterystycznych dodatków w postaci nowych zderzaków, agresywnych akcentów, emblematów R, niebieskiego lakieru oraz chromowanych wstawek (np. lusterka), ale osoby, nie wiedzące na co patrzeć, mogą nie rozpoznać samochodu, który łamie 5 s w sprincie do pierwszej setki. Z przodu i z boku, bo tył auta to zupełnie

SCALA czy FABIA - pojedynek miejskich hatchbacków

jednostki występują z manualną skrzynią, a topowy wariant przyspiesza do setki w 9,7 sekundy. Zużycie paliwa najmocniejszej odmiany wynosi w cyklu średnim 5,6-6,2 litra na 100 kilometrów. Ponadto, w ramach aktualnej akcji promocyjnej o ograniczonym zakresie, auta z rocznika 2019 można kupić z rabatem

Znamy ceny Volkswagena ID.3. Na wersję poniżej 130 tys. zł poczekamy do 2021 roku

;setki" wynoszącym 8,5 sekundy. Ze względu na podwyższoną masę własną samochodu, jego osiągi nieco się pogorszyły. Dlatego w przeciwieństwie do odmian z mniej pojemnymi akumulatorami (o zasięgu 330 km i 426 km) będzie tylko jedna wersja mocy elektrycznego silnika. Pozostałe modele w zależności od

Toyota Hilux to jeden z najsłynniejszych pick-up'ów na świecie. Sprawdźmy na czym polega jego fenomen

może współpracować z manualną, 6-stopniową skrzynią lub klasycznym, hydrokinetycznym automatem o sześciu przełożeniach. Jego osiągi są bardzo przyzwoite. Wespół z automatyczną przekładnią, rozpędza się do setki 12,8 sekundy i zużywa w cyklu mieszanym 7,2 litra oleju napędowego na 100 kilometrów

Opinie Moto.pl: Audi Q7 50 TDI. Po retuszu stracił wiele zmarszczek

dysponuje hydrokinetyczną przekładnią Tiptronic o ośmiu przełożeniach. Do setki przyspiesza w 6,1 sekundy i rozpędza się do 241 km/h. Z uwagi na okazałe rozmiary i świetne wyciszenie, nie czuć za bardzo przeciążeń w kabinie. Auto się sprawnie napędza i jeszcze lepiej tłumi wszelkiej maści nierówności, nawet

Nowe BMW M5 już w Polsce. Wiemy, ile kosztuje

wątpliwości, że jest to najszybsze BMW M5 w historii. Limuzyna rozpędza się do setki w 3,4 sekundy, a 200 km/h pojawia się na liczniku już po 11,1 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. Po wykupieniu pakietu M Driver serwis odblokowana M-piątka rozpędza się do 305 km/h. Zobacz także: Aston

Kia Ceed - Nowa twarz koreańskiego hitu

większość producentów przestaje produkować wolnossące napędy. Z Kią jest inaczej. Pod maską trzeciej generacji Ceeda znajdziemy 1.4-litrowy motor o oznaczeniu MPi. Generuje 100 KM i 134 Nm, co bez doładowania oznacza dobry wynik. Do setki przyspiesza w 12,6 sekundy i rozpędza się do 186 km/h. To ciekawa

Terenowo, czy luksusowo - prześwietlamy Land Rovera Discovery i Volkswagena Touarega. Brytyjska legenda jest... dużo tańsza!

mechanicznych. W tym segmencie klienci częściej decydują się na diesle, a tych w ofercie nie brakuje. 3.0 V6 TDI występuje w dwóch odmianach - 231 i 286 KM. Ta najmocniejsza gwarantuje przyspieszenie do setki w 6,1 sekundy i średnie zużycie paliwa na poziomie 6,9 litra. Wkrótce do palety dołączy 8-cylindrowy

Ile kosztuje samochód hybrydowy w Polsce i czy się opłaca? Przegląd ofert 2020

auto i do rodzaju hybrydy, na jaki się zdecydujemy. Na jakie oferty warto zwrócić uwagę? Toyota Corolla 2.0 Hybrid Toyota Corolla 2.0 Hybrid hatchback to propozycja idealna zarówno do miasta, jak i na dłuższą trasę. 184 KM zapewnia dynamiczną jazdę i przyspieszenie do "setki" w niecałe 8

Range Rover SVAutobiography Dynamic | 5,1 sekundy do setki

momentu obrotowego. Pięciolitrowy motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów ZF o 8 przełożeniach. Pierwsza setka na liczniku? 5,1 sekundy. Nieźle jak na wielkiego, flagowego SUV-a. Do czasu premiery spodziewanej wersji SVR, będzie to najmocniejsza wersja Range'a w

Opinie Moto.pl: Dacia Spring - najtańszy elektryk na rynku będzie pożyczany na minuty. To się może udać

dynamicznie przyspiesza w miejskim zakresie prędkości. 50 km/h osiągniemy po 5,8 sekundy. Na "setkę" na liczniku będziemy musieli trochę poczekać (dokładnie 19 sekund), ale to nie jest samochód do rozwijania niebotycznych prędkości, tylko do... stania w korkach. A tam wam moc nie potrzebna. Przyda

Futurystyczny crossover teraz z nową ceną. W Toyocie rozpoczęła się wyprzedaż rocznika

przedziale użytecznych obrotów - 1500-4000. Z ręczną, 6-stopniową przekładnią Toyota przyspiesza do setki w 10,9 sekundy i może zużywać w średnim rozrachunku zaledwie 6,4 litra na 100 kilometrów. Kompaktowy crossover przekonuje też zwrotnością. Promień zawracania wynosi zaledwie 5,2 metra, co przekłada się

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień

pojawiły się dopracowane i znane jednostki z serii TSI i TDI: 1.0 TSI - 90 lub 110 KM 1.5 TSI - 130 lub 150 KM 2.0 TDI - 115 lub 150 KM Najmocniejszy silnik benzynowy połączony z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów rozpędza się do setki w 8,5 sekundy. Będzie dobrym towarzyszem zarówno podczas

Tesla Model X nareszcie w Europie

przyspieszeniem do pierwszej setki na poziomie 6 sekund i 209 km/h prędkości maksymalnej. Na wyobraźnię najbardziej działają jednak wersje oznaczone liczbą 90: 90D oraz P90D. W obydwu moc trafia na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwóch silników elektrycznych (po jednym na każdą

Mamy nowy cennik SUV-a Lexusa. Sprawdziliśmy, czy to dobra oferta

, kryjący się pod oznaczeniem RX 300, ma dwulitrową jednostkę benzynową o mocy 238 koni mechanicznych i 350 Nm dostępnych w zakresie 1600-4000 obr./min. To wystarcza, by potężne auto rozpędzić w 9,5 sekundy do setki. Druga z jednostek jest hybrydą i to właśnie ona stanowi o potędze japońskiego modelu

Ulubione sportowe Audi Polaków to... | Wasz wybór

Procent oddanych głosów: 0 proc. Rzadko w takich głosowaniach zdarza się, że któryś samochód nie zdobędzie... ani jednego głosu. Ta niezbyt miła sztuka udała się Audi TT RS w wydaniu roadster. Superszybkie TT nie przekonało Was okrągłymi 400 KM mocy i złamaną barierą 4 sekund do pierwszej setki

Flagowa limuzyna Skody ma nowy cennik. Teraz do kupienia w wyjątkowej cenie na wyprzedaży rocznika

. Diesle to propozycja dla oszczędnych. 2.0 TDI generuje 150 i 190 KM. Mocniejszy wariant przyspiesza do setki w 8 sekund i rozpędza się do 228 km/h. Zużywa przy tym zaledwie 6 litrów paliwa w średnim rozrachunku. Wyrazisty design, atrakcyjnie zaprojektowane detale i rozwiązania, które jeszcze kilka lat

Opel prezentuje sportowe kombi. Będzie hitem

rozpędzić rodzinne kombi w 7,5 sekundy dosetki”. Prędkość maksymalna w przypadku tej wersji to 245 km/h. Sportowy wariant GSi jest wyposażony w 8-biegową, automatyczną skrzynię, która pozwala na zmianę biegów przy pomocy łopatek przy kierownicy. Napęd trafia na wszystkie koła za pośrednictwem

Passat czy Arteon? Którego prestiżowego Volkswagena wybrać?

o mocy 150, 190 lub 240 KM. Najmocniejszy wariant generuje 500 Nm i został sprzężony z 7-stopniowym, dwusprzęgłowym automatem oraz napędem na cztery koła. Imponujące parametry przekładają się na świetne osiągi. Auto przyspiesza do setki w 6,1 sekundy i rozpędza się do 247 km/h. Zużycie paliwa to

Tak zmieniło się MINI Clubman - zobacz co rodzinny gokart oferuje za 950 zł netto miesięcznie

zawieszeniem, układem hamulcowym, napędem na cztery koła i 8-stopniowym automatem. Odmiana John Cooper Works generująca 306 KM i 450 Nm pozwoli na sprint do setki w 4,9 sekundy. Emocje, świetne prowadzenie i kultowy klimat legendy gwarantują już słabsze wersje. Obecnie, bardzo korzystnie wycenione i objęte

Wszystkie wersje Nissana Qashqai na wyprzedaży. Zobacz którą można kupić najtaniej

manualną, precyzyjną, 6-stopniową skrzynię biegów. Mocniejszy wariant można połączyć z dwusprzęgłowym, szybkim automatem. Wówczas, sprint do setki trwa 9,9 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 198 km/h. Ofertę uzupełnia diesel o mocy 115 KM i 260 Nm. W cyklu średnim zużywa zaledwie 5,4

Czy opłaca się kupować luksusową hybrydę? Sprawdziliśmy ile paliwa zużywa hybrydowy Lexus RX

osi. Doładowany motor pozwala rozpędzić się w 9,5 sekundy do pierwszej setki. Druga z jednostek o oznaczeniu 450h jest hybrydą i to właśnie ona stanowi o potędze japońskiego modelu. Zdecydowana większość klientów decyduje się na taki wariant. Dlaczego? Przede wszystkim z uwagi na dopracowaną

Wideo | BMW M2 | Na to czekaliśmy!

obrotowego. Pozwala to małemu BMW (waży 1 565 kg) rozpędzić się do pierwszej "setki" w 4,5 sekundy z ręczną skrzynią lub 4,3 sekundy z przekładnią DCT. Ile kosztuje używane BMW M3? Sprawdź oferty Oprócz świetnych osiągów i, jak zapewniają twórcy

Kupujemy używane - auto elektryczne za 50-80 tysięcy złotych. Co oferuje rynek wtórny?

montażem. Do napędu miejskiego Chevroleta wykorzystano jednostkę elektryczną o imponującej mocy 136 KM i 542 Nm. Zespół akumulatorów pozwala przejechać około 130-150 kilometrów. Przyspieszenie do setki wynosi 8 sekund, a prędkość maksymalną ograniczono do 140 km/h. Egzemplarze z rynku wtórnego pochodzą z

Nowe Porsche Panamera z oszałamiającą wersją Turbo S, ale to nie jedyny as w rękawie

plug-in, która na pierwszym miejscu stawia osiągi - 3,7 s do setki i 298 km/h prędkości maksymalnej. Na układ hybrydowy składają się silnik elektryczny o mocy 136 KM, zintegrowany z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK oraz 2,9-litrowa jednostka V6 biturbo o mocy 440 KM. Łączna moc układu to 560 KM

Audi Q3 Sportback - nowość wśród kompaktowych SUV-ów premium

Sportback Póki co, gama jednostek napędowych jest spójna z dotychczasową wersją Q3. oferta silnikowa składa się z pięciu jednostek napędowych. Dwulitrowe TDI generuje 150 lub 190 koni mechanicznych. Słabszy przyspiesza do setki w 9,3 sekundy i rozpędza się do 211 km/h. Mocniejszy wariant potrzebuje zaledwie

BMW M8 - znamy polskie ceny wszystkich trzech wersji. Startują od 732 700 zł

tu oczywiście także trybów jazdy, w których cała moc powędruje na tył. To rozwiązanie znamy choćby z nowego BMW M5, nie mogło go zabraknąć we flagowym M8. Pierwsza setka na liczniku ma się pojawiać po około 3,3 sekundy (tu mogą być małe różnice ze względu na wersję nadwoziową), a wskazówka

Tak wygląda przyszłość! Toyota Corolla 2.0 Hybrid - bestseller marki w hybrydowej wersji

;hybrydowe. Toyota Corolla 2.0 Hybrid hatchback to propozycja idealna zarówno do miasta, jak i na trasę. 184 KM zapewnia dynamiczną jazdę i przyspieszenie do "setki" w niecałe 8 sekund. Średnie zużycie paliwa wynosi około 4,7-5,6 l na 100 kilometrów. Corolla Hybrid hatchback została

Seat Leon Cupra ST | Test długodystansowy, cz. IV | Cupra

Napis Cupra informujący, że mamy do czynienia z najmocniejszą odmianą Seata, pojawia się na samochodach hiszpańskiego producenta już od ponad 20 lat. W 1996 roku zadebiutował Seat Ibiza Cupra 2.0. Silnik o mocy 150 KM pozwalał osiągnąć pierwszą setkę w czasie 8, 3 sekundy i rozpędzić niewielki

Powyżej setki...

to juz prawie nie słyszę, kto i co do mnie mówi :> ;))) -- https://s27.postimg.org/8iak5prf3/Obraz_547.png

Mnóstwo mocy i 8,5 sek do setki

Cienizna straszna... 8,5s z silnikiem odrzutowym? Nędza... Tu jest fajny filmik z "odrzutową" ciężarówką - ta to dopiero zasuwa...

Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Mina starszych Panów w kapeluszach na jeździe próbnej po mocniejszym wciśnięciu gazu musi być ciekawa, zwłaszcza jak wcześniej jeździł np. Octavią I 1.4 60 KM ;)

Mnóstwo mocy i 8,5 sek do setki

Przecież było w Motodzienniku! Kurde, jak widzę podpis Jan Kopacz to wiem że na 99% będzie śmieć nie warty czytania.

Mnóstwo mocy i 8,5 sek do setki

Zapomniałem o linku :) Ot i on: tinyurl.com/l4p6w2

3,6 sekund do setki starczy?

www.youtube.com/watch?v=llwU23IO_5Y www.youtube.com/watch?v=o8mDGnA2KAU a dla koncernów paliwowych ropa i po 500$ będzie ok

Audi S8 | Galeria

Niesamowita maszyna, zdolna jechac caly dzien z zawrotnymi predkosciami. 4.2 do setki to niesamowity wynik jak na 4-dzwiowa limuzyne. Interesujacy temat dla katalogowych i naklejkowych ekspertow. Startujcie Chlopaki.

w 9 sek do setki

udowodnic patrzac na swoj zegarek firmy QQ i predkosciomierz samochodu. Prawdopodobnie jak na obrazku bylo 100km/h to samochodowi braklo do setki jeszcze z 10, moze 8 km/h a wiec jakies 2 sek odwolujac sie do fizyki. Samochody z regulowanym komputerowo wtryskiem nie poddaja sie wciskaniu pedalu

Re: TechArt 911 Turbo | 2,8 s do setki!

@Zd-w Ja rozumiem że ktoś ma pasję do samochodów...a raczej do oglądania obrazków bo pewnie i tak mało kogo w Polsce na taki wózek stać....a nawet jeśli kogoś stać to po co komu samochód który jeździ z prędkością 352 km/h i przyspiesza 2,8 s do setki? Po to żeby się pochwalić przed sąsiadem swoją

Re: TechArt 911 Turbo | 2,8 s do setki!

połowa lat 80-tych i Grupa B: Lancia Delta S4 i Audi Quattro miały po 600KM z dwulitrowych (albo i mniejszych) silników i przyspieszały do setki w 2,5 sekundy - 25 lat temu :o) To brzmi imponująco :o)

Re: TechArt 911 Turbo | 2,8 s do setki!

NISSAN GTR ma 530 koni Launch Control i 2.7 sekund do setki/ z parche się nie da więcej wycisnąć jest na miękkie hehe

7-setki z Babic wydłużyć przez S8 do Marymontu -

wtedy znikną korki na Bemowie i Woli , bo szybciej będzie dojechać autobusem i przsiąść się do metra niż tkwić w korku przed Lazurową ( Górczewska poszerzona na wiadukcie nad S8 urywa się równo na płocie na granicy Warszawy )

Razem walczymy o S8

Łódź walczy o słuszną sprawe. Trzeba wspierać Prezydenta. Bo centrum drogowe miasta przyciągnie inwestorów do całego regionu i to szansa dla setek tysięcy mieszkańców Łodzi i innych miejscowości.

Re: Skoda felicja 21sekund do setki !!!

Dlatego samemu trudno to robic. Kiedys probowalem mierzyc przyspieszenie swojego M5 przy okazji bycia na torze. I wychodzilo mi ok 7-8 sec.... Instruktor wzial i wyszlo mu po 3 probach srednia 5.1. (fabryka podawla chyba 4.9) Przyczyna? Ja jezdzilem swoim samochodem a on nie :)) i on wiedzial

Re: TechArt 911 Turbo | 2,8 s do setki!

1. Oto mentalność ludzi kujących takie samochody: Jedzie hrabia powozem 30 km/h a tu wyprzedza go rowerzysta. Hrabia krzyczy : Janie! dołóż do pieca....spójrzmy śmierci w oczy ;-) po 2. Dla niektórych zakup takiego auta to operacja przedłużenia ptaszka samochodem którego nie ma sąsiad ;-) po 3

Re: TechArt 911 Turbo | 2,8 s do setki!

Znam kilku właścicieli porszaków. Dla każdego z nich, to zwykle nawet nie drugi, ale trzeci jego samochód w garażu (nie liczę samochodów żony i dzieci). Używają go do lanserskich wycieczek i jeżdżą sopkojniej, niż codziennie do firmy swoim audi Q7 lub Volvo XC90.

Re: TechArt 911 Turbo | 2,8 s do setki!

@gość: m i tak byś tego prawdopodobnie nigdy nie zrozumiał więc szkoda strzępić sobie języka. na szczęście dla takich jak ty są wszelkiej maści toyoty, fiaty, skody i inne tego typu samochody do jazdy na codzień. nie żeby to było coś złego, każdy ma inne priorytety i nudne samochody też są dla

Re: TechArt 911 Turbo | 2,8 s do setki!

@M Ja pie..., co za debil, ty masz na liczniku 200 kmh to znaczy, że zawsze będziesz wyciskał max prędkość z twojego 100 letniego padła? pomyśl kretynie chociaż raz, jak kogoś stać na takie auto to też go stać na roczny karnet na tor wyścigowy. NO po co ci idioto samochód, który może jechać te 180 k

Re: TechArt 911 Turbo | 2,8 s do setki!

panie M chyba zal panu dupe sciska na widok tego samochodu i dlatego pan takie glupoty wypisuje pozdrawiam

Re: TechArt 911 Turbo | 2,8 s do setki!

m@ to po co w ogóle wchodzisz na tą stronę?? rozumiem że nie znasz takiego słowa jak pasja. Niektórzy ludzie odkładają całe życie żeby kupić sobie wymarzony samochód. Rozumiem jaki ból sprawia tobie świadomość tego że nigdy Cię nie będzie stać na taki samochód ale nie musisz od razu obrażać innych l

Re: ile to może mieć do setki????????????????????

moi drodzy, nie wiem, czy wiecie, ile to jest 6sek. do setki. to jest zawrotny czas zarezerwowany dla wyjatkowych samochodow, a nie tych za c.PLN50k. powtarzam, 8sek. max i 215km/h drugi max.

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

bez przesady, 8,5 s to żaden tam specjalny odpał, odpał to jest od 7 s w dół :)

benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?BIORĘ

Do tego super kosmiczny wygląd i pełny wypas 6pp,esp,abs,autoklima,alufelgi a nawet podgrzewane fotele,wszystko za 73 tys. zł. i gwarantowana wysoka niezawodność NOWA HONDA CIVIC 1.8 SPORT,pięknie brzmiąca benzynka a nie jakiś klekot w przyszłym roku moja :) czerwona :)

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

(skrzynia ręczna) mam za 5 msc tego roku następującą średnią: 1. 6,5 2. 6,1 3. 6,7 4. 5,8 5. 6,3 to 5 aut z zeszłego roku. I 5 róznych kierowców z całej Polski.Przy czym uwaga - średnia oparta na karcie paliwwej i realnym przebiegu nie uwzględnia prywatnych wyjazdów pracowników (tankują sami) więc z

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

przebiegami 130-150 k km i w żadnym z 8 szt. nie było robione turbo (nie było najmniejszej awarii). W 1,4 były wymieniane rozrządy na gwarancji przy ok. 90 k km w ramach akcji. Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. Auta u nas muszą przejechać min. 250 k km do wymiany a flotowiec

Re: Ile do setki, czyli sprawdź auto sąsiada

Witam Sprzedam swoje BWM eMpower 1.8L 900 KM 2.4 sek do setki. Oferty prosze kierowac na: dres (małpa) pawian kropka chwdp

Re: ile to może mieć do setki????????????????????

> Nowy Fiat 500 Abarth, 1.4 turbo, 150KM, benzyna, mniejszy i lżejszy od Pandy. > Skoro 100 konna Panda ma 9,5sek. to ile może mieć ten potworek? Myślę że przy takiej masie auta to powinno mieć około 7s. napewno powinien mieć mniej niż 8s. -- Pozdrawiam, Artek

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Problem malego wacka pomylil ci sie z problemem pierwszej predkosci kosmicznej. Ale to fajnie, ze wolisz accorda. Pzdr.

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Tylko rzad wielkosci lepiej od skodziny? ----------- wolę accorda i nie mam problemu z za małym wackiem jak - sądząc z twojej niecelnej ironii - ty.... -- YCDSOYA

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

skodaach napisał: > co z tego skoro silnik nie wytrzyma 120 tyś km bez napraw. Każda jedna pierdoła > , która się w tym uturbionym silniku zepsuje czy wyeksploatuje kosztuje 5000zł. > Kupowanie czegoś tak drogiego w utrzymaniu jest albo dla nieświadomych durni l > ub dla rozrzu

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Jeździłem przez weekend Audi A3 1.4COD 140KM Stronic, spalanie, głównie po mieście, <7 dynamika wystarczające, lecz słabsza od 116i 136KM (tu spalanie dobre 0,5l większe), skrzynie porównywalne, zawieszenie lepsze w BMW, jakość i ergonomia wnętrza dużo lepsza w Audi. -- . -Z TDCI NA ST, a

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

co z tego skoro silnik nie wytrzyma 120 tyś km bez napraw. Każda jedna pierdoła, która się w tym uturbionym silniku zepsuje czy wyeksploatuje kosztuje 5000zł. Kupowanie czegoś tak drogiego w utrzymaniu jest albo dla nieświadomych durni lub dla rozrzutnych koneserów

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

schweppes1 napisał: > Mina starszych Panów w kapeluszach na jeździe próbnej po mocniejszym wciśnięciu > gazu musi być ciekawa, zwłaszcza jak wcześniej jeździł np. Octavią I 1.4 60 KM > ;) Zapewniam cię, że mina każdego kto wciśnie gaz, uprzedzonego wcześniej że pod maską je

Re: Ile do setki, czyli sprawdź auto sąsiada

Bmw 1M szybsze od M3. Zapewne w fabryce nie mogą się nadziwić. A tak poważnie M3 zaleznie od wersji ma 4,6-4,8 s. do setki. W testach osiągano 4,2. Możnaby to poprawić...

Re: Podstawowy Syfik ma 14,6 s. do setki...

no własnie ! zaponniałem kupić tego numeru o tym fiacie... dla ciekawości to oryginalny fiat 125 mial silniki 1.8 90km a 2.0 122kM mogę sie troche pomyliić ale jak na tamte czasy były to super silniki - gaźnikowce ale miały też dwa wałki rozrządu.. lata 80!

Re: Podstawowy Syfik ma 14,6 s. do setki...

Istotnie - trochę się pomyliłeś. Oryginalny Fiat 125 miał silnik 1,6 90km DOHC z widlastymi zaworami, wersja Super miała 100 kucyków. I było to w latach 67- 72. Silniki 1,8 i 2,0 zastosowano dopiero w modelu 132. Silniki Alfy i Lancii były jeszcze mocniejsze i nowocześniejsze

Lexus IS-F. 4.9 do setki????

ośmiobiegowym automacie z Lexusa LS. Kierowca IS-F jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 4,9 sekundy. Dzięki ograniczonej elektronicznie prędkości 270 km/h i emisji CO2 na poziomie 290 g/km, nowy model wywodzącej się z Japonii marki należy do najmocniejszych, ale również najczystszych

Review Mazdy RX8

Silnik 1.3l, 250 KM przy 8000 RPM, czerwone pole przy 9000 RPM. 6 sekund do setki. Cwierc mili (400 metrow) w 14.5 sekundy. Zadnego doladowania - to po prostu jest Wankel

Re: Ile do setki, czyli sprawdź auto sąsiada

Do doopy ten ranking. mlodzieniaszku Kostecki. HTT Pléthore 750 (hp) setke robi w 2.8 sek. I to wszystko dostepne ponizej 1 miliona$. Nie bede nawet tu wspominal Plethory z silnikiem o mocy 1300 koni.

Polacy zbeszczescili setki niemieckich cmentarzy

Mieszkańca Wrocławia, podejrzanego o splądrowanie i okradzenie zbiorowej mogiły żołnierzy niemieckich, zatrzymali policjanci ze Strzelec Krajeńskich (Lubuskie). Grozi mu kara do 8 lat więzienia - poinformował PAP we wtorek Andrzej Kulesza z zespołu prasowego Komendy Wojewódzkiej Policji w

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

> mazda 5 sie pali... E tam, guzik prawda z tym paleniem, zapali sie jedno autko na kilkanascie tysiecy i juz taka histeria... Nie raz juz tak bylo. Jest gorszy problem. Sprawdzilem, do wyboru sa diesle od 81 do 105 kW i jedna biedna benzynka 1.8 85 kW. I oni smia to reklamowac jako

Re: Lanos Turbo 165 KM, 7 s do setki

I w sumie wychodzi prawie za 50.000 samochód, którego nigdy sie nie sprzeda, zawsze coś może sie popsuć i dalej będzie to daewoo. Za tę kasę można kupićsobie 1-2 letniego golfa IV 1.8 Turbo 20V i po włożeniu chipa mieć prawie 200KM. Na pewno będzie szybszy,bezpieczniejszy, bardziej niezawodny

Zmieniają S-8 jak w filmie Barei

Centrum drogowe S8 obok Łodzi to szansa dla setek tysięcy mieszkańców Łodzi i innych miast,to również wielka szansa dla całego kraju i województwa, gdyż tylko taki punkt będzie zachęcał inwestorów do inwestycji na terenie całego województwa. Mam nadzieje że rząd nie popełni błędu i pozostawi

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

jezdze manualem 2.4 i naprawde przyspiesza :) ale automaty ma honda bardzo slabe :( jak automat to nie honda!!!! na manualu da sie pojechac :) i to szybko czuc ponizej 8 do setki a to juz calkiem niezle :)

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

Spalanie 6,4 :-)))) Dobre. Ja mam silnik 1,7, osiągi zbliżone i w mieście wychodzi mi 9-10 l. Nie ma nic za darmo. A za 73 tys to wybrałbym używanego Coopera S :-))) 7,2 do setki, świetne prowadzenie a o spalaniu gentlemani nie rozmawiają. Lubię ten sport ;-)

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

fru.fru napisał: > do.ki napisał: > > To wyrzuc tego trupa. Mi wychodzi 9 l/100 km dwulitrowa Honda o poltora n > umeru > > wieksza od Civica. > > to wyrzuc tego trupa, Nie ma alternatywy. Na rynku z podobnych aut jest tylko Mitsubishi Grandis

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

> Hmm, jak sie pare 307 spalilo, to jakos byla lepsza pozywka....nie sadzisz No wlasnie nie sadze, bo tych incydentow bylo tak malo, ze sa w granicach szumu statystycznego i dla uzytkownika nie maja znaczenia. Co najwyzej moze miec wyzsza czujnosc na dym :-))) -- "Man is the only anima

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

> i jeszcze jest taki duzy nissan..jak on sie nazywa.. Masz na mysli Murano? Ale on nie jest taki duzy i jest duuuzo drozszy. -- "Man is the only animal that blushes, or needs to." Mark Twain

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

>jezdze manualem 2.4 i naprawde przyspiesza :) ale automaty ma honda bardzo slabe :( jak automat to nie honda!!!! na manualu da sie pojechac :) i to szybko czuc ponizej 8 do setki a to juz calkiem niezle :) To nie automaty sa slabe tylko VTEC w R4 Hondy wymaga utrzymywania wysokich

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

polsat1 napisał(a): > Spalanie 6,4 :-)))) Dobre. Ja mam silnik 1,7, osiągi zbliżone i w mieście > wychodzi mi 9-10 l. Nie ma nic za darmo. To wyrzuc tego trupa. Mi wychodzi 9 l/100 km dwulitrowa Honda o poltora numeru wieksza od Civica. Sprobuje namowic rodzicow na Civica. Niech

Znamy przebieg trasy S8

Ciekawy jestem tych setek tysięcy podpisów , hasło wyborcze Grabarczyka S8 przez Łódź na odcinku Pabianice Piotrków przechodzi przez dwa rezerwaty!Jest w naszym posiadaniu opinia NIK o zamiarze wybudowania tej drogi wg pomysłu Grabarczyka, że jest to niezgodne z umowami unijnymi gdyż tylko do

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

pięknie to brzmi moja vetta z 75roku 5,7 V8 i inne amerykany czasem nawet 8- smio litrowe:))

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

Dzieciaczku, skoczyłbyś na stronę Toyoty to sam zobaczyłbyć ile co kosztuje Za 77500 masz 1.8 Luna bardzo porównywalnie wyposażony.Nie podoba się Toyota? OK. Zobacz ceny Accorda lub Mondeo.... Accord kosztuje 88 tys - ale silnik już 2.0 Modeo 1.8 golas - 72 tys Cen konkurencyjnych kompaktów

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

art_0 napisał: > Dzieciaczku, hehe, >skoczyłbyś na stronę Toyoty to sam zobaczyłbyć ile co kosztuje > Za 77500 masz 1.8 Luna bardzo porównywalnie wyposażony.Nie podoba się Toyota? Skoczylem na sajt do ktorego link podales w poprzednim swoim poscie.. najtansze 1.8 wyszlo 79

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

W przyszłym roku wyrzucam. Zmieniam albo na nowego Accorda albo na Mini Coopera S.

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

> Zreszta co za roznica..czy 1.6 czy 1.8 tak czy siak nie jedzie... > A co do tego to się w 100% zgadzamy :) Art_0

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

do.ki napisał: > To wyrzuc tego trupa. Mi wychodzi 9 l/100 km dwulitrowa Honda o poltora numeru > wieksza od Civica. to wyrzuc tego trupa, mi srednia z 4kkm zrobionych w poprzednim tygodniu wyszla 8,3 a to turbobenzyna...

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

Autko wydaje sie super. 140ps z 1.8 i z i-VTEC kuszaca propozycja. A co do spalania... wg. mnie mozliwe ale na pewno zaleznie od stylu jazdy. Mam Forda Focusa 1.6 - duzo starszy konstrukcyjnie silniczek ale udaje mi sie w miescie zejsc do 7.1-7.5l/100km a na trasie maksymalnie udalo mi sie

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

Tak jak już ktoś zauważył 1.6 w Focusie pali ciut więcej :) Raz w życiu udało mi się zejść poniżej 6 litrów na trasie, ale było to jechanie ze stałą prędkością 90km/h. Normalnie jeżdzac (120-130km/h)autostradami i drogami szybkiego ruchu spalanie oscyluje w okolicy 7-8. Katując to można

Śmiertelny finał nieostrożnego wyprzedzania [ZD...

Od zera do setki w 8 sekund, a ile od setki do zatrzymania?

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

tyle to moje zaturbione, zawirusowane A4 spali przy jezdzi ' na emeryta' jak kolega napisał - mozna sobie między bajki włozyc - normalna jazda to 8 - 10 litrów zależnie od warunków i 'zrywów' na trasie - krutki wypad po autostradzie to lej w baku przy ponad 200km/h

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

www.honda.torun.pl/Cennik%20Civic%205D%202006.pdf najtanszy 1.8 za 68.900 z ABS, EBD, EBA, ESP, klima aut, radio CD z mp3, 6 pp, aut szyby i lusterka. a teraz - biorac jeszcze pod uwage silnik i osiagi tego

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

gregor886 napisał: > 1.8 i 140ps w kompakcie to juz jakos daje rade nawet powiem ze wystarcza jak na > > polskie drogi ale w klasie wyzszej to musi byc conajmniej 150ps i to jest > naprawde dolna granica nad jaka bym sie zastanowil :) Narazie mnie nie stac łola boga

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

art_0 napisał: > 69 tys. No to jest jeszcze cena do zaakceptowania. Ale do tego trzeba dorzucić > choćby lakier metaliczny czyli mamy 71000. oczywiscie, tylko ze ta zasada dotyczy wszystkich producentow samochodow, nie tylko hondy. tak wiec te 2000 powinienes dodac do kazdej

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

1.8 i 140ps w kompakcie to juz jakos daje rade nawet powiem ze wystarcza jak na polskie drogi ale w klasie wyzszej to musi byc conajmniej 150ps i to jest naprawde dolna granica nad jaka bym sie zastanowil :) Narazie mnie nie stac na super auta ale moje auto wazy okolo 1100kg i ma ponad 110ps

Silnik 1.8 16 V do LAGUNY II

Prosze o opinie na temat tej jedn.napedowej.W prasie nie tylko niemieckiej czytalem,iz nie jest to zadna rewelacja.brak mu "temperamentu".Jest jednak w miare cichy.Wprasie francuskiej podano,iz LAGUNA II z tym silnikiem moze sie rozpedzic tylko do ok.190 km/h.Przysp.11.6 s do setki/dane z

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

69 tys. No to jest jeszcze cena do zaakceptowania. Ale do tego trzeba dorzucić choćby lakier metaliczny czyli mamy 71000. Ale sam przyznasz że 80.000 PLN (z lakierem) za wersję Executive to sporo pieniędzy jak za kompakt. Art_0

Re: dla mnie 8

S600 seryjnie ma 500KM a jezeli chodzi o mocniejsza to jest to seryjny tuning AMG. 612 KM i ok 4.4sek do setki jesli dobrze pamietam.

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

aha, nie doliczylem do tych cen innych kompaktow doplaty za metalik, wiec dodaj do kazdej z nich po 2.000:-)

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

do.ki napisał: > > mazda 5 sie pali... > > E tam, guzik prawda z tym paleniem, zapali sie jedno autko na kilkanascie > tysiecy i juz taka histeria... ;-)) Hmm, jak sie pare 307 spalilo, to jakos byla lepsza pozywka....nie sadzisz A z tym paleniem sie 5 masz racje

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

> spalania... wg. mnie mozliwe ale na pewno zaleznie od stylu jazdy. Mam Forda > Focusa 1.6 - duzo starszy konstrukcyjnie silniczek ale udaje mi sie w miescie > zejsc do 7.1-7.5l/100km a na trasie maksymalnie udalo mi sie zejsc do 4.9 (bez > klimy) i 5.7 (z klima). Liczac

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

zgadza sie. szkoda, ze honda nie proponuje nowego civica takze w tzw. bida-wersjach, tak jak to robia inni producenci. wtedy masz wybor - mozesz zaoszczedzic na tym i owamtym i masz mocne auto za male pieniadze. ale do takich dziwnych posuniec honda juz nas przyzwyczaila... to co mnie jednak

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

chłopie gdzie ty masz oczy? Na pewno mocny diesel byłbylepszy a poza tym wygląd nie jest kosmiczny tylko katastroficzny.

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

Faktycznie - masz rację. Oferta z tym silnikiem może być atrakcyjna. Jednak dla mnie wydawanie za kompakt (mocny kompakt) 70.000 to duuużo za dużo. Zarabiam za mało ;) pozdrawiam Art_0

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

> Nie ma alternatywy. Na rynku z podobnych aut jest tylko Mitsubishi Grandis. > Poczekam jeszcze na Mazde 5. mazda 5 sie pali... grandis jest fajny, i jeszcze jest taki duzy nissan..jak on sie nazywa.. wielki taki w usa tego pełno

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

A ja osobiscie wole 140 KM w wydaniu Hondy niz 150 KM w wydaniu VW Opla Alfy ITP... rzeczywistośc wygląda następująco: najważniejsze kto wychoduje te konie a nie tabelki w jakich zestawione są "jakieś dane" zresztą często odbiegające od rzeczywistosci... PZDR!!

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

Naprawde uwazam ze w klasie aut wazacych okolo 1500 kg 150ps to dolna granica chociaz to jeszcze zalezy od preferencji kierowcy...

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

gratuluje dobrego wyboru. moim zdaniem (i to nie tylko dlatego, ze jezdze civem;))- to jedna z najciekawszych mozliwosci wydania 73 tys, jesli o nowe auto idzie. rozumiem, ze kupujesz. jesli tak, to podziel sie wrazeniami z jazdy asap.

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

james_bond_007 napisał: <cut> hehe, to moja laga tez moze byc SPORT, wszak szybsza od rzeczonej ondy ;-> Nowy cif..z zewnatrz dl amnie szkaradny, ale podoba mi sie srodek...no i szkoda, ze keine killer motór...chyba, ze cos wydumają?

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

james_bond_007 napisał: > pięknie brzmiąca benzynka no no bez przesady, wiadomo ze lepsze to 100 razy niz klekot ale male gowienko wysokoobrotowe hondy jak zreszta wiekszosc jej silnikow to pieknie nie brzmi pieknie to brzmi CL500

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

gls1 napisał: > A ja osobiscie wole 140 KM w wydaniu Hondy niz 150 KM w wydaniu VW Opla Alfy > ITP... rzeczywistośc wygląda następująco: najważniejsze kto wychoduje te konie > > a nie tabelki w jakich zestawione są "jakieś dane" zresztą często odbiegające > od rzec

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

Szlag cię trafia bo nie stac cie zapewne nawet " na takie japońskie gówienko". PS- ja tez mogę powiedzieć, z e w garazu mam Ferrari, więc nie ripostuj mnie w głupi sposób!1 PZDR!!

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

skąd wziąłeś cennik? Ja spotkałem sie z ceną 78 tys....a tu jest bardzo drogo. W tej cenie można mieć Avensisa :) www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/index.php/24904 pozdrawiam Art_0

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

art_0 napisał: Ja spotkałem sie z ceną 78 tys....a tu jest bardzo drogo. W tej cenie można > mieć Avensisa :) W wersji ROTFL edyszyn z silnikiem 1,6...