911 turbo koszty utrzymania

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane. Youngtimery z lat 80. i 90. jako inwestycja

Kupujemy używane. Youngtimery z lat 80. i 90. jako inwestycja

Obok popularnych klasyków od Volkswagena, BMW, czy Mercedesa, na uwagę zasługują także inne, niezbyt popularne auta. Wybierając je warto pamiętać o czekających nas kosztach związanych z zakupem trudno dostępnych podzespołów i fachowym serwisie. Im bardziej egzotyczny samochód, tym droższe będą eksploatacyjne naprawy - nie wspominając już o naprawach blacharskich oraz gromadzeniu brakujących lub uszkodzonych detali ozdobnych karoserii i wnętrza. Sprawdzamy, w co warto zainwestować z przełomu lat 80 i 90.

Porady | Dbajmy o "Turbo"

Samochód z turbodoładowaniem stawia użytkownikowi dodatkowe wymagania. Ich spełnienie to gwarancja długiej, bezawaryjnej pracy turbosprężarki. Przedstawiamy małe ABC turbodoładowania

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Zobacz wideo

Porsche Cayenne GTS - test | Za kierownicą

poziom wykonania, wysoki prestiż marki. Hamulec Mało elegancka stylizacja, wysokie koszty utrzymania, duży apetyt na paliwo. Summa summarum Rozsądek nakazuje, by wybrać GTS-a z ręczną skrzynią i stalowymi sprężynami. Wtedy dostaniemy największą dawkę sportu, a w GTS-ie przecież o to chodzi. Ale przecież

Najlepsze do driftu | Top 10+1

Najlepsze do driftu | Top 10+1

jest turbosprężarka dbająca o odpowiednio wysoki poziom momentu obrotowego. Nowsza RX-8 napędzana jest tylko wolnossącymi silnikami, z których mocniejszy ma 230 KM. Zalety: RX-7 uznawana jest za najlepszą Mazdę do driftu Wady: silnik Wankla trudny w serwisie, brak turbo w RX-8 Tanie driftowanie

Re: Koszty utrzymania Ferrari Enzo

=============================================================================== > = > To ile kosztuje caly Porsche ?? I kim jest twoj kolega ze on tyle zarabia. _______________ 911 Turbo 420KM kosztuje 122 tys.€ Moj kolega jest moim kolega i w kieszen mu nie zagladam. Ale w UE to nie jest dziwne ze ktos ma Porsche czy cos drogiego,zreszta UE jest bardziej bogate

Re: Koszty utrzymania Ferrari Enzo

ceramiczne.............. > > > =============================================================================== > > = > > To ile kosztuje caly Porsche ?? I kim jest twoj kolega ze on tyle zarabia. > _______________ > 911 Turbo 420KM kosztuje 122 tys.€ > Moj kolega

Re: Koszty utrzymania Ferrari Enzo

?? I kim jest twoj kolega ze on tyle zar > abia. > > _______________ > > 911 Turbo 420KM kosztuje 122 tys.€ > > Moj kolega jest moim kolega i w kieszen mu nie zagladam. > > Ale w UE to nie jest dziwne ze ktos ma Porsche czy cos drogiego,zreszta UE > >

Re: Ferrari 360

Ee - mi starsza 911 (997) się bardzo podobała. Fajne auto. Niefajne koszty utrzymania. Byle g... padnie, a kosztuje sporo. Ale auto zajefajne. Tyle, że ja pojeździłem tą chwilę Turbo. Turbo zjada to Ferrari 360 na śniadanie (sekunda krócej do setki). -- Jestem Lubelakiem, to podobno

Re: Bywają za drogie

część) na Boxstera tej samej firmy. Zdecydowaną większość Polaków stać więc na zakup Porsche (patrz pan, jakich czasów doczekaliśmy). Ale już koszt utrzymania (napraw i bieżącej eksploatacji) takiego auta w perspektywie kilku lat przekroczy kilkukrotność ceny zakupu. I na to większości Polaków nie