a 100 2.0 16v wtrysk

Jan Zomer

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Pasmo ciągnących się latami wpadek jakościowych europejskiego oddziału Forda, bez wątpienia przyczyniło się do powstania nieprzychylnej opinii o tej marce. Istotnie, w latach 90. niemal wszystkie modele amerykańskiego producenta borykały się z masą usterek i jakościowych niedociągnięć. Niemniej, od kilku lat sztab inżynierów usilnie podnosi niegdyś nisko ustawioną poprzeczkę, dbając o rozwój jednostek napędowych i dobór tych godnych zastosowania.

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy silniki benzynowe pozbawione kłopotliwego osprzętu, których serwis jest prosty i niezbyt kosztowny. W wielu przypadkach musimy pogodzić się jednak z niemałym zużyciem paliwa. Z drugiej strony, lepiej więcej wydać na stacji, niż w serwisie. Przedstawiamy starannie wyselekcjonowaną ósemkę pancernych jednostek

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze samochody używane

Chcecie kupić samochód na rynku wtórnym? Wybraliśmy modele, których powinniście się wystrzegać. To prawdziwe pułapki na czterech kołach [x]

Używana Mazda 323 (1998-2003)

16V (88 KM), 1.8 16V (115 KM), 2.0 V6 24V (144 KM), 2.0 D (diesel, wtrysk pośredni, 71 KM) 1999, wiosna nowy silnik 2.0 TD (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM) 2000, jesień niewielka

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

to kolejne 3 tys. zł. Bezpieczniej wybrać benzynę, poza silnikiem 1.8 SCi, którego piętą achillesową jest szwankujący wtrysk bezpośredni. Naszym faworytem jest "benzyna" 2.0 16V 145 KM. Zapewnia dobre osiągi, jednocześnie nie rujnując kieszeni. Nie sposób nie wspomnieć o bardzo pojemnym

Mazda 323 (1998-2003) - opinie Moto.pl

Mazda 323 (1998-2003) - opinie Moto.pl

3d w starej formie (od 1995 r.). Silniki: 1.3 16V (73 KM), 1.5 16V (88 KM), 1.8 16V (115 KM), 2.0 D (diesel, wtrysk pośredni, 71 KM) 1999, wiosna - nowy silnik 2.0 TD (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM) 2000, jesień - niewielka modernizacja (nowe reflektory, osłona chłodnicy bez

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

częściej niż co 100 tys. km, które zaleca producent. CENY Ofert sprzedaży Alfy Romeo 156 na polskim rynku wtórnym nie brakuje. Jest w czym wybierać, zwłaszcza w wersjach z silnikami 1.6 16V, 1.8 16V i 2.0 16V. Znacznie trudniej kupić wersję 2.5 V6 24V, a sportowa GTA to prawdziwa rzadkość (podobnie jak

Peugeot 206 (1998-2006)	- opinie Moto.pl

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

silnika nie należą do rzadkości. Szczególnie delikatny jest sterownik wtrysku paliwa. Kaprysy elektroniki prowadzą czasami do nieskoordynowanego zapalania się kontrolek na desce rozdzielczej. HISTORIA MODELU 1998, lato - premiera modelu. Silniki: 1.1 (60 KM), 1.4 (75 KM), 1.6 (88 KM), 2.0 16V (135 KM

Renault Laguna II (2001-2007) - opinie Moto.pl

(210 KM), 1.9 dCi (turbodiesel, common-rail, 110 lub 120 KM);2001, jesień - silnik 2.0 16V IDE (bezpośredni wtrysk benzyny, 140 KM) oraz 1.9 dCi (100 KM); 2002, styczeń - silnik 2.2 dCi (150 KM);2002, jesień - silniki 2.0 16V (135 KM) z automatyczną skrzynią biegów oraz 1.6 16V LPG;2003, styczeń

Toyota Avensis II (2002-2008) - opinie Moto.pl

wygodny, rodzinny samochód. Choćby dlatego, że przy odpowiedniej dbałości zawsze można na niego liczyć.Historia modelu2002, jesień - premiera modelu, wersje nadwoziowe sedan 4d, hatchback 5d i kombi 5d, silniki 1.6 16V (110 KM), 1.8 16V (129 KM), 2.0 16V (bezpośredni wtrysk benzyny, 147 KM), 2.0 D-4D

Mazda 626 (1997-2002) - opinie Moto.pl

1.8 16V (90 KM), 2.0 16V (116 KM), 2.0 16V (136 KM), 2.5 V6 24V (200 KM); 1997, jesień - wersja kombi; 1999, wiosna - nowy silnik 2.0 DiTD (turbodiesel,wtrysk bezpośredni, 101 KM); 1999, jesień - niewielka modernizacja (drobne zmiany stylizacyjne nadwozia i wnętrza, lepsze wyposażenie), podwyższenie

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

. Dlatego podaż tych aut na rynku wtórnym nie jest wysoka, a ceny często nie zachęcają do kupna. Najwięcej jest najtańszych wersji 1.6 16V, znacznie mniej 1.8 16V. Odmiana 2.0 16V to raczej rzadkość, a turbodiesle 2.0 TD sprzed 1999 r. pojawiają się sporadycznie. Znacznie łatwiej można kupić używanego 2.0 D

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

, jesień nowe silniki 2.2 16V (158 KM) i 2.2 16V HDI (Common Rail, 133 KM) 2001, jesień nowy silnik 2.0 16V (140 KM) z bezpośrednim wtryskiem benzyny 2004, wiosna

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

KM. Do rzadkości należą bardzo mocne turbodiesle 1.9 JTD 16V o mocy 140 KM, a sportowe GTA to prawdziwe "rodzynki", których znalezienie na rynku wtórnym bez pomocy dilerów czy klubów będzie z pewnością trudne. 2004 2003 2002 2001 1.6 16V 35,0 31,0 28,0 2.0 16V 33,0 29,0 1 .9 JTD 30,0 1.9

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

salonach pojawia się nowa generacja Golfa. Tym razem wersja GTI jest dostępna od początku z innymi słabszymi modelami. Po raz pierwszy pod maską pojawia się silnik o pojemności dwóch litrów i w pełni elektroniczny wtrysk. Kierowca ma do dyspozycji 115 KM. W 1993 roku do oferty dochodzi wersja 16V, która ma

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) oraz 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 155 KM) 2001 , wrzesień - wersja Cabrio (wcześniej oferowano kabriolet na bazie Audi 80) 2002 , wrzesień - wersja S4 z silnikiem 4.2 V8 40V (344 KM) oraz silnik 2.0 16V (150 KM) 2003 , wrzesień - wersja S4 Cabrio 2004

Renault Clio (1990-98) - opinie Moto.pl

płaci się w zakrętach. Samochód przechyla się nieprzyjemnie, a przy większych prędkościach dotyka jezdni tylko trzema kołami. Trzeba uważać albo jeździć spokojnie. Sportowe wersje 1.8 16V i Williams 2.0 16V nie sprawiają takich problemów. Mają sztywniejsze podwozia i są mniej komfortowe, ale prowadzą

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

europejskie wersje mają nazwę Chrysler Voyager. Najszerzej reprezentowane na rynku wtórnym wersje silnikowe to 2.4 16V, 3.3 V6 oraz 2.5 TD. Znacznie trudniej znaleźć 2.0 16V, 3.8 V6, a do rzadkości należą nowoczesne turbodiesle 2.8 CRD.Ceny modelu sprawdzisz tutaj.Internetwww.voyager-club.com.pl Strona

Peugeot 307 2.0 HDi 16V

sprężarki. Efekty tych zmian to niższa zawartość substancji toksycznych w spalinach oraz lepsze osiągi przy praktycznie tym samym zużyciu oleju napędowego. Moc maksymalna obecnie wynosi 136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min, a moment obrotowy sięga 320 Nm przy 2000 obr/min. Jego wartość może ulec krótkotrwałemu

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

1,45 m; 364/1250 l) sedan 4-drz. (4,58 x 1,80 x 1,45 m; 419 l) Silniki benzynowe: 1.5 Skyactive-G (100 KM), M6 2.0 Skyactive-G (120 KM), M6, A6 2.0 Skyactive-G (165 KM), M6 Wersje wyposażenia: SkyGo SkyMotion SkyEnergy SkyPassion Euro NCAP: 2013: 5 gwiazdek (93%, 86%, 65%, 81%) Ceny

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Śr. spalanie (dane fabr.)  7,9 l/100 km V maks. 200 km/h Cena 81 100 zł ZOBACZ TAKŻE: Renault Fluence 1.5 dCi - TESTRenault Fluence w Polsce - CENY Renault - ogłoszenia Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km Trzy tygodnie w naszych rękach i na liczniku pękły 4 tys. km

Alfa Romeo GT Coupé 2.0 JTS Selespeed i 1.9 JTD 16V 150 KM

. Znakomitej stateczności sprzyja dobry rozkład mas niskiego nadwozia z szeroko rozstawionymi kołami i osiami (2596 mm). Nie cierpi przy tym komfort podróżowania. Pod maską nowej Alfy znajdziesz silnik benzynowy 2.0 JTS 165 KM oraz turbodiesla 1.9 JTD 16V, który dotąd miał 140 KM, a teraz jego moc podniesiono

Czy warto czekać

3 do sprzedaży trafią 5-drzwiowy hatchback i sedan. Auto będzie oferowane z silnikami 1.4 16V (80 KM), 1.6 16V (100 KM) i dieslem 1.6 16V (110 KM). W połowie roku pojawi się motor 2.0 16V (140 KM), a w dalszej kolejności jednostki z wtryskiem bezpośrednim 1.5 (100 KM) i 2.3 (160 KM). Mazda 3 otrzyma

Renault Espace (1991-2002) - opinie Moto.pl

Espace, silniki 2.0 (114 KM), 2.9 V6 (167 KM), 2.2 12V DT (turbodiesel, 113 KM); 1997, jesień - przedłużana wersja Grand; 1999, wiosna - nowe silniki 2.0 16V (140 KM) i 3.0 V6 24V (190 KM); 2000, wiosna - nowy silnik 1.9 dt (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 98 KM), bogatsze wyposażenie; 2000, jesień

Opel Frontera (1991-2004) - opinie Moto.pl

KM), 2.3 TD (turbodiesel, komora wstępna, 100 KM). Bliźniaczy model Isuzu otrzymał nazwę Rodeo; 1995, luty - nowe silniki: 2.2 16V (136 KM) w miejsce 2.4i, 2.8 TDi (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 113 KM - Isuzu) w miejsce 2.3 TD. Sprężyny śrubowe w tylnym zawieszeniu (w miejsce resorów piórowych

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

(wtrysk bezpośredni, 179 KM) 2001, sierpień - modernizacja wersji z nadwoziem kombi, nowe silniki 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) oraz 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 155 KM) 2001, wrzesień - wersja Cabrio (wcześniej oferowano kabriolet na bazie Audi 80) 2002, wrzesień - wersja S4 z silnikiem 4.2 V8

Alfa Romeo 145/146 - opinie Moto.pl

roku 1997, kiedy to zastąpiono je o wiele nowocześniejszymi (podwójny zapłon, elektroniczny wtrysk, zmienne fazy rozrządu) rzędowymi konstrukcjami TwinSpark. Zużywają mniej paliwa i sprawiają mniej kłopotów. Chyba najczęściej spotyka się u nas silnik 1.4 16V o mocy 103 KM. Mimo że najmniejszy, wcale

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

150 KM. Odmiany 180-konne to raczej rzadkość. Nie brakuje też turbodiesli, zwłaszcza tych o mocy 90 lub 110 KM. Trudniej kupić używane A3 z wysokoprężnym silnikiem o mocy 100 albo 130 KM, a zupełną rzadkość stanowią benzynowe wersje z silnikami 2.0 16V. Dobra wiadomość dla miłośników sportowych wersji

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

niewielkie przebiegi. Powód? Apetyt tej wersji z powodzeniem sięga 8 l/100 km na trasie i 10 l/100 km w mieście. Większy wybór mają osoby, które skuszą się na egzemplarz sprowadzony zza Oceanu. Zarówno "trójka" 2.0, jak i 2.3 występowały tam z automatycznymi skrzyniami. Ta druga przejęła układ

Skoda Fabia (1999-2007) - opinie Moto.pl

modelu1999, jesień - premiera na salonie we Frankfurcie nad Menem. Pięciodrzwiowy hatchback, silniki 1.0 (50 KM), 1.4 (68 KM), 1.4 16V (75 KM), 1.4 16V (101 KM), 2.0 (120 KM), 1.9 D (64 KM), 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 101 KM)2000, jesień - kombi (salon w Paryżu). Silnik 1.4 (60 KM), mniejsza moc silnika 2.0

Raport specjalny: Superdiesle

zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu ciśnienia wtrysku. Taki silnik będzie produkowany przez Toyotę w fabryce, która powstała w Polsce (2.0 D-4D Clean Power 180 KM). Pompowtryskiwacze Rozwiązanie rozwijane w autach osobowych przez koncern Volkswagena. Tu każdy

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

;tym, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie. Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze

Renault Mégane I (1995-2002) - opinie Moto.pl

przebieg wynosi 90 tys. km, powinny być wymienione już przy 70 tys. km. Gdy zalecany przebieg wynosi 100-120 tys., najlepiej dokonać wymiany najpóźniej przy 90 tys. km. Słabym punktem silników jest także układ chłodzenia. Zdarzają się wycieki i awarie pompy. Warto obejrzeć dokładnie chłodnicę, przewody

Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

Kombi niż Fordowi Mondeo Kombi. To rodzinne auto dla zamożnych i aktywnych osób, a nie dla ludzi, którzy szukają samochodu z jak największym bagażnikiem. Dobra cena Jeśli weźmiemy pod uwagę najtańsze wersje kombi, cena Avensisa (1.6 VVT-i Terra - 71 100 zł) jest zbliżona do cen Forda Mondeo (1.8

Volkswagen Golf GTI

Południe Francji. Całkiem jeszcze ostre słońce sprawia, że krew krąży szybciej. Od razu przypomina się przebój filmowy z szalejącą białą taksówką. A tu jest gdzie szaleć. Właśnie tor wyścigowy Paul Ricard w Le Castellet prezentuje się dużo lepiej niż poprzednio. W padoku stoi niemiecki samochodzik

Renault Clio Sport 2.0 16V - test | Za kierownicą

względem nieco roślejszy i cięższy Golf GTI również z dwulitrowym silnikiem, tyle że uzbrojonym we wtrysk bezpośredni i turbosprężarkę, radzi sobie znacznie lepiej. Z jego 200 koni można korzystać już przy 5100, a z momentu 280 Nm przy - uwaga - 1800 obr/min. Najgroźniejszym konkurentem Clio Sport jest

Re: 1.9 TDI 105 KM vs 1.5 DCI 105 KM

ale tu trzeba wiedzieć że wymiana tego ustrojstwa części z robocizną kosztuje około 5 tys PLN... Dlatego ja tam jeżdżę wciąż starym Scenikiem wolnossącym 2,0 16V mam 140 KM i płacę 25PLN/100 km za paliwo (instalka BRC) a i żarówkę wymienię w minutkę. Jedynie wymiana rozrządu jest droga ok. 1000 PLN

Re: Motodziennik: Jetta bardziej "eco"

wolnossącej np 2.0 16V jednostki benzynowej to śmierć techniczna na amen. AD3. Silnik diesla będzie się opłacał przy większych samochodach gdzie różnice w spalaniu są największe. Diesel w sam seg B to bezsens już od dawna. I jeszcze jedno - silnik benzynowy zawsze będzie więcej spalał wynika to z jego

Re: Motodziennik: Jetta bardziej "eco"

wolnossącej np 2.0 16V jednostki benzynowej to śmierć techniczna na amen. AD3. Silnik diesla będzie się opłacał przy większych samochodach gdzie różnice w spalaniu są największe. Diesel w sam seg B to bezsens już od dawna.

Re: Ile pali najoszczędniej wasz samochód ?

Renault Laguna 2.0 automat, klima Miasto 13,2 l/100 km Trasa 7,8 do 8,5 l/100 km Poprzednio Honda Accord 2.0 16V - jednopunktowy wtrysk Miasto co 10l/100 km Trasa 8,5 l /100 km Pozdrawiam janusz

Re: Renault Megane 1.9 dci - czy wejść w taki zak

wybierać międzuy Focusem a megane 2 wolałbym Focusa ale tylko dlatego ż eM2 mi się nie podoba. Jedynka bardzo mi się podobała, moja córa np dojeżdża jeszcze rocznik 1998 coupe 2,0 16V 150 KM - jest w idealnym stanie i pomyka sprawnie - ZERO korozji! Najnowszy design Megi już mi podchodzi ale akurat 2 i 3

Re: Skoda Octavia RS w sprincie 0 - 240 km/h

Calibra 2.0 16V 4x4 turbo (204 KM) C20LET - produkowana od 04.1992 - 07.1997 roku moc 204 KM przy 5600 obr/min, moment obrotowy 280 Nm przy 2400 obr/min. Silnik typu DOHC 16 zaworowy. Skrzynia 6 biegowa. Wtrysk Bosch Motronic M 2.5/2.7. Prędkość maksymalna 245 km/h, przyspieszenie od 0 do 100

Re: Panowie, pomóżcie ;-)

W przypadku oplowskich diesli tylko jeden z tych współczesnych nie nadaje się do jazdy 2.0 DTI niby 100 KM tylko połowa pojechała do Ciechocinka do sanatorium, hałas jak w Ursusie i spalanie w vectrze na poziomie 10l/100 (diesel!!!), natomiast wypada dodać że silniki benzynowe opla świetnie

Re: Citroen C5......................

Autor: slawek_9000 Data: 09.02.2004 22:42 > diesel 2,2 HDi to odpowiednik jakiejś benzyny 2,4- 2,5 , gdyby tak porównywać > możliwościami trakcyjnymi, odpowiednikiem 2,0 16V benzynki jest moim zdaniem > raczej 2,0 HDi i raczej w tej kategorii cenowej byś się mieścił. Akurat z >

Re: Kto ma nissana p10 2,0-16V , mam parę pytań?

Mam Primere z 95 roku, 2,0 -16V wtrysk wielopunktowy(nie wiem ile może mieć koni?).jeżdże na gazie, bo trochę chleje(w mieście 13), V max-200km/h tyle jechałem na gazie.Bardzo dobrze trzyma się drogi , jest bardzo twardy(to chyba dobrze jak na nasze drogi:>).Ma w tej chwili 200 tys km , sam

Re: Renault Laguna

.6 16v ,1.8 16v ,2.0 (136 KM ,bez bezposredniego wtrysku montowany po wycofaniu 2.0 IDE 140 KM) sa to motory z którymi nie ma włsciwie zadnych problemów eksploatacyjnych( o ile oczywiscie dba sie o wymiane paska rozrzadu co 3 lata 60-70 tys km . z dielsi polecane sa szczególnie silniki 1.9 dci( 2

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

i mocy 90KM. Do modelu 80 B4 oferowano zatem następujące silniki: ? 1.6 (71KM), R4, silnik benzynowy (1992-1994) ? 1.6 (101KM), R4, silnik benzynowy (1992-1995) ? 2.0 (90KM), R4, silnik benzynowy (1991-1995) ? 2.0E (115KM), R4, silnik benzynowy (1991-1995) ? 2.0E 16V (140KM), R4, silnik benzynowy

Re: Skoda Octavia

franek-b napisał: > tylko dlaczego ten sam koncern, popelnia takie konstrukcje jak 1.4 16v, 1.6 > 16v, 1.8 20v, nowe diesle 2.0 rowniez sa 16v itd, w tej chwili zaczynaja > montowac bezposredni wtrysk paliwa itd... - i nad tym boleję :-) może dlatego,ze wszyscy mówią,ze to

Re: Bierze olej, dużo pali.

świecach. Najwyraźniej wtrysk serwuje silnikowi za dużo benzyny. Przyczyn może być cała masa, ale zacząłbym od kontroli sprawności sondy lambda (czy to jest Tipo 2.0 i.e. czy 2.0 16V?) Warto wymienić wszystkie filtry (powietrza, paliwa, oleju przy okazji jego wymiany), świece zapłonowe, pasek zębaty

Re: Citroen C5......................

Gość portalu: kuzyn napisał(a): > ____________________________ > ...Widzialem tez w katalogu wersje 2.0 HPI benzyna 143KM z bezposrednim > wtryskiem ale diler wmawial mi ze takiego nie bylo! > Szkoda bo palil "tylko" 10-litrow/100...........i kosztowal 1000€ wiecej

Re: 95 vs. 98, czyli Honda kłamie!

sumie według niektórych tutaj prawie 100 Nm na kołach) rozregulował całą hamownię. Wietrzę w tym spisek Niemców albo jeszcze gorzej. > OK to wezmy pare a3 2.0 i ctr 2.0. Jak wyglada to zestawienie? Porównujemy wolnoobrotowy silnik 8V i 16V. O wtrysku bezpośrednim nie ma mowy. Możemy Civica Type

Re: F.Escort-jak naprawic drobnostki i co kontrol

Escort 1.3i 8v HSC 60KM 1.4i 8v 71 później miał 75 1.6i 16v 90KM 1.8i DOHC 16v 105 lub 130 1.8 Diesel 60KM 18. Turbo diesel 90KM 2.0 150KM w wersji RS2000 lub coś około 220KM. Przyspieszenie wersji 1.3 w okolicach 16-17 sek. Spalanie 1.3 jazda miejska 8.1 przy 90km/h 5.4 przy 120km/h 7.1 na

Re: Skoda Octavia

, popelnia takie konstrukcje jak 1.4 16v, 1.6 16v, 1.8 20v, nowe diesle 2.0 rowniez sa 16v itd, w tej chwili zaczynaja montowac bezposredni wtrysk paliwa itd... > na światłach wyglada to tak: scigajac się będą.almerczyk z Plusa zyłuje. > podpuszcza. Zielone ! Bach. Jada równo, ale słychać tylko

Re: 1,8i 16V czy zwykły 1,8i? Mondeo czy Laguna

> Jeżdżę Mondeo 93' 1,8i 16V. > Tylko w tych Lagunach montowane są silniki 1,8i i 2,0i bez 16V. I tak w > Mondeo z mojego 1,8 16V mam 115 KM a Laguna z 1,8 ma tylko 90 KM. Moc 115 KM > Laguna osiąga dopiero z 2000 cm3. Czy to znaczy że silniki Laguny są gorsze? > Mają większą

gaz w Accordzie i Avensis

Witam Zastanawiam się nad kupnem któegoś z 2 aut - Accord 2.0 16V lub Avensis 2.0 16V z myślą o założeniu gazu od razu po kupnie. Oba auta wchodzą w grę 3-4 letnie. Jakie polecane byłyby instalacje do tych samochodów i jaki bylby koszt ? Słyszałem że silniki Hondy niezbyt dobrze sprawują się na

Re: Mazda 323C 1996r, 1300, 75km

To byly 626 z silnikami 2,0 (gaznik i wtrysk), 323f z 1,6i 16v, a teraz 626 2,2i. Przekroj spory i jedna cecha wspolna. Zawsze kupowalem z przebiegiem w okolicach 100 kkm. Wiec jezeli ktos je katowal, to oficjalnie o tym nie wiem. Gdy auto jest w moich rekach staram sie o nie dbac. Katuje je tylko

Re: Laguna 2.0 16V-opinie

Gdzie ja mam oczy??? Chodzi przecież o 2.0 16V a to takiej mój znajomy nie ma!!! Rok rozpoczęcia produkcji 1995 SILNIK Rodzaj silnika 4/ZI Liczba/układ cylindrów 4/R Pojemność skokowa cm3 1948 Moc maksymalna kW(KM) / obr/min 103(140)/5250 Moment maksymalny Nm / obr

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

witaj, doradzam TSI, - jeśli rzeczywiście robisz krótkie przebiegi. Jednak silnik 170kM 2.0 TSI. Różnica w/s 200kM jest taka, że to wersja "zduszona programowo", a różnica 5.5 tys. nie jest warta wydania tych pieniędzy (wielkość momentu ta sama!). Jeśli będziesz chciał więcej mocy

Re: Mazda 626 2.0D `90 PROSZE O OPINIE !!!

stukajace hydrauliczne popychacze trzonkow zaworowych. Srednio polecam 1,8. Jest troszke za slaby. W tym roczniku wystepowaly 2,0 (8 zaworow, 90 KM), 2,2 (12 zaworow, 115 KM). Ponadto wystepuje dwuwalkowy silnik 2,0 16V dysponujacy moca 145 KM, ale nie wiem czy w kombiakach byl montowany. Na pewno nie byl

Re: Nowoczesne silniki wysokoprężne - nowy Opel Vectra

W nowej Vectrze znajdziemy takze mniejszy silniczek: - 2,0 DTI 16V, poj. 1994 ccm, rzedowy, 4-cylindry, 4 zawory na cylindrze, moc 100 KM/4000 obr., moment obr. 230 Nm/1500-2500 obr. Opinia z AutoSukcesu nr 4/2002, artykul Koniec z przecietnoscia, str. 14: "Oferte silnikow wysokopreznych

Nowoczesne silniki wysokoprężne - Nowy Ford Mondeo

odporne na ścieranie i zużycie, skonstruowane w sposób zapewniający ich bezobsługowe funkcjonowanie przez cały okres eksploatacji silnika." "SILNIK FORD DURATORQ DI TURBODIESEL 2,0 LITRA – 115 KM Dane techniczne silnika Typ silnika - Wysokoprężny, Duratorq DI 2,0 litra 16V z

Re: saab 9-3, lexus IS200, Laguna V6 3.0

doskonałe co Lexus 38 metrów ze 100. Lexus IS 200 ma do 100 9,8 sekundy. Kosztuje naprawdę sporo jakieś 10 tys Euro wiecej niz laguna 2.0 16V IDE która co prawda ma cztery cylindry (nie sześć jak Lexus) ale przyspieszenie ma identyczne pali mniej i silnik jest najnowszej generacji z bezposrednim

L A G U N A N O V A contra C 5

silnikow 2,0 HPi (136KM) - bezposredni wtrysk benzyny (a jednak cos z diesla) niby lepsze od dotychczasowego 2,0 16V, ale... ja osobiscie nie czulem roznicy i mimo sporej gimnastyki nie bylem w stanie dogonic kolegi jadacego przede mna 2,2 HDi; konkluzja po co przeplacac, jak nie widac roznicy

A więc

- czyli > jednopunktowy wtrysk (jak w Polonezie i to przed 98 r.) i > 8v rozwijające zastraszającą moc 60 KM! (mniej niż F 125p) Ale są Astry 2.0 GSi 150 KM i dEspero przy takim wozie leży i kwiczy (i to bardzo cienko). Ponadto moja Astra bierze średnio poniżej 7 litrów na 100. W mieśie ledwo 8

Argumenty proszę!!

jednostkę 16v z > > wielopunktowym wtryskiem, a Twoja Astra X14NZ - czyli > > jednopunktowy wtrysk (jak w Polonezie i to przed 98 r.) i > > 8v rozwijające zastraszającą moc 60 KM! (mniej niż F 125p) > > Ale są Astry 2.0 GSi 150 KM i dEspero przy takim wozie leży i kwiczy (i to >

Re: Nowe diesle

braków obrotów.Bez > > problemu moge jechać nawet przy 800 obr/min na np.5 biegu bez szarpnięć cz > y > > nawet najmniejszego dyskomfortu. > > Co innego jak przesiadam się do 1.8 16V z wielopunktowym wtryskiem gdzie n > a > > drugim biegu zaraz po zmianie z jedynki "

Re: Nowe diesle

Gość portalu: Sherlock Holmes napisał ) Gość portalu: Sławek napisał(a): ) ) ) ) ) Nie wiem jak jest w TDI 150 KM ale co do diesli to chyba coś ci się pomyli ) ło. ) ) Jechałem kiedyś 2.0 HDI (C5) i w tym samochodzie powyżej zaledwie 2000 ) obr/min ) ) dawno jest juz "po zawodach

Re: jako użytkownik Alfy...

drugoplanowe. Czytałem w ubiegłym roku w Auto świecie (jak wiadomo to mocno proniemiecki periodyk), opis alfy spider z lat 70/80 - o czesciowo aluminiowym silniku 2.0 - chłopaki wypowiadali się, że jeszcze dzisiaj można go uznac za nowoczesny. Kolega ma Giulię, o ile się nie mylę z 67 roku, z silnikiem 1

Re: Nowe diesle

to chyba coś ci się pomyliło. Jechałem kiedyś 2.0 HDI (C5) i w tym samochodzie powyżej zaledwie 2000 obr/min dawno jest juz "po zawodach".Największego spida ten silnik ma od około 1500 do 1800 obr/min więc zupełnie nie wiem o co chodzi ci z tym "zanim diesel wkręci się na obroty

Re: Nowe diesle

Gość portalu: Sławek napisał(a): > > Nie wiem jak jest w TDI 150 KM ale co do diesli to chyba coś ci się pomyliło. > Jechałem kiedyś 2.0 HDI (C5) i w tym samochodzie powyżej zaledwie 2000 obr/min > dawno jest juz "po zawodach".Największego spida ten silnik ma od około

Re: Vectra B 2,0 16V gaz ok, PROBLEMY Z BENZYNA!

zacznijmy od rozwiazan starych jak swiat i najprostszych: -stara benzyna w baku -malo w zbiorniku w trakcie uzywania gazu i przybrudzona, co gorzej- przytarta pompa -przypieczone wtryski (swieze benzyna+uszlachetniacz z Statoil do LPG i 100 km ostrej jazdy na benzynie) -pzdr

Re: Pasek rozrządu i wtrysk paliwa przy fiacie ma

( koszt obejmuje ,pasek ,rolki i robocizne ,która nie powinna byc wieksza niz 100-150 zł) ewentulalnie mechanik moze wskazac na koniecznosc wymiany pompy wodnej ,to dodatkowo około 100 zł. jeli to JTD ,to koszty beda troche nizsze. jeslio to 2.0 20v ,to juz odrebny problem . problem ,ze silnik

Re: Scenic2.0 16V i LPG -prośba o radę do forumow

> Nabyłem okazyjnie Scenica II z benzynowym silnikiem 2.0 (eks-testówka), > niestety spalanie tego wozu a tym bardziej ceny paliwa trochę mnie przerażają > więc myślę o instalacji LPG,tym bardziej że pojeżdżę nim z 5-6 lat. I ja miałem taki zamiar gdy kupowałem Scenika ale wciąż się toczę

Re: Laguna 2.0 16V-opinie

Cokolwiek ???? a to masz dane techniczne twojej furki. ps. mój znajomy ma 2.0 RT nie narzeka wogóle. Jest wręcz zachwycony. Rok rozpoczęcia produkcji 1994 SILNIK Rodzaj silnika 4/ZI Liczba/układ cylindrów 4/R Pojemność skokowa cm3 1998 Moc maksymalna kW(KM) / obr

Re: vectra B 2.0 16V

zmniejszy spalanie gazu? > Co to jest emulator wtrysków i czy moja instalacja to ma? > Jeszcze jedno moja vectra jest z 97 roku i ma przejechane 140 tys km. Jesli zalozyc, ze bez klimy pali 13.5 i ze z gazem (poniewaz mniej boli) jezdzi sie dynamiczniej i mniej oszczednie, to nie masz powodow do