a 100 2.0 16v wtrysk

Maciej Gis

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

Montowanie instalacji LPG jest w Polsce popularnym sposobem na obniżenie kosztów eksploatacji samochodu. Ale nie każdy silnik dobrze współpracuje z tego typu instalacją. Które silniki nadają się do instalacji LPG?

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Pasmo ciągnących się latami wpadek jakościowych europejskiego oddziału Forda, bez wątpienia przyczyniło się do powstania nieprzychylnej opinii o tej marce. Istotnie, w latach 90. niemal wszystkie modele amerykańskiego producenta borykały się z masą usterek i jakościowych niedociągnięć. Niemniej, od kilku lat sztab inżynierów usilnie podnosi niegdyś nisko ustawioną poprzeczkę, dbając o rozwój jednostek napędowych i dobór tych godnych zastosowania.

Które benzynowe silniki są godne polecenia

Wielu kierowców poszukuje sprawdzonych, bezproblemowych jednostek napędowych słynących z wysokiej niezawodności. Długoletnią i bezawaryjną eksploatację zapewniają wolnossące silniki benzynowe, których już praktycznie nie spotkamy w ofercie producentów na europejskim rynku. Warto zatem przyjrzeć się stosunkowo młodym autom z rynku wtórnego. Wybraliśmy dla Was 8 interesujących propozycji.

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Laguna zasłużyła na swoją złą sławę. Lista problemów wygodnego "francuza" jest bardzo długa: - Zaczynamy od silników. W benzynowych uważamy na szybko zużywające się koło pasowe przy regulatorze rozrządu w silniku 1.8 16V. Problemy przysparza także 2.0 IDE z bezpośrednim wtryskiem. W

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

16V dołożyli turbosprężarkę. Efekt końcowy trafił po raz pierwszy na rynek pod maskę Renault Laguny II i Megane II, wówczas generował 163 KM. W kolejnych latach pojawiały się wersje o mocy 170, 200, 225, 230, 250 a nawet 270 KM. Te ostatnie odmiany przewidziane były dla topowego Megane RS. 2.0 Turbo z

Używana Mazda 323 (1998-2003)

16V (88 KM), 1.8 16V (115 KM), 2.0 V6 24V (144 KM), 2.0 D (diesel, wtrysk pośredni, 71 KM) 1999, wiosna nowy silnik 2.0 TD (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM) 2000, jesień niewielka

Mazda 323 (1998-2003) - opinie Moto.pl

Mazda 323 (1998-2003) - opinie Moto.pl

3d w starej formie (od 1995 r.). Silniki: 1.3 16V (73 KM), 1.5 16V (88 KM), 1.8 16V (115 KM), 2.0 D (diesel, wtrysk pośredni, 71 KM) 1999, wiosna - nowy silnik 2.0 TD (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM) 2000, jesień - niewielka modernizacja (nowe reflektory, osłona chłodnicy bez

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

częściej niż co 100 tys. km, które zaleca producent. CENY Ofert sprzedaży Alfy Romeo 156 na polskim rynku wtórnym nie brakuje. Jest w czym wybierać, zwłaszcza w wersjach z silnikami 1.6 16V, 1.8 16V i 2.0 16V. Znacznie trudniej kupić wersję 2.5 V6 24V, a sportowa GTA to prawdziwa rzadkość (podobnie jak

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

to kolejne 3 tys. zł. Bezpieczniej wybrać benzynę, poza silnikiem 1.8 SCi, którego piętą achillesową jest szwankujący wtrysk bezpośredni. Naszym faworytem jest "benzyna" 2.0 16V 145 KM. Zapewnia dobre osiągi, jednocześnie nie rujnując kieszeni. Nie sposób nie wspomnieć o bardzo pojemnym

Peugeot 206 (1998-2006)	- opinie Moto.pl

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

silnika nie należą do rzadkości. Szczególnie delikatny jest sterownik wtrysku paliwa. Kaprysy elektroniki prowadzą czasami do nieskoordynowanego zapalania się kontrolek na desce rozdzielczej. HISTORIA MODELU 1998, lato - premiera modelu. Silniki: 1.1 (60 KM), 1.4 (75 KM), 1.6 (88 KM), 2.0 16V (135 KM

Renault Laguna II (2001-2007) - opinie Moto.pl

(210 KM), 1.9 dCi (turbodiesel, common-rail, 110 lub 120 KM);2001, jesień - silnik 2.0 16V IDE (bezpośredni wtrysk benzyny, 140 KM) oraz 1.9 dCi (100 KM); 2002, styczeń - silnik 2.2 dCi (150 KM);2002, jesień - silniki 2.0 16V (135 KM) z automatyczną skrzynią biegów oraz 1.6 16V LPG;2003, styczeń

Toyota Avensis II (2002-2008) - opinie Moto.pl

wygodny, rodzinny samochód. Choćby dlatego, że przy odpowiedniej dbałości zawsze można na niego liczyć.Historia modelu2002, jesień - premiera modelu, wersje nadwoziowe sedan 4d, hatchback 5d i kombi 5d, silniki 1.6 16V (110 KM), 1.8 16V (129 KM), 2.0 16V (bezpośredni wtrysk benzyny, 147 KM), 2.0 D-4D

Mazda 626 (1997-2002) - opinie Moto.pl

1.8 16V (90 KM), 2.0 16V (116 KM), 2.0 16V (136 KM), 2.5 V6 24V (200 KM); 1997, jesień - wersja kombi; 1999, wiosna - nowy silnik 2.0 DiTD (turbodiesel,wtrysk bezpośredni, 101 KM); 1999, jesień - niewielka modernizacja (drobne zmiany stylizacyjne nadwozia i wnętrza, lepsze wyposażenie), podwyższenie

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

. Dlatego podaż tych aut na rynku wtórnym nie jest wysoka, a ceny często nie zachęcają do kupna. Najwięcej jest najtańszych wersji 1.6 16V, znacznie mniej 1.8 16V. Odmiana 2.0 16V to raczej rzadkość, a turbodiesle 2.0 TD sprzed 1999 r. pojawiają się sporadycznie. Znacznie łatwiej można kupić używanego 2.0 D

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

, jesień nowe silniki 2.2 16V (158 KM) i 2.2 16V HDI (Common Rail, 133 KM) 2001, jesień nowy silnik 2.0 16V (140 KM) z bezpośrednim wtryskiem benzyny 2004, wiosna

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

KM. Do rzadkości należą bardzo mocne turbodiesle 1.9 JTD 16V o mocy 140 KM, a sportowe GTA to prawdziwe "rodzynki", których znalezienie na rynku wtórnym bez pomocy dilerów czy klubów będzie z pewnością trudne. 2004 2003 2002 2001 1.6 16V 35,0 31,0 28,0 2.0 16V 33,0 29,0 1 .9 JTD 30,0 1.9

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

salonach pojawia się nowa generacja Golfa. Tym razem wersja GTI jest dostępna od początku z innymi słabszymi modelami. Po raz pierwszy pod maską pojawia się silnik o pojemności dwóch litrów i w pełni elektroniczny wtrysk. Kierowca ma do dyspozycji 115 KM. W 1993 roku do oferty dochodzi wersja 16V, która ma

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

diagnozy podwozia w ten sposób nie uzyskamy. Kalendarium 1997, jesień - premiera modelu, wersja 3d i 5d, silniki 1.8 16V (120 KM) i 2.0 di (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 98 KM); 2000, lato - niewielkie modyfikacje nadwozia (nowe zderzaki, białe klosze kierunkowskazów), modernizacja wnętrza, bogatsze

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) oraz 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 155 KM) 2001 , wrzesień - wersja Cabrio (wcześniej oferowano kabriolet na bazie Audi 80) 2002 , wrzesień - wersja S4 z silnikiem 4.2 V8 40V (344 KM) oraz silnik 2.0 16V (150 KM) 2003 , wrzesień - wersja S4 Cabrio 2004

Renault Clio (1990-98) - opinie Moto.pl

wygodę płaci się w zakrętach. Samochód przechyla się nieprzyjemnie, a przy większych prędkościach dotyka jezdni tylko trzema kołami. Trzeba uważać albo jeździć spokojnie. Sportowe wersje 1.8 16V i Williams 2.0 16V nie sprawiają takich problemów. Mają sztywniejsze podwozia i są mniej komfortowe, ale

Peugeot 307 2.0 HDi 16V

sprężarki. Efekty tych zmian to niższa zawartość substancji toksycznych w spalinach oraz lepsze osiągi przy praktycznie tym samym zużyciu oleju napędowego. Moc maksymalna obecnie wynosi 136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min, a moment obrotowy sięga 320 Nm przy 2000 obr/min. Jego wartość może ulec krótkotrwałemu

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

europejskie wersje mają nazwę Chrysler Voyager. Najszerzej reprezentowane na rynku wtórnym wersje silnikowe to 2.4 16V, 3.3 V6 oraz 2.5 TD. Znacznie trudniej znaleźć 2.0 16V, 3.8 V6, a do rzadkości należą nowoczesne turbodiesle 2.8 CRD.Ceny modelu sprawdzisz tutaj.Internetwww.voyager-club.com.pl Strona

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

- diesel 1.9 SDI (64 KM) 1996 - silnik benzynowy 1.6 (100 KM), turbodiesel 1.9 TDI (110 KM) 1998 - premiera czwartej generacji (Bora), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (100 KM), 2.0 (115 KM), 2.3 (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (90 KM), 1.9 TDI (110 KM) 1999 - silniki benzynowe 1.8 (125 KM), 2.8

Co oferuje rynek w segmencie C?

1,45 m; 364/1250 l) sedan 4-drz. (4,58 x 1,80 x 1,45 m; 419 l) Silniki benzynowe: 1.5 Skyactive-G (100 KM), M6 2.0 Skyactive-G (120 KM), M6, A6 2.0 Skyactive-G (165 KM), M6 Wersje wyposażenia: SkyGo SkyMotion SkyEnergy SkyPassion Euro NCAP: 2013: 5 gwiazdek (93%, 86%, 65%, 81%) Ceny

Alfa Romeo GT Coupé 2.0 JTS Selespeed i 1.9 JTD 16V 150 KM

. Znakomitej stateczności sprzyja dobry rozkład mas niskiego nadwozia z szeroko rozstawionymi kołami i osiami (2596 mm). Nie cierpi przy tym komfort podróżowania. Pod maską nowej Alfy znajdziesz silnik benzynowy 2.0 JTS 165 KM oraz turbodiesla 1.9 JTD 16V, który dotąd miał 140 KM, a teraz jego moc podniesiono

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

; 7,9 l/100 km V maks. 200 km/h Cena 81 100 zł ZOBACZ TAKŻE: Renault Fluence 1.5 dCi - TEST Renault Fluence w Polsce - CENY Renault - ogłoszenia Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km Trzy tygodnie w naszych rękach i na liczniku pękły 4 tys. km. Renault

Czy warto czekać

3 do sprzedaży trafią 5-drzwiowy hatchback i sedan. Auto będzie oferowane z silnikami 1.4 16V (80 KM), 1.6 16V (100 KM) i dieslem 1.6 16V (110 KM). W połowie roku pojawi się motor 2.0 16V (140 KM), a w dalszej kolejności jednostki z wtryskiem bezpośrednim 1.5 (100 KM) i 2.3 (160 KM). Mazda 3 otrzyma

Renault Espace (1991-2002) - opinie Moto.pl

generacji: litera J i trzy liczby lub litera J, dwie liczby i litera; Espace III generacji: litery JEO i dodatkowa litera jako kod silnika A-2.0 114 KM; N-2.0 140 KM; G-3.0 V6 24V; E-2.2 DT) Znak 8     Kod nadwozia (L - Grand, wydłużone) Znak 9     Kod skrzyni biegów Znaki 10

Opel Frontera (1991-2004) - opinie Moto.pl

KM), 2.3 TD (turbodiesel, komora wstępna, 100 KM). Bliźniaczy model Isuzu otrzymał nazwę Rodeo; 1995, luty - nowe silniki: 2.2 16V (136 KM) w miejsce 2.4i, 2.8 TDi (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 113 KM - Isuzu) w miejsce 2.3 TD. Sprężyny śrubowe w tylnym zawieszeniu (w miejsce resorów piórowych

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

(wtrysk bezpośredni, 179 KM) 2001, sierpień - modernizacja wersji z nadwoziem kombi, nowe silniki 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) oraz 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 155 KM) 2001, wrzesień - wersja Cabrio (wcześniej oferowano kabriolet na bazie Audi 80) 2002, wrzesień - wersja S4 z silnikiem 4.2 V8

Alfa Romeo 145/146 - opinie Moto.pl

roku 1997, kiedy to zastąpiono je o wiele nowocześniejszymi (podwójny zapłon, elektroniczny wtrysk, zmienne fazy rozrządu) rzędowymi konstrukcjami TwinSpark. Zużywają mniej paliwa i sprawiają mniej kłopotów. Chyba najczęściej spotyka się u nas silnik 1.4 16V o mocy 103 KM. Mimo że najmniejszy, wcale

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

150 KM. Odmiany 180-konne to raczej rzadkość. Nie brakuje też turbodiesli, zwłaszcza tych o mocy 90 lub 110 KM. Trudniej kupić używane A3 z wysokoprężnym silnikiem o mocy 100 albo 130 KM, a zupełną rzadkość stanowią benzynowe wersje z silnikami 2.0 16V. Dobra wiadomość dla miłośników sportowych wersji

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

niewielkie przebiegi. Powód? Apetyt tej wersji z powodzeniem sięga 8 l/100 km na trasie i 10 l/100 km w mieście. Większy wybór mają osoby, które skuszą się na egzemplarz sprowadzony zza Oceanu. Zarówno "trójka" 2.0, jak i 2.3 występowały tam z automatycznymi skrzyniami. Ta druga przejęła układ

Skoda Fabia (1999-2007) - opinie Moto.pl

problemu. Po prostu wybór będzie mniejszy. Ceny modelu sprawdzisz tutaj. Historia modelu 1999, jesień - premiera na salonie we Frankfurcie nad Menem. Pięciodrzwiowy hatchback, silniki 1.0 (50 KM), 1.4 (68 KM), 1.4 16V (75 KM), 1.4 16V (101 KM), 2.0 (120 KM), 1.9 D (64 KM), 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 101

Raport specjalny: Superdiesle

zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu ciśnienia wtrysku. Taki silnik będzie produkowany przez Toyotę w fabryce, która powstała w Polsce (2.0 D-4D Clean Power 180 KM). Pompowtryskiwacze Rozwiązanie rozwijane w autach osobowych przez koncern Volkswagena. Tu każdy

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

;tym, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie. Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze

Renault Mégane I (1995-2002) - opinie Moto.pl

przebieg wynosi 90 tys. km, powinny być wymienione już przy 70 tys. km. Gdy zalecany przebieg wynosi 100-120 tys., najlepiej dokonać wymiany najpóźniej przy 90 tys. km. Słabym punktem silników jest także układ chłodzenia. Zdarzają się wycieki i awarie pompy. Warto obejrzeć dokładnie chłodnicę, przewody

Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

Kombi niż Fordowi Mondeo Kombi. To rodzinne auto dla zamożnych i aktywnych osób, a nie dla ludzi, którzy szukają samochodu z jak największym bagażnikiem. Dobra cena Jeśli weźmiemy pod uwagę najtańsze wersje kombi, cena Avensisa (1.6 VVT-i Terra - 71 100 zł) jest zbliżona do cen Forda Mondeo (1.8

Volkswagen Golf GTI

Południe Francji. Całkiem jeszcze ostre słońce sprawia, że krew krąży szybciej. Od razu przypomina się przebój filmowy z szalejącą białą taksówką. A tu jest gdzie szaleć. Właśnie tor wyścigowy Paul Ricard w Le Castellet prezentuje się dużo lepiej niż poprzednio. W padoku stoi niemiecki samochodzik

Renault Clio Sport 2.0 16V - test | Za kierownicą

względem nieco roślejszy i cięższy Golf GTI również z dwulitrowym silnikiem, tyle że uzbrojonym we wtrysk bezpośredni i turbosprężarkę, radzi sobie znacznie lepiej. Z jego 200 koni można korzystać już przy 5100, a z momentu 280 Nm przy - uwaga - 1800 obr/min. Najgroźniejszym konkurentem Clio Sport jest

Re: STAG 500 - ktos to juz widzial?

. Wg Ciebie, nigdy. Stad prosze o wyliczenia. W moim przypadku podam Ci roznice spalania i cen liczymy 1 l benzyny 4,50 1 i 1 l gazu 2.00). Auto pali średnio 12l benzyny i 16 l gazu/ 100km to na 10kkm 2200 zl roznicy - po 30kkm 6600...itd... Wiec ta instalacja musiałby baaaardzo duzo kosztowac

Gaz Stag w praktyce. STAG vs Frontgas

Kupiłem 2 lata temu w Niemczech hondę stream z 2005 roku 2.0 z niemiecką instalacją firmy Frontgas. Na tej instalacji przejeździłem ok 35/40 tys km . Średnie spalanie LPG przy normalnej jeździe w Warszawie nie przekraczało 13l na 100km zazwyczaj to było 12, 6, 12, 8. Jednak instalacja w pewnym

Paliwo z stacji paliw BISEK - oceńcie sami

(stanowiących własność warsztatu) auto się zatrzymało, a po doholowaniu auta i zdiagnozowania przyczyny okazało się, że 2 komplet wtrysków nie działa, są zatkane, nie przepuszczają paliwa, a do w głosie słychać było podkur.... na maksa. - o 16.00 właściciel warsztatu poinformował mnie również, że przebadał na

Re: 1.9 TDI 105 KM vs 1.5 DCI 105 KM

dwumasy ale tu trzeba wiedzieć że wymiana tego ustrojstwa części z robocizną kosztuje około 5 tys PLN... Dlatego ja tam jeżdżę wciąż starym Scenikiem wolnossącym 2,0 16V mam 140 KM i płacę 25PLN/100 km za paliwo (instalka BRC) a i żarówkę wymienię w minutkę. Jedynie wymiana rozrządu jest droga ok

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

@robur.zabojca.kur - "BTW - ford właśnie zaczął produkcję silnika 1,0 do fokusa - turbo, wtrysk bezp. i 100 lub 125KM do wyboru..." Ford ma już silniki z wtryskiem bezpośrednim (1.6 i 2.0 EcoBoost) i tam jak na razie nie odnotowano takich problemów, oczywiście nikt nie wie jak będzie się

Re: Jaka masz bude i silnik w S?

robili kiedyś t > est 2.0 tsi - po 100 tys. rozebrali go na części - praktycznie zerowe zużycie. Nie zuzycie mnie martwi - to nie jest pojemnosciowo maly silniczek a I turbine nic nowego - wiec do paska 1.8/20 TSi spoko - ale 1.0/1.2/1.4 raczej bym nie chcial.... Ale sam wtrysk I koszty paliwa

Re: Eko jazda

taka przeslanka moze byc to ze takie czesci produkuje sie na jednej linii, a budowa nowej linii to wielka inwestycja. sama osoba z branzy nie jest zbyt wiarygodna bo trzyma interes branzy a nie usera. fakt faktem moje auto z bezposrednim wtryskiem pokazuje 0.1l / 25 minut (bez klimy / grzania) wiec

Re: uszlachetniacze diesel

zwykle uchwytne Driftboxem. Spadki zużycia paliwa są kilkuprocentowe (zwykle 2-5 %), zapewne dlatego, że dzięki uszlachetniaczom (czy zawartym, czy dodanym) "wtryski są rowniejsze". 2-procentową różnicę (np. między 6,85 a 7,0 l/100 km) łatwo zignorować. Musiałbyś prowadzić długodystansowy "dziennik

Re: Nowa skoda octavia

1. Wypowiedziałem się w miarę pozytywnie o civicu. Czy mogę tu podać numer konta na który Honda Polska ma mi przelać kasę :) ? 2. Z moich doświadczeń - dotyczy jetty 1.6 tdi. Przebieg niecałe 100 tys. km, hałas od koła dwumasowego taki że strach gdzieś dalej pojechać. Wcześniej 2 razy na lawecie

Re: Motodziennik: Jetta bardziej "eco"

konstrukcji i nic się tutaj nie przeskoczy. Co nowego wprowadzono w nowoczesnych turbo benzynach? Ano mamy koło dwumasowe - jak w dieslu, mamy wtrysk bezp jak w dieslu (kosztujący nie wiele mniej) i mamy turbo jak w dieslu. Dodatkowo mamy 170KM w pojemności 1.4 a nie np 170KM w 2.0 w związku z czym co będzie

Re: jak przyjemność to benzyna

sposób. Znajomy ma Audi A3 1.6mpi i pali mu 10l/100 przy dynamicznej jeździe. Ja jeżdżę terochę spokojniej więc liczę 9l/100. Mój diesel pali ok 6 więc stąd te 3 litry różnicy.

Re: Temu debilowi nic nie wytłumaczysz.

,15 litra !!! (6,8+5,5) : 2 = 6,15 średnie spalanie benzyny ! a gazu LPG średnie spalanie wyjdzie 7 litrów !!!! 7 x 2,3 zł = 16,1 zł / 100km na LPG.....a na ropie: 6 litrów x 5,3 zł = 31,8 zł !!! 31,8 zł - 16,1 zł = 15,7 zł !!!! 16 zł taniej wychodzi jazda na LPG niż na ropę !!!!!! Do tego dolicz sobie

Re: Corsa na miasto...opinia

skomplikowany technicznie, lecz nadal trudny do zarżnięcia weteran szos. Jeśli chcesz dynamiki a nie przejmujesz się spalaniem o 0,5-1,0l wyższym na 100km w porównaniu z wersjami 1,4; poszukaj niezajeżdżonego 1,6 16v. Ponad 100KM w malutkim nadwoziu daje naprawdę nieziemską przyjemność z jazdy :) O

Re: Motodziennik: Jetta bardziej "eco"

około 5.5 l na 100km a więc różnica to 50% a nie 300%. AD2. Nadal diesel to większe przebiegi bo to silnik wolnoobrotowy i nic się w tym temacie nie zmieniło. Fakt że do tych 500tys padnie może i turbo padnie może i wtrysk i pewnie koło dwumasowe ale sam silnik będzie dalej jeździł. 500tys dla

Re: Fiat: MultiAir podbija świat

bj, ten 1.6 z 1989 roku to nie żadne TDI, tylko TD z wtryskiem pośrednim i intercoolerem o mocy 80 koni. Pierwszy silnik TDI o pojemności 2,5 litra trafił 20 lat temu pod maskę Audi 100. 1.6 JTD w Fiacie ma 120 koni (+50%), zużywa 5-6 litrów ropy i wydziela trochę mniej spalin niż tamten Golf, a

Re: jak przyjemność to benzyna

silnikiem 1,6MPI paliłby ok 9l/100km PB95 przy podobnym stylu ja > zdy. 3 litry różnicy w spalaniu benzyniaka i Diesla? To żart?:-) Różnica to niecałe 2 litry...załóżmy że 10zł na 100 km. Robię około 8 tys.km rocznie więc 660 km miesięcznie. 10 zł x 6,6= 66zł różnicy miesięcznie x 12 miesięcy

Re: Nowe kompaktowe coupe VW

jeśli chodzi o wtrysk fsi to japonczy stosowali go juz parenascie lat temu. pamietam moj mitsu space-wagon mial silnik gdi - czyli bezposredni wtrysk - czyli nasze fsi. silnik swietny, tylko problemem byl syf w dolocie i silnik po 100tys km tracil moc a dolot nadawal do czyszczenia. to samo jest z

Re: jak przyjemność to benzyna

ludzie którzy sporo jeżdżą zazwyczaj kupują nowe i zanim coś padnie to > się pozbywaj ą samochodu. > 3 litry założyłem w ten sposób. Znajomy ma Audi A3 1.6mpi i pali mu 10l/100 prz> y dynamicznej jeździe. Ja jeżdżę terochę spokojniej więc liczę 9l/100. Mój dies> el pali ok 6 więc stąd

Re: Co takiego złego było w biznesie warsztatowym

VT za blokiem do termostatu kupiłem za 46 pln. Odpowiedź: Nie sprawdzałem ale naprawdę nie ma nikt z was części od 1.9 jtd :D "Kupie Skrzynie biegow do Kappa 5.20T (220KM) na linki" "Poduszki silnka Kappa JTD" " Temat postu: Kabel wysokiego ciśnienia (?) od klimy Lancia Kappa 2.0

Re: VW GTi ma zeliwny silnik - rzenada!

warto zwrócic uwage na pojemnosc skokowa silników 2.0 8v(115 KM) , 2.0 20 v(130 KM),2.0 FSI . odwieczne 1984 cm3 ;-) . oczywiscie ciagle mowa o samym bloku ,"wsad" jest juz troche inny .nie mam 100 % pewnosci odnosnie identycznosci tłoków w 2.0 8v ,a 2.0 20 v (koncówka produkcji passata

Re: silnik 2000cm boxer WW T2

cieczą!(tak tak ,to nie zart,była taka wersja). czesci do modelu 2.0 sa trudno dostepne,a juz szczególnie do nietypowych wersji(wtrysk i chłodzenia ciecza),nowe podzespoły mechaniczne nie sa juz produkowane ,eksploatacja bedzie wiec bardzo droga,tym bardziej ,ze jesli 1.6 w garbusie potrafił w

Motodziennik: Z miłości do aut

Witam.Panie Jacku proszę o odcinek o autach nadających się do instalacji gazowych.Założenia proste pojemność między 1.6 do 2.2 moc 100-200 koni w cenie 15000-30000 z lat 1998-2005.Dodatkowo jakaś wzmianka jak to jest przy bezpośrednim wtrysku benzyny i problemach z instalacją i jakie auta z tych

Re: klepok z drogim serwisem i czesciami

> Najlepiej trzymać się z daleka od filtrów DPF, turbin, padających wtrysków i > innych Dieslowskich wynalazków...prosta benzynka 1,4 lub 1,6 100 KM wystarczy > .. Moja benzynka w Polo jest tańsza od Diesla o 10 tys.zł , nie ma co się psuć > (brak turbo i DPF) i nic mi nie

Re: Renault Laguna

1.6 16v ,1.8 16v ,2.0 (136 KM ,bez bezposredniego wtrysku montowany po wycofaniu 2.0 IDE 140 KM) sa to motory z którymi nie ma włsciwie zadnych problemów eksploatacyjnych( o ile oczywiscie dba sie o wymiane paska rozrzadu co 3 lata 60-70 tys km . z dielsi polecane sa szczególnie silniki 1

Re: Fenomen diesla.

był downsizing;) Co do zużycia paliwa też się mylisz, bo 2,0 z "lekkim" turbo SAABa palił mniej niż np. 2,0i BMW, a oba miały ok150KM. Cała idea, którą wymyślił SAAB -"Moc na Wezwanie" właśnie polegała na spokojnym toczeniu się 100km/h gdzie turbo chodzi "jałowo" a silnik zużywa paliwa tyle co zwykłe

Re: Tanie dwumasy?

po przebiegu 100 czy 150kkm 1300zł to nie jest jakaś masakra (biorąc pod uwagę, że alternatywą dla tdci może być 2,0 benzyna, który pali znacznie więcej). A co do regeneracji to pisałem o wtryskach bo kół dwumasowych się oczywiście nie regeneruje (chociaż podobno są tacy magicy)

focus tylko benzyna !!!

diesle sa super, jezdzi sie wysmienicie tylko... moj brat juz 2gi raz wtryski wymienia. Jazda na paliwie z shella. Warsztat mowi ze tdci jest po prostu delikatny i zeby lac najlepsze paliwa diesel vpower itp a i to nawet nie pomaga. Natomiast 1,6 16V 115 calkiem solidnie ciagnie od 3500tys

Re: Renault Megane 1.9 dci - czy wejść w taki zak

..he..he..dobre!! Focus też fajne auto gdybym miał wybierać międzuy Focusem a megane 2 wolałbym Focusa ale tylko dlatego ż eM2 mi się nie podoba. Jedynka bardzo mi się podobała, moja córa np dojeżdża jeszcze rocznik 1998 coupe 2,0 16V 150 KM - jest w idealnym stanie i pomyka sprawnie - ZERO korozji! Najnowszy design

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

@jol Biore na warsztat Twoje Super, hiper, mega, wypasne BRAVO SPORT 2.0 i Honde Civic VIII 2.2 Fiat (165km,360Nm) przyspieszenie do 100 km/h 8.2s Honda (140 km, 340 Nm) przyspieszenie do 100 km/h 8.7 sekundy Pytam sie gdzie jest ten sport? W przyspieszeniu? chyba nie W zawieszeniu? Belka

Re: Fenomen diesla a koszty

Ja mam pierwszego diesla, a to z tego powodu, że do wyboru była benzyna 3,2L albo diesel 2,0L. Cena benzyny była wyższa o około 8tys. zł (akcyza). Więc wyboru właściwie nie miałem. Ale przychodzi na myśl sytuacja (niektórzy forumowicze robili to po 90-100tys kilometrów)kiedy trzeba będzie wymienić

Ford Mondeo (1993-2000)

przesyłany do sterownika ma wpływ na ustalenie czasu wtrysku. Napięcie sterownika zmienia się proporcjonalnie do kąta otwarcia przepustnicy w zakresie 0,8v…4,8v Dwustanowy……… (NOTATKA NA TEMAT CZUJNIKÓW Z ZESZYTU) Budowa czujnika położenia przepustnicy: a) obudowa

Re: Mazda 323C 1996r, 1300, 75km

To byly 626 z silnikami 2,0 (gaznik i wtrysk), 323f z 1,6i 16v, a teraz 626 2,2i. Przekroj spory i jedna cecha wspolna. Zawsze kupowalem z przebiegiem w okolicach 100 kkm. Wiec jezeli ktos je katowal, to oficjalnie o tym nie wiem. Gdy auto jest w moich rekach staram sie o nie dbac. Katuje je tylko

Re: Skoda Octavia

koncern, popelnia takie konstrukcje jak 1.4 16v, 1.6 16v, 1.8 20v, nowe diesle 2.0 rowniez sa 16v itd, w tej chwili zaczynaja montowac bezposredni wtrysk paliwa itd... > na światłach wyglada to tak: scigajac się będą.almerczyk z Plusa zyłuje. > podpuszcza. Zielone ! Bach. Jada równo, ale

Re: Jaki śliczny przykład marketingu wirusowego.

jeździe próbnej i jest to fajne auto, tylko niestety silniki trochę odstają od konkurencji. Tzn. benzyny są przestarzałe (czemu nie ma 1.6 thp?), a diesel 2.0 też nie grzeszy nowością. Jeżeli nie zależy Ci na dynamice to 1.6 110km powinno starczyć, jeździłem 407 z tym silnikiem i był dużo szybszy i

Re: 2.0 FSI 150 KM.

widzenia nawet 1000 km miesiecznie i przy tym tylko 4 lat eksploatacji nie powinien sprawiac zadnych kosztownych problemów . to wrezc symboliczny przebieg ,bezsensowne jest wiec dopłacac za diesla. 2.0 fsi zbudowany jest na starym jak swiat bloku ,pamietajacym czasy 2.0 8v( 115 km) z lat 80 tych

Re: audi 80

konstrukcje,trochę mało miejsca w środku(z tyłu) i kijowy bagażnik-głeboki ale krótki.Jeżeli chodzi o budę B4 po 92roku nie kupuj 2.0 90KM(punktowy wtrysk) bo to taczka a nie samochód od 0-100km ponad 16 sek.

Re: Do znawcow silnika Diesla

ty się Szymi tu nie wypowiadaj, bo Twój obiektywizm w stosunku do diesli jest poniżej przeciętnej, że tak powiem ;-) nowe SDI ma 2l 16v 75km 140Nm, pompowtryskiwacze(nie commonrail, ale to też wtrysk bezpośredni nowego typu), w 1300kg golfie pali poza miastem 4,6 ON (oczywiście wg

Re: róznica miedzy cc 700 a cc 900?

1090kg (1150 kg); przysp. 0-100 30 s (18 s); v max 126 km/h (140 km/h), spalanie 5,6 l/100 (5,9 l/100) a te piekne dane to dla rocznika 1997/98 (kat. sam. AMS) co jeszcze.... :)))

Re: Olewam!

> Olewam samochody z bezpośrednim wtryskiem paliwa lub innymi cud-miód > wodotryskami, jeżeli na pierwszych 10 kilometrach spalanie sięga w nich > np. 16 l/100 km, w płynnie przemieszczającym się ruchu miejskim. > Pomimo, że to tylko 4 cylindry i 2 litry. > Pomimo, że

Re: Skoda Octavia

franek-b napisał: > tylko dlaczego ten sam koncern, popelnia takie konstrukcje jak 1.4 16v, 1.6 > 16v, 1.8 20v, nowe diesle 2.0 rowniez sa 16v itd, w tej chwili zaczynaja > montowac bezposredni wtrysk paliwa itd... - i nad tym boleję :-) może dlatego,ze wszyscy mówią,ze to

Re: Fiat Brava

dobrego oleju i wymiana co 10 tys km.jednak lepiej unikac tego silnika.fiat szybko wycofał nieudana konstrukcje i zastapił ja bardzo dobrym 1.2 16v . w 1.4 12v i w pierwszych 1.6 16v wystepowały takze problemy z paskiem rozrzadu.nalezy go wymieniac czesto(co 50 tys km) i sprawdzac co 20 tys km

Re: renault scenic - wady

jest teraz 1.2 TCE Energy (115 KM lub 131 KM), ale z tego typu wynalazkami jak wtrysk bezpośredni, system Start-Stop, a więc bardziej skomplikowany. Obejrzałem wszystkie kompaktowe vany na rynku i każdy miał jakieś "ale": Np. Grand Picasso - w tej cenie słaby benzynowy silnik 120 KM, jakaś udziwniona

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

1.0 do 1.4 litra. Jednostka ta z bezpośrednim wtryskiem “Common Rail” drugiej generacji – z zastosowaniem całkowitej nowości: debiutuje nowa wersja wyposażona w turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Z tym dodatkowym zasilaniem, silnik 1.3 16v Multijet rozwija 90 KM (66 k

Re: audi 80

kupuj > 2.0 90KM(punktowy wtrysk) bo to taczka a nie samochód od 0-100km ponad 16 sek. rację ma loyezoo że jest zamiennik ale podobno rozwala sprężarkę niewiem narazie jeżdżę jeszcze na starym. co do bagażnika to głęboki i krótki jest w B3 gdyż ma ona zbiornik paliwa za tylnym siedzeniem i

Ford Fiesta - jaki silnik dla żony?

prędkośc maks. przysp. 0-100 km/h przysp. 50-100 km/h** Ford Fiesta, wersje 3- i 5-drzwiowe 1.25i Duratec 16V (75 KM) 147 8,6 4,9 6,2 163 14,5 17,1 1.3i Duratec 8V (70 KM) 147 8,4 5,0 6,2 158 15,8 18,9 1.4i Duratec 16V (80 KM) 154

Re: 100 zł

. Dodatkowo kilka razy w miesiacu wyjazdy do sklepu oddalonego około 2 km od domu. Samochód to jak pisalam vw lupo 1,4 dti na pompo-wtryskach, cały miesiąc przejezdzam na jednym baku - a mam zwyczaj tankować ( dodam ze tankuje v-power`a) nim wskazówka dosięgnie rezerwy, wiec "wchodzi" niecaly bak

przyspieszenia, ceny, spalanie - liczby

, R6, twinturbo, 3.0 litry, 300 koni, 50.000 USD - nowy Mercedes E550, V8, 5.4 litra, 382 konie, 57.000 USD - poprzedni Mercedes E550, V8, 5,5 litra, 382 konie 63.000 USD - Audi A6 4.2 quattro, V8, 4.2 litra, 350 koni, 63.000 USD - Jaguar XF, V8 + kompresor, 4,2 litra, 420 koni, 65.000 USD - BMW

Zużycie paliwa a temp. spalania

Mam Opla Astrę (1.6, 8V). Rok temu jak zakładałem instalację spalnie beznyny było na poziomie 7,3-7,5 l/100km, na gazie auto spala 7,5-8,0l/100km (a normalnie palą 9-10 l). Jak dla mnie to bardzo dobry wynik. Jakiś czas temu znajomy mechanik powiedział jest to spowodowane małą dawką wtrysku

Re: 1,8i 16V czy zwykły 1,8i? Mondeo czy Laguna

Nm @ 3000 obr/min, Aha - były 2 rodzaje 1.8 8v: jedno- i wielopunktowy wtrysk. A Laguna 2.0 8v to inna bajka - cena uzywanej 1.8 od 2.0 nie rozni sie praktycznie, ale jazda tak... 10.6 sek. od 0 do 100, wspaniala elastycznosc - nie spotkalem jeszcze zlej opinii o tym silniku, a Lagunami sie

Re: F.Escort-jak naprawic drobnostki i co kontrol

Escort 1.3i 8v HSC 60KM 1.4i 8v 71 później miał 75 1.6i 16v 90KM 1.8i DOHC 16v 105 lub 130 1.8 Diesel 60KM 18. Turbo diesel 90KM 2.0 150KM w wersji RS2000 lub coś około 220KM. Przyspieszenie wersji 1.3 w okolicach 16-17 sek. Spalanie 1.3 jazda miejska 8.1 przy 90km/h 5.4 przy 120km/h 7

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

jakoś jeszcze mnie nie przekonuje gaz w benzyniakach z turbodoładowaniem i w dodatku z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Bo własnie coś dla syna szukam na dojazdy na uczelnie i myślałem nad octavia 1.6 ta 100km i dać tam gaz ale to trochę muł ;p 2 model jakim się interesuje to focus 1.6 115km albo 2.0 145

Re: Pojedynek używanych: Scenic vs Zafira

, problemy z elektroniką, wtryski na wymarciu, kopci jak stary Ursus. A poza konkursem. Poprzednio miałem Mondeo 1,6 (97r.) z instalacją Vialle. Gdyby nie korozja blach nic bym mu nie zarzucił. Wiem że śmiga dalej i to z przebiegiem blisko 400 tyś. Także specjaliści od aut na F, szkalujcie nadal te fury to

Xara Picasso i VW Golf

konkurencji wyraznie slabsze zwykla Xara 2.0 HDI 110 KM nawet o 0,5 s szybciej a Golf w wersji comfortline jest drozszy od Xary Berline z dieslem chcialem porownac diesla z benzyna o podobnej mocy i pojemnosci i padlo na VW i cytryne bo byl diesel 1.6 niestety na stronie wiekszosc danych jest "w

Re: Hyundai Elantra | Za kierownicą

Witam. Elantra jest może fajna - kwestia gustu - , ale ma kilka wad. 1. Nie wiem kto w w tej firmie odpowiedzialny jest za unifikacje, ale nie jest z tym chyba najlepiej. Producent sprzedaje stosunkowo niewiele aut, a ma w ofercie kilka różnych jednostek o pojemności 1.6. Z wtryskiem bezpośrednim

auta segmentu B, wasze opinie

Jestem ciekawy jakie są opinie posiadaczy aut klasy B o ich pojazdach. Ja mam Renault Clio 1,2 16v, rocznik 2002 i jestem z niego zadowolony. Były co prawda dwie usterki (pompa paliowa i czujnik ciśnienia wtrysku), nie ukrywam że dość kosztowne, ale zwykłem oceniać samochody po wrażeniach z

Re: Kto ma nissana p10 2,0-16V , mam parę pytań?

Mam Primere z 95 roku, 2,0 -16V wtrysk wielopunktowy(nie wiem ile może mieć koni?).jeżdże na gazie, bo trochę chleje(w mieście 13), V max-200km/h tyle jechałem na gazie.Bardzo dobrze trzyma się drogi , jest bardzo twardy(to chyba dobrze jak na nasze drogi:>).Ma w tej chwili 200 tys km

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

2560 km. Na papierze samochody mają bardzo zbliżone parametry. Benzynowe 1.2 TSI ma 105 KM i 175 Nm między 1550 a 4100 obr/min, do setki przyspiesza w 10,1 sekundy, a oficjalne średnie spalanie wynosi 5,3 l/100 km. Wersja 1.6 TDI ma również 105 KM, ale dysponuje wyższym momentem obrotowym - 250 Nm

Re: Czy wasze Skody "zamarzają"?

względem jest lepszy, ale parametrów silnika Peżo nie znam. > 2. skąd różnica 25 KM (100 a 75)? Inny układ wtryskowy, wieksze ciśnienie wtrysku paliwa, inne oprogramowanie. Jednak 1.4 16V 100KM podobno nie zachwyca osiągami. > > Czolgiem

Re: została Insignia... czyli przegląd klasy śred

Ja miałem Brave 1.2 hlx - rewelacyjne auto. Miała 100 tyś mil i była technicznie bez zarzutu, mój Ojciec, jak się przejechał to stwierdził że to nie możliwe ze fiat po 160tyś km na Irlandzkich drogach jest taki nie rozklekotany, ba co więcej że jakiekolwiek auto może być w takim stanie. Silnik

Re: Nowa Honda Accord.

www.autobloggreen.com/2007/12/04/honda-civic-hybrid-sales-jump-in-november/ --- youtube.com/watch?v=VFQ3gGzyNG0

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

. 6,1% więcej. Z kolei dla Audi A4 2.0T dodanie quattro zwiększa zużycie o 12% . Przymijmy więc umownie 10%-owy wzrost zużycia. Po doliczeniu tego do wyniku BMW: BMW 535i twinturbo: 5,5 sec 0-96,6 km/h 11,5 l/100 km Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sec 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Pójdźmy dalej, dodając do

Re: Citroen C5......................

od auta. > pzdr ____________________________ ...Widzialem tez w katalogu wersje 2.0 HPI benzyna 143KM z bezposrednim wtryskiem ale diler wmawial mi ze takiego nie bylo! Szkoda bo palil "tylko" 10-litrow/100...........i kosztowal 1000€ wiecej.......

Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi

. > Obecnie 1.6 przecietny ma taka sama moc (wtedy to 1.6 mial 50KM i palil 10 na > 100), pali polowe tego, spelnia duzo wyzsze normy spalin, jest praktycznie > bezobslugowy, wprowadzony jest bezposredni wtrysk, niektore silniki (np fsi) > pracuja na wyzszych cisnieniach wtrysku, czas zycia

Re: Białe BMW E-30 i .........

: www.youtube.com/watch?v=iqO0XXwjPR0&mode=related&search= :) na złom to idą Mesie w tym wieku np. Padaka 190 (przepraszam to nie mercedes - tak powie każdy niemiec) no to może 300D ze swoim sprintem = maluchowi. Stare auta też mają ducha. Wyśmiewana Calibra 8.5s do 100km\h. Nawet dziś mało aut niesportowych to potrafi. Golf I - II GTi - to

Nowy 2,0 HDi (136 KM) koncernu PSA w Peugeot 307

Jest to najmocniejsza (100 kW/ok.136 KM) i najbardziej elastyczna jednostka napędowa w gamie silników Diesel HDi. Ma system wtrysku bezpośredniego wysokiego ciśnienia typu common rail, 16 zaworów i filtr cząsteczek FAP. Silniki te współpracują ze skrzynią biegów z sześcioma przełożeniami

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

2560 km. Na papierze samochody mają bardzo zbliżone parametry. Benzynowe 1.2 TSI ma 105 KM i 175 Nm między 1550 a 4100 obr/min, do setki przyspiesza w 10,1 sekundy, a oficjalne średnie spalanie wynosi 5,3 l/100 km. Wersja 1.6 TDI ma również 105 KM, ale dysponuje wyższym momentem obrotowym - 250 Nm

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

2560 km. Na papierze samochody mają bardzo zbliżone parametry. Benzynowe 1.2 TSI ma 105 KM i 175 Nm między 1550 a 4100 obr/min, do setki przyspiesza w 10,1 sekundy, a oficjalne średnie spalanie wynosi 5,3 l/100 km. Wersja 1.6 TDI ma również 105 KM, ale dysponuje wyższym momentem obrotowym - 250 Nm

Re: BMW K1200RS

... www.youtube.com/watch?v=vwO05f4pSAo&feature=related

Re: Tylko Focus

6000 obr/min Max moment obrotowy 145 Nm przy 4000 obr/min Przyśpieszenie 0-100 km/h (sek.) 11,2 Elastyczność 50-100 km/h (sek.) 15,5 Prędkość maksymalna (km/h) 185 Średnie zużycie paliwa (l/100km) 6,8 Opel Astra Combi: długość (mm) 4288 szerokość (mm) 1709 wysokość (mm) 1465

Re: Megatest - Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

"Jeśli weźmiemy pod uwagę najtańsze wersje kombi, cena Avensisa (1.6 VVT-i Terra - 71 100 zł) jest zbliżona do cen Forda Mondeo (1.8 Ambiente X100 - 68 500 zł)" A cena wersji 2.0 zbliżona jest do cen 6-cylindrowej konkurencji z Niemiec, o turbobenzynowych wersjach nie wspominając

Części do japończyków wcale nie są droższe!!!

spokuj z polówką z niemieckich samochodów to możesz co najwyżej w tej klasie zainteresować się astrą 1.7D naprawdę samochody nie do zarżnięcia http://mobile.de/SIDyL3v.SrQzT1FoTVQi-RoHA-t-vaNexlCsCsK~BmSB11Iindex_cgiJ1175034760A1D1100CCar

Re: Warszawa 1935 już w kinach. Zobacz stolicę sp

elektromagnetyzmu i fotoefektu F.Hundertwasser (1928-2000)malarz, architekt (slynny dom w Wiedniu !) A.v.Humboldt (1769-1859) geograf, przyrodnik H.Junkers (1859-1935)         wynalazl motor typ "Boxer", pierwszy samolot z metalu (aluminium), w okresie wojny hitlerowcy odebrali mu caly majatek !! I

carfan, czas wreszcie przestać się kompromitować

najnowocześniejszych produktów z Europy: Toyota: - Rozmiar auta: pomiędzy klasą kompaktową a średnią - moc jednostki napędowej: 87HP - przyspieszenie do 100km/h: 10.9 sekund - spalanie w Eurocyklu: 4,3 l/100km - emisja CO2: 104 g CO2/km - punkty ADAC za emisje zanieczyszczeń: 50 na 50 możliwych

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

modelu 80 CD został zastąpiony jednostką z wtryskiem wielopunktowym o pojemności 2.0 i identycznej mocy (115KM). W wyposażeniu wszystkich wersji pojawił się wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, a podświetlenie wskaźników miało kolor czerwony, w droższych wersjach montowano nowy wzór czteroramiennej

Re: Citroen C5......................

Gość portalu: kuzyn napisał(a): > ____________________________ > ...Widzialem tez w katalogu wersje 2.0 HPI benzyna 143KM z bezposrednim > wtryskiem ale diler wmawial mi ze takiego nie bylo! > Szkoda bo palil "tylko" 10-litrow/100...........i kosztowal 1000€ wiecej. >

Ile palą Wasze Omegi ?

Moja 2.5 TD aut. po mieście spala ok. 15-16 l ropy - wydaje mi się że to znacznie za dużo. Zastanawiam się czy wymiana wtrysków cos zmieni, a jeżeli tak to o ile, słowem czy warto inwestowac kilkaset złotych by zaoszczedzić 1,5 litra / 100 km. Pozdrawiam

Ile palą Wasze Omegi ?

Moja 2.5 TD aut. po mieście spala ok. 15-16 l ropy - wydaje mi się że to znacznie za dużo. Zastanawiam się czy wymiana wtrysków cos zmieni, a jeżeli tak to o ile, słowem czy warto inwestowac kilkaset złotych by zaoszczedzić 1,5 litra / 100 km. Pozdrawiam

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

wyposażone w napęd na obie osie, silnik 2.0 16V i występowały wyłącznie w nadwoziu sedan. Na zewnątrz 80 Competition quattro można rozpoznać po przednim zderzaku takim jak w modelu S2/Coupe V6, reflektorach z modelu V6, lotce montowanej na tylnej klapie, 16calowych alufelgach o specjalnym wzorze, a także

Re: tez się wahałem na wiosnę ale ?

> załozyłem , w marcu - teraz odbiłem koszty montażu > czyli po 35 tyś km w meganie grandtour 1,6 > nie żałuję - zero problemów koszty przeglądu to > po 15 tys filterek za 2 zł > po 30 tyś ten sam filterek + filtr fazy lotner - razem 100 zł > Instalacja to sekwencyjny

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

ciśnienia wtrysku. Taki silnik będzie produkowany przez Toyotę w fabryce, która powstała w Polsce (2.0 D-4D Clean Power 180 KM). Pompowtryskiwacze Rozwiązanie rozwijane w autach osobowych przez koncern Volkswagena. Tu każdy cylinder ma swój osobny element składający się z pompy wysokiego ciśnienia i

Re: Tuning WSK

filtr i zyskiwał mocy do 10.2kW, ale bez filtra jeździło nie będzie, wiec założyłem mu zbiornik powietrza ok. 6l połączony z podsiedzeniem i do niego założyłem ten filtr stożkowy. efekt: ~10.2kW wiec już coś. Po tygodniu na tym samym ustawieniu zmierzylismy parametry jeszcze raz a tu moc ~11kW, skoczył

Re: Kto czym jeździł i jeździ na forum... wpisywa

. "ekspertów" Prosze bardzo jak ciebie to interesuje od poczatku FSO 1500 90r (88r jeszcze bez prawka) Golf 1.6 77r (89r) Audi 80 x5 sztuk 1.6-1.8 roczniki od 81 do 85 typ 90 Audi 100 cc 83r 1.9 5 cylindrow gaznik gaz , Audi 100 CC 84r 2.2 5cyl wtrysk Audi 100 1.8 z 88r Golf II 1.8 Gti z87r

Re: 95 vs. 98, czyli Honda kłamie!

sumie według niektórych tutaj prawie 100 Nm na kołach) rozregulował całą hamownię. Wietrzę w tym spisek Niemców albo jeszcze gorzej. > OK to wezmy pare a3 2.0 i ctr 2.0. Jak wyglada to zestawienie? Porównujemy wolnoobrotowy silnik 8V i 16V. O wtrysku bezpośrednim nie ma mowy. Możemy

Alem popłynął, czyli mariaż z... Czarną Wdową. :D

Kadetta E 1.6 S i porzucony czekał na kolejnego właściciela. Nie zaliczyłem nawet gleby. A jeździłem także po lodzie i śniegu. Codziennie do szkoły. Ale 20 lat przerwy zrobiło swoje. Nauka ruszyła od zera. Na styl kilkunastu startów, lądowań i skrętów podczas pierwszych kilometrów spuszczę zasłonę

Re: Trzeba porównywać jabłka z jabłkami...

Gość portalu: Garfield napisał(a): > Czyli silnik 2,0 Forda z analogicznym 2,0 Renault. Oprócz tego chyba w Lagunie > II 2,0 też jest automatyczna klima, ale może się mylę... Automatyczna klima jest w standarcie od wersji Privillege.W wersji Dynamique jest/na rynku polskim

Re: Elastycznośc megana

kręci w górze no i brzmienie) Testowałem też inne coupe które było do 100 zawsze jakieś pół sekundy gorsze elastyczność miało natomiast w zasadzie identyczną. Porównując np. z Focusem 1.6 16v to ma on elastyczność megana 1.4 osiem zaworów! Suka proszę o konkrety a nie wydawało mi się miałem

Re: czemu na gazie gasnie silnik?

Źle wyregulowana instalacja. Jeśli gaziarz nie potrafi (a raczej nie chce) Ci tego wyregulować to albo go zamęczaj że ma to zrobić w ramach gwarancji albo zainwestuj nędzne 20zł za prawidłową regulację w porządnym warsztacie. Ten silnik (1.6 na jednopunktowym wtrysku, 75KM, tak?, przynajmniej

Re: Ile Wam palą silniki 1.6?

Toyota Avensis Wagon rocznik 2005 1,6 trasa 90-100lm/h - 5,8-6,1 140km/h - 6,4 i więcej >160km/h - 7 i więcej miasto min. 7,3 max. 10 i więcej Jazda w miarę spokojna, bez zbędnego dociskania, w 1 osobę( w 5 osób spalanie wzrasta max do 2l). Przy jeździe na prawdę ostrej komputer

Re: Alfa 147

pod uwage brzmienie silnika oraz ta adrenaline jaka alfa dostarcza to bym sie nie ogladal specjalnie i kupil (jak sie popsuje to naprawia!) Nie polecam slabszej wersji 1.6 bodajze 105 km bo to faktycznie przyspiesza w 11,8 do 100 km/h a to mulator jesli to 1.6 120konikow lub 2.0 tylko szkoda

Re: Suzuki Swift - z historii silników ;-)

"(...) Swift wyposażany był w zależności od wersji w jeden z trzech podstawowych silników o pojemności: 1.0 (53-56 KM), 1.3 (68-71 KM) i 1.6 litra (96 KM). Ten ostatni występował tylko w sedanie w latach 1993-1997, a później w zmodyfikowanej wersji stosowany był w Baleno, od którego węgierska

Re: Nadmierne wciskanie gazu a spalanie

To chyba oczywiste! Np: polonez. Mało wciskasz - nie jedzie, no to wciskasz dużo - jedzie a na stacji oczy - 11 litrów/100 km!! Po założeniu w 96r wtrysku spalanie spadło z 7- 16 do 6,5-11 litrów. Ale gaźnikowy był mocniejszy. Dlatego rada(dla gaźnikowców): wciskać tylko tyle, że przyspiesza a

Re: Ile palą Wasze Omegi ?

Gość portalu: PiotrM napisał(a): > Moja 2.5 TD aut. po mieście spala ok. 15-16 l ropy - wydaje mi się że to > znacznie za dużo. Zastanawiam się czy wymiana wtrysków cos zmieni, a jeżeli tak > > to o ile, słowem czy warto inwestowac kilkaset złotych by zaoszczedzić 1,5 >

instalacja steffaneli do corsy A

Mam okazje kupic instalacje Steffaneli do corsy A 92r 1.2i (wtrysk jednopktowy , metalowy kolektor). Butla w kole i pelna elektronika za 1600zl. Oplaca sie? Czy ktos moze cos powiedziec o tej instalacji? Znajomy zalozyl ja do Kadetta 1.6i z 91r i nie ma z nia problemow, moc nie spadla a

Re: Czipujący silniki to egoistyczni debile

komkretnym przypadku przy normalnej jeździe > zmieniam bieg na wyższy przy 2,5 tys. obr., a od 60 km/h jezdżę na V. Gratuluję. A czy to oznacza, że ciśnienie doładowania i wtrysku nie ulega zmianie? > Wiesz także, że diametralnie wzrasta spalanie. W w moim przypadku było to 0,2 > l /100

może trochę bardziej fachowo i rzeczowo

. Miały bogatsze wyposażenie od wersji FIRE, ale były od nich wyraźnie tańsze. Silnik CLIP jest słaby i zdaje się, że zasilany jest gaźnikiem, a nie wtryskiem (chociaż ma katalizator). 2. Między bajki nalezy włożyć informacje jakoby uno 1.4 spalało 5.5 litra w trasie i 6.5 litra w mieście, o

Re: Eka-production

przyniósł 10-krotne zwiększenie obrotów firmy. Pozwoliło to na wybudowanie w 1996 r. własnego nowoczesnego zakładu produkcyjnego. Fabryka o powierzchni 16 000 m2 spełnia wszystkie surowe normy bezpieczeństwa i ekologii wymagane w Unii Europejskiej. Od 1999 r. posiadamy certyfikat systemu zarządzania

Re: AUDI A4 co mi powiedzie na temat tego samocho

-70 tys km bedzie trzeba robic cos w przednim zawiasie). z silników to 100 % bezawaryjnej i taniej jazdy daje 1.6 8v(tani w wymianie naped rozrzadu ,prosta budowa ,brak jakichkolwiek wad fabrycznych) . silniki 1.8 sa juz bardziej kłopotliwe (łancuch,który tez trzeba wymieniac po pewnym przebiegu

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

wtrysku bezposredniego widac ze to technologia jescze nie na teraz. Oszczednosci prawie zadnej te silniki nie daja. Owszem daja wieksza moc i do aut sprtowych jak alfa sie nadaja ale do aut rodzinnych - oszczednych - nie. Bzdura jest twierdzenie kolesia ktroy mowi ze FSI pali mu 2 litry mniej

oferta FSO - lanos w super cenie !!!!!!!!!!!!!!!!!

-MPI (wielopunktowy wtrysk paliwa) ü Prędkość maksymalna (km/h) -180 ü Przyśpieszenie 0-100 km/h (s) -11,5 ü Zużycie paliwa -cykl miejski(l/100km) - 10,2 Przy 90 km/h (l/100km) - 5

Re: Zuzycie paliwa w Seacie

Istotne, jaki jest silnik. Czy z wtryskiem, czy 16V itd. VW stosuje wciąż sporo nienowoczesnych silników, a to ma wpływ na zużycie paliwa. Inną kluczową (!) sprawą jest Twój styl jazdy. Od stylu jazdy zależy zużycie paliwa i to bardzo. Jeśli jedziesz, powiedzmy, szybko, ostro przyśpieszasz