a 140 spalanie

Filip Trusz

Toyota Raize oficjalnie. Mały SUV debiutuje w Japonii

Toyota Raize oficjalnie. Mały SUV debiutuje w Japonii

O małym crossoverze Toyoty plotkowano od jakiegoś czasu. Właśnie oficjalnie zaprezentowano model Raize o długości nieprzekraczającej 4 metrów. Nie wiemy jeszcze, czy Toyota Raize ruszy na podbój ulic poza miastami Japonii.

Nowe BMW serii 2 Gran Coupe wycenione w Polsce. Wyjściowo 122 tys. zł. Sporo, ale i tak mniej od CLA

BMW 2 Gran Coupe dopiero co miało premierę, a my już poznaliśmy polskie ceny trzech wersji silnikowych. Wyjściowo małe Gran Coupe zostało wycenione na 121 900 zł.

Fiat 124 Spider | Test spalania

Chyba już mało kto wierzy w spalanie podawane przez producentów. Dlatego w osobnym teście sprawdzamy, jak te dane mają się do normalnej eksploatacji

Zobacz wideo

Opinie Moto.pl: Ford Fiesta ST-Line 1.0 140 KM - auto z charakterem

Opinie Moto.pl: Ford Fiesta ST-Line 1.0 140 KM - auto z charakterem

kierownicę oraz dodające sportowego klimatu ciemną podsufitkę i nakładki na pedały ze stali nierdzewnej. I choć ST-Line występuje, jako wersja wyposażeniowa, którą można zestawić nawet z silnikiem benzynowym 1,1 l/85 KM, w konfiguracji z jednostką 1.0 EcoBoost o mocy 140 KM może być tańszą alternatywą dla

Amerykańskie stany pozywają EPA: "Chcemy czystego powietrza i wydajniejszych aut"

Amerykańskie stany pozywają EPA: "Chcemy czystego powietrza i wydajniejszych aut"

16 innych stanów. Prokurator generalny stanu Kalifornia potwierdza te doniesienia: „Stany, które dołączyły do pozwu reprezentują 140 milionów obywateli, którzy chcą mieć czystsze i bardziej wydajne samochody. Dowody są niepodważalne, dzisiejsze standardy spalania są osiągalne, poparte badaniami

Opinie Moto.pl: Seat Ateca FR 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG. Dwie litery, które polubisz

Opinie Moto.pl: Seat Ateca FR 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG. Dwie litery, które polubisz

typu. Skoro wersja FR tak chętnie nawiązuje do sportowych samochodów, to, naszym zdaniem, do tej wersji pasuje najmocniejszy, testowany przez nas, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 190 KM (320 Nm), łączony ze skrzynią DSG i napędem 4x4 4Drive. Wyjściowo taka Ateca kosztuje 140 700 zł, a więc sporo, ale

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

wcieleniem wykorzystującym wtrysk bezpośredni typu common-raili. 2.0 TDI dysponuje mocą 140 lub 170 KM i zużywa niewiele oleju napędowego - z łatwością ograniczymy spalanie poniżej 6 litrów na 100 km. Zależnie od sposobu użytkowania, musimy liczyć się z regeneracją turbosprężarki i wtryskiwaczy - koszt

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

. ZAGŁOSUJ NA SAMOCHÓD ROKU MOTO.PL I WYGRAJ NOWĄ HONDĘ CIVIC «< W 2003 roku wprowadzono zmodernizowaną wersję silnika wyposażoną w 16-zaworową głowicę. Przy okazji dalszych modyfikacji pojawiały się wersje o mocy 136, 140, 150, 163 i 180 KM. Każda wyposażona jest w napęd rozrządu realizowany z

Opinie Moto.pl: Mercedes Klasy E 300 de. Hybrydą w trasę

Opinie Moto.pl: Mercedes Klasy E 300 de. Hybrydą w trasę

zadyszce, ani wysokim zużyciu oleju napędowego. Po sporym odcinku ekspresówką, a potem przejechaniu całą Wisłostradą przez Warszawę średnie spalanie wynosiło 7,1 l/100 km. A ruszyłem z rozładowanymi bateriami. Skoro diesel w hybrydzie sprawdza się tak dobrze, to czemu auta tego typu pojawiają się tak

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy

. Fenomenalny hot hatch o rasowym wyglądzie, sportowy w każdym calu. To był mocny debiut sportowego oddziału Hyundaia. Między nudnym, ale dopracowanym i30 a emocjonującym i30 N powstała spora luka. Hyundai postanowił ją uzupełnić N Linem. Właśnie dlatego nie ograniczył się do zmiany zderzaków. I30 N Line

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

prezentują się znacznie lepiej niż w bazowych konfiguracjach. Na liście dodatkowych opcji znaleźć możemy między innymi dwustrefową klimatyzację automatyczną, rozbudowany zestaw audio z kolorową nawigacją, komputer pokładowy, skórzaną tapicerkę, a nawet napęd na cztery koła. Używana Skoda Octavia II - silniki

Kultowy motocykl WSK powróci na drogi. Będzie produkowany pod Świdnikiem i już budzi kontrowersje

Kultowy motocykl WSK powróci na drogi. Będzie produkowany pod Świdnikiem i już budzi kontrowersje

? WSK-T125 zadebiutuje w dwóch wersjach. Podstawowa, turystyczna odmiana będzie miała dwusuwowy, jednocylindrowy silnik o mocy 24 KM. Prognozowana waga to 148 kg, bak pomieści 22 l benzyny, a długość motocykla nie przekroczy 2 m. Mocniejsza, sportowa odmiana będzie lżejsza (140 kg) i mocniejsza (28 KM

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

odpowiednio 125, 140, 163 i 211 KM. Wielopunktowy wtrysk paliwa ułatwia montaż sekwencyjnej instalacji gazowej w każdym z nich, co istotnie redukuje koszty bieżącej eksploatacji. W przypadku silników czterocylindrowych, wymiana paska rozrządu to koszt około 600 złotych, w topowym V6 cena operacji rośnie do

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

90-109, 136 KM. Większość z nich ma mokry filtr DPF wymagający uzupełniania czynnika wspomagającego spalanie sadzy. Co 60-80 tysięcy kilometrów trzeba zostawić w serwisie około 600 złotych. Ciekawą propozycją wśród używanych kompaktów jest dostępny tylko z pięciodrzwiowym nadwoziem Fiat Bravo II

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

jest z manualnymi przekładniami i dwumasowym kołem zamachowym - cena około 1000 złotych. 1.4 T-JET występował w kilku wersjach mocy - 100, 120, 140, 150 i 180 KM. Okazjonalnie przytrafiają się wycieki z układu chłodzenia. Ich usunięcie nie jest jednak kosztowne. W 2009 roku w ofercie silnikowej Renault

Skoda bije rekord spalania podczas Eko Rajdu

Skoda bije rekord spalania podczas Eko Rajdu

zmieścić się w wyznaczonym przez organizatora czasie jechaliśmy między 130 a 140 km/h. Ten wynik nie przyszedł jednak sam. Od lat pracujemy w Skoda Auto Szkole i specjalizujemy się w eco-drivingu. Przyznaje jednak, że ten wynik nas samych zaskoczył, tym bardziej, że w trakcie rajdu były jeszcze dwie próby

Kupujemy używane - turbodoładowane jednostki benzynowe, na które warto postawić

Kupujemy używane - turbodoładowane jednostki benzynowe, na które warto postawić

spokojnej jazdy osiągnięcie spalania w okolicach 6 litrów w trasie nie stanowi większego problemu, z drugiej jednak strony dynamiczna jazda winduje konsumpcję do ponad 10 litrów na setkę. Mechanicy zwracają uwagę na powtarzającą się usterkę korpusu turbosprężarki - pęka. Co ciekawe, specjaliści zalecają

Opinie Moto.pl: Mitsubishi Outlander 2.0 150 KM AWD/CVT - dla konserwatystów

Opinie Moto.pl: Mitsubishi Outlander 2.0 150 KM AWD/CVT - dla konserwatystów

wymaga. Opisywane Mitsubishi jest za to dobrym kompanem podczas jazdy po drogach szybkiego ruchu. Podczas podróży ze stałą prędkością (140 km/h) auto jest stabilne, a w kabinie jest wystarczająco cicho, by chcieć tak podróżować przez wiele godzin. Nie opłaca się natomiast Outlanderem przekraczać

Sprawdziliśmy nowego Forda Fiesta. "Po prostu chce się jeździć!"

Sprawdziliśmy nowego Forda Fiesta. "Po prostu chce się jeździć!"

1.5 TDCi (120 KM). EcoBoost zaskakuje kulturą pracy, nie słyszymy, że pod maska pracują tylko 3 cylindry, a jednostka nawet pod mocnym obciążeniem nie przesadza z apetytem na paliwo (tradycyjnie do deklarowanego spalania trzeba dodać ok. litr). 140 KM daje sobie radę z rozpędzaniem malucha bez żadnej

Kupujemy używane: 1.4 TSI - kupować, czy nie? Czy warto postawić na auto z grupy VAG z silnikiem 1.4 TSI

Kupujemy używane: 1.4 TSI - kupować, czy nie? Czy warto postawić na auto z grupy VAG z silnikiem 1.4 TSI

awaryjności tej konstrukcji. Później niezależni mechanicy jasno określili, że przyczyna leży w licznych wadach projektowych i niskiej jakości materiałowej. Sztandarową bolączką 1.4 TSI są problemy z łańcuchem rozrządu i całym jego osprzętem. Sam łańcuch ulega szybkiemu rozciągnięciu, a w skrajnych przypadkach

Nowy Suzuki Swift Sport - wrażenia z jazdy

Nowy Suzuki Swift Sport - wrażenia z jazdy

paliwa na poziomie 6,4 l. Z kolei średnia „spalania” z odcinka położonego w górach to 6,9 l na 100 km. Przeczytaj także: Interpretacja hybrydy według Suzuki Nowy Suzuki Swift Sport – not so hot? Najnowszy Swift Sport ze 140 konnym silnikiem Boosterjet to z pewnością najlepiej jeżdżąca

Kupujemy używane - rodzinne kombi za 20 tysięcy złotych

Kupujemy używane - rodzinne kombi za 20 tysięcy złotych

wyborem okazują się sprawdzone silniki benzynowe i diesel 1.9 CDTI autorstwa Fiata o mocy 100-150 KM. Wolnossące jednostki benzynowe 1.4, 1.6 i 1.8 generują 75-140 KM, natomiast doładowane 1.6 Turbo i 2.0 Turbo 180, 170-240 KM. Od 2004 do 2013 r. na europejskim rynku oferowany był ulubiony kompakt

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. II | Pod maską

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. II | Pod maską

silnik 2.0 TDI. Z pojemności skokowej 1968 cm3 generuje 190 KM (140 kW) oraz moment obrotowy 400 Nm dostępny od 1750 do 3000 obr./min. Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,8 sekundy Prędkość maksymalna: 220 km/h Spalanie (wg testów NEDC): 4,9 l/100 km Emisja CO2: 128 g CO2 na km Cennik otwiera: 200 200 zł Nasze

Które benzynowe silniki są godne polecenia

zainteresowanie jest 2.4 R5 trafiający pod maski między innymi V70 II i III, S80, S60 i XC70. Klienci mieli do wyboru dwa warianty tej jednostki, różniące się wyłącznie zastosowaną głowicą. Słabszą, 140-konną wersję wyposażono w 10-zaworową głowicę, zaś 170-konną w 20-zaworową. Seryjnie moc przekazywana jest

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

przypadku możemy liczyć na niewielkie zapotrzebowanie na paliwo - wytrwali kierowcy z łatwością zbliżą się do wartości 4 litrów na setkę. Mocniejszy diesel 2.0 TDI 140 lub 170 KM zachwyca dynamiką, elastycznością i niskim spalaniem. Niestety, przez pierwsze lata borykał się z wieloma wadami konstrukcyjnymi

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

im się zaskrzypieć. Przeładowana przyciskami konsola centralna wciąż może się podobać. Niezłe silniki benzynowe i dopracowane diesle Bogata paleta jednostek napędowych zawiera tylko sprawdzone konstrukcje. Benzynowe, wolnossące silniki 1.8, 2.0, 2.2 i 3.0 V6 generują odpowiednio 125, 140, 163 i 211

Suzuki SX4 S-Cross 1.0 AllGrip | Test długodystansowy, cz. II | Najtańszy w segmencie

, napęd 4x4) - od 80 900 zł 1.0 BoosterJet AllGrip (112 KM, 6 AT, napęd 4x4) - od 87 900 zł 1.4 BoosterJet AllGrip (140 KM, 6 MT, napęd 4x4) - od 87 900 zł 1.4 BoosterJet AllGrip (140 KM, 6 AT, napęd 4x4) - od 94 900 zł Teraz najważniejsze | Co na to konkurencja? Suzuki zalicza swojego SUV-a do szeroko

Nissan X-Trail 2.0 dCi | Ceny w Polsce | Nowy silnik, promocja na start

, bezstopniową skrzynią biegów Xtronic. Poza nowym silnikiem Nissan nie wprowadza żadnych zmian w swoim największym SUV-ie. Nissan podał deklarowane spalanie (cykl mieszany) w zależności od wersji: 2.0 dCi 2WD Xtronic - 5,6 l/100 km 2.0 dCi 4WD - 5,6 l/100 km 2.0 dCi 4WD Xtronic - 6,0 l/100 km Polski importer

Hybrydowa oferta Toyoty

źródła zewnętrznego. Nowy model rewolucjonizuje rynek samochodów osobowych dzięki średniemu spalaniu na poziomie 1,0 l/100 km i emisji CO2 wynoszącej jedyne 28 g/km. Co ważne, na samym silniku elektrycznym Prius Plug-in przejdzie nawet 50 km i rozpędzi się do 135 km/h. Toyota Prius Plug-in

Suzuki SX4 S-Cross 1.0 AllGrip | Test długodystansowy, cz. I | Wielki powrót

wykończenia kabiny użyto przyzwoitej jakości materiałów, a ich spasowanie stoi na bardzo dobrym poziomie. Producent informuje, że prześwit wzrósł ze 165 mm do 180 mm. Dodatkowe 15 mm uzyskano stosując opony o wyższym profilu. Więcej gumy z pewnością pozytywnie wpłynie na komfort, jednak może pogorszyć

Co ile wymieniać pasek rozrządu i ile to kosztuje?

jaką obraca się wałek rozrządu ustala częstotliwość otwierania i zamykania zaworów ssących i wydechowych w komorach spalania. Dodatkowo, w większości konstrukcji mechanizm rozrządu napędza również pompę wody, wprawiającą w ruch zawartość układu chłodzenia. Jakiekolwiek nieprawidłowości w pracy układu

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

OC "Nieco wyższa temperatura spalania mieszanki powietrze – LPG w stosunku do mieszanki powietrze – PB, a czasami nieodpowiednie dostrojenie systemu może doprowadzić do kasowania luzów zaworowych, co powoduje słabsze chłodzenie zaworów a w konsekwencji ich wypalenie. Silniki z

Nowy diesel w nowym Civiku

jak dotąd pojemność 2,2 l., ale odznacza się lepszymi parametrami. Zamiast dotychczasowych 140 KM osiąga 150 KM, maksymalny moment obrotowy (350 Nm) jest dostępny w większym zakresie, niż dotąd. Udało się także obniżyć tarcie wewnętrzne w silniku. Na razie brak informacji o spalaniu, wiadomo tylko, że

Renault Fluence | Długi dystans - 15 000 km

W tym celu udaliśmy się do firmy Masters Tuning w Piasecznie. Oto wykres mocy Renault Fluence, w którym pracuje dwulitrowy wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1997 cm3. Silnik naszego Renault Fluence wypadł całkiem dobrze. Producent podaje moc 140 KM przy 6000 obr./min, natomiast nasz

Mini Cooper SD ALL4 Clubman | Test długodystansowy cz. IV | Cennik

Cennik Mini Clubmana otwiera 90 500 złotych. W tej cenie dostaniemy Mini One z trzycylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 1,5 litra. Bazowa jednostka oferuje kierowcy 102 KM i 180 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Katalogowe spalanie to 5,1 litra na 100 km. Osiągi? 11,1 sekundy i 185 km/h

Nierówna praca silnika, jakie mogą być jej przyczyny?

filtrów lub wymiany świec i przewodów, a są też sytuacje, w których należy liczyć się z poważnymi kosztami. Przyczyny nierównej pracy silnika zasilanego LPG Najczęściej do nierównomiernej pracy silnika dochodzi podczas jazdy na LPG. W większości przypadków za winowajców uważa się niedobranie odpowiedniej

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

warunkach. W zamian jednostka odwdzięcza się spalaniem nawet poniżej 4 litrów na 100 km. Wzorowa dostępność części zamiennych i szerokie grono fachowych mechaników, mocno obniża koszty serwisowania jednostki. W 2001 roku w palecie silnikowej koncernu PSA pojawił się małolitrażowy diesel 1.4 HDI

1.4 MultiAir. Czy silnik Fiata jest równie trwały, jak jego poprzednik 1.4 T-Jet?

; ułatwiający montaż instalacji gazowej LPG oraz napęd rozrządu realizowany za pomocą budżetowego paska. Jedynym droższym elementem jest turbosprężarka. Bazowa, wolnossąca odmiana generuje 95 KM, wersje doładowane 120, 140 i 150 KM – w nieco zmodyfikowanych przez markę Abarth odsłonach, moc wzrasta nawet

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. II | W trasie

. Szczegółowo opiszemy ją w jedne z kolejnych części naszego testu długodystansowego, ale należy zaznaczyć, że w trasie spisuje się ona bardzo dobrze. Biegi zmieniają się wręcz niezauważalnie. Siódme przełożenie zapewnia niskie obroty, a więc wypływa nie tylko na spalanie, ale także na pracę silnika w niskim

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

najmłodsi – niewielka ilość miejsca na nogi i głowę mocno ogranicza swobodę podróżowania dorosłym. Bagażnik mieści przeciętne 335 litrów, co stanowi jeden z najgorszych wyników w segmencie C premium. Kufer nadrabia regularnymi kształtami, a po złożeniu asymetrycznego oparcia drugiego rzędu, mamy do

Dobre wrogiem lepszego | Diesel kontra Otto

większe koszty serwisowania samochodu. Model Silnik Zasilanie Moc Moment 0-100 V-max Spalanie Cena* od Renault Laguna 2.0 B 140 KM 195 Nm 9,1 s 210 km/h 7,5 l/100 km 86 800 zł Renault Laguna 2.0 D 150 KM 340 Nm 9,5 s 210 km/h 4,8 l/100 km

Halloween 2019. Tych aut aż strach się bać. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

oczywiście Fiat Multipla . Podobnego auta ze świecą szukać. Do Multipli momentalnie przylgnęła łatka kosmicznego brzydala, a sam samochód stał się obiektem niezliczonych żartów. I choć Fiat zdecydował się w 2004 r. wypuścić na rynek drugą generację modelu o stonowanym i przeciętnym wyglądzie, to na hasło

Rocznica pobicia rekordu prędkości. Jak śmiałkowie przechodzili do historii?

odrzutowcach T-2A Buckeye. Tym samym najszybsza ciężarówka świata rozpędziła się do 605 km/h, a sprint do 450 km/h trwał jedynie 11 sekund. Nic dziwnego, bo moc tego zestawu wynosiła 36 000 KM. Przeczytaj także: Dlaczego samochody spalają więcej niż w katalogu? Rekordy prędkości bijemy nie tylko w

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. V | Dwa Sprzęgła Górą

wysokość obrotów, a co za tym idzie, zmniejsza spalanie. Dlatego DSG to nie tylko sportowe emocje, ale także ekonomia. Nawet z danych katalogowych wynika, że ta sama jednostka ze skrzynią DSG spala minimum o 0,2 l mniej paliwa na 100 km w porównaniu do przekładni manualnej. Skoda Octavia - sprawdź

100 000 zamówień na Opla Insignię po liftingu

okresem ubiegłego roku. Równie dobre wyniki Insignia uzyskuje w Polsce, gdzie została sklasyfikowana na drugim miejscu segmentu w kwietniu br. Silniki są przystosowane do spalania trzech różnych rodzajów paliwa: benzyny, oleju napędowego lub skroplonego gazu (LPG). Ich moc wynosi od 110 KM do 325 KM w

Volkswagen Eos Exclusive Edition

wszystkimi silnikami. Przypomnijmy, że klienci mają do wyboru dwie benzynowe jednostki TSI o mocy 122 KM i 210 KM oraz 2.0 TDI (140 KM). Średnie spalanie diesla wyniesie zaledwie 4,8 l/100 km, między innymi dzięki systemowi start-stop. Wyjątkowość Eosa Exclusive Edition polega przede wszystkim na jego

Opel Meriva - Euro 6 i chrom

czasie 9,1 sekundy. Opel Meriva 1.6 CDTI ma według danych producenta spalać 4,4 l/100 km. Pozostałe wersje - silniki o mocy 100, 120 i 140 KM pozostają w programie beż zmian. Jedyna nowinka - te silniki również spełniają normę spalin Euro 6. Nowa Meriva niewiele odróżnia się od poprzedniej. Rozpoznać ją

Nowy silnik 2.0 TFSI dla następnej generacji Audi A4

20 lat Audi A4 | Nowa generacja w 2015 roku Czterocylindrowy silnik z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (TFSI) ma taką samą pojemność, jak do tej pory (1984 ccm), ale to nowa jednostka z ulepszonym cyklem spalania, porównywalnym do cyklu Millera. Audi twierdzi, że zużycie paliwa w

Nowy topowy silnik Diesla od Volvo

, czyli o sekundę szybciej niż do tej pory. Nowa jednostka ma być bardzo cicha. Przy prędkości 140 km/h na ósmym biegu silnik osiąga zaledwie 2100 obr./min. Ponadto motor ma mieć niski apetyt na paliwo. Według danych producenta najniższe spalanie w trybie mieszanym wynosi ok. 4 l/100 km. Volvo S60 z

Konsekwencje jazdy na zbyt wysokich obrotach

jazdy. To już sprawa indywidualna i zależna od zasobności portfela. Warto jednak wiedzieć, że spokojna eksploatacja okaże się dwukrotnie tańsza. Konsumpcja rośnie geometrycznie, a średni wynik spalania będzie w określonych sytuacjach 3-4 krotnie wyższy. O ile w mieście stacji paliw nie brakuje, o tyle w

Ford Mustang, czyli najpopularniejsze sportowe auto świata - historia modelu

) opuściło aż 395 000 Mustangów, a prawie 100 000 z nich trafiło na eksport. Aktualnie Mustanga można w oficjalnej dystrybucji kupić w 140 krajach. Fenomen Mustanga bierze się oczywiście z bardzo przystępnej ceny. Za stosunkowo niewielkie pieniądze można kupić bardzo mocny, kultowy i dostarczający mnóstwa

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC 2WD | Test | Miejski SUV w trasie

kompaktowego, modnego SUV-a w przystępnej cenie. Będą nim jeździć głównie po mieście i tylko raz na jakiś czas zabiorą go w dłuższą podróż np. na działkę. Miejski charakter auta czuć na autostradzie. Przy 140 km/h w kabinie robi się dość głośno za sprawą wysoko kręcącego się silnika (wyraźnie brakuje 6. biegu

Opinie Moto.pl: VW Multivan 2.0 BiTDi vs. Ford Tourneo Custom 2.0 TDCi - Służba rodzinie

aktualnego położenia kół. Warto jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W mieście zawiera się w przedziale 11-14 litrów. Przy 140 km/h auto spala około 9,5 litra, a w spokojnej trasie można zejść do 8. Mniej mocy, wyższy komfort Tourneo napędza 2-litrowy diesel o mocy 170 koni mechanicznych i 405 Nm dostępnych

Volvo XC60 T6 Polestar | Test | Mała kobieta w dużym Volvo

. Tankowanie i ruszam! Wnętrze XC60 jest bardzo stonowane i proste. Nie mam najmniejszych problemów, by dopasować przestrzeń pod siebie - ustawienie foteli, lusterek czy synchronizacja telefonu zajmuje mi dosłownie chwilę. Niby nic, a cieszy. Czarne wnętrze samochodu i banalnie prosty design deski rozdzielczej

CO2, Merkel i wielkie oszustwo

samochodem Skoda Octavia III ( najlepiej sprzedający się samochód we wrześniu 2013 w Polsce ) z silnikiem 1.4 TSI (140 KM). Zużycie paliwa wynosi 5,5 l/100 km, co przekłada się na emisję CO2 wynoszącą 128 g/km. Założenia na rok 2015 spełnia z lekkim zapasem, a co z późniejszymi? Najoszczędniejszym

Peugeot 208 1.2 PureTech 110 KM Allure | Test długodystansowy cz. III | W trasie

, ale nie na autostradzie można "zejść" poniżej 6 litrów, ale jadąc przepisowo bez nagłych przyspieszeń. Na autostradzie mały silnik ma wiele pracy, więc spalanie przy jeździe z prędkością 140 km/h może wrosnąć do ponad 8 l/100 km, znacznie zmniejszając zasięg. Przy wyższych prędkościach czuć

Honda CR-V 1.6 i-DTEC | Test | Ostatni dzwonek

pochwały za praktyczność. Bagażnik jest naprawdę spory (589 l), a z tyłu wygodnie mogą usiąść dorosłe osoby i nie będą narzekać na brak miejsca. Podoba mi się też dbałość o wygodę kierowcy i pasażera. To nie tylko wygodne fotele, ale też duży schowek w podłokietniku, półka na telefon, cupholdery i - za co

Skoda Octavia | Test długodystansowy cz. IV | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

mocy 140 KM (w Golfie dostępny jest również słabszy, 122-konny wariant). To najpopularniejszy wybór wśród jednostek benzynowych. Skrzynia DSG, w tym przypadku 7-stopniowa, kosztuje majątek, ale wydaje się, że warto za nią dopłacić. Dwusprzęgłowa przekładnia nie ma wpływu na zużycie paliwa, a przy tym

Suzuki Vitara 1.4 Turbo BoosterJet | Pierwsza jazda | Krok w dobrą stronę

./min. Kultura pracy jest na zaskakująco wysokim poziomie. Podczas pracy na biegu jałowym praktycznie silnika nie słychać, a wrażenia zza kierownicy są dużo lepsze niż mogą sugerować papierowe dane (0-100 km/h 10,2 s, V-max 200 km/h). Vitara Turbo jest dynamiczna, a do tego oszczędna. Średnie spalanie

Volkswagen Eos | Facelifting

systemy Light Assist, Park Assist oraz Keyless Access, oczywiście za dopłatą. Pod maską bez zmian. Do nowego Eosa trafią trzy silniki. Dwie benzynowe jednostki TSI o mocy 122 KM i 210 KM oraz 2.0 TDI (140 KM). Średnie spalanie diesla wyniesie zaledwie 4,8 l/100 km, między innymi dzięki systemowi start

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

. Jednym z najbardziej docenianych motorów ze Szwecji jest pięciocylindrowy, rzędowy 2.4. Przez lata produkcji trafiał do wielu modeli marki, między innymi do S80 I, S60 I, V70 II, a także XC70. Producent oferował wariant wolnossący tej jednostki oraz doładowany. Najmniejsze koszty serwisowe zapewnia ten

Hyundai i30 | Nowy samochód dla ludu

). Może się pochwalić lepszymi parametrami – 140 KM i 242 Nm. Koreańczycy mówią też o wyraźnie niższym spalaniu. Oprócz wspomnianego powyżej manuala dla 1.4 T-GDI będzie dostępny także – jako opcja – dwusprzęgłowy automat o 7 przełożeniach. Silnik wysokoprężny jest jeden, ale w trzech

Cruze w nowych wersjach

Turbo, znanym z najnowszego Opla Astry . Dzięki doładowaniu osiąga on 140 KM. Według producenta przyspieszenie 0-100 km/h ma oscylować w granicach 10 s, co jest wynikiem niemal identycznym z wersją 1.8, ale zaletą Cruze'a eco mają być nie osiągi, a ekonomia. Podobnie jak linia ecoFLEX Opla , Cruze eco

Honda CR-V na kremowo

Pakiet obejmuje zmodyfikowaną konsolę środkową z miejscem na taksometr, dodatkowe oświetlenie wnętrza, alarm i inne koła. Oczywiście dostępny będzie jedyny możliwy, kremowy kolor. Napęd ma stanowić silnik diesla 2,2 l. o mocy 140 KM. Przydatny nie tylko w mieście pokaźny moment obrotowy 340 Nm

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

bardzo przyjemne osiągi i zaskakuje niskim spalaniem, ale już po 140 tysiącach kilometrów staje się jednostką bardzo awaryjną. A jak to w przypadku nowatorskiego Audi A2 bywa, naprawy wiążą się z kosztami. Dużymi kosztami... Jeżeli chcecie zaszaleć i kupić A2, to najbezpieczniejszym wyborem jest

Renault Fluence | Długi dystans - 10 312 km

apetyt na benzynę nie jest mocną stroną tego silnika - na razie) a w kabinie jest dostatecznie cicho, by nie męczyć uszu pasażerów. I co się okazało? Po wielu próbach za najrozsądniejszą prędkość przelotową uznaliśmy 160 km/h. W aucie jest w miarę cicho, spalanie chwilowe oscyluje w granicy 10 litrów

Opinie Moto.pl: Jaguar I-Pace EV400 First Edition. Jak sprawuje się na co dzień?

co każde 500 metrów. Gdybym uwierzył w obiecany zasięg i wybrał się np. z Warszawy do Poznania (310 km), to jadąc A2-ką 140 km/h utknąłbym pewnie koło Koła (195 km). Teslą Model S 75D dotarłbym do Konina – 30 km dalej. A najdalej, bo do Wrześni (265 km) - „eską” 100D lub &bdquo

Test Audi RS4 2.9 TFSI 450 KM - mniejszy silnik wyszedł mu na dobre?

prędkością 140 km/h „spalanie” nie będzie wyższe niż 8-9 l na 100 km. Nie mam wątpliwości, że ugrzecznienie charakteru RS4 przyczyni się do znacznego zwiększenia sprzedaży modelu. I to pomimo faktu, że cennik otwiera kwota 407 000 zł. Bo choć, 450 konne Audi nie ma w sobie wściekłości poprzednika

Testujemy Hondę CR-V. "To mistrz praktyczności!"

przy 2000 obr./minSkrzynia: automat, 9 przełożeńNapęd: 4x4Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,0 sekPrędkość maksymalna: 197 km/hŚrednie spalanie: 5,1 l/100 km (deklarowane przez producenta, w teście Honda paliła ok. 1-1,5 l więcej) ZOBACZ TAKŻE: Honda HR-V | Wzór małego SUV-a Honda CR-V | SUV, który

Fiat 500X 2.0 M-Jet AWD | Test | Modny, stylowy, obowiązkowy

auta - nie ma problemu z dynamiczną, miejską jazdą. Średnie spalanie podawane przez producenta to 5,5 litra na 100 km, ale realnie trzeba liczyć się z siedmioma litrami na sto km. Atutem Fiata jest też napęd 4x4, a miłośnicy SUV-ów na pewno docenią wysoką pozycję za kierownicą oraz poczucie

Czy ten Opel to już klasa premium? Testujemy nową Insignię Grand Sport

prowadzenie to zasługa przede wszystkim drastycznej kuracji odchudzającej. Mimo wyraźnie większych rozmiarów (nowa Insignia mierzy 4,9 m długości!), auto zrzuciło aż 175 zbędnych kg. To przepaść. Przyjemność prowadzenia to także pozycja za kierownicą. A w nowej Insignii siedzi się o wiele niżej, bardziej

Ford Mustang | Historia kultowego modelu

pozostała, ale dodano m.in. wersję R4 2.3 Turbo o mocy 140 KM. Nie zdobyła ona serc klientów i Ford zrezygnował z niej zastępując ją "ekonomicznym" 4.2 V8 o zawrotnej mocy 119 KM, a później (przez normy emisji spalin) 115 KM. Najmocniejsza wersja 5.0 V8 oferowała 140 KM. Powrót nieco bardziej

Poradnik | Rozsądne auta rodzinne z Azji za 20 tysięcy złotych

egzemplarzach możemy liczyć na skórzaną tapicerkę, fabryczną nawigację i elektryczne sterowane fotele. Do napędu Avensisa II najlepiej nadają się proste i bezawaryjne silniki benzynowe: 1.8, 2.0 i 2.4 o mocy 129, 147 163 KM. Nie zachwycają niskim spalaniem, ale też nie zaskakują właściciela żadnymi poważnymi

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. II | W trasie

czasie. Przy okazji dobry test dla Octavii. Skoda Octavia 1,4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. I | Zaczynamy To dobre auto w trasę. Nie trzeba się zastanawiać co z sobą zabrać, a co zostawić. Do 580-litrowego bagażnika zmieści się wszystko i jeszcze więcej. Dodatkowy plus to ogromna tylna klapa

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VI | Pod maską

1.6 o mocy 120 KM. Na szczęście klient ma wybór pomiędzy jednostką benzynową VVT oraz turbodieslem DDiS. Nasz egzemplarz należy do tych oszczędnych. Ma to swoje zalety (np. mniejsze spalanie), ale też wady (jest cięższy o 130 kg od benzyniaka). Pod maską Suzuki pracuje silnik wysokoprężny 1.6 DDiS

Pierwsza jazda Hyundai i30 Fastback. Jedyny taki kompakt na rynku

w podłodze i nie lubi szybkiej redukcji. Nie, że nie potrafi. Bo gdy w trybach jazdy wybierzemy "Sport", to jazda staje się dużo przyjemniejsza, a 140-konny silnik potrafi dać sporo satysfakcji. Podczas pierwszych jazd wydawało się nam, że tryb Sport powinien być ustawieniem domyślnym w

Pierwsza jazda nową Hondą Jazz i Hondą Civic z dieslem 1.6 i-DTEC - Kosmetyczne zmiany

. Benzynowy, wolnossący silnik Jazza chętnie wkręca się na obroty i stosunkowo żywiołowo reaguje na dociskanie gazu powyżej 4 tysięcy obr./min. Towarzyszy temu dość natarczywy dźwięk dobiegający spod maski. Niestety, pozbawiony jakichkolwiek oznak sportowego brzmienia. A szkoda, bo potencjał Honda ma spory

Top 5 | Używane z czy bez 4x4?

4x4 nie tylko mimo większego spalania i mniej pociągających osiągów, ale przede wszystkim ze względu na dyskusyjne nadwozie. Poza tym, jak wiadomo, wysokie auta są bardziej podatne na wywrotki, a skoro wersja RX4 jest o 12 cm wyższa od i tak już wysokiego Scenica, to tylko patrzeć, aż terenowy van

Nissan Maxima (2000-2004) - opinie Moto.pl

benzynowych - 2.0 (140 KM) lub 3.0 (200 KM). Dwulitrowiec jest znacznie oszczędniejszy i w codziennej eksploatacji miejskiej spala ok. 10 l/100 km. Silnik trzylitrowy jest paliwożerny, w jego przypadku trzeba liczyć się ze spalaniem na poziomie 12-15 l/100 km. W wersjach amerykańskich również można wybierać

Renault Megane Grandtour | Test | Komfort długiego dystansu

Renówka jeździła głównie po mieście w dość niekorzystnych warunkach. Na rozsądny wynik można liczyć także podczas jazdy po autostradzie, ale przekroczenie dopuszczalnej prędkości (w Polsce 140 km/h) będzie skutkować "karą" w postaci spalania rosnącego w skali logarytmicznej. Cieniem na układzie

Polscy klienci złożą pozew zbiorowy przeciw Volkswagenowi

Skoda Fabia | Polskie ceny Przygotowywane pozwy związane są z tzw. aferą Volkswagena. Przypomnijmy, że niemiecki producent manipulował oprogramowaniem wybranych silników w taki sposób, by podczas testów spalania emitowały mniejszą ilość tlenków azotu niż podczas normalnej jazdy. W jednostki, o

Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - Prezentacja siły

Sportback) nadają też standardowe dla wersji GT adaptacyjne reflektory LED. Zobacz także: Amerykanie wybrali najlepsze samochody. Tesla na czele Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT – wnętrze Sportowego ducha czuć także we wnętrzu nowej Kii Stinger. Jest przestronne, ale siedzi się w nim nisko, a

Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy cz. II | Dzieci go polubią?

jechałem 90-tką, spalanie było dużo niższe. A poza tym jest to wygodne i piękne auto. Idealnie wypośrodkowane pomiędzy sportowym zacięciem a miejskim rozsądkiem! Seat Leon 1.4 TSI 125 KM Style | Kompendium Nadwozie hatchback, 5d Silnik benzynowy, R4, turbo, 1395 cm3 Moc 125 KM przy

Skoda Octavia III | Gama silników

. Najmocniejszy ropniak spala 4,5 l/100 km. Zastosowane w nowej Octavii silniki to jednostki nowej serii EA211 (zapłon iskrowy) i EA288 (zapłon samoczynny). W stosunku do starszej serii odznaczają się niższym zużyciem paliwa. Skoda pracuje aktualnie nad przygotowaniem wersji zasilanej gazem, a także nad

Opinie Moto.pl: Renault Captur 1.5 dCi vs. Dacia Duster 1.5 dCi - europejskie bestsellery

konfiguracji kolorystycznych i bogate wyposażenie. Karoserię można wzbogacić dwukolorowym lakierem, 17-calowymi kołami ze stopów lekkich, w pełni LED-owym oświetleniem, a także osłonami na zderzakach świadczącymi o zwiększonych możliwościach terenowych. To tylko taka gra pozorów, bowiem osłony z tworzywa nie

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

. Produkowany od 1991 motor generował 90, 100, 101, 105, 110, 115, 130, a nawet 150 KM. Zastąpiony został przez jednostkę 2.0 TDI - 110, 140 i 170 KM. Niestety, egzemplarze z początkowych kilku lat produkcji sprawiają mnóstwo problemów. Pękające głowice, kłopoty z rozrządem, układem doładowania i wtryskowym

Nowe modele Audi A4, A5 i A6 Ultra

Ultra. Pozwolą one spełnić normę Euro6 i obniżyć zużycie paliwa. Audi przygotowało trzy warianty mocy nowego silnika 2.0 TDI: 136, 163 i 190 KM, czyli dokładnie 100, 120 i 140 kW. Wysoki moment obrotowy (320 lub 400 Nm) dostępny jest przy niskiej liczbie obrotów. Nowe silniki wyposażone są w system SCR

Opel Zafira Tourer | Test | Powiew świeżości

testowego egzemplarza pracował silnik 1,6 l o mocy 200 KM i momencie obrotowym wynoszącym 280 Nm. W połączeniu z sześciobiegowa manualną skrzynią pozwala rozpędzić wasze przedszkole do 220 km/h, a pierwsza setka pojawi się na liczniku po 8,8 sekundy. Średnie spalanie oscyluje w okolicach 10 l/100 km co przy

Salon Genewa 2012 | Volkswagen Polo BlueGT

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia Volkswagen uplasował swoje nowe dziecko pomiędzy 105-konnym Polo 1.2 TSI a 180-konnym GTI. BlueGT wyposażono w silnik 1.4 TSI, z którego wyciśnięto 140 KM. To pozwoli niebieskiej "Polówce" osiągać pierwszą setkę w 7,9 sekundy, czyli o sekundę

Testowaliśmy SUV-a, na którego czekała cała branża. Dlaczego Polacy go kupią?

Niewiele jest aut, w których przypadku słowo sukces odmieniane jest przez wszystkie przypadki jeszcze przed rynkową premierą. A tak było chwilę po debiucie Skody Kodiaq na ubiegłorocznym Salonie Samochodowym w Paryżu. Rozmawiałem z wieloma kolegami po fachu. Dziennikarze motoryzacyjni byli

Salon Paryż 2012 | Audi A3 Sportback

poprzednia generacja Sportbacka. Po złożeniu tylnej kanapy do dyspozycji mamy 1220 litrów przestrzeni bagażowej. Audi A3 Sportback jest lżejszy od poprzednika i to nawet o 90 kg (w zależności od wersji). To przekłada się na lepsze osiągi i niższe spalanie. W wersji 1.4 TFSI masa własna wynosi 1205 kg. Skoro

Volkswagen XL1 | Pierwsza jazda | Dotknąć wizji Piecha

, a po trzecie przepis na to auto okaże się niesamowitą mieszanką nowoczesnych technologii z rozwiązaniami, które spotykaliśmy w początkowych okresach rozwoju motoryzacji. Oto Volkswagen XL1. W naszych rękach na polskich drogach. Patrząc na XL1, stojące w otoczeniu nowoczesnego budynku, można odnieść

Nissan Micra | Pierwsza jazda | Japońska rewolucja

. Obydwa silniki lubią kiedy kręcimy je wyżej - wtedy Micra staje się przyjemnie dynamiczna. Który silnik bym polecił? Lepiej jeździło mi się dieslem. Mocną stroną jednostki wysokoprężnej jest również dużo niższe spalanie. Na górskich drogach benzyna paliła nam 6,3 l/100 km, a diesel o 2 litry mniej

Kia Stinger - jedno z najgorętszych aut na rynku. Broń wymierzona w klasę premium [Pierwsza jazda]

fastback. Trzeba przyznać, że w pewnym stopniu się to udało. Stinger ma długą maskę i nisko poprowadzony dach dynamicznie opadający ku tyłowi. Atrakcyjne proporcje wzbogacono aluminiowymi kołami o średnicy 18 lub 19 cali, przyciemnionymi szybami, a także dwiema podwójnymi końcówkami układu wydechowego

Auto Motor i Sport nr 10/2013

26 Parkuj uważnie Gdzie parkować samochód, aby nie został odholowany. Oszczędzisz pieniądze i nerwy 28 Patent na złodzieja W trakcie kradzieży Twój samochód może wysłać do Ciebie SmS-a plus 6 innych najnowszych systemów zabezpieczeń 30 Pościgaj się w błocie Start w amatorskim rajdzie

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

malucha – Polo z groźnym dopiskiem Cross. Auto zadebiutowało w 2005 roku. Potem była nowa generacja, później lifting, a teraz drobne odświeżenie wnętrza. Terenowy styl za 4 640 złotych Niecałe 5 tysięcy, dokładnie 4640 zł – właśnie o tyle Cross jest droższy od zwykłego Polo, na którym

Renault Fluence | Długi dystans - 13 620 km

W poprzednich odcinkach: Renault Fluence - powitanie Renault Fluence - docieranie silnika Renault Fluence - 4 100 km Renault Fluence - 10 312 km Przestronne wnętrze Flu (nie mylić z grypą) nadal pachnie nowością, jego silnik pracuje bardzo cicho, a "kanapowe" zawieszenie

Volkswagen Crafter | Pierwsza jazda | Prymus z Wielkopolski

dieslem nie ma już takich problemów. Rusza i rozpędza się bardzo chętnie, oferując naprawdę przyzwoite osiągi. Prędkość elektronicznie ograniczono do 165 km/h. Spalanie? Okolice siódemki. Pochwalić muszę też 8-biegowy automat. Świetnie dogadywał się z turbodieslem. A dzięki tej parze wrażenia z jazdy

Fiat 500X | Prezentacja modelu

, że 500X z tym silnikiem potrzebuje tylko 4,1 litra paliwa na 100 km. Jeżeli chcemy mieć pod maską Diesla oraz napęd 4x4 to trzeba wybrać większego Diesla - 2.0 MultiJet II . Moc to 140 KM, a moment 350 Nm. Do wyboru są dwie skrzynie - 6-biegowa ręczna oraz 9-biegowy automat. Spalanie w zależności

Opel Mokka | Wideo | Crossover do miasta

brat bliźniak Buick Encore - zostały zbudowane w oparciu o platformę, na której wcześniej powstał Chevrolet Aveo z segmentu B. Mokka mierzy 4,27 m długości, 1,77 m szerokości, 1,54 m wysokości i 2,55 m rozstawu osi. W zależności od wersji silnikowej masa własna waha się między 1260 a 1415 kg. Bagażnik

Spalanie a dane producenta.

Witam. A tak mnie naszło z doświadczenia to napiszę o spalaniu, a raczej o różnicach w realu a tym co zapodaje producent. Wiem, że producent mierzy laboratoryjnie, ale jak dokładnie, że tak mało wychodzi to nie wiem? Jak np. widzę takie dane: Ford Mondeo 1.8 (dobrze ponad 100 koni pod maską

Spalanie na autostradzie

Chcialabym zapytac ile pala Wam samochody na autostradzie przy maksymalnej dopuszczalnej predkosci autostradowej tzn 140 -150km/h . Znalezlismy poki co raporty uwzgledniajace tylko spalanie tzw. w trasie a jak wiadomo niektorzy jezdzac poboczem nawet nie przekraczaja 60 /h inni z kolei cisna 200

Zasilanie Gazem - spalanie

Mam auto - Lagune na gazie przejechalem okolo 70 tysiecy i pojawil sie problem Problem ten to spalanie I wcale nie chodzi o spalanie na trasach krotkich - w miescie, a na drodze. Dodam, ze jezdze z predkoscia do 140/150 km/h gdzies pomiedzy 3,5 a 4 tysiecy obrotow i raczej nie ejst to jazda

Lexus NX hybrid spalanie

3000 km Wrocław Monachium Jesolo Werona Garda Norymberga Świnoujście Średnia z komp 6,7, średnia rzeczywista 6,9 Poszczególne odcinki: autobahny po płaskim tempomat 140 spalanie 7,1 Austria ograniczenia szybkości 6,3 Włochy 6,7 Brennero przejeżdżane w piątek po południu luz bez korków

Megane II - spalanie ?

Mam Megana II 1,6 (115 KM). Łobuz pali więcej, aniżeli poprzednik, też Megane 1,6. Tamten 7,2-7,5 przy mieszanej jeździe, a w trasie w okolicach 6 l/100 km. A nowy dziś mi pokazuje na komputerze 8,7 l/100 km. Jazda wprawdzie w dużej części z prędkością 130-140 km/h, może 30% dystansu w

Re: Spalanie TSI

Badyll i Wszedlem - witam użytkowników golfów 6 tsi :) W Pl taka prędkość nie ma sensu, bo co chwilę będziesz musiał zwalniać przed tirem, który się pakuje na lewy pas i suma sumarum oszczędności na czasie niewiele a duże spalanie. Wolę w miarę jednostajnie jechać 140-150.

Re: a co do spalania civica

foreks napisał: > to ile wciagnie 140KM? Zapewne mniej niż 1.8 169KM poprzedniej generacji (nastawiony raczej na moc niż niskie spalanie). W przypadku Cifka z tym slnikiem uzyskuję spalanie w Warszawie pomiędzy nieco ponad 8L do 10,5L (najmniej w zimie). Raz 'udało mi się' spalić

Re: Spalanie TSI

bywalec.hoteli napisał: > Badyll i Wszedlem - witam użytkowników golfów 6 tsi :) > W Pl taka prędkość nie ma sensu, bo co chwilę będziesz musiał zwalniać przed ti > rem, który się pakuje na lewy pas i suma sumarum oszczędności na czasie niewiel > e a duże spalanie

Re: a co do spalania civica

200konna erka epka 3 w trasie zjezdza do 8l, w miescie tuz ponizej 10l przy ludzkim traktowaniu, a przy ultrasko szatanskim kreceniu wciaz 7-9k revs i braniu zakretow powyzej 150 epka wciaga 13l. elo, jak mawia moj dobry funfel. to ile wciagnie 140KM?

Re: Predkosc a spalanie

,7)-180 km/h(13,9)-v max 220 km/h(20,5) VW Golf GT 2.0 TDI (170 KM) -130 (6,7) - 180 (10,9) - v-max 220 (16,4) Peugeot 407 SW 2.0 (140 KM) -130 (10,1)- 180 (18,7) -v max 209 (22,4) Peugeot 407 SW 2.0 HDI (136 KM)-130 (7,6) - 180 (11,4) -v max 203 (14,1) No i autko które mnie bardzo zaskoczyło: Mercedes

Re: Spalanie TSI

W moim 1.2 TSI spalanie kształtuje się następująco: miasto (lato+klima) - 6.8-7.5 miasto (zima) - 7-8 autostrada 120/140 km/h - między 6 a 7 droga "polska" 90 km/h - poniżej 6 wszystko liczone metodą tankowania pod korek, komputera nie posiadam - oczywiście wartości producenta są

Re: większy silnik = mniejsze spalanie?

bardzo dobrym przykładem niech będzie MERCEDES S klasa - W 140 3generacja wstecz... z silnikiem 6 litrowym i przy masie koło 2 ton spala koło 17litrów a z mniejszym silnikiem 2.8 spala 13 litrów.

Re: Technika jazdy - mniejsze spalanie

Ja uważam że na luzie spalamy mniej niż hamując silnikiem, gdyż hamując silnikiem przebywamy mniejszy dystans. Oczywiście wszystko zależy od sytuacji. Mi w swoim A140 udaje się utrzymać średnie spalanie na wysokości 6l/100km

Re: Technika jazdy - mniejsze spalanie

sebekbiker napisał: > Mi w swoim A140 udaje się utrzymać średnie spalanie na wysokości 6l/100km Ale chyba na trasie. Cała sztuka to jeździć oszczędnie po mieście. A tak przy okazji to z jakim silnikiem te 6l/100km ?

corsa 1.2 92r duze spalanie na autostradzie

okolo 8l gazu a wczesniej spalalo okolo 6l benzyny w trasie (rowniez autostrada i predkosci okolo 140) i 6.5 w miescie. W miescie roznica w spalaniu jest do zaakceptowania 8l gazu (6.5l benz) ale przy 140km/h 10l gazu to za duzo (wczesniej 6l benz). Co to moze byc ma moze ktos jakies pomysly? Dodam ze

Re: Spalanie TSI

testowym - 1.4 tsi, miasto + 120-140, spalanie 6.7 / 100. Więcej będę mógł napisać za ok. miesiąc - nowe tsi jest już zamówione. Generalnie całe to pitolenie że downsizingowane silniki palą tyle samo co wielkie wolnossące krowy jest o kant dupy potłuc. Dodatkowo w turbobenzynach jest moment od dołu, a

esej o spalaniu

Jeszcze kilka słów o spalaniu Toyoty trasa do 120 7l/100 trasa z wyprzedzankiem do czerwonego 10l/100 przy 200 km/h pali 20 - 23l ma 6300 obr wtedy Autostrada Konin - Poznań kosztuje wtedy 23lx4pln= 92 pln plus 22 pln opłat suma 113 pln za 100 km w 30 minut jazdy odcinki 1 - 45 2

Re: spalanie...

> w357 napisał: > ....Teoretyczne, a factyczne :) > > Na podstawie "reklamy" jednej z Firm --> > Our Green Collection credentials. > > Cars from the Hertz Green Collection offer a weighted CO2 output > level of less than 140g/km, making more

Re: prędkość a spalanie np w Eskorcie

paola80 napisała: > Kochani jaką macie różnice w spalaniu przy szybkości 80 km/H a 120 km/H nie > tylko w Eskorcie, ciezko powiedziec, bo nikt nigdy nie jedzie z predkoscia 80km/h na calym baku...jednak jest roznica w spalaniu gdy sie gna 140 a 110,przynajmniej 1-2 litrow/100

spalanie...

....Teoretyczne, a factyczne :-) Na podstawie "reklamy" jednej z Firm --> Our Green Collection credentials. Cars from the Hertz Green Collection offer a weighted CO2 output level of less than 140g/km, making more environmentally friendly than most other cars. This weighted CO2 level

Re: BMW - spalanie

Realne spalanie w mieście wynosi w zależności od rodzaju BUTA (ciężki, czy lekki???). Przy normalnej jeździe mi nie spala więcej w mieście jak 10-10,5 l/100km. 8 to tylko w bajkach. Natomiast na trasie spalanie wynosi w zależności od prędkości: 90-120-6-6,5 l/100km; do 120-140 około 7l/100km

Re: SPALANIE W DIESLACH PRZY DUŻYCH PREDKOŚCIACH

alfa 147 JTD m-Jet, 140 KM autostrada, dynamiczna jazda 120-160 km - pali okolo 6 litrow, na trasie w normalnych warunkach drogowych przy calkiem dynamicznej jedzie okolo 5,5 - oczwywiscie predkosci maksymalne nie wiecej niz 140, a w wiekszosci 120, miasto to okolo 7 litrow.

Re: Spalanie w dieslach przy dużych prędkościach

mondeo tdci z modulem ok 170KM predkosc nie mniej jak 140 km/h a czasami nawet ok220km/h spalanie 6,4,dodam ze klima chodzila

Re: Spalanie w CC900?

Witam! Mam od 2 miesięcy CC900 ośmioletnie. Czy średnia 6 litrów/100km to dobry wynik? Ostatnio jechałem autostradą ponad 100 a w porywach nawet 140 km/h Nie wyssał dużo (aczkolwiek dokładnie nie wiem ile spalił) Jeżdże głównie po Krakowie albo autostradą. Jakie są metody pomiaru spalania

Spalanie w TDI

"pokładzie", klimatyzacją włączoną non stop i PEŁNYM bagażnikiem ciężkich gratów, podróż z Warszawy do Gdańska z prędkością rzadko poniżej 140 km/h (wiem, wiem to za szybko) zakończona spalaniem 6.2 l/100 km. Teraz w zimie, jazda na krótkich odcinkach trójmiasta - auto spala przy średni łagodnym

S e a t A l t e a 2.0 140KM - proszę o opinie

proszę o opinie , spostrzeżenia i własne uwagi dotyczące tego autka( spalanie, prowadzenie, awaryjnośc) z góry dziękuje.

O co chodzi z tym spalaniem?

około 8 l na trasie - autostrada Kraków-Wrocław ok 300km prędkość 140km/h) a jemu pali 5,5 ropy (faktycznie tyle pali). Tylko co z tego. Ojciec przejeżdża rocznie poniżej 10 000 km (w zeszłym roku 7 000). Czemu on taki dojęty? Nawet nie próbóję przeliczać ile tu jest oszczędności przy takich

Re: Spalaniem bym się nie....

:-/ ...a poza tym już pisałem, nie czepiam się spalania ogólnie, tylko jego wzrostu o średnio 1-1,5 litra Pozdrawiam wszystkich i zjeżdżam na Słowację, znikam do niedzieli

Re: A jakie jest to spalanie ???

attache1974 napisał: > U mnie foka II z silnikiem 1.6 100km pali od 5,8 (100 km/h jedna osoba z klimą... No to niezle, mam podobna fokeII (tez 1.6 / 100KM) i na trasie nie udalo mi sie zejsc ponizej 7-miu ltr (nawet bez klimy i przy spokojnej jezdzie tzn. w granicach 140-150 km/h z

Re: Spalanie w dieslach przy dużych prędkościach

Mercedes E 270CDI 170-180km/h ok 7,5l/100km Mercedes A 170L CDI 140-150km/h ok 4,5l/100km.Wszystko na niemieckich autostradach.

Re: Spalanie w dieslach przy dużych prędkościach

jasperr napisał: Mercedes A 170L CDI 140-150km/h ok > 4,5l/100km. I w plecy nie wiało? -- dark13 napisał: > moment obrotowy to wartosc dla silnika tutaj skrzynia nie ma nic do rzeczy

Re: komputer i sredine spalanie

(jeden 1.0 a drugi 1.4) w mieście spalają bardzo podobnie. Mniejszy w okolicy 7 nawet do 8 w zimie a większy nie przekracza 8,5 przy podobnym stylu jazdy. Za to na trasie pierwszy przy jeździe do 100km/h nie przekracza 5,5 drugi w okolicy 7. Na autostradzie podczas jazdy w okolicy 130, 140 znowu sie

Re: Jaki jest wasz rekord spalania?

ecodriwing i to dość wyczerpujący dla kierowcy dane spalania z komputera (ale zgadza się stacja ze wskazaniami komputera przy tankowaniu) w druga strone benzyna subaru automat często swiecacy się power a wiec fuull kick down 22 litry/100km (od tankowania do tankowania)

Re: 140 km/h na autostradzie

@pentaxxx Spalanie a prędkość Mnie jeszcze w podstawówce uczyli wzoru na opór powietrza wraz ze wzrostem prędkości. Opór rośnie kwadratowo. Czyli jak jedziesz 140 zamiast 120, to opór rośnie (14/12)^2 = ~1,166^2 = ~1,36, czyli o 36% (A NIE DWUKROTNIE!). Jednak dystans przemierzasz również szybciej

Co bys kupil: A3 TFSI 200 KM czy TDI 140KM ???

krotki sondaz. zauzmy ze kupujecie samochod Do kupienia nowe Audi A3 Sportback TB albo TD: 2.0 TFSI 200 KM - moment 280 Nm od 1800 do 5000 obr (wyprzedzanie jak w dieslu czyli np 80-120 na V szybsze niz w TDI) 0-100 km/h w 7 s max. 236 km/h spalanie fabrycznie 7.7 do 7.9 L benzyny na 100

planuje kupic audi a4 2005 2.0 tdi prosze o rady

czy ktos uzytkuje taki samochod przebieg 110 000 km 140 km pelne wyposazenie quatro w kombi. Czy to dobry wybor zalezy mi na bezawaryjnosci i niskim spalaniu

Re: 140 km/h na autostradzie

wtryskiwania mniejszej ilości benzyny. Większe znaczenie ma tu opór powietrza, który przy 140 km/h zwiększa się prawie 2-krotnie w porównaniu ze 120 km/h. Ja jednak wolę pojechać 120km/h, przyjechać 20 minut później a zaoszczędzić 30-40 zł na benzynie. Kto nie wierzy niech przeliczy spalanie przy obu

duże spalanie Tipo 1,4ie 68KM(lpg)

cylindrach około 12,3A w czwartym najbliżej aparatu zapłonowego 13,4A. Niestety po czytaniu na forach samochodowych o spalaniu tych wozów w granicach 8,5 l w mieście o żwawości silnika i szybkościach osiąganych(160-170km/h)w co wogóle nie chce mi się wierzyć zwątpiłem. Spalanie mam do 12 litrów PB w

Re: Fabia Kombi - spalanie

To rzeczywiście mamy podobną noge:) Wiadomo jakby sie pruło w trasie ze 140-150 to musiałby spalić więcej. Hm... co bym polecił w związku z eksploatacją? O wymianach oleju, filtrów itp nie będę Ci pisał bo to jest sprawa oczywista. nie wiem jaki masz przebieg ale u mnie juz hałasuje łańcuszek

Re: Spalanie tsi - film

Z jednej strony masz rację, a z drugiej - nawet jeśli dodasz do tego spalania jeden dodatkowy litr za "kiepską drogę" bądź cokolwiek innego - to wynik ciągle jest bardzo dobry. Oczywiście jak w każdym silniku TSI wynik ten można bez problemu podwoić, a nawet jeszcze więcej przy odpowiednio

Re: Wybór 140 KM

Pewnie przekonanie, ze jest to Civic nie jest bez znaczenia chocby ze wzgledu na trwale i oszczedne jednostki silnikowe (sam napislaes, ze drugi pali duzo wiecej w miescie). Z praktyki powiem tylko tyle, ze te 140 KM z jednostki 1.8 zachowuja sie bardzo przyzwoicie, jezeli lubisz "krecic". A

Re: Spalanie w życiu i w prospekcie

Informacja producenta o spalaniu ma charakter poglądowy, trudno żeby była dokładna. Co to znaczy np. spalanie w mieście? Wszystko zależy od tego jakie to miasto :-) - na jakich odcinkach się jeździ, ile się stoi w korkach itp. itd. to samo jest z trasą. rzadko się zdarza jazda ze stałą

Re: Spalanie tsi - film

wymieniłem tylko tłumik(140zł) , łącznik stabilizatora (50zł) i olej...silnik 1,4 16V 75KM ma przebieg 178 tys.km spisuje się idealnie i przejedzie drugie tyle...a w kieszeni zostało mi aż 35 tys.zł w porównaniu z nowym autem z salonu...czy warto przepłacać za nowe? jeśli ktoś się uprze że koniecznie chce

devote sie myli w sprawie spalania.....

o masie passata WCALE nie będzie ekonomiczny!!! Będzie piłowany, będzie hałasował, spali w miescie 12 litrów i w dodatku da ZERO satysfakcji... a 1,8 czy 2 litry - spalą na trasie 7,5 a w miescie kolo 9... Sam jeżdzę civem benzyną 1,8 140 KM i pali TYLE samo co 1,4 w toyocie.... pozdr al

Re: Spalanie w dieslach przy dużych prędkościach

mobile5 napisał: > jasperr napisał: > Mercedes A 170L CDI 140-150km/h ok > > 4,5l/100km. > > I w plecy nie wiało? jeszcze pewnie stale z gorki bylo przy tych szybkosciach wiekszosc paliwa idzie na pokonanie oporow powietrza a te opory rosna proporcjonalnie

Re: najekonomiczniejszy, jezeli chodzi o spalanie

Polecam Suzuki SWIFT. Za 6-7 tysięcy kupisz dość młode auto, a jedyne co można mu zarzucić, to że się już trochę opatrzył. Ja mam rzęcha 13 letniego, ale przy dość ostrej jeździe w górach pali (5,6 l/ 100km). Na trasie przy prędkościach 90-110 palił 4,5 l. Na autostradzie 120-140 5,2 l/100km

Re: Na A2 nie zatankujesz przez 140 km

"Jak człowiek widzi, że pali mu się rezerwa," Trudno zaprzeczyć. Rezerwa zwykle zapala się gdy w zbiorniku jest jeszcze około 7 litrów. Albo co najmniej 5. A ile spala przeciętna osobówka w czasie jazdy po równej autostradzie? Toż nawet dość paliwożerna w warunkach mieście Octavia (moje dawne

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

A ja osobiscie wole 140 KM w wydaniu Hondy niz 150 KM w wydaniu VW Opla Alfy ITP... rzeczywistośc wygląda następująco: najważniejsze kto wychoduje te konie a nie tabelki w jakich zestawione są "jakieś dane" zresztą często odbiegające od rzeczywistosci... PZDR!!

Re: Czy 140 km/h nas zabije?

@m Spalanie 5l? a może coś więcej o tym napiszesz, przy jakiej prędkości, jaki odcinek itp, tak jak kolega pentaxxx, który użył jakiś danych. a Ty przypadkiem Diesel'a nie masz?? :-)

Szerokosc opon a zuzycie paliwa

Mam pytanie o roznice w spalaniu benzyny przy jedzie na oponach 195 oraz na 225 (16-stki) Masa pojazdu 1650kg, typ van. silnik 2.2 140KM Na oponach 225 zuzycie w trasie ok 8l/, Trasa+miasto 9-10. Ile moze byc na 195-tkach przy podobnej spokojnej jezdzie? kto zna rozwiazanie tej zagadki;-)

Re: Spalanie w dieslach przy dużych prędkościach

wiekszosc paliwa idzie na pokonanie oporow powietrza > a te opory rosna proporcjonalnie do 2 potegi szybkosci > wiec przy polowie (ok 80 - 100)sa 4 razy mniejsze > tak pi razy oko spalanie powinno byc ok 3 razy mniejsze - czyli ok 1.5-2 l/100k > m > > to sa bajki juz nie do

Re: Jakie spalanie 2.0 150KM przy 200km/h

Gość portalu: RF napisał(a): > Mój komputer pokazywał ponad 21 litrów w Scenicu ale 140 konnym. Masz na mysli predkosc 200 km/h, czy predkosc (znacznie nizsza), przy ktorej predkosciomierz w samochodzie wskazuje 200 km/h? POzdr. K.

Mitsubishi Lancer - Rekin II

Ciekawe w jaki sposób udało wam się osiągnąć spalanie 5,9 l/100 km 2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 140 KM??? a może cyferki wam się przestawiły i spala 9,5 ?:) Haha

Re: "Lewicowcy" na A 2

U mnie miedzy 120 a 140 jest roznica w spalaniu ok 10-15% czy ok.0,5l/100km... I ma to znaczenie dopiero przy zwiekszonej liczbie tankowan, bo tak sie koszt paliwa rownowazy z kosztem zaoszczedzonego czasu... Poza tym jadac 140 licznikowe to zwykle i tak sie jedzie 135 w rzeczywistosci...

Re: O ile wieksze spalanie przy LPG...

instalacja za 1900PLN Do tej pory samochod palil przy dynamicznej dosc jezdzie jakies 8,5 - 9 /100km teraz gazu pali max do 12/100 a standardem jest spalanie +/- 10 litrow/100 Za dynamiczna jazde uwazam sprawne ruszanie spod swiatel i predkosci przelotowe rzedu 140km/h jesli warunki na to

Re: POMOCY AUDI A6 !!!!!!!

nie wiem czy to cos pomoze,pewnie jakie spojecie da: aktualne modele: audi a6 2,7 TDI 180KM,reczna skrzynia, masa 1625 kg,spalanie w miescie 9,9l/100 passat 2,0 TDI 140 KM reczna skrzynia,masa 1454 kg, spalanie w miescie 7,9l/100

Re: Spalanie oleju-jaka norma?

typson napisał: > > Uszczelniacze nie były wtedy wymieniane, bo jak pisałem awaria nastąpiła z > a > > granicą w drodze na wakacje, w małym chorwackim mieście, a do tego w sobot > ę. > > Fakt - nie zwrocilem na to uwagi. > Dosc czesto wystepuja w sprzedazy

Re: 1,8 T - jakie spalanie/trwałość?

inni poprzednicy uzyskują tak niskie "spalanie" w tym aucie. W moim wypadku wygladało to tak : (VW PASSAT/Variant 1.8T 1999, przebieg 115 000 km): * Miasto, jazda bardzo spokojna, korzystny układ swiateł, małe natężenie ruchu (np. w nocy, jazda z punka A do B bez zatrzymania.): 7 - 7,5 l/100

Re: Jazda autem z 5 a 6 skrzynią biegów?

Co to znaczy czy 6 wlaczasz jak 5??? 6 bieg jest najlepszy jak jedziesz z predkoscia 140-160km/h. Jest ciszej i spalanie mniejsze.

Re: Honda Civic Sport 140km

Ta wersja sport jest troche bez sensu, jest właściwie to samo co w wersji Comfort + drobne dodatki typu aluminiowe pedały i większe felgi. Na moje potrzeby w Civic 1,8 mocy dosyć. Wystarcza by bezpiecznie i szybko wyprzedzić, a jak się jedzie spokojnie to spalanie na trasie wynosi 5,5 l /100km

Re: Jakie spalanie w trasie w waszych pojazdach

w zasadzie nie robie takich pomiarow, ale jesli wierzc temu co rzecze komputer, to po tygodniu i 4 przejechanych tysiacach km, samochod z 3 osobami +bagaze (objazd firmowy), a wiec czasem jakas glupotaw postaci okolo 200 km/h i + na a4 do tego rozne wyprzedzania, i miasta srednia wyszla 8

Re: 140 km/h na autostradzie

"Ja jednak wolę pojechać 120km/h, przyjechać 20 minut później a zaoszczędzić 30-40 zł na benzynie. Kto nie wierzy niech przeliczy spalanie przy obu prędkościach, czas dotarcia do celu i oszczędności." 20 minut później? Jak masz przed sobą trasę rzędu 1000 km to jadąc 120 km/h będziesz musiał ją

Re: kawasaki KLE czy warto?

spalanie 5 litrów przy 130/140kmh byhahahahaha a !!!! a to dobre!

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

gregor886 napisał: > 1.8 i 140ps w kompakcie to juz jakos daje rade nawet powiem ze wystarcza jak na > > polskie drogi ale w klasie wyzszej to musi byc conajmniej 150ps i to jest > naprawde dolna granica nad jaka bym sie zastanowil :) Narazie mnie nie stac łola boga

piec TERMET - doradźcie !!!

w naszym domu ma być instalowany piec dwufunkcyjny, z zamkniętą komorą spalania firmy: TERmet. Mam pytanie, czy ma ktoś ten piec, jaki on jest, koszty używania takiego pieca i jakie jest jego spalanie na 140 m2 domu. Jaki jest on w porównaniu do pieca Vissmana a moze jednak wybrać piec

Re: "Lewicowcy" na A 2

adrenaline po calej trasie jest z > nacznie wieksze... Zgadza się. 120 czy 140 zmęczenie jest podobne, no i podobny jest czas przejazdu, za to spalanie jest przy 120 jednak o tyle mniejsze, że jadąc tyle przejadę całą trasę na jednym baku, a przy 140 muszę czasem dotankować przed samym celem (czyli

ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000 km?

proszę użytkowników VW z silnikiem 2,0 TDi 140KM lub 170 KM o informacje ile oleju silnikowego (nie napędowego) spala na 1000km przebiegu (lub może lepiej od przeglądu do przeglądu); nie chodzi mi o obiegowe opinie że (podobno, u znajomego lub słyszałem) spala tyle to a tyle ! chodzi o

Re: Czy 140 km/h nas zabije?

@pentaxxx "Dodam, że przy spokojnej jeździe 100-110 km/h potrafię zejść do spalania 6,5l/100KM (bez klimy) w co nikt nie chce mi uwierzyć dopóki sam nie zobaczy wyniku na komputerze w aucie :)" KOMPUTER ZANIŻA !!! TWOJE AUTO PRZY SPOKOJNEJ JEŹDZIE PALI 7,5 A MOJE POLO BEZ KOMPUTERA 5 L/100 KM

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

1.8 i 140ps w kompakcie to juz jakos daje rade nawet powiem ze wystarcza jak na polskie drogi ale w klasie wyzszej to musi byc conajmniej 150ps i to jest naprawde dolna granica nad jaka bym sie zastanowil :) Narazie mnie nie stac na super auta ale moje auto wazy okolo 1100kg i ma ponad 110ps

Re: "Lewicowcy" na A 2

rządkiem za sobą,prawym pasem, 120-130 (zależy jaki kraj) i jest miło, spokojnie, auto mało pali. PŁYNNIE. W Polsce się tak nie da. Nie widze u nas specjalnej różnicy w czasie przejazdu, gdy jadę 110 km/h, a 140 km/h na A2, czy A4. Różnice widzę tylko w spalaniu.

Re: Czy 140 km/h nas zabije?

Do ~m: tylko Twoje Polo ma silniczek od kosiarki, to i pali 5l/100km (miałem kiedyś Corsę 1.0 12V, to w trasie paliła 4,5l/100km) a ja mam 2.0l 140KM więc swoje musi wziąć ale i tak uważam, że jazda 100-110km/h i spalanie 6,5l/100km to dobry wynik. Tym bardziej, że po mieście ciężko zejść poniżej

polecam s600 w140

- odradzam! Wez rowniez pod uwage wazna rzecz- kupca na Jaguara tak latwo nie znajdziesz, jak na Mercedesa! Jezeli zamierzasz pojezdzic takim autem na duzych trasach - spalanie nie jest duze- okolo 10-12 litrow, zatem nie ma tragedii

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

gls1 napisał: > A ja osobiscie wole 140 KM w wydaniu Hondy niz 150 KM w wydaniu VW Opla Alfy > ITP... rzeczywistośc wygląda następująco: najważniejsze kto wychoduje te konie > > a nie tabelki w jakich zestawione są "jakieś dane" zresztą często odbiegające > od

Re: 2.0TDI 140KM czy 170KM?

Witam!!! Pozostaje pytanie czy to są te same silniki pod katem budowy, bo jezeli tak to wydaje mi sie ze na dluzsza mete lepszy bedzie silnik 140KM, z tego wzgledu iz im wiecej elektroniki zwiekszajacej moc tym krotsza zywotnosc silnika. A 140 KM to wystarczajaca moc przy umiarkowanym

Re: 140 km/h na autostradzie

@rumpel Trasa 400km (zakładając stałą predkość) 120km/h - 3h 20 min 140km/h - 2h 50 min Silnik 2.0 16v benzyna 140 KM spalanie przy 120 - 7,0 l/100km spalanie przy 140 - 8,5 l/100km przy 120 - 28l * 4,55zł= 128zł przy 140 - 34l * 4,55zł= 155zł Oszczędność - 27zł 27zł to 5,93l

Re: octavia 1.9 tdi 130 km

Kup Octavie 19 Tdi 110Km i zmień Chip-a, Bedziesz miał 140KM i wieksze spalanie.

Re: Czy 140 km/h nas zabije?

"I tak nie będę przekraczał 120km/h bo czas jaki zaoszczędzę jest niewspółmierny do tego ile paliwa więcej spali auto (a przy wzroście prędkości ze 120 do 140 km/h jest to ponad 1l/100km więcej w przypadku silnika benzynowego 2.0 140KM). Dodam, że przy spokojnej jeździe 100-110 km/h potrafię zejść

Re: chip tuning TDi???

A jak spalanie, producenci zapewniaja ze spalanie nie wzrasta przy normalnej jezdzie ale jesli jade autostrada 140, 3000 obrotow i spalanie jakie 5,5 litra, turbina szaleje na calego to po tuningu bedzie bral pewnie wiecej. pzdr

Re: Jakie tętno przy ćwiczeniach?

Optymalne tętno do spalania tłuszczu to 50% do 70% tętna maksymalnego. Tętno max obliczamy = 220 - wiek. Zakładając, że masz np 20 lat 220 - 20 = 200 to jest tętno max 50% tętna max to 100 70% tętna max do 140 Jesli więc chcesz spalić tłuszcz to tętno powinno wynisić między 100, a 140

Re: Zmiana oprogramowania 1.9 TDI 100KM na 140KM

co ty tu idioto wyjerzdzasz z poldkiem do disla nie pownuj tego szajsu to po pierwsze a po drugie to spalanie tego disla nie powino byc wieksze niz 6 litrów srednie

Phyto-Sintesi włoskie kosmetyki do ciała

Czy ktoś z was stosował?Ja miałam krem redukujacy tkanke tłuszczowa ale musiałam przerwac jego stosowanie poniewaz on podnosił temperaturęi ułatwiał spalanie tłuszczu a wpływał niekorzystnie na moje naczynka.Zastanawiam się czy kupic inny preparat z tej serii na cellulitis, czy jest warty tej kasy

Re: Honda Civic Sport 140km

. Kosztem hałasu i spalania oczywiście :-) Jest i drugie rozwiązanie na zwiększanie momentu na kołach - turbo :-) > Zresztą wystarczy porównać charakterystyki żeby prowadzić dyskusję niestety > > nie dysponuję taką do Hondy a do renault mam na papierze. Do 1.8 140KM nie mam. Mam tylko

Przeróbka Diesel'a na GAZ

doprowadzany do kolektora powietrza, monowtrysk. Tak przerobiony silnik diesla miał większą moc niż nawet benzynowy, bo diesel ma ogromny stopień sprężania (2x większy niż benzynowiec). A gaz jest już naturalnie przystosowany do takiego sprężania bo jego liczba oktanowa to ok 130-140, więc nie ma spalania

Re: benzyna,8.9sek.do setki,205km/h aSpalanie6,4?

Autko wydaje sie super. 140ps z 1.8 i z i-VTEC kuszaca propozycja. A co do spalania... wg. mnie mozliwe ale na pewno zaleznie od stylu jazdy. Mam Forda Focusa 1.6 - duzo starszy konstrukcyjnie silniczek ale udaje mi sie w miescie zejsc do 7.1-7.5l/100km a na trasie maksymalnie udalo mi sie

Re: Piec na eko-groszek - ile spala na miesiąc?

A jaki pec tj ile kilowatów ma? Może jest za duży. Ja mam 25 kw i pali mi ok 1 tony na 230 m2 + zasobnik 2płaszczowy 140 l.

Re: Zmiana oprogramowania 1.9 TDI 100KM na 140KM

witam mi pali nie wiecej niz 7l ale mam zjechany przepływomierz a od niego bardzoooo dużo zależy spalanie i w ogóle moc itd to jest prawie serce tdi po chip tuningu powinien spalac mniej o ok 0.5l pozdrwaiam

Re: Audi A6 2.0tdi '05 czy to w ogole dobry pomys

Przepraszam,że znowu wtrącę, ale dlaczego Panowie nie piszecie o spalaniu, awaryjności - na szczęście AUDI, te stare - to średnia klasa awaryjności, poczytaj

Re: Radpec chce sprzedać kocioł WP-140

elektrofiltr niż 10 itp) ale gdzie będzie wiecej ludzi zatrudnionych przy 11 kotlach czy przy 5 ??systemy odsiarczanai itp dla pięciu czy 11 kotłow tańsze będą ?? ale jesteśmy na tyle bogastym miastem że mozemy sponsorowac miejską spółkę a i tak ciepło pójdzie w górę P.S Spalanie węgla czy to w radpecu

Re: pytania dot.roweru stacjonarnego....

min 45 min, po 45 min zaczyna sie spalanie, puls o 120-140 najlepiej na słabym obciążeniu, aby spalic tłuszcz a nie zbudować mięśnia łydki

Re: Laikowi ku wiedzy.

W obecnych czasach kiedy samochody projektuja ksiegowi kompakty maja mniejsczy wspolczynnik oporuowietrza. I roznica 0,5 litra w spalaniu pomiedzy 200 a140? Serio? Jak to spawdziles?

Re: Motodziennik: obcinanie cylindrów

jeszcze w dół 3. Do tego wspaniałego duetu (1.0 3-cyl + turbo) dokładają jeszcze silnik elektryczny, odzyskiwanie energi itd. Moc 140KM, 200Nm, a spalanie jeszcze troche spada. To było w autoświecie

Re: POROZMAWIAJMY: ile "spalacie" na 100 ?

najszybciej pokonać ( trasa Gliwice - Wrocław ). Więc niżej 6 tysięcy nie schodziłam, więc od 140 do 160 na godzinę, więc zeżarł koło 7 ...... Taka cholera nienażarta i łapczywa z niego :) Ale Ymrowy Freewind też tyle łyknął ( albo coś koło tego :P ). -- Cave tibi a cane muto

Re: Nowa Laguna Combi 2.0 16v (140 KM)

Mam Lagune II Grandtour (kombi) z silnikiem 1.9dCi (diesel 120km). Samochod jest super, a szczegolnie z tym silnikiem. Jezeli wazniejsza dla Ciebie jest elastycznosc niz szpanerskie ruszanie z pod swiatel to bierz diesla! Spalanie (w zimie ok 7.2-7,4 litra przy jezdzie miejskiej). Silnik jest

Re: Co bys kupil: A3 TFSI 200 KM czy TDI 140KM ??

(bo i koni więcej). Zużycie paliwa przy tego typu autach nie powinno odgrywać większej roli, choć średnie spalanie poniżej 8l przy aucie 200 - konnym z turbodoładowaniem to można między bajki włożyć.

Re: 1.8 T.S. a 2.0 T.S. - roznica w spalaniu

Witam. > Moja Alfa 1.8 T.S pali w mieśćie 9~~10 litrów. > Wydaje mi się,że różnice w spalaniu tych silników będą minimalne , a > najwięcej zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy . > Za 2.0 przemawiają lepsze osiągi,minusem jest np.droższy rozrząd,co do > ubezpieczenia

Re: Cementownia Odra nie rezygnuje ze spalania śm

Nie wypowiadaliśmy się w tej sprawie bo wiem, że GW szykowała artykuł o Cementowni Odra, nie chciałem im kraść tematu. Ale skoro wywołałeś do tablicy, to odpowiem: W roku 2010 wystąpiliśmy przeciwko Odrze z powodu pomysłu spalania odpadów komunalnych w piecu cementowym praktycznie centrum miasta

Orbitrek....czy warto?

wazna funkcja jest pomiar pulsu - do spalania tkanki to ok 140 powienien byc a ten nie ma...Nie wiem Dziekuje za odp Aniolek

Re: Ile spala 1,9TDI

Gość portalu: KajTan napisał(a): > Model Octavia 1,9 TDi Chip Tuning do 140 KM. > > Spokojna jazda miejska (jezeli wierzyc komputerowi > pokladowemu) nie wiecej, niz 5,0 - 5,2 litra na 100km. > Jesli naprawde nigdzie sie nie spiesze, to czasami uda > sie osiagnac 4

Re: prośba o opinie -Touran 1,4 140 KM vs Zafira

wydaje mi sie ze zafira przewyzsza pod kazdym wzgledem touran'a tzn. mniejsze spalanie , mniejsza awaryjnosc , tansza eksploatacja (serwis) Ale rowniez mnieszaj frajda z jazdy !!! Touran rzeczywisice wydaje sie interesujacym samochodem , ale 1,4 i 140KM hmm....sprezarka i turbina w silniku 1