a 140 z czego karoseria

Jan Zomer

Testujemy Infiniti QX30 2.0t AWD. Niemiecka technologia, japońskie detale

Testujemy Infiniti QX30 2.0t AWD. Niemiecka technologia, japońskie detale

To jeden z ciekawszych crossoverów na rynku. Technologię zaczerpnął z Mercedesa, którą Japończycy opakowali atrakcyjnym nadwoziem. Nieźle jeździ, ma w standardzie napęd na cztery koła i automatyczną, 7-biegową skrzynię automatyczną. Czy podbije polski rynek?

Kia Stinger - jedno z najgorętszych aut na rynku. Broń wymierzona w klasę premium [Pierwsza jazda]

Kia Stinger zdaje się potwierdzać potęgę azjatyckiego koncernu. To debiut w segmencie Gran Turismo i jednocześnie rękawica rzucona w stronę Infiniti, BMW, Mercedesa, Audi i Lexusa.

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

Każdego roku tylko na europejskim rynku motoryzacyjnym pojawia się kilkadziesiąt nowych modeli, zaciekle walczących o każdego klienta. Nie wszystkie odnoszą sukces, co sprawia, że wiele z nich odchodzi w zapomnienie również na rynku wtórnym. Szybko tracą na wartości, ale nie można przejść obok nich obojętnie. Często są to dopracowane konstrukcje, które po latach wciąż warto rozważyć. Przedstawiamy 8 niedocenionych samochodów za 30 tysięcy zł z kilku segmentów.

Fiat 500X | Pierwsza jazda | Nowa jakość

Fiat 500X | Pierwsza jazda | Nowa jakość

starali się na siłę napompować bryły "500-ki", tylko stworzyli samochód od podstaw, a mimo to nadwozie mocno nawiązuje do pozostałych modeli z rodziny. Układ przednich świateł, czy charakterystyczny grill, sprawiają że od razu wiemy z jakim samochodem mamy do czynienia. Oferty specjalne na nowe

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. IV | Pojedynek na szczycie

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. IV | Pojedynek na szczycie

, dodając np. panoramiczny dach. Nasz egzemplarz kosztował ponad 140 tys. zł. I prawdą jest, że miał wszystko, czego dusza zapragnie, ale nic nie zmieni tego, że to wciąż wolumenowy kompakt. Najmocniejszym dieslem dostępnym z automatem w Astrze jest 1.6-litrowe CDTI o mocy 136 KM. W najdroższej wersji

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

przypadek, że klasa C wygląda jak mała klasa S. Podobieństwo nie jest na tyle duże, żeby obydwa auta pomylić, wyglądają raczej jak ojciec i syn. I o to właśnie chodziło. 50% karoserii zbudowano z aluminium. Dzięki temu, mimo że nowa C klasa jest większa od poprzednika (+ 95 mm) waży od niego nawet o 100 kg

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

chwilę wcześniej miałem do czynienia z bardzo dynamicznym dieslem, którego maksymalny moment obrotowy aż o 120 Nm przewyższał ten w benzyniaku? Możliwe. Może popełniłem błąd, nie wybierając 140-konnego wariantu tego samego silnika? Też możliwe. A może jednak to efekt ospałego wkręcania się na obroty i

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Toyota Prius - test | Za kierownicą

, a miejskie - 5,5 l/100 km. Niemal maksymalnie obciążony Prius, sunący autostradą ze średnią prędkością około 150 km/h, pochłania z baku 8,5 l/100 km. Całkiem niewiele jak na wyrośnięty, 140-konny kompakt z automatem i klimatyzacją.W dziedzinie opakowań Japończycy nie planowali rewolucji, którą Prius

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

już silników. Wszystkie są turbodoładowane, z czego tylko jeden (2.0 TDI), o mocy 140 KM, zasilany jest olejem napędowym. Prócz turbodiesla możemy natknąć się na 2.0 TSI (200 KM) lub 1.4 TSI (160 KM), który może występować z nową siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią DSG. Wkrótce do oferty trafi też

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

diesli rośnie ryzyko zakupu egzemplarza wyeksploatowanego, z dużym przebiegiem, a przy dzisiejszych cenach autogazu równie tania okaże się jazda samochodem wyposażonym w instalację LPG. Co sprawdzić, kupując używany samochód, przeczytacie w naszym poradniku . A które kombi można kupić za około 7 tys

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Pierwsza "piątka" w latach 2005-2010 znalazła 531 tys. nabywców. 35 proc. aut trafiło na europejski rynek.Ostatnimi latami benzyniaki nabrały w żagle nowego, turbodoładowanego wiatru - 140, 160 albo i 200 koni, a to wszystko wyciśnięte z pojemności 1,4 czy 1,6 litra. W pogoni za

Parkowanie | Zimowa sztuka pakowania

Parkowanie | Zimowa sztuka pakowania

atmosferycznymi, sprzęt jest lepiej chroniony podczas postoju, skrzętnie ukrywając swoją za wartość przed ciekawskimi. Na rynku znaleźć można boksy o przeróżnych kształtach i wymiarach. Długość najmniejszych z nich nie przekracza 140 cm, ale te z oczywistych względów nie nadadzą się do przewozu ekwipunku

KIA Sorento 2.5 CRDi A/T

wyposażenie: skórę, komplet poduszek, automatyczną klimatyzację, elektrykę szyb, lusterek i siedzeń, automat, tempomat, radio z CD, a nawet szklany dach. Za 185 tysięcy z salonu Mercedesa, BMW czy Lexusa wyjechałbym co najwyżej podobnie wyposażonym sedanem segmentu D, ale nie terenówką. Przyznaję, że jakość

Mercedes Klasy A

deszczu i z kluczykiem w garści zbliżałem się do czarnej A 200 CDI. Krótki rzut oka na karoserię. Wygląda jak... klasa A. Tyle że po modernizacji. Udanej. Jest i zgrabniejsza i bardziej wyrazista. Może tylko rysy ma nieco zbyt skośne jak na Europejkę. Chwytam za lakierowaną klamkę, której nie

Mercedes E 320

mln aut, których następcą stał się obecnie produkowany model. Nowe E zadebiutowało w 2002 r., a dziś stanowi aż 45 proc. ogólnej produkcji Mercedesa. Wyobraźcie sobie, do czego mogłoby doprowadzić niepowodzenie tego modelu? To dlatego z zewnątrz nie zafundowano mu większych zmian stylistycznych. Ot

Konfrontacje: Ford Mondeo 2,2 TDCi Titanium X/Honda Accord 2,2 i-CTDi Sport

tysięcy złotych. W końcu mamy XXI wiek, a komputer pokładowy mogę zamówić nawet do Pandy! W środku trochę wieje nudą. Wszystko tu ciemne, choć z bardzo dobrych materiałów i znakomicie wykończone. Fotele wręcz zniewalają wygodą. Mocno trzymają ciało i mają doskonałą regulację. Po ustawieniu kierownicy

Alfa GT 2.0 JTS

. Smaczku, a właściwie dużego smaku dodaje dźwignia zmiany biegów. Jej okrągła gałka z matowego aluminium wieńcząca polerowany drążek świetnie leży w dłoni. To wyróżnik wersji 2,0 JTS. O, takie zmiany to ja lubię! Po drodze zahaczam o Katowice. Za kierownicą siada znajomy, właściciel Alfy 156. Po kilku

RENAULT LAGUNA II

o 7 cm dłuższa od poprzedniej (długość całkowita Laguny II wynosi 458 cm, a Laguny II Grand - 470 cm). Jak podkreśla Yves Dubreil, szef projektu Laguna, o 7 cm wydłużono przód auta, zwiększając bezpieczeństwo, 7 cm dodano do rozstawu osi, powiększając wnętrze, i 7 cm obcięto z tyłu, aby uniknąć

Volvo XC70 D5 AWD

które do dziś, a minęło już 44 lata, uchodzi za najbardziej fotogeniczne Volvo (po latach Moora zastąpił Val Kilmer, a P1800 - C70). Ale Blomquist ma rację zkaroserią - faktycznie nie wygląda ciężko. A to dzięki sprytnemu trikowi, który odkryliśmy, modyfikując komputerowo sylwetkę bodajże S60R. Tak

Volkswagen Golf GTI

Południe Francji. Całkiem jeszcze ostre słońce sprawia, że krew krąży szybciej. Od razu przypomina się przebój filmowy z szalejącą białą taksówką. A tu jest gdzie szaleć. Właśnie tor wyścigowy Paul Ricard w Le Castellet prezentuje się dużo lepiej niż poprzednio. W padoku stoi niemiecki samochodzik

Suzuki Splash 1.2 | Długi dystans

Suzuki Splash 1.2 | Długi dystans

rejestracją, podoba mi się o wiele bardziej od mdłego poprzednika. Chodzę dookoła 3,8 metrowej karoserii, szukam jakiś fajnych detali i sam uśmiecham się do siebie. Na stare lata odbiło mi, microvan ze stylistycznymi smaczkami. Dobre sobie! A jednak coś tam wypatrzyłem. Maska nie jest płaska. Z przodu, niemal

Chrysler 300C 5.7 V8

Kong (4875 dol. - miejsce ósme) dorzuca przejażdżkę Rolls--Royce'em wokół miasta. A The New York Palace (10 000 dol. za noc - miejsce czwarte) osobną windę, olbrzymi salon (140 m kw. powierzchni, siedem wysokości) oraz pokoje gościnne z wielkimi garderobami, tarasami i zapierającą dech panoramą miasta

Kia cee'd

koreańskim producentom w stosunku do europejskich marek. A może dalekowschodnim firmom nie zależało tak na rynku Starego Kontynentu? Najwyraźniej woleli zdobyć amerykański przyczółek, by z ilości stopniowo przechodzić w jakość. Teraz, gdy stali się znaczącym graczem w USA i okolicach, zaczęli łakomie patrzeć

Re: Hyundai ix20 | Pierwsza jazda

ciągnie już od 2000obr/min i cały czas czuć przyrost mocy aż do czerwonego pola. Sam odgłos jednostki napędowej nawet na wysokich obrotach nie jest dokuczliwy.Po prostu jest to dzwięk silnika i tyle.Przy prędkościach autostradowych rzędu 140/150km/h na 6 biegu w tym aucie jest dalej cisza.Czego wymagać

Re: Januszu, do rzeczy proszę!- a wiec do rzeczy..

Gość portalu: Mirek napisał(a): > > mam nadzieje, ze wrocimy do zeczowej dyskusji opartej na argumentach.. > To ja miałem nadzieję. Bo np. miałem nadzieję że wyjaśnisz, o czym pisałeś i za > > co mnie mentorskim tonem zbeształeś, iż Mercedes W126 (lub 140) miał karoserię >

Re: Vw czemu oni nie potrafia robic aut : )?

silniki Hondy były wówczasz w stajni Mc Laren. Tak w ogóle to układ zmiennych faz rozrządu jest stosowany w wielu silnikach naróżne sposoby i ni podniecałbym się tym że Honda ma napisane V-tec na karoserii, dla mnie ważniejsze są wartości momentu obrotowego przy określonych obrotach a w jaki sposób je

Re: Historia kołem się toczy - Infiniti

jeden silnik i głowią się, jak tu wycisnąć z niego przychody w kilku karoseriach. Całkiem im się to udaje, o ile zachowują względne proporcje, czego moim zdaniem brakuje teraz Acurze (prawdopodobnie ze względów finansowych). Co jeszcze? Ich cenna zaleta to - w moim odczuciu - design nadwozia i przytulne