a 140 z czego karoseria

Tomasz Korniejew

Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - Prezentacja siły

Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - Prezentacja siły

Najnowszym modelem Stinger, KIA udowadnia, że jest w stanie stworzyć piekielnie szybki pojazd, w klasie, w której dotąd prym wiedli niemieccy producenci. 370 konne auto zaprojektowane w duchu Gran Turismo to jasny komunikat - wchodzimy do gry w lidze, w której dotąd nie było dla nas miejsca.

Testujemy Infiniti QX30 2.0t AWD. Niemiecka technologia, japońskie detale

To jeden z ciekawszych crossoverów na rynku. Technologię zaczerpnął z Mercedesa, którą Japończycy opakowali atrakcyjnym nadwoziem. Nieźle jeździ, ma w standardzie napęd na cztery koła i automatyczną, 7-biegową skrzynię automatyczną. Czy podbije polski rynek?

Kia Stinger - jedno z najgorętszych aut na rynku. Broń wymierzona w klasę premium [Pierwsza jazda]

Kia Stinger zdaje się potwierdzać potęgę azjatyckiego koncernu. To debiut w segmencie Gran Turismo i jednocześnie rękawica rzucona w stronę Infiniti, BMW, Mercedesa, Audi i Lexusa.

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

konstrukcją występującą w Alfie pod oznaczeniem MultiJet. Najtańsze limuzyny kosztują niewiele ponad 35 tysięcy. Koncern jednak upadł, co daje spore możliwości negocjacji ceny transakcyjnej. Wiele osób obawia się o ograniczony dostęp do części zamiennych i problemy z serwisem. W tej kwestii nie mamy się czego

Moda na youngtimery. Czy warto kupić BMW E30, Mercedesa 190 lub Audi 80?

Moda na youngtimery. Czy warto kupić BMW E30, Mercedesa 190 lub Audi 80?

, które są najbardziej narażone na mechaniczne uszkodzenia. W razie czego, elementy karoseryjne są łatwo dostępne na rynku wtórnym, a ich cena nie nadwyręży domowego budżetu. fot. Audi Wnętrze wykonano z materiałów wysokiej jakości. Przetarcia tapicerki zdarzają się bardzo rzadko. Wytrzymałością

Fiat 500X | Pierwsza jazda | Nowa jakość

Fiat 500X | Pierwsza jazda | Nowa jakość

starali się na siłę napompować bryły "500-ki", tylko stworzyli samochód od podstaw, a mimo to nadwozie mocno nawiązuje do pozostałych modeli z rodziny. Układ przednich świateł, czy charakterystyczny grill, sprawiają że od razu wiemy z jakim samochodem mamy do czynienia. Oferty specjalne na nowe

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. IV | Pojedynek na szczycie

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. IV | Pojedynek na szczycie

, dodając np. panoramiczny dach. Nasz egzemplarz kosztował ponad 140 tys. zł. I prawdą jest, że miał wszystko, czego dusza zapragnie, ale nic nie zmieni tego, że to wciąż wolumenowy kompakt. Najmocniejszym dieslem dostępnym z automatem w Astrze jest 1.6-litrowe CDTI o mocy 136 KM. W najdroższej wersji

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

przypadek, że klasa C wygląda jak mała klasa S. Podobieństwo nie jest na tyle duże, żeby obydwa auta pomylić, wyglądają raczej jak ojciec i syn. I o to właśnie chodziło. 50% karoserii zbudowano z aluminium. Dzięki temu, mimo że nowa C klasa jest większa od poprzednika (+ 95 mm) waży od niego nawet o 100 kg

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

chwilę wcześniej miałem do czynienia z bardzo dynamicznym dieslem, którego maksymalny moment obrotowy aż o 120 Nm przewyższał ten w benzyniaku? Możliwe. Może popełniłem błąd, nie wybierając 140-konnego wariantu tego samego silnika? Też możliwe. A może jednak to efekt ospałego wkręcania się na obroty i

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

już silników. Wszystkie są turbodoładowane, z czego tylko jeden (2.0 TDI), o mocy 140 KM, zasilany jest olejem napędowym. Prócz turbodiesla możemy natknąć się na 2.0 TSI (200 KM) lub 1.4 TSI (160 KM), który może występować z nową siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią DSG. Wkrótce do oferty trafi też

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Toyota Prius - test | Za kierownicą

, a miejskie - 5,5 l/100 km. Niemal maksymalnie obciążony Prius, sunący autostradą ze średnią prędkością około 150 km/h, pochłania z baku 8,5 l/100 km. Całkiem niewiele jak na wyrośnięty, 140-konny kompakt z automatem i klimatyzacją. W dziedzinie opakowań Japończycy nie planowali rewolucji, którą

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

diesli rośnie ryzyko zakupu egzemplarza wyeksploatowanego, z dużym przebiegiem, a przy dzisiejszych cenach autogazu równie tania okaże się jazda samochodem wyposażonym w instalację LPG. Co sprawdzić, kupując używany samochód, przeczytacie w naszym poradniku . A które kombi można kupić za około 7 tys

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Pierwsza "piątka" w latach 2005-2010 znalazła 531 tys. nabywców. 35 proc. aut trafiło na europejski rynek. Ostatnimi latami benzyniaki nabrały w żagle nowego, turbodoładowanego wiatru - 140, 160 albo i 200 koni, a to wszystko wyciśnięte z pojemności 1,4 czy 1,6 litra. W pogoni za

Parkowanie | Zimowa sztuka pakowania

Parkowanie | Zimowa sztuka pakowania

atmosferycznymi, sprzęt jest lepiej chroniony podczas postoju, skrzętnie ukrywając swoją za wartość przed ciekawskimi. Na rynku znaleźć można boksy o przeróżnych kształtach i wymiarach. Długość najmniejszych z nich nie przekracza 140 cm, ale te z oczywistych względów nie nadadzą się do przewozu ekwipunku

KIA Sorento 2.5 CRDi A/T

wyposażenie: skórę, komplet poduszek, automatyczną klimatyzację, elektrykę szyb, lusterek i siedzeń, automat, tempomat, radio z CD, a nawet szklany dach. Za 185 tysięcy z salonu Mercedesa, BMW czy Lexusa wyjechałbym co najwyżej podobnie wyposażonym sedanem segmentu D, ale nie terenówką. Przyznaję, że jakość

Mercedes Klasy A

deszczu i z kluczykiem w garści zbliżałem się do czarnej A 200 CDI. Krótki rzut oka na karoserię. Wygląda jak... klasa A. Tyle że po modernizacji. Udanej. Jest i zgrabniejsza i bardziej wyrazista. Może tylko rysy ma nieco zbyt skośne jak na Europejkę. Chwytam za lakierowaną klamkę, której nie

Mercedes E 320

mln aut, których następcą stał się obecnie produkowany model. Nowe E zadebiutowało w 2002 r., a dziś stanowi aż 45 proc. ogólnej produkcji Mercedesa. Wyobraźcie sobie, do czego mogłoby doprowadzić niepowodzenie tego modelu? To dlatego z zewnątrz nie zafundowano mu większych zmian stylistycznych. Ot

Konfrontacje: Ford Mondeo 2,2 TDCi Titanium X/Honda Accord 2,2 i-CTDi Sport

tysięcy złotych. W końcu mamy XXI wiek, a komputer pokładowy mogę zamówić nawet do Pandy! W środku trochę wieje nudą. Wszystko tu ciemne, choć z bardzo dobrych materiałów i znakomicie wykończone. Fotele wręcz zniewalają wygodą. Mocno trzymają ciało i mają doskonałą regulację. Po ustawieniu kierownicy

Alfa GT 2.0 JTS

. Smaczku, a właściwie dużego smaku dodaje dźwignia zmiany biegów. Jej okrągła gałka z matowego aluminium wieńcząca polerowany drążek świetnie leży w dłoni. To wyróżnik wersji 2,0 JTS. O, takie zmiany to ja lubię! Po drodze zahaczam o Katowice. Za kierownicą siada znajomy, właściciel Alfy 156. Po kilku

RENAULT LAGUNA II

o 7 cm dłuższa od poprzedniej (długość całkowita Laguny II wynosi 458 cm, a Laguny II Grand - 470 cm). Jak podkreśla Yves Dubreil, szef projektu Laguna, o 7 cm wydłużono przód auta, zwiększając bezpieczeństwo, 7 cm dodano do rozstawu osi, powiększając wnętrze, i 7 cm obcięto z tyłu, aby uniknąć

Volvo XC70 D5 AWD

które do dziś, a minęło już 44 lata, uchodzi za najbardziej fotogeniczne Volvo (po latach Moora zastąpił Val Kilmer, a P1800 - C70). Ale Blomquist ma rację zkaroserią - faktycznie nie wygląda ciężko. A to dzięki sprytnemu trikowi, który odkryliśmy, modyfikując komputerowo sylwetkę bodajże S60R. Tak

Volkswagen Golf GTI

Południe Francji. Całkiem jeszcze ostre słońce sprawia, że krew krąży szybciej. Od razu przypomina się przebój filmowy z szalejącą białą taksówką. A tu jest gdzie szaleć. Właśnie tor wyścigowy Paul Ricard w Le Castellet prezentuje się dużo lepiej niż poprzednio. W padoku stoi niemiecki samochodzik

Suzuki Splash 1.2 | Długi dystans

Suzuki Splash 1.2 | Długi dystans

rejestracją, podoba mi się o wiele bardziej od mdłego poprzednika. Chodzę dookoła 3,8 metrowej karoserii, szukam jakiś fajnych detali i sam uśmiecham się do siebie. Na stare lata odbiło mi, microvan ze stylistycznymi smaczkami. Dobre sobie! A jednak coś tam wypatrzyłem. Maska nie jest płaska. Z przodu, niemal

Chrysler 300C 5.7 V8

Kong (4875 dol. - miejsce ósme) dorzuca przejażdżkę Rolls--Royce'em wokół miasta. A The New York Palace (10 000 dol. za noc - miejsce czwarte) osobną windę, olbrzymi salon (140 m kw. powierzchni, siedem wysokości) oraz pokoje gościnne z wielkimi garderobami, tarasami i zapierającą dech panoramą miasta

Kia cee'd

koreańskim producentom w stosunku do europejskich marek. A może dalekowschodnim firmom nie zależało tak na rynku Starego Kontynentu? Najwyraźniej woleli zdobyć amerykański przyczółek, by z ilości stopniowo przechodzić w jakość. Teraz, gdy stali się znaczącym graczem w USA i okolicach, zaczęli łakomie patrzeć

Re: coś nie tak, sport zamiast z zabawą

a co by te opony zmieniły? przy 140 km/h nie chroni nawet stalowa karoseria mercedesa! to jest sport! wielki sport! a sport to adrenalina i zbliżanie się do tej cieńkiej nieprzekraczalnej lini!!! no risc no fun!!!! ja uprawiam sport amatorsko - na rowerze ( np. doliną leśnicy 80 km/h) jeżdzę na

Re: tak:)

A ja lubię mojego starego opla, bo jak jeźdżę po lesie, to nie żal mi rysowanej karoserii itd.:) Z drugiej strony komfort jazdy czymś hmmm... porządniejszym jest o niebo lepszy, co nie przeszkadzło mi kiedyś wlec się 70:) Brakowało tylko by rowerzysta mnie wyprzedził:) Za to biednym oplem

Re: tak:)

easyblue napisała: > A ja lubię mojego starego opla, bo jak jeźdżę po lesie, to nie żal > mi rysowanej karoserii itd.:) Z drugiej strony komfort jazdy czymś > hmmm... porządniejszym jest o niebo lepszy, co nie przeszkadzło mi > kiedyś wlec się 70:) Brakowało tylko by

Poduszki wymaga gawiedz, kturej siem wmawia,ze bez

,ale wiele nie pomogaja. Bardzo zabawna byla tez historia ze wzmocnieniami drzwi (pare lat temu),podobnym robieniem wody z mozgu jest montowanie niezliczonej ilosci poduszek we wszystkich mozliwych zakamarkach pojazdu. Co do starego i nowego Espac'a , to porownywanie tych konstrukcji jest dosyc

Re: Januszu, do rzeczy proszę!- a wiec do rzeczy..

Gość portalu: Mirek napisał(a): > > mam nadzieje, ze wrocimy do zeczowej dyskusji opartej na argumentach.. > To ja miałem nadzieję. Bo np. miałem nadzieję że wyjaśnisz, o czym pisałeś i za > > co mnie mentorskim tonem zbeształeś, iż Mercedes W126 (lub 140) miał

Czy są małe samochody z komfortowym zawieszeniem?

rozstaw kół i osi oraz masę, co gwarantuje im stabilność. Ale dla mnie te samochody są jednak za duże. Niepotrzebnie szerokie, długie, rozlazłe. Do tego często przestrzeń jest marnowana, bo prawym kolanem wadzę o konsolę, a lewym nie jestem w stanie sięgnąć do drzwi. Słabiej się je czuje, a przy

Re: Grand Vitara

z otwieraną szybą niezależnie. Do tego masz tam udane optymalne dlal tego typu aut diesle CRDi 140 lub 150 KM ponad 300 Nm - ten drugi ze zmienną geomterią łopatek bez turbodziury więc jest czym pocisnąć (dostępny od rocznika 2008). Można też przyjrzeć się Hundayowi Tucson - niedoceniony

Re: Handa Accord Diesel ???? Co to ?? Skad jest ten diesel ,czy w

dlugiej jazdy. Do 140 nie slychac > silnika. Wyprzedzania pod gore dziecinnie latwe. Dobry momement obrotowy. Radze > > dobrze przeswietlic silnik, wypytac co bylo wymieniane. powodzenia R. > PS. w PL zostawilem u dobrego mechanika stara glowice do regeneracji, jest z > nowymi

Re: 37 razy w ciągu godziny złapany przez fotorad

kraju są takie wybryki, kiedys w RMF podali że w Amsterdamie w godzinach szczytu gość przemknął przez centrum 140 km/h swoim pięknym Volvo...Tłumaczył sie że dopiero co umył i chciał w ten sposób osuszyć troszkę karoserię :) Pozatym w Polsce codzień łapie się lub tez nie kierowców z

Re: dlaczego nie OPEL???

kupić bo mają zawsze lepsze wyposażenie , a Vectra C ze swoimi 140-oma sterownikami czyli mini komputerkami w swojej karoserii? Aż strach pomyśleć co by było na wypadek kolizji . Znam taki przypadek z autopsji ( koszta naprawy straszne). Mając samochód na gwarancji nie obawiajmy się ale co

Re: dobrze ze komuś się podoba !

? Wieksza masa wynika czesciowo z wyposazenia, a czesciowo ze wzmocnien w karoserii (stad ambitne wyniki w testach zderzeniowych). Fiat z tego co wiem nie stosuje plastikowych nadkoli i blotnikow (307), jest tez wiekszy od wiekszosci konkurentow co tez ma wplyw na roznice w masie.

Re: Ewki za kółkiem-wandale.

Gość portalu: Ewa napisał(a): > Zostawiłam samochód na światłach awaryjnych(!) i nie ulegało wątpliwości gdzie > i w jakim celu się udałam. Miejsca było wystarczająco dużo ( nie wiem czy 150 > czy 170 czy może 140 cm), aby przejść. To co jest oczywiste dla mnie czy dla

Re: Felicia 1,6 - wasze opinie

Hmmm.... Ja nie znam opinii o Felicji od żadnego kolesia, a mówie o tym co mam. Korozji w zadnej innej części karoserii oprócz klapy bagażnika nie zauważyłem (ta, co jest jest jak najbardziej do poprawienia bez potrzeby wymiany całej klapy). Samochodu nie traktuje jako przedłużenia pewnej

Re: Czy dzisiejsze samochody są nietrwałe?

. rzeczony 125 p po 14o tys km i 17 latach (przebieg mniejszy w ostatnich latach bo był 2 sam w rodzinie i służył do dojazdów do pracy wyłącznie) wziął był zszedł z tego świata na skutek starości. Mam kolesia, który chciqał sobie cośwziąść na części, ale jak stwierdziliśmy nie było co, bo wszystko

Re: Czy mamy się bac chińskiej motoryzacji?

sniperslaststand napisał: > Ale ta limuzyna dla Kim Dzong Il'a weszła na rynek w momencie, gdy oferowana ju > ż była kolejna generacja S-klasy (W220) za cenę mniej więcej poprzedniej (W140) > . Musiała więc być tańsza. I była z powodu takiego, że z czasem technologia pro

Re: Vw czemu oni nie potrafia robic aut : )?

przy określonych obrotach a w jaki sposób je uzyskano to drugorzędna sprawa. VW robi dobre silniki właśnie z dobrym momentem czego o japońskich raczej nie powiem a niższa moc często wynika z tego że Niemcy podatki płacą od mocy a nie od pojemności silnika i nawet Megane 1,6 90 KM na Niemcy

Januszu, do rzeczy proszę!

> mam nadzieje, ze wrocimy do zeczowej dyskusji opartej na argumentach.. To ja miałem nadzieję. Bo np. miałem nadzieję że wyjaśnisz, o czym pisałeś i za co mnie mentorskim tonem zbeształeś, iż Mercedes W126 (lub 140) miał karoserię zgrzewaną a LS400 spawaną. Zasłanianie się tajemnicą jest

Re: Trzy

(3.0L V6, 200 KM) > $24,752 > Werdykt: Niezla jakosc, brzydkie plastiki na karoserii, torque-steer (rzuca > przy przyspieszaniu - 200 KM i duzy moment na przednich kolach lekkiego > samochodu) > > - Dodge Neon R/T > ( 2.0L 4 cylindry, 150 KM) > $19,140 > Werdykt

Re: Hyundai ix20 | Pierwsza jazda

ciągnie już od 2000obr/min i cały czas czuć przyrost mocy aż do czerwonego pola. Sam odgłos jednostki napędowej nawet na wysokich obrotach nie jest dokuczliwy.Po prostu jest to dzwięk silnika i tyle.Przy prędkościach autostradowych rzędu 140/150km/h na 6 biegu w tym aucie jest dalej cisza.Czego wymagać

Re: Zupelnie sie nie zgadzam 2

– i co z tego? > Nie jest połykaczem kilometrów na autostradzie, bo przy 180 > km/h b Alez jest – ja swoim (dokładnie tak jak wcześniej Avensis) spokojnie podrozuje 140-150 po autostradzie. Tyle, ze jest mi znacznie wygodniej niż w Avensis > > ędzie

W małopolsce rozwija sie tylko kraków...

!!!. A co do inwestycji to tylko w śląskiej KSSE do tej pory od początku roku zainwestowało 15 dużych inwestorów. NGK Corporation 170 mln zł 150 osób. Interplast Sp. z o.o 13,5 mln zł 115 osób Hilton Foods Ltd sp. z o.o 20 mln EUR 260 osób Firma Business Solutions Polska Sp. z o.o. 100 osób

Renault laguna - jak łatwo zapomnieć o kobietach

/h - to to chyba wystarczy. Generalnie auto jest bardzo żwawe - a w zakresie 2000 - 5000 obr./min aż miło jak przyspiesza...... Silnik 1.8 jest zbyt słaby, a po diesel'u cudów nie ma się po czym spodziewać - około 80-90 KM. Dobrym rozwiązaniem może być kupno auta z 98 roku, tam był większy wybór

Re: Nowe samochody dla straży leśnej

została lekko zaokrąglona, dzięki czemu sylwetka auta wzbudza sympatię. Charakterystyczne są masywne, wypukłe zderzaki i pokaźne nakładki nadkoli, które łączą się z szerokimi, bocznymi listwami ochronnymi. Reflektory przednie mają dużą powierzchnię a pomiędzy nimi znalazły się pionowe wloty

Re: FINAŁ - WYBÓR !!!

czołówce segmentu B, C wraz z A-140) , jest nieporównywalny z punto jeśli chodzi o bezawaryjność ( wg. badań "Giełdy Samochodowej" jest numerem pierwszym w Polsce wyprzedzając nawet swoją słynną poprzedniczkę starlet) no i - zapomniałeś albo udałeś , że zapomniałeś dodać , że jako pierwszy z segmentu

Re: Xantia - kto ma niech sie odezwie

w danej chwili czlowiek porusza ale bez meczacych dlonie czy przeguby drzen kierownicy jak w Vectrze. Przedni naped ze wszystkimi wadami i zaletami tego rozwiazania. Bardzo pojemne wnetrze a co za tym idzie wygodne. Duza ladownosc pozwalajaca podrozowac w 5 doroslych osob z bagazami. Tylna os

Re: Rowerowy terror

probowal radnym i prezydentowi wytlumaczyć w co nas pchaja. Kopenchaga ma paln aby 50% ruchu odbywało się na rowerze. Już mają ponad 30 % ruchu a biorąc drogę do pracy osiagnęli niesamowity wskaźnik 57% . Rower ma wady ale ma tyle zalet ze zanim bedziemy inwestowac miliardy w metro czy inteligentną

Re: Autem po Europie: rady ekspertów

ta "przygode" bez zadnego obtarcia. Dla Francuzow karoseria samochodu jest warta tyle co calus od Holenderki czyli nic. Z reszta wystarczy popatrzec na ich samochody. Natomiast twierdze ze pasy przy Luku Triumfalnym wprowadzily by wiecej zamieszania niz porzytku. Obecnie mozna wszystkie

Re: Suzukil Liana 1,6

Pisałem już co sądzę o paskudzie, ale mogę podsumować (po 18 miesiącach użytkowania): 1) Wady: - paskudny kształt (chociaż na naszych ulicach można spotkać znacznie brzydsze pokraki), - głośny (powyżej 130 km/h słychać wyraźnie silnik i powietrze opływające karoserię), nie jest zbyt dobrze

Re: FINAŁ - WYBÓR !!!

, zdecydowanie mniej traci na wartości > > ( w czołówce segmentu B, C wraz z A-140) , jest nieporównywalny z punto jeśli > chodzi o bezawaryjność ( wg. badań "Giełdy Samochodowej" jest numerem pierwszym > > w Polsce wyprzedzając nawet swoją słynną poprzedniczkę starlet) no i - >

No właśnie, kto twierdzi?

Szwajcarii jazda po autostradzie z prędkością ponad 140 km/h jest przestępstwem (dopuszczalna jest 120km/h). U nas przekroczysz 140km/h bezkarnie. Po prostu u nas kary za różne przewinienia drogowe są często śmieszne , a osoby, które cokolwiek zgłoszą na policję, od razu mają łatkę konfidentów

AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5

zapłacić prawie tyle, co za tę 250-konną wersję benzynową. Wysoka cena jednak nie przeszkadza klientom, którzy zamawiają stosunkowo dużo "9-5" z nowym turbodieslem. Może przypadła im do serca najładniejsza linia samochodu, a może wiedzą, że to ostatni klasyczny Saab? VOLVO S80 - kompaktowe serce

Re: Historia kołem się toczy - Infiniti

oferty między macierzystym rynkiem, Europą i Stanami nadrabiają takimi "roszadami", mają jeden silnik i głowią się, jak tu wycisnąć z niego przychody w kilku karoseriach. Całkiem im się to udaje, o ile zachowują względne proporcje, czego moim zdaniem brakuje teraz Acurze (prawdopodobnie ze względów