a 170 cdi

Marcin Lewandowski

Salon Genewa 2013 | Brabus: Oszczędna A klasa

Salon Genewa 2013 | Brabus: Oszczędna A klasa

Tunerzy zajmują się nie tylko najmocniejszymi wersjami, by uczynić je jeszcze szybszymi. Zwykłe odmiany także zyskują większą moc, jak to A200 CDI

Mercedes GLA | Już od 109 900 zł

Zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie Mercedes GLA pojawi się w polskich salonach 15 marca 2014 r., ale ceny znamy już teraz

Nowości w gamie Mercedesów Klasy A, CLA i GLA

Mercedes wprowadza na polski rynek nowe warianty napędowe dla modeli Klasa A, CLA oraz GLA. Poza nowymi silnikami, w gamie pojawi się szersza oferta napędu na cztery koła

Mercedes klasy C | Premiera już w 2014

Mercedes klasy C | Premiera już w 2014

porównaniu do obecnej generacji. Początkowo na rynku pojawi się wersja C220 CDI z silnikiem o mocy 170 KM. Poza tym oferowane będą modele C 250 CDI (204 KM), C 350 (306 KM). Silniki czterocylindrowe będą pochodziły z kooperacji Mercedesa z Renault. W ofercie znajdzie się również model hybrydowy. Nie

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

mechaników, najlepszym źródłem siły napędowej są sprawdzone silniki 1.6, 2.0 MPI, 1.8 Turbo, 2.3 VR5 (150 i 170 KM) i 1.9 TDI. Pierwsze dwie wolnossące jednostki benzynowe o mocy 75-101 KM i 115 KM, wzorowo współpracują z instalacjami gazowymi zapewniając akceptowalne osiągi i niskie nakłady eksploatacyjne

Salon Detroit 2013 | Mercedes CLA - znamy polskie ceny

Salon Detroit 2013 | Mercedes CLA - znamy polskie ceny

) oferuje kierowcy moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy równy 300 Nm (wariant z tym silnikiem dostępny będzie od trzeciego kwartału 2013 roku). 2,2-litrowy turbodiesel, napędzający model CLA 220 CDI, generuje natomiast moc 170 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ceny: Silniki benzynowe: CLA 180

Nowy Mercedes klasy C w 2014 roku

Nowy Mercedes klasy C w 2014 roku

własną o 20 proc. względem poprzednika. Wersje silnikowe: C 220 CDI - 170 KM, C 250 CDI - 204 KM, C 350 - 306 KM. Z czasem pojawią się także nowe, czterocylindrowe diesle, które powstaną przy kooperacji firmy Renault. Oczywiście Mercedes też chce być "eco", więc zaproponuje wersję hybrydową i C

Nowe Mercedesy Blue Efficiency

Nowe Mercedesy Blue Efficiency

/km, o 8 proc. niższej niż dotychczas. Klasę E 220 CDI Blue Efficiency Edition napędza 2,1-litrowy turbodiesel o mocy 125 kW (170 KM), połączony z 6-stopniową przekładnią mechaniczną. Galeria nowego Mercedesa klasy A Do tej pory pod maską klasy C ze znaczkiem Blue Efficiency pracował silnik 1,8 litra

E Klasa kombi na wybiegu - WIDEO

E Klasa kombi na wybiegu - WIDEO

Auto zadebiutuje podczas jesiennych targów samochodowych we Frankfurcie, a w salonach pojawi się już w listopadzie. Na początku klient będzie miał do wyboru dwa silniki benzynowe oraz trzy turbodiesle. Za najtańszą wersję auta - 170-konną E220 CDI BlueEFFICIENCY - trzeba będzie zapłacić 44 803 euro

Mercedes klasa C Coupe w ruchu | Wideo

Mercedes klasa C Coupe w ruchu | Wideo

Nowa Klasa C Coupe otrzyma otrzyma gamę silników złożoną z trzech benzyniaków i dwóch turbodiesli. Otwierają ją wersje C 180 (156 KM) oraz C 220 CDI (170 KM), współpracujące z 6-stopniowymi skrzyniami ręcznymi, podobnie jak mocniejszy turbodiesel C 250 CDI (204 KM). Kolejne odmiany benzynowe (C

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

jest 170-konny pięciocylindrowiec 2.7 20V (C 270 CDI). Miłośnikom mocniejszych wrażeń dysponującym grubszym portfelem rekomendujemy mocne odmiany AMG. O ich cenach na polskim rynku wtórnym trudno jednak mówić, bowiem są niełatwymi do znalezienia, motoryzacyjnymi rarytasami. Pod względem funkcjonalności

Wyjątkowy Mercedes 125! Edition

Wyjątkowy Mercedes 125! Edition

. automatyczną skrzynię biegów, układ Parktronic, biksenonowe reflektory i sportową kierownicę. Dodajmy do tego pakiet AMG i lakier metalizowany, a na deser - urodzinową cenę. Zamiast cennikowych 228 460 zł, auto kosztuje 199 125 zł. E-klasa w wersji 220 CDI dysponuje 2,1-litrowym turbodieslem (R4) o mocy 170 KM

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

jednak nieco gorzej. W mieście nie udało mi się zejść poniżej 8 litrów, w trasie w zależności od stylu jazdy spalanie wynosiło od 5,8 do 6,2 l/100 km. Warto zatem rozważyć mocniejszą wersję 220 CDI 4Matic, ma zużywać dokładnie tyle samo paliwa, a 170 KM oferuje wyraźnie lepsze osiągi (setka w 8,3 s

Więcej zielonych Mercedesów

względem oszczędności i ochrony środowiska jest wysokoprężne 220 CDI BlueEFFICIENCY. W cyklu mieszanym na przejechanie 100 km potrzebuje średnio 4,8 litra oleju napędowego, emitując przy tym 127 g CO2/km. Z pojemności 2,1 l osiągnięto 170 KM i 400 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu, auto przyspiesza do

Salon Genewa 2011 | Mercedes C Coupe

Salon Genewa 2011 | Mercedes C Coupe

. współpracujący z GoogleMaps system nawigacji COMAND, aktywny tempomat DISTRONIC PLUS oraz układ wykrywający zmęczenie kierowcy ATTENTION ASSIST.Pod maską zagości gama złożona z trzech benzyniaków i dwóch turbodiesli. Otwierają ją wersje C 180 (156 KM) oraz C 220 CDI (170 KM), współpracujące z 6-stopniowymi

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

wtórnym dominują diesle. Nic w tym dziwnego, bowiem do kompaktowego, 1700-kilogramowego SUV-a, taki napęd wydaje się optymalnym wyborem. Wysokoprężne silniki  w gamie dwa. Mniejszy o pojemności 2,1 litra generuje 143, 170 i 204 KM. 3-litrowy jest wyraźnie droższy w serwisowaniu, ale zapewnia znacznie

Oszczędna klasa C

Oszczędna klasa C

km. Do oferty trafia też wersja 220 CDI BlueEfficiency - najoszczędniejsza w historii modelu. Dysponuje 2,1-litrowym turbodieslem o mocy 170 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Wskazówka prędkościomierza mija setkę w ciągu 8,4 s, a średnie zużycie paliwa to 4,4 l/100 km (wcześniej 4,8 l/100

Dane techniczne

); C 270 CDI (170 KM); C 180 KOMPRESSOR (143 KM); C 200 KOMPRESSOR (163 KM), C 200 CGI (170 KM); C 230 KOMPRESSOR (192 KM); C 240 (170 KM); C 320 (218 KM).

BMW 120d | Test długodystansowy cz. I | Klasa wyżej

BMW 120d | Test długodystansowy cz. I | Klasa wyżej

jeszcze więcej. Np. za Audi A3 5d 2.0 TDI zapłacić trzeba 121 300 złotych, a ceny Mercedesa A 220 CDI (170 KM) zaczynają się od 149 300 złotych. Na tym tle mocny diesel "beemki' wypada całkiem nieźle, coś na zasadzie tani wśród drogich. Poprzeczkę dla tego sportowego kompaktowego modelu zawieliśmy

Dane techniczne

. A 150 A 170 A 200 A 160 CDI A 180 CDI A 200 CDI silnik benzynowy 1498 cm3, rzędowy, 4-cylindrowy, 8-zaworowy

Samochodowe festiwale

Samochodowe festiwale

Marki samochodowe coraz chętniej angażują się w imprezy, które niekoniecznie łączą się bezpośrednio z motoryzacją, ale cieszą się dużym prestiżem. Lexus upodobał sobie pokazy mody, a Renault I Mercedes podjęły jeszcze ambitniejsze wyzwanie. Od 28 lat Renault jest oficjalnym partnerem

Mercedes klasy E (1995-2003) - opinie Moto.pl

wysokoprężne z wtryskiem typu "common-rail": 2.2 16V CDI, 102 KM (E 200 CDI); 2.2 16V CDI, 125 KM (E 220 CDI). Klimatyzacja w wyposażeniu seryjnym. 1999, lato - niewielka modernizacja nadwozia, nowe silniki wysokoprężne 2.7 20V, 170 KM (E 270 CDI); 3.2 24V, 197 KM (E 320 CDI). Wyższa moc w wersjach E

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy E

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy E

, takich jak przedłużone limuzyny, samochody opancerzone czy karetki. Wszystko zaczęło się w 1947 roku, kiedy Mercedes 170 V zapoczątkował bezpośrednią linię przodków Klasy E. Nowy model bazował na przedwojennym typie o tej samej nazwie. Karoseria mierzyła 4,27 m długości, a rozstaw osi wynosił 2,85 m. W

Bilans sprzedaży Mercedesa GLK

. Wszystko wskazuje na to, że popyt tego głównego konkurenta BMW X3 jeszcze się zwiększy po wprowadzeniu wiosną do sprzedaży modelu GLK 220 CDI Blue Efficiency z oszczędnym, "czystym" silnikiem wysokoprężnym o mocy 170 KM. Odważna stylistyka i ceny z wysokiej półki nie przeszkodziły europejskim

Mercedes GLK - test | Pierwsza jazda

| Kompendium GLK 200 CDIBlueEFFICIENCY GLK 220 CDIBlueEFFICIENCY GLK 220 CDI 4MATICBlueEFFICIENCY Nadwozie SUV, 5-drz., 5-os. Silnik diesel, R4, 2143 cm3 Moc 143 KM przy3200-4600 obr./min 170 KM przy3200-4200 obr./min Moment obrotowy 350 Nm przy1200-2800 obr./min 400 Nm przy1400-2800 obr./min

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

E220 CDI T (2,2 l, 170 KM) - 207 tys. zł E250 CDI (2,2 l, 204 KM) - 221 tys. zł E350 CDI (3,0 l, 231 KM) - 250 tys. zł E350 CDI 4Matic (3,0 l, 231 KM) - 266 tys. zł      Szczepan Mroczek                

Mercedes E-Klasa Cabrio oficjalnie

siedmioma silnikami do wyboru. Wśród nich znajdą się cztery jednostki benzynowe i trzy wysokoprężne. Najsłabsza to 170-konny turbodiesel pod maską modelu E220 CDI BlueEFFICIENCY. Najmocniejszy w gamie będzie motor V8 o mocy 387 koni w E500. W europejskich salonach auto pojawi się już w styczniu. Ceny nowego

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

: od 125 500 zł - C180 1.6 Ben 156 KM Najlepsza wersja: 220 CDI 170 KM - 157 700 zł 200 184 KM - 131 900 zł   4. Alfa Romeo 159 Ten samochód trzeba oceniać z pomocą dwóch narzędzi, serca i rozumu. Jeśli tylko bralibyśmy pod uwagę wygląd zdeklasowałaby wszystkich wywali. Alfa daje

Mercedes C Coupe - test | Pierwsza jazda

twardość zawieszenia i obejmuje wspomaganie kierownicy, które dostosowuje się do prędkości. W ofercie znajdują się dwa diesle (220 CDI, 2,1 l 170 KM oraz 250 CDI, 2.1 l, 204 KM) oraz trzy benzyniaki. Dwa czterocylindrowe (180 CGI, 1.8 l, 156 KM; 250, 1.8 l, 204 KM) oraz 350 V6 o mocy 306 KM i pojemności

Mercedes CLS 350 AMG | Test

obowiązywać na niej zakaz wstępu dla osób powyżej 170 cm wzrostu. Trzeba się z tym jednak pogodzić. To w końcu nie jest sedan.Bagażnik za to może rozpieścić obszernością. Pamiętam, jakie wrażenie wywarł na mnie kufer pierwsze CLS-a. Zmieścił się tam nie tylko duży wózek dziecięcy z gondolą, torby dla

Mercedes klasy S | Historia najlepszego auta na świecie

maksymalnie do 170 km/h Amerykańska wersja W116 różniła się od europejskiej wyglądem świateł i zderzaków Topowy model 450 SEL 6.9 - V8, 286 KM, V-max 225 km/h, 550 Nm Mercedes-Benz W116 Najpiękniejsza klasa S jaka kiedykolwiek powstała zaprezentowana została we wrześniu 1979 roku w wersji z krótkim i

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

- literki CDI na klapie bagażnika aż kłuły w oczy.Jak wieczne pióroCLK 270 CDI Coupe, bo tak brzmi jego pełna nazwa, to dość szczególny wóz. Jest wyraźnie większy, dużo smuklejszy i o niebo zgrabniejszy od modeli poprzedniej serii. Optycznie bliżej mu do trzykrotnie droższych CL-ek niż do limuzyn klasy C

Infiniti Q50 - Pierwsza jazda | Bez trzymanki

Infiniti Powyższe zabiegi nie wpłynęły na osiągi silnika. Dysponuje on mocą 170 KM i momentem 400 Nm, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,4 l/100 km. W Mercedesie C220 CDI napędzanym bliźniaczą jednostką powyższe wartości są identyczne. Zadowoleni z Infiniti Q50 2.2d powinni być nie tylko kierowcy

Mercedes Klasy A

Klasy A: A 150 66 900 zł A 170 73 000 zł A 200 78 800 zł A 160 CDI 75 500 zł A 180 CDI 79 900 zł A 200 CDI 95 500 zł Ceny brutto, wersja 3-drzwiowa. Wersja pięciodrzwiowa wymaga dopłaty 4000 złotych. W Niemczech chęć nabycia nowej A-klasy zadeklarowało już 25 tysięcy klientów. Jeśli rozważasz jej zakup

Mercedes klasy C (1993-2000) - opinie Moto.pl

mocny silnik. Może to być jeden z benzynowców 2.3 lub 2.8 l, mocny, 150-konny turbodiesel starszej generacji albo wysokoprężne jednostki napędowe z zasilaniem typu common-rail montowane w C-Klasse od 1997 r. Model W202 z pewnością może pełnić funkcję wygodnego, rodzinnego pojazdu, a dodatkową zachętą

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

II 1.5 dCi 1461 106 11,1 185 4,6 421 330/1190 Seat Leon II 1.9 TDI 1896 105 11,3 185 4,9 432 341/1166 Skoda Octavia II 1.9 TDI 1896 105 11,8 192 5,0 457 560/1350 Suzuki Liana 1.4 DDiS** 1398 90 13,1 170 5,4 423 348/1149 Toyota Corolla IX 2.0 D-4D 1995 116 10,6 185 5,7 418 289/1190

Dane techniczne, wynik

, EDSOgumienie: 175/60 R 15ekonomia:Zużycie paliwa: 5,9 l/100 kmCena: 18 750 euro (w Niemczech, z 13.05.2002 r.)Gwarancja: 2 lata do 100 tys. kmKonkurencja: MB A 170 CDI, VW Golf FSINIC NOWEGOSilniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim to nic nowego. Ta technika w samochodzie pierwszy raz pojawiła się w prawie

Mercedes klasy A i B - Znajdź różnice

Mercedesa RSG (Riemengetriebener Starter- Generator), która współpracuje jedynie z silnikami A/B 150 i 170. Układ włącza się za pomocą przycisku ECO na panelu centralnym; pozwala zaoszczędzić do 9 proc. paliwa w ruchu ulicznym, zatem przy obecnych cenach ropy jest rozwiązaniem wartym uwagi. Gdy zjedziemy

Mercedes klasa E

mocach od 136 do 514 koni mechanicznych. Czterocylindrowe diesle zostały znacząco wzmocnione (200 CDI do 136 KM, a 220 CDI do 170 KM). Poprawił się przebieg momentu obrotowego, ale zużycie paliwa pozostało na poprzednim poziomie (6,3 l/100 km dla obu silników). Do modelu E 320 CDI trafił zupełnie nowy

Pięć aut i pięć dylematów - benzyna czy diesel?

, maksymalnie 246 km/h i średni apetyt na poziomie 11,1 l/100 km. Cena? Model z 2003 roku może być twój za 59,9 tys. zł. Model S400 CDI już na dzień dobry jest lepszy, bo 400 brzmi lepiej niż 350, a pod jego maską pracuje serce V8 (bardziej prestiżowe niż V6, hello!), ale tu nie kończy się jego przewaga. Wy-S

Mercedes C-klasa - test | Pierwsza jazda

podłogowej. Podstawowym silnikiem będzie 4-cylindrowa benzynówka z bezpośrednim wtryskiem o pojemności 1,8 litra. Już dzisiaj można iść do salonu i wybrać jeden z czterech oferowanych na początku modeli: C 200 kompresor o mocy 184 KM, 350 (272 KM), 280 (231 KM) lub diesla 220 CDI o mocy 170 KM. Wszystkie

BMW serii 3 vs. Mercedes C-klasa | Konfrontacja | Serce przed rozsądkiem

Mercedes C 220 CDI Nadwozie 4-drz., 5-os. 4-drz., 5-os. Silnik diesel, R4, 1995 cm 3 diesel, R4, 2143 cm 3 Moc 184 KM przy 4000 obr/min 170 KM przy 4000 obr/min Moment obr. 380 Nm przy 1750 obr/min 400 Nm przy 1400 obr/min Skrzynia biegów 8-stopniowa

Mercedes C klasa - test | Za kierownicą

KM, wcale nie wydaje się szybsze niż testowany dzień wcześniej diesel. O tyle to dziwne, że wersja 320 CDI jest słabsza i cięższa od C 350. Może dlatego, że silnik wysokoprężny oferuje 510, a benzynowy "tylko" 350 Nm? Co więcej, benzynowa wersja spala średnio o 2,5 litra więcej niż diesel

Diesel na sportowo

o2,5 litra mniej, emituje o jedną czwartą mniej dwutlenku węgla i ma o jeden bieg więcej niż wersja benzynowa. Najgorętsza Altea FR ma ten sam silnik benzynowy co Golf GTI (2,0 turbo 200 KM), ale rozsądniejszym wyborem jest 170-konny klekot. Ciut wolniejszy, ale o niebo oszczędniejszy. Ten sam silnik

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

obrotowym A 180 CDI, A 200 CDIA 200 Turbo jako standard. Może przenosić do 300 Nm. Do modeli A 150, A 170, A 200, A 160 CDI standardowo otrzymasz znaną z poprzedniego modelu - 5-biegową. Po jazdach możemy powiedzieć, że nowa skrzynia biegów jest

AUDI A4/BMW seria 3/MERCEDES KLASA C

130 KM, 3,0 220 KM) i dwa diesle (1,9 TDI 130 KM, 2,5 180 KM). Inne motory pojawią się jeszcze w 2001 roku.W Mercedesie możemy wybierać spośród czterech wersji benzynowych (C180 - 129 KM, C200 Kompressor - 163 KM, C240 - 170 KM, C320 - 218 KM) i trzech diesli (C200 CDI - 115 KM, C220 CDI - 143 KM

BMW X3 xDrive20d - test | Za kierownicą

tys. zł, za Mercedesa GLK 220 CDI 4MATIC (seryjnie z 7-biegowym automatem) - 182 tys. zł, a za najtańsze Volvo XC60 2.4D AWD (163 KM) w wersji Kinetic - 151,1 tys. zł. Tak jak w BMW, po dodaniu opcji rachunek za każdego z rywali przekracza 200 tys. zł.GAZ Funkcjonalne i pojemne wnętrze, dobra

BMW 320d kontra Mercedes C220 CDI - test porównawczy

koncernie. Podobnie zresztą Mercedes. Choć klasa E jest bardziej luksusowa, a klasa A popularna, to właśnie samochody z literką C są oczkiem w głowie szefów koncernu. Być może dlatego w jej nadwoziu aż tyle zapożyczeń z flagowej klasy S. Mamy więc bulwiaste błotniki, ostro zarysowane przednie reflektory i

Rozsądny rozmiar Peugeota 607 2.2 HDi

. zł dopłaty). Czy istnieje inne rozwiązanie? Owszem. Nazywa się 607, ma lwa na masce, a pod nią najnowszy silnik Diesla o pojemności 2,2 litra z podwójnym turbodoładowaniem i mocą 170 KM. I to wszystko za jedyne 145 tys. zł (podstawowa wersja Premium). Dodajmy, że poza Audi sześćsetsiódemka jest

Ile do setki, czyli sprawdź auto sąsiada

Od razu podpowiadamy, te normalne auta zaczynają się w okolicy miejsca 230. A teraz do sedna, dla większości kierowców przyspieszenie od zera do setki to najbardziej emocjonująca wartość w tabeli danych fabrycznych. Świadczy o mocy samochodu i o jego możliwościach. A przy okazji, jeśli wynik jest

Tuning elektroniczny turbodiesli

steruje pracą silnika. Tuning elektroniczny można przeprowadzić praktycznie we wszystkich autach z układem wtryskowym typu common rail (np. HDi, JTD, D-4D, CDI), pompowtryskiwaczami (TDI) lub elektronicznie sterowaną pompą paliwa (np. DTI, DTH). W dużym uproszczeniu dotyczy to wszystkich turbodiesli

Dodge Nitro - Wybuchowy SUV

europejskie, japońskie i koreańskie SUV-y razem wzięte. Reszta też niczego sobie. Potężne koła -w najbogatszej wersji R/T z 20-calowymi felgami (245/50R20) przykuwają uwagę i niemal rozsadzają błotniki. Pozostałe partie kanciastej karoserii wyglądają jak mniej istotna nadbudówka. A teraz konkrety. Nitro

Świat bez VAT

dotyczyła blisko 2 mld zł, więc Ministerstwo Finansów załamało ręce, ale w geście pokory zapowiedziało, że zwróci pieniądze. Nie minęło półtora roku, dużej części akcyzy resort jeszcze nie oddał, a już wisi nad nim kolejne niebezpieczeństwo. Tym razem Komisja Europejska wszczęła przeciwko ministerstwu

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

szczęście jest Passat CC (skrót od Comfort Coupé), który obok pachnącego nowością Scirocco pretenduje do miana najbardziej niebanalnego wizualnie Volkswagena ostatnich 20 lat. Auto ma wypełniać lukę między pospolitym Passatem a obłędnie drogim luksusowym Phaetonem. Ma być lepiej wyposażony od

Jaguar XF - Ostry niczym brzytwa

Nm) moment obrotowy gwarantują całkiem dobre osiągi przy rozsądnym zużyciu paliwa. Przyspieszenie tego ponad półtoratonowego auta zajmuje przyzwoite 8,2 sekundy. Gorzej, co prawda, niż Audi 2,7 TDI (180 KM, 8,1 s) i BMW 525d (197 KM, 7,4 s), ale znacznie lepiej od Mercedesa E220 CDI (170 KM, 9,7 s

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

. Według mnie lepszym wyborem pozostaje "A 170 CDI". Nieważne, z jakim silnikiem, ale Klasę A na pewno warto polecić z wyposażeniem Avantgarde, a do tego system nagłośnieniowy Bose i dwa pojedyncze fotele w tylnym rzędzie. W ten sposób otrzymamy jednego z najbardziej nobliwych maluchów klasy

Jeep Wrangler 4.0 Sport

skrętów". Test łosia? Może trochę później. Układ kierowniczy jest mało precyzyjny, co przy większych prędkościach może być zabójcze. Samochód przy maksymalnych 170 km/h nie jest łatwo prowadzić dokładnie na wprost. A gdy koła napotkają spotykane u nas "gdzieniegdzie" koleiny, zaczyna się

OPEL ASTRA ECO4 1.7 DTI

1700 obrotów nie mamy czego szukać. Trzeba o tym pamiętać szczególnie podczas wyprzedzania. Ma to zdecydowanie korzystny wpływ na głośność pracy silnika. Przy 100 km/h motor kręci tylko 2000 obr./min, przy 170 km/h strzałka wędruje zaledwie do 4500 obr./min. Oprócz mniejszego zużycia paliwa fakt ten

awaria skrzyni biegow Mercedes A klasa 170 cdi

witam! mam marcedesa A klasa 170 Cdi rok 2000 od dluzszego czasu cos mi charchocze skrzynia biegow,ale w czoraj nie dosc ze glosno chodzila to jeszcze zaczela piszczec i slychac tak jakby samolot startowal! biegi zmieniam normalnie nie mam problemu z ruszeniem!praktycznie na kazdym biegu

sprzedam Mercedes A170cdi

SPRZEDAM: MERCEDES A170CDI ----------TANIO---------- KOLOR: SREBRNY ROK PRODUKCJI: 2001 PRZEBIEG: 82 000 6x AIR-BAG, KLIMATRONIK, ABS, ESP, ETC, ESPS, SRS, PDC, ALUFELGI, XENON, 6 BIEGÓW, ELEKTRYCZNE SZYBY, LUSTERKA I FOTELE, SKÓRA, BORDCOMPUTER, PODGRZEWANE SZYBY (PRZEDNIA, TYLNA I

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

trzydrzwiowa alfa 147 19 jtd 115 km Distinctive - znacznie lepiej IMO świadczy o guście właściciela niż A 170 cdi. i wszystko ma lepsze: silnik, zawieszenie, wyposażenie, osiągi

KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Zamierzam kupić diesla A 170 CDI, classic, krótki, z kratką, dla potrzeb mojej kancealrii, do eksploatacji tylko przez 2 osoby, miesieczny przebieg 2 - 3 tyś. km. Czy dobrze wybieram ??? Proszę szacownych kolegów o zdanie . Dziękuję, Piotr, 54 lata, kierowca od 28 lat.

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

zrobiony przy 73000 km przebiegu ( 5 lat) A 170 CDI, cammon rail, waga 1090 kg, na hamowani miał: 98 KM, 204 Nn, przyśpieszenie 12,1 sek/100 km, splanie 4,8 ltr ON średnio z połowy jazd po Niecce Węglwoej i reszta trasy, czasmi z prędkościami zegarowymi (160 - 180). Po chiptunningu jest

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Za wszystkie porady Wszystkim Szacownym "forumowiczom" pięknie dziękuję!!! Posłuchałem, trochę pojeździem 170-tką kolegi ( po przebiegu 60 tyś.km) i kupiłem A 170 CDI, krótką wersję, z kratką, za zupełnie przyzwoitą cenę, w tym klima - gratis. Podatek VAT niebawem otrzymam z US

Re: Trudno jest kupić A-Klasse

Ja kupię? jutro A 170 1999r, pełny automat cdi. jeszcze mam dylemat, przed kupnem pojadę na stację diagnostyczną, może to rozwieje moje wątpliwości.

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Borys poraża swoją głupotą.ZAmiast wykazywać się totalną niewiedzą lepiej by odrobił lekcje i powyciskał syfy na nosie. Chyba że przy okazji czipowania naprawiono obrotomierz lub ślizgające się sprzęgło.

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

sum_tzw_olimpijczyk: szkoda słów, nie gadaj z debilami :) usmialem sie po pachy. Tak się teraz zastanawiam jaką trzeba mie moc zeby jechac 200km/h na wolnych obrotach. Moze koledzy mondrale maja na to jakiś algorytm.

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Zachipował motor ale tak się zajarał że mu się liczby poprzestawiały mogę zrozumieć kolęgę poprostu euforia POZDRAWIAM

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

>>...prędkosć napewno wzrosła sporo, bo 200 km uyzskał już przy 4000 >>obrotów z zapasem - jeszcze 500 obrotów do czerwonego pola... Chyba czegos tu nie kleje ? zmieniłes przełożenie w skrzyni czy zchip-owałeś silnik ? Co to za historia ?

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Kolego Borys obniż sobie gorączke bo nie masz racji i nic na to nie poradzisz. Aby zmienic prędkość przy danych obrotach musisz zmienić przełożenie w skrzyni biegów i nawet milion koni ci w tym nie pomoże

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

:D Rozbawiasz mnie :D Jak rozumiem, auta o mocy 200KM i 100KM ,ale tej samej skrzyni biegów osiągają różną prędkość na tym samym biegu przy tych samych obrotach?:D A Ziemia jest płaska? -- wallenrode napisał: zdjęcia moga być ale opis to żenada - zreszta nawet go nie czytałem

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

kolego sum_tzw (itd) chyba nigdy nie chipowałeś auta. Zobacz kiedyś z bliska. Czytanie art w prasie nie powie ci wszystkiego. Pozdrawiam

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Pan napisał, że taką samą prędkość ma przy innych obrotach, a to się nazywa zmiana przełożenia. -- wallenrode napisał: zdjęcia moga być ale opis to żenada - zreszta nawet go nie czytałem

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Obniżenie obrotów przy jakich silnik osiąga maksymalne parametry pracy może skutkować takimi efektami. Auto ma większe zapasy mocy i pojedzie szybciej. Dwa razy licznikiem nie zakrecisz trzeba zmiescic sie w jednej skali. Pozdrawiam

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

> Obniżenie obrotów przy jakich silnik osiąga maksymalne parametry > pracy może skutkować takimi efektami. zmiana przelozenia? :D.. przestan bredzic. -- 171Nm@2500, 90kW@5500, rear wheel drive 250Nm@2250, 92kW/4250, front wheel drive "Mamy spadającą ludność" - L.K.

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

200 km uyzskał już przy 4000 obrotów z zapasem - jeszcze > 500 obrotów do czerwonego pola. Poprzednio: V max 180 ( i tyle osiągał max) ale > > przy 4500 obrotów, Brawo, chipem zmienić przełożenia skrzyni biegów to tylko najwięksi macherzy potrafią. -- wallenrode napisał: zdjęc

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

ok .. masz 4000 obr na silniku, przekladnie sumarycznie 1:4 .. ile bedzie na kolach? a teraz wymysl jak z ta przekladnia 1:4 uzyskac inny wynik na kolach :) przy 4000 obr :) -- 171Nm@2500, 90kW@5500, rear wheel drive 250Nm@2250, 92kW/4250, front wheel drive "Mamy spadającą ludność" - L.K.

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

Powiem że najprościej sprawdzić doswiadczalnie. Ja wiem ze nie masz racji ty upierasz się przy swoim

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

no i tu kolego pokazał jak swietnie się zna. Zmiany parametrow silnika przesuwają prędkość maksymalną na danym biegu a więc także . W przypadku AR z tego co pamiętam na 3-cim biegu sam stożek sprawiał że auto jechało 5 km szybciej. Nie znasz się to lepiej poczytaj o chipach i o mocy. Google

Re: Chip Tuning Merc A 170 CDI...

witam serdecznie, mam również taki sam pojazd i zastanawiam się nad zwiększeniem mocy,. Mam kilka pytań: czy czasem nie zacznie bardziej kopcić, i czy turbima się szybciej nie wyeksploatuje i również co z silnikiem.A wogóle jak spisuje się furka, jestem bardzo ciekawy. Ponadto piszesz że troszkę

kobieta prosi o rade;)

Witajcie Mam ponoć do naprawy kilka rzeczy w swoim aucie - Mercedes A 1999r 170 CDI. Mechanik wyliczył mi, że trzeba wymienić : -klocki (przód) 180 zl -tarcze (przód) 300zl za to robocizna 120zl -przewody hamulcowe (tył) 80-100zl , robocizna 50zl -spawanie wydechu - 100zl !! Wszystko razem

A-klasa 170 CDI na mrozie !!!! :-))) !!!!

wczoraj na dworze -2,5st.C a jak koleś odpalił to "cudo" w wersji "long" to aż się przestraszyłem czy to aby Mercedes. z ruru poleciało jak z 20-to latka i hałas jakby coś miało odpaść. czy wszystkie CDI tak palą jak jest " - " na dworze ??? pozdrowienia dla dieslowców :-)))))

Re: A-klasa 170 CDI na mrozie !!!! :-))) !!

pewnie ma przejechane 400 tys , a sprowadzil to autko jako malo jezdzone i drugie w rodzinie haha . pozdrawiam

Re: A-klasa 170 CDI na mrozie !!!! :-))) !!

Gość portalu: Poll napisał(a): > Moze gostek na 'różowym' oleju jezdzi? Zresztą kazdy Diesel puszcza dyma > przodpalaniu. no to wiem ,że puszcza ale ta "chmurka" była jak zasłona dymna.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Przede wszystkim szanowny kolego moglbys sie chociaz podpisac bo nawet nie wiem komu mam odpisac. Moja wypowiedz byla pewnym skrotem myslowym, jesli go nie zrozumiales najmocniej przepraszam. Jednakze moja nieprecyzyjna (twoim zdaniem) wypowiedz nie zmiena to faktu iz Audi TT zostal zle zapr

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: Tomek F. napisał(a): > podobnie jak w Audi TT ktorym w Niemczech zabilo sie kilka osob (przy > pewnej predkosci przy pewnym kacie pochylenia drogi TT wypada z jezdni). Jak to wyszło na jaw, Audi wezwało właścicieli autek do serwisu i zrobiło 2 przeróbki: - spojler na

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Tanszy jest A 140 Classic, a tak na serio to za ok.21Tys.€ mozna kupic lepszy samochod.Za wyjatkiem ceny to,to cos ma z Mercedesem bardzo malo wspolnego. Polecam jazde probna na typowej polskiej drodze.Mozna w ten sposob,na wlasnych kosciach przekonac sie,ze inne samochody tej klasy nie

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Pisz raczej o tym aucie, które masz, a nie o tym, którego nie masz, bo to wygląda, jakbyś się pocieszał po zbyt pochopnej decyzji -- Pozdr. R.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Ja miałem właśnie do wyboru Alfę 147 1,6 i A 160 (nie CDI) i wybrałem (jak się okazało bardzo dobrze) Mercedesa. Może i Alfa ma lepsze to i tamto, ale: silnik - jest o wiele bardziej paliwożerny zawieszenie - na naszych drogach szybko się rozsypie, a części hamulcowe są poniżej przeciętnej

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

greenblack napisał: > TT wypadało z drogi przy prędkościach jakich większość samochodów w tym kraju > nie jest nawet w stanie osiągnąć. Ale fakt, że ten spojler zepsuł sylwetkę Wiekszosc aut w tym kraju ma okolo 10 lat i zazwyczaj jest zaniedbana. Porownanie starego auta z nowym drogi

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Faktem jest, że siedzi się wysoko, ale że jest to beznadziejne, to się nie zgodzę. Co do zawieszenia - twardawe, ale nie aż takie złe. Mi się ni dobrze jeździ i choć ESP czasem się włącza (szczególnie na mokrej nawierzchni) to nie uważam, żeby było to niebezpieczne. Classic i krótki nie koszt

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

TT wypadało z drogi przy prędkościach, jakich większość samochodów w tym kraju nie jest nawet w stanie osiągnąć. Ale fakt, że ten spojler zepsuł sylwetkę.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: Tomek F. napisał(a): > podobnie jak w Audi TT ktorym w Niemczech zabilo sie kilka osob (przy > pewnej predkosci przy pewnym kacie pochylenia drogi TT wypada z jezdni). zdaje sie nie kumasz, że ...przy pewnej predkosci przy pewnym kacie pochylenia drogi WSZYSTKO wypada

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Za 80 tys. (tyle kosztuje A170 golas) można już kupić sporo pełnowartościowych samochodów. Pozdrawiam

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Duże znaczenie ma jakiego jesteś wzrostu. Ja mam 185 cm i w Mercedesie sie nie mieszczę a poza tym gruba podłoga powoduje że pozycja za kierownica jest beznadziejna. Ja wybrałem Skodę Octavię Elegance 1.9 TDI 110KM. Mam w niej wszystko + dużo przestrzeni. Stwierdziłem że wolę mieć (nie było

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Nie pocieszam się, bo jestem pocieszony bez tego. Alfę miała moja siostra - stąd znam ten samochód i wszystkie cyrki z nim związane. Jedno, co mi się podobało w Alfie, to fajny design zegarów i wyciszenie.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

a może by tak Fabkę??? :)) żartuje oczywiście ale moim zdaniem ww Mercedes nie jest godzien tych pieniędzy.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Drogi Piotrze ! Moja znajoma jezdzi takim modelem - zrobila nim ponad 50 tys km i bardzo sobie go chwali. Malo pali, jest dynamiczny, zadnych usterek, dobrze wyglada. 2-3 tysiace km miesiecznie to nie duzo wiec mozna by sie zastanawiac nad tanszym autem ale jesli to kancelaria (prawna ?) to

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > Jak to wyszło na jaw, Audi wezwało właścicieli autek do serwisu i zrobiło 2 > przeróbki: > - spojler na tył > - w tylną część auta montowana była płyta betonowa (dodatkowy balast) :-O Aż > zjechałem pod stół, jak to usłyszałem

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: M napisał(a): > zgodzę. Co do zawieszenia - twardawe, ale nie aż takie złe. Mi się ni dobrze > jeździ i choć ESP czasem się włącza (szczególnie na mokrej nawierzchni to nie > uważam, żeby było to niebezpieczne. zawieszenie moze w twoim odczuciu nie jest zle ale tu

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Faktem jest, że klasa A: 1. Dziwnie wygląda i siedzi sie w tym beznadziejnie (strasznie wysoko) 2. Ma kiepskie własności jezdne (zawieszenie) 3. Nie cieszy się jakością porównywalna do droższych modeli Merca (co wykazały dziennikarskie testy długodystansowe). Moim zdaniem - za około 90k

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: Piotr napisał(a): > miesieczny przebieg > 2 - 3 tyś. km. Przy takim przebiegu może lepszy silnik benzynowy?

Re: Jaki olej stosujecie do Merca A 170 CDI ?

No wlasnie a moj swiezo sprowadzony z Niemiec rocznik 2002 wedlug ksiazki serwisowej na pierwszej wymianie zalany mial 15W-40 a pozniej juz caly czas do teraz 10W-40.A w ksiazce dolaczonej do samochodu nic nie pisze o olejach.

Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

po 1100km.Srednia to 4,5l/100km.Predkosc to przedzial 130-150km/h.Zawsze twierdzilem ze A-klasa to taki wynalazek Mercedesa i cos w tym jest,ale po tej przejazdzce moge polecic ten wozek dla szukajacych czegos naprawde bardzo oszczednego i dosc wygodnego nawet na 1100km trase;)

Re: Top five | klasa d premium

Czy mowimy o tej samej klasie? Przeicez te rachityczne auta nie moga konkurowac z G37: A4: 180 KM 332d: 177 KM 220 CDi: 170 KM 159 JTD: 170 KM G37: 320 KM Z czym do ludzi? I do czego Infiniti mialy by byc potrzebne inne wersje silnikowe ? "Odstraszać klientów może również tylko jeden

Re: Spalanie w dieslach przy dużych prędkościach

Mercedes E 270CDI 170-180km/h ok 7,5l/100km Mercedes A 170L CDI 140-150km/h ok 4,5l/100km.Wszystko na niemieckich autostradach.

Re: Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

siwy-55 napisał: > .. auto dobre ,ale nie z olejowym piecem. > Co Was wzielo ? na te smierdziele ?!?! Co chcesz? Sam bym kupił olejowego gdyby u nas paliwo miało lepszą jakość bo diesle są b. wrazliwe na jakość ropy , zwłaszcza te nowszej generacji.

Re: Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

zrobic jeszcze 100km zapalila sie w Warszawie po > 1100km.Srednia to 4,5l/100km.Predkosc to przedzial 130-150km/h.Zawsze > twierdzilem ze A-klasa to taki wynalazek Mercedesa i cos w tym jest,ale po > tej przejazdzce moge polecic ten wozek dla szukajacych czegos naprawde bardzo

Re: Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

ja jeżdżę Peugeotem 406 HDi i jeśli na jednym baku (ok 68 litrów) nie przejadę 1400 km to jestem nieszczęśliwy ;-) oczywiście nie jest tak że jeżdżę tak długo aż samochód nie stanie z braku paliwa - zwykle po tym jak zapali sie kontrolka niskiego poziomu paliwa tankuję na najbliższej stacji p

Re: Mercedes A170 CDI 1200km na jednym baku :)))

okrutnie sie mylisz jesli sądzisz ze auto palące średnio 5 litrów jest wolną puszką za którą jest chmura ciemnego dymu. Ja jeżdze identycznym mietkiem i rzadko kiedy odjezdzam drugi ze świateł, a na mieście po kilkuset metrach nawet najtwardsi odpadają

Re: Koniec motoryzacyjnego świata

kompressorem, 200CDI (136 KM) i 220CDI (170 KM) to silnik diesla 2,2l, np. w MLu 280CDI (190 KM) i 320CDI (224 KM) to diesel 3,0l. Śmiesznie jest też w A klasie, gdzie oznaczenia 160CDI (82 KM), 180CDI (109 KM) i 200CDI (140 KM) to diesel 2,0l. Co do oznaczeń wersji CLK, CLS, CLC to bardziej bym powiedział

Re: mercedes a

Jeśli ma to być ta pierwsza seria A-klasy, to staraj się znaleźć tą dłuższą wersję, bardziej komfortowo się prowadzi (krótsza trochę podskakuje na naszych polskich nierównościach). Całkiem fajnie jeździ 170 CDI (diesel) i 200 (benzyna). Autko jest stabilne i bezpieczne, ale trzeba polubić jego

Milionowy Mercedes klasy A

Niecałe 6 lat zajęło zakładom Mercedesa w Rastatt wyprodukowanie miliona samochodów klasy A. Jubileuszowe auto to srebrzystoszary A 170 CDI Turbodiesel z wydłużonym rozstawem osi.Najważniejszym rynkiem dla klasy A są Niemcy a za nimi Włochy, Wielka Brytania i Francja.Najchętniej kupowana

Re: Co sądzicie e mercedesie A klasa?

Uzywałem poprzedniej wersji 170 cdi w wersji krótkiej. Bardzo wygodny samochód a mam 195 wzrostu. Jedynie przeglądy serwisowe i wlaściwie bezawaryjny.

Re: MB 170 cdi 2000r.(90km)

Ok 4,7 litra.W mojej rodzinie jest A 170L CDI z 2002r i w zyciu asyst nie poprosil o dolewke oleju,pomimo ze samochodzik ma natraskane 250.000km BEZAWARYJNEJ pracy.

Re: Mercedes klasy A to nieporozumienie

Dokładnie w pełni się zgadzam, Chciałem A170cdi (lubię diesle :) ) ale po przejażdżce doszedłem do wniosku, że lepiej kupić używane C 200 cdi. Po prostu to nie jest Mercedes. PZDR

Re: Spalanie w dieslach przy dużych prędkościach

jasperr napisał: Mercedes A 170L CDI 140-150km/h ok > 4,5l/100km. I w plecy nie wiało? -- dark13 napisał: > moment obrotowy to wartosc dla silnika tutaj skrzynia nie ma nic do rzeczy

Re: Mercedes R 350.

Witam Samochód R-klasa jest bardzo poprawnym, rodzinnym a zarazem bezpiecznym całorocznym pojazdem (napęd 4x4). Polecam zakup samochodu rocznego gdzie ceny ciekawie wyposażonych samochodów to ok. 170.000 PLN + VAT. W szczególności polecam jednak diesla R320CDI o mocy 272KM (R350 ma 224KM

Re: Mercedes

Z każdym kolejnym zadaniem utwierdzasz mnie w przekonaniu, że nie potrafisz pisać w żadnym języku: "Edycion", "portwel", wziol bym". Poza tym kłamiesz: Mercedes Klasa A 140 L CLASSIC SPECIAL EDITION Osobowy 5 dr. 1397 benzynowy 66000 Mercedes Klasa A 170 CDI L AVANTGARDE SPECIAL

Kupić auto z przepaloną uszczelką?

Witam! Mam okazję kupić Mercedesa A Klasse 170 CDI 2000 rok z Belgii za 25 tys auto nie było bite ma tylko przepaloną uszczelkę pod głowicą. Właściciel podobno przyjechał autem do komisu. Czy warto kupić takie auto? A może przepalona uszczelka to wierzchołek góry lodowej a za chwilę okaże się

Re: GOLF IV SPALANIE

Diesel w mieście jak się lubi ruszyć z buta to pali sporo. Mój Mercedes A- Klasse 170 L CDI powinien palić 6,3 litra, a wychodzi mi coś koło 8,5 l

Re: Opłaca się...?

Myślę, że to bez sensu. Też myślałem na d A170cdi ale po jazdach próbnych i rozmowach z mechanikami wybrałem używaną c 200cdi. Można powiedzieć, że dopiero od c klasy zaczyna się komfort i jakość mercedesa. Może warto rozejżeć się za c klasą w wersji coupe? pzdr

MB 170 cdi 2000r.(90km)

W związku z tym,że zapodziała mi się gdzieś książka serwisowa a do Zasady przestałem jeździć (co roku płyn hamulcowy wymieniali, za olej inny niż wlewali liczyli, a i tak po miesiącu świecił się asystent,że trzeba dolać...) Mam pytanie: ile oleju wchodzi do silnika przy wymianie? 170 cdi 90

Re: Motory roku w USA.

akurat jest do tyłu za konkurencją, także od swojego własnego producenta (mowa tu o TDI 170HP) i niczego w świecie diesli nie wnosi. Tyle, że po przerwie TDI znowu jest dostępne w USA i tam jest czymś niecodziennym, a zapewne wyłącznie z silników oferowanych na rynku lokalnym można było wybierać

diesel w zimie

W zwiazku z nadchodzacymi mrozami prosze o porade czy jak kiedy ile dolewac dodatkow przeciwparafinowach do oleju napedowego?.Jesli tak to przy jakich temperaturach?Od kiedy jest dostepny olej tzw,zimowy. letni diesel z common rail i turbo(mercedes a 170 cdi) dzieki za kazda rade

Re: Kociól garnkowi ...przygania!

...no to on teraz kupił Marca A Klasę, 170 CDI,nówkę, z renciny za walkę z ...komuną, tzn.za rozwalenie zakałdu pracy tj. huty Baildon.

Nowe ceny Mercedesow (za Odra)

i takich, ktore sie tak tylko nazywaja. Ceny beda obowiazywac od 9 lutego 2004 w Niemczech. Ceny (w Euro) STARE NOWE A 140 16.936 17.168 A 170 CDI 19.314 19.546 C 180 Kompr. Sportcoupé 25

Re: MERCEDES A140 - CO SĄDZICIE?

Ja mam do czynienia czasami A170 CDI i jest to wersja Long,po liftingu,jakosc wykonania i uzytych materialow jest duzo lepsza niz w modelu ktory ty chcesz kupic,znacznie lepszy jest tez komfort jazy z powodu dluzszego nadwozia.Jak narazie samochod ma zrobione 140.000 km i zero problemu.

Re: Prawie jak Mercedes - MB A

Swoboda, potwioerdze co do a-klassy. Mam od czasu do czasu okazje jezdzic dluga wersja diesel a 170cdi. Auto ma dopiero 35 tys km, kupione w polsce, ale cena jaka to aozo kosztowalo jest conajmniej podwojnie zawyzona. W zadnym wypadku auto nie jest warte ceny ktora sie za nie zada! a sprawa wygody

Re: volvo v70 czy mercedes E kombi?

Gość portalu: fan napisał(a): > mam na myśli 2 latki -150-200 KM A masz już coś na oku? Nikt tak szybko nie pozbywa się Mercedesa z byle powodu. W każdym razie wybór masz spory. E200 K 163 KM, E240 170 KM, E280 (4Matic) 204 KM, E200 CDI 115 KM, E220 CDI 143 KM, E270 CDI 170 KM, E320

mercedes A clasa.czego można się spodziewać

mam mozliwość kupienia samochodu j/w.moja prośba do urzytkowników(byłych i obecnych)i tylko do nich,czego mozna się spodziewać od takiego samochodu?co to za auto A170 CDI przebieg ok 90 tys.wiem,ze wątek podobny istnieje,ale to raczej głupawa puskówka niż rzeczowe opinie.ps nie intersuja mnie

Re: "Mercedes" A-klasa

Właśnie odebrałem dzis z salonu. 170 CDI wersja przedłużona. Ma kopa jak na diesla, to tyle co po jednym dniu mogę powiedzieć ;) I coś dla Mavio widziałem. Stoi auto demo z 2002r. A 210 Evolution full opcja, 19999 EUR po niższym kursie.

Re: Mam pytanie o mercedesa klasy A-wymiana oleju

gigaizyda napisała: > 2. dlugo i tak nie pojezdzi Pojezdzi i to bardzo dlugo.Jestem od 08.2005 wlascicielem A 170CDI L 2002r.,kupilem ja z przebiegiem 120.000,teraz ma juz 222.000.Przez 8 miesiecy zrobilem juz 102.000km i w tym wysmiewanym przez wielu samochodziku nic sie nie psuje

Nowoczesne silniki wysokoprężne - CDI Mercedesa

Dane bez komentarza CDI - Common rail Direct Injection Mercedes A 170 CDI - pojemnosc 1689 cm3, 90 KM (brak innych danych) Mercedes C 200 CDI - pojemnosc 2148 cm3, 115 KM/4200 obr., 250 Nm/1400 obr., bezposredni wtrysk common rail, VI biegow Mercedes S 320 CDI - pojemnosc 3222 cm3

Re: MERCEDES A - wymiana żarówki .POMOCY!!!!!!

Lepiej skorzystać z usług serwisu, gdzie za H7 55 W zapłcisz min. 48 zł ale robotę powinni wykonć gratis. Tak np. zachowali się w serwisie w Sosnowcu. Ubolewać natomiast trzeba nad jakością niektórych "elementów" w tej marce ! Pozdrawiam, użtkownik A 170 CDI

Re: audi a6 czy mercedes

chodzi o trwałość i niezawodność, a dynamika, szczególnie z ręczną skrzynią, jest absolutnie ok. Sześciocylindrowe też są dobre, ale wyraźnie więcej palą. Diesli były dwa rodzaje: przed liftingiem (1999) z wtryskiem pośrednim, taksówkarze bardzo chwalili 2,9/129KM. Po liftingu weszły CDI z wtryskiem

Re: MB 170 cdi 2000r.(90km)

A 170L CDI 2002r przebieg 250.000. W czasie calej eksploatacji zostal wymieniony napinacz kompletny z rolkami + pasek przy 170.000km i 2 lozyska,jedno z przodu strona pasazera a drugie z tylu strona kierowcy.Pozatym wymiana oleju co ok 13-15 tys km,nie patrze na asyst ktory nakazuje wymiene

Re: Nowe clio czy uzywany mercedesA

Co do A-klasse to chcialem tylko dodac,ze mam okazje uzytkowac ten samochod od 4 miesiecy.Jest to model po liftingu z 2002r A 170 CDI w wersji Long.4 miesiace temu mial 120.000km dzisiaj ma juz 172.000km,czyli srednio 12.500km miesiecznie.Samochod jest naprawde bezawaryjny,po za obowiazkowymi

Re: Co dolega temu meniutkowi?

Dałem d...y, coś nie chodzi. Ogólnie to tak: Mrec. A170 CDI Eleg. 3879 Euro. Gebrauchtfahrzeug, 35.000 km 70 kW (95 PS), Diesel, Halbautomatik, Euro 4 Erstzulassung: 11/04, silber-metallic, 4/5 Türen Besonderheiten: ABS, Stabilitätskontrolle, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre

Re: mercedes A clasa.czego można się spodziewać

A klasy nie polecam z autopsji, poniżej co się psuło... Miałem auto z 2000 r. kupione X 2000 r. u Zasady w Krakowie. Auto sprzedałem cztery miesiące temu i dzięki Bogu. 170 CDI, Przebieg 105 tyś. km. Łączniki stabilizatorów wymiana co roku. Łożyska rozrządu trzy razy unieruchomiły

Re: Laguna teraz z 2,0dCi

Nie wiem czy kpiny, w każdym razie silniki 2,2 diesel w Lagunie miały 150KM podczas gdy w Vectrze 125KM, Mondeo 155KM a Mercedes z 220CDI (2,1l) ma 150KM więc te 150KM z 2,2l to nie był wcale zły wynik. Natomiast 170KM z 2,0 to jak na razie najlepszy wynik w klasie (lepszy niż w BMW).

Re: Mercedes A 160 lub A 140 ?

- nigdy niezbiera kurzu u dealera. Zuzycie paliwa ,srednie przy stosunku 40% miasto i 60% trasa : A-170 bezyna miasto - 8,6 lt. trasa - 5,5 lt srednia - 6,6 lt A-200 CDI srednia - 5,4 lt. (diesel)

Re: Mam pytanie o mercedesa klasy A-wymiana oleju

jimmy8 napisała: > gigaizyda napisała: > > 2. dlugo i tak nie pojezdzi > > Pojezdzi i to bardzo dlugo.Jestem od 08.2005 wlascicielem A 170CDI L > 2002r.,kupilem ja z przebiegiem 120.000,teraz ma juz 222.000.Przez 8 miesiecy > zrobilem juz 102.000km i w tym

Re: Laguna teraz z 2,0dCi

miloszpm napisał: > Nie wiem czy kpiny, w każdym razie silniki 2,2 diesel w Lagunie miały 150KM > podczas gdy w Vectrze 125KM, Mondeo 155KM a Mercedes z 220CDI (2,1l) ma 150KM > więc te 150KM z 2,2l to nie był wcale zły wynik. Natomiast 170KM z 2,0 to jak > na razie

Re: Mercedes

140 i dieslu 170 cdi. Silnik benzynowy jest trochę za słaby, minimum to 160, zupełnie nie wiem skąd ta decyzja bo w Niemczech cały czas jest pełna paleta od 140, przez 160 i 190 aż do A 210 Evolution. Kupiłem diesla 170 cdi i jest fajny, oczywiście na tyle na ile można tego wymagać od

Re: To jednak odpuszczasz A klasę?

(ale felgi nie uszkodziła). Osobiście żadnej wersji mbA nie preferuję, ale cytuję dosłownie za Motorem:"POLECANE PRZEZ NAS SILNIKI: Idealne rozwiązanie to wersja A 170 CDI - trwała, mało pali, a przy tym jest znacznie szybsza niż odmiana A 160 CDI". Co do mnie, to zawsze wybierałem większe i mocniejsze

Re: BMW 520 Diesel 136km 2002r

> > zenada A nie dziwi cie buraku,ze w tym samym czasie bylo A6 ze smiesznym 1.9 TDI 110 PS i okular E 200CDI i 116 PS ?