a 170 cdi opinie

Piotr Mokwiński

Używany Mercedes Klasy C W204 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używany Mercedes Klasy C W204 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używany Mercedes Klasy C W204 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. To jeden z najpopularniejszych samochodów klasy średniej na rynku wtórnym. Jakie są opinie o Mercedesie Klasy C W204? Sprawdzamy.

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Pomimo niekorzystnej passy nowych diesli w Europie, wysokoprężne motory wciąż doskonale sprzedają się na rynku wtórnym. Kierowcy doceniają ich walory użytkowe. To niskie zużycie oleju napędowego, wysoka dynamika jazdy, elastyczność i imponujący zasięg. Musimy się jednak liczyć z określonymi kosztami bieżącej eksploatacji, typowymi usterkami i naturalnym zużyciem skomplikowanych podzespołów. Niemniej, pośród tysięcy ogłoszeń z łatwością znajdziemy auta wyposażone w dopracowane jednostki, które przy odpowiednim użytkowaniu sprawują się niemal bezproblemowo.

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

W ostatniej dekadzie udział w rynku tradycyjnych segmentów wyraźnie spadł na rzecz wszechstronnych SUV-ów. Wyjątkiem od tej reguły jest klasa premium, gdzie wciąż stateczne czterodrzwiowe sedany cieszą się niesłabnącą popularnością - także na rynku wtórnym. Wśród używanych szczególnym zainteresowaniem cieszą się konkurujące ze sobą Audi A4 B7 i Mercedes klasy C W204. Sprawdzamy, jak sprawują się po kilkunastu latach użytkowania i co są w stanie zaoferować użytkownikowi.

Zobacz wideo

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

jest 170-konny pięciocylindrowiec 2.7 20V (C 270 CDI). Miłośnikom mocniejszych wrażeń dysponującym grubszym portfelem rekomendujemy mocne odmiany AMG. O ich cenach na polskim rynku wtórnym trudno jednak mówić, bowiem są niełatwymi do znalezienia, motoryzacyjnymi rarytasami. Pod względem funkcjonalności

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

wtórnym dominują diesle. Nic w tym dziwnego, bowiem do kompaktowego, 1700-kilogramowego SUV-a, taki napęd wydaje się optymalnym wyborem. Wysokoprężne silniki  w gamie dwa. Mniejszy o pojemności 2,1 litra generuje 143, 170 i 204 KM. 3-litrowy jest wyraźnie droższy w serwisowaniu, ale zapewnia znacznie

Mercedes CLK 270 CDI  - test | Za kierownicą

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

- literki CDI na klapie bagażnika aż kłuły w oczy.Jak wieczne pióroCLK 270 CDI Coupe, bo tak brzmi jego pełna nazwa, to dość szczególny wóz. Jest wyraźnie większy, dużo smuklejszy i o niebo zgrabniejszy od modeli poprzedniej serii. Optycznie bliżej mu do trzykrotnie droższych CL-ek niż do limuzyn klasy C

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

/1328 Renault Megane II 1.5 dCi 1461 106 11,1 185 4,6 421 330/1190 Seat Leon II 1.9 TDI 1896 105 11,3 185 4,9 432 341/1166 Skoda Octavia II 1.9 TDI 1896 105 11,8 192 5,0 457 560 / 1350 Suzuki Liana 1.4 DDiS** 1398 90 13,1 170

Mercedes klasy C (1993-2000) - opinie Moto.pl

włączaniem biegów, nie traktujmy tej przypadłości od razu jako usterki. Dobrą opinią cieszą się skrzynie automatyczne. Oszczędzą nerwy, bo nic nie trzeba przełączać, a na dodatek świetnie pasują do charakteru auta. Awaryjność Rankingi aut używanych potwierdzają, że niezawodność nie jest najmocniejszą stroną

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

obrotowym A 180 CDI, A 200 CDIA 200 Turbo jako standard. Może przenosić do 300 Nm. Do modeli A 150, A 170, A 200, A 160 CDI standardowo otrzymasz znaną z poprzedniego modelu - 5-biegową. Po jazdach możemy powiedzieć, że nowa skrzynia biegów jest

Mercedes klasy E (1995-2003) - opinie Moto.pl

wysokoprężne z wtryskiem typu "common-rail": 2.2 16V CDI, 102 KM (E 200 CDI); 2.2 16V CDI, 125 KM (E 220 CDI). Klimatyzacja w wyposażeniu seryjnym. 1999, lato - niewielka modernizacja nadwozia, nowe silniki wysokoprężne 2.7 20V, 170 KM (E 270 CDI); 3.2 24V, 197 KM (E 320 CDI). Wyższa moc w wersjach E

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

: od 125 500 zł - C180 1.6 Ben 156 KM Najlepsza wersja: 220 CDI 170 KM - 157 700 zł 200 184 KM - 131 900 zł   4. Alfa Romeo 159 Ten samochód trzeba oceniać z pomocą dwóch narzędzi, serca i rozumu. Jeśli tylko bralibyśmy pod uwagę wygląd zdeklasowałaby wszystkich wywali. Alfa daje

mercedes A clasa.czego można się spodziewać

mam mozliwość kupienia samochodu j/w.moja prośba do urzytkowników(byłych i obecnych)i tylko do nich,czego mozna się spodziewać od takiego samochodu?co to za auto A170 CDI przebieg ok 90 tys.wiem,ze wątek podobny istnieje,ale to raczej głupawa puskówka niż rzeczowe opinie.ps nie intersuja mnie

Opłaca się...?

zapoznania się z tym samochodem więc proszę o opinię. Przedstawcię również opinię na temat silnika 170cdi. Gdybym jednak kupował zamówiłbym sobie sportowe zawieszenie, czy z takim zawieszeniem nie przewróci Mi się na zakręcie. Pozdrawiam Marcel

Re: audi a6 czy mercedes

Witam! Jeśli chodzi o A6: Kup "AutoŚwiat", ten, który ukaże się w poniedziałek. W rubryce "Używane" znajdziesz omówienie wszystkich wersji modelu C5, czyli tego, który ciebie interesuje. Jeśli chodzi o okularnika: Ja jeździłem W124 (poprzedni) z silnikiem 2,3/150KM. Ma świetną opinię jeśli

A Jasiu swoje dalej...

. PLN, Mercedes ML 270 CDi cirka 220 tys. PLN, Saab 3,0 V6 TiD cirka 170 tys. PLN. Oczywiscie wydaje sie takze, ze od Xantii moze byc lepszy Mercedes CL za cirka 560 tys. PLN albo BMW L7A za cirka 590 tys. PLN. O Jaguarze XK nie bede wspominal, bo to "tylko" 460 tys. PLN. > Zeby nie byc