a 170 cdi wyciek oleju

Piotr Mokwiński

Mercedes E W211 vs. BMW serii 5 E60 - porównanie używanych. Warto się skusić niską ceną?

Mercedes E W211 vs. BMW serii 5 E60 - porównanie używanych. Warto się skusić niską ceną?

Polacy chętnie wybierają kilkunastoletnie egzemplarze marek premium. Musimy jednak pamiętać, że zaawansowanie techniczne przekłada się na spore wydatki serwisowe, a przebieg przekraczający nierzadko 300 tysięcy kilometrów tylko przybliża do kosztownej wizyty u mechanika. Czy wobec tego warto zdecydować się na Mercedesa E W211 lub BMW serii 5 E60?

Używany Mercedes Klasy C W204 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używany Mercedes Klasy C W204 - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. To jeden z najpopularniejszych samochodów klasy średniej na rynku wtórnym. Jakie są opinie o Mercedesie Klasy C W204? Sprawdzamy.

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Audi A4 to od wielu lat bezsprzeczny król polskiego rynku wtórnego. Przyglądamy się bardzo popularnej w ogłoszeniach generacji B7. Sprawdzimy jednak nie tylko, na co zwrócić uwagę w A4. Mamy dla was także kontrpropozycję - Mercedesa Klasy C z tych samych lat.

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

w pompowtryskiwacze jednostki borykają się z szeregiem trudności. Obok problemów z pękającymi głowicami, użytkownik musi przygotować się na kosztowną wymianę łańcucha rozrządu. Zawodzą też pompy oleju i zawór EGR. Bazowe A4 wyposażone były w napęd na przednią oś. Opcjonalnie z czterocylindrowymi, a

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

, 136 KM ochoczo współpracujące z instalacjami gazowymi. Regularnie wymieniając olej i mechanizm rozrządu (koszt 300 i 500 złotych) zapewnimy sobie bezawaryjną eksploatację. W niektórych przypadkach zdarzają się drobne wycieki lub podwyższone zużycie oleju, a także problemy z zaworem EGR. fot. Opel

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

występują nieszczelności, zwłaszcza w okolicach wtryskiwaczy. W turbosprężarkach mogą pojawić się z kolei wycieki oleju. Silniki trzeba dokładnie oglądać pod tym kątem, szukając śladów oleju napędowego i środków smarnych. Generalnie w modelu W 203 silniki benzynowe uznawane są za mniej kłopotliwe i mniej

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

wtórnym dominują diesle. Nic w tym dziwnego, bowiem do kompaktowego, 1700-kilogramowego SUV-a, taki napęd wydaje się optymalnym wyborem. Wysokoprężne silniki  w gamie dwa. Mniejszy o pojemności 2,1 litra generuje 143, 170 i 204 KM. 3-litrowy jest wyraźnie droższy w serwisowaniu, ale zapewnia znacznie

Mercedes klasy E (1995-2003) - opinie Moto.pl

wysokoprężne z wtryskiem typu "common-rail": 2.2 16V CDI, 102 KM (E 200 CDI); 2.2 16V CDI, 125 KM (E 220 CDI). Klimatyzacja w wyposażeniu seryjnym. 1999, lato - niewielka modernizacja nadwozia, nowe silniki wysokoprężne 2.7 20V, 170 KM (E 270 CDI); 3.2 24V, 197 KM (E 320 CDI). Wyższa moc w wersjach E

Mercedes klasy C (1993-2000) - opinie Moto.pl

pojawiają się zazwyczaj wycieki oleju z tylnego mostu (ten model ma napęd kół tylnych) i skrzyni biegów. Zatem koniecznie należy zajrzeć pod samochód. Użytkownicy narzekają także na nieprecyzyjną pracę dźwigni zmiany biegów w przekładniach manualnych. Gdy podczas jazdy próbnej mamy trochę problemów z

Re: japoński czy niemiecki(do pana Japy)

ze stosuje sie je w upiornie drogich limuzynach jak A8, 7-ka czy S-Klassa. SLyszal pan panie Japa o Mercedesie S 400 CDI? Jakies 250 KM, 560 Nm przy 1700 U/min !!, do tego 7,8 sec 0-100 km/h i 250 km/h v-max. To wszystko przy zuzyciu 9,8 litra. Panie Japa, moze sie myle ale czy Lexus stosuje juz do