a 170 cdi zawieszenie

Piotr Mokwiński

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Omijaj je szerokim łukiem. Popularne auta premium w najgorszych wersjach. Pechowa ósemka

Na rynku wtórnym niezmiennie wysoką popularnością cieszą się auta segmentu premium. Kierowcy doceniają wyraźnie wyższą jakość wykonania, często bogate wyposażenie i namiastkę prestiżu. Pamiętajmy jednak, że nie wszystkie wersje silnikowe są godne polecenia. Wśród używanych znaleźć możemy bowiem warianty problematyczne, generujące pokaźne koszty.

Mercedes E W211 vs. BMW serii 5 E60 - porównanie używanych. Warto się skusić niską ceną?

Polacy chętnie wybierają kilkunastoletnie egzemplarze marek premium. Musimy jednak pamiętać, że zaawansowanie techniczne przekłada się na spore wydatki serwisowe, a przebieg przekraczający nierzadko 300 tysięcy kilometrów tylko przybliża do kosztownej wizyty u mechanika. Czy wobec tego warto zdecydować się na Mercedesa E W211 lub BMW serii 5 E60?

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Audi A4 to od wielu lat bezsprzeczny król polskiego rynku wtórnego. Przyglądamy się bardzo popularnej w ogłoszeniach generacji B7. Sprawdzimy jednak nie tylko, na co zwrócić uwagę w A4. Mamy dla was także kontrpropozycję - Mercedesa Klasy C z tych samych lat.

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

smarnych. Generalnie w modelu W 203 silniki benzynowe uznawane są za mniej kłopotliwe i mniej awaryjne niż turbodiesle CDI. Zawieszenie Szybko zużywają się tuleje metalowo-gumowe, zwłaszcza w wahaczach podłużnych ze stopu lekkiego. W wahaczach

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

nieco gorzej. W mieście nie udało mi się zejść poniżej 8 litrów, w trasie w zależności od stylu jazdy spalanie wynosiło od 5,8 do 6,2 l/100 km. Warto zatem rozważyć mocniejszą wersję 220 CDI 4Matic, ma zużywać dokładnie tyle samo paliwa, a 170 KM oferuje wyraźnie lepsze osiągi (setka w 8,3 s

Salon Detroit 2013 | Mercedes CLA - znamy polskie ceny

Salon Detroit 2013 | Mercedes CLA - znamy polskie ceny

właściwie idealna kopia wspomnianej wyżej A-klasy. » Mercedesa Klasy A można kupić naprawdę tanio « Przednie zawieszenie CLA wykorzystuje kolumny MacPhersona, a tylne - niezależną konstrukcję wielowahaczową. W celu obniżenia masy

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

mechaników, najlepszym źródłem siły napędowej są sprawdzone silniki 1.6, 2.0 MPI, 1.8 Turbo, 2.3 VR5 (150 i 170 KM) i 1.9 TDI. Pierwsze dwie wolnossące jednostki benzynowe o mocy 75-101 KM i 115 KM, wzorowo współpracują z instalacjami gazowymi zapewniając akceptowalne osiągi i niskie nakłady eksploatacyjne

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

(136 KM), A7 [4Matic] 2.1 CDI (170 KM), A7 [4Matic] Wersje wyposażenia: Urban AMG Line Euro NCAP: 2012: 5 gw. (93%, 81%, 67%, 86%) Ceny: 92 100 zł - 186 600 zł Nasze testy: Mercedes A250 Sport | Test | Preludium do AMG Audi A3 vs. BMW serii 1 vs. Mercedes klasy A | Konfrontacja

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

mogą wybierać pomiędzy czterocylindrowym 2.1 CDI 120-204 KM, a sześciocylindrowym 3.0 231-265 KM. Bezpośredni wtrysk typu common-rail zapewnia wysoką kulturę pracy i rozsądne zużycie paliwa. Niestety, jak w każdym nowoczesnym silniku wysokoprężnym, musimy liczyć się z wrażliwymi na jakość tankowanego

Mercedes klasy E (1995-2003) - opinie Moto.pl

- niewielka modernizacja nadwozia, nowe silniki wysokoprężne 2.7 20V, 170 KM (E 270 CDI); 3.2 24V, 197 KM (E 320 CDI). Wyższa moc w wersjach E 200 CDI (116 KM) i E 220 CDI (143 KM). 2002, wiosna - premiera kolejnej generacji z nadwoziem sedan, zakończenie produkcji serii W 210 z

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

nie brakuje. Nawet sylwetka kombi nie umniejsza prestiżu. Masywny zadek nie wpływa negatywnie na zachowanie na drodze. Kiedy mocno obciążymy auto stabilność zapewni tylny napęd oraz pneumatyczne zawieszenie. A bagażnik jest rzeczywiście potężny. 695, a po złożeniu foteli 1950 litrów rzeczywiście robi

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

wtórnym dominują diesle. Nic w tym dziwnego, bowiem do kompaktowego, 1700-kilogramowego SUV-a, taki napęd wydaje się optymalnym wyborem. Wysokoprężne silniki  w gamie dwa. Mniejszy o pojemności 2,1 litra generuje 143, 170 i 204 KM. 3-litrowy jest wyraźnie droższy w serwisowaniu, ale zapewnia znacznie

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

Najlepsza wersja: 220 CDI 170 KM - 157 700 zł 200 184 KM - 131 900 zł 4. Alfa Romeo 159 Ten samochód trzeba oceniać z pomocą dwóch narzędzi, serca i rozumu. Jeśli tylko bralibyśmy pod uwagę wygląd zdeklasowałaby wszystkich wywali. Alfa

Mercedes C Coupe - test | Pierwsza jazda

Mercedes C Coupe - test | Pierwsza jazda

. Trzecia opcja do wyboru to pakiet Dynamic Handling, który pozwala z pomocą przycisku regulować twardość zawieszenia i obejmuje wspomaganie kierownicy, które dostosowuje się do prędkości. W ofercie znajdują się dwa diesle (220 CDI, 2,1 l 170 KM oraz 250 CDI, 2.1 l, 204 KM) oraz

Mercedes CLS 350 AMG | Test

Mercedes CLS 350 AMG | Test

wstępu dla osób powyżej 170 cm wzrostu. Trzeba się z tym jednak pogodzić. To w końcu nie jest sedan. Bagażnik za to może rozpieścić obszernością. Pamiętam, jakie wrażenie wywarł na mnie kufer pierwsze CLS-a. Zmieścił się tam nie tylko duży wózek dziecięcy z gondolą, torby dla

Mercedes klasy S | Historia najlepszego auta na świecie

Mercedes klasy S | Historia najlepszego auta na świecie

zawieszenie. Przez niecałe pięć lat wyprodukowano 7380 egzemplarzy modelu 450 SEL 6.9. Inna ważna data modelu W116 to maj 1978 roku. Powstała wtedy specjalna wersja przeznaczona głównie na eksport i rynek amerykański. Po raz pierwszy do luksusowej limuzyny zawitał silnik diesla. 300 SD był pierwszym

Mercedes Klasy A

komisją. Słowem, zgotujemy prawdziwy MegaTEST. Ceny nowej Klasy A: A 150 66 900 zł A 170 73 000 zł A 200 78 800 zł A 160 CDI 75 500 zł A 180 CDI

Mercedes CLK 270 CDI  - test | Za kierownicą

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

. Miałem nadzieję, że Mroczek żartował, ale nie - literki CDI na klapie bagażnika aż kłuły w oczy. Jak wieczne pióro CLK 270 CDI Coupe, bo tak brzmi jego pełna nazwa, to dość szczególny wóz. Jest wyraźnie większy, dużo smuklejszy i o niebo zgrabniejszy

Mercedes klasy A i B - Znajdź różnice

Mercedes klasy A i B - Znajdź różnice

). Modne nowinki Do obydwu modeli za jedyne 250 euro od jesieni będzie można zamówić funkcję ECO Start/Stop zwaną u Mercedesa RSG (Riemengetriebener Starter- Generator), która współpracuje jedynie z silnikami A/B 150 i 170. Układ włącza się za pomocą przycisku ECO na panelu

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

wysokim momentem obrotowym A 180 CDI, A 200 CDI i A 200 Turbo jako standard. Może przenosić do 300 Nm. Do modeli A 150, A 170, A 200, A 160 CDI standardowo otrzymasz znaną z poprzedniego modelu - 5-biegową. Po jazdach możemy powiedzieć, że nowa skrzynia biegów jest komfortowa w pracy - łatwiejsza w

Mercedes C klasa - test | Za kierownicą

dosłuchać dieslowskiego klekotu. Skrzynia zmienia biegi niezauważalnie. Jeśli nagle zabraknie nam mocy - wystarczy wcisnąć gaz do oporu i automat zredukuje nawet o trzy biegi. A jazda? Nowa klasa C standartowo wyposażona jest w adaptacyjne zawieszenie, które reaguje na stan nawierzchni i styl jazdy. Na

BMW X3 xDrive20d - test | Za kierownicą

BMW X3 xDrive20d - test | Za kierownicą

Mercedesa GLK 220 CDI 4MATIC (seryjnie z 7-biegowym automatem) - 182 tys. zł, a za najtańsze Volvo XC60 2.4D AWD (163 KM) w wersji Kinetic - 151,1 tys. zł. Tak jak w BMW, po dodaniu opcji rachunek za każdego z rywali przekracza 200 tys. zł

Mercedes C-klasa - test | Pierwsza jazda

iść do salonu i wybrać jeden z czterech oferowanych na początku modeli: C 200 kompresor o mocy 184 KM, 350 (272 KM), 280 (231 KM) lub diesla 220 CDI o mocy 170 KM. Wszystkie auta oferowane będą z sześciobiegową skrzynią ręczną, a jedynie 3,5 benzyna z siedmiobiegowym automatem. Można także zażyczyć

OPEL ASTRA ECO4 1.7 DTI

OPEL ASTRA ECO4 1.7 DTI Próby wprowadzenia na rynek superoszczędnego auta do tej pory nie były udane. Smart CDi i Lupo 3L - niczego tu nie zmienią. Pierwszy jest za mały, drugi zbyt drogi. Większe szanse na wypłynięcie na szerokie wody ma Astra Eco4

AUDI A4/BMW seria 3/MERCEDES KLASA C

wybierać spośród czterech wersji benzynowych (C180 - 129 KM, C200 Kompressor - 163 KM, C240 - 170 KM, C320 - 218 KM) i trzech diesli (C200 CDI - 115 KM, C220 CDI - 143 KM, C270 CDI - 170 KM). "Trójka" ma największą ofertę jednostek napędowych, bo aż siedem: pięć benzynowych (316i - 105 KM, 318i

Rozsądny rozmiar Peugeota 607 2.2 HDi

ksenony wymagają 35 tys. zł dopłaty). Czy istnieje inne rozwiązanie? Owszem. Nazywa się 607, ma lwa na masce, a pod nią najnowszy silnik Diesla o pojemności 2,2 litra z podwójnym turbodoładowaniem i mocą 170 KM. I to wszystko za jedyne 145 tys. zł (podstawowa wersja Premium). Dodajmy, że poza Audi

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

prędkości jazdy i trybu pracy zawieszenia zmienia pracę wspomagania. Ponadto Passat CC pomoże kierowcy w trudach dnia codziennego. System Lane Assist trzyma auto na pasie ruchu, delikatnie obracając kierownicą (warunek -pasy muszą być wyraźne, a prędkość większa niż 65 km/h). Passat CC wyposażony w Park

Jaguar XF - Ostry niczym brzytwa

wysoki (435 Nm) moment obrotowy gwarantują całkiem dobre osiągi przy rozsądnym zużyciu paliwa. Przyspieszenie tego ponad półtoratonowego auta zajmuje przyzwoite 8,2 sekundy. Gorzej, co prawda, niż Audi 2,7 TDI (180 KM, 8,1 s) i BMW 525d (197 KM, 7,4 s), ale znacznie lepiej od Mercedesa E220 CDI (170 KM

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

minusem okazuje się jednak duże zużycie paliwa. Według mnie lepszym wyborem pozostaje "A 170 CDI". Nieważne, z jakim silnikiem, ale Klasę A na pewno warto polecić z wyposażeniem Avantgarde, a do tego system nagłośnieniowy Bose i dwa pojedyncze fotele w tylnym rzędzie. W ten sposób otrzymamy

Jeep Wrangler 4.0 Sport

uwielbiają samochody dla wszystkich, bo te sprzedają się wybornie. Nie lubię autokompromisów, co podkreślam znaczącym wykrzyknikiem na końcu! Nie ma co się oszukiwać - dwa w jednym to hasło odpowiednie dla szamponu, a nie dla samochodu. Z tym większą radością przyjąłem kluczyki do

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

trzydrzwiowa alfa 147 19 jtd 115 km Distinctive - znacznie lepiej IMO świadczy o guście właściciela niż A 170 cdi. i wszystko ma lepsze: silnik, zawieszenie, wyposażenie, osiągi

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: M napisał(a): > zgodzę. Co do zawieszenia - twardawe, ale nie aż takie złe. Mi się ni dobrze > jeździ i choć ESP czasem się włącza (szczególnie na mokrej nawierzchni to nie > uważam, żeby było to niebezpieczne. zawieszenie moze w twoim odczuciu nie jest zle ale tu

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

przewracaly sie na widok losia,co w A-klasie bylo powodem zmian konstrukcyjnych zawieszenia oraz seryjnym montazem systemu ESP -elektroniczna podporka dla ulomnego zawieszenia. Pzdr.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

z jezdni... nie pisz więcej w żadnej sprawie, o której nie masz zielonego pojęcia, nie masz pojęcia o fizyce, a oceniasz konstrukcje zawieszenia, wktórej jesteś klasie Tomku F.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Faktem jest, że klasa A: 1. Dziwnie wygląda i siedzi sie w tym beznadziejnie (strasznie wysoko) 2. Ma kiepskie własności jezdne (zawieszenie) 3. Nie cieszy się jakością porównywalna do droższych modeli Merca (co wykazały dziennikarskie testy długodystansowe). Moim zdaniem - za około 90k

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Ja miałem właśnie do wyboru Alfę 147 1,6 i A 160 (nie CDI) i wybrałem (jak się okazało bardzo dobrze) Mercedesa. Może i Alfa ma lepsze to i tamto, ale: silnik - jest o wiele bardziej paliwożerny zawieszenie - na naszych drogach szybko się rozsypie, a części hamulcowe są poniżej przeciętnej

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

wtedy Superb) najdroższą Skodę (Nie licze L&K)niż najtańszego Mercedesa. Co do Alfy to prosze te osoby które tego auta nie miały o nie wypowiadanie się. Mam Alfe 156, przejechane ma 104000km i zawieszenie sie nie rozpadło samochód jest bezawaryjny i nie mam z nim poblemów Pozdrawiam

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Faktem jest, że siedzi się wysoko, ale że jest to beznadziejne, to się nie zgodzę. Co do zawieszenia - twardawe, ale nie aż takie złe. Mi się ni dobrze jeździ i choć ESP czasem się włącza (szczególnie na mokrej nawierzchni) to nie uważam, żeby było to niebezpieczne. Classic i krótki nie

Re: mercedes a

Jeśli ma to być ta pierwsza seria A-klasy, to staraj się znaleźć tą dłuższą wersję, bardziej komfortowo się prowadzi (krótsza trochę podskakuje na naszych polskich nierównościach). Całkiem fajnie jeździ 170 CDI (diesel) i 200 (benzyna). Autko jest stabilne i bezpieczne, ale trzeba polubić jego

Opłaca się...?

zapoznania się z tym samochodem więc proszę o opinię. Przedstawcię również opinię na temat silnika 170cdi. Gdybym jednak kupował zamówiłbym sobie sportowe zawieszenie, czy z takim zawieszeniem nie przewróci Mi się na zakręcie. Pozdrawiam Marcel

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

Wiele się zgadza z moimi sposrzeżeniami, ale dołożę nieco o moim A 170 CDI Clasic(krótki) z lipca 2001: -przy 19 tyś. km musiałem wymienić łącznik stabiliztora w prawym przednim zawieszeniu ( stuki, łomot). ASO MERC pokrył koszty, pomimo upływu 60 dni po gwarancji. Dziękuję za to

Wrażenia z jazdy nową A-Klasą Mercedesa

Z racji polskiej premiery nowej A Klasy wybrałem się do salonu i przejechałem testowym autkiem A 200 CDI wersji Elegance. Samochód robi wrażenie z kilku powodów: - niższe zawieszenie i niżej ustawione fotele, nieco większe wymiary po wszystkich stronach (równiez więcej miejsca nad głową

Re: Mercedes-AMG C30 CDI

zakrecie) ten AMG ma po prostu zawieszenie zestrojone dobrze a silnik jest wystarczajcy: Manufacturer Type HP Nm Vmax 0-100 km/h 80-120 km/h Hockenheim Abt-Audi TT-Limited 310 400 257 6 5,7 1.19,3 ABT-VW Bora V6 Kompressor 280 330 250 6,4 5,9 1.21,6 AC Schnitzer-BMW ACS3 C30 295 380 265 5

Nie Do Jarka ! A raczej do Boo

chyba pojemne, - Mercedes A-Klasse 170 CDI - PLN 66 300,- 90 KM lepszy silniczek, - Mercedes A-Klasse 170 CDI L - PLN 70 700,- 90 KM, - Opel ma silniczek Isuzu 1,7, ale nie mam go w swoim cenniku :-(, - Peugeut 307 2,0 HDi 90 KM - w zaleznosci od wersji w cenie od 57 900 do 75 000,- pseudo vanik

Re: Mercedes klasy A

Ja posiadam A 170 CDI Long od 5 miesiecy. Przymierzalem sie do roznych innych samochodow (toyota corolla, peugeot 307 SW, astra kombi) ale ten byl najlepszy. Zaleta jego jest wprost niesamowita przestronnosc i mozliwosc rekonfiguracji wnetrza. Zalezalo mi na smochodzie nie za duzym a

A Jasiu swoje dalej...

. PLN, Mercedes ML 270 CDi cirka 220 tys. PLN, Saab 3,0 V6 TiD cirka 170 tys. PLN. Oczywiscie wydaje sie takze, ze od Xantii moze byc lepszy Mercedes CL za cirka 560 tys. PLN albo BMW L7A za cirka 590 tys. PLN. O Jaguarze XK nie bede wspominal, bo to "tylko" 460 tys. PLN. > Zeby nie byc

Re: al9 jak zwykle

auto przemyślane, dobre jakościowo, wygodne, ciche i > przyjemne w prowadzeniu. To JEST mercedes. > mam na temat tego auta jakąś wiedzę > Ty - żadnej > eot > al Mój sąsiad ma A 170 CDI (pierwszej generacji). Jedyna rzecz godna uwagi w tym samochodzie - to silnik. Komfort