a 170 cdi zawieszenie

Bartosz Sińczuk

Salon Detroit 2013 | Mercedes CLA - znamy polskie ceny

Salon Detroit 2013 | Mercedes CLA - znamy polskie ceny

W Detroit zadebiutował zupełnie nowy model w gamie Mercedesa - CLA. Przy okazji poznaliśmy polskie ceny małej niemieckiej limuzyny

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

Mercedes w końcu wkracza do segmentu crossoverów. Robi to na swój indywidualny sposób, w umiejętny sposób łącząc tradycję z nowoczesnością

Mercedes GLK - test | Pierwsza jazda

Mercedes GLK - test | Pierwsza jazda

podczas jazdy jest przede wszystkim komfortowo. Zawieszenie z wielką cierpliwością i bez zająknięcia wybiera napotkane nierówności, a dzięki poprawionemu układowi wspomagania kierownicy, łatwiej odczytać informacje płynące z przednich kół.Auto można zamówić z sześciostopniową skrzynią ręczną (wyłącznie

Mercedes CLS 350 AMG | Test

Mercedes CLS 350 AMG | Test

obowiązywać na niej zakaz wstępu dla osób powyżej 170 cm wzrostu. Trzeba się z tym jednak pogodzić. To w końcu nie jest sedan.Bagażnik za to może rozpieścić obszernością. Pamiętam, jakie wrażenie wywarł na mnie kufer pierwsze CLS-a. Zmieścił się tam nie tylko duży wózek dziecięcy z gondolą, torby dla

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

tylny napęd oraz pneumatyczne zawieszenie. A bagażnik jest rzeczywiście potężny. 695, a po złożeniu foteli 1950 litrów rzeczywiście robi wrażenie. Tym bardziej, że bagażnik ma regularne kształty i liczne schowki. Dla porównania Audi A6 Avant ma 565/ 1660 litrów, a BMW 5 Touring 500/1650 litrów.  

Mercedes C Coupe - test | Pierwsza jazda

Mercedes C Coupe - test | Pierwsza jazda

twardość zawieszenia i obejmuje wspomaganie kierownicy, które dostosowuje się do prędkości. W ofercie znajdują się dwa diesle (220 CDI, 2,1 l 170 KM oraz 250 CDI, 2.1 l, 204 KM) oraz trzy benzyniaki. Dwa czterocylindrowe (180 CGI, 1.8 l, 156 KM; 250, 1.8 l, 204 KM) oraz 350 V6 o mocy 306 KM i pojemności

Mercedes klasy E (1995-2003) - opinie Moto.pl

wysokoprężne z wtryskiem typu "common-rail": 2.2 16V CDI, 102 KM (E 200 CDI); 2.2 16V CDI, 125 KM (E 220 CDI). Klimatyzacja w wyposażeniu seryjnym. 1999, lato - niewielka modernizacja nadwozia, nowe silniki wysokoprężne 2.7 20V, 170 KM (E 270 CDI); 3.2 24V, 197 KM (E 320 CDI). Wyższa moc w wersjach E

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

KM Najlepsza wersja:220 CDI 170 KM - 157 700 zł200 184 KM - 131 900 zł  4. Alfa Romeo 159 Ten samochód trzeba oceniać z pomocą dwóch narzędzi, serca i rozumu. Jeśli tylko bralibyśmy pod uwagę wygląd zdeklasowałaby wszystkich wywali. Alfa daje również sporo radość z jazdy i z jej pomocą bardzo

Mercedes CLK 270 CDI  - test | Za kierownicą

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

- literki CDI na klapie bagażnika aż kłuły w oczy.Jak wieczne pióroCLK 270 CDI Coupe, bo tak brzmi jego pełna nazwa, to dość szczególny wóz. Jest wyraźnie większy, dużo smuklejszy i o niebo zgrabniejszy od modeli poprzedniej serii. Optycznie bliżej mu do trzykrotnie droższych CL-ek niż do limuzyn klasy C

BMW serii 3 vs. Mercedes C-klasa | Konfrontacja | Serce przed rozsądkiem

BMW serii 3 vs. Mercedes C-klasa | Konfrontacja | Serce przed rozsądkiem

naszpikowanych zakrętami. Adaptacyjny układ zawieszenia (dostępny w opcji) w trybie komfortowym zmienia sedana w wygodny wóz rodzinny, a przy uruchomionym programie Sport+ powala swoją dynamiką i możliwościami. Mała nadsterowność jest dokładnie tym, czego oczekujesz od tego samochodu. Mercedes goni BMW. Świetne

Mercedes klasy C (1993-2000) - opinie Moto.pl

w zawieszeniu i układzie kierowniczym nie muszą jednak dyskwalifikować wybranego egzemplarza, bo naprawy podwozia w C-Klasse nie są drogie. Dostępne są liczne zamienniki o dobrej jakości i w atrakcyjnych cenach. Przeniesienie napędu W starszych egzemplarzach, a także w tych z dużym przebiegiem

Mercedes C-klasa - test | Pierwsza jazda

, budowali prototyp i dopiero później mogli przekonać się, jak to wszystko działa. W przypadku nowej C klasy było odwrotnie. Najpierw można było sprawdzić, jak zawieszenie, a co za tym idzie - cały samochód, zachowuje się na drodze, by później zbudować gotowy egzemplarz. Proste i tanie, bo symulator to

Mercedes klasy A i B - Znajdź różnice

Mercedes klasy A i B - Znajdź różnice

215/45 R 17 i sportowe zawieszenie. Poza topowym benzyniakiem oferowane są jeszcze trzy pozostałe jednostki o mocach od 95 do 136 KM oraz dwa ekonomiczne diesle 82 i 109 KM. Warto wspomnieć o pakiecie BlueEfficiency dla odmian A 150 i A 160 CDI (bez funkcji Start/Stop) gdzie polepszono własności

Mercedes Klasy A

Klasy A: A 150 66 900 zł A 170 73 000 zł A 200 78 800 zł A 160 CDI 75 500 zł A 180 CDI 79 900 zł A 200 CDI 95 500 zł Ceny brutto, wersja 3-drzwiowa. Wersja pięciodrzwiowa wymaga dopłaty 4000 złotych. W Niemczech chęć nabycia nowej A-klasy zadeklarowało już 25 tysięcy klientów. Jeśli rozważasz jej zakup

Mercedes C klasa - test | Za kierownicą

dosłuchać dieslowskiego klekotu. Skrzynia zmienia biegi niezauważalnie. Jeśli nagle zabraknie nam mocy - wystarczy wcisnąć gaz do oporu i automat zredukuje nawet o trzy biegi. A jazda? Nowa klasa C standartowo wyposażona jest w adaptacyjne zawieszenie, które reaguje na stan nawierzchni i styl jazdy. Na

BMW X3 xDrive20d - test | Za kierownicą

BMW X3 xDrive20d - test | Za kierownicą

. momentu obrotowego trafia na przednie, a 60 proc. - na tylne koła. W razie potrzeby na tylną oś może powędrować do 100 proc. siły napędowej, a utratę trakcji na zakręcie ratuje opcja przerzucania momentu między kołami.Po drugie, układ kierowniczy i zawieszenie pokazują swą drugą twarz. I nie chodzi wcale

Rozsądny rozmiar Peugeota 607 2.2 HDi

. zł dopłaty). Czy istnieje inne rozwiązanie? Owszem. Nazywa się 607, ma lwa na masce, a pod nią najnowszy silnik Diesla o pojemności 2,2 litra z podwójnym turbodoładowaniem i mocą 170 KM. I to wszystko za jedyne 145 tys. zł (podstawowa wersja Premium). Dodajmy, że poza Audi sześćsetsiódemka jest

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

obrotowym A 180 CDI, A 200 CDIA 200 Turbo jako standard. Może przenosić do 300 Nm. Do modeli A 150, A 170, A 200, A 160 CDI standardowo otrzymasz znaną z poprzedniego modelu - 5-biegową. Po jazdach możemy powiedzieć, że nowa skrzynia biegów jest

BMW 320d kontra Mercedes C220 CDI - test porównawczy

Dane techniczne BMW 320d Mercedes 220 CDI Silnik R4, 1995 cm3, turbo R4 2148 cm3, turbo Moc maks 177 KM przy 4000 obr./min 170 KM

AUDI A4/BMW seria 3/MERCEDES KLASA C

130 KM, 3,0 220 KM) i dwa diesle (1,9 TDI 130 KM, 2,5 180 KM). Inne motory pojawią się jeszcze w 2001 roku.W Mercedesie możemy wybierać spośród czterech wersji benzynowych (C180 - 129 KM, C200 Kompressor - 163 KM, C240 - 170 KM, C320 - 218 KM) i trzech diesli (C200 CDI - 115 KM, C220 CDI - 143 KM

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

szczęście jest Passat CC (skrót od Comfort Coupé), który obok pachnącego nowością Scirocco pretenduje do miana najbardziej niebanalnego wizualnie Volkswagena ostatnich 20 lat. Auto ma wypełniać lukę między pospolitym Passatem a obłędnie drogim luksusowym Phaetonem. Ma być lepiej wyposażony od

Jaguar XF - Ostry niczym brzytwa

Nm) moment obrotowy gwarantują całkiem dobre osiągi przy rozsądnym zużyciu paliwa. Przyspieszenie tego ponad półtoratonowego auta zajmuje przyzwoite 8,2 sekundy. Gorzej, co prawda, niż Audi 2,7 TDI (180 KM, 8,1 s) i BMW 525d (197 KM, 7,4 s), ale znacznie lepiej od Mercedesa E220 CDI (170 KM, 9,7 s

Jeep Wrangler 4.0 Sport

skrętów". Test łosia? Może trochę później. Układ kierowniczy jest mało precyzyjny, co przy większych prędkościach może być zabójcze. Samochód przy maksymalnych 170 km/h nie jest łatwo prowadzić dokładnie na wprost. A gdy koła napotkają spotykane u nas "gdzieniegdzie" koleiny, zaczyna się

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

. Według mnie lepszym wyborem pozostaje "A 170 CDI". Nieważne, z jakim silnikiem, ale Klasę A na pewno warto polecić z wyposażeniem Avantgarde, a do tego system nagłośnieniowy Bose i dwa pojedyncze fotele w tylnym rzędzie. W ten sposób otrzymamy jednego z najbardziej nobliwych maluchów klasy

OPEL ASTRA ECO4 1.7 DTI

powietrza z Cd = 0,30 do 0,28. Pod spodem kryje się jeszcze zawieszenie z całkowicie aluminiowymi MacPhersonami i amortyzatory z lżejszymi tłokami. Nie zapomniano też o oponach, specjalnie przygotowanych Michelin Energy o nietypowym wymiarze 175/80 R 14 i ciśnieniu 3 bary!Silnik, czterocylindrowy rzędowy

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

trzydrzwiowa alfa 147 19 jtd 115 km Distinctive - znacznie lepiej IMO świadczy o guście właściciela niż A 170 cdi. i wszystko ma lepsze: silnik, zawieszenie, wyposażenie, osiągi

Re: mercedes a

Jeśli ma to być ta pierwsza seria A-klasy, to staraj się znaleźć tą dłuższą wersję, bardziej komfortowo się prowadzi (krótsza trochę podskakuje na naszych polskich nierównościach). Całkiem fajnie jeździ 170 CDI (diesel) i 200 (benzyna). Autko jest stabilne i bezpieczne, ale trzeba polubić jego dość

diesel 150-200km na wygodnym zawieszeniu

czolem szukam w miare ladnego autka 4d z dieslem 150-200km, na wygodnym zawieszeniu na razie mam - merc c 220cdi - ok 170k czyli nieco drogo - chrysler sebring - tani ale brzydki - od biedy volvo s60 ze stara buda niestety czy szanowni forumowicze poleca cos ciekawego?

Opłaca się...?

zapoznania się z tym samochodem więc proszę o opinię. Przedstawcię również opinię na temat silnika 170cdi. Gdybym jednak kupował zamówiłbym sobie sportowe zawieszenie, czy z takim zawieszeniem nie przewróci Mi się na zakręcie. Pozdrawiam Marcel

Re: Mój własny raport awaryjności

1. fiat 127p - secondhand - po wypadku, zawieszenie, półosie, rdza 2. 4- Fiaty 126p (żony) - przebiegi po 10-20tys.km bez usterek, opróćz ogólnie znanych problemów z rozruchem zima, zapłonem, luzy zaworów itd 3. VW Passat 1,6 trurbodiesel 1983 - nowy - 6-lat uzywania, 170tys.km - 1- usterka

Re: al9 jak zwykle

przemyślane, dobre jakościowo, wygodne, ciche i > przyjemne w prowadzeniu. To JEST mercedes. > mam na temat tego auta jakąś wiedzę > Ty - żadnej > eot > al Mój sąsiad ma A 170 CDI (pierwszej generacji). Jedyna rzecz godna uwagi w tym samochodzie - to silnik. Komfort porównywalny z wozem

Wrażenia z jazdy nową A-Klasą Mercedesa

Z racji polskiej premiery nowej A Klasy wybrałem się do salonu i przejechałem testowym autkiem A 200 CDI wersji Elegance. Samochód robi wrażenie z kilku powodów: - niższe zawieszenie i niżej ustawione fotele, nieco większe wymiary po wszystkich stronach (równiez więcej miejsca nad głową

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

Wiele się zgadza z moimi sposrzeżeniami, ale dołożę nieco o moim A 170 CDI Clasic(krótki) z lipca 2001: -przy 19 tyś. km musiałem wymienić łącznik stabiliztora w prawym przednim zawieszeniu ( stuki, łomot). ASO MERC pokrył koszty, pomimo upływu 60 dni po gwarancji. Dziękuję za to pięknie

Re: Mercedes klasy A

Ja posiadam A 170 CDI Long od 5 miesiecy. Przymierzalem sie do roznych innych samochodow (toyota corolla, peugeot 307 SW, astra kombi) ale ten byl najlepszy. Zaleta jego jest wprost niesamowita przestronnosc i mozliwosc rekonfiguracji wnetrza. Zalezalo mi na smochodzie nie za duzym a

Re: Mercedes-AMG C30 CDI

po prostu zawieszenie zestrojone dobrze a silnik jest wystarczajcy: Manufacturer Type HP Nm Vmax 0-100 km/h 80-120 km/h Hockenheim Abt-Audi TT-Limited 310 400 257 6 5,7 1.19,3 ABT-VW Bora V6 Kompressor 280 330 250 6,4 5,9 1.21,6 AC Schnitzer-BMW ACS3 C30 295 380 265 5,6 7,1 1.18,3 AC

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Ja miałem właśnie do wyboru Alfę 147 1,6 i A 160 (nie CDI) i wybrałem (jak się okazało bardzo dobrze) Mercedesa. Może i Alfa ma lepsze to i tamto, ale: silnik - jest o wiele bardziej paliwożerny zawieszenie - na naszych drogach szybko się rozsypie, a części hamulcowe są poniżej przeciętnej

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Faktem jest, że klasa A: 1. Dziwnie wygląda i siedzi sie w tym beznadziejnie (strasznie wysoko) 2. Ma kiepskie własności jezdne (zawieszenie) 3. Nie cieszy się jakością porównywalna do droższych modeli Merca (co wykazały dziennikarskie testy długodystansowe). Moim zdaniem - za około 90kPLN kupisz

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

przewracaly sie na widok losia,co w A-klasie bylo powodem zmian konstrukcyjnych zawieszenia oraz seryjnym montazem systemu ESP -elektroniczna podporka dla ulomnego zawieszenia. Pzdr.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

jezdni... nie pisz więcej w żadnej sprawie, o której nie masz zielonego pojęcia, nie masz pojęcia o fizyce, a oceniasz konstrukcje zawieszenia, wktórej jesteś klasie Tomku F.

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Faktem jest, że siedzi się wysoko, ale że jest to beznadziejne, to się nie zgodzę. Co do zawieszenia - twardawe, ale nie aż takie złe. Mi się ni dobrze jeździ i choć ESP czasem się włącza (szczególnie na mokrej nawierzchni) to nie uważam, żeby było to niebezpieczne. Classic i krótki nie kosztuje

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

wtedy Superb) najdroższą Skodę (Nie licze L&K)niż najtańszego Mercedesa. Co do Alfy to prosze te osoby które tego auta nie miały o nie wypowiadanie się. Mam Alfe 156, przejechane ma 104000km i zawieszenie sie nie rozpadło samochód jest bezawaryjny i nie mam z nim poblemów Pozdrawiam

Re: KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Gość portalu: M napisał(a): > zgodzę. Co do zawieszenia - twardawe, ale nie aż takie złe. Mi się ni dobrze > jeździ i choć ESP czasem się włącza (szczególnie na mokrej nawierzchni to nie > uważam, żeby było to niebezpieczne. zawieszenie moze w twoim odczuciu nie jest zle ale tu chodzi

Re: Mercedes B 170 - Pechowe geny

No wiec tak. Jestem jedna z pierwszych osob w Polsce ktora kupila ten samochod i szczerze nie rozumie dlaczego ktos opowiada takie brednie. Posiadam model 180 CDI z pakietem sportowym i jestem niesamowicie zadowolony z tego samochodu. Samochod jest bardzo dynamiczny i komfortowy. Jezdze nim od