a 180 cdi 2008

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Pomimo niekorzystnej passy nowych diesli w Europie, wysokoprężne motory wciąż doskonale sprzedają się na rynku wtórnym. Kierowcy doceniają ich walory użytkowe. To niskie zużycie oleju napędowego, wysoka dynamika jazdy, elastyczność i imponujący zasięg. Musimy się jednak liczyć z określonymi kosztami bieżącej eksploatacji, typowymi usterkami i naturalnym zużyciem skomplikowanych podzespołów. Niemniej, pośród tysięcy ogłoszeń z łatwością znajdziemy auta wyposażone w dopracowane jednostki, które przy odpowiednim użytkowaniu sprawują się niemal bezproblemowo.

Mercedes A W169 (2004 - 2012) - opinie Moto.pl

Drugie wydanie Mercedesa A jest dużo bardziej interesujące od strony użytkowej niż pierwsze. Ale też ma swoje wady i sporo kosztuje

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

W ostatniej dekadzie udział w rynku tradycyjnych segmentów wyraźnie spadł na rzecz wszechstronnych SUV-ów. Wyjątkiem od tej reguły jest klasa premium, gdzie wciąż stateczne czterodrzwiowe sedany cieszą się niesłabnącą popularnością - także na rynku wtórnym. Wśród używanych szczególnym zainteresowaniem cieszą się konkurujące ze sobą Audi A4 B7 i Mercedes klasy C W204. Sprawdzamy, jak sprawują się po kilkunastu latach użytkowania i co są w stanie zaoferować użytkownikowi.

Zobacz wideo

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

(136 KM), A7 [4Matic] 2.1 CDI (170 KM), A7 [4Matic] Wersje wyposażenia: Urban AMG Line Euro NCAP: 2012: 5 gw. (93%, 81%, 67%, 86%) Ceny: 92 100 zł - 186 600 zł Nasze testy: Mercedes A250 Sport | Test | Preludium do AMG Audi A3 vs. BMW serii 1 vs. Mercedes klasy A | Konfrontacja

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

To już trzecia odsłona naszego cyklu o SUV-ach. Tym razem przyglądamy się niezawodności tego typu samochodów. Pozostałe części cyklu przeczytacie tutaj: Skąd bierze się popularność SUV-ów Najpopularniejsze SUV-y w Polsce Zanim podejmiecie decyzję o kupnie SUV-a, warto zapoznać się z raportami

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

) poj. bag. (l) Alfa Romeo 147 1.9 JTD 1910 100 12,1 183 5,8 422 292/1042 Audi A3 II Sportback 1.9 TDI 1896 105 11,7 187 5,1 429 370/1120 BMW 118d 1995 122 10,0 201 5,7 423 330/1150 Mercedes B 180 CDI 1991 109 11,3

TOP 10 | Samochody na Dzień Kobiet

TOP 10 | Samochody na Dzień Kobiet

eleganckiego towarzysza na każdą pogodę. Na IS-a z 2,2-litrowym turbodieslem lub 2,5-litrowym benzyniakiem V6 wystarczy 80-90 tys. zł. Szczegóły ogłoszenia i więcej zdjęć: Lexus IS 2008 r. Lexus IS po faceliftingu Lexus IS - ogłoszenia Jaguar łączy tradycję angielskich limuzyn z nowoczesnością. Sportowa

Fabryczni tunerzy | AMG

Fabryczni tunerzy | AMG

, ale teraz nic nie jest takie proste. Większość modeli AMG ma silnik 5,5 l V8, ale w nazwie mają cyfry 63 lub 65 (wyjątek to SLK 55 AMG). Jak już mowa o cyfrach w nazwie, to sprawdźmy, jaka była najniższa, a jaka była najwyższa. Model C30 AMG CDI z 2001 roku wyposażony był w klekoczący silnik R5 o

Re: W coś tam, czyli jak nazywa się Mercedes?

Istnieje od poczatku roku 2009, 1.6 R4 kompressor o takiej samej mocy, czyli 156 KM, co produkowany do konca 2008 samochód o tej samej nazwie handlowej C 180 K 1.8 156KM. Co do wczesniejszych opisów, oznaczenie 500 silnika może oznaczac wersje 4.9 V8 306KM tak do ok. 2005 r, kiedy w W/V221

Re: Superb,Mondeo, C180

opchnięciu Jaguara nie ma do czego montować, a pieniądze > przecież weń włożono. Ciekawe spostrzeżenie. Może wcisną do Volvo? Ich 2.4 diesel robi w spodnie przy 3.0 TDI/3.0d/320CDI. O 335d już nawet nie wspominam (a przecież 2.7 też ma podwójne doładowanie i niewiele mniejszą pojemność, znowu