a 200 cdi rozrząd

Piotr Mokwiński

Sześciocylindrowe silniki, które nie boją się dużych przebiegów

Sześciocylindrowe silniki, które nie boją się dużych przebiegów

Na rynku wtórnym znajdziemy wiele wytrzymałych silników wysokoprężnych i benzynowych, niebojących się dużych przebiegów. Jeszcze dekadę temu wiele koncernów montowało sześciocylindrowe jednostki w autach segmentu D. Teraz to rzadkość. Podpowiadamy, na które warto zwrócić uwagę. Odpowiednio serwisowane silniki sześciocylindrowe odwdzięczają się stosunkowo wysoką trwałością. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni serwis - zdecydowanie częstsze wymiany oleju silnikowego niż zaleca to producent bądź komputer samochodu. Interwał wymian na poziomie 10-15 tysięcy kilometrów to doskonała profilaktyka. Niemniej, w takim przypadku trzeba też liczyć się z zauważalnie większymi kosztami bieżącej obsługi - większa ilość oleju, świec, skomplikowany napęd rozrządu i gorszy dostęp do silnika - to wszystko potęguje koszty.

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Zjawisko rosnącego zainteresowania SUV-ami opanowało nie tylko nowe modele, lecz również te z rynku wtórnego. Zadbane Toyota RAV4, Skoda Yeti czy Mazda CX-5 w kilka godzin znajdują nowego właściciela.

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

Dzięki zmianie generacji model W211 spod znaku trójramiennej gwiazdy wyraźnie potaniał na rynku wtórnym. W eksploatacji wciąż jest jednak bardzo drogi

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

), silniki benzynowe 2.0 16V 129 KM (C 180), 2.0 16V 163 KM (C 200), 2.6 V6 18V 170 KM (C 240), 3.2 V6 18V 218 KM (C 320), 3.2 V6 18V 354 KM (C 32 AMG, od lata 2000 r.), turbodiesle z zasilaniem common rail 2.1 16V 116 KM (C 200 CDI), 2.7 20V (C 270 CDI); 2001, wiosna - wersja kombi (Touring), nowy

Fabryczni tunerzy | AMG

Fabryczni tunerzy | AMG

, ale teraz nic nie jest takie proste. Większość modeli AMG ma silnik 5,5 l V8, ale w nazwie mają cyfry 63 lub 65 (wyjątek to SLK 55 AMG). Jak już mowa o cyfrach w nazwie, to sprawdźmy, jaka była najniższa, a jaka była najwyższa. Model C30 AMG CDI z 2001 roku wyposażony był w klekoczący silnik R5 o

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

od modeli Blue Efficiency z silnikiem o tej samej pojemności. Dla przykładu E350 CDI BlueEfficiency (195 kW) kosztuje 239 500 zł, a E350 BlueTEC (155 kW) 249 000 zł. Nissan: Pure Drive- emisja mniej, niż 140 g CO2/km,- opony o niskich oporach toczenia,- dłuższe przełożenia skrzyni biegów

Romet Z 125 - polski klon Chińczyka

Romet Z 125 - polski klon Chińczyka

również szprychowane koła, zwykła lampa i styl prostego, klasycznego motocykla. Za to jak pozwalamy sobie na futurystyczne elementy stylistyczne, to powinno się je stosować konsekwentnie. Pozytywnie zaskakuje wyposażenie tablicy wskaźników, a liczniki Rometa śmiało mogą być tak nazwane. Rzadko kiedy w tak

Konfrontacje: Chrysler 300C/PT Cruiser

Czekałem na tę chwilę. Nie bez obaw. Znam tylko cztery osobowe diesle do 200 tys. zł, które nie drażnią odgłosem: jeden szwedzki i trzy japońskie. Żadnego niemieckiego, a tym bardziej amerykańskiego. Było prawie pewne, że produkowane w Austrii amerykańskie auto z niemieckim dieslem nie zachwyci

Re: bmw e46 2.3Ci czy Mercedes C klasse (W203) 2.

Na BMW się nie znam to się nie wypowiem (zresztą podoba mi się tylko e36) a co do w203 jesli ma być ekonomicznie to szukaj 2,2 typ OM646, najlepiej po lifcie. Przed liftem był OM611 też jest dobry ale delikatnie słabszy (143 km vs 150). Odpuść sobie 200cdi, to też 2,2 tylko o obniżonej mocy 116

Re: do znawców marek

Loyezoo prawda pewnie leży po środku. Mojej żony w203, którego posiada od nowości, nic nie gryzie, rdzy brak ale ponieważ to 200k musiałem wymienić łańcuch rozrządu + koła zębate przy około 180 kilo przebiegu i tu się zgodzę, że MB dał plamę. Mój 220 cdi dobija do 500 kilo km i pojawił się jeden