a 3 2.0 fsi opinie

Dariusz Dobosz

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Piątą generację przebojowego kompaktu Volkswagena łączy z poprzednikiem jedynie kształt nadwozia. Reszta to same nowości, tworzące zupełnie inne, dużo ciekawsze auto

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Planujesz zakup pięcioletniego kompaktu, ale zastanawiasz się, który ma największy bagażnik, albo najlepsze przyspieszenie? Zobacz nasze zestawienie i znajdź swojego faworyta

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

Większość producentów w tym segmencie aut szuka teraz przestrzeni - kompakty rosną, upodobniają się do minivanów lub wręcz już nimi są. To najpopularniejsze teraz nadwozia - także w klasie kompaktowej.

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

Selespeed - od 94 800 zł Audi A3 2.0 FSI/2.0 TDI Ambiente A3 to jedyne w teście auto dostępne tylko z 3-drzwiowym nadwoziem. Pięciodrzwiowy Sportback czeka już, by jeszcze lepiej rywalizować z Alfą 147 i nowym BMW serii 1. Wizytówką firmy z Ingolstadt pozostaje wysoki poziom wykończenia i ergonomii wnętrza

Czy warto czekać

dieslem) ręczna skrzynia 6-biegowa, a opcjonalnie - przekładnie automatyczna oraz 6-stopniowa preselekcyjna. W przyszłości VW planuje wprowadzenie czterech innych jednostek - w tym 1.4 FSI, 2.0 FSI i bardzo oszczędnej 1.9 SDI. Oficjalnie nie wiadomo, jaki silnik przewidziano do sportowej odmiany Golfa V

Audi TT Roadster

w Wielkiej Brytanii z pewnością będzie nań znacznie więcej chętnych, tym bardziej że TT w wersji coupé po czerwcowej prezentacji zebrało bardzo dobre opinie. Prasa brytyjska rozpisywała się o nim w samych superlatywach, niemieccy dziennikarze chwalili aluminiowo-stalową konstrukcję i kształt

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

paskudztwo - jbl25. - Jesienią dostała mi się na 3 dni testu czarna Octavia Stuletnia Edyszyn ;) 2.0 FSI z mechaniczną skrzynią. Wykręciłem nią około 2000 km. Wóz wspominam ciepło, ale bez jakichś wielkich emocji. Ot, zwyczajny, sympatyczny, dobry samochód dokraszony jubileuszowymi detalami, jak na mój gust

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

kupić nową? Test Skody Octavii Combi Historia modelu 2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4

Rynek motoryzacyjny po wejściu do Unii Europejskiej

obowiązywać w maju. Te ostatnie są niższe. Subaru Impreza 2.0 GX sedan obecnie kosztuje 25 000 euro, a od maja - 20 000 euro. Ponadto na polskim rynku pojawią się także auta, których do tej pory - z powodu wysokiego cła - nie opłacało się sprowadzać, np. Suzuki Alto bądź Liana. Z zakupem rodowitego japończyka

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

- nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień - premiera VW Golfa V AWARYJNOŚĆ Golf IV okazał się

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień - premiera VW Golfa VAWARYJNOŚĆGolf

Skoda Octavia - Czeskie rachowanie vol. 2.0: 3 Octavie - 3 paliwa - test porównawczy

gazem - 10 l. Toroidalny zbiornik LPG o pojemności 45 l, umieszczony w miejscu koła zapasowego pod podłogą bagażnika, pozwala przejechać 400-450 km. Dynamiczna jazda w trudnych warunkach i przy dużym obciążeniu auta (3 osoby i bagaż) skraca jednak ten dystans do mniej więcej 350 km, a to oznacza zużycie

Re: Volkswagen pragnie Alfy Romeo

zacząłem jeździć, 48k stan licznika, dorzucone około 35k) 3. VW Jetta, 1.6 FSI beznyzna 115KM, 2007 (3 lata jak zacząłem jeździć, 68k stan licznika, dorzucone 40k) 4. Ford Mondeo 2.0 TDCI diesel, 2008 (2 lata jak zacząlem jeździć, 77l stan licznika, dorzucone 35k) Japońce praktycznie zero awaryjności (W

Re: Ibiza 2006

waskes29 napisał: > Prawie najmocniejszy pomijaca fakt ze ja naliczylem prawie 10 mocniejszych > silnikoww tym 250 konny(czyli ponad 100% mocniejszy) i 5 slabszych. Mówimy o tym samym golfie? Dane ze strony vw; 1.4 - 75km 1.4 fsi - 90km 1.6 - 102km 1.6 fsi - 115km 2.0fsi - 150km

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

uliczki, o podobnej porze dnia, przy zbliżonym natężeniu ruchu, przy takim samym łagodnym stylu jazdy. Na trasie jest już znacznie lepiej, ale bez sensacji. :/ 2.0 FSI uzyskuje 7,3-7,8 l/100 km (Octavia), jadąc w przeciętnych warunkach drogowych i nie świrując. Jadąc jak papamobile, na niskich

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

względu na pewne prowadzenie się samochodu wydawał się zbyteczny, ale w tej klasie jego brak to poważny minus." Także co test to opinia. Podobnie jest z Passatem - w jednym uwazaja go za brzydki, w innym ladny, w jednym silik 2.0 FSI jest elastyczny i dynamiczny w innym mulowaty. To tylko

Re: Dwieście czeskich koni - Skoda Octavia RS Com

. Diabli wiedzą gdzie podziały się te prawdziwe "Wysokie Obroty". A Skoda, jak to Skoda... Jesienią dostała mi się na 3 dni testu czarna Octavia Stuletnia Edyszyn ;) 2.0 FSI z mechaniczną skrzynią. Wykręciłem nią około 2000 km. Wóz wspominam ciepło, ale bez jakichś wielkich emocji. Ot

Silniki z zapłonem iskrowym - wtrysk bezpośredni

km, - pewien wzrost mocy np. w 2,0 z PSA z 136 KM do 140 KM (aż o 3% !!!), - zwrost ekologiczności. Padały hasła typu: HPi (PSA), JTS (Fiat/AR/Lancia), FSi (VW) itd. itp. Z perspektywy tych trzech lat proszę o ocenę tego rozwiązania oraz o info na jaką skalę stosowane są te rozwiązania i jak się

Re: przesiadka z diesla na benzyne

turbo (2 litry 200 KM - moment 300 Nm od 1800 obr) to samo nowe punto 1.6T w lagunie juz jest 2.0T w vectrze tez w c klasie nowej ma byc 2 litrowy kompresor o mocy ponad 220 KM w nowej alfie romeo 157 ma byc 2.0 JTS turbo o mocy 313 KM i kolosalnym momencie 360 Nm - kto chcacy osiagow zwroci wtedy

Re: To samochody tej samej klasy

opiniami użytkowników, a nie ludzi którzy przejechali danym autem 3km...). A dlaczego uważam że dane testy są nieoiektywne? Np. osłabia mnie jak widzę w teście cenę nowego Passata 2.0 FSI na poziomie 85-90tys. i w tym samym teście cenę Accorda czy Mazdy 6 z podobnymi silnikami na poziomie 95tys. Każdy

Re: Audi A3 1.6

- niewielka roznica, a cenowo duzo drozej (ok. 10 tysiecy, poprawcie mnie jak sie myle). fajniejszy juz 2.0 fsi, nie mowiac o 2.0tfsi. ale to oczywiscie zupelnie inna polka cenowa. powaznie sie zastanow czy chcesz wydac tak duze pieniadze na tak slabe autko. i nie sluchaj opinii, ze 1.6 w A4 jest

2.0 FSI 150 KM.

próbnej passatem z tym silnikiem,jechałem dziś 2.0 TDI i muszę przyznać,że jest naprawdę o.k.Zdecydowałem się na passata,bo spełnia wszystkie moje założenia,natomiast zastanawiam się czy przy przebiegach ok. 700 km. w miesiącu+jakieś sporadyczne dalsze wypady ma sens poszukiwanie samochodu z TDI i