a 3 quattro

Martin Śliwa

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 3 | Koszty i eksploatacja

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 3 | Koszty i eksploatacja

W kolejnej odsłonie testu miesiąca przyjrzymy się m.in. ile kosztuje nowe Audi A3

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 3 | Koszty i eksploatacja

W kolejnej odsłonie testu miesiąca przyjrzymy się m.in. ile kosztuje nowe Audi A3

Przednionapędowe Audi A8

W europejskich salonach lada dzień pojawi się przednionapędowe Audi A8, zasilane 3-litrowym turbodieslem. Od swoich braci z napędem quattro będzie bardziej oszczędne i... tańsze

Zobacz wideo

Ile można zaoszczędzić na SUV-ie klasy premium? Sprawdzamy na przykładzie nowego Audi Q5

Ile można zaoszczędzić na SUV-ie klasy premium? Sprawdzamy na przykładzie nowego Audi Q5

Ile trzeba zapłacić za dużego SUV-a klasy premium? Przegląd oferty postanowiliśmy rozpocząć od oszczędnego diesla. Za nowe, gotowe do odbioru od ręki Audi Q5 z silnikiem 2.0 TDI o mocy 163 KM, napędem quattro, automatem i wieloma opcjami dodatkowymi (np. pakiet S, Audi smartphone Interface czy 3

Ile tak naprawdę kosztuje flagowy SUV klasy premium?

Ile tak naprawdę kosztuje flagowy SUV klasy premium?

gamie flagowego SUV-a jest oczywiście sportowe SQ7, ale my przyjrzymy się jednej z najlepiej wyposażonych Q7 50 TDI quattro, jakie można kupić w Polsce. 50 TDI oznacza 3-litrowy silnik TDI o mocy 286 KM. Rozpędza on SUV-a do 100 km/h w 6,3 s (prędkość maksymalna to 241 km/h), a przy tym zadowala się 6,6

Audi Q3 - prześwietlamy cennik

Audi Q3 - prześwietlamy cennik

Odświeżone Audi Q3 mierzy 4,39 m długości, 1,83 m szerokości i 1,59 m wysokości, a rozstaw osi wynosi 2,60 m.  Standardowa pojemność bagażnika to 460 l, ale po złożeniu oparć zwiększa się do 1365 l. Wersja po face-liftingu różni się przede wszystkim projektem osłony chłodnicy i reflektorami

Audi pracuje nad topowym modelem Q8. Znamy pierwsze szczegóły

Audi pracuje nad topowym modelem Q8. Znamy pierwsze szczegóły

Kluczowym elementem w wyglądzie Audi Q8 jest monumentalny front składający się z chłodnicy w stylu single frame. Nowy model prezentuje się bardzo muskularnie, a wąskie, wydłużone i zwężające się światła sprawiają, że auto wygląda agresywnie. W stylistyce odnajdziemy także nawiązania do legendarnego

Audi Avus Quattro | Supersamochód, który nie trafił na drogi

Audi Avus Quattro | Supersamochód, który nie trafił na drogi

) wciśnięto silnik V8 o mocy 174 KM. Jednak konceptem Avus Quattro Audi udowodniło, że to była rozgrzewka, a inżynierowie z Ingolstadt na poważnie myślą o supersamochodzie. Spyder Quattro był "tylko" sportowy i szybki, Avus Quattro miał pokazać siłę w segmencie, dotąd zarezerwowanym dla marek

Audi A5 i A5 Sportback - prześwietlamy cennik

Audi A5 i A5 Sportback - prześwietlamy cennik

przednią oś, a opcjonalnie można zamówić jedną z dwóch wersji napędu quattro. Napęd na cztery koła quattro montowany jest seryjnie w zestawieniu z silnikiem 3.0 TDI o mocy 286 KM. Sześciobiegowa, manualna skrzynia biegów, siedmiostopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia automatyczna S tronic lub ośmiostopniowa

Kandydat w plebiscycie The Best of Moto.pl - Audi Q8

Kandydat w plebiscycie The Best of Moto.pl - Audi Q8

konfiguracji bagażnik pomieści ponad 600 l, ze złożonymi oparciami z tyłu, przestrzeń bagażowa kryjąca się pod potężną klapą bagażnika ma 1755 l. Wygląd zapowiada znakomite prowadzenie, a Q8 nie rozczaruje swojego kierowcy Napęd Audi Q8 wykorzystuje układ quattro przenoszący napęd w proporcji 40:60 (przód:tył

Nowe Audi Q8 - wiemy już wszystko

Nowe Audi Q8 - wiemy już wszystko

przednie koła. To poprawia stabilność na drodze. Ostatnią tajemnicą na temat Audi Q8 jest lista jednostek napędowych. Wiadomo tylko tyle, że auto będzie oferowane na początku z silnikami o pojemności 3 litrów z technologią mild hybrid. Silnik benzynowy zaoferuje 340 KM, a jednostki wysokoprężne 231 lub 286

Audi Q8 - stworzone, by imponować

Audi Q8 - stworzone, by imponować

cztery koła quattro, automatyczną skrzynię biegów tiptronic oraz 48-woltowy układ elektryczny „mild hybrid”. Z czasem do oferty dołączy słabsza wersja silnika 3.0 TDI (231 KM) oraz benzynowa V-szóstka o pojemności 3 litrów i mocy 340 KM.

Audi Q8 2018 - cennik. Nowy SUV już w Polsce, znamy pierwsze ceny

Audi Q8 2018 - cennik. Nowy SUV już w Polsce, znamy pierwsze ceny

cztery koła quattro, automatyczną skrzynię biegów tiptronic oraz 48-woltowy układ elektryczny „mild hybrid”. Z czasem do oferty dołączy słabsza wersja silnika 3.0 TDI (231 KM) oraz benzynowa V-szóstka o pojemności 3 litrów i mocy 340 KM. Niestety, na ceny pozostałych dwóch wersji silnikowych

Ulubione sportowe Audi Polaków to... | Wasz wybór

Ulubione sportowe Audi Polaków to... | Wasz wybór

biegów S tronic, a moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła (napęd quattro). Osiągi robią wrażenie i bardzo zbliżają Audi TT RS do supersamochodu R8. TT RS w wersji coupe potrzebuje do osiągnięcia pierwszej setki zaledwie 3,7 sekundy! Dla porównania, Audi R8 V10 do osiągnięcia pierwszej setki

Stephan Winkelmann już nie będzie szefem Lamborghini

Stephan Winkelmann już nie będzie szefem Lamborghini

Już niedługo pięć Huracanów Od 15 marca 2016 roku nowym szefem Quattro GmbH będzie Stephan Winkelmann. Na stanowisku zastąpi Heinza Hollerwegera, który przechodzi na emeryturę po 40, "pełnych sukcesów" latach w Audi. "Z jego nieocenionym doświadczeniem ponad 11 lat szefowania

Kandydat w plebiscycie The Best of Moto.pl - Audi A1

Kandydat w plebiscycie The Best of Moto.pl - Audi A1

quattro), a także do samochodów sportowych. Wyjątkowy styl nowego A1 został podkreślony szerokimi możliwościami personalizacji. Każdy będzie mógł zaprojektować swoje wymarzone auto dzięki 11 kolorom lakieru, kontrastowemu dachowi, kilku wzorom obręczy kół (od 15 do 18 cali) i 3 liniom wyposażenia, które

Nowe Audi A4 - prześwietlamy cennik

Nowe Audi A4 - prześwietlamy cennik

silnik 1.4 TFSI oferujący moc 150 KM. Oprócz tego w ofercie znajdziemy jednostkę 2.0 TFSI dostępną w dwóch odmianach: 190 i 252 KM. Mocniejsza wersja jest dostępna z napędem quattro. W cenniku nie mogło zabraknąć silnika 2.0 TDI, który występuje w wersji 150 i 190-konnej. Wszystkie silniki można zamówić

Tesla Model X 60D | W "przystępnej" cenie

Tesla Model X 60D | W "przystępnej" cenie

- system Autopilota - 2 500 dolarów ZOBACZ TAKŻE: Tesla Model 3 | Najważniejsze premiera ostatnich lat INNE LINKI: Tesla wystartuje w Pikes Peak Wideo | Starsza pani kontra Autopilot Tesli Audi e-tron quattro | SUV przyszłości zaprojektowany przez Polaka

Nadjeżdża Audi Q5 Hybrid quattro

Nadjeżdża Audi Q5 Hybrid quattro

przekładnią. Efekt? 245 KM, 480 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 7,1 s, prędkość maksymalna 225 km/h oraz obietnica średniego zużycia paliwa na poziomie 6,9 l/100 km. Niemcy szczycą się jednak czymś więcej. Audi Q5 Hybrid quattro potrafi pokonać 3 kilometry z prędkością do 60 km/h i rozpędzić się

Audi Q2 | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjne

Audi Q2 | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjne

na przednią oś. Zmieni się to, gdy do palety dołączą topowe 2.0 TFSI i 2.0 TDI, w których standardem będzie napęd quattro. W przyszłości bazowym motorem będzie 1-litrowe, 3-cylindrowe TFSI. Najmniejszy crossover Audi mierzy 4,19 m długości, 2,6 m rozstawu osi, 1,99 m szerokości i 1,51 m wysokości

24h Le Mans | Audi z nocną zmianą

24h Le Mans | Audi z nocną zmianą

. Bernhard/Hartley/Webber (Porsche) 3.23,157 min. 2. Dumas/Jani/Lieb (Porsche) 3.23,928 min. 3. Nakajima/Sarrazin/Wurz (Toyota) 3.25,313 min. 4. Buemi/Davidson/Lapierre (Toyota) 3.25,410 min. 5. Fässler/Lotterer/Tréluyer (Audi R18 e-tron quattro) 3.26,388 min. 6. Albuquerque/Bonanomi

BMW serii 7 | Ceny w Polsce | Drożej od konkurencji

BMW serii 7 | Ceny w Polsce | Drożej od konkurencji

naciśnięciu przycisku zaparkować swoje BMW automatycznie, bez udziału kierowcy. Stereotypy o tym, że kobiety nie potrafią parkować można sobie schować między książki. Pod maską pozostaną silniki 6 i 8 cylindrowe. Ile trzeba zapłacić za nową "siódemkę"?  Najmniej kosztuje 3 litrowy diesel o

Audi A4 świętuje

Audi A4 świętuje

) zadebiutowała w 2008 roku.Audi produkuje model A4 od 1994 roku w fabryce w Ingolsatdt (wersje: sedan, Avant, Allroad oraz S4), a od 2007 roku także w Neckarsulm (tylko sedany).msob, źródło: AudiKtórą generację Audi 80/A4 uważasz za najlepszą?Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro - TESTAudi A4 - ogłoszenia

Nowe BMW X3 w salonach. Znamy ceny niemieckiego SUV-a

Bawarski SUV zadebiutował w 2003 roku. Dwie pierwsze generacje X3 zyskały spore uznanie klientów, a łączna sprzedaż przekroczyła 1,5 mln egzemplarzy. Trzecia odsłona oznaczona kodem G01 jest już dostępna w polskich salonach. Podstawowy model wyceniono na 188 tys. zł. Tyle zapłacimy za wersję

Ferdinand Piëch | Co mu zawdzięczamy?

następca konceptu Spyder Quattro. Już Spyder wydawał się bardzo szybkim autem - w niski, opływowy, świetny aerodynamicznie i lekki samochód (dzięki nowoczesnym materiałom ważył tylko 1100 kg) wciśnięto silnik V8 o mocy 174 KM. Jednak konceptem Avus Quattro Audi udowodniło, że to była rozgrzewka, a

Testujemy Audi RS3 Limousine. Wyjątkowy prezent urodzinowy

Ingolstadt. Dzięki temu RS3 pozwoliło mi cieszyć się 400 KM, a przy okazji mnie nie zabiło. Choć przy dynamicznych przyspieszeniach na pierwszych biegach trzeba być czujnym i gotowym na lekką kontrę. Przez większość czasu quattro tak świetnie trzyma auto w ryzach, że czujesz się jakbyś jechał po torach. To

Prototypy | Audi RS3 Sedan szaleje na Nurburgringu

wyposażone w napęd Quattro i siedmobiegową, dwusprzęgłową skrzynię biegów. Kierowca będzie mógł zmieniać biegi manetkami przy kierownicy. Ekipa z Ingolstadt nie przewiduje tradycyjnej ręcznej skrzyni w swoim sedanie. Osiągi? Według pierwszych doniesień z Bawarii, możemy się spodziewać przyspieszenia do

Salon Genewa 2016 | Audi zapowiada crossovera | Czas na Q1?

będzie zbudowane na skróconej platformie MQB. Standardem ma być napęd na przednią oś, ale w opcjach nie zabraknie napędu quattro. Na więcej informacji czekamy do Salonu Samochodowego w Genewie. Ten rusza już 3 marca. AKTUALIZACJA 16.02.2016 Audi wypuściło pierwszym film z nowym crossoverem (Q1 albo Q2

Tuning | Audi RS3 B&B | Mocniejsze niż Porsche 911 GT3 RS

. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,3 sekundy, a prędkość maksymalna to 300 km/h. ZOBACZ TAKŻE: Złoty Rolls-Royce Wraith | Zła strona tuningu INNE LINKI Nowe Audi A1 dopiero za dwa lata Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka Audi e-tron quattro | SUV przyszłości

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI - niech oznaczenia Cię nie zmylą

mechanicznych przekazującym moment obrotowy na cztery koła. Stały napęd quattro został do dziś. Podobnie jak imponujące gabaryty atrakcyjnie opakowane. A6 Avant ma aż 494 centymetry długości, 189 szerokości i 147 wysokości. W standardzie występuje z LED-owymi reflektorami, choć zdecydowanie warto dopłacić do

Moda na youngtimery. Czy warto kupić BMW E30, Mercedesa 190 lub Audi 80?

cieszy się druga generacja BMW serii 3 - E30 produkowana przez dwanaście lat (1982-1994). Klienci mieli do dyspozycji dwu i czterodrzwiowego sedana, niezbyt funkcjonalne kombi, klasyczny kabriolet z tekstylnym poszyciem dachu, a także nietypowe połączenie sedana i kabrioletu - Cabrio Baur. Foremne

Brazylia zza kierownicy | Wideo

Przemierzać Brazylię za kierownicą Audi R8 Spyder? Poniższy film pokazuje, że jest to jak najbardziej możliwe. Nas jednak bardziej urzekły piękne zdjęcia. Zapraszamy do obejrzenia wideo i jego oceny w sondażu. Audi R8 Spyder V10 w Brazylii   Marcin Lewandowski Quattro

Audi A6 - wygląda znajomo, ale to całkiem nowe auto

kierowcy zastąpił analogowe wskaźniki i ma 12,3 cala. Zamiast standardowych pokręteł zawiadujących automatyczną klimatyzacją regulowaną w dwóch lub czterech strefach, pojawił się 8,6-calowy ekran. Nad nim umieszczono 10,1-calowy wyświetlacz obsługujący wszelkie pokładowe urządzenia. Reaguje na dotyk, a

Nadciąga Audi R8 ze słabszym silnikiem

Audi SQ7 TDI | Potęga Diesla Sercem najsłabszego Audi R8 w gamie ma być silnik V6. To wiemy już od dłuższego czasu. Teraz pojawiły się informacje, że Audi najprawdopodobniej zdecyduje się na 3-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę TFSI. Będzie to konstrukcja bardzo zbliżona do silnika, jaki

Test Audi RS4 2.9 TFSI 450 KM - mniejszy silnik wyszedł mu na dobre?

: Audi A8 L 55 TFSI quattro - test. Warto było czekać Podczas jazdy w normalnych warunkach drogowych, komputer sterujący napędem quattro przydziela 40% momentu obrotowego na przednią oś, a 60% na tylną. W zależności od uślizgu kół jednostka sterująca jest w stanie przekazać do 85% momentu na oś przednią

Nowe Audi RS4 Avant - zastrzyk adrenaliny w eleganckim garniturze

sporej dopłaty. W standardzie dostaniemy natomiast potężnych rozmiarów grill z oznaczeniem modelu i napisem quattro, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich (20 cali w opcji), poszerzone o 3 cm nadkola i dwie potężne, niezależne końcówki układu wydechowego. Uwagę zwracają również czarne lusterka i relingi, a

Audi pracuje nad modelem mniejszym od A1

mierzy dokładnie 3 980 mm). Nie znamy jeszcze nazwy małego mieszczucha, ale ochrzczenie go mianem A0 jest bardzo mało prawdopodobne. Technologicznie nowe Audi powinno być spokrewnione z trójką koncernowych braci-maluchów. Chodzi tu o trojaczki: Volkswagen up!, Seat Mii oraz Skoda Citigo. Małe Audi

Audi A5 po liftingu

manualną lub siedmiobiegową S tronic.Przy napędzie quattro rodzina A5 w połączeniu z przekładnią S tronic wykorzystuje środkowy mechanizm różnicowy z kołem koronowym i selektywnym sterowaniem momentami dla każdego koła. Ten mechaniczny podzespół przekazuje większość momentu na tylne koła, a w razie

24h Le Mans | Ciekawe fakty o zwycięskim Audi

24h Le Mans | Porsche gratuluje Audi i zespołowi Regulamin przyznawał Audi R18 e-tron quattro znacznie mniej paliwa niż rok temu. Stąd inżynierowie z Ingolstadt postanowili oszczędzać energię przy pomocy ultra techniki: zoptymalizowanej aerodynamiki, zmniejszonego o 45 kg ciężaru samochodu

MINI Countryman | Ceny w Polsce | Droższy niż poprzednik

Polski cennik nowego MINI Countryman otwiera 111 800 zł. Za te pieniądze dostaniemy crossovera wyposażonego w benzynowy, 3-cylindrowy silnik MINI TwinPower Turbo 1.5 o mocy 136 KM sparowany z 6-biegową ręczną skrzynią biegów. W bazowej wersji Countryman to oczywiście przednionapędówka. Do napędu

Wiemy, ile kosztuje nowe Audi A8. Dwie V-szóstki na start

Już od dzisiaj wszystkie polskie salony Audi rozpoczęły przyjmowanie zamówień na nowe Audi A8. Flagowa limuzyna z Ingolstadt debiutuje na rynku z dwoma silnikami V6 o pojemności 3 litrów. Propozycja benzynowa będzie miała 340 KM, a jednostka wysokoprężna - 286 KM. Moc trafia na wszystkie cztery

Infiniti QX30 | Ceny w Polsce | Tańszy niż konkurenci

wydatek minimum 158 278 zł, a druga - 180 157 zł. Z czasem do oferty dołączą kolejne wersje silnikowe i wyposażeniowe. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdą się m.in.: system audio Bose (3 911 zł), okno dachowe z elektryczną osłoną przeciwsłoneczną (4 141 zł) czy kosztujący 2 628 zł pakiet Cafe Teak

Nowe Audi A5 | Dążenie do perfekcji

, wyciągniętych prosto z muzeum Audi. Wśród wystawionych klasyków można było podziwiać choćby Audi 100 Coupe S, Audi Quattro, DKW Monza, 1000 SP Coupe czy Audi Sport Quattro. Znalazło się też miejsce dla dwóch nowszych aut - pierwszych generacji TT oraz A5. Szybko okazało się, że cała ta plejada sportowych modeli

Opinie Moto.pl: Audi Q8 - trzecia "ósemka" w ofercie. Jeździliśmy najbardziej prestiżowym SUV-em Audi

benzynowa V-szóstka o pojemności 3 l i mocy 340 KM. Przyjemność z jazdy na najwyższym poziomie Audi Q8 jeździ jak każde nowe Audi bez dopisku S albo RS, a więc pod każdym względem bardzo dobrze. Porządnie. Wysokoprężny silnik jest świetnie wyciszony, bez problemu potrafi rozpędzić SUV-a, a jeżeli nie

Mean Metal Motors M-Zero | Indyjskie pragnienia

Alfa Romeo 4C Spider | Nareszcie oficjalnie Wymyślony przeszło ćwierć wieku temu system gospodarki zakłada, że projektowaniem ma zajmować się wysoko wykwalifikowana kadra w krajach rozwiniętych, a produkowaniem mniej wykształcona w biedniejszych. Abstrahując od skuteczności takiego modelu wiele

AMZ Grimsel | 1,5 sekundy do setki

Audi e-tron quattro | SUV przyszłości zaprojektowany przez Polaka Ekipa studentów z uniwersytetu ETH w Zurychu i Lucernie zbudowała w ramach akademickiego klubu AMZ samochód elektryczny, który wystawiono dwa lata temu w zmaganiach "Formula Student". Jest to konkurs przeznaczony dla

Salon Paryż 2014 | Audi TT Sportbaack concept | Mnożenie bytów

. Rozstaw osi to 2,63 m. Pojazd koncepcyjny jest dłuższy od seryjnego TT o 29 cm, a rozstaw osi zwiększył się o 12 cm. Samochód jest również o 6 cm szerszy, ale za to o 3 cm niższy. Audi TT - sprawdź ogłoszenia Sportbacka, tak jak nowe TT Coupe, wyposażono w cyfrowy zestaw wskaźników Audi virtual cockpit

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

. Estetycznie narysowane nadwozie w żadnej odmianie nie wzbudza emocji, za wyjątkiem topowej wariacji RS4. Auto można było wzbogacić biksenonowymi reflektorami, a także 19-calowymi obręczami ze stopów lekkich. We wnętrzu spotkamy typowy dla Audi ład, jakość wykonania i ergonomię. Wysokiej jakości tworzywa oraz

Opinie Moto.pl: Audi A7 55 TFSI - Technologiczna rewolucja

sznytu. Standardowym wyposażeniem są reflektory LED i tylne lampy LED (na których podczas otwierania i zamykania pojazdu wyświetlana jest efektowna animacja). Mała rzecz, a cieszy. Porównując wymiary zewnętrze poszczególnych modeli z portfolio Audi widać, że nowe Audi A7 jest dłuższe od A6 o 3 cm i

Oto nowe Audi A8, czyli "przyszłość luksusowych samochodów"

Nowe Audi A8 mierzy 5 172 mm długości, 1 945 mm szerokości i 1 473 mm wysokości. Rozstaw osi to 2 998 mm. W przedłużonej wersji A8L rozstaw osi wynosi 3 128 mm, a długość - 5 302 mm. Stylistyka nowego Audi A8 nie jest dużą niespodzianką. Całkiem sporo ujawniły przedpremierowe zdjęcia-teasery, poza

Nowe Audi A6 2018 - wrażenia z jazdy

. zł. Nowe Audi A6 2018 – wersje silnikowe W pierwszym okresie sprzedaży producent zdecydował się wprowadzić do oferty wersje 50 TDI Quattro (diesel) i 55 TFSI Quattro (silnik benzynowy), obie napędzane przez jednostki sześciocylindrowe o pojemności 3 l, przy czym silnik Diesla rozwija moc

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

system sterowania multimediami MMI, nawigację, komputer pokładowy, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, skórzaną tapicerkę, wydajne nagłośnienie, a także panoramiczne okno dachowe z otwieraną przednią częścią. Napęd na przednią lub obie osie Na niektórych rynkach bazowe odmiany wyposażone były

Piękny Range Rover Velar wyceniony! Droższy od Jaguara

wyjściowo 159 200 zł (2.0 TDI 150 KM), a z napędem quattro i automatem - 192 200 zł (2.0 TDI 190 KM). Z kolei, ponad 5-metrowe Audi Q7 dostępne jest od razu z 3 litrową V-szóstką (3.0 TDI 218 KM) i wyceniono je na 277 000 zł. BMW X3 z automatem i xDrive kosztuje 182 500 zł (Benzyna 2.0 184 KM), a flagowe X5

Mercedes GLC | Ceny w Polsce | Dobrze skalkulowana oferta

rzut oka konkurenci wydają się być tańsi, ale w porównywalnych wersjach okazują się być drożsi lub na bardzo zbliżonym poziomie cenowym. Poza tym Mercedes ma dodatkową przewagę - efekt nowości. Ceny wybranych modeli konkurencji: Audi Q5 2.0 TDI quattro (190 KM, s tronic) - 179 200 zł BMW X3 X3

Nowe Audi TT i TTS | Pierwsza jazda | Z myślą o kierowcy

kg mniej w porównaniu z drugą generacją. Już w poprzednim modelu zastosowano karoserię z aluminium i stali, teraz udoskonalono kompozycję materiałową. Widać tu ewolucję, a nie rewolucję. Wirtualna rzeczywistość Ta z kolei czeka nas w kabinie. Na skierowanej w stronę kierowcy desce rozdzielczej nie

FIA WEC 2015 | Sezon na wytrzymałość

okrążeń 2. Dumas/Jani/Lieb (F/CH/D), Porsche 919 Hybrid, 4,610 s straty 3. Davidson/Buemi/Nakajima (GB/CH/J), Toyota TS040 Hybrid, 14,816 s straty 4. Wurz/Sarrazin/Conway (A/F/GB), Toyota TS040 Hybrid, 1 okrążenie straty 5. Di Grassi/Duval/Jarvis (BRA/F/GB), Audi R18 e-tron quattro, 4 okrążenia straty Na

Jaguar F-Pace | Ceny w Polsce | Pierwszy SUV Jaguara od 199 tys. zł

Jaguara będzie wyposażony w 5-letnią gwarancję i 3-letni pakiet serwisowy bez limitu kilometrów. » Używany Jaguar - oferty na polskim rynku Nowy SUV zostanie oficjalnie zaprezentowany polskiej publiczności na przyszłorocznych targach Poznań Motorshow. Pierwsze egzemplarze wjadą do salonów w kwietniu

Funkcjonalny nie znaczy brzydki. Samochody, które dobrze wyglądają i dojadą dalej

, turbodoładowana jednostka SKYACTIV-G 2.5T o mocy 250 KM i 420 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który współpracuje z 6-biegowym automatem. To w połączeniu z powszechną opinią o niezawodności Mazd daje mocnego konkurenta do rozważenia przy zakupie kolejnego SUV-a. Wnętrze jest przestronne. Nawet bardzo wysokie

Audi A1 przeszło facelifting | Zmiany, które znamy

TFSI generuje 231 KM i 370 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu 100 km/h pojawia się na liczniku po niespełna 6 sekundach, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.Takie osiągi możliwe są także dzięki temu, że S1 wyposażono w stały napęd na cztery koła - quattro. Audi A1 może być obute w felgi w rozmiarze

Audi Tradition | Plany na 2014 rok

. Do najcenniejszych eksponatów należy Audi Typ C, dzięki któremu w roku 1914 marka po raz trzeci z rzędu zdobyła puchar alpejski, oraz samochód wyścigowy Auto Union Typ A, który zadebiutował równo 80 lat temu i już przy pierwszym starcie ustanowił trzy rekordy świata. Szczególną gratką wystawy jest

Audi A3 2.0 TDI Limousine | Pierwsza jazda | Techniczna aktualizacja

silnikiem benzynowym (1.0 l, 115 KM) trzeba zapłacić 98 200 zł natomiast za najtańszego diesla (1,6 l, 110 KM) 109 700 zł. Topowe A3 Sportback (2,0 TDI, 150 KM, quattro) to wydatek minimum 128 900 zł. Cennik A3 Limousine otwiera kwota 101 200 zł (1,0 l, 115 KM), a zamyka 131 900 zł (2,0 TDI, 150 KM, quattro

BMW 520d - test. Klasa wyższa w oszczędnym wydaniu

pokład drewnianymi lub aluminiowymi dekorami. Przyjemna w dotyku skóra zdobi boczki drzwiowe, fotele, a także fragmenty deski rozdzielczej. Centralną część kokpitu delikatnie zwrócono w stronę kierowcy, co ma nawiązywać modeli z przełomu lat 80. i 90. Wzorem serii 7, tak i tu mamy do dyspozycji aż 3

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

nadwozie skrywa komfortową kabinę dla dwojga - tylne fotele należy traktować wyłącznie awaryjnie. Trudno się do nich dostać, a miejsca brakuje przed nogami, nad głowami i na wysokości barków. Jakość wykonania Audi jest bardzo wysoka, podobnie jak poziom wyposażenia dodatkowego mocniejszych wersji

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 1 | Nadwozie i wnętrze

się w 2003 roku. Druga generacja (8P) pojawiła się w 2003 roku. Była drugim modelem po VW Touranie zbudowanym w koncernie Volkswagena na płycie podłogowej Golfa V (platforma A). Poza wersją 3- i 5-drzwiową, nazwaną od tej generacji Sportback, pojawiło się A3 Cabrio (od stycznia 2008 r.). Wersja 8P

Salon Paryż 2014 | Audi TT i TTS Roadster

mm), węższy (-10 mm) i niższy (-3 mm) od poprzednika. Jedynym istotnym dla przestronności wymiarem, jaki uległ zwiększeniu jest rozstaw osi (+37 mm), do 2,505 m. Bagażnik mieści 280 litrów bagażu (coupe: 305 l). W konstrukcji dachu wykorzystano stopy magnezu, aluminium i komponenty z tworzyw

Audi R18 | Superhybryda na podbój Le Mans 2016

Audi uda się w 2016 roku odzyskać koronę, którą w tegorocznym 24-godzinnym Le Mans zabrała im ekipa Porsche (Earl Bamber, Nick Randy oraz Nico Hulkenberg)? Wiemy, że obie marki Volkswagena zdecydowały się w tym sezonie wystawić w Le Mans nie 3, a tylko 2 samochody. Wszystko przez cięcie kosztów. fot

FIA WEC | Porsche zgarnia najważniejsze tytuły sezonu 2015

Sakhir (Bahrajn) 1. Dumas/Jani/Lieb (FR/CH/DE), Porsche 919 Hybrid, 199 okrążeń 2. Fässler/Lotterer/Tréluyer (CH/DE/FR), Audi R18 e-tron quattro, + 1:25,310 min 3. Wurz/Sarrazin/Conway (AT/FR/GB), Toyota TS040 Hybrid, -3 okrążenia 4. Davidson/Buemi/Nakajima (GB/CH/JP), Toyota TS040 Hybrid

Salon Genewa 2015 | Audi Prologue Avant Concept | Spojrzenie w przyszłość

moc 353 KM, a elektryczny, zintegrowany ośmiostopniową skrzynią tiptronic - 100 kW (134 KM). Maksymalna moc systemowa wynosi 455 KM, a moment obrotowy to 750 Nm. Napęd przenoszony jest na cztery koła (quattro). Samochód pokazowy jest w stanie przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,1 sekundy i rozpędzić się

Moto.pl zaprasza na wystawę Auto Nostalgia 2014

Klasę S Coupe na tle poprzednich historycznych modeli 2. Porsche prezentuje najnowszą 911-tkę w wersji Targa i wszystkie poprzedniczki tego kultowego modelu. 3. Premiera dwóch replik CWS-a, pierwszego auta polskiej konstrukcji 4. Fiat 125p Monte Carlo 1600 - jedyne auto w Polsce, który przejechał 10

BMW 1 M Coupe kontra Audi RS3 w starciu na "ćwiartkę" | Wideo

Obejrzyj galerię zdjęć BMW 1 M CoupePrzypomnijmy, że serce BMW 1 M Coupe to 3-litrowy motor R6 z dwiema turbosprężarkami. Moc 335 koni osiąga przy 5900 obr./min, a maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dysponuje w zakresie 1500-4500 obr./min. Funkcja overboost umożliwia chwilowe podniesienie tego

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

300 zł. Za 211 000 zł wyjedziemy z salonu A-szóstką z tym samym silnikiem, ale uzbrojonym w dwusprzęgłową skrzynię S tronic i napęd na cztery koła quattro. Model z topowym, wspomaganym kompresorem benzyniakiem 3.0 TFSI o mocy 300 koni, przekładnią S tronic oraz napędem quattro to wydatek 240 100 zł

Audi A6 Allroad Quattro po raz trzeci

Dieslem w trzech wersjach mocy.TEST: Audi A6 3.0 TDI QuattroSilnik benzynowy TFSI ma 3 litry pojemności, bezpośredni wtrysk paliwa i doładowanie (kompresor). Moc osiągana przez tę jednostkę to 310 KM, a moment obrotowy wynosi 440 Nm. Te liczby zapewniają więcej niż przyzwoite osiągi auta. Przyspieszenie

Infiniti Q50S 3.0t | Test | Teatr jednego aktora

pełni kosztujące minimum 299 990 zł S4 (3.0 354 KM i napęd quattro). W Mercedesie podobną moc oferuje C 43 AMG 4MATIC (3.0 367 KM), które wyceniono w sedanie na 277 600 zł. W salonie BMW szukając około 400-konnej serii 3 jesteśmy skazani na supersportowe M3 (3.0 431 KM). A to wydatek minimum 370 700 zł

Classic Moto Show 2014 | Klasyka w Krakowie

, którym startował słynny Rauno Aaltonen. Do rajdowych okazów można było zaliczyć także replikę B-grupowego Audi Quattro czy słynną Sierrę Mariana Bublewicza. Klasyczne Mercedesy na Starym Rynku w Poznaniu Redakcja Magazynu Classicauto przywiozła w tym roku do Krakowa jeden z siedmiu fabrycznych

Audi A3 obchodzi dwudzieste urodziny

; - podkreśla prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. "Dwie dekady Audi A3 - a za nimi praca wysoko wykwalifikowanej załogi. Bez niej, tak ogromy sukces nie byłby możliwy." Swym sportowym charakterem, doskonałej jakości wykończeniem i opcjonalnym napędem na cztery koła quattro

Paryż 2010 | Ekologia nie zabija motoryzacji

O kryzysie nikt już nie pamięta. Oczywiście każdy ma na stoisku auta z niską emisją CO2, napędzane prądem i te hybrydowe, ale coraz silniejszą grupę stanowią auta sportowe. Nowy trend reprezentowały takie samochody, jak Lamborghini Sesto Elemento czy Audi Quattro Concept. Co ciekawe, na targach

Lustrzane R8 - prawie jak Avus

Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h i

Audi wygrało rajd aut elektrycznych

Audi Q5 Hybrid quattro od 53 700 euro Rajd samochodów elektrycznych odbywa się ramach Silvretta Classic rozgrywanego już po raz czternasty. Od zeszłego roku towarzyszy mu rywalizacja współczesnych samochodów wyposażonych w napęd elektryczny. W zeszłym roku wygrało ją Audi R8 e-tron. W ciągu trzech

Poradnik | Funkcjonalne kombi 4x4 za 20 tysięcy złotych

szyby, tempomat, niezłe nagłośnienie, a czasem też skórzaną tapicerkę i szyberdach. Niestety, szóstka cierpi na typową przypadłość aut tego producenta - korozję nadwozia. Na rynku wtórnym trudno o egzemplarz nieskorodowany, lub taki, który nie przeszedł kuracji u lakiernika. Tego problemu nie da się

Honda Civic Type-R | Ceny w Polsce | Skromne informacje

dysponuje mocą maksymalną 310 KM uzyskiwaną przy 6500 obr./min., a maksymalny moment obrotowy 400 Nm jest dostępny już od 2500 obr./min. Wyposażone w dwulitrowy silnik benzynowy i-VTEC Turbo auto rozwija prędkość maksymalną 270 km/h, przyspieszając do setki w 5,7 sekundy. Pokonując nim pętlę niezwykle

Audi SQ5 TDI plus | Test | Połączyć wodę z ogniem

Nowe Audi A5 | Dążenie do perfekcji "Czysty" i oszczędny - to nie najlepsza wizytówka dla silnika, który powędrował pod maskę samochodu mającego dostarczać sportowych emocji. A takie z założenia są diesle. Niedawna afera z udziałem Volkswagena pokazała jednak, że te założenia mają

24h Le Mans z Moto.pl | Relacja NA ŻYWO

zakrętów w tym słynną kompilacje Porsche Curves czy Terte Rouge. Rekordzistą okrążenia Circuit de la Sarthe do wczorajszych kwalifikacji był Loic Duval w Peugeot 908 HDi FAP, który uzyskał czas 3:19.074. Wczoraj rekord okrążenia, uzyskując czas 3:16.887, poprawił Neel Jani w Porsche 919 Hybrid. Główne

Im się nie udało, czyli nieudane ataki na klasę premium

GTI. Do tego V8 otrzymało napęd quattro, manualne i automatyczne skrzynie biegów oraz bogate wyposażenie: pamięć ustawień foteli i lusterek, automatyczne przestawianie lusterek podczas cofania, podgrzewane zamki drzwi i poduszki powietrzne. W 1990 roku do oferty dołączyła wersja przedłużona, a w

Nowe szaty Audi A4

proc. Klienci w Europie będą mieli dziesięć jednostek do wyboru, w tym sześć turbodiesli i cztery jednostki benzynowe. Listę otwiera 120-konne TFSI o pojemności 1,8 litra, a zamyka potężne 3-litrowe V6 TSI o mocy 333 KM, napędzające Audi S4. Sześciostopniowa skrzynia ręczna będzie standardem w wersji

Audi A4 Avant 2.0 TDI | Test | Komfort ponad wszystko

Audi A3 Sportback e-tron | Pierwszy kontakt | Prekursor Duży bagażnik, dużo miejsca w kabinie - tego oczekuje się, gdy do salonu idzie się po kombi. W Audi tego nie uświadczymy. Rozstaw osi i wielkość kufra jest prawie identyczna jak u głównych konkurentów (BMW serii 3 i Mercedes klasy C), ale

Audi inwestuje i rośnie w siłę

pracy. Wręcz przeciwnie, Audi zamierza zainwestować w rozbudowę swoich fabryk w Niemczech (Ingolstadt i Neckarsulm), na Węgrzech (Gyor) i w Chinach (Foshan).»> Audi A4 Quattro - dobry samochód ze świetnym napędem «<

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 80-te

wielu nowinkom technicznym, w owych czasach model ten uznawany był za przełomowy. W chwili rynkowego debiutu w 1984 roku, Audi Sport quattro było najdroższym niemieckim samochodem produkowanym seryjnie - kosztowało 195 tys. marek, czyli dwukrotnie więcej niż Porsche Carrera Turbo. Pojazd na trwałe

Salon Genewa 2013 | Audi Q3 RS

wysokości, ale masa własna wynosi aż 1730 kg. Audi tak zaprojektowało silnik, żeby gang przypominał pięciocylindrowe konstrukcje tej firmy z lat 80. Pomaga w tym kolejność zapłonu: 1-2-4-5-3. Silnik współpracuje z siedmiobiegową skrzynią S-Tronic, a kierowca ma do dyspozycji system Launch Control. W

Najlepsze auta sportowe lat 80.

jego układ napędowy na próbę zastosowano w Audi 80. Znaczna poprawa warunków trakcyjnych przekonała Niemców do zbudowania nowego modelu, zaoptrzonego w napęd quattro. Do 1986 roku wykorzystywał on centralny mechanizm różnicowy z przekładnią stożkową, a później centralny mechanizm różnicowy typu Torsen

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

Czterdziestolatek | Urodziny Volkswagena Polo W ostatnich latach palma pierwszeństwa w kategorii szukania niszy w niszy należy się BMW. Wchodząc do salonu widzimy kilka odmian serii 3, kilka odmian serii 4, jak również X3 lub jego odmianę X4, oraz wariację na temat X5, czyli X6. Być może jest to

Sierpniowy numer Auto Motor i Sport

. Suzuki SX4 wydoroślało i zdrożało 35 | Dla faceta. Ma wdzięk kloca, ale w terenie dużo potrafi - Pajero Sport 36 | Kompakt Mazdy. Nowa Mazda 3 na drodze jest świetna, a 6-biegową skrzynię ma jedną z najlepszych na rynku 38 | Nowy początek. Dotąd kariery nie zrobiła. Po 2 latach Chevrolet

Baur, Binz i Bitter - Co im zawdzięczamy?

limitowanePoza tym Baur wytwarzał wiele innych modeli albo w całości, albo w częściach. To właśnie dzięki tej firmie dostaliśmy BMW 700 LS Coupé, Audi Quattro i Sport Quattro, a także kilka modeli DKW, Panharda, Lancii, Forda, Opla i Maybacha (tego przedwojennego, prawdziwego, a nie tego nowobogackiego z

Genewa 2009

Alfa Romeo 159 z nowymi silnikami Alfa Romeo Mi.To GTA Artega GT Roadster Aston Martin Lagonda Aston DBS Volante Aston Martin V12 Vantage Audi A4 Allroad quattro Audi A5/S5 cabrio Audi R8 V10 Audi TT RS Bentley Continental Supersports BMW 5 GT Bugatti

VW Touareg | Pierwsza jazda | Luksusowy hit

Na początek banał: większość kierowców SUV-ów nigdy nie zjeżdża z asfaltów. Dla inżynierów z Wolfsburga wyświechtany frazes stał się jednak mantrą. Cel był jasny - stworzyć dużego i wygodnego SUV-a, który przede wszystkim będzie dobrze prowadził się na autostradzie. A co, jeśli ktoś i tak zechce

Top 5 | Używane z czy bez 4x4?

Mówimy o modelu B6, czyli tym produkowanym między 2001 a 2008 rokiem (wciąż go można kupić jako Seata Exeo). Wpadły nam w oko sedany z 2002 roku, z turbodieslem 1,9 l TDI 130 KM. Ten bez napędu 4x4 kosztuje 24,4 tys. zł (przebieg 179 tys. km), a ten wyposażony w słynne quattro i przebiegiem 150 tys

Wystartował IAA Frankfurt 2013

zgromadziła wtedy rekordową liczbę 560 tys. widzów. Od tej pory odbywa się tam co dwa lata, nierzadko przyciągając ponad milion odwiedzających. W roku 1965 pojawili się na niej producenci aut z Japonii, a w 1981 po raz pierwszy hasło wystawy dotyczyło oszczędzania paliwa. 10 lat później rozdzielono pokazy aut

Gwiazdy genewskich salonów

1975 - Peugeot 604 1977 - Porsche 928 1978 - Toyota Starlet 1980 - Audi Quattro 1981 - Volkswagen Scirocco 1982 - Bentley Mulsanne Turbo 1983 - Audi 100 1985 - Lancia Y10 1986 - Volvo 480 1991 - BWM serii 3 1992 - Renault Safrane 1993 - Ford Mondeo 1993 - Citroen

Mini R8 już w drodze

jednak wersja na prąd z czterema silnikami elektrycznymi o łącznej mocy 300 KM. Dużo bardziej imponujący jest jednak maksymalny moment obrotowy, który wynosi 4 500 Nm. Osobne silniki na każde koło dają nowe możliwości w sterowaniu napędem. Słowo quattro może nabrać zupełnie innego znaczenia. Ważące 470

24h Le Mans | Wielka trójka szykuje się do boju

Porsche 919 Hybrid | Gotowy na Le Mans Audi w pełni wykorzystało możliwość testów torowych przed rozgrywanym na "Circuit des 24 Heures" dwudziestoczterogodzinnym wyścigiem w Le Mans. Trzy egzemplarze R18 e-tron quattro, w 284 okrążeniach pokonały w sumie 3870 kilometrów

Nowe kabriolety od Audi

benzynowe i dwa diesle. Wśród diesli będą to dwa warianty w układzie V6 - 190-konny o pojemności 2,7 litra i 240-konny o pojemności 3 litrów. Silniki benzynowe będą zaczynać się od 160-konnego 1.8 TSI, a kończyć na 333-konnej nowej jednostce 3.0 TSI. Ten zupełnie nowy silnik (pierwszy TSI wyposażony w

Quattro

Chyba z powodu nadmiaru podobnych wątków mój został olany :) Podejmuję więc ostatnią próbę w nowym-jak nie to trudno. Jeśli idzie o Mach3 to przeważają ochy i achy--a krytykuje się przede wsz cenę a gdy przechodzimy do Quattro robi sie ciekawiej przeczytałem sporo forów w necie i

AUDI A4 3.0 QUATTRO

Światna jest!!!Kocham Audi!Moim zdaniem robią najlepsze auta na świecie, a kolejna generacja A4 tylko to potwierdza.Najlepsza jakość ( Bmw,Mercedes się chowają ), świetne silniki, układ jezdny ( szczególnie quattro ) i technika! Najlepsze auto w klasie. A S4 to już kosmos!To dopiero maszyna!

AUDI A6 3.0 QUATTRO

Kwintesencja limuzyny klasy średniej wyższej!!! Świetna jakość, doskonałe silniki, idealnie pasujący napęd Quattro do tej wersji. Moim zdaniem najlepsza limuzyna w swojej klasie. Samochód dla seniorów – „Merc” – się chowa. Konkurentem z prawdziwego zdarzenia jest

MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Różne oszołomskie firmy z Azji powinny na przykładzie tego wozu uczyć się robienia prawdziwych samochodów.

A6 3.0 TDi quattro

232PS. Miał ktos? Buda jak buda, w zasadzie chodzi mi o sam silnik. Sprawdza sie to? Czy sypie jak prawie kazdy szlamojad? Auto nie dla mnie, ktos z rodziny zainteresowany jest kupnem (napalony jak szczerbaty na suchary he he)

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: vonNogaj napisał(a): > Witam, > > Jaki z A3 3,2 Quattro bazowy model??? Nie bazowy, ale A3 to wejściowy model dla Audi, pominąwszy A2. > Czy pisząc o tym wózku, że to "krewniak Skody" masz na myśli powiązania firm, > czy rzeczywiste rozwiązania

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Witam, Jaki z A3 3,2 Quattro bazowy model??? Czy pisząc o tym wózku, że to "krewniak Skody" masz na myśli powiązania firm, czy rzeczywiste rozwiązania konstrukcyjne. Pytam z ciekawości. Cóż, szczerze mówiąc mnie trochę ten Haldex w takim samochodzie rozczarował. Po Quattro spodziewałbym

A3 a nie a4

> Nie wiem skad wytrzasnales ta cene. bo z konfiguratora Audi: > Audi A4 2.0 TFSI 200 KM (147 kW)quattro, 6 biegów - PLN 158850.00 i do tego z > rawdziwym quatro a nie syfnym hadexem jak w A3. Umiesz rozroznic liczbe 3 od 4? ile kosztuje a3 2.0T quattro, raz jeszcze

A3 sportback 2.0T quattro - ile kosztuje???

a propos tego watku forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=24105084 Jest juz cena za 2.0T a ile bedzie kosztowal taki quattro? W poniedzialek sie przypatrzylem, stoi taki na Saskiej Kepie 2.0T quattro. Ile

Re: A6 3.0 TDi quattro

buhahaha, ale bezedyury powyżej wypisują :) napęd quattro jest pancerny, a rozrząd, jak pokazał jeden wyżej, na łańcuchu.

Spalanie w a6, 3,2 quattro.

Witam! 1. Audi A6 3,2 FSI Quattro z 2004 roku z multitronikiem nie istnieje (tylko tiptroniki), więc ten problem sam się rozwiązał. 2. Nie marudź, są wiarygodne źródła uwzględniające wielu użytkowników, znacznie lepsze niż jednostkowe doświadczenie, np

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

audi to fajna firma ale jest samochody z dobrym prowadzeniem maja niewiele wspolnego:) A3 z superciezkim silnikiem z przodu zostanie objechane przez, chociazby, "oszolomska" impreze czy lancera. Hahaha nie moge:))))

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: Rafal napisał(a): > V8 to sie chyba jednak nie zmiesci pod maske. Z ledwoscia im sie udalo w A4, > ktore jednak jest wieksze. Ja widziałem poprzednie Polo z 4.2 V8. W A4 silnik z powodu Torsena jest przed przednią osią, w A3 ustawione poprzecznie V8 się zmieści

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

> Baz przesady. A3 to podstawowy model Audi. Jakoś trzeba zarabiać, a > pokrewieństwo z Golfem wyklucza Torsen. Co racja to racja. Ale mimo wszystko szkoda. Napiszę: Nie kupię go bo nie ma prawdziwego napędu 4x4 tylko jakąś pretezę. Zawsze to będzie lepiej wyglądało niż: Nie kupię

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

audi bmw i mercedes to 3 ktora robi najlepsze auta na swiecie ipomyslec ze wojne przegrali hehe

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: buhaha napisał(a): > A3 z superciezkim silnikiem z przodu zostanie objechane przez, > chociazby, "oszolomska" impreze czy lancera wlasnie o tym pisalem.mam VR6 to wiem. jednak z 4x4 powinno byc lepiej

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Mały kawał solidnej stali. Jak dla mnie to trudno znaleźć jakieś słabe punkty. Co będzie w S3?

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Zalezy jak zdefiniowac najlepsze. 1. Niezawodnosc (awaryjnosc) Samochod, ktory nie jedzie, przestaje byc samochodem, a staje sie kupa zelastwa. Tu wygralyby marki japonskie. 2. Jesli za kryterium przyjac osiagi (i pochodne), to jednak chyba Ferrari, czy Porsche. 3. Luksus: Bentley

Re: A6 3.0 TDi quattro

Tak myslalem... To ma byc quattro + tiptronic...z tym pierwszym raczej nie powinno byc problemow, ale z tym drugim? auto z '07, ok 60kkm...

Re: A6 3.0 TDi quattro

nie nie, jego cena to ok 30tys EURO... co z tym quattro nie tak? kolega ma to cos w A4 '97, ok 300kkm i nie narzeka...

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

V8 to sie chyba jednak nie zmiesci pod maske. Z ledwoscia im sie udalo w A4, ktore jednak jest wieksze. Podejrzewam, ze wloza zmodernizowane 2.7 biturbo, ktore jest pod maska niektorych A6 i Allroadow. Nie sadze, by byli w stanie wsadzic 3.2T, bo jednak jest potrzebne miejsce na

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

> 2.7T wyciskalo 250 koni, 250 to z palcem w d... 1.8T moze miec bez problemu 225 KM w starym S3 2.7T to pewnie mozna spokojnie podkrecic bez duzej utraty zywotnosci do 350-400 KM

Re: A6 3.0 TDi quattro

Pierwszy raz slysze zeby quattro bylo awaryjne i drogie w eksploatacji. Wrecz przeciwnie to bardzo trwaly naped i to akurat nie sprawia problemow Moim zdaniem najrozsadniejszy wybor do tego samochodu to 2.0TFSI

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

jeszce nikt nie widzial nowej Bory wiec nie moge ci odpowiedziec a te zdjecia to tylko photochopy. jesli chodzi o japonce to wcale nie jestem zachwycony ich bezawaryjnoscia bo napewno oto ci chodzi.mialem 94 altime,ojciec 96 sentra wiec mam pewne zdanie wyrobione. w tej chwili mysle

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

o kuzwa, cos mi sie popieprzylo. myslalem o a6. nie przeczytalem artykulu, a tylko spojrzalem i to zezowato na tytul watku. sorry -- darekk

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: vonNogaj napisał(a): > Czy pisząc o tym wózku, że to "krewniak Skody" masz na myśli powiązania firm, > czy rzeczywiste rozwiązania konstrukcyjne. Pytam z ciekawości. Czy też może to, że Skoda z Czech, a ten z Węgier?

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Audi rzeczywisice technologicznie jest dosc zaawansowane, ale placi za to duza zawodnoscia. A te "oszolomskie firmy z Azji" produkuja np. Subaru Impreza WRX czy Mitsubishi Lancer Evo czy np. Mazde RX-8 czy np. Nissana 350Z czy np. Acure NSX czy np. - no wlasnie - czy Toyota/Lexus ma jakis pojazd

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

...devote....takie pytanie...... Kupil bys nowa Bore czy japonca?........ Pytanie nie dotyczy drogich aut(audi a6 merc e bmw 5.....up).........

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

AUDI TO AUTO ZKLASĄ DLA LUDZI Z KLASĄ CO MAJĄ KASĘ. JESTTO BRYKA KTÓRA MA PZRESZŁOŚĆ, TO DIABEŁ Z PIEKLA RODEM KTORY KOHA ZRZERAĆ PALIWO I KASĘ NA NIE, A TERAZ TO DROGI WYDATEK JEŚLI LITR PALIWA KOSZTUJE PRZESZŁO 4 ZOLKI

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Będzie sportpack z tym motorem ? Bo 165K nawet za najlepszy kompakt na świecie to mimo wszystko dużo.

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

No ładne cacko. Co prawda Audi mi się nie podobają, ale przyznaję, że poza tym mało co można im zarzucić. Ale, tak na dobry początek jakiejś bardziej ożywionej dyskusji: Greenblack - czyżbyś się przeprosił z Haldexem? Bo do tej pory twierdziłeś, że to chłam i zakładają to tylko w tak badziewn

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

O ile pamietam to Audi modelem A6 zdobylo w USA renome najbardziej zawodnego samochodu luksusowego. Jeden z moich znajomych ma zlote A6 quattro 2.7 (bi-turbo?) model roku 2000 i sie od niego nasluchalem o tym jak sie ten samochod psuje i ile czasu spedza w serwisach zamiast jezdzic....

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

"Jest niczym nicpoń, łobuz z prestiżowego liceum. Inteligentny, modnie ubrany, dobrze wychowany, potrafiący znaleźć się w wytwornym towarzystwie. Dopiero potem odkrywasz, co to za typ. Nie chwali się swoją sprawnością, a mięśnie ma skrzętnie schowane pod ubraniem. Jedyne, co może wzbudzać

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

Gość portalu: vonNogaj napisał(a): > Greenblack - czyżbyś się przeprosił z Haldexem? Bo do tej pory twierdziłeś, że > to chłam i zakładają to tylko w tak badziewnych samochodach jak Volvo XC itp:- ) Nadal uważam, że to badziew, ale do bazowego modelu marki wystarczy, zwłaszcza

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

lolo271 napisał: > > Co do nowej Bora to podobno bedzie miala silniki o klase lepsze niz Golf!...... co to znaczy lepsze? Golf bedzie mial lepsze bo bedzie wersja GTI i moze jakies inne sportowe wersje.poza tym Golf jest priorytetem wiec bedzie napewno mial wieksza game silni

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

poprzednia generacja byla swietna (niestety prowadzilem na dluzszych dystansach tylko 1,8t i 2,4 tiptronic). ta nowa musi byc kapitalna. -- darekk

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

....Moze narescie watek o prawdziwych samochodach wiec dlatego zadalem ci takie pytanie.......... Szkoda ze "do golcow swiat nalezy" i trudno porozmawiac o dobrej bryce na tym forum.......... Co do nowej Bora to podobno bedzie miala silniki o klase lepsze niz Golf!...... Pozdrowienia. --

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

mam VR6 w swoim Bora wiec moge cos powiedziec.V6 w kompaktowym samochodzie ma swoje wady i zalety.najwazniejsza wada to ze jest ciezki przod.slabo nadaje sie to na krete drogi bo strasznie to "ora przodem " w zakretach.lepiej spisuje sie 1.8T bo jest lzejszy.wiem co mowie bo mam.V6 w duzym sam

Audi Allroad a A6 Avant quattro

)? Tak w ogole to wedlug Auto Motor und Sport Allroad wcale nie zginie, jak sie wydawalo po prezentacji Pikes Peaka. Bedzie nie tylko taka wersja A6 ale i A4 i A3.

Re: Audi A3 czy mazda3

Porownujac Mazde 3 2.0MZR do Audi 2.0TFSI bez zastanowienia wybieram Audi. Wersji 3.2 Quattro nie ma nawet z czym porownac.

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

quattro 2.7 (bi-turbo?) model > roku 2000 i sie od niego nasluchalem o tym jak sie ten > samochod psuje i ile czasu spedza w serwisach zamiast > jezdzic.... A kto kupuje podwójne turbo w takim samochodzie? Założę się, że jest to jego pierwszy wóz z turbiną i nie bardzo wie, jak się z nim

Re: A6 3.0 TDi quattro

chimera03 napisał: > Znajomy ma taka bez napedu 4x4 silnik juz raz wymienial Chciałeś zabłysnąć bajkopisarzu, a zrobiłeś z siebie idiotę: 3,0 TDI był zawsze oferowany z napędem 4x4. Tak to jest jak się próbuje bajki pisać na kolanie hehe. Następnym razem lepiej sie przygotuj

Re: A6 3.0 TDi quattro

> Reasumując, jak ktoś chce kupić taki wóz jako używany za 30 - 40 tys. pln to ni > ech przygotuje jeszcze z 50 tys. na naprawy i 100 tys. na serwisowanie. Odradza > m. 'czujny'... znowu lekow nie wziales.

Piłkarze Realu MAdryt też lubią quattro

Casillas Audi A6 2.5 TDI quattro 13 - Carlos Sánchez Audi A6 2.5 TDI quattro 25 - César Audi S4 Avant quattro Obrońcy: 2 - Míchel Salgado Audi S4 Avant quattro 3 - Roberto Carlos Audi S4 Avant quattro 4 - Rubén Audi TT 3.2 quattro 6 - Iván Helguera Audi S4

Re: A6 3.0 TDi quattro

Powinienem tu uściślić. Napęd quatro jest OK, zwłaszcza w nowych wozach i eksploatowanych na zachodzie europy. Mi chodzi o napęd w samochodzie używanym, eksploatowanym w Polsce. Na polskie drogi jest on delikatny, a naprawy koszmarnie, koszmarnie drogie. W samochodzie 8-10 mogą już zacząć się

Audi 3.2 DSG 0-200 32 s ??!! Słabiutko .

www.a3-quattro.de/a3quattroneu/daten.htm

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

A4, A6 i TT sprzedaja sie calkiem niezle. Reszte gamy biezacych produktow Audi w USA zobaczysz tutaj: autos.msn.com/browse/Audi.aspx

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

Tak jak Marek juz wspomnial to cos jest powaznie nie tak z A6 w USA... Jest to jeden z najgorszych samochodow (nie tylko w swojej klasie) pod wzgledem jakosci. Juz A4 sto razy pod tym wzgledem jest lepsze, ale tez jakoscia nie zadziwia.

Re: A6 3.0 TDi quattro

Silnik jest kapitalny ale....byl problem z rozrzadem (napinacze) a w tym silniku wymiana rozrzadu to 6-10tys zl Trzeba wyjac caly silnik poniewaz naped rozrzdu jest od strony grodzi. I jest tak skomplikowany ze nie kazdy mechanik to ogarnie

Re: A3 a nie a4

franek-b napisał: > > Nie wiem skad wytrzasnales ta cene. bo z konfiguratora Audi: > > Audi A4 2.0 TFSI 200 KM (147 kW)quattro, 6 biegów - PLN 158850.00 i do te > go z > > rawdziwym quatro a nie syfnym hadexem jak w A3. > > Umiesz rozroznic liczbe 3 od

Re: A6 3.0 TDi quattro

Znajomy ma taka bez napedu 4x4 silnik juz raz wymienial( nie pamietam co sie stalo ale wysokie koszty naprawy byly), kupil inny ktory sie okazal w gorszym stanie od pierwszego... czyli znowu wracamy do pierwszego i jednak go remontujemy :D. Wiem ze jak kupujesz uzywane to jak kota w worku ale co mu

Re: A6 3.0 TDi quattro

Jest dokładnie tak, jak dark13 pisze. Ja myślałem kiedyś o tym wozie z takim właśnie silnikiem, ale mądrzy i życzliwi mi ludzie ten samochód mi odradzili . Ze swojej strony dodam, że napęd quatro jest bardzo delikatny, średnio niezawodny POTWORNIE, POTWORNIE kosztowny w serwisowaniu. Reasumuj

Re: Quattro

ja mam twardy zarost-wiec faktycznie moze mi sie mach 3 szybciej tepic i skore tez wrazliwa ale glownie na szyi ciezko znalec cos wystarczajaco ostrego a jednoczesnie nieskorego do zacinan-- takie ciagniecie w obie strony jednoczesnie wychodzi z checi pogodzenia tego

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

Z ta jakoscia jest tragedia jak i w BMW. A te wszystkie testy, to tez jest gowno. Czemu zadko robia testy dlugo terminowe, takie naprzyklad do 100tys mil. I wtedy opisza jak takie autko sie sprawuje, co jest nie dobre, co powinno byc ulebszone, i jakie byly w nim problemy. Natomiast, takie

Re: A6 3.0 TDi quattro

Wszystko zalezy od przebiegu...ten sam rocznik - 07, przebiegi ok 200kkm, sa warte ok 15-16 tys euro...z przebiegami ok 50kkm - 2x wiecej...o czyms to swiadczy... jaki serwis torsena? co tam delikatnego? w Hummerze tez wystepuje i daje rade :)

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

Bezsprzecznie najwyższa jakość wykończenia i najlepsze materiały w tej klasie. Wspaniała cisza wewnątrz. Najlepsza technika AWD - Torsen. Tylko diesle trochę odstają. Następca ma mieć pneumatyczne zawieszenie. Pozdrawiam

A4 TFSI quattro vs alltrack

ile jest to gorsze od permanentnego 4x4) no i A4 2.0 TFSI. Plusy audi: osiagi, napęd, Minusy audi: zuzycie paliwa (ważne bo prywatnie jezdzę ze 3 tys msc a słuzbowo ze 4-5), nisko zawieszone (lubie dziurawe drogi 17tej kategorii), małe w srodku z tyłu i bagażnik nie poraża. Plusy vw: pojemność

Audi A5 Sportback - dosyć domysłów

3.0 TDI quattro w autach, których masa całkowita nie przekracza 2 ton, to POTĘGA.

R32 vs Audi A3 3.2 Quattro

No niestety nie moge porownac do Golfa R32 poniewaz nie widzialem tego Audi na oczy.W artykule pisze ze R32 buczy, prycha i rezonuje.Wydaje mi sie ze zle sie autor wyrazil. Jechalem R32 tylko raz i wydaje mi sie ze wydech jest nieco za glosny.Tzn na zewnatrz sluchajac jest SUPER ale podczas

Re: Audi Q3 - zmora Bawarii

@Gość: brachu > to juz nie quattro????? dlaczego? Bo to jest auto na bazie kompaktowego A3 vide Golf, a tam nigdy nie było torsena A co to jest Quattro? W A3 jest też Haldex a mimo to piszą, że jest to Quattro. Quattro to tylko slogan marketingowy i nie oznacza on żadnego super wynalazku tylko

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

Tylko znowu ten wiejski ledowy tuning. Nie ma szans na jakies normalne swiatla z przodu? Swiatla w LEDach w A4 to juz kompletna porazka.

Nowy silnik 3.0 V6 TDI debiutuje w A8

We Frankfurcie obok przednionapędowego A8 3.0 V6, zostanie pokazane A8 3.0 TDI quattro. Dane techniczne motoru nie są jeszcze znane. Pozdrawiam

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

A5 jest wg. mnie najpiękniejszym coupe w historii, A4 wygląda jak A5, ale jest praktyczniejsza, ciekawe jak będzie wyglądał kombiak... na pewno nie będzie już taki zgrabny jak tył nowej A4, do panów fotografów z gazety: za dużo zdjęć ze szczegółami, a za mało takich poglądowych pokazujących

Audi A4 3.2 FSI Quattro Tiptronic + bose + navi +

xenony + ...... itd. itp tinyurl.com/8ms6b >>>>>>>> W USA 45 000 $ ,a u nas wyszłoby około 92 000 $ .

Re: Oś napędzana w a6

Może mieć na przód, może quattro. Miała napis quattro pod 3.7? -- www.rubikkon.pl/

Audi A6 Avant 3.0TDi Quattro czy BMW 530d Kombi?

Szukam samochodu wygodnego, ekonomicznego (wg. mnie) i rodzinnego z dużym bagażnikiem. Przejrzałem już absolutnie wszystko i wyłoniłem dwóch kandydatów: 1) 2005+ Audi A6 Avant 3.0TDi Quattro 2) 2005+ BMW 530d Kombi (napęd na tylną oś) Audi podoba mi się najbardziej wizualnie, aczkolwiek BMW

Re: Quattro

country_grill napisała: > Ach, o golarki chodzi... matko, a mowia, ze kobiety to tylko o szmatach i > maseczkach... dajcie spokoj, to tylko golarki. Jak Ci pasuje, to kupuj, jak nie > to nie kupuj, po co Ci opinia innych? I tak kazdy ma swoje upodobania i > preferencje, co

Kupić A6?

3-letnie A6 2.8 Quattro Tipronic 40.000 km od dealera. Ile można dać, co o tym sądzicie, a może ktoś ma doświadczenia? (Nie interesują mnie aspekty dresiarskie).

Kupić A6?

3-letnie A6 2.8 Quattro Tipronic 40.000 km od dealera. Ile można dać, co o tym sądzicie, a może ktoś ma doświadczenia? (Nie interesują mnie aspekty dresiarskie).

MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

piekne autko w rzeczywistosci wyglada jeszcze lepiej dopracowany w kazdym calu wysoka jakosc wolałbym od beemki i merca a w dodatku tansze

Re: audi a6 3.0tdi czy audi a6 2.0tdi

Bez dwóch zdań: 3.0. Tego czy tego dwulitrowego w ogóle mozna dostać z quattro? Bo co to za Audi bez quattro? -- "Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations." George Orwell

Thorsen vs "Quattro"

Kolego, Quattro to nie inny typ przeniesienia napędy w stosunku do faktycznie, gó...anego, Haldexa, a jedynie nazwa marketingowa napędu na 4 koła. Nie piszmy więc głupot, bo z tego co się orientuję Audi już popełniło modele w wersji Quattro z owym paskudnym Haldexem właśnie :-/ Ogólnie kolega

Audi A4 Allround 2.0 TDI a BMW 3, 2.0D Xdrive

Jak wyzej AUDI A4 Allround Avant(to nowe!) z 2.0 TDI, 170 KM, quattro itd. itd. a BMW serii 3 Touring 2.0 D, 177 KM, Xdrive itd. itd. Co lepsze i dlaczego??? roznice, podobienstwa itd. Jak myslicie?

Re: Spalanie w a6, 3,2 quattro.

dzieki !!!! -- "Jeden doświadczony lekarz wart jest więcej niż stu wojowników" mail: snp1978@wp.pl

Re: Audi A6 3.0 TDI

bonzo_90 napisał: > Audi A6 to przepiękny wóz,szczególnie z silnikiem 3.0 TDI Quattro Chłopaku do lekcji, bo ojciec w dupe da!!!

A4 3.0 quattro tiptronic jest wykluczony?

Chyba tak, biorąc pod uwagę obecny pojazd Greenblacka i jego pochwały wobec wozów po lifingu :-) Ale dla porządku wrzucony.

Re: A4 3.0, 330i czy ST220

Jezeli masz brac 4x4 to tylko quattro z tego wyboru. A jezeli nie, to tylko 330 tylnonapedowa. Jednak to troche jest mocy, a juz w 2,5tdi czasami szarpie kierownica. A quattro - bez zarzutu. -- ;o?

Re: AUDI A3 (1996-2003)

www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/jazda-probna-audi-a4-2-7-v6-tdi-180km-23-08-06,1412.html 2004 Audi A6 3.0TDI www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/test-2004-audi-a6-3-0tdi,287.html 1998 Audi A4 Avant 2,8 Quattro LPG

Re: Audi A5

wowo5 napisał: > Kumpela niedawno kupila A4 2.0T Quattro. W zasadzie to nie chciala > tego Quattro ale jej powiedzieli, ze na auto z napedem na przod > trzeba czekac 3 miesiace (trzeba sprowadzic z Kalifornii) i > kosztowac bedzie tyle samo, a nawet nieco wiecej. Wiec

VW Golf R32 / Audi A3 Sback 3.2 quattro / BMW 130i

3 mocne kompakty BMW z napedem jedynie na tyl , Audi i VW 4x4 silniki o mocy 250KM BMW moc 265KM BMW lzejsze o niemal 200kg od Audi i VW osiagi tzn.: przyspieszenie, hamowanie, czasy slalomu, elastycznosc wszystkich aut niemal identyczne roznia sie ulamkami sekund jedynie zuzycie

Czy Audi A6 3.0 TDi Quattro pójdzie na opałowym ?

Bo nie chce byc frajer i kupowac u tych złodzieji na stacjach benzynowych . Aha i mam liczną rodzinę i muszę jakoś to utrzymac nie ??

Re: Lepsze bmw 3

Poza tym jezeli Audi A4 to tylko z Quattro. W USA 98% A4 jest sprzedawanych z Quattro. I nie z tym silnikiem. 2.0T o mocy 200KM to jest silnik, od ktorego warto zaczynac rozmowe. -- Niech patron automobilistow św Franciszek z Isuzu ma was w swojej opiece.