a 4 quattro

bs

Audi dla oszczędnych

Audi dla oszczędnych

W czasach wszechobecnego oszczędzania Audi postanowiło rozszerzyć paletę silników. Do gamy dostępnych dotąd w modelach Q5 oraz A4 Allroad Quattro dołączyły nowe, bardziej ekonomiczne jednostki

Nadjeżdża Audi Q5 Hybrid quattro

Osiągi silnika 6-cylindrowego przy apetycie 4-cylindrówki - tak Audi reklamuje Q5 Hybrid quattro. Auto pojawi się w salonach jeszcze w tym roku w cenie 53 700 euro

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. IV | Co Audi ma wspólnego z wojskiem?

Audi ma wieloletnie doświadczenie w budowie samochodów z napędem na cztery koła. W modelu Allroad zastosowano wariację na temat Quattro, czyli Quattro z technologią Ultra. Co napęd ten ma wspólnego z pojazdami wojskowymi?

Ulubione sportowe Audi Polaków to... | Wasz wybór

Ulubione sportowe Audi Polaków to... | Wasz wybór

biegów S tronic, a moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła (napęd quattro). Osiągi robią wrażenie i bardzo zbliżają Audi TT RS do supersamochodu R8. TT RS w wersji coupe potrzebuje do osiągnięcia pierwszej setki zaledwie 3,7 sekundy! Dla porównania, Audi R8 V10 do osiągnięcia pierwszej setki

Salon Detroit 2016 | Audi H-tron Quattro Concept | Czas wodoru

Salon Detroit 2016 | Audi H-tron Quattro Concept | Czas wodoru

Robert Lewandowski odebrał nowe auto Koncepcyjny H-tron quattro ma zaprezentować, jak wielki potencjał drzemie w ogniwach paliwowych. Pomarańczowy koncept ma elektryczny napęd, a źródłem energii jest wodór. Silniki elektryczne są dwa - jeden na przedniej osi o mocy 122 KM, a drugi, mocniejszy z

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. II | Pod maską

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. II | Pod maską

): 6,4 l/100 km Emisja CO2: 147 g CO2 na km Cennik otwiera: 198 900 zł Warto wspomnieć, że w benzynowym A4 Allroad dostępny jest nowy rodzaj napędu quattro o nazwie Ultra. To układ z mechanizmem Torsen, wyposażony w dwa sprzęgła. Za skrzynią biegów zastosowano sprzęgło wielopłytkowe, a przed tylną osią

Audi TT RS | Ceny w Polsce | Małe R8

Audi TT RS | Ceny w Polsce | Małe R8

2,5 litrów (R5 2.5 TFSI). Jego moc to okrągłe 400 KM i 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik współpracuje tylko i wyłącznie z dwusprzęgłową, 7-biegową skrzynią biegów S tronic, a moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła (napęd quattro). Osiągi robią wrażenie i bardzo zbliżają Audi TT RS

Audi A6 | Klasa premium w różnych wydaniach

Audi A6 | Klasa premium w różnych wydaniach

Dek Ceny Podobnie jak oferta silnikowa, również cennik Audi A6 Limousine jest bardzo rozpięty. Najtańsza benzynowa "A-szóstka" to wersja z ręczną skrzynią i silnikiem 1.8 TFSI. Ceny startują z poziomu 183 000 złotych . Za to 3.0 TFSI Quattro (333 KM) przyjdzie nam już zapłacić 261 500

Audi TT RS | Nowe plotki, prezentacja coraz bliżej

Audi TT RS | Nowe plotki, prezentacja coraz bliżej

maską małego, sportowego Audi ma pracować pięciocylindrowy, turbodoładowany benzyniak o pojemności 2,5 litrów (R5 2.5 TFSI). Moc ma wynieść 395 KM. Silnik będzie współpracował tylko i wyłącznie z dwusprzęgłową skrzynią biegów, a moc będzie przenoszona na wszystkie cztery koła (napęd quattro). Osiągi

Salon Frankfurt 2013 | Audi Sport quattro concept

Salon Frankfurt 2013 | Audi Sport quattro concept

na szczyt Pikes Peak w Kolorado. Nowe quattro ma łączyć w sobie bogatą tradycję z nowoczesnością. Auto jest rozwinięciem konceptu pokazanego trzy lata temu na wystawie w Paryżu. Sportowe coupe budzi emocje. Zwisy są krótkie, a proporcje wyważone. Wymiary pojazdu to: 4 602 mm długości. 1 964 mm

Salon Frankfurt 2013 | Audi nanuk quattro concept

Salon Frankfurt 2013 | Audi nanuk quattro concept

Audi nanuk quattro conceptPrzeznaczeniem samochodu nie jest wyłącznie tor wyścigowyW przededniu salonu we Frankfurcie Audi niespodziewanie zaprezentowało spektakularny koncept nanuk quattro o mocy aż 544 KM!W przededniu salonu we Frankfurcie Audi niespodziewanie zaprezentowało spektakularny koncept

Tesla Model X 60D | W "przystępnej" cenie

Tesla Model X 60D | W "przystępnej" cenie

. Praktycznie takimi samymi liczbami może się pochwalić Model X 75D. Mniejsze baterie w nowej Tesli oznaczają jednak zauważalnie niższy zasięg na jednym ładowaniu. W 75D to 381 km, a w bazowym 60D 320 km. Niższy zasięg wynagrodzi cena niższa o około 9 tysięcy dolarów . Tesla Model X 60D kosztuje 74 000 dolarów

Tuning | Audi RS3 B&B | Mocniejsze niż Porsche 911 GT3 RS

Tuning | Audi RS3 B&B | Mocniejsze niż Porsche 911 GT3 RS

. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,3 sekundy, a prędkość maksymalna to 300 km/h. ZOBACZ TAKŻE: Złoty Rolls-Royce Wraith | Zła strona tuningu INNE LINKI Nowe Audi A1 dopiero za dwa lata Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka Audi e-tron quattro | SUV przyszłości

Audi A3 Clubsport Quattro Concept | Zapowiedź RS3?

Audi A3 Clubsport Quattro Concept | Zapowiedź RS3?

Audi A3 Clubsport Quattro Concept Zapowiedź RS3? Audi pokazało pierwsze zdjęcia hardcorowej wersji Audi A3 nazwanej Clubsport Quattro Concept. Auto zostanie oficjalnie pokazane na zlocie w Woerthersee Audi pokazało dzisiaj pierwsze zdjęcia hardcorowej wersji Audi A3 nazwanej Clubsport Quattro

Audi A4 świętuje

Audi A4 świętuje

) zadebiutowała w 2008 roku.Audi produkuje model A4 od 1994 roku w fabryce w Ingolsatdt (wersje: sedan, Avant, Allroad oraz S4), a od 2007 roku także w Neckarsulm (tylko sedany).msob, źródło: AudiKtórą generację Audi 80/A4 uważasz za najlepszą?Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro - TESTAudi A4 - ogłoszenia

24h Le Mans | Audi z nocną zmianą

24h Le Mans | Audi z nocną zmianą

. Bernhard/Hartley/Webber (Porsche) 3.23,157 min. 2. Dumas/Jani/Lieb (Porsche) 3.23,928 min. 3. Nakajima/Sarrazin/Wurz (Toyota) 3.25,313 min. 4. Buemi/Davidson/Lapierre (Toyota) 3.25,410 min. 5. Fässler/Lotterer/Tréluyer (Audi R18 e-tron quattro) 3.26,388 min. 6. Albuquerque/Bonanomi

Wideo | Audi RS 7 Sportback ściga się z... windą

Wideo | Audi RS 7 Sportback ściga się z... windą

(obowiązkowy napęd quattro). Sprint od 0 do 100 km/h? Niecałe 4 sekundy. Jak na jego tle wypadła winda? Zobaczcie sami. Zobacz także: Audi RS 6 Avant i RS 7 Sportback Performance Continental ContiWinterCont... Dębica Frigo HP 215/55/R16 ... Nokian WR A3 225/45/R19 96V Porównaj

Audi RS 7 Sportback na polskim rynku

Audi RS 7 Sportback na polskim rynku

przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 3,9 s. Na życzenie prędkość maksymalną można zwiększyć do 305 km/h. W standardzie znajduje się naturalnie stały napęd na 4 koła quattro, a także 8-stopniowa skrzynia biegów Tiptronic oraz zawieszenie pneumatyczne. W serii znajdziemy też w pełni diodowe reflektory, rozbudowane są

Audi R18 e-tron quattro | Nowa broń na nowy sezon

Audi R18 e-tron quattro | Nowa broń na nowy sezon

Laserowe światła w Audi R18 e-tron quattro Tom Kristensen, dziewięciokrotny zwycięzca - rekordzista słynnego wyścigu, hybrydowym bolidem z silnikiem diesla przejechał spod katedry Saint-Julien du Mans w centrum miasta, na słynny tor wyścigowy. W towarzystwie kamer telewizyjnych i

Audi pracuje nad modelem mniejszym od A1

Audi pracuje nad modelem mniejszym od A1

Audi Q7 e-tron | Oszczędny kolos Wieści o nowym maluchu Audi napływają do nas z Wielkiej Brytanii. Podobno Audi szykuje premierę na rok 2019. Według przecieków będzie to model klasyfikowany poniżej najmniejszego obecnie A1. Długość samochodu ma być "wyraźnie niższa" od 4 metrów (Audi A1

Infiniti QX30 | Ceny w Polsce | Tańszy niż konkurenci

Infiniti QX30 | Ceny w Polsce | Tańszy niż konkurenci

wydatek minimum 158 278 zł, a druga - 180 157 zł. Z czasem do oferty dołączą kolejne wersje silnikowe i wyposażeniowe. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdą się m.in.: system audio Bose (3 911 zł), okno dachowe z elektryczną osłoną przeciwsłoneczną (4 141 zł) czy kosztujący 2 628 zł pakiet Cafe Teak

Wideo | Audi A3 Clubsport Quattro Concept

Wideo | Audi A3 Clubsport Quattro Concept

Audi z dopiskiem RS | To już 20 lat Nowe koła, zderzaki, silnik. Budowa prototypu jest jeszcze bardziej skomplikowana i wymaga często rozebrania auta na części, by każdy detal mógł być dopracowany. Pozornie Clubsport Quattro Concept nie różni się bardzo od seryjnego Audi A3 sedan. Z zewnątrz

Porsche Panamera | Ceny w Polsce | Tanio nigdy nie było

Porsche Panamera | Ceny w Polsce | Tanio nigdy nie było

Klienci mogą zamawiać nową Panamerę w trzech wersjach: otwierające cennik 4S kosztuje minimum 523 620 zł, 4S Diesel to wydatek 543 540 zł, a za topowe Turbo trzeba zapłacić minimum 746 190 zł. Pod maską bazowej odmiany pracuje 2.9-litrowy benzyniak o mocy 440 KM. Droższy diesel ma pojemność 4

Recon MC8 | Audi R8 na sterydach | Galeria

Lamborghini Huracan LP 610-4 | Test | Warto mieć marzenia Dawno na Moto.pl nie prezentowaliśmy aż tak radykalnego tuningu samochodu. Firma Potter & Rich zaprezentowała właśnie swoją wizję Audi R8 V10 Plus. Po wizycie w zakładach tunera Audi zostało przechrzczone na Recon MC8 i otrzymało solidny

Audi A5 po liftingu

manualną lub siedmiobiegową S tronic.Przy napędzie quattro rodzina A5 w połączeniu z przekładnią S tronic wykorzystuje środkowy mechanizm różnicowy z kołem koronowym i selektywnym sterowaniem momentami dla każdego koła. Ten mechaniczny podzespół przekazuje większość momentu na tylne koła, a w razie

Przetarg na limuzyny dla BOR | VIP-y jednak nie wsiądą do Audi?

odtwarzaczem DVD; lodówkę na napoje; skórzaną tapicerkę na przednich, wentylowanych fotelach oraz tylnej kanapie. Takie wymagania spełniały trzy samochody: - Znajdujące się w ofercie spółki Porsche Inter Auto zwycięskie Audi A8 L quattro z 4-litrowym silnikiem TFSI o mocy 435 KM (od 484 tys. zł brutto

Ponad 8 mln zł za 20 limuzyn dla VIP-ów. Przetarg rozstrzygnięty

multimedialny umilający podróż pasażerom siedzącym z tyłu z telewizją i odtwarzaczem DVD; lodówkę na napoje; skórzaną tapicerkę na przednich, wentylowanych fotelach oraz tylnej kanapie. Takie wymagania spełniały trzy samochody: - Znajdujące się w ofercie spółki Porsche Inter Auto zwycięskie Audi A8 L quattro z

FIA WEC 2015 | Sezon na wytrzymałość

okrążeń 2. Dumas/Jani/Lieb (F/CH/D), Porsche 919 Hybrid, 4,610 s straty 3. Davidson/Buemi/Nakajima (GB/CH/J), Toyota TS040 Hybrid, 14,816 s straty 4. Wurz/Sarrazin/Conway (A/F/GB), Toyota TS040 Hybrid, 1 okrążenie straty 5. Di Grassi/Duval/Jarvis (BRA/F/GB), Audi R18 e-tron quattro, 4 okrążenia straty Na

Audi A5 | Pierwsza jazda | Udany remake

. Nadwozie z proporcjami typowymi dla dużego coupe poprzecinają wyraźne i ostre przetłoczenia. Zmiany stylistyczne nadały mu agresywności i sportowego szlifu. Nie można mówić tu o rewolucji, a o ewolucji w najlepszym tego słowa znaczeniu. A5 jest lżejsze (60kg) i sztywniejsze od poprzednika, a współczynnik

Jaguar F-Pace | Ceny w Polsce | Pierwszy SUV Jaguara od 199 tys. zł

Nowe Porsche Cayenne | Ceny w Polsce Pod maską bazowego F-Pace'a w wersji wyposażenia Pure pracuje 2-litrowy, 4-cylindrowy diesel o mocy 180 KM, którego maksymalny moment obrotowy o wartości 430 Nm przekazywany jest na koła tylne za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów. Dopłata do napędu na

Nowe Audi TT i TTS | Pierwsza jazda | Z myślą o kierowcy

druga generacja modelu, która zadebiutowała w 2006 roku. Najnowszej odsłonie nie można już nic zarzucić. Trzecia generacja ma niemal identyczne wymiary, co poprzednik - 4 177 mm długości, 1 832 mm szerokości i 1 353 mm wysokości. O 37 mm zwiększono rozstaw osi (do 2 505 mm), uzyskując krótsze zwisy

Nowe Audi R8 | Ceny w Polsce | Dla wybranych

Lamborghini Huracan LP 610-4 | Test | Warto mieć marzenia Nowe Audi R8 jest napędzane potężnym, umieszczonym centralnie, silnikiem V10 FSI o pojemności 5,2 litra. Bazowo generuje on 540 KM mocy i 540 Nm momentu obrotowego, a w wersji V10 plus - aż 610 KM i 560 Nm. Topowy wariant umożliwia

Przednionapędowe Audi A8

średnio 6 litrów ON na każde 100 km. W Niemczech kosztuje o 4 tysiące euro mniej w porównaniu do 250-konnej wersji quattro i dostępne jest zarówno w wersji "krótkiej", jak i przedłużanej. Niedługo po opisywanej wersji Audi A8 do sprzedaży wejdzie również wariant hybrydowy, także z napędem na

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 1 | Nadwozie i wnętrze

nadwozia mają identyczną szerokość, elementy są idealnie spasowane, a lakier bezbłędnie nałożony. Drzwi zamykają się lekko i z miłym dźwiękiem. 10 na 10 punktów. Trochę gorzej wygląda sprawa z bagażnikiem. W przednionapędowych wersjach pojemność wynosi 425 litrów, w quattro 390 litrów. Dla czterech

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Dwa światy

każde Audi. Poprawnie i bez zbędnej dramaturgii. Prowadzenie jest neutralne, a napęd quattro daje poczucie bezpieczeństwa. Za najtańsze Audi A5 (1.4 l, 150 KM) trzeba zapłacić 159 900 zł. Podstawowy diesel (2.0 l, 190 KM) to wydatek 177 700 zł, natomiast S5 (3.0 l, 354 KM) uszczupli wasze

Audi S8 plus | Bardzo mocna limuzyna

aut używanych Do takich osiągów samochód musi być odpowiednio przygotowan, i tak jest w tym przypadku. S8 plus ma sportowy mechanizm różnicowy, stały napęd na 4 koła quattro, zawieszenie pneumatyczne czy dynamiczny układ kierowniczy. Wszystkie systemy dostosowano specjalnie do potrzeb tego modelu

Najciekawsze koncepty Audi

;. Za bazę dla Quartza posłużył słynny model Quattro, a podczas pracy włoski projektant mógł liczyć na pełne wsparcie Audi. Pininfarina postanowił zaprojektować nadwozie zupełnie od nowa, ale resztę pozostawił bez zmian. Projekt poddano testom w tunelu aerodynamicznym, gdzie zmierzono Cx na bardzo

Audi R18 | Superhybryda na podbój Le Mans 2016

konstrukcję, skupili się na przebudowaniu systemu hybrydowego (litowo-jonowe akumulatory), a także zoptymalizowali silnik TDI (to wciąż 4-litrowa "V-szóstka") pod względem wydajności. Audi R18 będzie startować w mistrzostwach świata w wyścigach długodystansowych FIA WEC. Jednak najważniejszą imprezą

Salon Pekin 2016 | Audi TT RS | Bardzo blisko terytorium R8

biegów S tronic, a moc będzie przenoszona na wszystkie cztery koła (napęd quattro). Osiągi robią wrażenie i bardzo zbliżają Audi TT RS do supersamochodu R8. TT RS w wersji coupe potrzebuje do osiągnięcia pierwszej setki zaledwie 3,7 sekundy! Niewiele gorzej jest w cięższym roadsterze, gdzie także złamano

Przetarg na limuzyny dla BOR | Zwycięska limuzyna może mieć problem z poduszkami powietrznymi

się w ofercie spółki Porsche Inter Auto Audi A8 L quattro z 4-litrowym silnikiem TFSI o mocy 435 KM, - Znajdujący się w ofercie firmy Zeszuta Mercedes S500 4MATIC, - BMW 750Li xDrive z silnikiem o mocy 460 KM znajdujące się w ofercie spółki Auto Fus. Ograniczona liczba oferentów wynikała z konkretnie

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

zastosowano nowy rodzaj napędu zwany Ultra. Dostępny jest wyłącznie z silnikiem benzynowym (diesle występuje z klasycznym Quattro). Ultra to układ z mechanizmem Torsen, wyposażony w dwa sprzęgła. Za skrzynią biegów zastosowano sprzęgło wielopłytkowe, a przed tylną osią sprzęgło kłowe. Daje to możliwość

FIA WEC | Porsche zgarnia najważniejsze tytuły sezonu 2015

Sakhir (Bahrajn) 1. Dumas/Jani/Lieb (FR/CH/DE), Porsche 919 Hybrid, 199 okrążeń 2. Fässler/Lotterer/Tréluyer (CH/DE/FR), Audi R18 e-tron quattro, + 1:25,310 min 3. Wurz/Sarrazin/Conway (AT/FR/GB), Toyota TS040 Hybrid, -3 okrążenia 4. Davidson/Buemi/Nakajima (GB/CH/JP), Toyota TS040 Hybrid

Salon Genewa 2014 | Audi RS 4 Avant Nogaro selection

(quattro). Samochód o takich osiągach potrzebuje wydajnego układu hamulcowego. Na życzenie tarcze mogą być ceramiczne, wzmacniane włóknem węglowym. Audi RS 4 Avant Nogaro selection trafi do sprzedaży wiosną. Bazowa cena samochodu na rynku niemieckim to 87 300 euro. Audi Avant RS2 z 1994 roku Audi RS2 było

Automobilista nr 3/2012

Temat miesiąca:10 - Powrót legendy - Historia odbudowy Syreny Sport z najpiękniejszą galerią zdjęć20 Audi Quattro - IN-NE3 Original is the best czyli historia odnalezionego egzemplarza26 Mercedes G/Puch G - Niezawodny na szosie i w terenie, niezastąpiony w wojsku i na polowaniu28 Daimler DB18

Salon Genewa 2015 | Nowe Audi R8 | Ewolucja, nie rewolucja

Lamborghini Huracan LP 610-4 | Test | Warto mieć marzenia Oficjalnie sportowe Audi zostanie zaprezentowane na salonie samochodowym w Genewie. Producent opublikował już jednak pierwsze zdjęcia oraz informacje. W centralnym miejscu nie pojawi się już bazowa jednostka V8, jak u poprzednika

Audi R8 i Święty Mikołaj | Wigilijna opowieść Moto.pl

Rudolfa i jego kumpli - wykrzyknął skrzat. - Poradzi sobie przy starcie, bo ma napęd quattro i procedurę startu. Przy lądowaniu też nie powinno być tragedii, bo mimo tego, że to niskie i sportowe auto, to przedni zwis jest krótki, a karbonowa dokładka nie ociera o wszystko, co tylko wystaje lekko ponad

Moto.pl zaprasza na wystawę Auto Nostalgia 2014

Klasę S Coupe na tle poprzednich historycznych modeli 2. Porsche prezentuje najnowszą 911-tkę w wersji Targa i wszystkie poprzedniczki tego kultowego modelu. 3. Premiera dwóch replik CWS-a, pierwszego auta polskiej konstrukcji 4. Fiat 125p Monte Carlo 1600 - jedyne auto w Polsce, który przejechał 10

Audi wyłączy cylindry

obiecuje osiągi godne samochodu sportowego. Kto dezaktywował w przeszłości? Pierwszy silnik z systemem dezaktywacji cylindrów w samochodzie seryjnym zastosował Cadillac w 1981 roku. Był to silnik V-8-6-4, który w zależności od obciążenia wyłączał po dwa skrajne cylindry tak, że silnik mógł pracować na 8, 6

Audi Q7 | Następca pojawi się w 2015 roku

. Również tylne światła będą miały bardziej smukły wygląd. Jednak główny atut nowego Q7 to mniejsza masa własna. Dzięki użyciu karbonu i aluminium Audi ma być aż o 300 kg lżejsze. Pod maską nieco mniej nowości. Topowa wersja napędzana będzie 4 litrowym silnikiem bi-turbo V8 TFSI o mocy 435 KM. Oprócz niego

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

300 zł. Za 211 000 zł wyjedziemy z salonu A-szóstką z tym samym silnikiem, ale uzbrojonym w dwusprzęgłową skrzynię S tronic i napęd na cztery koła quattro. Model z topowym, wspomaganym kompresorem benzyniakiem 3.0 TFSI o mocy 300 koni, przekładnią S tronic oraz napędem quattro to wydatek 240 100 zł

Audi A7 FL 3.0 V6 TDI | Pierwsza jazda | Mocarz pod krawatem

272 KM otrzymuje w standardzie. Jak wiele dobrego robi układ napędowy 4x4 nie trzeba nikomu tłumaczyć. Na śliskich nawierzchniach jest wręcz niezastąpiony. A Audi to prawdziwy specjalista w tej dziedzinie. Ma już na koncie 6 milionów sprzedanych wersji Quattro.  W przypadku A7 tylko najtańszą

Honda Civic Type-R | Ceny w Polsce | Skromne informacje

dysponuje mocą maksymalną 310 KM uzyskiwaną przy 6500 obr./min., a maksymalny moment obrotowy 400 Nm jest dostępny już od 2500 obr./min. Wyposażone w dwulitrowy silnik benzynowy i-VTEC Turbo auto rozwija prędkość maksymalną 270 km/h, przyspieszając do setki w 5,7 sekundy. Pokonując nim pętlę niezwykle

Dane techniczne

Audi A6 2.4 3.2 FSI 3.0 TDI quattro 4.2 quattro segment rynku: klasa E klasa E klasa E klasa E

BMW 1 M Coupe kontra Audi RS3 w starciu na "ćwiartkę" | Wideo

Obejrzyj galerię zdjęć BMW 1 M CoupePrzypomnijmy, że serce BMW 1 M Coupe to 3-litrowy motor R6 z dwiema turbosprężarkami. Moc 335 koni osiąga przy 5900 obr./min, a maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dysponuje w zakresie 1500-4500 obr./min. Funkcja overboost umożliwia chwilowe podniesienie tego

Audi z dopiskiem RS | To już 20 lat

zarządzaniu spalaniem. Moment obrotowy 410 Nm był wytwarzany przy 3000 obr./min. Ogranicznik zaczynał działać dopiero przy 7200 obrotach. Wyposażone w taką jednostkę Audi RS2 przyspieszało od 0 do 100 km/h w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosiła 262 km/h. Sześciostopniowa manualna skrzynia biegów

Samochody, które nigdy nie powstały

całkowicie wstrzymano w 1992 roku. Było to połączenie modeli 911 i 928 w wersji czterodrzwiowej. Projektem kierował pracujący w Porsche na stanowisku szefa rozwoju Ulrlich Bez (obecnie szef Astona Martina). Już wiecie dlaczego Anglicy w ofercie mają Rapida?   Porsche 911 4 Doors z 1967 roku:  

Frankfurt 2011 | Peugeot 508 RXH

świecie układ hybrydowy wykorzystujący silnik diesla. A wszystko w atrakcyjnym opakowaniu "terenowego" kombi.Peugeot jeszcze nie uporał się z wprowadzeniem na rynek swojej pierwszej hybrydy, modelu 3008 HYbrid4, a już zapowiada następną. Podczas jesiennych targów we Frankfurcie francuska marka

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

Czterdziestolatek | Urodziny Volkswagena Polo W ostatnich latach palma pierwszeństwa w kategorii szukania niszy w niszy należy się BMW. Wchodząc do salonu widzimy kilka odmian serii 3, kilka odmian serii 4, jak również X3 lub jego odmianę X4, oraz wariację na temat X5, czyli X6. Być może jest to

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 80-te

. Przez cały okres produkcji samochód. Wersja Turbo była seryjnie oferowana z napędem na 4 koła. W Australii Calibra była sprzedawana pod marką Holden, w Wielkiej Brytanii pod marką Vauxhall, a w południowej Afryce nawet jako Chevrolet. Fot. Opel Jedną z największych gwiazd salonu IAA w 1989

Audi inwestuje i rośnie w siłę

pracy. Wręcz przeciwnie, Audi zamierza zainwestować w rozbudowę swoich fabryk w Niemczech (Ingolstadt i Neckarsulm), na Węgrzech (Gyor) i w Chinach (Foshan).»> Audi A4 Quattro - dobry samochód ze świetnym napędem «<

Z archiwum moto.pl | Nieudane ataki na klasę premium

GTI. Do tego V8 otrzymało napęd quattro, manualne i automatyczne skrzynie biegów oraz bogate wyposażenie: pamięć ustawień foteli i lusterek, automatyczne przestawianie lusterek podczas cofania, podgrzewane zamki drzwi i poduszki powietrzne. W 1990 roku do oferty dołączyła wersja przedłużona, a w

Audi S8 - pierwsze szczegóły

mocy 450 KM. Obecna A8 także doczeka się sportowej odmiany, ale znacznie lżejszej. Pod maską będzie pracował silnik V8 o skromnej pojemności 4 litrów, ale za to wspomagany dwoma turbinami. Dzięki temu rozwiązaniu silnik będzie osiągał ok. 520 KM i z pewnością zapewni lepsze, niż w przypadku poprzednika

25 lat BMW z napędem na 4 koła

proporcji od 0:100 do 50:50. Układ DSC przyhamowuje ślizgające się koło, a napęd kierowany jest do koła, która dysponuje przyczepnością.Zapraszamy do galerii zdjęć "czterołapów" BMW i obejrzenia filmów wideo, ilustrujących działanie xDrive i porównujących napęd z Quattro, montowanym w Audi. Warto

Salon Genewa 2013 | Audi Q3 RS

wysokości, ale masa własna wynosi aż 1730 kg. Audi tak zaprojektowało silnik, żeby gang przypominał pięciocylindrowe konstrukcje tej firmy z lat 80. Pomaga w tym kolejność zapłonu: 1-2-4-5-3. Silnik współpracuje z siedmiobiegową skrzynią S-Tronic, a kierowca ma do dyspozycji system Launch Control. W

Najlepsze auta sportowe lat 80.

egzemplarzy (4 srebrne i 4 czerwone). W ciągu swojego krókiego życia Porsche 959 triumfowało w Rajdzie Faraonów, Rajdzie Paryż-Dakar i 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Historia napędu quattro (z włoskiego "cztery") sięga 1967 roku, gdy na potrzeby wojska stworzono Volkswagena Iltisa. 10 lat później

Audi S8 | Galeria

Audi S8 z 4-litrowym, podwójnie turbodoładowanym motorem V8 dysponuje mocą 520 KM i maksymalnym momentem obrotowym 650 Nm, dostępnym w przedziale 1700-5500 obr./min. Ten ostatni płynie do czterech kół za pośrednictwem 8-biegowego automatu.Nowe Audi S8 waży 1975 kg.Niemiecka limuzyna osiąga setkę

Piekielny "śpioszek"

A to głównie dzięki drzemiącemu pod maską potężnemu, 700-konnemu silnikowi, który w połączeniu z napędem quattro oraz skrzynią biegów przeszczepionymi z Audi 100, pozwala pokonać dystans 1/4 mili w czasie 9,8 sek. Na końcu pomiarowego odcinka ten "rozkoszny staruszek" potrafi już pędzić z

Sierpniowy numer Auto Motor i Sport

; Coupé, jesienią debiut BMW 4. Kierowcę ucieszy większy prestiż, a BMW - większy zysk 16 | Mandat za granicą. Płacić czy nie? Szykują się nowe przepisy, mandaty z zagranicznych wakacji trafią do naszych skrzynek 18 | Jazda po okręgu. Ronda są bezpieczne - pod warunkiem, że się wie, jak po

VW Touareg | Pierwsza jazda | Luksusowy hit

Na początek banał: większość kierowców SUV-ów nigdy nie zjeżdża z asfaltów. Dla inżynierów z Wolfsburga wyświechtany frazes stał się jednak mantrą. Cel był jasny - stworzyć dużego i wygodnego SUV-a, który przede wszystkim będzie dobrze prowadził się na autostradzie. A co, jeśli ktoś i tak zechce

Genewa 2009

Alfa Romeo 159 z nowymi silnikami Alfa Romeo Mi.To GTA Artega GT RoadsterAston Martin Lagonda Aston DBS Volante Aston Martin V12 Vantage Audi A4 Allroad quattro Audi A5/S5 cabrio Audi R8 V10 Audi TT RS Bentley Continental Supersports BMW 5 GTBugatti Veyron Centenaire Carlsson GL500

Nowe Audi TT RS - powrót do przeszłości

zderzaku, wyraźniejsze ospojlerowanie oraz zarezerwowane dla tej wersji końcówki wydechu. A we wnętrzu? Nowa sportowa, oczywiście skórzana, kierownica oraz fotele ze skóry i alkantary.Brzmi nieźle, ale z ostateczna oceną poczekamy 4-5 miesięcy, kiedy auto trafi do sprzedaży.Już dziś możemy posłuchać, jak

Audi RS6 Avant | Galeria

pojemności pięciu litrów. Pod maską praktycznego potwora z Ingolstadt drzemie, znane już z modeli S7 i S8, 4-litrowe V8. Z pomocą dwóch turbosprężarek typu twin scroll, silnik oddaje do dyspozycji kierowcy moc 560 koni mechanicznych oraz okrągłe 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego w

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

się w naszych salonach w 2007 r., a i dziś wygląda jakby miało premierę przed paroma miesiącami. Wygląda po prostu niezwykle atrakcyjnie, jeździ rewelacyjnie i w końcu ma sporo miejsca na tylnych siedzeniach.To niezwykle ważny model dla koncernu. Większość modeli tej marki opuszcza bowiem fabryki ze

24h Le Mans | Wielka trójka szykuje się do boju

Porsche 919 Hybrid | Gotowy na Le Mans Audi w pełni wykorzystało możliwość testów torowych przed rozgrywanym na "Circuit des 24 Heures" dwudziestoczterogodzinnym wyścigiem w Le Mans. Trzy egzemplarze R18 e-tron quattro, w 284 okrążeniach pokonały w sumie 3870 kilometrów

Mini R8 już w drodze

wersja na prąd z czterema silnikami elektrycznymi o łącznej mocy 300 KM. Dużo bardziej imponujący jest jednak maksymalny moment obrotowy, który wynosi 4 500 Nm. Osobne silniki na każde koło dają nowe możliwości w sterowaniu napędem. Słowo quattro może nabrać zupełnie innego znaczenia. Ważące 470 kg

Audi TT/TTS - test | Pierwsza jazda

identyczną moc 170 KM i takie samo spalanie. Inżynierowie z Ingolstadt przekonywali nas jednak, że wprowadzono w nim szereg modyfikacji. Po co? By zyskać 4 kilogramy i nieco wyciszyć pracę silnika. Wierzcie, z punktu widzenia kierowcy niewiele się zmieniło. Z czego więc tak naprawdę możemy się cieszyć

Gwiazdy genewskich salonów

) i Focusa (1998), które zdobyły prestiżowe tytuły Samochodów Roku. Rok 1999 to premiera Hondy S2000 z 2-litrowym motorem wolnossącym o mocy 240 koni. A co przyniósł XXI wiek? Zapraszamy do galerii . Najważniejsze premiery genewskich targów: 1905 - Clement 1924 - Fiat 502 1925 - Opel 4/12 BHP

Audi S3 Sportback | Test | RS-R=S?

brakuje nawet wewnątrz grupy Volkswagena. Za jeden z ulubionych w tej klasie uchodzi Golf R, a jednym z najmocniejszych była poprzednia generacja Audi RS3. Właśnie dlatego w tytule tego testu śmiało postawiłem równanie RS (3), minus R (Golf), równa się S (3). Sprawdźmy, czy rozwiązanie okaże się prawdziwe

Nowe Audi RS6 Avant | Wideo

pięciu litrów. Pod maską praktycznego potwora z Ingolstadt drzemie, znane już z modeli S7 i S8, 4-litrowe V8. Z pomocą dwóch turbosprężarek typu twin scroll, silnik oddaje do dyspozycji kierowcy moc 560 koni mechanicznych oraz okrągłe 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego w zakresie od

Audi RS6 Avant - superauto w nadwoziu kombi

. Pod maską praktycznego potwora z Ingolstadt drzemie, znane już z modeli S7 i S8, 4-litrowe V8. Z pomocą dwóch turbosprężarek typu twin scroll, silnik oddaje do dyspozycji kierowcy moc 560 koni mechanicznych oraz okrągłe 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego w zakresie od 1750 do 5500 obr

Na zimę, ośka czy cztery kółka? | TOP 8

-Line z 2007 roku komfortowo podróżuje się nawet w największą śnieżycę. 2-litrowy diesel między przednimi kołami dowiezie do celu nie rujnując portfela, a skórzana tapicerka i dwustrefowa klimatyzacja pomogą skutecznie się zrelaksować wszystkim pasażerom. Jeśli ktoś nie czuje się pewnie strzeżony

Prześwietlamy oferty | Samochody hybrydowe dostępne w Polsce, cz. I

dostępne w Polsce Prześwietlamy ceny | Audi Osiągi silnika 6-cylindrowego przy apetycie 4-cylindrówki - tak Audi reklamuje Q5 Hybrid quattro. Sercem Audi Q5 Hybrid quattro jest 2-litrowy, benzynowy motor TFSI o mocy 211 KM i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm, połączony z 54-konnym silnikiem

Audi A8 L Security | Luksusowa ochrona

km/h w 7,1 s). Prędkość maksymalną ograniczono do 210 km/h. Oba silniki współpracują z automatyczną skrzynią biegów tiptronic, a napęd przenoszony jest na wszystkie koła (quattro). Nowe Audi A8 L Security można już składać zamówienia. Dostawy rozpoczną się w trzecim kwartale 2014 roku. Audi oddaje do

Genewa 2010 | A1 - odliczanie rozpoczęte

sztukach najmniejszego modelu w historii marki. Audi A1 - design  Przedsmak wyglądu nowego Audi dały nam dwa prototypy. Audi Metroproject Quattro pokazany podczas salonu w Tokio w 2007 roku to trzydrzwiowe coupe, którego charakterystycznym elementem był brak słupka B za przednimi

Rally Lubenik | Grzegorz Grzyb znów triumfował na Słowacji

+3.28,39. Mario Csente/Petr Tesinsky (SK/CZ) Subaru Impreza WRX STI +3.31,110. Jozef Beres/Tomas Klima (SK) Audi Quattro +4.31,311. Radovan Mozner/Peter Vejacka (SK) Subaru Impreza WRX STI +4.32,712. Łukasz Markowski/Maciej Machela (PL) Citroen C2 R2 Max +5.11,0 (1. kl. 6)Punktacja Mistrzostw Słowacji1

Audi A3 Limousine 1.8 TFSI | Test | Mocny sedan

zamierzamy bez przerwy korzystać z trybu Sport musimy przyzwyczaić się do specyfiki trybu Auto. Alternatywą może być wybór skrzyni ręcznej, lub dopłata do wersji Quattro, w której 1.8 TFSI współpracuje z sześciobiegową skrzynią automatyczną, a nie dwusprzęgłowym DSG. Gaz Atrakcyjny wygląd; znakomita

Audi R8 V10 - zaryczy głośniej

podarować mu nowe serce. Będzie to silnik znany między innymi z Lamborghini Gallardo.Audi "dołożyło", i tak całkiem żwawemu coupe, dwa dodatkowe cylindry. Pod przeźroczystą pokrywą silnika drzemie teraz 5,2-litrowe V10 FSI - potężny silnik wolnossący z wtryskiem bezpośrednim. Osiąga moc 525 KM, a

Audi A1 Sportback 1.4 TFSI | Test | Mieszczuch idealny?

Audi A1 Quattro MTM | Test | Biały kruk Kiedyś klęskę na tym polu poniosło Audi z modelem A2. Nowoczesne, wyróżniające się stylistycznie i stworzony w dużej części z aluminium auto nie zdobyło popularności z wielu względów. Miało zrewolucjonizować rynek małych aut w klasie Premium, a

Frankfurt 2009 | Audi A5 Sportback - dosyć domysłów

współpracować z sześciostopniową przekładnią manualną. Z ręczną skrzynią będzie dostępny jeszcze tylko jeden silnik - najsłabszy z benzynowych, czyli 2,0 TFSI o mocy 180 KM. Ta wersja jest najtańsza i kosztuje 33 650 euro.Pozostałe trzy wersje Sportbacka otrzymały napęd Quattro i 7-biegową skrzynię S-tronic

24h Le Mans | Circuit de la Sarthe | Zapowiedź: Wszystkie drogi prowadzą do Le Mans

problemami za równo technicznymi (w samochodzie numer 8 doszło od awarii skrzyni biegów) jak i z błędami kierowców a następnie z mokrym torem. Ostatecznie japoński zespół rozpocznie wyścig z 4 i 5 pola. Za Toyotą do startu ustawią się dwa samochody zespołu Rebellion Racing oraz ostatnie auto klasy LMP1 z

Historia kołem się toczy - Audi

mechanicznych, którymi dysponowały ich silniki. W 1966 r. pojawiają się Audi 80 i Super 90, a w 1968 r. Audi 60 i 75. Wtedy też światło dzienne ujrzało przełomowe Audi 100, zaprojektowane przez byłego pracownika Daimlera - Ludwiga Krausa. Pierwsza "setka" dostępna była jako 4-drzwiowy sedan i 2

24h Le Mans | Circuit de la Sarthe | Zapowiedź: Pozycja obowiązkowa

15 lat, za każdym razem stawiają bardzo wysoką poprzeczkę. Z historią marki Audi w wyścigu 24h Le Mans możecie dokładnie  zapoznać się klikając tutaj . Zespołu Audi Sport Team Joest nie zabraknie także w tegorocznej rywalizacji. Trzy Audi R18 e-tron quattro i ich kierowcy będą starali się

Audi A4

Gruntownie odnowione A4 prezentuje design typowy obecnie dla Audi - to kolejny model nawiązujący do prototypowego Nuvolari quattro. W czasach powszechnej unifikacji każda marka promuje jakiś charakterystyczny dla siebie element nadwozia - w wypadku Audi jest nim sporych rozmiarów osłona chłodnicy

Wyniki, dane techniczne

Wyniki, dane techniczneWYNIKIplusy + wykończenie+ aluminiowa karoseria+ napęd quattro+ mocny i cichy silnik+ prowadzenie minusy- hamulce podatne na fading- złe umiejscowienie telefonu i włącznika świateł dane techniczne Silnik: widlasty, 8-cylindrowy, 40-zaworowy

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

charakteru, po podsumowaniu punktów okazuje się, że żaden z konkurentów nie jest tak dobry. Ceny: od 110 100 zł - 1.8 TFSI 120 KM Najlepsza wersja:1.8 TFSI 160 KM - 121 100 zł2.0 TDI  170 KM quattro - 147 300 zł  2. BMW 3Trójka wciąż pozostaje nie tylko najlepiej prowadzącym się samochodem w

Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

ochoty na spacerek. Przy każdej redukcji z wydechów dobywa się basowe dudnienie. Nie tak agresywne i przeraźliwe jak w RS4, jednak na wystarczająco donośne, by inni kierowcy pierzchli na prawą stronę jezdni. Przyspieszenie za każdym razem wciska w fotel, a napęd quattro większością momentu (60 proc

Top 10 | Cacuszka na gaz

cała reszta umilaczy podróży) Dodge'a Challengera . Obecny właściciel chce 99,5 tys. zł za ten model, który pochodzi 2008 roku i ma na liczniku raptem 45 tys. km. Rasowe auto, a że na gaz? Cóż, jeśli można trochę oszczędzić, ciesząc się przy tym bulgotem silnika V8, to co w tym złego? To jedna z

AUDI A6 3.0 QUATTRO

prawe lusterko, a rury wydechowe uprzednio schowane pod tylny zderzak teraz wystają na zewnątrz.Również wnętrze niewiele się zmieniło. Oprócz wskaźników w aluminiowych obwódkach, koła kierownicy o zmienionym kształcie, nowe są zestawy audio - inna stylizacja i poprawiona funkcjonalność. Reszta znana

Hybrydy - nowa broń Peugeota

kompaktów Forda Focusa z nieco mocniejszym silnikiem (150 KM) o prawie 28 %, a od bardzo dobrze wykończonego i bogato wyposażonego Hyundaia i30 ze 135-konną jednostką o bezpośrednim wtrysku benzyny aż o 60 %. W przypadku 508 RXH porównanie cen jest jeszcze korzystniejsze. Zarówno Audi A6 Quattro, jak i BMW

WRC | Rajd Argentyny | Zapowiedź: piąte zwycięstwo Volkswagena?

czasu jeżdżący z Juho Hänninen w Škoda Fabia Super 2000, a od 2013 roku - pilot kierowcy Volkswagena Andereasa Mikkelsena. marka koncernu Volkswagen - Audi - w latach 80-tych odniosła dwa zwycięstwa w Argentynie z legendarnym Audi quattro A2? Hanu Mikkola/Arne Hertz (FIN/S) wygrali w 1983 roku

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

testy: www.auto-motor-und-sport.de/einzeltests/vw-passat-alltrack-2-0-tdi-familienkombi-im-abenteuer-modus-4631214.html www.auto.de/magazin/showArticle/article/38607/Fahrbericht-Audi-A4-Avant-2-0-TFSI-Quattro-211-aesthetisch-verpackte-PS Poszukaj tez pod haslami Co z tego, ze VW "

Audi A4 IV (B8) Quattro,Tiptronic,Zadbana,VAT23%

Bardzo zadbany egzemplarz. Kontakt: Michał Bąkowski moto.gratka.pl/tresc/audi-a4-iv-b8-quattro-tiptronic-zadbana-vat23-15977840.html tel. 790 213 685 e-mail: m.bakowski automeritum.pl AUTOMERITUM Oddział Łódź ul. Inflancka 71 91-848 Łódź

Zamienię wózek graco quattro tur na Implast 4

Jak w temacie zamienie graco quattro tur na lmplast 4 lub inny byle by był 4 kolowy i na pompowanych kołach

Dobre warszataty samochodowe- wrocław

Witam szukam dobrego warsztatu samochodowe we Wroclawiu. Auto audi a4 b5 1.8quattro.

O haldeksie 4, quattro i x-drive.

Witam! Haldex 4 zapewnia płynne i dowolne przemieszczanie momentu przód/tył, podczas równomiernej jazdy po suchym dając rozkład 90/10 (saab) lub 96/4 (superb). Chodzi oczywiście o oszczędność paliwa. W audi quattro jest to 40/60. I to cała różnica EKSPLOATACYJNA, bo do zadziałania tego obłożonego

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

w bezpośrednim porównaniu to nie będą konkurenci Exeo i A4 quattro ale myślę że Seat zawojuje część rynku może nawet stanie się flotowym hitem

audi a4 quattro

posiadam A4 quattro 1.8t, kocham to auto ale przy cenie 4.45 za l paliwa juz nie tak mocno. mysle o zalozeniu instalacji gaz. w zakladach polecaja mi sekwencje(ok 5tys. pln). jak to sie ma i sprawuje w silniku z turbo???? czy ktos ma jakies doswiadczenia??? czy spalanie jest takie same jak benzyny

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

OK, doczytałem, wybór tylko pomiędzy audi a vw, sorry za wcześniejszy post... :-( -- test sygnaturki

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

Jak jezdzisz sam to audi, nie ma co sie zastanawiac. Paliwo tutaj to roznica okolo 300 zl miesiecznie, jesli z rodzina to vw, tez nie ma co sie zastanawiac..

quattro makalu4

witam! czy ktos ma taki wózek bo wpadł mi ostatnio w oko. chcę kupić nowy wózek - taki co by dobrze się prowadził ale nie był ogromny tylko dośc zgrabny. do tej pory miałam x-landera (super)i coneco flash (niezbyt super). czy ktoś może się podzielić wrażeniami na temat Quattro?

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

Audi. To co, ze niskie zawieszenie - moj m takim jeździ, czasami sobie pożyczam. Frajda z jazdy a krawężnikami jakoś idzie wytrzymać. Spalanie trochę duże, ale jakoś auta i jazdy wynagradza ten ból.

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

niedokladnie to samo co wy, bo to bylo E92), który chciał przy -5 ścigać A4 B7 2.0T Quattro (wersja z USA). Skończyło sie niezłą kompromitacją dla wlaśćiciela BMW. Quattro na torze radzi sobie tak samo bardzo dobrze - oczywiście może nie Allroad, ale B7 z tym napędem to bdb auto, również trakcyjnie. Nie trzeba

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

A czy normalny użytkownik jeździ takimi samochodami w terenie? Torsen jest świetny na szosie i to jest najważniejsze dla rzeczywiście normalnych użytkowników. -- Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

Tak sie sklada ze w Passacie komfort jest raczej wyzszy na naszych drogach . Jesli chodzi o przeniesienie napedu to dla normalnego uzytkownika tez haldex lepiej sie sprawdzi niz torsen ktory raczej jest marny w terenie Passat jest do bolu poprawny, jako narzedzie pracy idealny

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

Jeśli dużo jeździsz to nad czym się jeszcze zastanawiasz? Mnie to pobolewa biodro od manewrowania sprzęgłem. Haldexem to bym nie martwił się. W terenie tym chyba nie będziesz jeździł, a w reszcie przypadków w zupełności radzi sobie to rozwiązanie. Gdyby było inaczej to i inni nie stosowaliby.

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

Myślę, że lepiej jeździć mniej a lepiej. W passacie zaśniesz za kierownicą i będziesz miał problem :) Komfort i wrażenia z jazdy to podstawa - raz się żyje :D --- tabletki na odchudzanie cyklinowanie, parkiety żaluzje auto klima katowice

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

niestety nie mam wiekszego wyboru :) jakbym miał to pewnie został bym przy terenowym jakimś ale odpada. -- Kasia posprzątała mieszkanie, wyprowadziła psa na spacer, odrobiła lekcje, ale mama i tak zauważyła, że jest w ciąży.

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

..a jak trochę ni z gruchy, ni z pietruchy... rzuć okiem na Peugeot 508 RHC i zastanów się, czy nie byłaby to fajna alternatywa (tak, oprócz Dacii jestem również skrzywiony w kierunku peugeota) -- test sygnaturki

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

Alltracka od A4 Allroad bo nie ma to tutaj nic do rzeczy. -- Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

A czy dla ciebie jest cos posredniego miedzy gladka szosa a ekstremalnym "terenem"? Jesli ogarniasz ze moga byc takie dukty to wlasnie po to powstal taki samochod jak Passat Alltrack. Przypuszczam ze producent tez na to wpadl podnoszac w nim zawieszenie a nie obnizajac, wiec mozna o

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

Jest dokładnie odwrotnie niż to się wielu ludziom wydaje - napęd dołączany taki jak Haldex przydaje się jedynie w lekkim "terenie", natomiast podczas jazdy szosowej jest właściwie bezużyteczny, a w skrajnych przypadkach może nawet spowodować kłopoty na drodze, czyli nieprzewidywalne zachow

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

- prestiż obu aut nieporównywalny, jakość wykonania na korzyść Audi, a czy przy wydaniu 160 tys będzie ci robiło różnicę spalanie? benzyna to radość z jazdy, diesel smutna konieczność na dużych przebiegach z tych dwóch wybrałbym Superba Combi 1.8 TFSI 4x4, z tyłu zmieści się am słoń, a prestiż mam w dupie

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

, z drugiej strony te 7 s do 100 kusi tyle że w bajki że zejdę poniżej 9-10 l nie wierze (w tescie wyszła mi srednia chyba 11 a wcale do miasta nie wjezdzałem za dużo), passatem byłem w zeszłym roku na urlopie, 140KM, obładowany jak wół, 4 osoby, klima i srednia wyszła koło 6. Niestety jest to dość

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

Gdyby spalanie nie miało znaczenia to brałbym Audi ze względu na silnik i napęd. Ale ja wyjątkowo nie lubię diesli, a Ty chyba teraz też jeździsz dieslem. Napęd stały oczywiście lepszy ale dodatkowo podnosi spalanie a nowe Haldexy chyba już są naprawdę niezłe. Pytanie jeszcze czy Audi jest ze skrzyn

A4 TFSI quattro vs alltrack

ile jest to gorsze od permanentnego 4x4) no i A4 2.0 TFSI. Plusy audi: osiagi, napęd, Minusy audi: zuzycie paliwa (ważne bo prywatnie jezdzę ze 3 tys msc a słuzbowo ze 4-5), nisko zawieszone (lubie dziurawe drogi 17tej kategorii), małe w srodku z tyłu i bagażnik nie poraża. Plusy vw: pojemność

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

trypel napisał: ............... teraz podsumowanie czyli to co moge miec w pasacie a czego na pewno za tą kas > ę nie bedzie w audi: > - przednia szyba podgrzewana > - fotele podgrzewane > - gniazdko 230V > -zintegrowae foteliki dla dzieci > - czujniki parkowania > - rolety z t

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

pewno wziął tego, który ma automat. Jeśli ma to być przede wszystkim dla Ciebie i nie zamierzasz wozić codziennie dzieci nad morze, ani ziemniaków na targ, to lepsze będzie audi. Znajoma ma Tiguana z haldexem i w Karpaczu się sprawdza cały rok, chociaż terenowo nigdzie nim nie jeździ. Torsen z A4 na

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

no więc własnie. Od 2 lat jezdzę stałym 4x4 i wiem jaka jest róznica z FWD. Równiez na asfalcie a zwłaszcza po deszczu, w zimie itd... i boje się że haldex to taka przedninapędówka, nie wiem własnie jak to sie zachowuje w czasie ostrego przyspieszania po mokrym, jak szybko tył dostaje napęd

Re: A4 quattro vs Avensis??

Jeżeli nowe i stać, to właściwie nie ma wyboru. Tylko A4. Ciężka stylistycznie i przeciętnie jeżdżąca Toyota nic nie może przeciwstawić Audi, szczególnie w wersji quattro, poza mitem o niezawodności (akurat w przypadku tego modelu jest to najprawdopodobniej tylko mit).

Re: O haldeksie 4, quattro i x-drive.

v-6 napisał: > Witam! > Haldex 4 zapewnia płynne i dowolne przemieszczanie momentu przód/tył, podczas r > ównomiernej jazdy po suchym dając rozkład 90/10 (saab) lub 96/4 (superb). Chodz > i oczywiście o oszczędność paliwa. W audi quattro jest to 40/60. I to cała róż > nica

Quattro beach spa & resort od 14.09

Witam, czy ktos wybiera sie w terminie 14-24.09.16 do hotelu Quattro beach spa & resort ? A moze ktos własnie z niego wrocił ?? Macie jakieś opinie, spostrzeżenia na temat tego hotelu ? jedziemy z 4 letnia córką, co warto zobaczyc w okolicy , gdzie się wybrać ? Pozdrawiam J.

..IG... w Audi A4 quattro 2.8....................

Czy jest tutaj ktoś, kto posiada Audi A4 quattro 2.8 (193 KM) z instalacją gazową i zechciałby podzielić się doświadczeniami ? Chciałbym się dowiedzieć na, jaką instalację mam się zdecydować, ile będzie mnie ona kosztowała i, jakie przyniesie mi oszczędności (ile pali)? pozdrawiam

Re: Audi A4 avant quattro jaki silnik TDi wybrac

2004 r ?? no to myslę że ma problem , kłopoty tych silników były ale w modelach do 2002r - potem utwardzono te nieszczęsne wałki a co 180KM + Quattro w A4 potrafi zrobić ?? jeżdziłem A6 z takim silnikiem po chipie , ma to ciąg i to niezły a jest większe i cięższe ale.... quattro jest cięższe o

Re: golf IV i audi A4 quattro

dzieki za info o golfie - mam zegary jak na 1szym zdjeciu. jesli chodzi o audi to jest to a4 quattro 2000 rok nie wiem co jeszcze sie liczy jako model - no 1.8 zdaje sie, benzyna. faktycznie, zeby szyba sie zatrzymała to trzeba jakos szybko kliknąc. ale myslałam, ze moze to cos łatwiejszego jest

Audi A4 1,8 T Quattro czy warto?

mogę kupić Audi A4 Avant 1,8T Quattro z 97 roku sprowadzone. CZy warto? bardzo proszę o radę nie mam doświadczenia w tego typu autach i tej marce. Proszę o posty dzięki!!

audi s4 quattro i recaro young sport + 0-13

czy będzie pasować recaro ys do tego modelu i jaki fotelik dla noworodka? na którym siedzeniu montować foteliki? pozdrawiam serdecznie. -- http://dziecko.haczewski.pl/suwaczek/2011/2/7/28.png

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

Tylko znowu ten wiejski ledowy tuning. Nie ma szans na jakies normalne swiatla z przodu? Swiatla w LEDach w A4 to juz kompletna porazka.

AUDI A4 3.0 QUATTRO

Światna jest!!!Kocham Audi!Moim zdaniem robią najlepsze auta na świecie, a kolejna generacja A4 tylko to potwierdza.Najlepsza jakość ( Bmw,Mercedes się chowają ), świetne silniki, układ jezdny ( szczególnie quattro ) i technika! Najlepsze auto w klasie. A S4 to już kosmos!To dopiero maszyna!

Re: Abalone 7+

Jest też Abalone Quattro, które jest od od 2 do 4 osób. -- Forum Gry planszowe - dla rodzin i dzieci

Re: Czy warto kupic A4 2,5TDI V6 Quattro

> Proszę o opinie samochodu A4 Avant 2,5 TDI Quattro 98r., Silnik który wymieniłeś nie należy do mało awaryjnych ;/ Lepiej wybrać wersję 1.9TDI jest tańszy w utrzymaniu i użytkownicy go bardziej chwalą pod względem bezawaryjności... -- Pozdrawiam, Artek Forum Motoryzacyjne

Czy warto kupic A4 2,5TDI V6 Quattro

Proszę o opinie samochodu A4 Avant 2,5 TDI Quattro 98r., planuje zakup takiego autka i chciałbym wiedzieć czy warto. A jak nie to co innego o takich gabarytach i mocy mógłbym kupić? Z góry dziękuje i pozdrawiam. Mały

Re: A4 Allroard Quattro w obiektywie

Audi w środku ciągle wygląda jak Lanos. Jak ktoś siedział w "japończykach" to nie będzie chciał z nich wyjść, taki Lexus czy Honda

Re: Jaki gaz do Volvo XC90 4.4 V8 ? Vialle może ?

Dziwne. Moja A6 C5 4.2 quattro waży 1980 kg ma 299 kucy przyspieszenie 6.3 do setki automat obić i jeszcze nigdy nie udało mi się żeby tyle spalił. Max przy bardzo ostrej jeździe 23 litry gazu ale to był non stop sandał do podłogi a normalnie to 19-21 litrów LPG a sama trasa ok 15 nie jadąc na

Re: A4 Allroard Quattro w obiektywie

Audi to kwintesencja piękna, od 15 lat. Do tego jakość wykończenia i komfort jazdy. Bez konkurencji. Takie BMW X5, ładne, ale wykończenie nie to, jazda wygodna, ale komfort nie ten co w Audi. Japończycy cały czas wykańczają wnętrza w klasycznym "japońskim" stylu. Zamiast je zupełnie zmieni

Re: Czy warto kupic A4 2,5TDI V6 Quattro

dojsc do ponad 200 koni majac wciaz auto o > awaryjnosci seryjnego. Marzenia ściętej głowy. 200km z AWXa będzie drogie. Silnik na 100% będzie pił olej. A na obrotach będzie nieprzyjemny. Poza tym kłopotliwy w obsłudzie. Pomysł dla pasjonatów raczej. Znaleźć A4+AWX+quattro+zadowalający stan jest w

Re: Bagażnik na rowery - jaki?

Bardzo dobre bagażniki na rowery, a właściwie nazywa się to platformy na rowery na hak ma firma Interpack. Doskonała jakość w stosunku do ceny. Mamy taki na 4 rowery:

Re: audi s4 quattro i recaro young sport + 0-13

a te bazy służą zwiększeniu bezpieczeństwa czy bardziej wygodzie rodzica? -- http://dziecko.haczewski.pl/suwaczek/2011/2/7/28.png

jeździk CHICCO Quattro 4w1-ma ktoś, mam pytanie...

Mój synek dostał taki jeździk już na gwiazdkę i mam pytanie do posiadaczek owego, czy to "centrum rozrywki" wkładane w kierownicę się jakoś przyczepia, bo mój synek ciagle to wyjmuje za tą wajchę. Nie mogę się doczytać w instrukcji. Ja to poprostu tak wciskam ale niczym to się nie zabe

Re: audi s4 quattro i recaro young sport + 0-13

jedno i drugie bo 80% fotelików jest źle zamontowanych dodatkowo obawiam się że nie uda się tam ze względu na długość psów i profilowanie kanapy zamontować fotelik tylko na pasy

Re: audi s4 quattro i recaro young sport + 0-13

jeżeli sa krótkie pasy to najlepiej fotel na bazie jak nie na isofix to na pas np. mc cabriofix + easy belt base lub teutonia tario z bazą albo graco logico s

Re: audi s4 quattro i recaro young sport + 0-13

właśnie chciałam uzyskać podpowiedź jaki kupić fotelik 0-13:) maleństwo dopiero się urodzi a 3,5letni syn jeździ w young'u :) więc proszę o pomoc w wyborze fotelika 0-13 i jak wtedy ustawiać siedzenia, fotelik bez isofix'a . -- http://dziecko.haczewski.pl/suwaczek/2011/2/7/28.png

Re: A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

@ RR ty chyba chłopaku masz kompleks mniejszości ?! teraz prawie każda m-ka wstawia światła led w swoich samochodach , przyzwyczaj się albo kup sobie 100 letnie polo i beczkę kapusty kiszonej . co do kapusty polecam -samo zdrowie !!

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

z konkurencji warto wspomnieć też o bmw 325x i 330x, ale może autor słusznie uznał że audi a4 nie jest dla trójki konkurencją

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

a co myślicie o nowym seacie, który jest robiony właśnie na a4 chodzi mi właśnie o wersje kombi

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

Akurat 6,9 sek przy 211 km. Guzik prawda. Będzie 8 sekund najmniej przy tej masie. Drogie i krowiaste.

Re: O haldeksie 4, quattro i x-drive.

Niestety, jak na razie nadal NIC nie rozumiesz. Nie bądź leniem i zamiast wstawiać linki do materiałów reklamowych zabierz się do lektury jakiejś książki o samochodach.

Re: AUDI A8 4.2 QUATTRO - TEST 10 000 km

Gość portalu: GreGor napisał(a): > Nikt z > konkurencji nie posiada napędu na cztery koła, A S-klasa 4Matic, to co? poza Phaetonem > oczywiście. Ale i tak 4Motion ( w VW ) nie dorównuje Quattro ( > A8 ). Tak się składa, że quattro z A8 i 4Motion z Phaetona, to to SAMO

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

@slavo: Pokaż mi modele samochodu w klasie Audi A4, który jest plastikową terenówką. (subaru forester jest mniejszy o 20 cm, więc to nie ta klasa). Wymień chociaż 5 takich modeli oferowanych w Europie, które nie są crosoverami (ford kuga itp), tylko są podniesionymi, plastikowymi kombi wielkości A4.

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

190,000 Z - DUZO A DROGO JAK NA TAKA ZABAWKE, CHOCIAZ DOBRZEWYKONANA; Z 120,000 ZL MOZNA KUPIC WYSONEGO SUBARU OUTBACK, 3.0L 245 KM, KTORY BIJE O GLLOWE TEGO CUDAKA;

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

jaro -> Bedzie 6,9s. I ta wersja jest szybsza niz Forester. Glownie dzieki skrzyni biegow i b. wysokiem jak na te moc momentowi. Juz wersja w poprzednim 2.0tfsi 200ps to naprawde zrywne autko.

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

"Jak na razie " Ludzie, oduczcie się tego językowego potworka! Albo "na razie" albo "jak dotąd". Ale "jak na razie", to przykład "przedobrzenia".

Re: O haldeksie 4, quattro i x-drive.

black_code napisał: > Rozumiem ze sa tam uniwersalne przeslania i przepowiednie ze Haldex nigdy nie > moze byc napedem stalym . forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=92980321&wv.x=2&a=93097990

Re: O haldeksie 4, quattro i x-drive.

Z tamtego wątku też nic nie zrozumiałeś. A jeśli chodzi o płacenie to najlepiej jakbyś zapłacił za jakąś książkę o samochodach, możesz to zrobić na spółkę z dewulotem, wyjdzie wam taniej. Ale za rezultat nie reczę, bo kupić nie wystarczy - trzeba jeszcze przeczytać ze zrozumieniem.

Re: O haldeksie 4, quattro i x-drive.

Szanowny v-6 - informuję, ze mój post miał charakter informacyjny, co oczywiście nie oznacza, że może on zastąpić kilkugodzinny wykład z konstrukcji i zasad działania układów napędowych samochodów (zakończony obowiązkowo egzaminem zasadniczym i niewątpliwie kilkoma poprawkowymi), albowiem tylko taki

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

te diody są rzeczywiście wiejskie...ale quatrro chyba całkiem nieźle się trzyma drogi w zakrętach mimo masy...zauważcie że a4 b7 nie zbierało laurów za właściwości jezdne i tak samo będzei z exeo...dodatkowo b7, w którym siedziałem wręcz targało na boki od wibracji diesla na jałowym biegu - za te

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

Bobek Exeo to będzie pewnie tańsza alternatywa dla A4 ale ja w Seacie i tak wole Leona jeśli się zastanawiasz to sobie obejrzyj teraz masz przecenioną wersje z silnikiem 1,8 TSI to niby nie 2,0 TFSI ale wtrysk z turbina dla mnie jest wystarczający i cenowo wyjdzie lepiej niż jeśli bedziesz czekał

Re: O haldeksie 4, quattro i x-drive.

Koledzy spokojnie. Przynajmniej sie interesujaca dyskusja wywiazala! Nawet mnie, ignoranta tech/sam zmusila do poczytania troche na temat.www.autoblog.com/2007/11/30/saab-xwd-haldex-4-0-all- wheel-drive-system-up-close/ Zwroccie uwage na fragment o przenoszeniu mocy (100% na przod/tyl kiedy moze

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

Po pierwsze to nie jest samochód na teren tylko na Polskę, samochód, który wytrzyma normalną jazdę po naszych dziurawych i nierównych drogach usłanych pól pakami na kierowców. Po drugi zgadam się w pełni z ?nikt?, ktoś, kto kupi A4 allroad nie zrobi tego po to żeby się ścigać z 18 letnim BMW czy

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

Na prostej mistrz, ale nie w zakrecie miekki kloc. Przypomne ze mocny silnik jest swietny... na dlugiej prostej. Nikt serio nie traktuje Audi do wyczynu (nawet S4). Silnikom Audi nie ma co zarzucic bo sa swietne (szczegolnie pochodne z LMP), ale zawieszenie i masa pozostawie wiele do zyczenia. Pa