a 45 amg

Filip Trusz

Mercedes-AMG GLA 45 oficjalnie. Wersja S wyraźnie przekracza 400 KM mocy

Mercedes-AMG GLA 45 oficjalnie. Wersja S wyraźnie przekracza 400 KM mocy

Mercedes konsekwentnie rozbudowuje ofertę swoich kompaktów. Właśnie zaprezentowano nowe GLA w topowym wydaniu AMG 45. I tak jak inne auta z rodziny 45 pod maską pracuje tu potężny dwulitrowy silnik, który w wersji S ma aż 421 KM.

Kamil Stoch w Mercedesie-AMG GLA 45

Kamil Stoch - zdobywca Pucharu Świata w sezonie 2013/2014, podwójny mistrz olimpijski i indywidualny mistrz świata w skokach narciarskich -odebrał kluczyki do białego Mercedesa GLA 45 AMG

Salon Detroit 2014 | Mercedes GLA 45 AMG

Już nie prototyp, a wersja produkcyjna. Mercedes pokaże w Detroit GLA 45 AMG, auto osiągające setkę w 4,8 s

Nowy Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake - stylowo, praktycznie i w 4,0 s do setki

Nowy Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake - stylowo, praktycznie i w 4,0 s do setki

Równe cztery sekundy do setki to oczywiście wynik wzmocnionej wersji CLA 45 S. Pod maską pracuje tu dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o imponujących parametrach - 421 KM mocy i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To ta sama jednostka AMG, co w hatchbacku. W stylowym Shooting Brake'u

Salon Los Angeles 2013 | Mercedes GLA 45 AMG

Salon Los Angeles 2013 | Mercedes GLA 45 AMG

wyglądu czymś szczególnym jeszcze się wyróżnia? Operacja tworzenia GLA 45 AMG była prosta. Dokonano przeszczepu gotowych podzespołów małego A 45 AMG do bazującego na nim crossovera. Podzespoły mechaniczne powinny więc pasować, od nowa powstały głównie elementy ozdobne. Mercedes GLA 45 AMG różni się od

Salon Nowy Jork 2013 | Mercedes CLA 45 AMG

Salon Nowy Jork 2013 | Mercedes CLA 45 AMG

Dowiedz się wszystkiego o cenach CAŁEJ gamy Mercedesa O aucie nie napiszemy niczego, czego już byście nie słyszeli. Dlaczego? Bo CLA 45 AMG to de facto A 45 AMG w wersji sedan. Identyczny jest nie tylko pakiet stylistyczny (z wyjątkiem lotki, której w CLA nie znajdziemy), ale i lakier pokrywający

Salon Frankfurt 2013 | Mercedes CLA 250 Sport i CLA 45 AMG Racing Series

Salon Frankfurt 2013 | Mercedes CLA 250 Sport i CLA 45 AMG Racing Series

) ospojlerowania design CLA 45 AMG Racing Series jest spektakularny Wyścigowa odmiana otrzymała nowe zderzaki, szersze nadkola i osłony progowe z wlotami doprowadzającymi chłodne powietrze do tylnych hamulców, a także zatrzaski maski silnika oraz tylnej klapy. Regulowane tylne skrzydło wraz z przednią lotką i

Mercedes CLA 45 AMG i GLA 45 AMG | Moc od najmniejszego brata

Mercedes CLA 45 AMG i GLA 45 AMG | Moc od najmniejszego brata

Wideo | Mercedes klasy A | Więcej sportu A 45 AMG, który w najnowszej odsłonie dysponować będzie mocą aż 381 KM (do tej pory 360 KM), został królem kompaktów. Teraz dołączają do niego czterodrzwiowe coupe CLA, stylowe kombi CLA Shooting Brake i crossover GLA w wersjach AMG. W wyglądzie aut

Mercedes A 45 AMG / CLA 45 AMG | Pierwsza jazda | Ich pierwszy raz

Mercedes A 45 AMG / CLA 45 AMG | Pierwsza jazda | Ich pierwszy raz

i zakrętami. Nowego Mercedesa A 45 AMG chłopaki ze Stuttgatu są tak pewni, że na pierwsze jazdy zaprosili nas na nowy tor wyścigowy Bilster Berg . O tym jednak później. Na początek wsiadamy do CLA 45 AMG. Nowy Mercedes Klasy S Podoba mi się ten samochód, chociaż słyszałem już różne zdania o jego

Mercedes A 45 AMG od 177 tys. zł

Mercedes A 45 AMG od 177 tys. zł

Mercedes A 45 AMG Ile zapłacimy za nową odmianę? Wiemy już, ile trzeba będzie w Polsce zapłacić za nową topową odmianę A-klasy. Najmniejszego Mercedesa z dopiskiem AMG wyceniono na 177 tys. zł Mercedes A 45 AMG zadebiutował podczas salonu samochodowego w Genewie. Auto napędzane jest turbodoładowaną

Mercedes-AMG A45 i A45 S z polskimi cenami. Ponad 250 tysięcy zł, żeby złamać 4 sekundy

Mercedes-AMG A45 i A45 S z polskimi cenami. Ponad 250 tysięcy zł, żeby złamać 4 sekundy

turbodoładowaniem wytwarzana seryjnie. Podstawowy wariant rozwija 387 KM. Odmiana S to już 421 KM mocy. Standardem w topowych Klasach A jest dwusprzęgłowy automat AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywny napęd na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. Dokładnie nowe A45 opisaliśmy w tym miejscu: Warto jednak jeszcze

Mercedes-AMG ponownie wybrał opony Dunlop

Mercedes-AMG ponownie wybrał opony Dunlop

jego przyszłych kierowców. Opony zaprojektowane przez Dunlopa do tego pojazdu charakteryzują się wysoką przyczepnością na suchej i mokrej nawierzchni, a także doskonałą sterownością i parametrami hamowania. - Wybór opon Dunlop jako pierwszego wyposażenia w nowym CLA 45 AMG świadczy o naszej zdolności

Polacy kupują coraz więcej sportowych Mercedesów

Polacy kupują coraz więcej sportowych Mercedesów

. Najpopularniejszym modelem AMG jest kompaktowy sedan CLA 45 AMG z dwulitrowym silnikiem turbo o mocy 360 KM i napędem 4Matic. Do tej pory sprzedano 59 sztuk tego auta, co stanowi 15 proc. całkowitej sprzedaży modelu CLA na polskim rynku. Niewielu mniej nowych właścicieli znalazł w Polsce Mercedes A 45 AMG - 59

Nowy Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC. Chwilę po premierze czas na sportową wersję

Nowy Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC. Chwilę po premierze czas na sportową wersję

A wręcz przeciwnie, bo pod maską Mercedesa-AMG GLA 35 4MATIC pracuje dwulitrowy, czterocylindrowy silnik turbo o mocy 306 KM, który oferuje 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego od 3000 obr./min. Jednostka współpracuje z dwusprzęgłową przekładnią AMG SPEEDSHIFT DCT 8G, którą dostosowano do

Mercedes-AMG CLA 35 - czas na pierwszą wersję AMG nowego CLA

Mercedes-AMG CLA 35 - czas na pierwszą wersję AMG nowego CLA

przeszyć. W topowej wersji nie mogło oczywiście zabraknąć systemy multimedialnego MBUX z dwoma ekranami o przekątnej 10,25 cala. Mercedes-AMG CLA 35 to dopiero przedsmak tego, co nas czeka. Już niedługo zaprezentowana zostanie wersja 45 oraz jeszcze mocniejsza 45 S. Nieoficjalne informacje mówią, że eSka

AMG, M, czy RS? Rynek sportowych modeli klasy premium ma zdecydowanego lidera

AMG, M, czy RS? Rynek sportowych modeli klasy premium ma zdecydowanego lidera

. Samochody firmowane przez M GmbH w pierwszym półroczu kupiło 225 Polaków. Mercedes-AMG G 63 cieszy się w Polsce nieustającą popularnością Duży udział w sukcesie Mercedesa-AMG miał najtańsze modele klasy A i CLA. 273 sprzedane egzemplarze stanowią aż 61 procent sprzedaży wszystkich modeli ze znaczkiem AMG

Mercedes stawia na AMG. Czas na nowe salony

Mercedes stawia na AMG. Czas na nowe salony

% w porównaniu z rokiem 2015. Najpopularniejsze AMG w Polsce to GLE 43 AMG Coupe, drugie miejsce zajęło A 45 AMG, a trzecie G 63 AMG. Mercedes na początku roku otworzył w Tokio eksperymentalny salon, gdzie można kupić tylko i wyłącznie Mercedesy-AMG. Przy okazji zapowiedziano, że kolejny zostanie

Top 3 SUV- y Mercedesa - klasyczne modele z charakterem i najnowszą technologią

Top 3 SUV- y Mercedesa - klasyczne modele z charakterem i najnowszą technologią

(Mercedes - AMG GLA 45 S 4 MATIC). Za luksusowy GLS zapłacimy od 415 000 zł (GLS 350 d 4MATIC) do 755 000 zł (Mercedes -AMG GLS 63 4MATIC). KLASA PREMIUM W ABONAMENCIE. MODELE NA KAŻDĄ KIESZEŃ

Nowy Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake - praktyczny i bardzo szybki

Nowy Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake - praktyczny i bardzo szybki

, połączonymi ze sobą, ekranami systemu MBUX oraz turbinowymi nawiewami. Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake to bardzo mocna odmiana modelu. W segmencie kompakt Mercedes wyżej pozycjonował będzie tylko wersję 45, którą powinniśmy zobaczyć jeszcze w tym roku. CLA 35 Shooting Brake ma pod maską dwulitrowy

Mercedes-AMG A45 i A45S - 3,9 sekundy do setki w kompakcie

Mercedes-AMG A45 i A45S - 3,9 sekundy do setki w kompakcie

Mercedes „hurtem” wprowadza do oferty kilka odmian swojego sportowego kompakta. Mercedes-AMG A45, 45S oraz CLA 45 i 45S wjeżdżają na czołowe pozycje w swoich segmentach. Topowe sportowe odmiany z Affalterbach są dostępne w dwóch wariantach mocy, a najbardziej zadziorna z nich

Sprzedaż w 2016 r. | Mercedes AMG bije rekord w Polsce

Sprzedaż w 2016 r. | Mercedes AMG bije rekord w Polsce

Mercedes sprzedał nad Wisłą w 2016 r. 12 019 samochodów. Z tego Polacy kupili aż 1 108 sportowych modeli spod znaku AMG. Oznacza to wzrost aż o 53% w porównaniu z rokiem 2015. Najpopularniejsze AMG w Polsce to GLE 43 AMG Coupe, drugie miejsce zajęło A 45 AMG, a trzecie G 63 AMG. Co jeszcze

Lista samochodów biorących udział w konkursie World Car of the Year 2020

Lista samochodów biorących udział w konkursie World Car of the Year 2020

: Cadillac CT4, DS3 Crossback, DS7 Crossback, Ford Escape/Kuga, Ford Explorer, Hyundai Palisade, Hyundai Sonata, Hyundai Venue, Kia Seltos, Kia Soul EV, Kia Telluride, Mazda CX-30, Mazda3, Mercedes-AMG A35/45, Mercedes-AMG CLA35/45, Mercedes CLA, Mercedes GLB, MINI Cooper SE, Opel Corsa, Peugeot 2008

Mercedes wprowadza nową linię AMG Sport

Mercedes wprowadza nową linię AMG Sport

. samochodów. Tak duży wzrost popularności sportowych Mercedesów spowodowany jest wejściem AMG do bardziej przystępnej klasy aut kompaktowych, do których zaliczają się modele A 45 AMG, CLA 45 AMG i GLA 45 AMG. Na drugim biegunie są własne modele marki z Affalterbach, drugim po SLS-ie (jego produkcja już

Nowy Mercedes GLE Coupe z cenami w Polsce. Od 372 700 zł za podstawowego diesla

kulturą pracy i osiągami. Bazowy silnik 350 d zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km na godz. w 6,6 s, a mocniejsza wersja 400 d - w 5,7 s. Benzynowy silnik w Polsce jest jeden i od razu jest to GLE Coupe oznaczone literami AMG. To AMG 53 4MATIC+ ze zelektryfikowaną 6-cylindrową rzędową jednostką

Salon Nowy Jork 2016 | Mercedes-AMG GLC 43 | Rodzina 43 rośnie w siłę

chromowanych akcentów. Z tyłu zauważamy mały spojler i cztery końcówki wydechu. GLC stoi na 20-calowych, dwukolorowych felgach AMG, a do zdjęć pozuje w eleganckim czarnym lakierze. We wnętrzu: obowiązkowe czerwone przeszycia, sportowe, dobrze trzymające fotele i wielofunkcyjna, sportowa kierownica AMG. Do

Grupa SPEED zatrzymała kierowcę Mercedesa, który pędził prawie 250 km/h

Kierowca żółtego Mercedesa AMG GT jechał autostradą A4 z prędkością 248 km/h. Namierzyli i zatrzymali go funkcjonariusze policyjnej grupy SPEED, zajmującej się ściganiem piratów drogowych. 53-letni kierowca został ukarany mandatem, a ponadto otrzymał 10 punktów karnych. Zobacz jak policjanci gonili

Nowy Mercedes GLE 580 - pod maską prawie 500-konne V8

biegów. Mercedes nie ujawnia jeszcze dokładnych osiągów GLE 580, ale wiemy, że dzięki funkcji EQ Boost kierowca na chwilę otrzyma 21 KM i 45 Nm. Premierę Mercedesa GLE 580 na razie potwierdzono w Stanach Zjednoczonych, gdzie SUV-a wyceniono na 77 975 dolarów. Na wyposażeniu standardowym znalazły się 22

Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ - najmocniejszy SUV w swojej klasie

tylko GLA - uterenowiona wersja Mercedesa klasy A. Od pozostałych odmian GLC, model z Affalterbach (w tym mieście znajduje się fabryka AMG) najłatwiej odróżnić po innej atrapie chłodnicy. To dopiero trzeci model w gamie AMG, który otrzymał atrapę zwaną Panamericana, inspirowaną legendarnym Mercedesem

Salon Detroit 2017 | Mercedes GLA | Klasyka gatunku

Stanach zadebiutuje tylko GLA 220 4 Matic (184 KM i 300 Nm), ale w Europie nie powinniśmy spodziewać się żadnej nowości. Chyba, że Mercedes zaskoczy nas czymś podczas oficjalnej, europejskiej prezentacji. Na szczycie znajduje się oczywiście GLA 45 AMG 4Matic. AMG nie zdecydowało się podrasować silnika

Opinie Moto.pl: Nowy Mercedes GLB może być hitem niemieckiej marki. Jest nowoczesny i wygląda atrakcyjnie

, która będzie kosztowała sporo w czasie zakupu oraz późniejszej eksploatacji. Seryjnie GLB 35 jest obuty w 19-calowe koła. Mimo seryjnego napędu 4MATIC najbardziej sportowa wersja GLB (w przeciwieństwie do klasy A nie będzie Mercedesa-AMG GLB 45) prowadzi się jak szybki przednionapędowy hatchback. Przez

Unia Europejska ma dość hałasu. Samochody, nawet te sportowe, będą musiały być cichsze

będą spełniać nowe normy, są Mercedesy-AMG, A 45 i CLA 45. O ile cichsze będą musiały być nowe samochody? UE chce ograniczyć hałas z wydechu o dwa decybele. Na papierze wydaje się to niewiele, ale na ulicy z pewnością zauważymy różnicę. W zależności od mocy samochody będą mogły maksymalnie emitować do

Lexus i Mercedes wybierają Yokohamę

fabrycznym wyposażeniem także w innych modelach Mercedesa, w tym klasy S, G, G 63 AMG, G 65 AMG, CL 63 AMG, ML 63 AMG, E Coupe, C, C 63 AMG, CLS, SL, SLK, B i A. ZOBACZ TAKŻE: Mercedes GLA 45 AMG

Konfrontacja | Mercedes A45 AMG kontra CLA45 AMG | Bratobójcza walka

Mercedes A250 Sport | Test | Preludium do AMG Przez lata AMG pracowało nad swoim wizerunkiem, miało kojarzyć się wyłącznie z ogromnymi silnikami o potężnej mocy i chrapliwym głębokim dźwięku. A tu nagle jednostka o zaledwie czterech cylindrach i pojemności jak ze służbowego sedana. Ale nie

Prześwietlamy nowego Mercedesa GLA. Jak zmienił się topowy niemiecki crossover?

przyspiesza do setki w 8,6 sekundy. 220 d o mocy 190 KM można sparować z napędem na cztery koła. Już wkrótce do oferty dołączy GLA z oznaczeniem AMG. Słabsza z wersji otrzyma 2-litrowy motor benzynowy o mocy 306 KM. 45 S to specyfikacja nie uznająca kompromisów. Dysponuje stadem 421 koni mechanicznych

AMG Hammer W124 | Test | Młot na Ferrari

szybko wzięły go na warsztat, niektórzy przerabiali go na coupé z drzwiami a la Gullwing, inni na 6-drzwiową limuzynę, a AMG postanowiło zbudować hot roda dla bankierów. Przepis wydawał się mało skomplikowany: do komory silnikowej najmocniejszego wówczas W124 czyli 300E wkładano widlastą ósemkę o

Mercedes-Benz na Salonie Motoryzacyjnym w Genewie postawił na elektryfikację swoich aut

wnętrze jest identyczne. Nowy model ma 469 cm długości i w momencie premiery będzie dostępny w wersji CLA 250 z benzynowym silnikiem o mocy 225 KM. Potem w gamie silników znajdą się inne jednostki benzynowe i wysokoprężne, z napędem na przednią oś lub 4MATIC, a zwieńczeniem będzie wersja Mercedes-AMG CLA

Salon Frankfurt 2013 | Premiery Mercedesa

Salon Frankfurt 2013 | Mercedes CLA 250 Sport i CLA 45 AMG Racing Series Najmniejszym autem koncernu debiutującym podczas tegorocznych targów we Frankfurcie jest koncepcyjny Smart Fourjoy. To nic innego, jak zapowiedź nowej generacji ForFour, czteromiejscowego i zarazem

Nowy i przystępny jak nigdy. Mercedes CLA to wyjątkowo atrakcyjna oferta

pojemności od 1.3 do dwóch litrów. Oferują one od niecałych 120 KM do nawet 306 KM w sportowym wariancie od AMG, oznaczonym jako CLA 35. W drodze jest też jeszcze mocniejszy wariant, czyli A 45 i A 45 S, które oddadzą w ręce kierowcy nawet 421 KM! Atrakcyjna oferta finansowa Mercedesa sprawia, że nowe CLA

Odmłodzony Mercedes klasy A | Dynamicznie i bardzo mocno

Select", który w zależności od wybranego programu dopasowuje charakterystykę pracę silnika, układu wspomagania, skrzyni biegów, zawieszenia czy klimatyzacji. Do wyboru mamy programy Comfort, Sport, Eco i indywidualny. W modelu A 45 AMG dodatkowo jest jeszcze funkcja Race.  Wszystkim, którym to

Mercedes GLA 250 4Matic | Test długodystansowy cz. I | Crossover premium

350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Motor współpracuje z 7-biegowym automatem, a moc przekazywana jest na koła obydwu osi (napęd 4Matic). To topowa odmiana kompaktowego Mercedesa. Osiągi? Pierwsza setka w 7,1 sekundy i 230 km/h prędkości maksymalnej. Szybsze jest tylko GLA 45 AMG 4Matic, ale to

Aston Martin DBX oficjalnie! Pierwszy SUV brytyjskiego producenta

aspekty praktyczne. Bagażnik pomieści aż 823 litry bagaży, a po złożeniu tylnej kanapy uzyskamy dostęp do 1540 litrów przestrzeni. Na dach trafiły relingi umożliwiające montaż bagażnika czy uchwytów na narty. Dodatkowym ułatwieniem jest regulowana wysokość zawieszenia, które można podnieść (o 45 mm) lub

Mercedes Klasy A po liftingu | Ceny w Polsce | Atrakcyjnie jak na premium

. Nabywcy ceniący sportowe walory mają teraz do wyboru dynamiczne odmiany A 250 i A 250 Sport z manualnymi przekładniami oraz jeszcze mocniejszy wariant Mercedes-AMG A 45 4MATIC, któego dwulitrowy silnik turbo rozwija 381 KM mocy (o 20 KM więcej) i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 s (o 0,4 s

Jaguar jednak zbuduje kombi

azjatyckim. Linia nadwozia Jaguara F-Tpe Sportbrake będzie nawiązywać do pierwszego SUV-a tej marki, czyli F-Pace. Pod maskę trafią te same silniki, co w wersji sedan. Możliwe, że Brytyjczycy zaoferują jeszcze wersję SVR, która byłaby naturalnym konkurentem dla Audi R6 czy Mercedesa E63 AMG. ZOBACZ TAKŻE

Robert Lewandowski - kupił Ferrari, teraz uczy się jak szybko i pewnie jeździć

przeszkody, slalom, próbę sprawnościową na pętli kartingowej i pilotowany przejazd na dużej pętli. Jeden dzień intensywnego szkolenia potrafi zmienić myślenie o szybkiej jeździe i pozwala naprawdę zintegrować się z samochodem. Szczególnie przypadł mi do gustu A 45 AMG - jest bardzo zwinny, a dzięki napędowi

Mercedes CLA Shooting Brake | Mała rodzina w komplecie

Mercedes Klasy A | Będzie mocniejsze AMG Nazwa Shooting Brake może oznaczać tylko jedno, mamy do czynienia ze stylowym kombi na bazie CLA, którego wzorem był większy twórca tej awangardowej klasy, czyli CLS Shooting Brake. Nieco przedłużona linia dachu kompaktowego Mercedesa nadała mu

Nowe Audi Q7 i SQ7 - ceny w Polsce. Najwyższe ceny, ale i największe silniki w klasie

Audi odświeżyło model Q7 oraz jego usportowioną odmianę SQ7. Niedawno opisywaliśmy zmiany, jakie przyniósł dość gruntowny lifting (zwłaszcza bardzo wyraźnie unowocześniono wnętrze), a teraz możemy zdradzić polskie ceny wersji wysokoprężnych. Cennik otwiera 293 500 zł. Co ciekawe, poznaliśmy także

Los Angeles 2011 | Mercedes ML 63 AMG

maskę trafił silnik V8 5.5 z dwoma turbosprężarkami. Efekt to 518 KM osiągane przy 5250 obr/min i 700 Nm momentu obrotowego przekazywane za pośrednictwem siedmiobiegowej skrzyni AMG Speedshift Plus na cztery koła w proporcjach 40:60 (przód/tył). Co to oznacza w realu? Właściciel najmocniejszego ML-a nie

Mercedes CLA Shooting Brake | Ceny w Polsce | Tańszy niż CLS

oraz CLA 220 CDI 4Matic dołączą do oferty we wrześniu. Topowy wariant CLA 45 AMG Shooting Brake zadebiutuje w marcu podczas salonu samochodowego w Genewie. W tym samym miesiącu trafi do sprzedaży. Ponadto CLA Shooting Brake dostępny jest w dwóch liniach wyposażenia - sportowej AMG Line (m.in

Mercedes GLA | Już od 109 900 zł

Los Angeles 2013 | Mercedes GLA 45 AMG GLA to najmniejszy jak dotąd crossover Mercedesa. Mierzy 442 cm długości, 180 cm szerokości i 150 cm wysokości. Powstał na wspólnej platformie z klasą A, B i sedanem CLA. Wśród oferowanych nowości warto wspomnieć o kolejnej generacji napędu na obie osie

Salon Genewa 2015 | Mercedes G 500 4x4 2 | Kolejne monstrum

Mercedes G 350 BlueTEC | Test | Le"G"enda G 500 4x4 2 zostanie zaprezentowany na salonie w Genewie jako model studyjny. Jednak już teraz wiadomo, że wyjątkowa wersja modelu G trafi do produkcji. Ekstremalna terenówka ma, w odróżnieniu do wersji 6x6 nie trzy, a dwie osie. Auto

"Małe" Mercedesy z nowym, słabszym dieslem

Pierwsza jazda gorącymi Mercedesami A 45 AMG i CLA 45 AMG W obu przypadkach pod maską pracować będzie słabszy wariant dobrze już znanego diesla o pojemności 1,5 litra. Zamiast 109, oferuje on moc 90 koni mechanicznych, a maksymalny moment obrotowy jaki jest w stanie wygenerować to 220 Nm (wobec 260

Targi motoryzacyjne we Frankfurcie 2019 - lista premier. Te modele zadebiutują na salonie samochodowym

SUV-a, na pokład zabierze nawet 7 osób ) Mercedes-AMG GLB 35 ( Mercedes-AMG GLB 35 - praktyczny, siedmiomiejscowy SUV na sportowo) Mercedes EQS Mercedes GLE ( Nowy Mercedes GLE Coupe. Zgrabniejszy i większy od poprzednika ) Mercedes ESF concept Mercedes EQV ( Mercedes EQV oficjalnie. Klasa V dostała

Opinie Moto.pl: Nowy Mercedes GLC jest bardzo dopracowany, tak samo jak jego najważniejsi rywale

Mercedes GLC jest najważniejszym modelem marki ze Stuttgartu, w Polsce i w Europie. Jego udział w całkowitej sprzedaży osobowych modeli z gwiazdą na masce w naszym kraju wynosi mniej więcej 25%. Co czwarty sprzedawany w Polsce Mercedes, to GLC, a przecież wybór w portfolio producenta jest bardzo

Mercedes | Otwarto największy salon w Polsce

Salon przy ul. Granicznej we Wrocławiu to najpoważniejsza inwestycja w historii firmy, która pochłonęła 50 mln złotych. Obiekt zajmuje powierzchnię użytkową 9424 m kw., gdzie znajduje się ekspozycja dla 45 samochodów, specjalny showroom AMG, G Corner przeznaczony dla legendarnych terenówek

Prototypy | Audi RS3 | Sedan upala na "zielonym piekiełku"

sprintu od 0 do 100 km/h, który w tej chwili wynosi 4,3 sekundy. Konkurencyjny Mercedes CLA 45 AMG potrzebuje na to 4,2 sekundy. Oprócz modelu RS3 Sedan, w najbliższych planach Audi jest także RS4. Auto powinno zadebiutować na przełomie 2017 i 2018 roku.

Audi SQ2 | Pierwsze wizualizacje

. Są to charakterystyczne cechy dla wersji z literką "S" w nawie. Audi SQ2 to odpowiedź na Mercedesa GLA 45 AMG. Pod maską sportowego crossover z Ingolstadt będzie pracowała jednostka z modelu S3. Jest to czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów wspomagany przez

Wybieramy Miss Sierpnia Moto.pl

Angeliką, Zuzanną, Kamilą i Olgą. Głosować możecie poniżej. Dobrej zabawy! Więcej o bohaterach drugiego planu naszych sesji możecie przeczytać tu: 45 lat Camaro Mini Countryman Cooper S - test Mercedes SLS AMG - test + wideo Chevrolet Cruze - test

Jeździłem Audi RS Q3 po lodowym torze i się nie rozbiłem. A bawiłem się znakomicie

pracuje pięciocylindrowa bestia, 2.5-litrowy silnik TFSI o mocy 400 KM. To aktualnie najmocniejszy SUV w swojej klasie. BMW X2 M35i ma dwulitrową jednostkę o mocy 306 KM, a nowy Mercedes GLA wciąż czeka na mocarne odmiany AMG 45. Ta z literą S przebije mocą RS-a, ale dla kierowcy na moim poziomie to bez

Chris Harris - człowiek, który uratował Top Gear. "Wciąż mi dają torby do noszenia za pozostałą dwójką prowadzących"

pytanie. Gdybyś jak typowy Polak musiał jeździć tym samym autem przez najbliższe pięć lat, jaki byłby twój wybór? I dlaczego Mercedes-AMG E 63? A to dobre! Masz rację, AMG E 63 S w wersji kombi to najbardziej uniwersalny samochód na świecie. Oszałamiające auto, cieszę się, że je mam, ale moje dzieci do

A tak nie kradnie się klasycznego Porsche...

Konfrontacja | Mercedes-AMG GT S vs. Porsche 911 Carrera 4 GTS ...po nieudanej próbie odpalenia auta odszedł jak gdyby nigdy nic. Wszystko zarejestrowała przemysłowa kamera, a wydarzyło się to w biały dzień na ulicach Londynu (dokładnie w dzielnicy Mayfair). Niedoszły złodziej przy pomocy dużego

Prototypy | BMW X3 M już na drogach

Dziewczyna i samochód: Monia Perka i BMW Z4 Plotki o BMW X3 M pojawiają się od dłuższego czasu. Wiemy, że auto powstaje i powoli nabiera realnych kształtów. Całkiem prawdopodobne, że zostanie zaprezentowane jeszcze w tym roku, a do sprzedaży wejdzie w 2017. Na rynku X3 M rzuci rękawicę przede

Opinie Moto.pl: Nowy Mercedes-Benz CLA 250 4MATIC - perfekcyjna sztuka kompromisu

prostych powodów. Gama AMG dla CLA będzie dużo szersza. W ofercie znajdziemy wersje 35, 45 i najmocniejszą 45 S o mocy 420 KM. Tymczasem w katalogu Klasy A limuzyny znajdziemy tylko bazowy sportowy wariant – A 35. Kolejne różnice wynikają z konstrukcji. W bazowych wersjach Klasy A sedan (do A 200

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

4Matic Shooting Brake Mercedes-Benz CLA Shooting Brake - wnętrze Mercedes-Benz CLA 45 AMG - wnętrze Volvo V40 to od 2012 roku "niezależny" model z nadwoziem typu hatchback, a nie jak poprzednio kombi oparte na modelu S40. Zbudowany jest na płycie podłogowej Forda Focusa II, ale nadwozie i

Salon Frankfurt 2015 | Mercedes klasy S Cabrio | Otwarty na luksus

pomysł przełoży się na model seryjny. Użwany Mercedes z otwartym dachem Ostatnia S-klasa w wersji kabrio oferowana była na początku lat 70. Teraz, po 45 latach powraca luksusowy kabriolet, który produkowany będzie w fabryce w Sindelfingen. Duży brezentowy dach składany będzie za pomocą elektrycznych

Nadchodzi era elektrycznych turbosprężarek

sporcie, skąd już prosta droga do modeli seryjnych. Kolejną firmą opowiadającą się za tą technologią jest AMG. Według informacji podanej przez AutoExpress przyszłe modele wyczynowe Mercedesa otrzymają silniki z elektrycznymi turbo. Z czasem także "cywilne" modele doczekają się tej technologii

Mercedes GLA | Ceny w Polsce | Pomiędzy Audi i BMW

) - od 152 600 złotych- GLA 250 (211 KM) - od 146 100 złotych- GLA 250 4MATIC (211 KM) - od 163 500 złotych- Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC (381 KM) - od 252 600 złotych Silniki wysokoprężne: - GLA 180 d (109 KM) - od 134 600 złotych- GLA 200 d (136 KM) - od 150 400 złotych- GLA 200 d 4MATIC (136 KM) - od

Prezenty dla fanów motoryzacji

przez Ferrari" popielniczka do tanich nie należy, ale wiadomo - marka zobowiązuje. Cena: 45 euro ZOBACZ TAKŻE: Mercedes E63 AMG Kombi | Galeria Jaguar XFR | Galeria Samochody: ogłoszenia Tutaj wybór jest ogromny. W zależności od upodobań bliskiej nam osoby, możemy wybrać dla

Mercedes GLC | Ceny w Polsce | Dobrze skalkulowana oferta

Mercedes GLE | Ceny w Polsce | Odmieniony ML W chwili debiutu GLC będzie dostępny w trzech wersjach napędowych: dwóch wysokoprężnych i jednej benzynowej. Każda z nich jest seryjnie wyposażona w permanentny napęd na cztery koła 4MATIC, który  rozdziela moment obrotowy w stosunku 45:55, oraz 9

0-100 km/h - Który kompakt jest najszybszy?

xDrive Mercedes A 45 AMG 4Matic Moc 360 KM 0-100 km/h: 4,6 s V-max: 250 km/h Cena: od 177 000 zł Używane: od 109 900 zł Mercedes A 45 AMG 4Matic Mercedes A 45 AMG 4Matic Mercedes A 45 AMG 4Matic Mercedes A 45 AMG 4Matic

Nowości w gamie Mercedesów Klasy A, CLA i GLA

napędowe dla modeli Klasa A, CLA oraz GLA. Poza nowymi silnikami, w gamie pojawi się szersza oferta napędu na cztery koła. W gamie Klasy A debiutuje kolejna po A 250 4MATIC, A 250 Sport 4MATIC i A 45 AMG 4MATIC benzynowa odmiana z napędem na cztery koła. Czwarty wariant, A 220 4MATIC, zasilany jest

Ranking | Najczęściej kupowane hot-hatche w Polsce

Giulietty Veloce Q2 pracuje benzynowy silnik 1.8 o mocy 240 KM. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów TCT. Cena? 123 tysiące złotych. Liczba sprzedanych aut: 89 To najszybszy hot-hatch na naszej liście. Za Mercedesa A 45 AMG trzeba zapłacić 188 200 złotych. W zamian dostaniemy kompakt z

BMW M5 - opinie Moto.pl. Kulturalnie brutalne

historii. 600-konne V8 rozpędza je do setki w... 3,4 s. Ta dostojna limuzyna jest szybsza na prostej od supersportowego Mercedesa-AMG GT R, a nawet od Ferrari Portofino i równie szybka jak 580-konne Lamborghini Huracan. Ale nie tylko sprint do setki robi wrażenie. M5 jest niebywale elastyczne. Nawet przy

Wyciekły zdjęcia Mercedesa CLA

przednią lub dwie osie i silnikami z A-Klasy. Ceny mają być zbliżone do wspomnianej klasy C. Topową odmianą modelu będzie CLA 45 AMG, pod którego maską znajdzie się turbodoładowany czterocylindrowiec o pojemności dwóch litrów, mocy 335 KM i maksymalnym momencie obrotowym przekraczającym 400 Nm. Moc będzie

Mercedes klasy E - w przyszłym roku zostanie odmłodzony

Wszystko o AMG Model E-klasy jest dokładnie po środku swojego "cyklu życia".  Główna zmiana - Mercedes zrezygnuje z przednich poczwórnych świateł. Zamiast tego montowane będzie podwójny reflektor przedzielony kawałkiem karoserii, w którym montowane zostaną również światła do jazdy

Najwięcej koni z litra

fot. Peugeot Zwycięzcą okazał się koncern ze Stuttgartu - inżynierowie Mercedesa wycisnęli z dwulitrowego silnika aż 360 koni mechanicznych. Daje to imponujące 181 KM z jednego litra. Mercedes: A45 AMG; CLA 45 AMG; GLA 45 AMG Silnik: 1.991 ccm, 360 KM, 450 Nm Mały Mercedes - najlepsze ceny Fot

Mercedes GLA z silnikiem Diesla Renault

TAKŻE: Mercedes GLA 45 AMG BOSCH filtr oleju - diesel LOTOS Diesel 15W40 5L Dräger Rurki do pomiaru Oleju diesel Sprawdź ceny > Porównaj ceny > Sprawdź ceny > źródło: Okazje.info

Carlsson CGL 45 Royal Last Edition

Carlsson CGL 45 Royal Last Edition Carlsson wypuścił na chiński rynek specjalną wersję GL-a. "Royal" znaczy królewski. Gdyby ktokolwiek wpadł na pomysł oferowania przed 1989 rokiem w Polsce samochodu w wersji "królewskiej", mógłby popaść w tarapaty. W dzisiejszych Chinach, mimo

Salon Detroit 2014 | Nissan Sport Sedan Concept

przewidywania się sprawdzą, przekonamy się pewnie dopiero za kilka lat. ZOBACZ INNE PREMIERY Z DETROIT : Mercedes GLA 45 AMG Ford F-150

Porsche 911 Carrera 4 GTS - Emocje pod kontrolą

, których cena nieznacznie przekracza 45 tysięcy złotych. W standardzie, auto ma poszerzone nadkola, przyciemniane osłony reflektorów, a także LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i biksenonowe światła. Całość prezentuje się nienagannie. Pozornie niewielki samochód ma aż 453 centymetry długości, 185

Top 10 | Cacuszka na gaz

cała reszta umilaczy podróży) Dodge'a Challengera . Obecny właściciel chce 99,5 tys. zł za ten model, który pochodzi 2008 roku i ma na liczniku raptem 45 tys. km. Rasowe auto, a że na gaz? Cóż, jeśli można trochę oszczędzić, ciesząc się przy tym bulgotem silnika V8, to co w tym złego? To jedna z

Audi S3 Limousine - Test | Pierwsza jazda | Prosty charakter

Mercedes A 45 AMG / CLA 45 AMG | Pierwsza jazda | Ich pierwszy raz Spore zainteresowanie Mercedesem CLA pokazało, że istnieje spora nisza w świecie aut kompaktowych segmentu premium, dotąd niezagospodarowana. Audi jako drugie zdążyło przygotować taki samochód, figurujące w nomenklaturze

Audi Q3 po faceliftingu | Powiew świeżości w ważnej klasie

600 euro. Póki co polskich cen nie znamy. ZOBACZ TAKŻE: Mercedes GLA 45 AMG | Rywal Audi RS Q3

Rozstrzygnięcie konkursu Mercedesa

niesamowite wrażenie. Wzbudzało podziw, ale też narobiło mi sporo wrogów. Mercedes-Benz 200D z 1966 roku, w kolorze "Ocean blue", przejechał 300 tys. km i jest dziś w dobrym stanie. W 2002 roku zajął drugie miejsce w konkursie elegancji na zlocie samochodów zabytkowych w Rybniku. Przez 45 lat

Mercedes CLA 200 - Test | Piękno i emocje

spisuje się jako 2+2, czyli dwóch dorosłych i dwójka dzieci. Tylko nie takich maluchów w fotelikach, bo wtedy będzie równie ciasno. No cóż, linia dachu w stylu coupe stawia pewnego rodzaju ograniczenia. Coś za coś. Mercedes CLA 45 AMG - elegancki potwór W testowym egzemplarzu znalazł się 1,6 litrowy

Historia firm tuningowych | Brabus | Bodo i jego zabawki

najlepsze prowadzenie SLS-a. Do tego zadania oddelegowano przedni spojler, nowe wloty powietrza, listwy boczne, na nowo zaprojektowany tylny zderzak z dyfuzorem oraz malutki spojler na klapie bagażnika. Z Brabusem nie ma żartów. Mimo że oryginalny, seryjny SLS AMG to samochód nisko zawieszony, to Brabus

Dane techniczne

Dane techniczne DANE TECHNICZNEMERCEDES-BENZSLK 32 AMG Silnik: widlasty, 6-cylindrowy, 18-zaworowy, ze sprężarką, o pojemności 3199 cm3Moc maksymalna: 354 KM (260 kW) przy 6100 obr./minMaksymalny moment obrotowy: 450 Nm przy 4400 obr./minNapęd: na koła tylneSkrzynia biegów: 5-stopniowa

5P i inne opony letnie Continentala

Nowe typy opon mają swoją premierę raz na kilka lat, więc czasem na nowy produkt trzeba trochę poczekać. W tym roku Continental ma dobrą wiadomość dla posiadaczy samochodów sportowych i poddanych profesjonalnemu tuningowi, a to za sprawą nowej opony ContiSportContact 5P. ContiSportContact 5P

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy E

, takich jak przedłużone limuzyny, samochody opancerzone czy karetki. Wszystko zaczęło się w 1947 roku, kiedy Mercedes 170 V zapoczątkował bezpośrednią linię przodków Klasy E. Nowy model bazował na przedwojennym typie o tej samej nazwie. Karoseria mierzyła 4,27 m długości, a rozstaw osi wynosił 2,85 m. W

Mercedes R 350 CDI L 4Matic - test | Za kierownicą

2001 r. (Vision GST, czyli Grand Sports Tourer), a cztery lata później objawił się w wersji produkcyjnej jako klasa R. Niestety, mimo bogatego résumé (wersje z napędem na 2 i 4 koła, dwa rozstawy osi, a do tego szeroka oferta silników z najjaśniejszą gwiazdą 63 AMG na czele), klienci nie

Salon Frankfurt 2011 | Przewodnik

Tak gorącej atmosfery na targach motoryzacyjnych nie było już dawno. I nie chodzi wcale o nadmiar premier. W halach wystawowych we Frankfurcie ktoś chyba zapomniał włączyć klimatyzację. A może to w trosce o środowisko? Temat ekologii nadal dominuje na stoiskach wszystkich producentów. Wiele modeli

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

1923 pojawiły się pierwsze ciężarówki i ciągniki, a w 1934 trafił do czołgów. Co ciekawe za jeden z pierwszych na świecie (a na pewno w Europie) czołg z silnikiem Diesla uważa się polski lekki czołg 7TP (powstał na bazie brytyjskiego Vickersa E). Czołgi 7TP na Zaolziu w 1938 Pod maskę samochodu

Z wizytą w muzeum Mercedesa

normalny kosztuje 8 euro, a ulgowy - 4 euro (dzieci do lat 15 - wstęp wolny). Zapraszamy na wirtualną podróż po muzeum Mercedesa w Stuttgarcie. ZOBACZ TAKŻE: Mercedes SLS AMG - najszybszy ambulans świata Mercedes SLR McLaren - ogłoszenia W jednej z gablot spoczywa oryginalny patent na automobil

Porsche Cayman GT4 | Test | Drogowy rozrabiaka

Rennsport Reunion V | Galeria | Pół wieku wyścigowych Porsche Żółty Cayman budzi we mnie bardzo pozytywne emocje, bo kilka lat temu miałem okazję testować takie auto, ale w wersji S. Wówczas była to najmocniejsza dostępna specyfikacja, a do tego egzemplarz wyposażony był w ręczną skrzynię

Salon Genewa 2011 | Mercedes C Coupe

Coupe wozi na błotniku plakietkę BlueEFFICIENCY i seryjnie posiada układ start-stop. Nowy model z gwiazdą oficjalnie zadebiutuje podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Do europejskich salonów trafi w czerwcu, a do amerykańskich - we wrześniu br. Za kilka miesięcy do oferty dołączy topowy wariant AMG

Mercedesy w Mille Miglia 2011

zgłosiło się ponad 1200 załóg, z których organizatorzy wybrali zaledwie 378. Czasy złamania włoskiej dominacji przez Caracciolę przypominały cztery modele SS 710 i SSK z lat 1929-1930, z których trzy reprezentowały zespół ze Stuttgartu. Za kierownicą czerwonego SS z numerem 45 zasiadł legendarny Giacomo

AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

max moment przy 5000 obr (500 Nm) I max moc przy 6750 obr. Dla mnie bajka ale myślałem zwolenników takiego rozwiązania na świecie już nie ma Auto nie dla mnie (dupą po asfalcie) ale przejechać bym się przejechał -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami

Re: Mercedes A45 AMG - Mocny początek

plus opcje, których klient segmentu premium raczej nie odpuści i zrobi się koło 70 tys. euro. To ja dziękuję, postoję. Albo kupię boxtera. A wygląd rzeczywiście mocno przeciętny - spłaszczona B-klasa...

Re: Mercedes A45 AMG - Mocny początek

i tak powinno sie pisac artykuly! Merc-BMW-Porsche to jedyne marki, ktore moga konkurowac. Smiesznie jak ktos wstawia w ta trojke jakiegos pajaca w stylu alfy albo nissana

Re: Mercedes A45 AMG - Mocny początek

No ale nie przewróci się w zakręcie? Jak z korozją? Rozumiem że auto nie będzie żarte przez rdzę jak Japończyki z lat 80-tych?

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

A twoj debilizm nie jest wysoki przy porownaniu z innymi debilizmami, ale niski tez nie jest. Wyslij swoja skodzine do AMG zeby ja troche zdlawili.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Chociazby te tu forumowcy. Zaden takim AMG sie nie przejedzie, i jeden na dwudziestu go w ogole zobaczy na drodze a zaden nie rozpozna. Ale moja Skoda panie, to ma moment lepszy od tego badziewia. I wiekszy bagaznik:)

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

To jest (chyba) najmocniejszy do tej pory doladowany dwulitrowy czterocylindrowy silnik. Ale wedlug jednego tu eksperta moglby byc mocniejszy, tylko firma AMG na niskich obrotach zdlawila moment a na wysokich moc. Celowo. Ale i tak szarpie i skodziarzowi spada kapelusz.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

waga170 napisała: > A twoj debilizm nie jest wysoki przy porownaniu z innymi debilizmami, ale niski > tez nie jest. > Wyslij swoja skodzine do AMG zeby ja troche zdlawili. Coś odpyskować musiałeś, menelu. Miałem jeszcze przygotowany argument merytoryczny dotyczący porównania

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

gzesiolek napisał: > Ale wbrew pozorom nie jest łatwo zbudować sprężarkę która dmucha tak, że od 2k > RPM masz np. 400Nm i aż do 7k rośnie do 500Nm... AMG takiej sprezarki uzywa. Tylko ze na niskich obrotach ja zdlawili. Przynajmniej wedlug Klimka.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

waga170 napisała: > To jest (chyba) najmocniejszy do tej pory doladowany dwulitrowy czterocylindrow > y silnik. Ale wedlug jednego tu eksperta moglby byc mocniejszy, tylko firma AMG > na niskich obrotach zdlawila moment a na wysokich moc. > Celowo. Ale i tak szarpie i

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Mialem kiedys sygnaturke z cytatem z Klemensa ale chyba bede musial zalozyc nowa. Na przyklad: > Przy niższych obrotach mógłby być wyższy moment, to go zdławili. Firma AMG to renomowani zdlawiacze momentu. Chyba wysle im moja beczke:) Swoja droga ciekawe w jaki sposob ten moment wedlug

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Przyznam że chciałbym osobiście sprawdzić i porównać a45 s i rs3. Jestem przekonany że byłbym zadowolony po przejażdżkach oboma samochodami. Nawet jeśli rs3 jest o 20 koni słabszy.

Re: halo!!! AMG !!!

Jaka panika.Takie są realia.Przez takie wkręcanie ludziom przed ogłoszeniem pierwszych list,ze progi wzrosną o 10ktków,będą takie same,a nawet spadną(!) masa ludzi siedzi teraz załamanych!!Co powiecie teraz wy-niepanikarze, ze progi wzrosły o 45pktów na niektórych uczelniach?!Ja już rozglądam

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

qqbek napisał: > A widzisz socjopato? > Jak piszesz o silnikach i skrzyniach biegów, a nie o swojej zajebistości, to na > wet coś mądrego potrafisz napisać :) A kim ty niby kurwa jesteś, przygłupie, żeby mi wystawiać laurkę?

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

schweppes1 napisał: > klemens1 napisał: > > > Użyłeś formy pierwszej: > > > > jakby I ?partykuła komunikująca, że wyrażony w zdaniu sąd nie odpowiad > a dosł > > ownie faktycznemu stanowi rzeczy, np. Wszystko w jego żołądku zaczęło jak

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Np ja w swoim 335i jeszcze nigdy nie zblizylem sie z obrotami do czerwonego pola ani nie przekroczylem 120mph... a auto ma blisko 60 tys mil... dlaczego? Ano dlatego ze sie zestarzalem i juz mnie to nie bawi. A wiec uywam nie ponad 300 a chyba ponizej polowy koni... Ale w '91 M5 - bez turbo i

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Zapierdala wolniej od czego? -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Pokaz niezdlawiona wersje tego pojazdu -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Tak, najgłupszy debilu. Ten swój "zawias" możesz sobie w dupę wsadzić, dopóki nie pojedziesz na tor (a jeździsz pewnie po nim najczęściej, czyż nie?) albo po serpentynkach ew. drogach gminnych gdzie położyli trochę asfaltu po śladzie drogi polnej i zakręt 90 stopni to żaden ewenement. Już pisałem

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Ale wiesz że to gadka marketingowa? Poprzedni model miał 380 koni i 4.1 do 100. Oraz 475 Nm od 2200 obrotów. A potrzeba było coś więcej żeby rs3 nie fikało.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

A widzisz socjopato? Jak piszesz o silnikach i skrzyniach biegów, a nie o swojej zajebistości, to nawet coś mądrego potrafisz napisać :) -- ***** ***

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Ma moc tam gdzie ja potrzebuje A nie przy 2000 obrotów Ale przy 5000 czy 7000 I jak widać klienci tego chcą Oczywiscie klienci na takie auta a nie na miejskie wozidla -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Moc maks prawie 1000 obr w górę? To tez niezauwazalne? Nie mogę znaleźć wykresu nowego ale jak moment nie jest już staly to jeździ się tym zupełnie inaczej Oczywiscie nie jadac pyrpyr na zakupy -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

No ale w takim razie to jki sens ma kupowanie auto z tak malym i wysrubowanym silnikiem zamiast powiedzmy 3L czy 3.5L 6-ke ? Moja 3L szostka sama jest w stanie dostarczyc ponad 250KM a turbo ktore ma byc doladowaniem a nie glwnym napedem dodaje jej troche a glownie poprawia moment na niskich

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

No wiec jak oni pisza ze auto ma charakterystyke wolnossacego to juz samo sugeruje ze trzeba walnac wskazowka w czerowna linie aby dostac ta moc a to zrobi 10% ludzi raz albo 2 aby sprobowac czy sie popisac przez 15 sekund w calej eksploatacji auta - reszta bedzie jezdzic do 3 tys obr i uzywac 120

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

, wycisnie z tych silnikow tyle mocy. Wiekszosc - zwlaszcza ci co za nie zaplaca sami, zadowolo sie ilosci aponizej 200 a w zdecydowanej wiekoszosci czasu ponizej 100KM...

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

A widzialem tez ze pozniejszy silnik Honda S2000 - 2.2L tunerzy podrecali do 300KM i 9200 rpm max...

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

trypel napisał: > Pokaz niezdlawiona wersje tego pojazdu > A jak nie pokażę, to nieprawdą jest, że byłby dynamiczniejszy przy niskich obrotach, gdyby momentu nie zdławiali?

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Nie wiem bo nie miałem nigdy czegoś takiego Ale jak się kłócimy z kolegą przy wódce dlaczego on woli 600ccm 120 koni a ja 1200ccm i taka sama moc to on uzywa argumentu ze moj na torze nie ma szans A ja się wtedy z nim zgadzam mówiąc ze jego nie ma szans w daldkiejbturystycd, na co on się zgadza A

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

waga170 napisała: > klemens1 napisał: > > > Przy niższych obrotach mógłby być wyższy moment, to go zdławili. I to bez > korzy > > ści dla mocy max czy momentu wyżej. > > Klimek, moment przy niskich obrotach JEST wysoki a przy wyzszych jeszcze

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Ale ten Nissan mial przezyc do 500k km a obecnie "czas zycia" auta oblicza sie na 150k km a jak przezyje dluzej to juz bonus.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Myslisz ze jakby "oddlawili" to by jeszcze urwali z 0.3 s do setki? -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Wydaje mi się endzin ze akurat ten model kupuja ludzie którzy będą tam (tzn na czerwone) często zaglądali. Ja bym tak robil W bandycie mając te ponad 100 koni zaglądam na czerwone (a tak naprawdę do odcinki) co chwila na każdej wycieczce czyli jeszcze taki stary jak ty nie jestem W legacy teraz

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

klemens1 napisał: > Mogę ruchać, kogo chcę bez twojego zezwolenia, niedoruchana babo. > > A pedałem jest ten, kto grozi że zacznie mnie ignorować, a tego nie zrobił. > Zresztą - i tak jesteś niedoruchany więc wiele to nie zmienia. Czyli kto? Bo ja tego nie napisałem

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

No to może oni lubią zaglądać na czerwone pole. Ale w takim razie tych aut sie za dużo nie sprzedaje bo nie słychać o pogromach w Niemczech -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Ja pamiętam daihatsu charade gti z silnikiem 1.0 100 koni Rakieta w latach 80tych Tłoki ma kute stalowe wg opisu -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Ale przecież napisalem wyraznie ze to auto nie dla ciebie:) Malo tego on jeszcze na programie sport strzela w tłumik i specjalnie szarpie przy zmianie biegów Zupełnie nie dla ciebie -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

trypel napisał: > Na razie nieprawda jest ze coś zdlawiali > Prawda jest ze zmienili krzywa momentu na bardziej pasujaca grupie docelowej po > jazdu Mogli bez problemu zmienić krzywą momentu na lepszą - tzn. nic jej nie ujmując, a dodając. Ale jeżeli "grupa docelowa" jeździ

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

klemens1 napisał: > Przy niższych obrotach mógłby być wyższy moment, to go zdławili. I to bez korzy > ści dla mocy max czy momentu wyżej. Klimek, moment przy niskich obrotach JEST wysoki a przy wyzszych jeszcze wyzszy. Z wielka korzyscia dla mocy max, dlatego jest 400 koni z dwoch

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Gdyż ponieważ? -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

klemens1 napisał: > Użyłeś formy pierwszej: > > jakby I ?partykuła komunikująca, że wyrażony w zdaniu sąd nie odpowiada dosł > ownie faktycznemu stanowi rzeczy, np. Wszystko w jego żołądku zaczęło jakby pul > sować.? > > - a powinieneś drugiej. Jeszcze sam

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

schweppes1 napisał: > Tylko że te twoje turba po kickdownie tak trochę jadą, jakby nie chciały. Chyba twoje. Moje jadą, jak by chciały - i nawet kickdowna do tego nie trzeba. Poza tym, mistrzu IQ, doucz się, kiedy piszemy "jakby" razem, a kiedy oddzielnie.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

tego nie tr > zeba. > > Poza tym, mistrzu IQ, doucz się, kiedy piszemy "jakby" razem, a kiedy odd > zielni > > e. > > sjp.pwn.pl/slowniki/jakby.html > No to teraz się

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Pierdolenie klemensa o krzywych nie ma większego znaczenia w automatach, a w pewnie milion-biegowym w mercedesie żadnego. Redukuje do odpowiedniego biegu w zależności zapotrzebowania, więc nie ma potrzeby go zajeżdżać dusząc na za niskich obrotach i podniecać się mocnym dołem. W automacie to w

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

maly 2L a mozna ago "podkrecic jak sie chce... Powodzenia dla tych co im to bedzie pasowac - na pewni nie moja bajka

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

qqbek napisał: > schweppes1 napisał: > > > A kim ty niby kurwa jesteś, przygłupie, żeby mi wystawiać laurkę? > > Śliniaczek sobie kup socjopato :) > Bo znów się zaplułeś. > Synu łapiducha i kauzyperdy. Widzę, że masz manię na punkcie swoich dziadków

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

trypel napisał: > Gdyż ponieważ? > gdyż jak napisałeś: > Dla mnie bomba Wiesz jak niebezpieczna jest jeżdżąca bomba?

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

schweppes1 napisał: > qqbek napisał: > > > Jesteś socjopatą. > > Pogódź się z tym. > > Jesteś przygłupem. > Pogódź się z tym. Może oboje pogódźcie się ze sobą.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Zależy, specjalisto od IQ, czy miałeś na myśli nierzeczywistość tego, że "turba jadą, jakby nie chciały", czyli czy sam sobie zaprzeczałeś, czy faktycznie miałeś na myśli, że nie chciałyby jechać po kickdownie.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

gzesiolek napisał: > E tam Mitsu Evo z przełomu wieku było często kręcone na ponad 400KM... Ale turbo dziurę miały olbrzymią. Pamietam jak w jakimś top gear zestawili takiego dzika z jakimś stilo. W przyspieszaniu podczas jazdy z niskich obrotów. Słabo wygląda gdy odjeżdża od takiego s

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

trypel napisał: > Ale właśnie nie wiem dlaczego nikt nie idzie taka droga Kwestie emisji. Oraz być może względy ekonomiczne.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Też jest się czym podniecać...Ja znalazłem nieco inny wykres dla tego auta niż Trypel i tak; przy 2000obr/min jest 40 KM i 142 Nm momentu (tragedia), przy 3000obr/min jest 141 KM i 329 Nm, 4000obr/min: 257 KM i 452 Nm. To jeździ jak wysilona wyścigówka, sytuacje ratuje tylko szybka skrzynia-automat

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Zastanowiles sie dlaczego np honda tego nie robi? Chociaz ich S2000 z niecalymi 2L chyba kreci do 9 tys obr... i ma ok 250KM ... i brzmi jak motocykl...

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Przy niższych obrotach mógłby być wyższy moment, to go zdławili. I to bez korzyści dla mocy max czy momentu wyżej. No to faktycznie zajebiście - pierwszy raz spotykam się z przypadkiem, gdzie ktoś w sportowym wozie się cieszy, że ma ograniczenie mocy.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Ja po prostu, potomku ludzi z komunistycznego awansu społecznego, stwierdziłem, że jakkolwiek jako socjopata nie masz w wielu miejscach racji, to w wypadku opinii na temat normalnego przebiegu momentu obrotowego i nienormalnego stosunku Polaków do skrzyń automatycznych możesz mieć "słusznego". Reszt

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

A mnie przekonuje w nim to krecenie się do 7000 obr A nie typowy dla małych uturbionych aut charakter diesla Wiem ze jako laik się na tym nie znam ale dla mnie takim ideałem silnika do małego auta sportowego byłyby dwa połączone motocyklowe R4, wtedy wyszlaby mala V max 3 l ale majaca 350

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Niewątpliwie ja również :D -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

schweppes1 napisał: > A kim ty niby kurwa jesteś, przygłupie, żeby mi wystawiać laurkę? Śliniaczek sobie kup socjopato :) Bo znów się zaplułeś. Synu łapiducha i kauzyperdy. -- ***** ***

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Są armie które szukają takich wynalazków. Nie wszystkie bomby musza tylko spadać na łeb na szyje -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Chyba właściwy znalazłem Ciężko mówić o płaskim przebiegu krzywej Dla mnie bomba -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

trypel napisał: > Prawda jest ze zmienili krzywa momentu na bardziej pasujaca grupie docelowej po > jazdu :) Przede wszystkim sprawili że poprzedni model był bardzo szybki. A ten jest jeszcze szybszy. Ma osiągi ocierające się o szaleństwo.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

trypel napisał: > Ma moc tam gdzie ja potrzebuje > A nie przy 2000 obrotów > Ale przy 5000 czy 7000 Ale jak by miał przy 2000, to niczego by to nie ujęło przy 5000 czy 7000. Czyli ludzie chcą mieć zdławiony silnik. To już jest zboczenie.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

waga170 napisała: > No dobra, nie wiadomo po jaki chuj, ale ten moment zdlawili. Masz moze pomysl j > ak go zdlawili? Podpieli ssanie do wydechu? Może po prostu zastosowali mechanizm dławiąco-oddławiający. W zależności od zapotrzebowania jedna z tych składowych dominuje.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Tu masz racje oczywiście Żeby poznać kolejna granice Ale szacunek za to ze nie zrobili tego tak jak vw (zobacz dane silnika w S3) -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

No właśnie poprzedni miał stały moment od 2200 obrotów Ten ma wzrost do max przy 5000 Ja tak wole ale Klemens by wolal stary -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

klemens1 napisał: > Chodziło mi o inny artykuł oczywiście: > > polszczyzna.pl/jakby-czy-jak-by/ Nawet według tego artykułu użyłem poprawnej formy. Wpadłeś w sidła własnego półanalfabetyzmu, t

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

samspade napisał: > Mało takich dyskusji było? Ja kilka razy dyskutowałem z nim o tym że każdy może > mieć różne kryteria wyboru i nazywanie ludzi frajerami ponieważ mają inne kryt > eria jest bezsensowne. Pedalskie plasticzki! -- ***** ***

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

qqbek napisał: > Ech... chciałem coś napisać, ale mi się przypomniała moja dyskusja z Klimkiem s > przed kilku lat dotycząca zalet wolnossącego silnika V8 (tych subiektywnych - j > ak dźwięk i kultura pracy ma się rozumieć). Mało takich dyskusji było? Ja kilka razy dyskutował

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

agios_pneumatos napisał: > To wg naszego forumowego najmonrzejszego debila determinantem tego,że 'samochod > fajnie jedzie' nie jest zestrojenie zawiasu, rozkład masy, prześwit, geometria > , krzywa do odcinki, lecz fakt iż wiatrak dmucha i daje (poczucie) kopa na pros > tej

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Ale s2000 juz nie ma Oczywiscie ze znam auto Teraz masz subaru/toyota gt86 kręcąca się do 8000 i 200 koni z 2 l Ale właśnie nie wiem dlaczego nikt nie idzie taka droga -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

qqbek napisał: > Ja po prostu, potomku ludzi z komunistycznego awansu społecznego, stwierdziłem, > że jakkolwiek jako socjopata nie masz w wielu miejscach racji, to w wypadku op > inii na temat normalnego przebiegu momentu obrotowego i nienormalnego stosunku > Polaków do sk

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Nie zmienia to faktu że to marketingowy bełkot. Dla zwykłego uzyszkodnika jest to niezauważalne. Nie oszukujmy się moment w niskich obrotach nie jest niski.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

PS: W zasadzie to taki v-tec jest najlepszym silnikiem dla automatu - łagodna, płynna jazda w niskim zakresie i dzicz w wysokim w razie potrzeby. Dokładnie to, czego oczekujemy od silnika. Jaranie się mocnymi dołami turbodiesli i turbobenzyn wynika z powszechnego używania manuali w Europie.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

"jakby" razem, a kiedy oddzielni > e. sjp.pwn.pl/slowniki/jakby.html No to teraz się ośmieszyłeś, przygłupi półanalfabeto. Użyłem poprawnej formy. Właśnie lądujesz na listę przygłupów wraz z misiem i kubkiem

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

schweppes1 napisał: > Pierdolenie klemensa o krzywych nie ma większego znaczenia w automatach, a w pe > wnie milion-biegowym w mercedesie żadnego. Redukuje do odpowiedniego biegu w za > leżności zapotrzebowania Mistrzu testów na IQ, jakoś nie rozumiesz, co czytasz. Że

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Hmmm... Nie kojarzę wersji silnikowej Stilo która mogła by odjeżdżać z niskich obrotów Lancerowi Evo... Tam na dole jest zwykła wolnossąca dwulitrowka... Ale powyżej 3k RPM jak dostaje strzała z wielkiego turba to zatrzymuję się na 7.5k RPM...

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Ale wbrew pozorom nie jest łatwo zbudować sprężarkę która dmucha tak, że od 2k RPM masz np. 400Nm i aż do 7k rośnie do 500Nm... Tutaj dmuchnięcie jest wyżej ale spokojnie to co jest do 3k RPM wystarcza do dynamicznej jazdy... Ale im wyżej tym lepiej... Stara dobra szkoła... Jak w WRC na początku wie

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

trypel napisał: > Myslisz ze jakby "oddlawili" to by jeszcze urwali z 0.3 s do setki? Nie - ale jechałoby się przyjemniej przy niskich obrotach. No chyba że dorwie się do tego małpa, co musi wykorzystywać 90% mocy non-stop. Wtedy bez różnicy. Inaczej to sformułuję - po chuj ten mome

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

To wg naszego forumowego najmonrzejszego debila determinantem tego,że 'samochod fajnie jedzie' nie jest zestrojenie zawiasu, rozkład masy, prześwit, geometria, krzywa do odcinki, lecz fakt iż wiatrak dmucha i daje (poczucie) kopa na prostej. Super,mate.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

Z tymi koniami z litra to jak ze zbiorami kukurydzy z hektara za Chruszczowa. W jakims kolchozie nasypali lekko tylko przemacerowanego krowiaku do pustego zbiornika wody przeciwpozarowej. Posypali to dziesieciocentymetrowa warstwa nasion kukurydzy. Z tego lasu i dzungli co wyrosla na paru metrach kw

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

qqbek napisał: > Jesteś socjopatą. > Pogódź się z tym. Jesteś przygłupem. Pogódź się z tym.

Re: AMG A45s - fajny auto ale nie dla Klemensa

sztucznie dodany przy wyższych, to dlaczego nie przy niskich? Technicznie nie został dodany, w praktyce został zdławiony. Nawet mustang 5.0 ma lepszą charakterystykę momentu - a w mercedesie dali turbo, które bardziej dławi niż brak turbo.