a 6 2 tfsi problemy

Dariusz Dobosz

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

{01.03. 2014 r.] Octavia drugiej generacji, hit nie tylko polskich ale i europejskich salonów, jest teraz autem bardzo poszukiwanym na rynku wtórnym

Audi TT/TTS - test | Pierwsza jazda

Audi TT właśnie przeszło lifting. Klienci z pewnością będą mieli problemy z dostrzeżeniem różnic. A szkoda, bo blacha kryje sporo nowości

Wybrano najlepsze silniki roku

Nagrody w konkursie "International Engine of the Year 2013" zostały rozdane. Dziennikarskie jury z całego świata uznało, że najlepszym silnikiem roku jest konstrukcja... Forda

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

się już zestarzały i z punktu widzenia klientów rynku wtórnego są interesujące głównie ze względu na niską cenę. Trzy kolejne prezentują się dużo lepiej i mają znacznie wyższy status. Przy okazji warto jednak przypomnieć, że generacja wprowadzona w 1991 r. została nazwana Vento, a czwarta generacja od

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Liczba modeli w zestawieniu 2-3 lata 24. 125 4-5 lat 18. 118 6-7 lat 17. 99 Golf V to nie tylko duży skok technologiczny w stosunku do poprzedników, ale również istotny postęp w zakresie niezawodności, co potwierdzają zarówno statystyki jak i opinie użytkowników

Ostra tetetka

premiery w 2006 roku nic się w tym aucie nie zmieniło. Także wewnątrz. Ta sama, bliska doskonałości pozycja za kierownicą, wysoka jakość wykończenia, kilka sportowych dodatków i tyle. A jednak. Małe logo TTS na grillu to zapowiedź gorących wrażeń. Pod maskę trafił bowiem silnik 2.0 TFSI. Połączenie

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

produkowany był w latach 2003 - 2010. Pomysł Francuzów na kabriolet był cokolwiek ciekawy - miękkie poszycie możemy zsunąć elektrycznie, a dwa boczne, łukowate pałąki zdemontować. Problem, że nie ma dla nich miejsca w aucie, dlatego trzeba je zostawić przed jazdą. A co jeżeli dopadnie nas deszcz? No właśnie

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

TFSI są oczywiście gorsze, ale wciąż satysfakcjonujące, a spalanie mniej więcej o 2-3 l/100 km niższe. Rewelacyjnie pod względem zużycia paliwa prezentuje się uzupełniający ofertę dwulitrowy turbodiesel z systemem common rail o mocy 140 KM. Podczas testów na każde 100 km zużywał niespełna 5,5 l oleju

BMW 328i - test | Za kierownicą

BMW 328i - test | Za kierownicą

kategorii do 2 litrów pojemności. Chociaż BMW ma zadziorny charakter nie zmusza kierowcy do ostrej jazdy. Ma to swoje zalety. Przy delikatnym operowaniu pedałem gazu obroty nie przekraczają 2 tys. obrotów. Moment zmiany biegu zauważalny jest tylko na obrotomierzu. Nie czuć szarpnięć, a jazda jest płynna

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

hasłem "Zachwycająca obniżka cen w Citroenie" Francuzi urządzają wielką wyprzedaż. Citroena C1 można kupić od 25 900 zł (rabaty 1 200 - 4 500 zł), C3 - od 34 900 zł (rabaty 2 300 - 4 000 zł), C5 - od 76 300 zł (rabaty 6 000 - 12 500 zł), C4 Picasso - od 60 800 zł (rabaty 1 000 - 9 800 zł), a C3

Audi A3 Cabrio, Volvo C70, Mazda MX-5 - Lans na trzy sposoby

pedałem gazu, najwyższe - szóste - przełożenie będziemy mieli już przy 50-60 km/h. Nie ma z tym problemu, bo silnik 2.0 TFSI jest nie tylko bardzo mocny, ale też zdumiewająco elastyczny. Przy spokojnej jeździe potrafi spalić zaledwie 8 l/100 km, "na ostro" bierze ze zbiornika ponad 11 l/100 km

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 2 | Właściwości jezdne

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 2 | Właściwości jezdne

mierzymy realne, średnie zużycie paliwa. Jeden z czterech Nowe Audi A3 ma do wyboru dwie jednostki benzynowe (1,0 TFSI 116 KM, 1,4 TFSI 150 KM) oraz dwa diesle (1,6 TDI 110 KM, 2.0 TDI 150 KM). Wszystkie silniki mogą współpracować z manualną, 6-biegową przekładnią lub skrzynią automatyczną S-Tronic. Obydwa

Motodziennik: BMW wypala mózgi

2.0 tfsi ma 350nm momentu od 1,5 tys. obrotów, czyli tyle samo co 2.0 tdi... tylko, że2.0 tfsi ciągnie bez problemu do 5-6 tys... mowa o silnikach audi, przy innych markach jest podobnie...

Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

/przykład postawcie sobie dwa pytania i na nie odpowiedzcie: 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem np. 3.0, 6 cylindrow i podobna moca? Moja odpowiedz - oczywiście wybieram mniejszy silnik, z

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6

Re: BMW 5 na nowy sezon

... spalanie trzeba porównywać do osiągów danego auta, a nie jego pojemności... 2.0 TFSI ma osiągi takie jak starsze 3.0 benzynowe, czy 3.0 turbodiesle i pali mniej niż benzynowa i niewiele więcej niż takie diesle... w A4 jest to 6,5sek do 100km/h! ten nowy silnik BMW w serii 3 będzie miał ok. 6,1 sek do 100km

Re: Ford Focus z nowym silnikiem

Lubię nową Fokę, ale takie silniki to nie jest dobra droga, mam nadzieję że nie będzie jednak aż tak źle. @Gość - "już VW się przejechał z 1.2 TFSI, Ford jest nastepny..." "konieczność remontu silnika po 40-60tys km" Owszem VW się przejechał na 1.2TSI, na 1,4TSI i na 2,0TDI

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

Mam poprzednia Octavie (czyli Tour) 1.8T. Pojemnosc podobna, moc podobna, spalanie bedzie zblizone (z racji FSI pewnie nieco mniejsze). W zakorkowanym miescie spalanie waha sie od 9 do 13 litrow na 100km. W trasie od 6 do 8 - zalezy od predkosci z jaka sie poruszasz. Przy czym nie jest problemem

Re: Forester z oszczędniejszym dieslem

! Boxer diesel jest na tyle słaby, że na suchym asfalcie samochód ruszałby równie sprawnie mając napęd na jedną oś (przykład: Audi A4 1.8TFSI 160KM zarówno z napędem na przód, jak i quattro robi pierwszą setkę w 8.6s), czyli nawet jeśli sprzęgło obrywa troszkę mocniej przy napędzie na 4 koła, to i tak

Re: A4 po dwch (prawie) tygodniach

turbosprężarki. Zaś z problemem > opóźnienia doładowania już dawno się uporan > o także w silnikach spalinowych. Nie tyle sie uporano, co problem zalagodzono do akceptowalnych rozmiarow. > Może w notatce jest błąd W notatce nie ma bledu. V6 3.0 TFSI bedzie mial sprezarke Roots produkcji firmy Eaton

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

rozmiarow. > Może w notatce jest błąd W notatce nie ma bledu. V6 3.0 TFSI bedzie mial sprezarke Roots produkcji firmy Eaton. > Obstawiam, że gorzej, ponieważ to najzwyczajniej w świecie gorsze podejście. Wg. papierowego wydania AMuS Audi zbadalo porownawczo kompresor vs. biturbo i wyszlo co

Re: taka ciekawostka - nowe Audi A4 vs A6 - 4:0

No tak, tylko, jaki by ten wpływ nie był, Audi na tym nie straci i fakt, że odłamki pocisku wystrzelonego w pozycje BMW 3 i Mercedesa C, a poniekąd Mondeo, trochę porysują A6 pewnie nikogo w Ingolstadt nie martwi. Zresztą ten sam problem będzie mieć BMW za kilka lat, z przecieków wynika dość

Re: JTD vs. T-Jet

nikłego (na razie) rozpowszechnienie info o tym ma jedynie FIAT a na informacje od użytkowników trzeba jeszcze poczekać. Z JTD podobnego problemu nie ma. 3. T-Jet ma wysoce nieprzewidywalne zużycie paliwa. Z dostępnych testów wynika, że rozpiętość spalania waha się do 6.5l/100km przy jeździe a'la dziadek

Re: Skoda Octavia 2 combi, czy nowy mondeo combi?

Panowie, kupcie Lexusy, są 100% lepsze składany niz Skody badz Fordy. U Szkody najwieksze problemy są z systemy elek. Fordy są lepsze składany niz kiedys ale duzo zalezy od kraj pochodzenia. ddr6 napisał: > mameja21 napisał: > > > henryk245 napisał: > > Dane ktore podalem

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

> 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6 cylindrow i podobna moca? > > Moja odpowiedz - oczywiście wybieram mniejszy silnik, z wieksza moca z litra

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

sprężarki po boku, to drugie nawet dwie. Problemu nie ma. Poza tym, czy w silnikach z turbosprężarkami po bokach nie można tego, co w nowym TFSI ma być po boku, włożyć między cylindry? Nie wiem, na ile nowe rozwiązanie obniży koszty, ale wydaje się to być argument tytularny. > 2. umiejscowienie

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

-litrowego diesla V6, który przecież pasowałby do całej gamy modeli Lexusa, a na dokładke i do Land Cruisera jako zastępca lub uzupełnienie jednostki 4,2 nie ma co wspominać... > Pod warunkiem, że Insignia nie pojawi się jako jakiś napompowany Chevrolet. Pewnie nie jako Chevrolet, a nowy Saturn Aura

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

porównania. Auto - Passat CC (dla zwykłego nie było kompletnych danych) z ręczną skrzynią , czas przyspieszania na 6 biegu 80-120 km/h : 1.8 TSI 160 KM: 12,5 sek 2.0 TDI 170 KM: 11 sek 2.0 TFSI 200 KM: 10 sek Czyli można stwierdzić, że 160-konna benzyna jest tak samo oddalona od 170-konnego diesla w

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

, gdzie dominuje FWD, na pewno tak. Osobiście jednak uważam, że nowe A4 jest lepsze od swojej tylnonapędowej konkurencji tylko, jeśli ma quattro. > O jakichś dziwnych powodach, które każą Toyocie konsekwentnie > olewać problem około 3-litrowego diesla V6, który przecież > pasowałby do całej

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

oparciami foteli przednich i tylnych - odległość od siedziska tylnej kanapy do podsufitki - odległość od oparcia przedniego fotela do podpórki na stopę kierowcy, tzw. przegięcie - odległość od siedziska fotela kierowcy do podsufitki I mamy: - Audi A4 1.8 TFSI - 60 do 84 - 93 - 94 do 116 - 100 - Audi A6 3.2

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

autem z klasy D ;). Niestety budżet nie pozwolił na zakup żadnego V6 (next time ;) ) lub ciekawej benzyny 4 cylindrowej z Turbo (Subaru czy nowy 2.0 TFSI), więc zdeycdowałem się na zakup w miarę mocnego 2 litrowego motoru. Rozważałem też diesla, ale jedyne diesle które mi odpowiadały charakterem

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

oba z automatami (to był mój warunek) dlatego odpadł allroad 2.0TDI - miescił sie w cenie ale nie miał automata. jest 2 dzieci (jedno duże) i zawsze na wczasy autem (lubię) - to argument za passatem. Teraz jezdzę dieslem (ponad 200 KM ale i ponad 2 t) wiec wiem że 170 KM mi starczy w zupełnosci

Re: Alpina D3 vs A4 2.0 TFSI - mój ulubiony przyk

okolicy łącznie ze wszystkimi misiami w lesie :-) Jeśli ten silnik to przykład nowoczesnego cichego diesla to ciekawe jak brzmią te głośne. -- 2002 M5 Carbon Black/Black/Aluminium 18+19 Beja Beja Beja 2001 Audi A6 4.2 - sprzedany :-( 1999 Acura Integra Type R - sprzedany :-( 1997 honda Accord 2