a 6 2 tfsi problemy

Maciej Gis

Opinie Moto.pl: Nowe Audi Q3 - godny następca

Opinie Moto.pl: Nowe Audi Q3 - godny następca

Po siedmiu latach oczekiwania i sprzedaniu ponad 1,1 mln sztuk, w końcu model doczekał się drugiej generacji. Choć oczywistym jest, że jest ona ciekawsza od poprzednika to ważniejszym jest pytanie - czy będzie w stanie dorównać silnej konkurencji?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Zjawisko rosnącego zainteresowania SUV-ami opanowało nie tylko nowe modele, lecz również te z rynku wtórnego. Zadbane Toyota RAV4, Skoda Yeti czy Mazda CX-5 w kilka godzin znajdują nowego właściciela.

Poradnik - Turbodoładowane jednostki benzynowe, na które warto postawić

Od pewnego czasu silniki wysokoprężne systematycznie tracą swoją budowaną latami popularność na rzecz jednostek benzynowych. Widać to także na rynku wtórnym, gdzie renesans przeżywają stosunkowo nieskomplikowane i trwałe silniki benzynowe. W wersjach z doładowaniem zapewniają dobrą dynamikę i w wielu przypadkach okazują się trwałe i stosunkowo niedrogie w serwisie. Przedstawiamy 8 godnych zainteresowania propozycji z różnych klas pojemnościowych.

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

pojemności 1.9 litra pochodzi z włoskich magazynów Fiata. To bardzo udana jednostka, choć z zaawansowanym osprzętem mogącym generować typowe problemy dla tego typu konstrukcji. Niemniej, w 150-konnej odmianie pozwala rozpędzić się do setki w około 9 sekund i zużywa w cyklu średnim 6-6,5 litra na każde 100

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

zbudowano na płycie podłogowej Golfa V, ale wyraźnie wydłużono w tylnej części. W stosunku do Octavii I długość wzrosła o 7 cm, a rozstaw osi o ponad 6 cm. Zyskano w ten sposób więcej przestrzeni za przednimi fotelami i wygospodarowano ogromną przestrzeń bagażową (hatchback 560 l, kombi 580 l). Przestronny

Audi TT/TTS - test | Pierwsza jazda

Audi TT/TTS - test | Pierwsza jazda

Podstawowym modelem TT będzie nadal silnik 1.8 TFSI. Z nim auto rozpędza się do pierwszej setki w 7,2 s. Jest szybsze od mocniejszego diesla (7,5 s) i 1.8 T z pierwszej generacji (7,4 s). Chyba właśnie dlatego uznano, że nie należy go zmieniać. Nowością jest za to 2-litrowe TFSI o mocy 211 KM

Wybrano najlepsze silniki roku

Wybrano najlepsze silniki roku

) 144 pkt 5. Volkswagen 999 ccm, 3 cylindry, CNG (Volkswagen Up) 118 pkt 6. Fiat 875 ccm, 2 cylindry, turbo CNG (Fiat Panda, Fiat 500L, Lancia/Chrysler Ypsilon) 91 pktZa ile można kupić używane auto z tak małym silnikiem? SprawdźW tej kategorii bryluje Volkswagen. Najlepszym silnikiem o pojemności od 1

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Liczba modeli w zestawieniu 2-3 lata 24. 125 4-5 lat 18. 118 6-7 lat 17. 99 Golf V to nie tylko duży skok technologiczny w stosunku do poprzedników, ale również istotny postęp w zakresie niezawodności, co potwierdzają zarówno statystyki jak i opinie użytkowników

Ostra tetetka

premiery w 2006 roku nic się w tym aucie nie zmieniło. Także wewnątrz. Ta sama, bliska doskonałości pozycja za kierownicą, wysoka jakość wykończenia, kilka sportowych dodatków i tyle. A jednak. Małe logo TTS na grillu to zapowiedź gorących wrażeń. Pod maskę trafił bowiem silnik 2.0 TFSI. Połączenie

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

TFSI są oczywiście gorsze, ale wciąż satysfakcjonujące, a spalanie mniej więcej o 2-3 l/100 km niższe. Rewelacyjnie pod względem zużycia paliwa prezentuje się uzupełniający ofertę dwulitrowy turbodiesel z systemem common rail o mocy 140 KM. Podczas testów na każde 100 km zużywał niespełna 5,5 l oleju

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

produkowany był w latach 2003 - 2010. Pomysł Francuzów na kabriolet był cokolwiek ciekawy - miękkie poszycie możemy zsunąć elektrycznie, a dwa boczne, łukowate pałąki zdemontować. Problem, że nie ma dla nich miejsca w aucie, dlatego trzeba je zostawić przed jazdą. A co jeżeli dopadnie nas deszcz? No właśnie

BMW 328i - test | Za kierownicą

BMW 328i - test | Za kierownicą

kategorii do 2 litrów pojemności. Chociaż BMW ma zadziorny charakter nie zmusza kierowcy do ostrej jazdy. Ma to swoje zalety. Przy delikatnym operowaniu pedałem gazu obroty nie przekraczają 2 tys. obrotów. Moment zmiany biegu zauważalny jest tylko na obrotomierzu. Nie czuć szarpnięć, a jazda jest płynna

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

do 5% i kredyt 50/50. Więcej informacji: alfaromeo.pl Audi A1 : pakiet promocyjny Comfort (klimatyzacja manuala, alarm, podłokietnik i Audi Parking System) dla wersji Attraction oraz Ambition (1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.6 TDI) w cenie promocyjnej 6 010 zł (taniej o 1 390 zł) A3: pakiet promocyjny

Audi A3 Cabrio, Volvo C70, Mazda MX-5 - Lans na trzy sposoby

pedałem gazu, najwyższe - szóste - przełożenie będziemy mieli już przy 50-60 km/h. Nie ma z tym problemu, bo silnik 2.0 TFSI jest nie tylko bardzo mocny, ale też zdumiewająco elastyczny. Przy spokojnej jeździe potrafi spalić zaledwie 8 l/100 km, "na ostro" bierze ze zbiornika ponad 11 l/100 km

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 2 | Właściwości jezdne

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 2 | Właściwości jezdne

mierzymy realne, średnie zużycie paliwa. Jeden z czterech Nowe Audi A3 ma do wyboru dwie jednostki benzynowe (1,0 TFSI 116 KM, 1,4 TFSI 150 KM) oraz dwa diesle (1,6 TDI 110 KM, 2.0 TDI 150 KM). Wszystkie silniki mogą współpracować z manualną, 6-biegową przekładnią lub skrzynią automatyczną S-Tronic. Obydwa

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6

Re: BMW 5 na nowy sezon

trzeba porównywać do osiągów danego auta, a nie jego pojemności... 2.0 TFSI ma osiągi takie jak starsze 3.0 benzynowe, czy 3.0 turbodiesle i pali mniej niż benzynowa i niewiele więcej niż takie diesle... w A4 jest to 6,5sek do 100km/h! ten nowy silnik BMW w serii 3 będzie miał ok. 6,1 sek do 100km

Re: A4 po dwch (prawie) tygodniach

> niż turbosprężarki. Zaś z problemem > opóźnienia doładowania już dawno się uporan > o także w silnikach spalinowych. Nie tyle sie uporano, co problem zalagodzono do akceptowalnych rozmiarow. > Może w notatce jest błąd W notatce nie ma bledu. V6 3.0 TFSI bedzie mial sprezarke

Re: Forester z oszczędniejszym dieslem

diesel jest na tyle słaby, że na suchym asfalcie samochód ruszałby równie sprawnie mając napęd na jedną oś (przykład: Audi A4 1.8TFSI 160KM zarówno z napędem na przód, jak i quattro robi pierwszą setkę w 8.6s), czyli nawet jeśli sprzęgło obrywa troszkę mocniej przy napędzie na 4 koła, to i tak sporo

Re: Skoda Octavia 2 combi, czy nowy mondeo combi?

Panowie, kupcie Lexusy, są 100% lepsze składany niz Skody badz Fordy. U Szkody najwieksze problemy są z systemy elek. Fordy są lepsze składany niz kiedys ale duzo zalezy od kraj pochodzenia. ddr6 napisał: > mameja21 napisał: > > > henryk245 napisał

Re: taka ciekawostka - nowe Audi A4 vs A6 - 4:0

No tak, tylko, jaki by ten wpływ nie był, Audi na tym nie straci i fakt, że odłamki pocisku wystrzelonego w pozycje BMW 3 i Mercedesa C, a poniekąd Mondeo, trochę porysują A6 pewnie nikogo w Ingolstadt nie martwi. Zresztą ten sam problem będzie mieć BMW za kilka lat, z przecieków wynika dość

Re: JTD vs. T-Jet

racji nikłego (na razie) rozpowszechnienie info o tym ma jedynie FIAT a na informacje od użytkowników trzeba jeszcze poczekać. Z JTD podobnego problemu nie ma. 3. T-Jet ma wysoce nieprzewidywalne zużycie paliwa. Z dostępnych testów wynika, że rozpiętość spalania waha się do 6.5l/100km przy jeździe a

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

akceptowalnych rozmiarow. > Może w notatce jest błąd W notatce nie ma bledu. V6 3.0 TFSI bedzie mial sprezarke Roots produkcji firmy Eaton. > Obstawiam, że gorzej, ponieważ to najzwyczajniej w świecie gorsze podejście. Wg. papierowego wydania AMuS Audi zbadalo porownawczo kompresor vs

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

mameja21 napisał: > Teoretykiem jesteś dobrym, ale sugeruję na "żywo" porównać ilość > miejsca w A4 i A6 - zrozumiesz, że to co piszesz to tylko teoria... Teoria, mówisz? Źródło: początek testu długodystansowego A4 1.8 turbo w "AMiS" ze stycznia 2008 oraz porównanie A6 3.2

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

się praktycznie każdym autem z klasy D ;). Niestety budżet nie pozwolił na zakup żadnego V6 (next time ;) ) lub ciekawej benzyny 4 cylindrowej z Turbo (Subaru czy nowy 2.0 TFSI), więc zdeycdowałem się na zakup w miarę mocnego 2 litrowego motoru. Rozważałem też diesla, ale jedyne diesle które

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

napędowym. To 2.0 TFSI okazał się podawać na wał napędowy więcej niż 200 koni, skoro na kołach była moc fabryczna. > Teraz druga - do kwestii 4 cm przestrzeni na kolana z tyłu Nie 4, a od 1 do 4, więc średnio 2,5 cm . Weź linijkę i zobacz, ile to 2,5 cm. To ma być "przepaść"? Jeśli chcesz

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

konsekwentnie olewać problem około 3-litrowego diesla V6, który przecież pasowałby do całej gamy modeli Lexusa, a na dokładke i do Land Cruisera jako zastępca lub uzupełnienie jednostki 4,2 nie ma co wspominać... > Pod warunkiem, że Insignia nie pojawi się jako jakiś napompowany Chevrolet. Pewnie nie

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

quattro. > O jakichś dziwnych powodach, które każą Toyocie konsekwentnie > olewać problem około 3-litrowego diesla V6, który przecież > pasowałby do całej gamy modeli Lexusa, a na dokładke i do Land > Cruisera jako zastępca lub uzupełnienie jednostki 4,2 nie ma co

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

zajmuje cennego miejsca > obok niego (ktore wczesniej nie stalo i obecnie rowniez nie stoi do dyspozycji) Nie rozumiem tego ich argumentu. Jakoś jeżdżą i 3.0 tdi i nowe RS6 i obydwa mają sprężarki po boku, to drugie nawet dwie. Problemu nie ma. Poza tym, czy w silnikach z turbosprężarkami po