a 8 4.2 tdi

Piotr Mokwiński

Poradnik - SUV-y z metką premium - Audi Q7 I i BMW X5 II. Czy warto ryzykować?

Poradnik - SUV-y z metką premium - Audi Q7 I i BMW X5 II. Czy warto ryzykować?

Wszelkiej maści SUV-y i crossovery szturmem podbijają światowe rynki. Ogromną popularność zdobyły również wśród marek premium. Także na rynku wtórnym modele uznanych, niemieckich marek szybko znajdują nabywców, pomimo wysokich kosztów bieżącego utrzymania. Wśród używanych szczególną uwagę kierowców przykuwa BMW X5 II generacji i Audi Q7. Każdy z nich zapewnia użytkownikowi te same walory eksploatacyjne, jednak podane w nieco inny sposób

Salon Lipsk 2014 | Audi RS5 TDI concept | 25 lat TDI

Audi świętuje w tym roku 25-lecie montowania silników TDI. Dla uczczenia tej wyjątkowej okazji, niemiecki producent przygotował na targi w Lipsku specjalną wersję modelu RS5 z silnikiem Diesla

Poradnik | 6 i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu dotrwają do 500 tysięcy kilometrów

6 i 8-cylindrowe diesle trafiają zazwyczaj do aut luksusowych i terenowych. Naszpikowane są nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi, podnoszącymi ich wydajność. Generują znaczne wartości mocy i momentu obrotowego, zużywając przy tym akceptowalne ilości oleju napędowego. Skomplikowany osprzęt nie lubi oszczędności serwisowych. Traktowany jednak z dbałością, posłuży bez większej i kosztownej awarii nawet przez 500 tysięcy kilometrów.

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

silnik: Audi V12 TDI (6.0 litra, 500 KM i 1000 Nm). Fot. Volkswagen Najmocniejszy 10-cylindrowy silnik: VW V10 TDI znany między innymi z Volkswagena Touarega R50. Podstawowe dane - 5.0 litra, 350 KM i 850 Nm. Najmocniejszy 8-cylindrowy silnik: Audi A8 4.2 TDI (4.2 litra 385 KM i 850 Nm) Fot

VW Touareg FL | Pierwsza jazda | Powściągliwe zmiany

VW Touareg FL | Pierwsza jazda | Powściągliwe zmiany

spalinach i spełnić normę Euro 6. Zużycie paliwa spadło o 0,4-0,6 l/100 km i w obydwu wersjach wynosi średnio 6,6 l/100 km. W poszukiwaniu mocy można zdecydować się na wersję V8 4.2 TDI oferującą 340 KM. Silnik imponuje przede wszystkim znakomitą elastycznością. 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego

Audi Q7 | Podróż po Kanadzie | Dzień 5

Audi Q7 | Podróż po Kanadzie | Dzień 5

się prowadzi, do tego jest dynamiczniejsze, nawet z mniejszym silnikiem pod maską. 4.2 TDI V8 zastąpiła jednostka 3.0 TDI V6 o mocy 272 KM. Osiągi są w pełni zadowalające (0-100 km/h w 6,3 s), tak samo jak zużycie paliwa (średnio ok. 8-8,5 l/100 km). Poza wspomnianym silnikiem Diesla już oferowany

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) oraz 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 155 KM) 2001 , wrzesień - wersja Cabrio (wcześniej oferowano kabriolet na bazie Audi 80) 2002 , wrzesień - wersja S4 z silnikiem 4.2 V8 40V (344 KM) oraz silnik 2.0 16V (150 KM) 2003 , wrzesień - wersja S4 Cabrio 2004

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

premiera modelu A6, silniki 2.0 (101, 115 lub 140 KM), 2.6 V6 (150 KM), 2.8 V6 (174 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM), 2.5 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 115 lub 140 KM). Sportowe wersje S6 z silnikami 2.2 Turbo 20V (230 KM) oraz 4.2 (290 lub 326 KM

Im się nie udało, czyli nieudane ataki na klasę premium

Im się nie udało, czyli nieudane ataki na klasę premium

pozostawiono tylko przekładnie 6-stopniowe i wycofano 5-litrowy silnik V10 TDI o mocy 313 koni. W 2009 roku auto przeszło kolejne zmiany, w W12 pojawiły się m.in. ceramiczne hamulce. W Stanach Zjednoczonych Phaetona sprzedawano jedynie przez 2 lata (łącznie niewiele ponad 2 tys. sztuk), a i w Europie nie

Volkswagen Touareg

TDI - 313 KM, 750 Nm Dane techniczne: Volkswagen Touareg 4.2 masa własna/ładowność: 2580/365 kg silnik: benzynowy

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

pneumatyczne zawieszenie samo dostosowujące się do warunków drogowych. A jeśli komuś zbyt miękko i nudno, zawsze może wybrać tryb sport w standardowym systemie Audi drive select, znanym z innych modeli marki. Nowe A8 dostępne jest z trzema silnikami: dwoma V8 - 4.2 FSI o mocy 372 KM i 4.2 TDI (350 KM) oraz

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

(wtrysk bezpośredni, 179 KM) 2001, sierpień - modernizacja wersji z nadwoziem kombi, nowe silniki 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) oraz 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 155 KM) 2001, wrzesień - wersja Cabrio (wcześniej oferowano kabriolet na bazie Audi 80) 2002, wrzesień - wersja S4 z silnikiem 4.2 V8

Nowe A8 w pełnej krasie

Nowe A8 w pełnej krasie

automatyczną i napędem na cztery koła quattro. Ten ostatni nie trafi do podstawowej wersji 3.0 TDI. Najsłabszy diesel otrzyma za to układ start-stop, wyłączający silnik na postoju. Na liście wyposażenia pojawi się także pneumatyczne zawieszenie, a w opcji - układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu. Wersję 4.2

Audi A6

mały wykrój otworu bagażnika to dowód zwycięstwa formy nad funkcją, uniemożliwia bowiem dogodne wykorzystywanie znacznej przestrzeni użytecznej - 546 l. Oprócz turbodiesla 3.0 TDI w ofercie znajdują się widlaste jednostki benzynowe 2.4 i 3.2 FSI (uznawana za podstawową) oraz 8-cylindrowy

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

benzynowych silników najbezpieczniejszym i optymalnym wyborem jest 4.2 V8 o mocy 309 KM. Najmniej problematycznym diesel to pięciocylindrowe 2.5 TDI generujące 174 KM. 3.0 TDI bywa kapryśne, zwłaszcza powyżej 300 tysięcy kilometrów. Zejdźmy na chwilę na ziemię i przyjrzyjmy się popularnej i cenionej Toyocie

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

podczas cofania, podgrzewane zamki drzwi i poduszki powietrzne. W 1990 roku do oferty dołączyła wersja przedłużona, a w 1992 roku mocniejszy, 280-konny wariant 4.2. Z tym ostatnim i manualną skrzynią biegów V-ósemka przyspieszała do "setki" w 6,9 s i osiągała prędkość maksymalną 249 km/h.Mimo że

Audi Q7 4.2 TDI - test

. A tu nic. Silnik 4,2 TDI wyposażony jest w system common rail, dwie turbosprężarki i pracuje tak kulturalnie, cichutko i równomiernie, że aż za poprawnie. Nawet w czasie przyspieszania nie można się dosłuchać bulgotania widlastej ósemki. Szkoda. Aha! Skoro jesteśmy przy silnikach wysokoprężnych

Numer 8/2005

, mocny, luksusowy, ale drogi i żarłoczny Marzenie Audi A8 4.2 TDI - najmocniejszy seryjny diesel świata sprawia, że auto przyspiesza jak szatan, a staje jak wryte dzięki ceramicznym hamulcom Notatki z testu długodystansowego Ford Focus C-Max 2.0 - po 20 tys. km przyszedł czas na wakacyjne podróże. Nasz

Re: Jaki samochód kupić?

Audi A2. Ma długość 3.8 metra, więc jest mały. Wg raportu DEKRA z 2009, na przeglądach A2 miały mniej usterek niż Yarisy. W wersji 1.4 tdi pali w okolicy 5l/100km więc niedużo. Na otomoto ceny są niższe niż 15 tys, (nawet roczniki 2005). Jest cały z aluminium, wobec czego nie rdzewieje.

Re: Auto z salonu - hatchback do 50 000 PLN

znalazłem też 2.0 TDI GTD ale tym musiałbym się uczyć jeździć bo to 170KM:) ma 200 000 km w 8 lat to już bardziej prawdopodobne niż 70 w 10 lat w benzynówce a i cena 36 a nie 25 000

Re: Szwajcarski Park Narodowy

W7ecQaX_uOQt2Em2641ciSG5pbTDiCs0QcJDp5-lJVTReGHLAGdfn-TXbhkfzU04oNeMbhcW4_j32aXjTg6e8DfWGeulnAbc7uoPP-EmhUyrQAG67nXtJHN8Rwwx_7PfGQbrn3DDZBmFIuNR4G2sCFFF02ZhiYJKg59IuJ8VJIjc3H9ASN8KMpbAdoyxFk=w1403-h789-no https://lh3.googleusercontent.com/BA1bSJe5Gcrfad4cwu8AlSahMfo_EdhUrPRzLZn8KVacSO3__Y-f2qv1sjy6i

Re: Najbogatsze miasta świata

www.youtube.com/watch?v=2JqPLmCzElM www.youtube.com/watch?v=h_ayZ-xcMd4 www.youtube.com/watch?v=PGMu_Z89Ao8&t=114s

Re: Przewrotnie: kiedy auto najlepiej hamuje?

MARKE MODELL Bremsweg Testdatum Mini Cooper 33,0 m 4/2014 Audi A7 Sportback 3.0 TDI ultra 33,0 m 12/2014 SEAT Leon ST 1.6 TDI 33,1 m 2/2014 Porsche Cayman 33,1 m 5/2013 VW Golf Variant 2.0 TDI BMT 33,1 m 8/2013 Mercedes E 400 Cabriolet 33,1 m 5/2014 Audi R8 Spyder V10 33,2 m 9/2013

Re: Auto z salonu - hatchback do 50 000 PLN

tak lepsze niż w starym Polo:) silnik 2.0 170 KM ma dwa razy więcej koników niż u Ciebie i idzie jak żyleta do setki 8 sekund - to petarda przy Twoim 1.6 TDI (ile koni masz? 90? :) - to a propo tego filmiku na którym jakaś stara Vectra Cię wyprzedzała - gdybyś miał 170 KM to by nie miała szans ta

Re: Wypiszecie mnie z forum :)

? > > W porównaniu do czego? Do twojej polówki. To o wiele mniej. benzynówka ma wyższą kulturę pracy niż Diesel... > > >i przy tej prędkości zapewne spala nie 4 lecz 8 litrów ropy:) > > Twoje polo z 18 litrów. Z drugiej strony twoje polo nie osiągnie takiej prędkoś > ci

Re: ,,,,,,,,,, Stary, Stary Wroclaw ,,,,,,,,

ZatMKSdYA33Yd/34R+PZGm9IV8tDI7qjm5VACwYgdASwHQCJ64HcOzxyjrTZzysw1k7QYHwmR6x8q3VOmxxj6MD+D8UFZZ2Ybj9R6YI4W3kY+jHuPsSeEY+jHuPsZT7H2PjjwHFqe4+GPMejD9TOfE1TNjPVF0U2y7BIOqHXlv8A3hPSNycDuJHVTcKN1YxPodwf0wV8X8cFPNPTKK0BdszRRrj7jwR/mvhYzvGgUYfRcxBUiUFGrEgiZSsbXmIxfWKTsnRaq6UqaaqrnSokiQASbkgfZJvtGJ+G5Gqm

161 m. - najwyzsza wieza koscielna na swiecie

_YEPkVOzJWYL9ksMcy1h5WasBb_mh59aR6mbPMpKk0V6UXT4Sw00tBhpF8SttaIebhzyu42LteL8dGtAhco2MjtxOWz2svTbYmnGjqi8-hyVrkhQLO0535Nl-S-6IBIvLbSY19M6rrbBKwOd1zlKnSgbVNLSJuWnTNmFp6WKc4eKfM5yInpWUBpEFihxr8AZyLZvBBp90Koa5em1Uw68gFZTheqI2BrfGC1veWH_AFSZTmAIaT-tYmgs76_ernnFa_p4Wkoat0r2hsZPQC_DlgeRAjr7Et6a-YJp-0ikFVdQcy5c

Re: Co wiecie o BMW X3 E83

- ma ponad 200KM i przyspiesza do setki ponizej 8s - jest ekonomiczne jak na swoja moc i osiagi a przy 160 na autostradzie jeszcze nie ma wiru w baku - jest komfortowe i dobrze wykonane - jest sensowne rozmiarowo dla rodziny 2+1 - miedzy kompaktem a klasa D - ma dobre automaty - opcje 4x4 - da sie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@brotha: Ten silnik 4.2 TDI w nowym A8 to zupełnie nowa jednostka, ze starym mająca wspólną tylko nazwę

Audi A4 IV (B8) 2,0 TDI 170KM Quattro

różnych marek. Nasza aktualna oferta: www.raiffeisen-leasing.*.pl Kontakt : moto.gratka.pl/tresc/audi-a4-iv-b8-2-0-tdi-170km-14969998.html 694 493 929 ; 666 032 617 Niniejsze

Re: Chcecie popsuć sobie humor?

"duży ślad CO2" od sąsiadów, którzy zamiast palić gazem (jak ja) palą "tym co do pieca wpadnie", nie gardząc starymi meblami i plastykami, a jeżdżą 2.0 TDI z wyciętym DPF. To kto się zachowuje ekologicznie? I jak to, ile się CO2 wytwarza ma w tym kraju się do tego, jak "ekologicznie" się zachowujesz

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Ktoś tutaj porównuje Infiniti m35h z Audi A8 4,2 TDI i jakie to Infiniti jest dużo oszczędniejsze. Pewnie że oszczędniejsze bo m35h ma V6 a 4,2 jest V8. Żeby się zesr... to praw fizyki nie da się obejść i jak ktoś się zna na silnikach to wie że V8 o porównywalnej pojemności z V6 zawsze będzie miał

Ferrari 360

W końcu auto-moto to trzeba się pochwalić. Miałem okazję przejechać się tym niecałe 100 km i zastanawia mnie skąd się wzięła legenda i wzdychanie do tej marki. Auto wydaje się mieć same wady. No chyba, że na tym właśnie ma polegać jego urok. A zatem: - jest głośny, ale głośny w taki niezbyt

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

W ogole te czasy przyspieszen do setki nijak sie maja do tego co mozna zobaczyc na YT. Lexus Ls600h-6.7s(445km) Audi A8 6.0-5.4s (450km) To dane fabryczne. A na filmach na YT w przyspieszeniach do 200km i dalej Lexus wygrywa wyraznie! To ile przegra A8 4.2 tdi z hybryda??? Czy hybrydy

Bo ekologia w motoryzacji to sciema niestety!

klopot. Do wszystiego teraz potrzeba wiecej energii!!! 1.9 TD.... 1.9 TDI (pod koniec zycia sporo powyzej 150KM) i podobne kostrukcje... nie byly eko i paliy 5-6l ON. Teraz EKO 2.0 TDi potrzebuje juz 8 i nie ma szans na takie same przebiegi jak prostze konstrukcje... -- Pozdrawiam

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

astec>>>>>>>>>Reprezentujesz typowy poziom fana aut niemieckich i sympatykow...PISu!:) Masz tu na tym portalu test i Lexusa Ls600h z ktorego wynika ze pali 11-12l w miescie a tu(patrz wyzej)test A8 4.2tdi w ktorym jak wol napisane ze pali 15-17l !Kumasz

Re: Obowiązkowy system eCall

dostępnością samochodów niską aktywność fizyczną...na dwóch Polaków przypada jeden samochód wliczając w too dzieci i starców:) ludzie do pracy jeżdżą samochodami zamiast chodzić do niej pieszo i na rowerze...Powiem wam że od 8 miesięcy regularnie biegam po lesie 2 razy w tygodniu 5-15km i czuję się lepiej

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

? Porownywalne dane Audi A8L 4.2tdi zyzycie paliwa wm iescie 10.3 przyspieszenie 0-100 5.6 Lexus ls 600H zuzycie paliwa w miescie 11.3/100km przyspieszenie 0-100 6.3 Porownanie w/g takich samych norm wskazuje ze Audi jest nie dosc ze oszczedniejsze to jeszcze ma lepsze osiagi a przy

Re: Volvo - od 2019 tylko hybrydy i elektryki

jeszcze przyjda takie dni ze sie okaze ze najbardziej ekologiczne, najmniej skomplikowane, bez zbednych czesci, proste w obsludze sa moje v8 5.0 i v8 6.2 a jak sie zrobi podsumowanie to wyjdzie ze te wszystkie cuda 1.0 TDI 0.5 Turbo Benzyna, hybryda na baterie sloneczne to owszem mniej pala ale

Re: Produkcja dóbr na świecie

www.youtube.com/watch?v=8LxM2skgfQo www.youtube.com/watch?v=F1x5i4IQnv8 www.youtube.com/watch?v=YjPbQYu1sCc

Re: S60 (V) czy 320d?

Jeżeli już bym miał coś wybrać z tych dwóch nieopłacalnych samochodów, to na pewno BMW a nie jakiś chińsko-szwedzko-fordowski badziew. Volvo z dawnymi Volvo ma już wspólny tylko znaczek. Jednak zamiast marnowania pieniędzy na przyciasne w środku 320d wolałbym Passata B8 BiTDI 4motion highline ze

Re: powoli, powoli - rura wydechowa im wymieka z

Pierwsze: Śkoda Superb Automat, 2,8l pojemności Drugie: Audi A4 2,0 TDI Śkoda '08, Audi '09 Śkoda jest 400kg cięższa od Audi (nie 500 bo Audi to kabriolet). -- Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B.Hrabal "Bambini di Praga 1947")

Re: 3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

No 13 sekund do setki Safrane z 2,5 litrowym dieslem również nie zachwyca. Było od początku pisać, że chodzi o to, że kochasz "klekoty". Nie byłoby dalszej dyskusji. Zakładam, że ten Superb to też 1,9 albo 2,0 TDI? I, że nadal chcesz mi mówić o tym, jakie to wspaniałe auto (a zaczęło się od tego

Re: o różnicy między testowym a rzeczywistym spal

Parafrazując Wielkiego Szu, firmy grają uczciwie, bo "oszukują" wszyscy. A tak naprawdę to tylko wykorzystują idiotyzm przepisów - począwszy od założenia, że prosty test może świetnie odwzorować rzeczywistość, po założenie, że Mustang V8 emituje w czasie swojego żywota zdecydowanie więcej CO2 niż

Re: Tesla-killer

nie do końca żarty. Jak myslisz - te 500km zasięgu elektryka jest podawane wg innych zasad niż srednie zużycie Q5 2.0 TDI w realu Q5 spali 7-8 a elektryk zrobi 300 a nie 500 :) taki lajf. Zresztą może ja inaczej jezdzę ale przez miesiac woziłem sie SQ5 3.0 TDI i jak ciągnąłem S8 z Białegostoku to

Uwaga cofnięty licznik WAUZZZ8P15A144495

AUDI A3 SPORTBACK 2.0TDI 140KM DSG NAVI MMI ALU!!! 2005r. WAUZZZ8P15A144495 ostatni zarejestrowany przebieg auta w serwisie 427360 km z dnia 2015-12-21 W ogłoszeniu 228000km z dnia 2016-03-16

Re: Mikrodrgania na kierownicy w dieslu

Delikatne drgania, czyli wyczuwalne, ale niewidoczne, są jak najbardziej normalne w dieslu, nawet w nowym Audi A8 4.2 TDI V8: www.youtube.com/watch?v=f8mR8vOxa-8#t=5m57s PS: Kupowanie nowego Audi A8

Iniemamocny: Audi A8 4.2 TDI

Kurcze, ale świetny artykuł! Jesteście zawsze najlepsi co do opisywania aut ale ten o A8 4.2 TDI jest boski. Dawno się tak nie uśmiałem. -- Patrycjusz

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

hybryda hahaha. jakos nikt nie wspomina o koszcie wymiany akumulatorow. a to przypominam - odrobine drozsza zabawa niz zatankowanie baku pod korek.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

zrobil ale jak widac ty potrafiles . Zeby cokolwiek porownac musz a byc zastosowane jednakowe kryteria i warunki pomiaru . Jedyne porownywalne to dane podawane przez producentow a z nicxh wynika ze audi jest oszczedniejsze . wiec osmieszaj sie dalej pajacu

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

TDI to slepa uliczka koncernu VW Audi i pochodnego Porsche.Jesli chodzi o technologie hybrid,owe sa 10 lat do tylu za Japonczykami .Wystarczy wspomniec o wycofaniu z rynku BMW 6 Hybryda ,kompromitacja technologiczna .Mercedes wklada jakies silniczki elektryczne 10kW ,ktore maja udawac hybrid

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Wnętrze to porażka. Materiały jak w taniej klasie średniej. Zajeżdża kiczem i tandetą. Płacić tyle za samochód i otrzymać taką biedę w środku?? A poza tym, przecież to tylko audi, za tą kasę można kupić prawdziwy prestiżowy samochód.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Jak kogos stac na takie auto to ma gdzies jego spalanie. Ludzie kupuja dla prestizu a diesel w limuzynie to srednio pasuje, nie rozumiem tego, bo tak duzy diesel bedzie niewiele oszczedniejszy niz silnik bezynowy, a w serwisowaniu moze byc o wiele drozszy, wiec tym sposobem diesel nie ma

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Mam ten samochód i w ogóle nie obchodzi mnie jego spalanie. Auto prowadzi się wzorowo, jest wygodne i bezpieczne. To najlepszy samochód jaki miałem, Lexusy i Mercedesy jakoś do mnie nie przemawiają.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

w praktyce. A jakością z moich własnych doświadczeń wcale nie przewyższają. Jest powiedzenie, że jeździsz zepsutym autem, tylko nie chcesz tego wiedzieć.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

...Skodzie!:)) Mam na mysli benzyne 3.6 napedzajacego tez Superba i 3.0tdi napedzajacego w koncernie VW niemal wszystko! A taka Toyota (ktorej zdaniem wielu do np.Audi w prestizu brakuje)dla Land Cruisera(i TYLKO dla niego!!!)opracowala diesla 4.5l od podstaw.Mimo ze kokosow na jego sprzedazy nie zbije bo glownym

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Bawilem sie nowym a8 i :OOOOOOOOOOO zbieralem szczeke przez tydzien. Jest kolosalny postep z generacji na generacje. Zreszta kulczyk wozi sie a8 po Poznaniu, wiec az takie zle nie moze byc skoro moglby jezdzic bentleyem/RR czy uj wie czym, ale wybiera a8 na poznanskie kielesze.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

- ristepka :) większość osób wypowiadających się na forach mówi o swoich ferrari itd itp, mało kto obiektywnie się przyznaje do faktycznego stanu posiadania :)

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Jag XJ 510KM w wersji przedluzanej kosztuje podobnie oczywiscie wspomniany juz Lexus LS 600h czy Maserati Quatroporte przy ktorych to aosiem wyglada jak a4 czyli pospolicie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@sensei Umówmy się, że panamera nie każdemu musi się podobać, a jeśli chodzi niezawodność to niestety niegdysiejszymi wybrykami maserati zapracowało sobie na to, że dla niektórych (powtarzam - niestety) to trójząb jest paździerzowy... Moim zdaniem Audi jest po prostu bardzo eleganckie i świeże

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

"Ale czy warto zapłacić 271,53 za każdy ze 130 milimetrów długości A8 w wersji L? Jest jeden powód, dla którego warto to zrobić. Nie, nie ten, że jest po prostu droższy. To w przypadku Audi stale ten sam powód: zbyt wielu ludzi myli zwykłe A8 z mniejszym A6. A ono jest sporo tańsze." Może już po 4

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

chlopie nie kompromituj sie .Silnik w Panamerze to konstrukcja wlasna wystarczy zobaczyc na stopien rozchylenia cylindrow.Ale po co lepeij sie skompromitowac niz dowiedziec

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Przeczytałem wszystkie wypowiedzi powyższe i powiem tak, posiadam audi a6 3.0tdi i powiem, że nie ma porówniana do średniej kasy, polecam każdemu kto może sobie pozwolić, bo jest zupełnie inna bajka, innym firmom (japońcy, koreańcy itd) jeszcze mają daleko do tej technologii, a wspomniana w

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

W klasie premium to prym wiodą LEXUS i INFINITI / niemieccy konkurenci to tylko MERCEDES a ałdi bmw to klasa dużo dużo niższa

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

doopa nie auto za przeproszeniem. We współczesnejmotoryzacji kupowanie czegoś większego niż A5 sportback czy A6 to minimalny przyrost "komfortu" - głównie widac to w szerszym wnętrzu. Turbodiesle, nawet jak ten 4.2 dobre dla fanów wciskania w fotel przez 1500 obrotów na każdym biegu a nie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@q: "nawet jak ten 4.2 dobre dla fanów wciskania w fotel przez 1500 obrotów na każdym biegu a nie szerokiego liniowego rozwijania mocy jak w porządnej benzynie" Niewiele wiesz o jeżdżeniu limuzynami, mylisz je z hondami civic. Ja jeżdżę Jagiem XJ8 4,2 benzyna, w którym to jestem w stanie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Superb i tak zostawia to rzekome cudo daleko w tyle jeśli idzie o komfort i ilość miejsca. Dalej się nie nauczyli. Ciągle tylko drezyna w standardzie. Po co tyle bulić.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

ekspertow tu od cholery.ale zmoich informacji wynika ze ten silnik 3.6 w panamerze to faktycznie nieco tylko ze zmienionym zasilaniem ten sam co w skodzie a juz zupelnie nie rozni sie od jego wersji w passacie.jak sie myle to ASTEC poucz ludzi.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

www.youtube.com/watch?v=qbK9kjwfk60&feature=related www.youtube.com/watch?v=ivLyhUF_ZBY

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Tez czytalem juz w paru gazetach test tego Infiniti i faktycznie wychodzi ze japonczycy wykoncza ropniaki. Dziwne ze w zadnej nie ma porownania tej hybrydy z np.bmw 535d. Ale pewnie dlatego ze bmw by przegralo a gazety maja...niemieckich wlascicieli wiec nie...wypada:))))

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

faktycznie na razie bajer, ale z czasem pewnie będzie standardem... co do V8 diesla to jest to po prostu jeden poziom dalej niż V6 i tyle... nie dla nich się robi V8 tylko do aut, które powinny mieć mocniejszy silnik niż V6... nie zrobisz 4,2 litra w układzie V6, efektywniejsze jest V8 i dlatego ono jest

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

nobliwymi markami z Europy. A co do Azji...Mieszka tam ok.4 miliardy ludzi.Niech tylko co tysieczny kupi tam co rok auto to daje to 4 000 000 aut.Vw od lat sprzedaje w Chinach wiecej aut niz w Niemczech.Dlatego wszyscy producenci lokuja wiecej uwagi(i kasy)tam niz w naszej-ponoc waznej-Europie.A my

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Podrasowane toyotki czy nissanki nazywające się lexus czy infiniti mają wyraźny problem z prestiżem w Europie. Mimo że są to niezłe samochody, niewiele ustępujące niemieckim (tym produkowanym pod niemieckimi markami, jak i angielskimi), to jednak nie uchodzą za najwyższą półkę. Gdzieś w Azji może i

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

same brednie , kolejny expert ktory musial zaliczyc wystep Po pierwsze silnik 3.6 w Panamerze to zupelnie inny silnik niz w Skodzie Po drugie takie Audi dla Touarego tez opracowalo silnik ktorego nigdzie indziej nei znajdziesz a Lexus rowneiz wklada silniki od Toyoty .I

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@fox. Wozi się bo nie jest właścicielem tego samochodu. Tylko użytkuje, jako demówkę w ramach promocjo od producenta potem puszczą ją jakiemuś jelonkowi jako "cymez nówka, demówka" dając do zrozumienia "kto" ją użytkował. Jakby jego firmy byly importerem BMW toby jezdził BMW a tak kto jak kto ale

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

jechałem nie jeden raz 4.2 TDI lang z 2004 roku 280 KM. Mimo najlepszych staran auto sprawia wrażenie nieco mułowatego a do setki realnie nie chce zejśc poniżej 6,9-7 sekund więc sekunde gorzej niż podaje producent. 5,5 sekundy w tym nowym włożyłbym między bajki....

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

opisywany tu Infiniti m35h ma 368koni i pali w miescie jak i poza nim ok.8-9litrow a wiec mniej nieco niz ten diesel poza miastem i DRUZGOCACO mniej(bo 5-7litrow!)w miescie.Do tego jest o...150tys zl tanszy!!!I gdzie tu diesel ma szanse do najnowszej hybrydy??? Fan

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

za tyle kasy to Panamera S albo Maserati Quattroporte i dziekuje za pazdzierz 4 kolek na grillu

Re: Zakup 8-cylindrówki

mogą być bardzo wysokie. Serio? A lekarz co na to? > Oczywiście zarówno wśró > d R4, jak i V8 możemy trafić silniki świetne, jak i fatalne. Akurat tu można się po części zgodzić. Ale... V8 to najczęściej dopieszczona wizytówka firmy, a R4... a R4 wpierw się sprzedaje, a potem dopiero

Obergurgl

://lh3.googleusercontent.com/Omst7xkrXogFwSaWbNQM9eV849K-D0Zx3KgwStD8MgL7cNJlnyTSBY4H3Sl2yyrOrzWyTyqkUMqk-Hk1S2ofT9pjkiEOeikymYFODS1NETDkhGFDh6rxD20ogdMlmKxcHehVWLFDsvbKIp_sZkxxSksHB0w5vI2oNdfm3L11YHuwGpiqBYVk8kuzc_25fHlARa89_-ezoLgTdi-tY3Vb7Mp96f_5U3SbfUCkejmR5OLO0wwqCkRLuJcPLRYu_upPx-Jx2-r1iWT9WRc

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

Hehe - I to jest fajne. Ostatnio mnie "zrobił" ze startu Audi RS6 Avantem (C5) gość... z pousuwanymi emblematami, szuja jedna. Dopiero jak V8 usłyszałem po starcie (a nie V6 TDI, którego się spodziewałem po dwóch końcówkach wydechu) to wiedziałem, że i tak nie ma co cisnąć, bo już pozamiatane :D

Re: Bierze olej

(delikatnie mówiąc) - a to 2.0 TDI PD, a to 1.4 TSI, a to cheaty przy pomiarach spalin. Więc chcę wiedzieć, bo w życiu nie miałem żadnego VAG-a - ok, miałem jeden VAG-owski silnik - w... Trabancie Polo ;) - czy one są faktycznie takie słabe, nieekonomiczne, awaryjne, biorą olej, żłopią benzynę i nie dają nic

Re: jaki samochód używany?

d4d, zwłaszcza w Avensisach gdzie z racji trochę innego układu osprzętu podobno wyjątkowo szybko padają sprężarki, to VW zbliżył się tylko w pierwszych latach produkcji niesławnego 2,0 TDI. Komplet wtrysków? 10 kafli Dwumasa (wyjątkowa padaka w wypadku tego silnika) - 2,5 (Janusz Car Shop) - 8

Re: Kupię buty dla DZ, 28-29

62IEQFiuYRZKH-LATapW3-p5PcaUeqdLftCcv3705DlS31pf9aNqC_cpZ8EwxifYuX5hQQufe9Wop_7YSetWj4acvOPq7lPQLtUf4AoEy8TdiLVyg4fd6nUq-Ewkz2Xpj2_m9YniKK8L26WJ_0Tlp7yI2vuHymhfHPzew2vECpcF1yv3-GqQENHYYjt_fVTwCN5OMLQqtlb_-yO4PT

WOW - cofnięty licznik WAUZZZ8P15A144495

joseph50 napisał(a): > AUDI A3 SPORTBACK 2.0TDI 140KM DSG NAVI MMI ALU!!! 2005r. > WAUZZZ8P15A144495 > ostatni zarejestrowany przebieg auta w serwisie 427360 km z dnia 2015-12-21 Mnie szokuje nie tyle fakt cofniecia licznika a to ze to auta, z tym silnikiem dobilo do tych 430

Re: Spamerzy Toyota

wadliwych 2.0 TDI (nieprodukowanych od 8 lat) i TSI (poprawionych 4 lata temu), a zapomni o wadliwych D4D Toyoty, ICDTi Hondy czy 2.0 D Subaru (oprócz Subaru też już nie produkowanych). Nie ma się czym przejmować - akcje netowe kiedyś się kończą.

Co by nie pisać - nowe Octavie to pociski w klasie

można stawać w szranki z nowym Passatem z najmocniejszym dieslem 2.0 TDI 170 KM, a Octavią 1.8 TSI można się gonić z bardzo już popularnym wśród plebsu Audi A6 C6 3.0 TDI.

Re: Alternatywa 4? co wybrac za 120k sluzbowe

benzyna + CVT - kwestia czy komuś pasuje ta skrzynia, a i silnik strasznie słabawy jak na taką wielką budę... To już lepiej chyba RAV4 lub CX-5... Ja osobiście z takim samym modelem rodziny wziąłem rok temu Mazde 6, ale z 2.5 i AT i wydałem nieco więcej... No ale ja nie chciałem diesla i chciałem jak

Re: Co by nie pisać - nowe Octavie to pociski w k

schweppes1 napisał: > A zatem Octavią 1.4 TSI można stawać w szranki z nowym Passatem z najmocniejszy > m dieslem 2.0 TDI 170 KM, a Octavią 1.8 TSI można się gonić z bardzo już popula > rnym wśród plebsu Audi A6 C6 3.0 TDI. Nie wiem dlaczego, ale odczuwam pewną satysfakcję

z .7 litra to juz pewnie zrobia ze 150 kuni....

...i to teraz, nawkaldaja turbo, coolerow, filtrow w gwarancji napisza ze reklamowac mozna jak bierze wiecej jak 4 litry oleju na 1000km i jazda do saolonow hehe jakbym w polsce mial kupic cos to gdzies widzialem za 160tys mozna miec nowego forda mustanga z 450KM V8 - a to cena jakies

Re: AudiA5 Kupno - POMOCY.

To kwestia polityki audi. W a6 2.0 tdi jest tańsze niż 1.8tsi. Zgadnij których się więcej sprzedaje :) W dodatku, na niektórych rynkach (np w GB), są tylko diesle do a6.

Re: kilo i KILO

szczególnie szczęśliwi są ci co mają 2.5 TDI V6 (A4, A6, A8, VW Passat B5, Skoda Superb) :) samspade napisał: > Ze tez chce Ci sie dyskutowac z misiaczkiem. To samo chciałem napisać, więc kończę.

Re: AUDI A4B5 jaki silnik najlepszy?

bauduski napisał(a): > Witam. > Chcemy z mężem kupić Audi A4 B5 1997-1998r. > Tylko pytanie.. Z którym silnikiem? 1.8T? zwykłym 1.8? a może 1.9tdi? 1.8 T jakby był niezajechany, ale takiego w A4 nie znajdziesz. Ew. 1.9 TDI bo jest trwały... niestety znając polskie realia

buddyzm w Rosji

www.youtube.com/watch?v=K2E4MKxAWWw www.youtube.com/watch?v=4oht8tdiYds www.youtube.com/watch?v=Y26pEJkIP4s

Czy diesel sie oplaca Audi A8 4.0TDI film

paultan.org/archives/2006/02/23/audi-a8-40-v8-tdi-excellent-fuel-economy/ -- -------------------------------------------------------4

Sprzęgło Sachs 3000815001 VW Passat 1.9 Tdi B5 Aud

: AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI (1995.01 - 2000.11); 1896 ccm - 90 KM/66 kW 1.9 TDI (1995.10 - 2000.11); 1896 ccm - 110 KM/81 kW 1.9 TDI quattro (1996.09 - 2000.11); 1896 ccm - 110 KM/81 kW 1.9 TDI (1995.12 - 2000.11); 1896 ccm - 75 KM/55 kW AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI (1996.02 - 2001.09); 1896 ccm

Audi A8-Tuning by JE Design - 390KM 4.2 TDI V8

podkrecony dizel w A8 4.2 TDI do tego pakiet optyczny ktory mnie osobiscie raczej srednio sie podoba zamiast serynych 321 KM jest 390 Vmax 285 km/h chromowane koncowki czterorurowego wydechu o srednicy 101 mm felgi 19" z oponami w rozmiarze 255/40 ZR 19 felgi akurat bardzo mi sie

Re: problem z pompowtryskiwaczem golf 4 tdi

Re: do jazdy...jechal ty kiedy rwd, hę?

Tez ci dam przyklad z mojego zycia- A4 2.0 TDi, predkosc srednia(!) 160km/h na odcinku 800km spalanie niecale 8 litrow/100km. Twoje V8 przy podobnych parametrach podrozy odwiedza stacje co 300km, przy podobnym poziomie halasu we wnetrzu.

Re: 1a - piątek

AFye4VD7soWRsQzEnEN7xbi3DGQBDH1FlsSPzM3Wl94H+693a5mZYrd0hs58k42/hqG393qXAQBYwGxEvYgjGfaIIViPyAjz0obwgGW/2+DwMuEwYD4yUZdIkYMBIxsRcMND4noWG72yI8JGzM/HNIeKeZvidmzIvzUEm1RG6exXj4pZDx4qYl5XPLisStxyBvp9BVsh2ci5ntNrnoPAaCsZ1rqatfhJ+78vP/Q/RGT5SORjWYXiiLHq3YXyvmfIUmj4oMSyRuvIK5BAtoOIWNSqgmvSKzquUe0Fj

Re: Sposób ruszania podczas egzaminu

Ruszanie bez gazu jest NIEWYKONALNE w wielu autach, osobliwie we WSZYSTKICH odmianach Mondeo tdi (i większości innych modeli fordów) -- tu trzeba nietypowo mocno gaz wcisnąć, bo gasną. Tak mają mondeki od ponad 20 lat. Szczególnie kuriozalny był pod tym względem silnik 1.8 115 KM. Ruszanie

buddyzm w Rosji

www.youtube.com/watch?v=u2DsEpoJcz0 www.youtube.com/watch?v=0YnBGfv4MkQ www.youtube.com/watch?v=4oht8tdiYds

Re: zaleta diesla, o której rzadko mówimy

full wypas TDI-k po emerycie miał tylko 120 000 km. > 5. Diesel est drozszy w zakupie od benzyówki (nowy nawet o 15 tys.zł) Ale to full wypas TDI-k, a mnie stać. > 6. Diesel ma dwumase(2tys.zł), turbo(2 tys.zł), DPF ....a wtryski kosztują nawe > t 8 tys.zł za komplet:) Razem 12 tys

dziewice są odpowiedzialne za występowanie smoków

były praktycznie nowe (diesel po 15 tys przebiegu a benzyna po 3 tys), średnie zużycie paliwa: TSI- 13,1 l/100 TDI 7,8 l/100 ponad 5 l/100 róznicy, x 5000 km = 250 l miesięcznie, ok 1200 pln miesięcznie, ponad 40 tys PLN w 3 lata. Kupujcie TSI - stacje benzynowe muszą z czegoś żyć :) my

Re: Kupno audi a3 niemcy/belgia

yoci napisał(a): > Witajcie. > Wybieram się ze znajomym do niemiec/belgii i w związku z tym mam kilka pytań. > Budżet jaki posiadam to około 38-40 tys (całość na opłaty przejazd nocleg jedze > nie). > Auto jakie chce kupić to Audi a3 2007+ . > Silnik 1.8/2.0 Benz