a 8 4.2 tdi

Piotr Sielicki

Salon Lipsk 2014 | Audi RS5 TDI concept | 25 lat TDI

Salon Lipsk 2014 | Audi RS5 TDI concept | 25 lat TDI

Audi świętuje w tym roku 25-lecie montowania silników TDI. Dla uczczenia tej wyjątkowej okazji, niemiecki producent przygotował na targi w Lipsku specjalną wersję modelu RS5 z silnikiem Diesla

Poradnik | 6 i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu dotrwają do 500 tysięcy kilometrów

6 i 8-cylindrowe diesle trafiają zazwyczaj do aut luksusowych i terenowych. Naszpikowane są nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi, podnoszącymi ich wydajność. Generują znaczne wartości mocy i momentu obrotowego, zużywając przy tym akceptowalne ilości oleju napędowego. Skomplikowany osprzęt nie lubi oszczędności serwisowych. Traktowany jednak z dbałością, posłuży bez większej i kosztownej awarii nawet przez 500 tysięcy kilometrów.

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

Silniki diesla już dawno zdobyły kilka bastionów należących do silników benzynowych. Przygotowaliśmy porcję ciekawostek o najciekawszych silnikach wysokoprężnych

VW Touareg FL | Pierwsza jazda | Powściągliwe zmiany

VW Touareg FL | Pierwsza jazda | Powściągliwe zmiany

spalinach i spełnić normę Euro 6. Zużycie paliwa spadło o 0,4-0,6 l/100 km i w obydwu wersjach wynosi średnio 6,6 l/100 km. W poszukiwaniu mocy można zdecydować się na wersję V8 4.2 TDI oferującą 340 KM. Silnik imponuje przede wszystkim znakomitą elastycznością. 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego

Audi Q7 | Podróż po Kanadzie | Dzień 5

Audi Q7 | Podróż po Kanadzie | Dzień 5

się prowadzi, do tego jest dynamiczniejsze, nawet z mniejszym silnikiem pod maską. 4.2 TDI V8 zastąpiła jednostka 3.0 TDI V6 o mocy 272 KM. Osiągi są w pełni zadowalające (0-100 km/h w 6,3 s), tak samo jak zużycie paliwa (średnio ok. 8-8,5 l/100 km). Poza wspomnianym silnikiem Diesla już oferowany

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) oraz 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 155 KM) 2001 , wrzesień - wersja Cabrio (wcześniej oferowano kabriolet na bazie Audi 80) 2002 , wrzesień - wersja S4 z silnikiem 4.2 V8 40V (344 KM) oraz silnik 2.0 16V (150 KM) 2003 , wrzesień - wersja S4 Cabrio 2004

Z archiwum moto.pl | Nieudane ataki na klasę premium

Z archiwum moto.pl | Nieudane ataki na klasę premium

pozostawiono tylko przekładnie 6-stopniowe i wycofano 5-litrowy silnik V10 TDI o mocy 313 koni. W 2009 roku auto przeszło kolejne zmiany, w W12 pojawiły się m.in. ceramiczne hamulce. W Stanach Zjednoczonych Phaetona sprzedawano jedynie przez 2 lata (łącznie niewiele ponad 2 tys. sztuk), a i w Europie nie

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

premiera modelu A6, silniki 2.0 (101, 115 lub 140 KM), 2.6 V6 (150 KM), 2.8 V6 (174 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM), 2.5 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 115 lub 140 KM). Sportowe wersje S6 z silnikami 2.2 Turbo 20V (230 KM) oraz 4.2 (290 lub 326 KM

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

pneumatyczne zawieszenie samo dostosowujące się do warunków drogowych. A jeśli komuś zbyt miękko i nudno, zawsze może wybrać tryb sport w standardowym systemie Audi drive select, znanym z innych modeli marki. Nowe A8 dostępne jest z trzema silnikami: dwoma V8 - 4.2 FSI o mocy 372 KM i 4.2 TDI (350 KM) oraz

Volkswagen Touareg

TDI - 313 KM, 750 Nm Dane techniczne: Volkswagen Touareg 4.2 masa własna/ładowność: 2580/365 kg silnik: benzynowy

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

(wtrysk bezpośredni, 179 KM) 2001, sierpień - modernizacja wersji z nadwoziem kombi, nowe silniki 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) oraz 2.5 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 155 KM) 2001, wrzesień - wersja Cabrio (wcześniej oferowano kabriolet na bazie Audi 80) 2002, wrzesień - wersja S4 z silnikiem 4.2 V8

Nowe A8 w pełnej krasie

Nowe A8 w pełnej krasie

automatyczną i napędem na cztery koła quattro. Ten ostatni nie trafi do podstawowej wersji 3.0 TDI. Najsłabszy diesel otrzyma za to układ start-stop, wyłączający silnik na postoju. Na liście wyposażenia pojawi się także pneumatyczne zawieszenie, a w opcji - układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu. Wersję 4.2

Audi A6

mały wykrój otworu bagażnika to dowód zwycięstwa formy nad funkcją, uniemożliwia bowiem dogodne wykorzystywanie znacznej przestrzeni użytecznej - 546 l. Oprócz turbodiesla 3.0 TDI w ofercie znajdują się widlaste jednostki benzynowe 2.4 i 3.2 FSI (uznawana za podstawową) oraz 8-cylindrowy

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

benzynowych silników najbezpieczniejszym i optymalnym wyborem jest 4.2 V8 o mocy 309 KM. Najmniej problematycznym diesel to pięciocylindrowe 2.5 TDI generujące 174 KM. 3.0 TDI bywa kapryśne, zwłaszcza powyżej 300 tysięcy kilometrów. Zejdźmy na chwilę na ziemię i przyjrzyjmy się popularnej i cenionej Toyocie

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

podczas cofania, podgrzewane zamki drzwi i poduszki powietrzne. W 1990 roku do oferty dołączyła wersja przedłużona, a w 1992 roku mocniejszy, 280-konny wariant 4.2. Z tym ostatnim i manualną skrzynią biegów V-ósemka przyspieszała do "setki" w 6,9 s i osiągała prędkość maksymalną 249 km/h.Mimo że

Audi Q7 4.2 TDI - test

. A tu nic. Silnik 4,2 TDI wyposażony jest w system common rail, dwie turbosprężarki i pracuje tak kulturalnie, cichutko i równomiernie, że aż za poprawnie. Nawet w czasie przyspieszania nie można się dosłuchać bulgotania widlastej ósemki. Szkoda. Aha! Skoro jesteśmy przy silnikach wysokoprężnych

Numer 8/2005

, mocny, luksusowy, ale drogi i żarłoczny Marzenie Audi A8 4.2 TDI - najmocniejszy seryjny diesel świata sprawia, że auto przyspiesza jak szatan, a staje jak wryte dzięki ceramicznym hamulcom Notatki z testu długodystansowego Ford Focus C-Max 2.0 - po 20 tys. km przyszedł czas na wakacyjne podróże. Nasz

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@brotha: Ten silnik 4.2 TDI w nowym A8 to zupełnie nowa jednostka, ze starym mająca wspólną tylko nazwę

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Ktoś tutaj porównuje Infiniti m35h z Audi A8 4,2 TDI i jakie to Infiniti jest dużo oszczędniejsze. Pewnie że oszczędniejsze bo m35h ma V6 a 4,2 jest V8. Żeby się zesr... to praw fizyki nie da się obejść i jak ktoś się zna na silnikach to wie że V8 o porównywalnej pojemności z V6 zawsze będzie miał

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

W ogole te czasy przyspieszen do setki nijak sie maja do tego co mozna zobaczyc na YT. Lexus Ls600h-6.7s(445km) Audi A8 6.0-5.4s (450km) To dane fabryczne. A na filmach na YT w przyspieszeniach do 200km i dalej Lexus wygrywa wyraznie! To ile przegra A8 4.2 tdi z hybryda??? Czy hybrydy faktycznie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

astec>>>>>>>>>Reprezentujesz typowy poziom fana aut niemieckich i sympatykow...PISu!:) Masz tu na tym portalu test i Lexusa Ls600h z ktorego wynika ze pali 11-12l w miescie a tu(patrz wyzej)test A8 4.2tdi w ktorym jak wol napisane ze pali 15-17l !Kumasz???Czy dalej na

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

dane Audi A8L 4.2tdi zyzycie paliwa wm iescie 10.3 przyspieszenie 0-100 5.6 Lexus ls 600H zuzycie paliwa w miescie 11.3/100km przyspieszenie 0-100 6.3 Porownanie w/g takich samych norm wskazuje ze Audi jest nie dosc ze oszczedniejsze to jeszcze ma lepsze osiagi a przy tym

Iniemamocny: Audi A8 4.2 TDI

Kurcze, ale świetny artykuł! Jesteście zawsze najlepsi co do opisywania aut ale ten o A8 4.2 TDI jest boski. Dawno się tak nie uśmiałem. -- Patrycjusz

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

jechałem nie jeden raz 4.2 TDI lang z 2004 roku 280 KM. Mimo najlepszych staran auto sprawia wrażenie nieco mułowatego a do setki realnie nie chce zejśc poniżej 6,9-7 sekund więc sekunde gorzej niż podaje producent. 5,5 sekundy w tym nowym włożyłbym między bajki....

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

hybryda hahaha. jakos nikt nie wspomina o koszcie wymiany akumulatorow. a to przypominam - odrobine drozsza zabawa niz zatankowanie baku pod korek.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

chlopie nie kompromituj sie .Silnik w Panamerze to konstrukcja wlasna wystarczy zobaczyc na stopien rozchylenia cylindrow.Ale po co lepeij sie skompromitowac niz dowiedziec

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

W klasie premium to prym wiodą LEXUS i INFINITI / niemieccy konkurenci to tylko MERCEDES a ałdi bmw to klasa dużo dużo niższa

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

- ristepka :) większość osób wypowiadających się na forach mówi o swoich ferrari itd itp, mało kto obiektywnie się przyznaje do faktycznego stanu posiadania :)

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Bawilem sie nowym a8 i :OOOOOOOOOOO zbieralem szczeke przez tydzien. Jest kolosalny postep z generacji na generacje. Zreszta kulczyk wozi sie a8 po Poznaniu, wiec az takie zle nie moze byc skoro moglby jezdzic bentleyem/RR czy uj wie czym, ale wybiera a8 na poznanskie kielesze.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Przeczytałem wszystkie wypowiedzi powyższe i powiem tak, posiadam audi a6 3.0tdi i powiem, że nie ma porówniana do średniej kasy, polecam każdemu kto może sobie pozwolić, bo jest zupełnie inna bajka, innym firmom (japońcy, koreańcy itd) jeszcze mają daleko do tej technologii, a wspomniana w

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Wnętrze to porażka. Materiały jak w taniej klasie średniej. Zajeżdża kiczem i tandetą. Płacić tyle za samochód i otrzymać taką biedę w środku?? A poza tym, przecież to tylko audi, za tą kasę można kupić prawdziwy prestiżowy samochód.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Jak kogos stac na takie auto to ma gdzies jego spalanie. Ludzie kupuja dla prestizu a diesel w limuzynie to srednio pasuje, nie rozumiem tego, bo tak duzy diesel bedzie niewiele oszczedniejszy niz silnik bezynowy, a w serwisowaniu moze byc o wiele drozszy, wiec tym sposobem diesel nie ma ekonomiczn

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Mam ten samochód i w ogóle nie obchodzi mnie jego spalanie. Auto prowadzi się wzorowo, jest wygodne i bezpieczne. To najlepszy samochód jaki miałem, Lexusy i Mercedesy jakoś do mnie nie przemawiają.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Superb i tak zostawia to rzekome cudo daleko w tyle jeśli idzie o komfort i ilość miejsca. Dalej się nie nauczyli. Ciągle tylko drezyna w standardzie. Po co tyle bulić.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

ekspertow tu od cholery.ale zmoich informacji wynika ze ten silnik 3.6 w panamerze to faktycznie nieco tylko ze zmienionym zasilaniem ten sam co w skodzie a juz zupelnie nie rozni sie od jego wersji w passacie.jak sie myle to ASTEC poucz ludzi.

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

same brednie , kolejny expert ktory musial zaliczyc wystep Po pierwsze silnik 3.6 w Panamerze to zupelnie inny silnik niz w Skodzie Po drugie takie Audi dla Touarego tez opracowalo silnik ktorego nigdzie indziej nei znajdziesz a Lexus rowneiz wklada silniki od Toyoty .I co

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Jag XJ 510KM w wersji przedluzanej kosztuje podobnie oczywiscie wspomniany juz Lexus LS 600h czy Maserati Quatroporte przy ktorych to aosiem wyglada jak a4 czyli pospolicie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Tez czytalem juz w paru gazetach test tego Infiniti i faktycznie wychodzi ze japonczycy wykoncza ropniaki. Dziwne ze w zadnej nie ma porownania tej hybrydy z np.bmw 535d. Ale pewnie dlatego ze bmw by przegralo a gazety maja...niemieckich wlascicieli wiec nie...wypada:))))

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@q: "nawet jak ten 4.2 dobre dla fanów wciskania w fotel przez 1500 obrotów na każdym biegu a nie szerokiego liniowego rozwijania mocy jak w porządnej benzynie" Niewiele wiesz o jeżdżeniu limuzynami, mylisz je z hondami civic. Ja jeżdżę Jagiem XJ8 4,2 benzyna, w którym to jestem w stanie

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@fox. Wozi się bo nie jest właścicielem tego samochodu. Tylko użytkuje, jako demówkę w ramach promocjo od producenta potem puszczą ją jakiemuś jelonkowi jako "cymez nówka, demówka" dając do zrozumienia "kto" ją użytkował. Jakby jego firmy byly importerem BMW toby jezdził BMW a ta

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

TDI to slepa uliczka koncernu VW Audi i pochodnego Porsche.Jesli chodzi o technologie hybrid,owe sa 10 lat do tylu za Japonczykami .Wystarczy wspomniec o wycofaniu z rynku BMW 6 Hybryda ,kompromitacja technologiczna .Mercedes wklada jakies silniczki elektryczne 10kW ,ktore maja udawac hybrid

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

faktycznie na razie bajer, ale z czasem pewnie będzie standardem... co do V8 diesla to jest to po prostu jeden poziom dalej niż V6 i tyle... nie dla nich się robi V8 tylko do aut, które powinny mieć mocniejszy silnik niż V6... nie zrobisz 4,2 litra w układzie V6, efektywniejsze jest V8 i dlatego ono jest

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

doopa nie auto za przeproszeniem. We współczesnejmotoryzacji kupowanie czegoś większego niż A5 sportback czy A6 to minimalny przyrost "komfortu" - głównie widac to w szerszym wnętrzu. Turbodiesle, nawet jak ten 4.2 dobre dla fanów wciskania w fotel przez 1500 obrotów na każdym biegu a

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

opisywany tu Infiniti m35h ma 368koni i pali w miescie jak i poza nim ok.8-9litrow a wiec mniej nieco niz ten diesel poza miastem i DRUZGOCACO mniej(bo 5-7litrow!)w miescie.Do tego jest o...150tys zl tanszy!!!I gdzie tu diesel ma szanse do najnowszej hybrydy??? Fan benzyny

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Moze ty jestes fanem benzyny i ja pijesz sto moze tlumaczyc kompletny debilizm jaki reprezentujesz Jak mozna prownywac zuzycie paliwa w/g dwoch roznych testow przeprowadzonych w zupelnie innych warunkach , przez innych kierowcow. To nawet skonczony idiota tak by nie zrobil

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Ile by nie dodali to i tak jazda będzie jak taczkami, tyle że powiększonymi. Szmelcwagen czy szrotwagen jak kto woli. Wielu się oburzy, ale jeżdzilem już każdym niemieckim premium, o komforcie ludzi w środku chyba nic nie wiedzą. Wystaczy kupić tańszego dużo francuza aby poznać co to słowo oznacza w

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Podrasowane toyotki czy nissanki nazywające się lexus czy infiniti mają wyraźny problem z prestiżem w Europie. Mimo że są to niezłe samochody, niewiele ustępujące niemieckim (tym produkowanym pod niemieckimi markami, jak i angielskimi), to jednak nie uchodzą za najwyższą półkę. Gdzieś w Azji może i

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

@sensei Umówmy się, że panamera nie każdemu musi się podobać, a jeśli chodzi niezawodność to niestety niegdysiejszymi wybrykami maserati zapracowało sobie na to, że dla niektórych (powtarzam - niestety) to trójząb jest paździerzowy... Moim zdaniem Audi jest po prostu bardzo eleganckie i świeże. Jak

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

mysli benzyne 3.6 napedzajacego tez Superba i 3.0tdi napedzajacego w koncernie VW niemal wszystko! A taka Toyota (ktorej zdaniem wielu do np.Audi w prestizu brakuje)dla Land Cruisera(i TYLKO dla niego!!!)opracowala diesla 4.5l od podstaw.Mimo ze kokosow na jego sprzedazy nie zbije bo glownym rynkiem

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

"Ale czy warto zapłacić 271,53 za każdy ze 130 milimetrów długości A8 w wersji L? Jest jeden powód, dla którego warto to zrobić. Nie, nie ten, że jest po prostu droższy. To w przypadku Audi stale ten sam powód: zbyt wielu ludzi myli zwykłe A8 z mniejszym A6. A ono jest sporo tańsze

Re: Audi A8L 4.2 TDI | Za kierownicą

Pseudolog>>>>Dyskusja co lepsze;niemieckie czy japonskie do niczego nie prowadzi-kazdy zostaje przy swoim:) Ale nie trzeba Azji-w USA ktorego za trzeci swiat nikt nie uwaza Lexus ma od lat ugruntowana pozycje.I to-najczesciej w roznych rankingach zadowolenia itp-przed najbardziej nobliwy

Audi A8-Tuning by JE Design - 390KM 4.2 TDI V8

podkrecony dizel w A8 4.2 TDI do tego pakiet optyczny ktory mnie osobiscie raczej srednio sie podoba zamiast serynych 321 KM jest 390 Vmax 285 km/h chromowane koncowki czterorurowego wydechu o srednicy 101 mm felgi 19" z oponami w rozmiarze 255/40 ZR 19 felgi akurat bardzo mi sie podobaja

Re: Iniemamocny: Audi A8 4.2 TDI

Tekst: Marcin Klimkowski (autor jest dziennikarzem miesięcznika "Playboy") To siem porobilo,a Kublik tez powinien do Playboya robic za kroliczka taki psistojny w tych okularach o srednicy 100mm hyhyhy

Re: powoli, powoli - rura wydechowa im wymieka z

Pierwsze: Śkoda Superb Automat, 2,8l pojemności Drugie: Audi A4 2,0 TDI Śkoda '08, Audi '09 Śkoda jest 400kg cięższa od Audi (nie 500 bo Audi to kabriolet). -- Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B.Hrabal "Bambini di Praga 1947")

Re: Audi A8 4.2 V8 TDI - odpowiedz na 420 CDI

To ,żeby te dizle tak przyspieszały co wolnossąca 3 l benzyna ,to potrzebują ,aż 2 turbin (np. 535d) ?

Re: Audi A8 4.2 V8 TDI - odpowiedz na 420 CDI

Dziwne, że moment się nie zwiększył. Ciekawe, kiedy w końcu Audi przedstawi konkurencję dla 535d oraz E420 CDI. -- "asd" o Octavii 1.9 dyzel: "Lekko dłubniesz i masz 200koni z takim momentem, że można pole orać".

Re: Audi A8-Tuning by JE Design - 390KM 4.2 TDI

Mi sytlizacja nawet sie podoba. Tylko ze te spojlery i progi wygladaja troche na "doklejone" do auta. A tak wogule to on ma chyba common rail?? -- Takie czasy... Bo to Polska nie elegancja Francja...

Audi A8 4.2 V8 TDI - odpowiedz na 420 CDI

Mercedes wprowadzil cos podobnego do Eklasy a Audi wklada nowy silnik do A8 moc 326 KM moment 650 Nm przy 1600 obr/min (w 420 CDI odpowiednio 730 przy 2200 obr) skrzynia 6 biegowy tiptronic naped oczywiscie quattro zawieszenie pneumatyczne filtr czastek stalych umozliwiajacy spelnienie Euro4 0

Re: Mikrodrgania na kierownicy w dieslu

Delikatne drgania, czyli wyczuwalne, ale niewidoczne, są jak najbardziej normalne w dieslu, nawet w nowym Audi A8 4.2 TDI V8: www.youtube.com/watch?v=f8mR8vOxa-8#t=5m57s PS: Kupowanie nowego Audi A8

Re: diesle tańsze od benzynowców - paradoks?

przemekthor napisał: > Stań sobie przy, albo nawet połóż się na aucie z 4.2 TDI V8, to się rozpłaczesz > ze szczęścia, że silnik może być tak cichy i tak równo pracować. Aha, no tak, > nie da rady, wszyscy koledzy od zawsze jeżdżą złomem. KLE KLE :)

Re: diesle tańsze od benzynowców - paradoks?

Stań sobie przy, albo nawet połóż się na aucie z 4.2 TDI V8, to się rozpłaczesz ze szczęścia, że silnik może być tak cichy i tak równo pracować. Aha, no tak, nie da rady, wszyscy koledzy od zawsze jeżdżą złomem.

Re: do jazdy...jechal ty kiedy rwd, hę?

Tez ci dam przyklad z mojego zycia- A4 2.0 TDi, predkosc srednia(!) 160km/h na odcinku 800km spalanie niecale 8 litrow/100km. Twoje V8 przy podobnych parametrach podrozy odwiedza stacje co 300km, przy podobnym poziomie halasu we wnetrzu.

Re: Spalanie na autostradzie

na tempomacie przy 150 wg gpsa - grand cherokee 3.0 crd 17 l/100 - a4 2.0 tdi multitronic 8 - zielona kura (superb) 2.0 tds dsg - 7,7 - bmw 320d manual 7,2 -- Kasia posprzątała mieszkanie, wyprowadziła psa na spacer, odrobiła lekcje, ale mama i tak zauważyła, że jest w ciąży.

Re: Wiosenna premiera Audi A6

Dżordż@ Silnik 4.0TDI już dawno temu (w czasach poprzedniej generacji A8) został zastąpiony poprawionym 4.2 TDI. No ale z pewnościa, to najnowsze, którym masz często okazje jezdzić poza faktem posiadania nieprodukowanego od lat silnika jest wypasione.

Re: Skoda Superb 1.6 TDI | Za kierownicą

mam starą wersję SuperB tdi 130KM - w korku tez pali 8l a w trasie da radę 4,2l ale jeździ nie najgorzej więc 1.6 105KM to raczej krok w tył

Pszecie Mameja goli jajca i dupsko...

..na co dzien. Moge wozic kamere i jak znajde jakies 4.2tdi w a6 czy a8 i wygram to Mameja musi sobie kolczyki zrobic na sutach obi i wyslac nam zdjecie.

Re: Audi A8 | Pierwsza jazda

Coś sie tu Panu Redaktoru pomyliło ;] 4,2 FSI V8 benz.- R4, 1997 ccm 3,0 TDI V6-turbodiesel R4, 1870 ccm Uśmiałbym sie gdybym zamiast w 4.2 i 6 garów w V pod maską A8 znalazł 4 w rzędzie

triple hetszot kill hehe

Toj-toj vs: A8 4.2 FSI www.fastestlaps.com/comparisons/audi_a8_42_fsi_quattro_2006-vs-lexus_gs_430.html A6 4.2 FSI www.fastestlaps.com/comparisons/audi_a6_42_quattro-vs-lexus_gs_430.html Weźmy super-dyzla A6 4.2 TDI www.fastestlaps.com/comparisons/audi_a8_42_tdi_quattro-vs-lexus_gs_430.html

Re: Touareg dla szejka

To mogli bardziej dać silnik 4,2l V8 TDI jeszcze lepiej by się prezentowało, albo pokazać Touarega R Hybryd który w tym roku ma się pojawić a jego 520KM napewno wzbudziłoby zainteresowanie

Re: Audi A4- jaki silnik najlepszy

jak juz ktos powyzej zauwazyl to najlepszy bedzie 4.2 V8 w RS4 no chyba ze lubisz diesle to 3.0 TDI :)

Re: w USA śmieją się z Audi R8 TDI - od 2009r na

> 3.0 bedzie za slaby V12 bedzie za ciezki Pewnie V8 4,2 TDI, może z trochę zmienioną charakterystyką - większa moc...

Re: Lexus LS 600h | Za kierownicą

Napuchnięta, nabrzmiała, tandetna i przepłacona toyota. Do tego wkręcają ludzi na hybrydę, że niby pingwiny ratują. Bzdura. @Piotrek: "Audi A8 (Typ D4/4H) 4.2 TDI, 350 KM: Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,5s Srednie zuzycie paliwa: 7,6 l/100km Jak widzisz takie Audi A8 bije tego Lexusa w

Re: Przednionapędowe Audi A8

Może to co powiem obruszy ortodoksów i fanów ale comi tam: Miałem okazje nie jeden raz jeździc i za kółkiem i jako pasażer dwóch wersji A8. poprzedniej 3.7 benzyna 1999 i przedostatnie 4.2 TDI 2004. Uważam, że auto to opórcz tego że jest długie i szerokie jest absolutnie przecietne. Po prostu

No i po raz trzeci w karierze Toj-Toj for arab...

...przegalem. I nie, nie z zadnym super hiper masters tjuning 3.0 TDi czy 4.2 TDI tylko z poprzenim Lancerem EVO Typ byl spoko wiec sie zatrzymalismy po wszystkim na pifko i zapiekane na zoliborzu w Barze Policyjnym (kto zna to wie o co chodzi) hehe. Lancer byl z 1999 roku, podobno (chj to wie

Re: A1 i DS3 | Maluchy premium na topie

A1 jest drogie, lecz tekst potwierdza tylko znane informacje o świetnej sprzedaży auta. Na zachodzie. W Niemczech czeka się kilka miesięcy na ten samochód. Tylko nie w Polsce. Przecież za 65-70 tysięcy w Polsce kupuje się A8 albo Q7. Z 2004, 4.2TDI, od emeryta, przebieg 10.000, full wypas. No w

Re: Motodziennik: Jetta bardziej "eco"

;upalanie" 2litrowego benzyniaka (który w mieście palił około 8l na 100km) który osiągnął wynik 38l na 100km (największe spalanie miało Audi A8 D2 4.2 które spaliło lekko ponad 80l na 100km). I jest to o tyle dziwne że przy takiej samej zabawie na śniegu moje dzisiejsze auto spala max 15l na 100km (w mieście

Re: Pierwsza taka Ibiza

Silnik pojawi się również w nowym Polo. Natomiast dla jeszcze bardziej oszczędnych wypuszczą 1.2TDI. O ile wynik 4,2l/100km jest niezły, w wersji BlueMotion 3,8l to 3,3l przy zapowiadanych 1.2TDI jest wynikiem, o którym na tą chwilę konkurencja może pomarzyć.

Re: Bentley Mulsanne

A ja tego nie rozumiem, przecież takie auto na jednym baku robi hmm 400 km? Wiem, że nabywcy tego auta nie patrzą codziennie na cenę benzyny, ale co z komfortem związanym z zasięgiem samochodu. Wsiadam przypuśćmy do Audi A8 4.2 TDI i jadę te 700 km. Wiem, że A8 nie dorównuje wyposażeniem z

Re: AUDI A3 (1996-2003)

testy audi, przeprowadzone przez użytkowników audi a4 avant z silnikiem 2.7 v6 tdi www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/jazda-probna-audi-a4-2-7-v6-tdi-180km-23-08-06,1412.html 2004 Audi A6 3.0TDI www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/test-2004-audi-a6-3-0tdi,287.html 1998 Audi A4 Avant 2,8

Re: Przednionapędowe Audi A8

korzystam z Audi A8 4.2 TDI (z 2010r a nie przedpotopowej, zajezdzonej wersji). kupilem je jako alternatywe do Porsche Panamera (cena dobrze wyposazonego modelu obu aut jest zblizona, przy 130tys Euro za Audi te 5-10tys Euro za Panamere 3.0 nie robi wiekszej roznicy. Zdecydowalem sie na Audi

Re: Porsche Cayenne 3.0TDI - kolejny bastion zdob

przestańcie z tym uprzedzeniem do diesli - silnik 3.0 tdi w Audi Q7, które jest zdecydowanie cięższe rozpędza samochód w 9 s, a cayenne 3.6 sprzed restylingu miał 9.8 wiec po co pitolenie. pewnie będzie ok 8.5 do setki i nic na to nie poradzicie, potem 4.2 Tdi - stawiam ok 6 s (q7 6,4) a V12 tdi

Re: Nowe Audi A6 | Galeria

Ładny, elegancki samochód. A o tym, że wszystkie Audi rzekomo takie same słychać od połowy lat 90tych. Dla mnie A4 jest za mały, A8 zbyt drogi w utrzymaniu. A6 z dobrym silnikiem jest taki w sam raz, choć chyba można by oczekiwać większego diesla (4.2). Szkoda, że jako właściciel aktualnego A6

Re: Lexus IS-F kills Audi RS4 hehe

hehe strona dla dzieci, nie wiadomo kto byl kierownikiem skad test, w jakich warunkach itd. mi wychodzi ze lexus gs430 "is noticably faster than": A8 4.2 FSI Quattro, A6 4.2 Quattro, CL500 W215, A6 3.0 TDI itd. "equally fast": CL600 W215, Subaru Impreza WRX STI, itd. Wogle

14 l

14 l to nie możliwe A8 4,2 TDI tyle pali. Zrób tak jak będziesz maił zero w baku to jedz na stacje zatankuj 20 l i oblicz samemu. Może masz coś z komputerem. Ja mam 1,9 nissana primerę i w mieście 6 litrów więcej nie spali

Re: zwykły diesel czy turbo ?

ddr6 napisał: > no i tez SDI troche mniej pali od TDI. Różnie podają dla różnych wersji: Golf IV 1.9 TDI Basis 1997 - 2001 Zużycie paliwa (cykl - l./100km) miejski 6.5 pozamiejski4.3 mieszany4.8 Golf IV 1.9 SDI Basis 1997 - 2003 Zużycie paliwa (cykl - l./100km) miejski 6.9 pozamiejski4.2

Re: Audi Q7: wielki mastodont

No to się sąsiad wkurzy. Miał 3.0 TDI, potem kupił 4.2 TDI, którym jeździ nadal,a niedawno dokupił 6.0 V12 TDI. Taki wydatek, a tu ciach, lifting i ma stary model :D Jak dla mnie zmiany zbyt oszczędne. O ile z profilu i z tyłu wóz jest imho ok, o tyle pas przedni go szpeci, a po lifcie tylko nieco

Re: Czy moze mi ktos powiedziec dlaczego grupa VW

kolego twoje prośby zostały już wysłuchane przez koncern vw i najnowszy silnik audi a6 3.0 tdi oraz a8 4.2 tdi to silniki common rail najnowszej generacji z ceramicznymi wtryskiwaczami

Re: Takie problemy tez istnieja :)

> Audi Q7 4,2 TDI (3,0 TDI wydaje mi się za słaby - auto jest bardzo > ciężkie ). 3,0 TDI da radę, miałem okazję się kawalątek przejechać i cug jest jak trzeba, potwierdzają to zresztą wyniki testów - 8,2 s. do setki. Szczególnie, że założyciel wątku bierze pod uwagę GL320, który ma od tego

Re: Mondeo EcoBoost także z "manualem"

, co typowy europejski turbodiesel R4 (2.0 TDI). Przypuszczam, że gdyby producenci musieli podawać masę silnika, to wiele mitów o downsizingu poszłoby z dymem.

Re: w USA śmieją się z Audi R8 TDI - od 2009r na

Chyba raczej mozna sie spodziewac silnika V8 4.2TDI o mocy 350-400KM . A smiac to oni sie moga chociaz w kontekscie gdy samochody z silnikiem diesla opanowaly dosc prestizowa dla nich Le Mans series to nie za bardzo jest z czego .

Re: Motodziennik: Cena luksusu

czytelników moto.pl nie są czytane na bieżąco. Dla wszystkich zainteresowanych - www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a8/a8/katalog_und_preisliste.html - ceny nowego A8 w Niemczech, na razie tylko silniki 4.2 FSI i TDI - oba ok 90tys. Euro

Re: 2,5 litra / 100km w Renault Clio 1.5 dci ?

wyczytane na jakims forum: Napisał baczek: W niemieckim programie Motorvision przeprowadzono nietypowy test, mianowicie na 1 baku z Monachium do Barcelony w Audi A8 4,2 Tdi. I co dziwne udalo sie ! Odleglosc ~1400km, predkosc 90kmph, wylaczone radio, klima etc. Auto w czasie tego testu spalilo

Re: Po co w dizlach manualna skrzynia biegów skor

greenblack napisał: > A8 4.2 przyspiesza lepiej od 4.0 turbodyzel. Wiesz to z własnego doświadczenia? Na pewno zmuszono Cię siłą żebyś wsiadł do 4,0 TDi.

Re: Audi A8 | Pierwsza jazda

A czasami się wam coś nie popierniczyło ?? Auto z oznaczeniem "4.2TDI V8" ma silnik "Diesel V8, turbo, 4134 ccm" co się zgadza ale: - "4,2 FSI V8" ma silnik "benz. R4, 1997 ccm" aha jasne :) nie dość że pojemność źle to jeszcze rodzaj też bo V8 to jednak nie

Re: Gaz łupkowy: Premier wyznacza mission impossi

przebiegiem 4,2L TDI. Nowy taki model kosztuje ponad 3 stówki więc ja od ciebie chcę 2,8 stówki a dodatkowo wystawie ci fakture vat bo to słuzbowe auto :-) W twojej logice taki biznes musi się jakoś pomieścic pod sztandarem racjonalnego działania.. W końcu nie rzucasz słów na wiatr, no nie? -- Swan

Re: Audi S8 - pierwsze szczegóły

Przestan sie osmieszac polskimi cennikami i spojrzenie na samo A8 to tez zaden przyklad ale .... Tu masz cennik niemiecki gdzie tych samochodow w tydzien sprzedaje sie wiecej niz u nas w rok A8 4.2FSI 372PS - 95.200 euro BMW 750 407 PS - 91.900 A8 3.0TDI 250PS- 80.500 BMW 730d

Re: Ja mam jeszcze hak i misia na tylnej półce

chryslerze 2.7 v6 i aut. 4 z 800km to 6,9 litra, tempomat i jazda z przepisami (USA). W a4 2.8q po trasie bez problemu mieściłem się w 8,5l i nie była to jazda na kropelce. Pozdrawiam

Re: Hybrydowa gejsza - Lexus LS 600h L

Mimo tego ,że jestem fanem niemieckich to jednak z tego segmentu wybrałbym zdecydowanie LS'a ,a na drugim miejscu Audi A8 4.2 TDI . Podobno na kiepskiej nawierzchni LS nie potrafi dobrze tłumić nierówności ,a ma przecież pneumatyczne zawierzenie wielowahaczowe .