a civic sedan

sprawdź też:

sedan

Błażej Boner

Honda Civic sedan | Ceny w Polsce | Do najtańszych nie należy, ale...

Honda Civic sedan | Ceny w Polsce | Do najtańszych nie należy, ale...

Nowa Honda Civic w wersji sedan jest już dostępna na polskim rynku. Właśnie poznaliśmy cennik. Żeby stać się posiadaczem tego modelu, trzeba wydać ponad 90 tys. zł

Sedanoraptory - Toyota Corolla vs. Honda Civic Sedan

Kto wie, czy sedany nie podzielą losu dinozaurów - wybiera je tylko co siódmy klient, bo większość woli hatchbacki. Po co więc komu Civic i Corolla w takim właśnie nadwoziu?

Honda Civic Sedan 1.8 Executive - test | Pierwsza jazda

Jakie różnice poza kształtem nadwozia mogą tkwić w dwóch wersjach nadwoziowych tego samego modelu? Zaskakująco wyraźne, czego dowodzi nowy Civic

Poprawiony Civic w Europie

Poprawiony Civic w Europie

europejska, oferowana jedynie na kilku wybranych rynkach Starego Kontynentu, otrzyma nową twarz i lepszą jakość wykonania. Poprawiony Civic sedan wyróżnia się grillem z chromowaną listwą przebiegającą pod wlotem powietrza, a nie nad, jak to było poprzednio. Stylistycznie zmiany są kosmetyczne, gdyż

Nowa Honda Civic | Galeria

Nowa Honda Civic | Galeria

, deska rozdzielcza jest teraz bardziej zorientowana na kierowcę, a całość ma wdzięczne dla oka proporcje. Japończycy nie próbują jednak ukrywać podobieństwa do aktualnej generacji - jej dotychczasowi właściciele łatwo odnajdą się w nowym Civicu (czytaj test Hondy Civic 1.8 sedan).Obejrzyj test wideo

Honda Civic X Hatchback przyłapana!

Honda Civic X Hatchback przyłapana!

Nowa Honda Civic | Tylko dla Ameryki Północnej Kierowcy w Stanach Zjednoczonych mogą się cieszyć dziesiątą generacją Hondy Civic już od jakiegoś czasu. Pod koniec zeszłego roku w Ameryce Północnej zadebiutował Civic X w nadwoziu sedan. Teraz Honda szykuje się do premiery hatchbacka - auto zostało

Salon Nowy Jork | Honda Civic Concept | Przedsmak

Salon Nowy Jork | Honda Civic Concept | Przedsmak

Dreams Technology. Pięciodrzwiowa wersja modelu Civic będzie powstawać w fabryce Hondy w Swindon, w Wielkiej Brytanii ( czytaj więcej ), a następnie eksportowana do Stanów Zjednoczonych. Produkcja pozostałych odmian (Sedan, Coupe) oraz silników i skrzyń biegów będzie odbywać się w różnych zakładach

Nowa Honda Civic | Tylko dla Ameryki Północnej

Nowa Honda Civic | Tylko dla Ameryki Północnej

rozrywki i bezpieczeństwa czynnego. Wiele zmieniło się także pod maską. Civic sedan X generacji może być napędzany wolnossącym silnikiem 2.0 i-VTEC o mocy 158 KM lub 1.5 Turbo, generujący 173 KM (najmocniejszy wariant w USA z wyjątkiem wersji Si). Obie jednostki napędowe współpracują z przekładnią CVT, a

Honda Civic X | Na razie tylko w USA

Honda Civic X | Na razie tylko w USA

Nowa Honda Civic sedan | Tylko dla Ameryki Północnej Wbrew pozorom amerykańska premiera nowego Civika w odmianie hatchback jest z europejskiego punktu widzenia ważna. Auto wyraźnie nawiązuje stylistyką do swojej koncepcyjnej wersji . Można być prawie pewnym, że Civic, który trafi na rynki

Salon Genewa 2016 | Oto nowa Honda Civic

Salon Genewa 2016 | Oto nowa Honda Civic

cały świat, włączając w to Stany Zjednoczone. Pierwsze zdjęcie prezentuje tył samochodu. Auto prezentuje się bardzo agresywnie, a uwagę zwracają centralnie zamontowane końcówki wydechu oraz spojler na dachu. Tylne lampy w kształcie bumerangu nawiązują do modeli coupe i sedan, które miały swoją

Nowa Honda Civic | Galeria

Nowa Honda Civic | Galeria

Zapraszamy do obejrzenia obszernej galerii ponad stu zdjęć nowej Hondy Civic. ZOBACZ TAKŻE: Koniec Civica Type-R sedan 39. urodziny Hondy Civic - WIDEO Honda Civic - ogłoszenia

Salon Los Angeles 2016 | Honda Civic Si | Już w listopadzie

Salon Los Angeles 2016 | Honda Civic Si | Już w listopadzie

Honda konsekwentnie rozbudowuje portfolio nowego Civika. Całkiem niedawno zobaczyliśmy kompakt w wydaniu hatchback, a w Paryżu Japończycy chwalili się prototypem nowego Type R. Za to w Kalifornii oferta Civica poszerzy się o usportowioną wersję Si. Mocniejszą wersję otrzyma na pewno Civic w sedanie

Salon Nowy Jork 2016 | Honda Civic Hatchback Protype | Wersja produkcyjna coraz bliżej

Salon Nowy Jork 2016 | Honda Civic Hatchback Protype | Wersja produkcyjna coraz bliżej

roku Honda nie zdradziła zbyt wielu szczegółów, ale można zauważyć, że stylistyka modelu hatchback bardzo mocno nawiązuje do wersji sedan. W oczy rzucają się przednie lampy w technologii LED, szerokie błotniki oraz centralnie montowany układ wydechowy oraz znajdujące się wyżej spojlery. Z sedanem

Nowa Honda Civic od 64 900 zł

Nowa Honda Civic od 64 900 zł

Honda Civic | Pierwsza jazda Nowy Civic dostępny będzie w dwóch wersjach nadwozia: jako pięciodrzwiowy hatchback i czterodrzwiowy sedan. Klienci decydujący się na hatchbacka będą mieli do wyboru dwa silniki benzynowe o pojemności 1,4 (100 KM) i 1,8 litra (142 KM). Sedan oferowany będzie

Honda Civic | Galeria

Honda Civic | Galeria

Na rynku amerykańskim nowy Civic debiutuje w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan i coupe. Pod maską można znaleźć znany i u nas silnik 1.8 l. o mocy 140 KM współpracujący z 5-biegową skrzynią ręczną lub automatem o tej samej liczbie biegów. Drugie źródło napędu ma pojemność 2.4 l. i osiąga moc 200

Nowy Jork 2016 | Nowe Subaru Impreza coraz bliżej | Mamy pierwsze zdjęcia!

Nowy Jork 2016 | Nowe Subaru Impreza coraz bliżej | Mamy pierwsze zdjęcia!

Honda Civic Type R vs Subaru WRX STI vs Mazda MX-5 | Sposób na emocje Subaru zapowiedziało Imprezę dwoma konceptami: pięciodrzwiowym hatchbackiem w Tokio i sedanem w Los Angeles. Teraz nadszedł czas na prezentację produkcyjnej wersji, a ta zadebiutuje już 25 marca w Nowym Jorku. Podsumujmy, co nam

Subaru WRX STI 2018 | Powrót hatchbacka?

Subaru WRX STI 2018 | Powrót hatchbacka?

? Na rynku zaroiło się od nowych bardzo mocnych i szybkich hatchbacków. Ford zaprezentował Focusa RS z napędem na cztery koła, a Honda Civic, która nadal jest ośką, zyskała moc 300 KM za sprawą układu turbodoładowania. Oba modele zapowiadane są jako globalne samochody, które trafią na wszystkie

Oto zupełnie nowa Honda Accord. Niestety, prawdopodobnie nie trafi do Polski

Oto zupełnie nowa Honda Accord. Niestety, prawdopodobnie nie trafi do Polski

największych kompaktów na rynku, a walorami praktycznymi góruje nad wszystkimi konkurentami oprócz Skody Octavii. Wracając do Accorda, to nowa generacja została zbudowana na nowej, dużo lżejszej i sztywniejszej platformie. Japoński sedan - w zależności od wersji - waży mniej od poprzednika o 50-80 kg. Honda

Poradnik | Auta z namiastką sportu za 10 tys. zł

Poradnik | Auta z namiastką sportu za 10 tys. zł

wątpienia zasłużyła na miano kultowej, głównie dzięki wysokoobrotowym jednostkom napędowym. Kluczem do sukcesu była ich zmienna charakterystyka. Honda Civic szóstej generacji występowała od 1995 do 2001 roku jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, sedan oraz coupe. Przeciętnie wykonane wnętrze wygodnie

Renault Megane GrandCoupe | Pierwsza jazda | Talisman w rozmiarze S

Renault Megane GrandCoupe | Pierwsza jazda | Talisman w rozmiarze S

najładniejszego przedstawiciela klasy średniej (obok Mazdy 6), a GrandCoupe prezentuje się równie dobrze. Oryginalny wygląd to bardzo mocna strona francuskiego sedana. Także wymiary przybliżają Megane do starszego brata. Jak na kompakt, to naprawdę spore auto – GrandCoupe mierzy bowiem aż 4 632 mm

40 lat Hondy Civic

40 lat Hondy Civic

bez zmian - sedan jest elegantszy niż hatchback i dostępny w wersji hybrydowej, coupé wciąż kusi przede wszystkim Amerykanów, wersji kombi tym razem brak, a Type R z zaprzęgiem 200 KM dawał radę. »> Szukasz Hondy Civic za 7 tys. zł? Tu ją znajdziesz «< Ostatni Civic to

39. urodziny Hondy Civic | Wideo

39. urodziny Hondy Civic | Wideo

160 koni. Model wyróżniał się niskim apetytem na paliwo, a na jego bazie powstała kolejna generacja CRX'a - Del Sol. Honda Civic VI 1996-2000Szósty Civic występuje w wersjach japońskich (3-drzwiowy hatchback i sedan) oraz produkowanych w Wielkiej Brytanii (5-drzwiowy hatchback i kombi). Z okazji

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

nadwoziu hatchback trafił do produkcji w 2002 roku. Konstrukcja szokowała swoją bryłą (niektórzy złośliwie nazywali ją "żelazkiem"), a niedługo potem do oferty dołączył sedan, pojemne kombi oraz elegancki kabriolet. Produkcję zakończono w 2008 roku. Megane jest dobrze zabezpieczona antykorozyjnie

Honda Civic kombi już za rok

zorganizowanej w ramach targów w Paryżu, prezes europejskiego oddziału Hondy podał dwie informacje, które z pewnością ucieszą miłośników modelu Civic. Manabu Nishimae oficjalnie potwierdził, że w 2015 roku firma pokaże sportową odmianę japońskiego kompaktu z dopiskiem Type R, a już za rok zadebiutuje Civic w

Fabryczni tunerzy | Honda Type R

pewno znajdziesz coś dla siebie Jak jeździ Honda Civic sedan? Sprawdziliśmy 39. urodziny Hondy Civic | Wideo Potem było jeszcze ciekawiej, bo zadebiutował model NSX-R. Nie miał materiałów wygłuszeniowych, radia, klimatyzacji, dywaników, kontroli trakcji i tych innych prezerwatyw oddzielających

Honda Civic Type-R | Ceny w Polsce | Skromne informacje

. 280 KM mocy kosztuje w hiszpańskiej marce 114 400 złotych . Prędkość maksymalna 250 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 w 5,9 sekundy. Dostępny również jako kombi. Subaru Impreza WRX - jest dostępna tylko w wersji sedan, ale śmiało możną ją uznać za konkurenta Hondy Civic Type R. Stały napęd na 4 koła

Honda Clarity Fuel Cell wchodzi do sprzedaży

paliwowymi zasilanymi wodorem. Uzupełnienie zbiornika wodoru nie powinno przekroczyć 3 minut. Honda chwali się, że Clarity Fuel Cell to pierwszy seryjny sedan na wodór, w którym ogniwa paliwowe oraz układ napędowy zostały umieszczone pod maską. Japończycy twierdzą, że cały system napędowy zajmuje tyle

Honda CR-V do serwisu

usterki odbędzie się na koszt Hondy.Marcin LewandowskiZOBACZ TAKŻE:Honda Civic Sedan 1.8 Executive - test | Pierwsza jazdaHonda Civic Type-R do serwisuHonda CR-V - ogłoszenia

Inne oblicze motoryzacji. Największe hity ze Stanów

.: 112 865 Analogiczny okres 2016 r.: - 8,0 proc. Mimo prawie identyczne spadku co Corolla, Honda Civic wyprzedziła największego rywala i zajęła siódme miejsce. Różnica między Corollą a Civikiem nie jest duża - to tylko 326 samochodów w cztery miesiące. Możemy się więc spodziewać zażartej walki w

Będzie nowy Civic Type R

zadebiutuje podczas przyszłorocznych targów w Genewie, a do europejskich salonów trafi za rok. ZOBACZ TAKŻE: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza jazda Nowa Honda Civic od 64 900 zł Odszkodowanie za nieoszczędnego Civika

Wydanie weekendowe | Nasze podsumowanie tygodnia

nowych modeli. Japończycy potwierdzili, że jeszcze w tym roku zobaczymy nową Toyotę Suprę i Hondę S2000. Range Rover szykuje dużego SUV-a coupe, Audi nowego kompaktowego sedana a Alfa Romeo drapieżną Giulię w wydaniu coupe. Za to dla miłośników hot-hatchy Opel przygotuje rekordowo szybką Astrę OPC, a

Honda N BOX +

Honda Civic sedan - test | Za kierownicąGłównie za sprawą rozwiązania dumnie ochrzczonego Universal Bridge. Chodzi o składany, aluminiowy trap, schowany w podłodze bagażnika. W razie potrzeby, można go łatwo rozłożyć i wprowadzić do środka na przykład mały motocykl, czy chociażby... odśnieżarkę

To największe hity tego roku. Po te auta kierowcy ustawiają się w kolejkach

nowym Civikiem i, naszym zdaniem, to jeden z najlepszych kompaktów na rynku. Potwierdza to globalna sprzedaż, bo rok do roku Civic poprawił się aż o 30,6 proc.! A to nie jedyny powód do zadowolenia Japończyków... Dziesiątego Civica w Polsce można kupić za 69 900 zł (1.0 Benzyna 129 KM). fot. Honda

Renault Megane Grandtour | Ceny w Polsce | Jedno z najtańszych kombi w klasie

, 100 KM) - 60 490 zł (S), 62 540 z ł (M) - Ford Focus (1.6, 85 KM) - 67 290 zł (Trend) - Honda Civic (1.8, 142 KM)) - 71 700 zł (S) ZOBACZ TAKŻE: Renault Megane Sedan | Rodzina się rozrasta

Salon Tokio 2015 | Honda Clarity Fuel Cell | Konkurent Toyoty Mirai

Nowa Honda Civic z silnikami VTEC Turbo Debiutująca Honda Clarity Fuel Cell to już model seryjny. Samochód koncepcyjny pokazano dokładnie rok wcześniej, również w Tokio. Jest to znacznie udoskonalony następca modeli FCX oraz FCX Clarity, oferujący lepsze osiągi przy obniżonych kosztach

Która generacja Hondy Civic podoba Ci się najbardziej?

1980 roku. Miała większe nadwozie, a do oferty dołączył mocniejszy silnik o pojemności 1,5 litra oraz 3-biegowa skrzynia automatyczna Hondamatic.Honda Civic III 1984-1987Trzecia generacja Civika była prawdziwą rewolucją i otrzymała nagrodę Car Design Award 1984. Obok 3-drzwiowego hatchbacka i sedana

Koniec Civica Type R Sedan

Pierwszy Civic Type R w wersji sedan zadebiutował w 1997 roku i wytwarzany był w japońskiej fabryce Hondy. Druga generacja wjechała na rynek w 2001 roku, a jej produkcję powierzono brytyjskim zakładom w Swindon.Ostatnie, aktualne wydanie zaprezentowano w 2007 roku, a jego produkcja wróciła do

Salon Nowy Jork 2013 | Kia Koup

bazujące na podzespołach sedana Forte. W Polsce dwudrzwiowe samochody nie cieszą się zainteresowaniem. Uważa się je za niepraktyczne i trudne w odsprzedaży. Na szczęście są kraje, w których samochody kupuje się dla siebie, a nie dla "innych". W USA zapotrzebowanie na kompaktowe coupe musi być

Civic Type R będzie mocniejszy

salonów najprawdopodobniej w 2015 roku. ZOBACZ TAKŻE: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza jazda Nowa Honda Civic od 64 900 zł Odszkodowanie za nieoszczędnego Civika

Honda Civic Type R vs Subaru WRX STI vs Mazda MX-5 | Sposób na emocje

prawdziwy rozkwit przeżywały na przełomie lat 80. i 90. XX wieku. Honda miała NSX-a, Subaru Imprezę 22B STi, Mazda - model RX-7, Toyota - Suprę, a Nissan - Skyline'a GT-R. W cieniu szczytowych modeli rodziły się mniejsze legendy w postaci Hondy Civic Type R czy Mazdy MX-5. O ile wiele z tych najbardziej

Salon Nowy Jork 2016 | Nowe Subaru Impreza | Nareszcie bez żadnych tajemnic

Honda Civic Type R vs Subaru WRX STI vs Mazda MX-5 | Sposób na emocje Kiedy Japończycy prezentowali w Tokio i Los Angeles świetnie wyglądające koncepty przestrzegaliśmy, że "trzeba pamiętać, że Subaru lubi pokazać ciekawy koncept, a później znacznie go zmodyfikować i wypuścić na rynek

Top 11 - sedany z Szanghaju

ogromny « Pamiętacie Escorta? Jeśli nie, to nie szkodzi, bo oto jest kolejny. Na razie tylko prototypowy, ale za chwilę będzie seryjny. Będzie też do nabycia tylko w Chinach, gdzie wypełni lukę (która najwyraźniej istniała) między sedanowatym Focusem a Mondeo. » Sedan za 10 tys. złotych

Nowa Honda Accord | Duża galeria

Honda CR-V po liftingu Na europejskim rynku Honda skupia się przede wszystkim na segmencie C (Civic) oraz na coraz popularniejszych crossoverach i SUV-ach. Królestwem Hondy Accord od wielu lat są Stany Zjednoczone i to właśnie na USA postanowiła postawić Honda. Europejczycy nie dostaną swojej

Przegląd używanych kompaktów do 10 tys. zł

czterodrzwiowy sedan. Coupe to model importowany z USA, napędzany niezbyt żwawym silnikiem 1.6 (105 KM) i skrzynią o długich przełożeniach. Zobacz ogłoszenia . Polecamy : silnik 1.4 (90 KM) jest wystarczająco dynamiczny, 1.5 VTEC-e (115 KM) jest mocny i najoszczędniejszy w gamie, choć trudno go znaleźć

Salon Detroit 2012 | Acura ILX

- ekologiczny lansAcura ILX to kompaktowy sedan oparty na podzespołach nowej Hondy Civic (4d). Z przodu nawiązuje swoim wyglądem do większych modeli, m.in. do Acury TSX bazującej na europejskim Accordzie. Tył z kolei nie jest już tyk typowy dla Hondy i w moim odczuciu widać tu zapatrzenie w konkurencję. Linia

Pojedynek używanych | Civic vs Corolla

pięciodrzwiowy odpowiednik. W Toyocie różnica to tylko dodatkowa para drzwi. Zwolennicy klasycznych sedanów też  znajdą coś dla siebie. Obaj producenci postarali się o inną stylistykę małych limuzyn w stosunku do hatchbacków. Toyota miała jeszcze kombi - tu Honda oddaje zwycięstwo walkowerem.Honda Civic

Impala - amerykańskie auto znów imponuje

jak marna jakość wykonania, tanie materiały i słabe właściwości jezdne. Consumer Reports ( CR ) ocenił ją na 63 punkty na 100 możliwych. To plasowało ją niemal na samym dnie listy ocenianych sedanów. J esienią w USA - nowy Chevrolet Malibu Najnowszą generację pokazano podczas salonu

Honda Civic (2005 - 2011) - opinie Moto.pl

, a w razie potrzeby również wymieniano elementy hamulca pomocniczego. Problem z hamulcem "ręcznym" wymusił ogłoszenie jeszcze jednej akcji serwisowej jesienią 2009 r. 40 lat Hondy Civic Nadwozie Słabym punktem karoserii jest delikatny lakier, podatny na zarysowania i odpryski. Konsekwencją

Koniec europejskiej wersji Hondy Accord

lifting). Ceny również nie zachęcają do zakupu. Konkurencja poszła do przodu, a Hondę wybierają tylko konserwatywni klienci. Tymczasem japoński producent koncentruje się na segmencie C (nowy Civic) i SUV-ach - w ofercie jest już nowy CR-V (wkrótce dostępna będzie wersja po liftingu), a niedługo do

Nowa amerykańska Honda Accord

Honda Civic Sedan 1.8 Executive - test | Pierwsza jazda Nowy model ma zupełnie nowe nadwozie, ale bryła samochodu oraz kształt szyby tylnych drzwi zdradzają bardzo duże podobieństwo do poprzednika. Póki co jeszcze nie wiemy, czy Honda, która przyzwyczaiła klientów do zmian modelu co 4-5 lat

Poradnik | Sportowe kompakty za 30 tys. zł

, ciekawą propozycję stanowi Renault Megane II RS. Francuski kompakt dostępny był od 2002 do 2008 roku. Poza funkcjonalnymi odmianami kombi i sedan, oferowany był także kabriolet ze sztywnym, składanym dachem oraz trzy i pięciodrzwiowy hatchback. Topowego RS-a łączono tylko z nadwoziem typu hatchback

Najlepsze auta 2007 w USA

Po raz pierwszy zwycięzcami wszystkich dziesięciu kategorii zostały wyłącznie japońskie auta: Hondy (Fit, Civic sedan i Accord), Infiniti (G35, M35), Toyoty (RAV4, Prius, Siena, Highlander Hybryd) oraz Mazda (MX-5 Miata). Miejmy nadzieję, że amerykańscy producenci nie zaczną kopiować Azjatów i

BMW M3 i M4 - tym razem z turbo

przez mające nadejść Euro 6 Honda Civic Type-R po raz pierwszy będzie musiała czerpać moc dzięki turbosprężarce. Także powstanie nowej Mazdy 3 MPS stoi pod znakiem zapytania przez konieczność opracowania nowego silnika z doładowaniem. Japońscy producenci nie są osamotnieni w swojej "traumie"

Salon Detroit 2012 | Hybrydowy VW Jetta w drodze

Przypomnijmy, że dwudrzwiowy sedan NCC był gwiazdą stoiska VW podczas ubiegłorocznych targów w Detroit. Powód? Moce przerobowe meksykańskich zakładów, gdzie powstaje już czterodrzwiowa Jetta, Golf i Beetle, nie nadążą za produkcją kolejnego modelu. Nie ma jednak przeciwwskazań co do wprowadzenia

Wydanie weekendowe | Nasze podsumowanie tygodnia

. Nowy, piękny sedan miał być pod choinkę w 2015, a będzie na wakacje 2016. O ile znowu coś nie wypadnie. Włosi - jak to Włosi - nawijają makaron na uszy i dementują jakoby półroczne opóźnienie wynikało z powodów niezaliczonych, wewnętrznych testów zderzeniowych. Gdybyśmy choć trochę więcej zarabiali

Rusza nowy sezon serii WTCC | Przewodnik

producentów - Citroena, Chevroleta, Hondy i Łady. Potwierdzonych zostało w sumie 16 samochodów TC1. Francuzi przygotowali swoją wyścigową broń na bazie modelu C-Elysee, Chevrolet na dobrze znanym Cruzie, Honda na modelu Civic a Łada na bazie kompaktowego sedana Granta. Sprawdź oferty używanych Citroenów Nowe

Twój pierwszy samochód, cz. I | Poradnik | Samochody do 5 tys. zł

wyglądu modeli. W pierwszej odsłonie cyklu przyglądamy się samochodom w cenie do 5 tys. zł. Honda to niezaprzeczalnie jeden z najlepszych kompaktów lat dziewięćdziesiątych. Produkowany w latach 1995-2001 Civic był dostępny w czterech wersjach nadwoziowych: hatchback 3d, liftback 5d, sedan oraz kombi

Z tych aut kierowcy są najbardziej zadowoleni

LD, - Honda Civic, - Honda CR-V, - Hyundai Genesis Sedan, - Infiniti FX, - Kia Soul, - Kia Sportage, - Mazda 2, - Mazda MX-5 Miata, - Mercedes-Benz GLK, - Nissan Murano, - Porsche 911, - Porsche Boxster, - Smart Fortwo, - Toyota Camry. Ile trzeba zapłacić za auta, z których klienci są najbardziej

Co oferuje rynek w segmencie C?

, a także w wyglądzie Hondy Civic w wersji europejskiej (hatchback i kombi) i globalnej (sedan), te modele zostaną opisane oddzielnie. Obecna generacja Hondy Civic (hatchback) zadebiutowała w 2011 roku. Stylistycznie jest rozwinięciem poprzednika, który z czasem zyskał przydomek "UFO". Na

Hyundai Elantra 1.6 MPI Style | Test | Na odwrót

, a nam dziennikarzom możliwość sprawdzenia, jak globalny sedan wypada na tle konkurencji. Toyota Corolla 1.6 Premium | Test | Komfort przede wszystkim Elantra w obecnej postaci zadebiutowała w 2010 roku, w następnym trafiając nad Wisłę. Naszą uwagę zwróciło wówczas dopracowane podwozie

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 70-te

. Ciekawostką było to, że zarówno wersja sedan jak i hatchback wyglądały identycznie i różniły się jedynie sposobem otwierania tylnej klapy. W późniejszym czasie można było zdecydować się także na wersję kombi. Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Frankfurckie targi w 1975 roku przyniosły

Nowy SUV nowej marki

pomoże w terenie. O tym, że forma dominuje nad treścią, niech świadczy także pojemność bagażnika. Kufer Infinity jest mniejszy niż ten w Hondzie Civic. Oprócz modelu EX35 w ofercie Infinity pojawią się początkowo sedan i coupé klasy średniej oznaczone symbolem G.

Czym jeździ się w Brazylii? 30 hitów z Kraju Kawy

- 48 866 szt. 20. Chevrolet S10 - 50 812 szt. fot. Honda | Honda Civic 19. Honda Civic - 52 255 szt. fot. Honda | Honda Fit 18. Honda Fit - 53 684 szt. fot. Ford | Ford Ecosport 17. Ford Ecosport - 54 263 szt. fot. Volkswagen 16. Volkswagen Up - 58 894 szt. fot. Hyundai

Pojedynek używanych | 307 vs Megane

pełnej gamie nadwoziowej, ale sedan zarezerwowany był dla rynku chińskiego. Renault Megane II Druga generacja Megane to także samochód wygodny, ale też bezpieczny. To pierwszy w historii samochód segmentu C, który otrzymał maksymalną notę pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. Dla

Kalendarz nowości 2014

Styczeń za nami, a wraz z nim kilka ciekawych premier. Wśród nich najdroższa premiera tego roku: 918 Spyder, którego cena została ustalona na 3,95 mln zł. Jeśli komuś mało, może zamówić auto z pakietem Weissach za dodatkowe 368 tys. zł. Styczniowe premiery: Audi S8 ( ceny ) Ford Tourneo Connect

Sierpniowy numer Auto Motor i Sport

Pole position 8 | Premiera miesiąca. Odkąd sedan ten stał się zwykłą wersją Aurisa, jego sława nieco przygasła. Oto nowa Corolla 12 | Nowe Vany i SUV-y. Siedmiomiejscowe Fiat 500L Living i przyszły duży SUV Skody, nowy Koleos i Mazda CX-3 14 | Początek nowej serii. Zamiast "3"

Honda Civic 1.8 i-VTEC 4d

tak fantazyjnie zaprojektowana, jakby chciała nadrobić stracony przez poprzedników czas. A sedan to nic innego jak powrót do starych, dobrych czasów - już przy projektowaniu Civica poprzedniej generacji Honda wyraźnie zróżnicowała wersje cztero- i pięciodrzwiową i pomysł się przyjął. Przed siebie

Największe bagażniki w klasie cz. I

Liderem rynku samochodów segmentu A jest bezsprzecznie banda znana pod nazwami Up, Mii i Citigo. Nowe trojaczki koncerny z Wolfsburga nie mają sobie równych zarówno ze złożoną, jak i rozłożoną tylną kanapą. Marka, model Ilość drzwi Długość Poj. bagażnika Chevrolet Spark 5 364 170/570 l

Honda Civic (1995-2001) - opinie Moto.pl

tworzone były z myślą o różnych odbiorcach, a nawet produkowane na różnych kontynentach. Fastback i zbudowany na jego bazie Aerodeck, zaprojektowane specjalnie dla Europy, opuszczały bramy brytyjskiej fabryki Swindon. Trzydrzwiowy sportowy w swej naturze Civic, a także sedan dostarczane były z Japonii

Honda City (2002-2008) - opinie Moto.pl

, debiutowała w 1986 r., a trzecia, już jako sedan w 1996 r. Honda City jaką znamy z polskich salonów i dróg to czwarta generacja, pokazana po raz pierwszy w Tajlandii w 2002 r. Zanim trafiła do niektórych krajów Europy zdobywała rynki Japonii, Chin, Tajlandii, Malezji, Indii, Pakistanu, Filipin i Egiptu

Wybierz najlepszą generację Toyoty Camry

dużych sedanów, reprezentowana m.in. przez Camry, Maximę, Omegę czy Scorpio, zaczęła powoli wymierać na rzecz dojrzewających "średniaków", a Camry zniknęła z tutejszych salonów w 2004 roku (w 2003 roku sprzedano zaledwie 2431 sztuk).Dużą popularnością model ten cieszy się również w Kanadzie

Wakacyjne rabaty

;- Mondeo - 7 tys. zł;- C-Max - 4 tys. zł;- S-Max - 5,3 tys. zł;- Galaxy - 5,3 tys. zł;- Kuga (wersje z dieslem) - 5 tys. zł.HondaNa tegoroczne modele obowiązują następujące promocje:- Jazz - 2 tys. zł rabatu;- City - 2 tys. zł rabatu;- Civic 5D - 5 tys. zł rabatu i ubezpieczenie w promocyjnej cenie;- Civic

Toyota Mirai | Test | Gorączka sobotniej nocy

, a i tak ktoś cię przebije czymś bardziej odlotowym. Warszawa to takie Monte Carlo wschodu. Przynajmniej jeśli chodzi o wyjątkowe auta. Wystarczy wiedzieć gdzie się ustawić żeby zobaczyć nowy model Ferrari, limitowane Lamborghini czy trójkołowego Morgana. Stare, nowe, tu jest wszystko. Profile

Top 5 - używane zamienniki

bogatego wyposażenia, prawda? Dlatego sugerujemy, byście trochę zaoszczędzili i za 27,9 tys. zł kupili Hondę Civic sedan. Chodzi o model ósmej generacji (poprzednik), który nie ma może tak amazing bagażnika jak Octavia (375 wobec 590 l), ale nie pozwólmy, by litry w kufrze były najważniejsze w naszym

Mazda 3 - test | Za kierownicą

wykończenia. Wnętrze jest przyjemniejsze niż w Toyocie Auris i przypomina nieco to z Hondy Civic. Żadnych trzasków i pisków. W końcu to made in Japan. Górę deski rozdzielczej pokryto miękkim materiałem, a srebrny plastik nie sprawia wrażenia używanego do produkcji boomboxów. Mazda skrzętnie i sprytnie ukrywa

Najbezpieczniejsze auta w USA

Avenger Mercedes klasy C Subaru Legacy/OutbackVolkswagen JettaVolkswagen Passat (sedan)Volvo C30Mercedes klasy C Klasa niższa (Small cars) Honda Civic (4d)Kia Soul Nissan Cube Subaru Impreza (poza WRX)Volkswagen Golf (4d)Kia Soul SUV'y Dodge Journey Subaru TribecaVolvo XC60 Volvo XC90Honda Element

Samochody, które wkrótce wjadą do polskich salonów

Astra GTC, Honda Civic, Hyundai i40 Sedan, Mercedes SL czy Audi A1 Sportback. Ten ostatni to gustowny, pięciodrzwiowy kompakt (długość 3,95 m) z wyższej półki. Wersja trzydrzwiowa nie porwała tłumów, być może ze względu na małą funkcjonalność. Teraz pewnie się to zmieni. A1 ma wygodne, cztero- lub

Renault Megane | Pierwsza jazda | Szlachetne pochodzenie

właśnie generacja, była poprawna pod każdym względem, z miłą dla oka wersją trzydrzwiową. Jak wypada najnowsze Megane na tle poprzedników? Bryła nadwozia jest dość tradycyjna, ale trudno nie zauważyć linii świateł, dzięki której zapamiętamy ten samochód na dłużej, a na ulicy od razu będziemy mogli go

Podziały klasowe | To nie takie proste

kompaktowy w wersji hatchback (np. Opel Astra), sedan (np. Mitsubishi Lancer), kombi (np. Peugeot 308), coupé-cabrio (np. Renault Megane CC) lub coupé (np. BMW serii 1), a także jako mix hatchbacka z coupé (VW Scirocco) i crossovera (np. Lancia Delta, VW Golf Plus). Poza tym są modele

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

miętę do sedanów, choć z roku na rok głosi się tam coraz większą popularność hatchbacków. Co innego w Europie. Tutaj Fluence pozostaje w cieniu Meganek, a jego główni nabywcy mieszkają na Bliskim Wschodzie, gdzie jest zresztą produkowany (dokładnie w tureckiej Bursie). Co w USA pełni rolę wózka na

Najmniej apetyczne tyłeczki

obok swoich poprzedników, bowiem nie wyglądają przy nich korzystnie. A przecież poprzednia generacja nie była szczytem designerskiego polotu.Tył Avensisa (sedan) przywodzi na myśl słowo "kredens" i choć jest ono przypisane do Dużego Fiata, to do tej Toyoty pasuje nawet bardziej.Toyota Avensis

Rover 75 (1999-2005) - opinie Moto.pl

Brytyjski Rover przez wiele lat związany był z japońską Hondą a jego samochody stanowiły mutację modeli Civic i Accord. Gdy w 1994 r. trafił w ręce niemieckiego BMW rozpoczęto pracę nad zupełnie nowym autem klasy średniej o estetyce nawiązującej do dawnych, angielskich aut. Owocem tej decyzji był

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 60-te

1600 (Typ 3) po modyfikacji z 1970 roku Rok 1961 był znaczący dla BMW. We Frankfurcie firma z Bawarii pochwaliła się dwoma nowościami prezentującymi nowy język stylistyczny. Podobnie, jak u Volkswagena, w BMW nadal trzymano się jeszcze oznaczeń pojemnościowych. Czterodrzwiowy sedan zaprezentowany w

Mazda 3 w Londynie | Prezentacja

wcześniej Mazda 6. Jeśli ktoś myślał, że po rozstaniu z Fordem Mazda popadnie w depresję i będzie staczać się po równi pochyłej, musi przyznać, że był w błędzie. Najpierw Mazda 6, a teraz Mazda 3 to dobrze zaprojektowane samochody, które bez zbędnych ograniczeń związanych z polityką globalnych graczy, mogą

Lexus i Honda wzorcami jakości

skomplikowane systemy multimedialne na pokładzie.Najlepsze noty w rankingu uzyskały marki: Honda, Lexus, Acura, Mercedes, Mazda, Porsche i Toyota. Mazda w ciągu minionego roku zaliczyła awans z 18. pozycji, a Toyota - z 21.Raking wstępnej jakości JD Power (liczba problemów zgłoszonych na 100 aut): Lexus 73

Top 10 | Używane hity Ameryki

Na dziesiątym miejscu najpopularniejszych nowych samochodów w USA jest Honda Civic. Model mniej kosmiczny wizualnie niż nówka sztuka nieśmigana, bo pochodzący z 2005 roku i wyposażony w 110-konny silnik benzynowy i w takie uprzyjemniacze życia jak welurowa tapicerka, ESP, klimatyzacja, elektryka

HONDA CIVIC 4d 1.4

Czterodrzwiowe nadwozie jest tak proporcjonalne, że aż trudno uwierzyć, iż wewnątrz auta jest przestronnie niczym w rodzinnym minivanie. Civic sedan, o 5 mm wyższy od wersji 3-drzwiowej (chociaż o 55 mm niższy od wersji 5-drzwiowej), ma większy rozstaw osi niż 3-drzwiowy hatchback (ale znów

Szczyty sprzedaży

produkowane w Europie;- niewielki sedan (w amerykańskim postrzeganiu świata), czyli BMW serii 3 sprzedaje się na Starym Kontynencie lepiej, niż niebywale popularny Dodge RAM w Stanach;- koncerny GM i europejski oddział Forda produkują 4 z najlepiej sprzedających się aut w Europie.  Europejczyków z kolei

Chevrolet Aveo - test | Pierwsza jazda

końca udany. W smukłej Hondzie Civic czy Alfie Giuliettcie może i dobrze to wygląda. W małym, pudełkowatym Aveo kierowca ma przez to mniejsze pole widzenia, a bryle nadwozia do coupe i tak wciąż daleko.Podoba nam się za to długa lista wyposażenia jakie klienci dostają w standardzie. Sześć poduszek

Numer 7/2004

?Test długodystansowyFiat Panda - po przejechaniu 20 tys. km rozstajemy się z żalemFiat Punto z turbodieslem 1.3 Multijet produkowanym w bielskiej fabryceMinitestPeugeot 607 - komfort, elegancja, ale...Seat Toledo - klasyczny sedan na sportowoKonfrontacjaFiat Stilo, Honda Civic i Peugeot 307

Numer 1/2005

Nowości Supernowości i parking 180 premier 2005 roku Mercedes-Benz Klasa M Auta oczekiwane w 2005 roku Euro-NCAP - najnowsze wyniki prób zderzeniowych Jakie auto Pierwsza jazda Audi A4- kolejne wcielenie najmniejszego sedana z Ingolstadt Škoda Octavia II Kombi - jeszcze większa, jeszcze lepsza

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

, 132-konnym motorem o pojemności 1,6 litra to wydatek 77 tys. zł, a Honda Civic Executive 1.8 (140 KM) - 76,8 tys. zł. Najmocniejsza w japońskim towarzystwie Mazda3 2.0 i-stop (150 KM) w topowej wersji Sport kusi przyzwoitym wyposażeniem, ale i najwięcej kosztuje - 90,4 tys. zł. Konkurencja ze Starego

Która generacja małego Peugeota podoba Ci się najbardziej?

samochodami zajęła się dopiero w 1891 roku. Wtedy światło dzienne ujrzał pierwszy pojazd Peugeot z silnikiem spalinowym Daimlera.201 (1929-1936)Trzycyfrowe nazewnictwo Peugeotów było przedmiotem wielu sporów. Porsche musiało zmienić nazwę 901-ki na 911, a Warszawa 203 ostatecznie stała się Warszawą 223. Co

Wiosną taniej w salonach

50/50, a Captiva debiutuje w nowej wersji wyposażenia Base (cena modelu ze 150-konnym silnikiem benzynowym 2.0 to 80 990 zł). Bogato wyposażona Captiva High to wydatek 107 990 zł. Więcej informacji: www.chevrolet.plFordW salonach Forda dostępne są tegoroczne egzemplarze z dodatkowymi pakietami

Numer 11/2004

Vectrą i Toyotą AvensisChevrolet Aveo i Opel Corsa - oba produkowane przez ten sam koncern GM. Który wybrać?MinikonfrontacjaMazda 3i Mitsubishi Lancer - kompaktowe sedany z JaponiiChrysler Grand Voyager, Peugeot 807 i Seat Alhambra - rodzinne vanyHonda Civic VSA i Toyota Corolla TS - sportowe

Numer 6/2005

- komfortowy i funkcjonalnyFiat CromaPrezentacjaSeat Leon II - utalentowany sportowiecPierwsza jazdaŠkoda Octavia 4x4 - z nadwoziem kombiFord Focus II sedan - małe MondeoMinikonfrontacjaCitroën C3,Opel Corsa i Seat Ibiza - sprawdzamy wersje z turbodieslamiTest porównawczyToyota Yaris - wersja benzynowa

Numer 2/2004

silnikami 1.4 16V - Fiat Punto i Opel Corsa Już w salonach Subaru Legacy - sportowe i eleganckie Konfrontacja Trzy kompaktowe sedany z silnikami 1.6 - Opel Astra II, Renault Megane II i Toyota Corolla Test długodystansowy Nissan Primera Wagon 1.9 dCi Acenta - pożeracz kilometrów Fiat Panda 1.2 Dynamic

Wybierz najlepszego hot-hatcha dekady

tabelą zapraszamy do wzięcia udziału w sondażu. okres prod. silnik poj. sk. (ccm) moc (KM)/obr. moment (Nm)/ obr. napęd śr. spal. (l/100 km) 0-100 km/h (s) V-max (km/h) Segment A Citroen Saxo VTS 1997-2003 R4 1587 118/6600 145/5200 P 8,6 8,7 205 Citroen C2 VTS 2003-2008 R4 1587 125/6500 142

HONDA CIVIC 1.4

gwiazdki, co jest wyjątkowo dobrym wynikiem.Nowy 3-drzwiowy Civic jest krótszy od poprzednika o 5 cm, ale o 6 cm wyższy. Przestronne wnętrze zapewnia sporo miejsca nad głową. Nie widać także, aby ubyło go na nogi, i pasażerowie obu rzędów nie będą narzekać na ciasnotę. Podłoga jest płaska, a dzięki

Re: Nowe auto do 100tys.

Nowa Honda Civic sedan jest tylko w jednym silniku benzynowym, więc odpada. HrV nie ma diesla w automacie, podobnie civic tourer, jedynie Crv - ale cenowo mnie przerasta.

Re: Nowe auto do 100tys.

tbernard napisał: > Ale Honda Civic Sedan jest chyba nieco droższa. A ja proponuje Honde zamiast SUVa czy sedana zamiast SUVa? -- Pozdrawiam, galtom "Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary - that's what gets you." - Jeremy Clarkson

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

mocno wyprofilowane, wręcz za ciasne). Oczywiście Civic sedan nie oferuje komfortu na poziomie np. Passata z adaptacyjnym zawieszeniem, ale hatchbacka bije na głowę, jak też i wielu innych rywali w klasie kompaktów. Co do plastików, wiadomo że nie każdemu się muszą one podobać - natomiast w teście

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Nowy Civic sedan dowodzi tylko tego że Honda nadal nie ma pomysłu jak zdobyć rynek europejski. Takie auto może okazać się niezłą propozycją w USA ale w Europie każdy inny kompaktowy sedan wygląda lepiej i jest lepiej wykończony, o palecie silników nie wspominam przez litość dla Hondy. Nie mówiąc o

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Widać że tak naprawdę Civic sedan to auto szyte na rynek USA i wykończone w tamtejszym stylu/jakości. Nie rozumiem jak można w europie przedstawić to auto jako rywala dla np. Astry czy Jetty? Pomijam kwestie techniczne (choć jeden silnik beznynowy i brak diesla poniżej 2 litrów to wstyd) ale co

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@Gość: Gość "w końcu wahacze a nie belka" Nie w końcu, tylko znowu. Kiedyś Civic to była klasa i w każdym modelu były wielowahacze. A tak dla ścisłości, w tej kwestii nic nie zmieniło się względem poprzedniej generacji (VIII UFO). Tam w HB 5D/3D była belka, a w sedanie VIII gen też są

kupie Honde civic sedan

Kupie Honde Civic sedan 97 r. do 14 tyś. info na mail locki@poczta.fm

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

jeszcze nie przetestowano. Na tle konkurencji Civic ma kolosalną zaletę: nie stał się jak dotychczas ofiarą downsizingu ze wszystkimi okolicznościami towarzyszącymi, które skracają żywotność i zwiększają koszty serwisu. Między bajki proponuję włożyć opowieści w stylu "trwałość mnie nie interesuje

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

zupełnie inny samochód, nie tylko pod względem wnętrza. Z tego co piszą, w wersji 5D wnętrze ma być dobrze wykończone, żadnych topornych plastików, bo są zastosowane miękkie materiały itd. czego z (nie)wiadomych powodów w wersji sedan zabrakło... BTW. w latach 90 Civic miał miękkie materiały na kokpicie

Re: Nowy Civic Sedan.

Okropnie mi sie nie podaba nowy Civic ale ta wersja sedan jest ok i nawet deska rozdzielcza jakos ladniejsza .Usuneli te beznadziejne tandetne swiecidelka z przodu a wersja sedan wymusila inny ksztal tylu i teraz ten samochod wyglada normalnie . -- -------------------------------------------------------

honda civic sedan 140KM

Witam, rozważam kupno hondy civic, sedan, silnik o poj.1.8 - niestety jazda próbna tym samochodem była nad wyraz krótka (wawa, korki) i ciężko mi ocenić zarówno dynamikę jak i zawieszenie auta. Mam pytanie do posiadaczy w/wym. civic'a - JESTEŚCIE Z NIEGO ZADOWOLENI? :)

Re: Nowy Civic Sedan.

W USA Civic nie jest dostepny w wersji 5D. Sedan i coupe prezentuja sie niezle. Nie wiem jak z wykonczeniem wnetrza, bo w srodku jeszcze nie siedzialem. -- Niech patron automobilistow św Franciszek z Isuzu ma was w swojej opiece.

HONDA CIVIC SEDAN

Chciałbym prosić o opinie użytkowników hond civic sedan LS z silnikiem 1.6. Głównie chodzi mi o właściwości zawieszenia, komfort jazdy oraz o trwałość tego auta (a propos miejsca jego produkcji: Turcja). Bedę wdzięczny za rady.

Re: Nowy Civic Sedan.

wowo5 napisał: > W USA Civic nie jest dostepny w wersji 5D. Sedan i coupe prezentuja sie niezle. > > Nie wiem jak z wykonczeniem wnetrza, bo w srodku jeszcze nie siedzialem. Brak powodow do narzekan...a o co chodzi z ta dzwgnia hamulca recznego??? -- "Moja kawa, Twoja kawa

Nowy Civic Sedan.

Witam. Dziś miałem okazję siedzieć w nowym civic'u w wersji 4d (sedan), produkowany jest podobnie jak city w Turcji, no i moim zdaniem trochę tą turcją trąca chodzi mi o wykończenie wnętrza (materiały a raczej plastiki). No niby jest bardzo podobny do wersji 5d ale jednak inny a szczególnie ten

Re: Nowa Honda Civic sedan

automobiles.honda.com/models/exterior_gallery.asp?ModelName=Civic+Sedan tutaj dla porownania sedan chyba w wersji amerykanskiej. ktory sie Wam bardziej podoba?

Re: honda civic sedan 140KM

zapraszam na forum poświęcone Hondzie Civic www.civicklub.pl/fi/viewforum.php?f=63 jestem tam kilkanascie osób, które moga pochwalic się civickiem sedan VIII gen. pozdrawiam

Re: honda civic sedan i fiat panda ;)

około 15-16 kg..- takie spaghetti mi wyrosło pod bokiem... honda VII :) -- Latanie to właściwie prosta sztuczka. Wystarczy rzucić się w kierunku Ziemi i w nią nie trafić...

Re: honda civic sedan i fiat panda ;)

VII jaki to rocznik? lub daj linka do zdjęcia kanapy z widocznymi pasami, to samo w sumie z pandą możesz zrobić będzie łatwiej. Babysafe i Evolva na dzień dobry odpadają. Podaj może jeszcze wzrost dziecka.

Re: HONDA CIVIC SEDAN

Dla mnie nie było źle a po korekcie jest nieco lepiej, chociaż do accorda mu jeszcze daleko. Ale to kwestia gustu a o gustach podobno sie nie dyskutuje. Sa tacy którzy kupują BMW 3 a to designerska katastrowa która jest chyba kpiną z klientów. Civic sedan w porównaniu z np pękatą Corollą sedan

honda civic sedan i fiat panda ;)

a fotelik 15-36 albo 9-36... Kuska długa i w grupę druga się nie mieści, choć wagowo jeszcze nie dorosła do III grupy (spaghetti powinnam nazwać córkę...) do tej pory jeździła w maxi cosi priori sps, ale głowa już jej znacznie wystaje... Młoda dopiero za miesiąc skończy trzy lata, więc wolałabym woz

Re: HONDA CIVIC SEDAN

Mimo niepochlebnych opinii piszacych tu użytkownikow jak mniemam, dorzuce pare zdań od siebie.Zawieszenie...gorsze od poprzednika (Civic 2000), gorzej sie trzyma drogi, ale nie gorsze niż obecna konkurencja (Corolla, Lancer, Almera), silnik 1,6 w miare dynamiczny, malo pali (lepszy niż 1

Re: Octavia II 1.9 TDI czy Civic sedan 1.8

Poza tym Civic ma bardzo mały bagażnik jak na sedan w klasie kompakt, jest głośny i dość twardo zawieszony.

Re: amerykanski civic sedan

Muszą być do tego światła europejskie, bo dość dużo tego jeździ w UK. Tylko jeszcze problem reflektorów zostaje... -- Apentuła niewdziosek, te będy gruwaśne W koć turmiela weprząchnie, kostrą bajtę spoczy Oproszędły znimęci, wyświrle uwzroczy, A korśliwe porsacze dogremnie wyczkaśnie!

Re: amerykanski civic sedan

Do wymiany są lampy. I to tylko, gdy nie masz znajomego diagnosty. Inaczej samochód nie przejdzie przeglądu, bo nie będzie spełniał norm europejskich. Widzę wiele samochodów z USA bez przeróbek... znaczy się wielu ludzi ma znajomych diagnostów.

Re: amerykanski civic sedan

Bryła niby ta sama ale teoretycznie po sprowadzeniu musiałbyś mieć światła z homologacja europejska ponieważ oni tam śmigają na czerwonych kierunkach ale to pewnie wiesz. Są firmy, które się specjalizują w częściach do amerykańskich aut jedyna bariera to czas i pieniądze.

Re: amerykanski civic sedan

jestem teraz w usa i poruszalem sie troche tutejszymi civikami rzeczywiscie jest troche roznic. civik z usa jest wlasciwie tozsamy nadwoziowo z dostepna u nas wersja hybrid. roznice sa tez we wnetrzu. civik z usa ma na ogol biedniejsze wyposazenie, gorzej wygladajace materialy itp - to jest mocn

amerykanski civic sedan

czy to jest to samo co w europie ? roznice widac tylko w przodzie i tyle pojazdu.jak z czesciami w przypadku malej stluczki? zderzaki lampy? mozna to kupic w polsce w miare szybko? images.autotrader.com/images/2009/8/8/266/196/12607518006.266196110.IM1.04.565x421_A.562x421.jpg images.autotrader.

Re: amerykanski civic sedan

qqbek napisał: > Do wymiany są lampy. > I to tylko, gdy nie masz znajomego diagnosty. > Inaczej samochód nie przejdzie przeglądu, "Znajomy diagnosta" musi byc idiotą, żeby podbijać badanie w przypadku reflektorów bez homologacji. Najbliższa kontrola drogowa i zarówno właścici

Re: amerykanski civic sedan

W zasadzie musi jeszcze dorobic tylne przeciwmgielne bo oni tam tego w ogole nie maja. > Widzę wiele samochodów z USA bez przeróbek... znaczy się wielu ludzi ma > znajomych diagnostów. wcale nie, moj bez zadnych znajomosci puszczali a co do meritum niech sobie pooglada europejskie modele ci

Octavia II 1.9 TDI czy Civic sedan 1.8

Witam, poważnie rozważam kupno Hondy Civic sedan 1.8 benzyna - jestem po paru jazdach "testowych". Auto wydaje mi się być dynamiczne i komfortowe. Przeczytałem o nim sporo, ale... no właśnie jest jedno ale - Octavia TDI w wersji "mint", wygląda ładnie, diesel 105 km ma

Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza jazda

Honda Civic i executive wjednym zdaniu? To zawsze byl i jest tylko econobox, chos kiedys byl dobrym econoboxem.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

pokraczny ten sedan z malymi kolkami i hamulcami, klima jak z lanosa itd.. Honda sie musi obudzic bo co daje w hb to nie jest luksus ale na dzis przyzwoity standart i wolajac takie pieniadze ze po prostu dobrze wyposazone auto o srednich osiagach, marnej urodzie i sporawym spalaniu jest smieszna

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

japońce już dawno się wypalili jeśli zarówno chodzi o stylistykę, jak i o technologie i jakość. Od wielu lat są daleeeeko za Niemcami.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

to który z przedpiśców ma większego .uja? fan 'koreańców', mesiów, czy prawdziwy hondziarz? ;D nowy civ 5d w miare ok, poza ohydnymi tylnymi lampami

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@Gość: Justa - tak może powiedzieć tylko ten, który umawia na te jazdy próbne. Zapiszesz mnie? Pośmiejemy się trochę z tej dynamiki, płynności, nowoczesności i dizajnu

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Co to kurczę jest - w konkursie "wskaż różnice z poprzednim modelem" z zewnątrz miałbym spore kłopoty. Bez sensu.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Honda do bardzo porządna firma. Brakuje jednak wiekszej gamy silnków. zobacz "Ale Auto" na: zycietowiecej i dodaj com

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Skoro masz takie spalanie to albo jesteś bardzo słabym kierowcą, albo wybitnie beztroskim. Spokojnie w 7 średnio można się zmieścić a w trasie poniżej 6. Kto jeździł to wie. Zastanawiające są te różnice... trochę szkoda. Bo sedan zdecydowanie ma swój urok. Ciekawe czy w Europie będzie coupe?

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

co do plastików w hondzie 5d - pisanie, że są badziewne, to bzdura. Panowie od wieśwagenów pewnie nie wiedzą, że są to platyki posiadające patent. Chodzi o to, że w zależnosci od kąta patrzenia widzimy ich różną fakturę. Czy germanowóz to posiada??

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Honda nadal ma się dobrze i potrafi robić dobre samochody. Widać to, po zdesperowanych komentarzach fanatyków (głównie pryszczoli z gimnazjum) jakichś nudnych, przereklamowanych wyrobów, którzy toczą pianę z ust, jak tylko słyszą o Hondzie. Życzę tej marce jak najlepiej, aby tak jak zawsze dobrymi

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

To chyba pisał jakiś gamoń. W zaprzyjaźnionym salonie hondy mi powiedziano, że póki co większe zainteresowanie jest wersją 4d niż 5d. Zresztą kto normalny kupi civica 5d executive za 93tysiące? Z całym szacunkiem i sympatii dla Hondy ta cena za 5d executive to nieporozumienie....

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@Piotrek "Podaj zrodlo rewelacji, ze silnikami wolnossacymi nie da sie osiagnac najnowszych emisji spalin. I wytlumacz, dlaczego silniki diesla osiagaja norme euro 6, a wedlug Ciebie benzynowe wolnossace tej norny osiagnac nie moga." według Ciebie, nikt tego nie napisał...

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Podaj zrodlo rewelacji, ze silnikami wolnossacymi nie da sie osiagnac najnowszych emisji spalin. I wytlumacz, dlaczego silniki diesla osiagaja norme euro 6, a wedlug Ciebie benzynowe wolnossace tej norny osiagnac nie moga.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@taki_ktos, dokładnie tak jak myślisz. Tylko na obecnym etapie rozwoju hybryda, ale nie taki chłam jaki proponują producenci, ale taki: -silnik spalinowy tylko i wyłącznie do produkcji energii elektrycznej w pojeździe, -akumulatory do przechowywania zapasów energii, -silnik elektryczny (bardzo moc

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@taki_ktos: w hybrydzie w dalszym ciągu pracuje silnik spalinowy. Poza tym hybryty to dziwne ustrojstwo, które nie pozwala na realne oszczędzanie, Ampera to jest prawidłowy kierunek, jak mieścisz się w 80 km dziennie i możesz ładować w nocy to jeździsz najtaniej, jak potrzebujesz pojechać dalej to t

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Wysokoobrotówka w warunkach drogowych, przy odpowiednim użytkowaniu gwarantuje ekonomiczną, płynna, bezpieczną i dynamiczną jazdę. Do tego na trasie trzymamy samochód na średnich obrotach i spalanie jest niskie. A kiedy potrzeba dociskamy gaz w podłogę i odjeżdżamy większości aut.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@do ehg: hałas - tak ale to zależy od wyciszenia auta - w accordzie jest git, spalanie - bardzo porównywalne - generalnie turbo nie zmniejsza spalania, krótki żywot - ehehehe - nie żartuj - wysokoobrotowe silniki hondy są nie do zajechania, moment obrotowy - wystarczy redukcja biegu - oborotyX Nm

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

"wysokoobrotowka dający fajny dzwiek" - wysokoobrotowka oznacza halas, spalanie, krotki zywot i swiadczy o braku turbiny - co jest standardem w nowoczesnych silnikach, poniewaz daje momet obrotowy zapewniajacy ciag w warunkach drogowych.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Ale bzdury gadacie. Przejedźcie się najpierw Hondą a dopiero się wypowiadajcie. Umówcie się na jazdę próbną i wtedy będziecie wiedzieli o co chodzi. Cichutki silnik, płynność prowadzenia, dynamika - to jest właśnie Honda. A co do wnętrza - styl Civiców nie ma sobie obecnie równych. Jest nowoczesny i

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Generalnie możemy zaobserwować trend w Europie, że nowymi "Hondami i Toyotami" stają się Hyundaie i Kia. To co kiedyś oferowały prawdziwe Japończyki za rozsądne pieniądze teraz otrzymujemy od Koreańczyków. Marki Japońskie jadą na wypracowywanej przez lata (słusznej) renomie. Teraz produkow

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

honda to byl samochod do jazdy do momentu jak odeszli od swego wielowachaczowego zawieszenia z przodu - teraz to taka toyota tylko z innym znaczkiem a mowiac o 'aucie tej klasy' - honda to byl samochod do jazdy ,teraz jest do przemieszczania sie a klasy to akurat zadnej nigdy nie mial

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@mj bo jesteś typowym wieśśmanem ,w latach 90 w Japońskich autach wnętrze było ładniejsze i wytrzymalsze jak w dzisiejszych germanowozach , a dzisiaj w Japońskich autach wyposażenie niema sobie równych hehe

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Wnetrze to poprostu syf. Nie kupilem japonczyka bo ich wnetrza zatrzymymaly sie na latach 90. Poprostu tandeta i wszedzie toporny plastik.A mialem 4 japonce. Mechanika i bezawaryjnosc to klasa.Ale to wnetrze.......

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@Gość19;45 tyle że twoje beemwu 1.8 135KM na trasie nie schodziło z 10L/100 km ,a po mieście 12L/100 średnio więc ci wychodziło 11 z hakiem ,czyż nie ????a ta HONDA pali średnio 7.5L/100 ,wiem z wcześniejszego modelu hehe

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Volvo premium ???!!! Tak odpowie tylko ten co nigdy nie miał. W Niemczech Volvo to marka równa Fordowi i Oplowi i nie mam pojęcia skąd u nas ten szał na tę markę. Owszem to solidny sprzęt ale od VW różni się tylko większym wyborem dodatków i ceną.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

A mnie wpadlo w oko cos innego. Z boku jest sondaz, "Czy Volvo zaliczasz do klasy premium" Zastanawiam sie, skad sie wzielo 1.112,48 idiotow, ktorzy stanowia te 68% tych, co powiedzieli TAK.

Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza jazda

slabe cos te samochody robia. pamietam daaaawno temu jak moja byla e30 318is robila 9sekund do 100.. spalanie podobne.. a auto bylo z 1989 roku.. przykro stwierdzic ale nic sie nie zmienilo w benzynowych wolnossacych autach. pozdrawiam.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@Sauron. Po co te wycieczki do krainy Jaguara? Może zostańmy przy hondzie. A fakty są takie, że jak na klasę kompaktową i wysoką cenę - jest naprawdę kiepsko zrobiona. Jestem przekonany, że gdyby zasłonić znaczki na masce i kierownicy, to większość zadeklarowanych fanatyków, nawet by nie spojrzała n

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Jestem zaskoczony. Czytając na sucho specyfikację, wydaje się, że sedan będzie bogatszy. Np. natychmiast w oczy rzuca się wielowahaczowe zawieszenie. A jednak gdzie indziej należy patrzeć. Tyle oszczędności zawitało do tej wersji. No cóż, taka polityka firmy. W mojej ocenie sedan zdecydowanie

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@wickedway666 Na prawdę szkoda z tym wykończeniem wnętrza i doposażeniem, że nie zadbali o wersję 4d. Powinno być na odwrót. To kompaktowa limuzyna powinna mieć miękkie tworzywa na kokpicie i lepiej wyciszone podwozie. Sam też bym się prędzej tą wersją zainteresował niż 5d. Nawet nie bacząc na cenę.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

użytkownikowi średnio potrzebne (no może 2stefówka, bluetooth i sterowanie światłami długimi - ale te rzeczy jedni potrzebują do szczęścia inni nie). Rzekomo słabe tworzywa na kokpicie - z całym szacunkiem mnie nie rażą w codziennym użytkowaniu. Nigdy nie byłem i nie stanę się fanem sedanów - pierwotnie

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Nowy Civic wieje straszną nudą i do tego jest brzydki. Jeden silnik i to jakiś odsmażany kotlet o kiepskich osiągach... Widziałem fotki hatchbacka i przyznam, że Honda spaprała poprzednią wersję zwaną ufo, o ile wcześniej wszystko do siebie pasowało stylistycznie to nowy wygląda jak kundel, środek

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@Piotrek Np. normy emisji spalin. Kolejne, coraz bardziej restrykcyjne normy zmuszają producentów do wycofywania z produkcji silników, które do niedawna przynosiły kierowcom dużo frajdy. Pozostaje jedynie zamontować do samochodu silnik od kosiarki i go odpowiednio doładować, aby zmieścić się w norm

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

do Pluto: jesteś ograniczony czy jak? nie widzisz że w wersji podstawowej w hondzie znajdziesz to co w innym europejczyku trzeba słono płacić? masz w hondzie krótką listę wyposażenia dodatkowego bo takie pierdoły jak elektryka wszystkich szyb i lusterek, podświetlenia, schowki, uchwyty, podłokietnik

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@wiessman: Masz w pełni rację, widać Honda celuje w niską klasę, która nie ma wymagań i kupuje coś technologicznie starego, można by powiedzieć, że ta Honda to większy FL, który zepsuł poprzednią wersję. Dla bardziej wymagających są europejczyki na czele z niemieckimi, nowoczesne silniki, świetne ma

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Wzornictwo Hondy może się podobać bądź nie, ale mam teraz czwarte auto tej marki i jedyne, co w nich wymieniłem to kilka żarówek + jakąś gumę w zawieszeniu. A każdym robię ok. 150kkm. Jak słucham z czym spotykają się znajomi w ich autach to w pełni akceptue to co mam i życzę podobnych sukcesów konk

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

No i czym się tu zachwycać? To auto jest po prostu ochydne. Poprzednia wersja też taka była. Jeszcze ktoś śmie mówić, że np. nowy Cee'd, i30 lub Rio są brzydkie. W porównaniu z tą Hondą (i całą gamą Hond) to Koreańcy robią piękne samochody a Honda nie potrafi się odnaleźć w designie i robi byle co.

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

@fragles102 nie osmieszaj sie.Widze ze masz probem z soba napisz do telewizji nocą.O jakim wyposarzeniu mowisz? W japoncach masz wersje i nic dodatkowo nie mozesz dokupic.Zobacz BMW ,Merc Audi VW Citroen Peugeot Opel Ford. Czyli wszystkie inne marki oprocz podstawowego wyposazenia dla danej wersji

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Kiedys japonczycy przodowli technicznie. Teraz to padaka i poruta. Beznadziejne silniki benzynowe bez technologii turbo z zalosnymi momentami obrotowymi. Jeden diesel az 2.2 o mocy tylko 150 KM. Wezmy acorda - dziadostwo bez porzadnego silnika i z 5-biegowym przedpotopowym automatem. I jeszcze sk

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

skrzypi, co w w/w markach niestety ma miejsce całkiem często; ale fakt, że w tym sedanie mogli dać takie tworzywa jakie trafiły do wersji hatchback, ja już musiałbym na własne oczy zobaczyć czy mi to pasuje, a jeśli wygląda dobrze, to niech takie będą, nie będę przecież codziennie kokpitu macał...

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Honda robi lepsze.samochody niż Niemcy i zaraz napiszę dlaczego. Otóż Honda jako jedyna firma na świecie jest firmą silnikową, a samochody produkuje niejaako przy okazji. I dlatego w Hondzie jako jedynym na rynku samochodzie można zaspawać maskę i jeździć przez 15 lat - bez jednej wizyty w warsztaci

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

A ja na przykład lubię podotykać plastiki i ładne elementy wyposażenia auta. Lubię też patrzeć na samochód i cieszyć się jego wyglądem. Lubię takim autem jeździć, bo sprawia mi to ogromną przyjemność. I nijak nie rozumiem ludzi, którzy twierdzą, że plastiki nie jeżdżą a wyglądu zewnętrznego zza kier

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Zgadzam sie z niektórymi, ze duch sportowej marki został gdzieŚ odstawiony na boczny tor... A TERA COS DLA CHŁOPCÓW BEEMA CO ICH NIE ODPUSZCZA NAPIETA SZCZENA EMA EMA, EJ POMACHAM CI NA STARCIE ZANIM RUSZYSZ TY, JA DWOJKE WPINAM W AUCIE NA POŻARCIE PADŁES, POŻARTY ZOSTAŁEŚ TAKI CWANIAK BYŁEŚ, NIE P

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

" Efekt taki, że moment dostępny u 90% użytkowników dzięki trubinie a u 70% w klekotach to wartyośc czysto hipotetyczna. Turbiny np.: VW rozpadają się na dzięn dobry a w dieslach moment to jest dosłowny "momencik" czy dychawiczne robienie 100 km/h czterema biegami bo na kązdym biegu

Re: Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza ja

Za słaby silnik. Gdyby Honda zrobiła benzynowy silnik bez doładowania i bez bezpośredniego wtrysku benzyny (potwornie drogiego w naprawach, bardzo awaryjnego i uniemożliwiającego założenie gazu) o mocy 180 - 200 koni i momencie rzędu 250-300 Nm - to byłby wyczyn. A tak 1.8 i tylko około 140 koni i 1