a klas 1.7 cdti opinie

Piotr Mokwiński

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

Kompaktowe auta z trwałymi dieslami za 20 tysięcy złotych. Silnik wysokoprężny jeszcze nie umarł!

Mimo trwającej od kilku miesięcy złej passy silników wysokoprężnych, wciąż cieszą się one wielką popularnością na rynku wtórnym. Dobra dynamika i niskie zużycie paliwa przekonują rzesze kierowców, zwłaszcza w klasie kompaktowej. Dysponując budżetem 20 tysięcy złotych bez większych trudności znajdziemy dobrze utrzymany kompakt z trwałym dieslem. Musimy jedynie pogodzić się z typowymi dla nowoczesnych ropniaków przypadłościami związanymi z kosztownym osprzętem silnika: dwumasowe koło zamachowe, filtr cząstek stałych, turbosprężarka i wtryskiwacze. To one odpowiedzialne są za wyższe faktury w warsztacie.

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Jeżeli szukacie dla siebie używanego samochodu z silnikiem Diesla, to mamy kilka propozycji, którym warto się przyjrzeć. To sprawdzone i udane auta, które nie wydrenują naszych kieszeni

Hit czy mit? Porażki segmentu B MPV

Jakie cechy wpływają na sukces rynkowy, a jakie oznaczają totalną klęskę sprzedażową? Marka, cena, jakość - zobacz która marka ma najgorszą ich kombinację

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

;Alfa Romeo 147 - Audi A3 - BMW 120i/dAudi A3 Sportback - BMW 120d | turbodiesle Jesteśmy ciekawi, czy przedstawione zestawienie może być pomocne przy wyborze samochodu używanego. Czekamy na Wasze opinie i propozycje podobnych. Napiszcie jakie silniki Was interesują w danej klasie, a postaramy się

Opel Meriva 1.7 CDTi

Jakie auto - Pierwsza jazda Meriva - innowacyjny samochód Opla - reprezentuje nową, bardzo dynamicznie rozwijającą się klasę małych aut typu minivan, których konstrukcję oparto na płycie podłogowej pojazdów segmentu B. Z założenia ma być jednak prawdziwym samochodem rodzinnym, a nie namiastką

Numer 12/2004

Opel Corsa 1.7 CDTI, Peugeot 206 1.6 HDi, Renault Clio 1.5 dCi - trzy auta miejskie z nowoczesnymi turbodieslami i ponadprzeciętnym temperamentem Audi A3 TDI Sportback kontra BMW 120 - bezwzględna walka ambitnych kompaktów Minikonfrontacja Ford Mondeo Titanium X 2.2 TDCi oraz 3.0 16V - co lepsze

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagena Golfa V Volkswagen Golf V GTI - ani trochę wściekły Volkswagen Golf V 1.6 FSI - propozycja bazowa Volkswagen Golf 1.9 TDI kontra Opel Astra 1.7 CDTi VW Golf V, Ford Focus C-Max i Mercedes klasy A - co wybrać? Dariusz Dobosz Volkswagen Golf od emerytki - WIDEO

Opel Meriva (2003-2010) - opinie Moto.pl

Opel Meriva (2003-2010) - opinie Moto.pl

1.4 16V Twinport, mało kłopotliwa w eksploatacji a stosunkowo dynamiczna. Wśród turbodiesli warto zdecydować się na 1.7 CDTi lub 1.3 CDTi. Oba silniki nie zachwycają dynamiką, ale nie mają istotnych wad technicznych. Dlatego koszty ich uzytkowania można utrzymać na niskim poziomie. VIN Numer VIN

Czy warto czekać

uzależniona od popytu, a potrwa nie krócej niż trzy lata. Dostępne będą silniki benzynowe 1.2 16V (75 KM), 1.4 16V (90 KM), 1.6 16V (100 KM) i wysokoprężne 1.7 16V (75 KM), 2.0 16V (100 KM), 2.2 16V (125 KM). Wycofano zaś silnik 1.6 8V (84 KM). Nie wiadomo, czy Opel zdecyduje się obniżyć ceny, natomiast na

TOP FIVE | Kompakty

TOP FIVE | Kompakty

CDTI (125 KM) - 80 650 zł 4. Kia cee'd Pierwszy koreański samochód, który zrobił wielką karierę. Przemyślany, starannie wykonany, znakomicie jeżdżący a co najważniejsze oferowany w konkurencyjnej cenie. Jeśli dodamy do tego wzbudzającą zaufanie 7-letnią gwarancję i fakt, że w Kii nie pachnie trampkami

Re: Golf TDI czy Astra CDTi, który wybrać?

jeździsz. 1.7 CDTI to motor ISUZU, nie cieszy się dobrą opinią i jeśli by stawiać go obok TDI to niestety słabo wypada. Opel robi dobre benzyniaki, diesle bierze od podwykonawców - ISUZU, FIAT. Czy to źle czy dobrze, niewiem. Pomyśl o AUDI.

Re: opel astra III kombi-proszę o opinie

Od pół roku mam teraz już trzyletnią Astrę III kombi 1,7 CDTI 100 KM i nie mam powodów do narzekań. To jest typowo niemiecki, prosty, funkcjonalny samochód. Przestronne wnętrze, jak na tę klasę auta, ogromny bagażnik, nieduże spalanie i wygodna podróżowania na długich trasach.

Re: Golf TDI czy Astra CDTi, który wybrać?

się podoba i w środku i z zewnątrz, natomiast silnik 1.7 ma dziurę turbo, która trochę irytuje (podejrzewam, że przy 90KM w 1.9 VW będzie dużo mniej męcząca).Zawieszenie Astry to chyba (subiektywnie) jedno z najlepszych w klasie kompakt, z tych nie- wielowahaczowych (czytaj: mniej skomplikowane