a klasa 190 ile koni

Jan Zomer

Volvo S90 D4 vs Mercedes E 220d | Konfrontacja | Wybór (nie)oczywisty

Volvo S90 D4 vs Mercedes E 220d | Konfrontacja | Wybór (nie)oczywisty

Mercedes i Volvo właśnie wprowadziły na rynek bardzo ważne dla siebie auta. Szwedzi kontynuując ofensywę modelową, przed kilkoma dniami przedstawili polskim klientom S90. Reprezentacyjna limuzyna w standardzie jest napędzana przez dwulitrowego diesla o mocy 190 koni mechanicznych. Podobny silnik znajdziemy w Klasie E, która mocno nawiązuje do flagowej "eSki". Których z tych samochodów robi lepsze wrażenie?

Znamy ceny nowej generacji BMW X3. To początek niemieckiej ofensywy w klasie SUV-ów

X3 to strzał w dziesiątkę dla niemieckiego koncernu. Dwie pierwsze generacje rozeszły się w nakładzie ponad 1,5 miliona egzemplarzy. Nowe wcielenie jest lżejsze od poprzednika, oferuje więcej systemów bezpieczeństwa i przestrzeni wewnątrz. Bazuje na płycie podłogowej serii 5.

Zestawienie żarówek w Audi A4

Audi A4 to najpopularniejsze auto z importu. I trudno się temu dziwić, bo ogrom wersji silnikowych jest wręcz przytłaczający. Prezentujemy zestawienie żarówek w Audi A4 generacji B5, B6, B7 i B8.

Pierwsza jazda Volkswagen T-Roc 2.0 TSI. Tylko nie mów do mnie "mały"

Pierwsza jazda Volkswagen T-Roc 2.0 TSI. Tylko nie mów do mnie "mały"

. 1.6 TDI będzie sprzężony z napędem na przednią oś i manualną lub automatyczną skrzynią biegów do wyboru. Osiągi rodem z GTI Na szczycie gamy znajduje się jednostka, której nie powstydziłyby się nacechowane sportem kompakty sprzed dekady. 2.0 TSI o mocy 190 koni i 320 Nm momentu obrotowego jest

Mercedes klasy X. Oficjalna prezentacja pickupa premium

Mercedes klasy X. Oficjalna prezentacja pickupa premium

, maksymalny przechył boczny 49,8 stopnia i głębokość brodzenia 600 mm pozwolą sprawnie poruszać się w terenie. Niemiecki pickup poradzi sobie z holowaniem przyczep do przewozu koni, a nawet 8-metrowych jachtów o masie od 1650 do 3500 kg. Mercedes Klasy X będzie oferowany w trzech wariantach: Pure, Progressive

Jeep Renegade po liftingu - nowe silniki, lepsze wyposażenie |Pierwsza jazda|

Jeep Renegade po liftingu - nowe silniki, lepsze wyposażenie |Pierwsza jazda|

. Współpracuje tylko z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów i napędem na przednią oś. Ma 120 koni mechanicznych i 190 Nm. Zastąpił w gamie wolnossący silnik 1.6 będący dotychczas podstawowym w gamie zarówno Renegade’a jak i Fiata 500X. To także jeden z polskich akcentów, bowiem produkowany jest w Bielsku

Moda na youngtimery. Czy warto kupić BMW E30, Mercedesa 190 lub Audi 80?

Moda na youngtimery. Czy warto kupić BMW E30, Mercedesa 190 lub Audi 80?

sztuki jest coraz trudniejsze. W 1982 roku zgoła odmienne podejście do klasy średniej zaprezentował Mercedes z modelem 190 W201 - produkcję zakończono we wrześniu 1993 roku. Klienci mieli do wyboru tylko czterodrzwiowego sedana zapewniającego komfortowe warunku podróżowania czterem osobom. 190-tka

Volvo XC40 - pierwszy kontakt z potencjalnym bestsellerem

Volvo XC40 - pierwszy kontakt z potencjalnym bestsellerem

silniki i napęd na cztery koła. Klienci już mogą zamawiać D4. To dwulitrowy diesel o mocy 190 koni mechanicznych. Druga z dostępnych jednostek ma oznaczenie T5. Kryje się pod nim benzynowy motor o pojemności dwóch litrów, turbodoładowanie i aż 247 KM. Przyspieszenie do setki wynosi 6,5 sekundy, a prędkość

Poradnik | Najciekawsze używane vany

Poradnik | Najciekawsze używane vany

. Dziś znalezienie takiego auta na rynku wtórnym graniczy z cudem, ale dla chcącego, nic trudnego. Auto ma europejską homologację, a w naszym kraju występuje również z fabryczną instalacją gazową. Chińskiego minivana napędza 1.3-litrowy silnik benzynowy o mocy 77 koni mechanicznych. Auto rozpędza się do

Skoda Superb 2.0 TDI vs. Kia Optima 1.7 CRDi - opinie Moto.pl. Porównujemy dwa kombi klasy średniej

Skoda Superb 2.0 TDI vs. Kia Optima 1.7 CRDi - opinie Moto.pl. Porównujemy dwa kombi klasy średniej

Atrakcyjna Azjatka Kombi klasy średniej przyszło konkurować z SUV-ami sprzedającymi się niczym świeże bułeczki. Względem swych podwyższonych rywali dostępnych w porównywalnej cenie, oferują lepsze właściwości jezdne, bardziej przestronną kabinę i wyraźnie niższe zużycie paliwa w podobnych

Skoda Kodiaq 2.0 TDI vs. Kia Sorento 2.0 CRDi - SUV-y dla dużej rodziny

Skoda Kodiaq 2.0 TDI vs. Kia Sorento 2.0 CRDi - SUV-y dla dużej rodziny

przechyłów, a układ kierowniczy nadąża za poleceniami kierowcy. Sprężyste zawieszenie osadzone na 19-calowych obręczach skutecznie filtruje nierówności, choć na poprzecznych przeszkodach potrafi zachować się nerwowo. Komfort w standardzie Pod maską Kii umieszczono 2-litrowego diesla o mocy 185 koni

Poradnik | Van zamiast SUV-a? 6 nietypowych propozycji

Poradnik | Van zamiast SUV-a? 6 nietypowych propozycji

cudem, ale dla chcącego, nic trudnego. Auto ma europejską homologację, a w naszym kraju występuje również z fabryczną instalacją gazową. Chińskiego minivana napędza 1.3-litrowy silnik benzynowy o mocy 77 koni mechanicznych. Auto rozpędza się do 120 km/h i potrafi przewieźć aż 638 kilogramów ładunku

Poradnik | Kompakty ze sprawdzonymi silnikami benzynowymi za 20 tysięcy

Poradnik | Kompakty ze sprawdzonymi silnikami benzynowymi za 20 tysięcy

20 tysięcy złotych wystarczy na francuskiego przedstawiciela segmentu C - Peugeota 308. Model ten produkowany był od 2007 do 2013 roku jaki trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, a także kabriolet ze sztywnym dachem. Jak przystało na auto koncernu PSA, 308 otrzymał dobre zabezpieczenie

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

przekonuje nasyceniem kolorów i animacjami, a obraz z kamery cofania pozostawia wiele do życzenia. fot. Nissan Pod maską może pracować jedna z czterech jednostek napędowych. Podstawowa to turbodoładowany silnik o pojemności 1.2 l. Generuje 115 KM i 190 Nm. Z manualną skrzynią biegów gwarantuje sprint do

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

kokpit wymaga przyzwyczajenia. Sporo urządzeń pokładowych zaczerpnięto z Klasy C i E sprzed ponad dekady. W wielu egzemplarzach występuje kolorowa, niezbyt precyzyjna nawigacja, tempomat, panoramiczne okno dachowe, wydajny system audio, a także podgrzewane fotele. Wśród jednostek napędowych, na rynku

Testujemy Infiniti QX30 2.0t AWD. Niemiecka technologia, japońskie detale

Testujemy Infiniti QX30 2.0t AWD. Niemiecka technologia, japońskie detale

zainteresować się benzyniakiem. To dwulitrowy motor wsparty doładowaniem. Generuje 211 koni mechanicznych i 350 Nm dostępnych w szerokim zakresie 1200-4000 obr./min. Spotkacie go w w Klasie A, GLA i wszelkich wariantach E. W Infiniti sprzężono go z 7-stopniową, dwusprzęgłową skrzynią DCT. Biegi zmienia żwawo

Hyundai Grand Santa Fe | Test | Komfort dla 6 osób

Hyundai Grand Santa Fe | Test | Komfort dla 6 osób

tysięcy złotych. Grand Cherokee ze 190-konnym, 3-litrowym dieslem kosztuje około 260 tysięcy w podstawowej odmianie. Gaz Przestronne i funkcjonalne wnętrze, dobre wyciszenie kabiny, bogate wyposażenie w standardzie, właściwy dla tej klasy SUV-a komfort jazdy, duży bagażnik Hamulec Niespieszna praca

Przegląd rynku - praktyczne samochody dla wymagającej rodziny

Przegląd rynku - praktyczne samochody dla wymagającej rodziny

Outdoor to wydatek nieznacznie przekraczający 65 tysięcy zł. To najbardziej praktyczne kombi w segmencie D. Żaden z konkurentów nie może pochwalić się tak dużym bagażnikiem i przestrzenią w drugim rzędzie. Superb Combi występuje z pięcioma silnikami benzynowymi (od 125 do 280 koni mechanicznych) i trzema

Range Rover Evoque od 160 tys. zł

Range Rover Evoque od 160 tys. zł

może bić benzynowe lub wysokoprężne serce. Pierwsze z nich z pojemności 2 litrów osiąga dzięki turbodoładowaniu moc 240 koni i rozpędza auto do setki w 7,1 s. 2,2-litrowy turbodiesel występuje natomiast w dwóch wersjach mocy: 150 i 190 koni. Pierwsza z nich służy przede wszystkim oszczędnej jeździe

Powrót do przyszłości Mercedesa 190

Powrót do przyszłości Mercedesa 190

" pod maskę starej 190-ki (W201) motor BlueEFFICIENCY z obecnej klasy C . Zamiast 72 koni, które osiągał seryjny wolnossący diesel, Mercedes 190D BlueEFFICIENCY ma ich 204. Maksymalny moment obrotowy wzrósł ze 126 do 500 Nm. To więcej niż topowy model 190E 2.5-16 Evolution II

Testujemy Volvo XC90 I i II generacji. "Dwa światy"

Testujemy Volvo XC90 I i II generacji. "Dwa światy"

flagowym SUV-ie I generacji. Każdemu z przycisków przypisano jedną funkcją. Mimo, że całość może początkowo przytłaczać, to po paru chwilach okazuje się przejrzysta i logiczna. Automatyczna klimatyzacja reguluje się w dwóch strefach. Tablicę przyrządów pokładowych delikatnie pochylono, a u szczytu

Mercedes bez żarówek

Mercedes bez żarówek

Wraz z premierą najnowszej Klasy S Mercedes całkowicie przestawia się na technologię LED: w aucie nie będzie ani jednej żarówki. Jak zapowiada producent, ponad 190 diod LED przejmie zadanie oświetlenia drogi, samochodu, kabiny i bagażnika.Długa żywotność i temperatura barwowa odpowiadająca

Salon Frankfurt 2011 | Nowe Lancie

Salon Frankfurt 2011 | Nowe Lancie

Nowa Lancia Thema, bazująca na Chryslerze 300, w porównaniu z pierwowzorem zyska smakowicie urządzone wnętrze i wysokoprężne serce VM Motori o pojemności 3 litrów i mocy 190 lub 239 koni, sprzęgnięte z 5-biegowym automatem. Alternatywą będzie wersja benzynowa ze znanym z amerykańskich modeli

Range Rover Evoque od 160 tys. zł

- turbodiesel o mocy 150 KM, SD4 - turbodiesel o mocy 190 KM, Si4 - turbobenzyna o mocy 240 KM) Jak przystało na model klasy premium, Range Rover Evoque oferuje szerokie możliwości personalizacji i długą listę dodatków. Obejmuje ona m.in. kontrastujące barwy dachu i spoilerów, 8 wzorów aluminiowych obręczy o

Czarna strzała od Avusa

lśniąca czerń. Na deser obniżone zawieszenie, pożegnanie kilku chromowanych dodatków i "zwykła" A-czwórka zrywa zupełnie ze swoim ułożonym charakterem. Avus podkręcił także elektronikę silnika, dzięki czemu TDI zamiast seryjnych 190 osiąga moc 230 koni. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 400

Czy taki będzie nowy Mercedes CLS?

CLS Shooting Brake Concept idzie w ślady prototypu Fascination, zaprezentowanego kilkanaście miesięcy temu. Czy taka będzie nowa generacja modelu CLS? A może Niemcy planują produkcję wersji kombi i odebranie klientów BMW 5 GT ? Nie wiemy, ale jesteśmy pewni, że tak powinna wyglądać klasa R

Volvo S90 | Niemcy mają się czego bać!

klasa premium. Piękne wnętrze jest prawie kropka w kropkę przeniesione z XC90. Największą zmianą są inaczej zaprojektowane nawiewy. W SUV-ie kratki nawiewów były klasycznie poziome, a w limuzynie uraczono kierowcę ciekawszym projektem, z pionowymi szczelinami nawiewu. Centralną rolę w kabinie odgrywa

Salon Paryż 2012 | BMW Concept Active Tourer

wykorzystywany jest w całości do poruszania kół tylnych. Łączna moc napędu to 190 koni mechanicznych. Wystarczy, by rozpędzić auto do setki w czasie "poniżej 8 sekund" i osiągnąć prędkość maksymalną ok. 200 km/h. Active Tourer może jeździć w trybie bezemisyjnym, wykorzystując wyłącznie silnik

VW Passat Alltrack | Pierwsza jazda | Na każdą drogę

uzupełnia 2.0 TDI. W podstawowej odmianie współpracuje z 6-biegową przekładnią manualna. Ma 150 koni mechanicznych i 340 Nm. Do setki przyspiesza w 9,2 sekundy, rozpędzając się maksymalnie do 205 km/h. Droższy o 17 tysięcy złotych jest wariant 190-konny. Drugie tyle należy dopłacić do flagowego ropniaka. To

Pierwszy motocykl do 5 tys. zł | Poradnik

4,8 sekundy, maksymalnie rozpędzając się do 190 km/h. Kolejną wartą rozważenia propozycją z Kraju Kwitnącej Wiśni jest Suzuki GS 500. Bezpośredni rywal rynkowy Hondy CB 500 oferowany był w salonach w latach 1989-2004. Przez 15 lat produkcji przechodził wiele drobnych modernizacji, w czasie których

Volvo S/V60, V40 i XC60 z pakietem Polestar | Pierwsza jazda | Polestar wzmacnia

nieco szybciej redukuje przełożenia, zwłaszcza po wciśnięciu gazu do podłogi. W przypadku S60, na trasę testową zabraliśmy egzemplarz z napędem na przednią oś i wysokoprężnym D4. Motor sprzężony z 8-stopniowym automatem generuje standardowo 190 KM i 400 Nm. Po zmianach moc wzrosła do 200 koni

Wybraliśmy najciekawsze koncepty Mercedesa

Z założenia to ekologiczny samochód, ale wcale nie ma się czego wstydzić jeżeli chodzi o osiągi, przynajmniej w swojej klasie. 1.9 litrowy turbodiesel miał dawać kierowcy 138 koni mechanicznych, a te osiągi na poziomie 8 sekund do pierwszej setki i 190 km/h prędkości maksymalnej. Najważniejszą

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

) wyposażenie jasno sygnalizują, że przekroczyliśmy próg klasy premium. Właściciele starszych limuzyn z gwiazdą bez trudu odnajdą się wśród poukładanych po staremu instrumentów. Jest jeszcze coś, co nie zmieniło się od czasów 190-ki. Baby-Benz (a dziś właściwie Junior-Benz) to auto stworzone raczej z myślą o

G 65 AMG - najmocniejsza terenówka świata

Kompressor - miał ponad 40-procent udziału w sprzedaży "Gelendy". Mercedes 190 E | 30 urodziny ... no właśnie jakiego modelu? Tak, tak najnowsze wcielenie G klasy może się popisać danymi niczym supersportowy samochód. To najmocniejszy produkowany seryjnie samochód terenowy na świecie. Prędkość

Oszczędna klasa C

(wcześniej 9,5 s), a na każde przejechane 100 km zużywa średnio 6,7 litra benzyny. Wersja C 200 CGI BlueEfficiency z silnikiem o pojemności 1,8 litra rozwija moc 184 koni i maksymalny moment obrotowy 270 Nm. Przyspieszenie od zera do setki wynosi 8,2 s (wcześniej 8,6 s), a średnie zużycie paliwa - 6,8 l/100

Honda HR-V | Pierwsza jazda | Powrót prekursora crossoverów

429 centymetrów długości, 202 szerokości (z wydatnymi lusterkami) i 160,5 wysokości. Możemy wybrać jeden z 8 lakierów karoserii, a także jeden z kilku dostępnych wzorów aluminiowych obręczy w rozmiarze 16-17 cali. W topowej wersji Executive znajdziemy też LED-owe światła (dzienne i mijania) oraz tylne

Odmłodzony Caliber od 68 tys. zł

że z wyglądu Dodge Caliber przypomina auta klasy crossover, zalicza się do kompaktów. W najciekawszym wydaniu SRT4 dysponuje 2,4-litrowym motorem benzynowym z turbodoładowaniem o mocy 295 koni. Nawet na rynku amerykańskim - mimo atrakcyjnej ceny - statystyki sprzedaży auta pozostawiały wiele do

Z wizytą w muzeum Mercedesa

temu). Obok stoi 600-ka używana przez królową Elżbietę II i ostatnia z 300-ek kanclerza Adenauera, a nieco dalej - 500 SL Lady Di (kupiona ku niezadowoleniu Anglików), papamobile Jana Pawła II oraz 190-ka od AMG, którą jeździł Ringo Starr. ZOBACZ TAKŻE: Mercedes SLR Stirling Moss - na pożegnanie

Nowa Lancia Thema | Galeria

. Rozstaw osi wynosi 305,2 cm. W porównaniu do pierwowzoru, auto zyska smakowicie urządzone wnętrze. Na fotelach zagości skórzana tapicerka Poltrona Frau, a na desce rozdzielczej - prawdziwe drewno. Paleta jednostek napędowych wzbogaci się o 3-litrowego turbodiesla o mocy 190 lub 239 koni przy 4000 obr

Klasa S na sterydach

. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów jesienią br. Zapraszamy do galerii zdjęć mocarnej klasy S . Tutaj znajdziecie filmy wideo prezentujące ją podczas jazdy. Marcin Sobolewski Nowe V-ki w Mercedesach - ZOBACZ TUTAJ Powrót do przyszłości Mercedesa 190 - ZOBACZ TUTAJ Samochody

Volvo XC90 | Pierwsza jazda | Zmiana całej generacji

. Silnik wspomagany przez turbosprężarkę i kompresor pracuje niemal bezszelestnie, a 400 Nm trafiające na obie osie za pośrednictwem automatycznej skrzyni o 8 stopniach gwarantuje dobrą elastyczność. Do oferty dołączy wkrótce hybryda typu Plug-in. Ma 400 koni mocy i rozpędza szwedzkiego kolosa w 5,9

Skoda odkrywa kolejne tajemnice Octavii

Tiguana na Sharanie kończąc. MQB oznacza, że we wszystkich autach poszczególne sekcje płyty podłogowej będą takie same. A to z kolei przekłada się na niemal identyczną pozycję za kierownicą i niemal identyczne własności jezdne z wykorzystaniem tych samych podzespołów. O oszczędnościach finansowych nie

Lexusowa Hybryda

HS 250 H jest pozycjonowany jako model pomiędzy sportowym IS a luksusowym ES. Badania rynkowe Lexusa wykazały, że aż 60% nabywców aut klasy premium kupiłoby hybrydę, gdyby taka była dostępna. Ergo - już niedługo będzie.Lexus HS 250 H ma pod maską czterocylindrowy silnik VVT-i o pojemności 2,4 litra

Nissan Juke 1.6 DIG-T - test | Pierwsza jazda

i 1,6-litrowy silnik bezpośredni wyposażył w bezpośredni wtrysk oraz turbosprężarkę, wyciskając z niego 190 koni i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ten ostatni ma równomierny rozkład, ale do okolic 2200 obr./min kierowcy doskwiera odczuwalna turbodziura. I choć licznik wskazuje setkę po 8

Nowe auto za 35 tysięcy złotych

auto klasy B z klimatyzacją manualną i 1,2-litrowym benzyniakiem o mocy 78 koni. Hyundai oferuje ponadto rekordową, 5-letnią gwarancję, centralny zamek, radio CD/mp3 i elektrycznie regulowane przednie szyby. i20 ma miłe dla oka linie i spore wnętrze z 295-litrowym kufrem oraz dwupłaszczyznową

Nowe auto za 30 tysięcy złotych

pełnoprawne auto klasy B. Wnętrze wygodnie zmieści cztery osób, a bagażnik - 300 litrów. Nie można narzekać również na ładowność (515 kg). Podstawowa wersja dysponuje 3-cylindrowym silnikiem 1.2 HTP o mocy 60 koni. Z przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w 16,5 s nie będzie on jednak sprzymierzeńcem dalszych

Nowy Volkswagen Passat | Prezentacja modelu

zmniejszyła się o 14 mm, a szerokość wzrosła o 12 mm. Nowa sylwetka ma mocno zaznaczone linie załamujące światło. Projektanci postawili na krawędzie i załamania, co wyraźnie widać między dolną krawędzią bocznych okien i linią na wysokości klamek. Wyglądem B8 stara się uciec z klasy średniej. Styliści

Ferrari Testarossa | Test | Nocne espresso

zębate. fot. Rafał Andrzejewski / Classicauto Podróż autostradowa przebiega z klasą, w zadowalającym komforcie. Charakterystyczna sylwetka Ferrari budzi taki respekt, że lewy pas zwalnia się przed nim samoczynnie. Przy 110 km/h poziom hałasu sięga 82 dB(A), ale subiektywnie aż takiego dramatu nie ma

Seat Alhambra - test | Pierwsza jazda

designerskich popisów. Klockowate nadwozie ma coś z przeszklonego dostawczaka i to nie tylko z wyglądu. Po otwarciu drzwi na pasażerów czeka królestwo przestrzeni. W porównaniu do poprzedniczki, nowa Alhambra zyskała dodatkowe 22 cm długości (obecnie 485 cm) i 9 cm szerokości (190 cm). Rozstaw osi zwiększył się

Hyundai Santa Fe - test | Pierwsza jazda

197 koni mechanicznych. Słabszy jest dwulitrowy Diesel 150 KM i benzyna 2.4 o mocy 192 KM. Jak zatem mocny koreański Diesel radzi sobie z autem ważącym 1,8 tony? Bardzo dobrze. Co prawda, do setki rozpędza SUV-a w czasie 10 sekund, ale w czasie jazdy nigdy nie łapie zadyszki i pozwala na bezstresowe

30 lat Peugeota 205

, każda z umieszczonym centralnie silnikiem 1,8 l Turbo o mocy 200 KM, napędem 4x4 i nadwoziem niepozostawiających żadnych wątpliwości, że pod maską harcuje mnóstwo koni. Osiągi? Setka w 6 s i maksymalnie prawie 210 km/h. A to rajdowe 205? Druga połowa lat 80 należała do lwiątka z numerem 205. Choć może

Renault 4CV ma 65 lat

jednak nazwę 4CV, która określała liczbę tzw. koni podatkowych (1 CV - ok. 190 cm3).30 lat Renault 5 TurboRenault dla masOficjalna premiera Renault Type 1060 odbyła się 3 października 1946 roku podczas 33. salonu samochodowego w Paryżu. Frekwencja pierwszego po wojnie salonu była niezwykła: w ciągu kilku

Mercedes GLK - test | Pierwsza jazda

zagościły okrągłe kratki nawiewu, nawiązujące do starej dobrej "beczki" (podobny zabieg Mercedes zastosował w kilku innych modelach, żeby wymienić tylko sportowego SLS-a AMG czy nową A-klasę). Inne są również przednie fotele, a tu i ówdzie pojawiły się nowe materiały. Gałka automatycznej skrzyni

Wybierz najlepszą generację Toyoty Camry

talenty Camry, na czele z konserwatywną stylizacją, przestronnym wnętrzem, komfortowym układem jezdnym i legendarną bezawaryjnością, docenili szczególnie mieszkańcy Ameryki Północnej, gdzie od lat dzierży ona tytuł jednego z najlepiej sprzedających się samochodów. W Europie w latach 90. ówczesna klasa

Historia kołem się toczy - Infiniti

pierwsze modele Infiniti w segmencie luksusowych aut. Sprzedaż sukcesywnie rosła, początkowo jedynie za sprawą topowego Q45. Bazował on na japońskim Nissanie Presidencie ze skróconym rozstawem osi, a pod maską zamontowano najmocniejszy w klasie, 278-konny silnik V8. O wyjątkowości świadczyło nie tylko

Porsche 918 Spyder coraz bliżej

- będzie niezwykle oszczędna. Sportowe auto oferuje moc ponad 770 koni mechanicznych, do setki przyspiesza w 3,2 sekundy i potrafi rozpędzić się do 320 km/h, a mimo to średnie zużycie paliwa to zaledwie 3 l/100 km. Zdajemy sobie sprawę, że wynik taki można osiągnąć wyłącznie w laboratorium, ale... Nawet

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

"Stylowość" poprzedniej generacji C-czwórki zepchnęła Citroena w kąt klasy kompakt. Daleko jej było do bardzo zwyczajnej, ale bardzo porządnej Xsary i jeszcze dalej do awangardy reprezentowanej przez BX-a. W którą stronę Francuzi zdecydowali się pójść tym razem?Ich zamysł zdradza już

Fiat Grande Punto 1.6 - test | Za kierownicą

wygodnie dwójkę mniej wyrośniętych pasażerów. Niewielki bagażnik o pojemności 275 l nadrabia regularnym kształtem - w tej klasie ciężko o więcej, chyba że spojrzymy w stronę trójbryłowej Linei.Gwoździem programu jest tu 1,6-litrowy turbodiesel o mocy 120 koni i 16 zaworach. Niedawno zastąpił on mocniejszy

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

widzenia europejskiego klienta ogniwo - benzynożerny motor - można wreszcie zastąpić oszczędnym, przynajmniej z definicji, turbodieslem. Czterocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra rozwija moc 190 koni przy 4 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 450 Nm, dostępny przy 2 000 obr./min. Nissanowska

Nissan Qashqai - w poszukiwaniu sensu istnienia

, które miały być wszechstronne, początkowo zwykle zaskakiwały wyglądem, a potem rozczarowywały bezcelowością istnienia. Czy Nissan, łącząc w jednym aucie tak wiele, może liczyć na dobre wyniki sprzedaży? Czy raczej nadmiar "n w jednym" przytłoczy i zniechęci klientów? Tańce na fotelu Przede mną

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

Polówka. Ten drobiazg traci jednak na znaczeniu, gdy podejdziemy do Jetty z centymetrem w dłoni. Najdłuższe w klasie nadwozie (464 cm) i dodatkowe 7 cm między osiami względem Golfa (265 cm) niebezpiecznie zbliżają ją do klasy średniej. Przestronna kabina zawstydzi niejeden wyżej pozycjonowany model, a

SUPERBryka dla menedżera

nawet niż w Octavii (maks. 193 KM) auto sprzedawało się nieźle. 126 tysięcy niedrogich menedżerowozów trafiło do średniego szczebla kadry zarządzającej, a w 2002 roku sam prezydent Vaclav Klaus w odruchu patriotyzmu przesiadł się z S-klasy do Superba. Škodzie na szczęście nie wystarczył sukces

KĄCIK LEMSKIEGO - Weź motocykl na celownik

uzupełnieniem samochodu niż jego alternatywą. Można powiedzieć, że motocykl i motocyklizm nieco już spowszedniały. Wiele osób jeździ autem z konieczności, a motocyklem dla relaksu. W dni robocze jednym, w weekendy - drugim. Na szczęście jednoślady wciąż budzą spore emocje i są obiektem westchnień niezależnie

Czterdziestolatek | Urodziny Volkswagena Polo

-Lessin wykręciło średnią prędkość na poziomie 208 km/h. Poprzedni rekord w tej klasie wynosił 168,6 km/h. Na wystawie znajdziemy jeszcze jedno Polo II G40. To wyprodukowano w 1992 roku, już jako seryjny samochód, a nie auto przygotowane do bicia rekordu. Dalej natkniemy się na Polo III Open Air (1998

Volvo S60 - test | Pierwsza jazda

charakterystyczne dla szwedzkiej marki, to na dodatek jest większe niż u poprzednika. Miejsca na nogi jest sporo i nawet kierowcy o wzroście przekraczającym 190 cm nie będą zmuszeni odsuwać fotela na sam koniec. Konsola środkowa tradycyjnie skierowana jest delikatnie w stronę kierowcy, ale pojawił się na niej

Mitsubishi Colt - pierwsza jazda Baby-Lancerem

kosztuje 35190 zł. Za dobrze wyposażonego 1,3 Invite ze skrzynią zautomatyzowaną musimy zapłacić 47 190 zł. Ciekawostka Colt kojarzy z rewolwerem. Mitsubishi tłumaczy jednak, że nazwa nawiązuje do innego znaczenia słowa "colt": to także młody koń w wieku do 4 lat. Gaz Dynamiczna sylwetka, dobre

Renault Megane CC & GT - test | Pierwsza jazda

się w górę. Niestety, taki silnik w Polsce będzie niedostępny. Wolnossącą, 2-litrowa benzyna o mocy 140 koni jako jedyna dostępna będzie w połączeniu z bezstopniową skrzynią CVT znaną z Nissanów . Z doświadczenia wolimy tradycyjne automaty, a do Renault apelujemy - zróbcie coś z precyzją swoich

Opel Astra - test | Pierwsza jazda

zagadkowo wygląda przednie okienko między przednimi drzwiami a słupkiem A. Dzięki odpowiedniemu wyprofilowaniu słupka we wnętrzu auta okazuje się jednak przydatne szczególnie podczas parkowania. Linia boczna ma kojarzyć się z coupe jednak przy zachowaniu funkcjonalności auta rodzinnego. Opel spisał się w

Swojskie auto z dziwną nazwą - Kia Cee'd w pojedynku z Fordem Focusem

znacznie przekraczającą 100 koni. Kia ma ich aż 122, a lżejszy o 40 kg Focus siedem mniej. Osiągi obydwu samochodów są niemal identyczne. Na rozpędzenie się do setki potrzebują prawie 11 sekund, a ich prędkość maksymalna to 190 km/h. Tyle wystarczy, by sprawnie przemieszczać się polskimi drogami. Silnik

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

motor - można wreszcie zastąpić oszczędnym, przynajmniej z definicji, turbodieslem. Czterocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra rozwija moc 190 koni przy 4 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 450 Nm, dostępny przy 2 000 obr./min Stworzony we współpracy z Renault silnik dCi

Škoda Fabia II

są fakty i nie ma co kręcić nosem. A z początku kręciłem, bo przygodę z Fabią zacząłem od najuboższej wersji. Pewnie dlatego przez długi czas była dla mnie synonimem szarych plastików i płaskich siedzeń. Była też wspomnieniem nieustannego wołania o więcej mocy pod pedałem. Kropkę nad i postawiła

Kamienie milowe Renault

Type A powstał, bo założyciel francuskiej firmy, Louis Renault, chciał mieć samochód. Monsieur Renault był zdolny, więc zrobił go sobie sam. Zajęło mu to trzy miesiące, a Type A był gotowy przed świętami 1898 roku. Louis pojechał swoim autem do rodziny na Montmartrze i założył się z bratem, że jego

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. I | BMW

M5 trzeba było trochę poczekać. E39 pojawiło się w 1998 roku. pod maskę trafił zupełnie nowy silnik V8 o mocy 400 KM. Oferowany był tylko jako sedn. Prędkość maksymalna 250 km/h, 0-100 w czasie 5,3 sekundy. E60/E61 to kolejna generacja M5. Moc wzrosła do 507 koni, a liczba cylindrów do 10. To

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

jedno z najpiękniejszych aut w swojej klasie | Galeria W tym konkretnym przypadku doskwierać mogą wycieki z intercoolera (często naprawianego w ramach akcji serwisowej) oraz wadliwe zawory SCV o numerach 003 i 006. Te ostatnie wysiadają przed przebiegiem 200 tys. km, a objawem ich usterki jest

Konfrontacje: Honda Accord 2,4/Toyota Avensis 2,4

cylindrów - inny. Podczas gdy Honda zasilana jest tradycyjnym wtryskiem benzyny, w Toyocie mamy wtrysk bezpośredni. Jej silnik bazujący na tym z minivana Previa jest co prawda słabszy, ale ma minimalnie większy moment przy niższych obrotach. Honda tradycyjnie lubi kręcić się pod sufit, osiągając 190 koni

Yamaha TDM 900 na każdą okazję

Połączenie motocykla sportowego, turystycznego i enduro w jednym projekcie wydawało się karkołomnym zadaniem. A jednak Yamaha podjęła się tego dzieła i weszła w lata dziewięćdziesiąte zmotocyklem, który złamał wszelkie kanony konstrukcyjne. Otwarta rama typu Deltabox, zrodzona w wyścigach Grand

Cadillac CTS - Amerykańska alternatywa

;rburgring konstruktorzy osiągnęli chyba idealny kompromis i myślę, że całość sprawdzi się na polskich drogach, dobrze tłumiąc dziury w jezdni, a zarazem pozwalając cieszyć się mocą 311 koni bez obcierania lusterkami o asfalt na zakrętach. Z silnikiem świetnie dogaduje się automatyczna skrzynia z funkcją

Muflon obłaskawiony: Dodge Avenger

silniki do wyboru. Brzmi interesująco? A teraz zimny prysznic. Największy to V6 o pojemności 2,7 litra i umiarkowanej mocy 188 koni. Najbardziej ekonomiczny to 2-litrowy turbodiesel Volkswagena (140 KM) znany z dziesiątek innych aut, z nowym Mitsubishi Outlanderem włącznie. Do tego jeszcze przedni napęd

BMW S 1000RR - Wunderwaffe RR

Gdyby kilka lat temu powiedziano, że BMW zacznie budować motocykle klasy Superbike, część osób w ogóle by w to nie uwierzyła, natomiast reszta wyobrażałaby sobie, że będzie to co najmniej pojazd wykonany w abstrakcyjnej technologii, poza tym wykorzystujący niespotykane nigdzie rozwiązania. I

Toyota Corolla hatchback 1.4 D4-D, 1.8 TS

podwozia topowej odmiany Corolli do możliwości silnika. Zawieszenie poprzedniego TS-a było za mało sportowe i niezbyt precyzyjne, choć komfortowe. Nie tego oczekiwali nabywcy, decydując się na kompakt z ponad 190-konnym silnikiem, którego maksymalny moment przypada, gdy wskazówka obrotomierza zbliża się do

Opel Astra III kombi

samochodem. Gdyby wjechać nim w polskie koleiny, zaczęłaby się prawdziwa walka. Po co Oplowi tak mocny silnik w kombi? A choćby po to, by mieć najmocniejsze auto w klasie z tym nadwoziem. Wystarczy? Dopiero gdy ochłonąłem, przyjrzałem się dokładniej wnętrzu Astry III kombi. Dzięki zwiększeniu rozstawu osi o

Wielki mecz Japonia - Niemcy

wreszcie ułatwia jej walkę o prymat w klasie rodzinnych limuzyn. Kanciasta sylwetka Vectry jest wyrazista i elegancka. W środku przewidziano dużo miejsca, a pojemność bagażnika odpowiada rodzinnym potrze-bom (500/1050 l). Prowadzący bez trudu znajdzie wygodną pozycję, może go dener-wować tylko dwufazowe

Ford Focus II

dwudziestokilkukrotnie droższego Maybacha. Klasą samą dla siebie są także przednie fotele. Konstruktorzy wyraźnie popracowali nad bocznym i centralnym podparciem, którego nieco brakowało w poprzedniku. Teraz siedzenia Focusa II zaliczają się do najlepszych w klasie. Większość konkurentów Ford znokautuje też pojemnym

Subaru diesel - test | Za kierownicą

Aston Martin, Bentley, Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Porsche Subaru. Co łączy - pardon - łączyło tę ostatnią markę z resztą, do której ewidentnie nie pasuje? Brak diesla! Liczący już 105 lat wynalazek zawojował rynek aut, wkraczając pod maskę aut sportowych, a ostatnio nawet wyczynowych

Suzuki Grand Vitara 2,0L

osi ustąpił natomiast stałemu napędowi wszystkich kół, a mała wajcha przy lewarku skrzyni biegów przybrała postać małego pokrętła na desce rozdzielczej. Dlaczego? Bo tego wymagają klienci wybierający średnie samochody z segmentu SUV. Prosta obsługa i wygodna jazda to dziś większe priorytety niż

Citroën C6

zabraknąć. Czy niemieccy konkurenci - Audi A6, BMW serii 5, Mercedes klasy E - mają się czego obawiać? Nie wiadomo. Pewne jest, że Citroën zamierza sprzedać w Polsce blisko 70 sztuk C6. Najgroźniejszy z rywali BMW sprzedał w tym roku blisko 300 aut serii 5, a cały segment szacuje się na 4-5 tys. aut

Novol Classicauto Cup 2014 | Biała Podlaska | Relacja

Novol Classicauto Cup 2014 | Tor Kielce | Relacja Charakter prób sportowych był inny niż podczas pierwszej imprezy tego sezonu w maju na Torze Kielce. Osiągano znacznie większe prędkości, a długość odcinków specjalnych przekraczała 4,5 km. Zawodnikom sprzyjała słoneczna i niezbyt upalana pogoda

Konfrontacje: Audi Q7 vs. Volvo XC90

, by konkurować z wygładzonym Audi. Mercedesowi klasy R bliżej do limuzyny niż SUV-a, a na GL-a przyjdzie nam trochę poczekać. Zdecydowanie najwięcej wspólnych cech z Q7 ma właśnie Volvo XC90. Mieszczą siedem osób, a pod maską obu pracują widlaste "ósemki". Jezioro osobliwości Q7 niełatwo

Volvo XC90 V8

brzmienie? Gdzie te konie? Kiedy tylko dostaliśmy telefon z informacją, że pierwsze dwa XC90 V8 dotarły do Warszawy, już w wyobraźni usłyszeliśmy pomruk V8. - Dziś? Nie da rady! Najwcześniej w poniedziałek - usłyszałem od pana Tomka w słuchawce. Podjechaliśmy pod salon Volvo. Stało, ale nie wyróżniało się

Seat Ibiza 1.0 TSI vs. Suzuki Swift 1.0 BoosterJet - porównanie. Dwie filozofie, jeden segment

przestronność kabiny. Poza tym, to jeden z najmniejszych przedstawicieli gatunku. Nadwozie ma jedynie 384 centymetry długości, 173,5 szerokości, i 149,5 wysokości. Wprowadzony kilka miesięcy temu model można wyposażyć w pełni LED-owe oświetlenie, a także przyciemnione szyby boczne oraz aluminiowe obręcze ze

Kawasaki Ninja ZX-10R - W pogoni za cieniem | Za kierownicą

najbardziej trafne i najlepsze. Odsuńmy jednak ten cały marketingowy bełkot i postarajmy się wyłuskać z niego coś konkretnego. Do pierwszych spostrzeżeń wystarczy nam sucha analiza danych. Moc - ponad 200 KM, a z całą celebracją Ram Air nawet 210 KM - punkt dla Kawasaki - to lepiej niż najmocniejsi konkurenci

Jaguar X-Type 3.0 SE

skomplikowany i kosztowny, a przy tym nie aż tak skuteczny jak w Audi. Z wyrokami poczekajmy jednak do przyszłego roku! Mercedes C320 4MATIC 218 KM, 241 km/h, od 210 tys. zł Mercedes dość późno przypomniał sobie, że można zamontować w klasie C napęd na cztery koła. Od razu sięgnięto jednak po skuteczne

Alfa Romeo 159 3,2V6 Q4

, BMW serii 3 oraz Mercedesa klasy C zostały mocno dopieszczone. Na ich tle 159 wypada tylko odrobinę bladziej. Miękkich tworzyw nie brakuje, a srebrne dekoracje wykonane z metalu przydają sportowego klimatu. Kierownica, której centralna część przypomina ster Alfy 75 lub starego Spidera, dobrze leży w

Mercedes ML 320 CDI - test | Za kierownicą

. Volvo XC90 D5 185 KM, 195 km/h, od 269 900 zł Volvo ceni diesla. To najdroższy i najsłabszy spośród konkurentów nowego ML-a Range Rover Sport 2,7 Diesel 190 KM, 193 km/h, od 223 440 zł Klasa sama dla siebie. Równie ciekawa stylizacja nadwozia, ale słabszy silnik i osiągi, co zrekompensowano niższą ceną

Konfrontacje: BMW/Chrysler/Mini - kabriolety

Crossfire'em byłem już po słowie, ale rozmowa się nie kleiła. Był listopad, padało jak diabli - szyby parowały, wycieraczki skrzypiały. Do tego wnętrze rozczarowywało, a zawieszenie dawało po krzyżu. No i tych koni jakby z 50 mniej. Wsiadając do dwuosobowego auta, które "łyka" setkę w 6,5 sekundy i

Jeep Grand Cherokee 5,7 V8 HEMI

podobny prześwit... Zaniepokojony wsiadam do Jeepa i sprawdzam przestrzeń nad głową: wystarczająca. Rozwiązanie zagadki kryją siedziska foteli. Nie są tak wysokie jak w Toyocie. Kierowca siedzi za, a nie nad kierownicą. Co dalej? Rozłożyste oparcia lepiej trzymają na boki. Całość ma szeroki zakres

Top 5 - używane zamienniki

życiu, dobrze? Civic ma 7 lat na karku, a i tak wygląda świeżo i futurystycznie, podczas gdy Czeszka jest pozbawiona jakiegokolwiek polotu. Civic to Honda, więc pewnie nigdy się nie zepsuje, 140 koni pod jej maską w zupełności wystarczają (9 s do setki, maks. 200 km/h, średnio 6,6 l/100 km), by zawsze i

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

Nie porównuj x5 z kodiakiem bo to nie ta liga. Nawet po 15 latach. I pomysł ze nowe xc90 ma tylko 4 cylindrowe silniki i jakos sie sprzedaje :) A co do masy. Moze Twój ma nadwagę :) A 190 koni z VW naprawdę wystarcza na każda sytuacje na drodze. Ten samochód idealnie trafi na swoje miejsce na

śmierdziała koniem...

nasza szkapa, bo śmierdziała koniem całe 1.90 na nią wydałam na merlinie - zaszalałam, wzięłąm dwa egzemplarze - drugi na mikołajki dostała taka jędza ode mnie z klasy - ona lubi czytać o zwierzętach :DDD merlin.pl/frontend/browse/product/1,351831.html

Re: Czy opłaca się jeszcze kupić Mercedesa W-124

koni wiecej jednoczesnie samochody z silnikami 2.5 20v byly wolami 5.Tak jak juz pisalem stare 250 turbo po zagazowaniu daje ok 190km oraz ok 350 Nm momentu czyli 10km i ponad 100Nm wiecej niz wersja 300e czyli benzynowa bez zadnych gazow ..ale mazda 1.9 "w gazie".....

BMW 328 - wrażenia z jazdy

Dzięki uprzejmości kumpla - miałem do dyspozycji na 3 dni jego nowy nabytek - sedana 328. Auto z salonu, przebieg 13 tys, dobrze wyposażone - automat, półskóry, headup displey, silnik 245 koni, 17 calowe runflaty. Przejechałem trasę Wrocław-Berlin-Szczecin-Wrocław i 2 dni jeździłem po Wrocławiu

Mercedes klasy A to nieporozumienie

Przede wszystkim za jego cene i jakosc. Pojezdzilem troche A190 na automacie w wersji avantgarde na 195/50/16 i oto moje wrazenia: 1. Twarde zawieszenie do przesady - dobrze ze nie mam plomb ale szczeka boli 2. Taki sobie automat 3. Glosny silnik - dzwiek tego motoru jest fatalny wyje ja

Re: Uczciwe porównanie silnik diesla kontra benzy

codziennie, dzis mam juz swoj wlasny, trafil sie diesel - C220cdi 02' czyli jeszcze 143 konie i brak filtra czastek stalych. Kazdy lubi cos innego i chyba smutne by bylo zestawienie wad i zalet obu silnikow i matematycznie podsumowac je - diesel lepszy czy benzyna lepsza. Kazda indywidualnosc nosi swoje

opis ZX12, Hayabusa, ZX10

by shimmi mnie nie sciagnelo z konia. Oczywiscie moja kiera wpadla w szal (jezdze bez amora) i przeszla jak tornado. Na zx12 nie zrobilo to prawie wrazenia. Za to kiedy jedziemy na tor r1 pokazuje do czego zostala stworzona. ZX10 to ta sama klasa. Lubie jadowite sprzety. Acha- troche pojechaliscie na

"Pasjonaci"

pilocie trzyma instrukcję do pojazdu. Stary: ile to ma koni? Młody: Stopińćdzisiąt. Stary: No tak, ale to auto w klasie Mercedesa E, albo beemki siódemki. Młody: Raczej piątki albo trójki chyba. Trójka najtańsza to kosztuje 190k albo coś koło tego. Ale plastiki ma twarde. Stary: Dotknij! Młody: No

Probrazylijski LOT

komunikacie przesłanym w środę PAP. To oznacza, że PLL LOT jako pierwsze wprowadzą Embraera 175 do Europy, informuje komunikat. Dostawy mają się rozpocząć w drugim kwartale 2006 roku. Embraery zamówione przez LOT będą oferować usługi w dwóch klasach. Polski przewoźnik był pierwszym klientem na Embraery

Re: Złomero??

, to mocne przechyly potrafia troche postraszyc). rozbujalem go do licznikowych 180-190 na A4 z 4 osobami na pokladzie i bagazem na tygodniowa eskapade 6 osob (drugi samochod niestety byl w stanie zmiescic bagaz tylko 2 z kawalkiem z 4 pasazerow), 140 na polskich i czeskich autostradach to byla w sumie

Re: 2. Azja. korekta 2 akapitu - niepotrzebny.

carskie a odrodzonej w 1889 w dąbrowie górniczej > (popularna "sztygarka"). bodajże najstarsza szkoła techniczna w polsce - 190 > lat historii, z czego 117 lat w dąbrowie. owszem - były w tej historii przerwy > w dziłalności (choćby zamknięcie szkoły na kilka lat za udział jej

2. Azja

dąbrowie górniczej (popularna "sztygarka"). bodajże najstarsza szkoła techniczna w polsce - 190 lat historii, z czego 117 lat w dąbrowie. owszem - były w tej historii przerwy w dziłalności (choćby zamknięcie szkoły na kilka lat za udział jej uczniów w rewolucji 1905 roku), ale fakt pozostaje

Re: Lexsus-opinia uzytkownika..

karoserii a Klasa S - 3000 !!. Oczywiscie podniesli natychmiast liczbe punktow zgrzewania do 3600 ale wiecej sie ze wzgledow technologicznych po prostu nie dalo (nowa S-ka ma prawie 4000). Dla kogos kto ma pojecie o samochodach swiadczy to natyczmiast o sztywnosci karoserii. Poza tym trzeba wiele lat zyc

czemu ja mam wam tłumaczyć jędrzeje i inne głupoty

że klasę to się ma jak się nie odnosi do rozmówcy / dyskutanta tylko do tematu dyskusji. więc tematem dyskusji jest tenis a w nim zawodniczki. a nie dyskutant! czy poważnym jest dyskutant dyskutujący o ekologii, który zarzuca przedstawicielowi Greenpeacu, "a ile ty zrobiłeś żeby pouczać

Re: VAN! Jakiego vana kupić - CIĄG DALSZY!!!

cena nowego espaca własnie spowodowana poliweglanami. Fakt jak wspomniał Strus że Espace to najbezpieczniejszy Van. Jak już wspominałem hamulce jedne z najlepszych w tej klasie (zjazd z Glocknera zaliczony zadawalająco). Do wyboru masz dobry V6 193 konie albo 2.2 dti póżniej DCI. diesel jest

opłaciło się kupować całą prasę motoryzacyjną w EU

znacznie lepsze diesle Multijet, w tym również podwójnie doładowany 190-konny. Volkswagen jeszcze nie dotarł do tego poziomu. > skrzynie DSG A co w nich takiego specjalnego? W czym niby są lepsze od nowoczesnych automatów? W szczególności - w czym lepsze są np. od skrzyni Dualogic

Kaszalot Gordi oraz wszyscy zainteresowani

w tej klasie momentu obrotowego i tej pojemności(każda 8 zaworówka lepiej sprawuje sie w niskich obrotach niz 16v i nie piszcie że tak nie jest bo na szable albo na tor zapraszam) I tak 1.6 wersja hatchback 5d 60 -100 IV bieg 10.7 sekundy 80-120 V bieg 17.4 do setki 11.6 max 187 km/h spalanie

Re: Poznajemy naszą BYDGOSZCZ

4. Baza noclegowa w mieście i powiecie Baz noclegowa w Bydgoszczy i powiecie jest stosunkowo bogata. W mieście można znaleźć jak wspomniano na wstępie prestiżowe hotele, a w powiecie kilkanaście ośrodków wypoczynkowych, z tego połowę całorocznych. HOTELE KLASA PRESTIŻ = 4 GWIAZDKI

Klasyfikacja ligi singli

252 36 (108) Bomba Jaciska Dawinci 251 37 (112) BarcaUnited patryk 250 38 (114) Belchatow 1977 Adam 250 39 (117) KATALONIA JOSZI 250 40 (118) FC Kosa Artur Kosa 250 41 (119) Dzikie Konie Daniel 250 42 (122) Tesco Sqad Barbastro Leth 250 43 (123) rafcie hary 249 44 (125) GnaT Slowik 249 45 (129) Los

Re: Konkurencja Jim-CD

Japonskich ) Nie ta klasa pojemnościowa. Porównaj np. Opla 1.6 (100KM) z Hondą Civic 1.6VTi (160 KM). BTW, Civic VTi ma wbrew pozorom bardzo niezawodny i trwały silnik. Lub porównaj Opla 1.8 (115KM) z Hondą Integrą 1.8 TypeR (190KM). Nawet najbardziej sportowa Astra 2.0 OPC ma 163KM, a mimo to silnik

Re: BMW Z4 !!!

da 150 koni więcej. Chyba, że jedziesz na własny pogrzeb. > ----) w sportowym samochodzie taki zbędny dodatek jak komputer? ;-) A fe... To ten sam komputer, na który powołujesz sie podając swoja prędkość:)))) > Oczywiście, że nie twierdzę iż cały czas można jechać ze wskazaniem 250 km

Re: BMW Z4 !!!

. I jeszcze raz podkreślam - choćbym się wściekł to nie zmuszę na żadnej ) autostradzie swojej bejcy do spalania 17/100. Więc sam sobie odpowiedz, które ) konie są bardziej głodne: twoje czy moje (a jest ich więcej). ) ) ) ----) oczywiście, że wiele zależy od techniki jazdy - a jeszcze więcej od

Re: Audi A6, BMW serii 5, czy Mercedes klasy E?

volvo23 napisała: > Logujac sie tu mialem nadzieje pogadac z nawcami motoryzacji a tu ktos mi > pisze, ze st 220 jest szybsze na torze...:)) smiac mi sie chce i to nie > zlosliwe auto o bardzo podobnej masie nawet volvo jest nieco lzejszym autem ma > o 74 konie więcej jest gorsze

Re: Zaklinacze koni i znowu ta gabriela casey!!!

Tutaj jakos hamstwa twojego nie zauwazam Umylas raczki dzisiaj? JAk mowi Jerzy on jest przedstawicielem establishmentu ma kupe kasy szybkie auto i jest mistrzem - glupoty. Nie mowie ze bylem swiety - jak mialem 18 - 22 lata to smigalem 190 - 200 po np. ulicy Fordonskiej w Bydgoszczy czy