a klasa 200 turbo

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

Czasy wolnossących, nieskomplikowanych silników benzynowych odeszły już w niepamięć. Obecnie w salonach znajdziemy już niemal wyłącznie turbodoładowane jednostki napędowe o niewielkiej pojemności skokowej. Podobna rewolucja powoli zachodzi wśród używanych. Sprawdzamy, które dostępne na rynku propozycje warte są zainteresowania.

Kupujemy używane - Niedoceniane auta używane za 20-30 tysięcy złotych

Ogromna oferta na rynku wtórnym to nie tylko doskonale sprzedające się niegdyś modele. Wśród używanych znajdziemy również auta, które w czasach produkcji nie wzbudzały większego zainteresowania. Niemniej, wiele niedocenianych konstrukcji zasługuje na uznanie i zainteresowanie. Wielu kierowców doceni zwłaszcza ich unikatowy charakter.

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

30 tysięcy to wystarczający budżet na nowe auto segmentu A w najuboższej specyfikacji lub kilkuletniego minivana spełniającego szereg wygórowanych oczekiwań niemałej rodziny. Pojemne wnętrze i kompaktowe rozmiary ułatwiają miejską egzystencję oraz pozwalają na swobodne pokonywanie długich tras. Ogromna podaż na rynku wtórnym mocno utrudnia podjęcie ostatecznej decyzji. Podpowiadamy, na które samochody warto zwrócić uwagę.

Zobacz wideo

Kupujemy używane - rodzinne kombi za 20 tysięcy złotych

Kupujemy używane - rodzinne kombi za 20 tysięcy złotych

wyborem okazują się sprawdzone silniki benzynowe i diesel 1.9 CDTI autorstwa Fiata o mocy 100-150 KM. Wolnossące jednostki benzynowe 1.4, 1.6 i 1.8 generują 75-140 KM, natomiast doładowane 1.6 Turbo i 2.0 Turbo 180, 170-240 KM. Od 2004 do 2013 r. na europejskim rynku oferowany był ulubiony kompakt

Nowa Honda HR-V to podobno "najbardziej wyrafinowany subkompaktowy SUV w historii Hondy". Sprawdzamy, co nowego wprowadził niedawny facelifting

Nowa Honda HR-V to podobno "najbardziej wyrafinowany subkompaktowy SUV w historii Hondy". Sprawdzamy, co nowego wprowadził niedawny facelifting

zachować idealną równowagę pomiędzy wiodącą w tej klasie przestronnością, łatwością użytkowania i możliwościami transportowymi, a dynamiczną i emocjonalną stylizacją. Spójrzmy choćby na bagażnik. Jego pojemność wynosi 470 litrów, a po złożeniu foteli wzrasta do 1103 litrów. Szeroki otwór (1180 mm) oraz

Poradnik | Funkcjonalne kombi 4x4 za 20 tysięcy złotych

Poradnik | Funkcjonalne kombi 4x4 za 20 tysięcy złotych

doposażona w podwyższone zawieszenie, plastikowe osłony zderzaków i podwozia. V70 lub XC70 w wersji z napędem 4x4 napędzane może być silnikami 2.4 Turbo 200 KM, 2.5 Turbo 210 KM lub wysokoprężnym 2.4 D 163-185 KM. Dużym ryzykiem obarczone są wersje wyposażone w automatyczne skrzynie biegów - dość awaryjne i

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

Kupujemy używane - luksusowe SUV-y za 50 tysięcy złotych

D o mocy 163-200 KM. Paleta benzynowa składa się z trwałych, lecz paliwożernych silników 2.5 Turbo, 2.9 Turbo, 3.2 i 4.4 V8 (Yamaha) o mocy 210, 272, 238 i 315 KM. Najsłabszym punktem XC90 są automatyczne skrzynie biegów  wytrzymujące 200-250 tysięcy kilometrów - remont pochłonie około 5

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana

Ford S-Max – technologia z Mondeo Poszukując auta stworzonego dla rodziny, wielu kierowców godzi się z zakupem auta, którego charakterystyka prowadzenia mocno odbiega od standardów znanych z klasy kompaktowej lub średniej. Wyjątkiem od tej reguły jest Ford S-Max pierwszej generacji

Opinie Moto.pl: Mazda CX-3 - po co ci te wszystkie centymetry i litry?

Opinie Moto.pl: Mazda CX-3 - po co ci te wszystkie centymetry i litry?

przyjemnie dynamiczne auto, ale nie daje takiego poczucia przyspieszenia jak rywale. Nie chodzi tu o suche liczby, a subiektywne odczucia. Powtórzę się, nie jest to jednak wada. Taki urok wolnossącego silnika i wiele osób będzie tym zachwyconych. Nie każdy przecież lubi wysilone, małe turbo silniczki

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

. Niezbyt przestronne wnętrze Wnętrze zaprojektowano ascetycznie. Intuicyjne rozlokowanie kluczowych instrumentów pokładowych ułatwia codzienną eksploatację. Jedynie obsługa opcjonalnych multimediów nie należy do najłatwiejszych w klasie. Przestrzeń i wygoda jazdy na przednich fotelach zadowoli nawet

Nowy Ford Ranger dla Europy - z nowym dieslem pod maską

Nowy Ford Ranger dla Europy - z nowym dieslem pod maską

130 KM i 340 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Średnie deklarowane zużycie paliwa to 8,0 l/100 km. Mocniejsza odmiana 2.0 EcoBlue to 170 KM, 420 Nm i 8,3 l/100 km Najmocniejsza wersja nowego Forda Raptora to 2.0 EcoBlue Bi-turbo, który dostarczy 213 KM i 500 Nm. Deklarowane zużycie topowego Raptora

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Ford S-Max – technologia z Mondeo Poszukując auta stworzonego dla rodziny, wielu kierowców godzi się z zakupem auta, którego charakterystyka prowadzenia mocno odbiega od standardów znanych z klasy kompaktowej lub średniej. Wyjątkiem od tej reguły jest Ford S-Max pierwszej generacji

Opinie Moto.pl: Nowa Mazda CX-3 - wciąż jeden z najciekawszych małych crossoverów

Opinie Moto.pl: Nowa Mazda CX-3 - wciąż jeden z najciekawszych małych crossoverów

jazdy nową Mazdą CX-3 Większą część zaplanowanych tras testowych przejechałem jednak nową Mazdą CX-3 ze 150-konną benzyną, skrzynią manualną i napędem AWD. Jednostka nie jest tak zrywna jak turbo konkurentów (8,8 s do setki i 200 km/h), ale odwdzięcza się niższym spalaniem i bardzo kulturalną pracą. Nie

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

myśl inżynierów Opla, Insignia miała zastąpić wysłużoną Vectrę i plasujący się klasę wyżej model Signum. Do cenników trafił klasyczny czterodrzwiowy sedan, liftback oraz funkcjonalne kombi. Obłe kształty nawet po dziesięciu latach nie zdradzają wieku konstrukcji. Co istotne, drastycznej poprawie uległa

Opinie Moto.pl: Ford Fiesta ST-Line 1.0 140 KM - auto z charakterem

Opinie Moto.pl: Ford Fiesta ST-Line 1.0 140 KM - auto z charakterem

200 konnego modelu ST2. Opinie Moto.pl: Ford Fiesta ST-Line 1.0 140 KM – substytut ST2? Oczywiście Ford Fiesta ST2 to klasa sama w sobie. Samochód który osiągami (przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,5 s, V-max: 232 km/h) znacznie przewyższa 140 konną odmianę ST-line (przyspieszenie od 0 do 100 km

Alfa Romeo szykuje konkurenta dla BMW Serii 5

Alfa Romeo szykuje konkurenta dla BMW Serii 5

. To oznacza, że będzie napędzane na tylną oś, a pod maską pojawi się pełna gama modelowa nowych silników. Najsłabszą jednostką będzie 2,2-litrowy diesel dostępny w wariantach 150 i 180 KM. Do tego będzie oferowany silnik benzynowy 2,0 turbo (200 KM). Niewykluczone, że producent dołoży jeszcze

Mercedes GLA | Już od 109 900 zł

Mercedes GLA | Już od 109 900 zł

Los Angeles 2013 | Mercedes GLA 45 AMG GLA to najmniejszy jak dotąd crossover Mercedesa. Mierzy 442 cm długości, 180 cm szerokości i 150 cm wysokości. Powstał na wspólnej platformie z klasą A, B i sedanem CLA. Wśród oferowanych nowości warto wspomnieć o kolejnej generacji napędu na obie osie

Opinie Moto.pl: Infiniti Q60 3.0t AWD: A może Infiniti?

Opinie Moto.pl: Infiniti Q60 3.0t AWD: A może Infiniti?

podróżowania. A układ kierowniczy daje kierowcy poczucie precyzji prowadzenia. To wszystko, w połączeniu ze stosunkowo atrakcyjną ceną zakupu sprawia, że Infiniti Q60 może trafić nie tylko w gusta indywidualistów. Infiniti Q60 3.0t AWD – dane techniczne Silnik: Twin-Turbo, V6, poj. 2997 cm3Moc: 405 KM

Audi A8 | Czas na emeryturę

Audi A8 | Czas na emeryturę

wnętrza, gdzie zadebiutuje system Audi Virtual Cockpit drugiej generacji oraz rozwiązania pozwalające na semiautonomiczną jazdę. Limuzyna powstaje na platformie MLB Evo, którą wykorzystano do budowy najnowszego Q7. To pozwoli obniżyć masę całej konstrukcji, a nowe A8 powinno stracić co najmniej 200 kg

Poradnik - Czy warto inwestować w samochody, które cieszą się złą reputacją?

Poradnik - Czy warto inwestować w samochody, które cieszą się złą reputacją?

czterocylindrowych wersji benzynowych. Bazowy 1.6 o mocy 107 KM jest zdecydowanie za słaby. Dopiero silniki 1.8 120 i 2.0 140 i 2.0 Turbo 163 KM radzą sobie z autem klasy średniej. Każdy z nich bez problemu współpracuje z instalacją gazową. Prawdziwą ciekawostką na rynku wtórnym jest flagowy model Renault oferowany

Bezpieczeństwo oraz najwyższe osiągi fundamentem współpracy Continental i Mercedes- Benz

Bezpieczeństwo oraz najwyższe osiągi fundamentem współpracy Continental i Mercedes- Benz

do Mercedesów klasy A i C AMG. W sumie opony Continental otrzymały ponad 200 homologacji do samochodów z niemieckiej stajni, w tym 32 homologacje do sportowych modeli AMG. Najwyższe osiągi nie są dziełem przypadku Obecnie marka Continental jest jedną z najczęściej wybieranych przez producentów

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

jest kilkukrotnie większa. Nic dziwnego, auto od wielu lat pozostaje liderem pośród nowych samochodów w klasie kompaktowej. Mimo tego, znalezienie dobrej sztuki nie będzie łatwym zadaniem. Z uwagi na flotowy rodowód, znaczna część egzemplarzy ma przebiegi przekraczające 250 tysięcy kilometrów, a to w

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

problem rozwiązuje częsta kontrola jego stanu i ewentualna wymiana kompletnego mechanizmu kosztem 1000-3000 złotych. Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy

Poradnik | Kombi z nutką sportu za 20 tysięcy złotych

silnika 2.0 Turbo 150-240 KM opracowanego przez szwedzkich inżynierów i pochodzącego z Vectry C 2.8 V6 Turbo 230, 250 i 280 KM. 250-konna wersję w manualną skrzynię biegów oraz napęd na przednią oś. Sprint do setki trwa 6,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Znacznie bardziej doceniany przez

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

(HDI) o mocy 109, 136 KM lub konstrukcję Volvo 2.4 o mocy 180 KM. Do wyboru mamy także jednostki benzynowe przejęte z Forda: 1.6, 1.8 i 2.0 generujące 100-145 KM, a także pięciocylindrowy motor szwedzkich inżynierów 2.5 Turbo 230 KM. Co ciekawe, za 30 tysięcy złotych możemy stać się właścicielami

Znamy ceny nowej generacji BMW X3. To początek niemieckiej ofensywy w klasie SUV-ów

2.2 litra i napędem na tylną oś kosztuje 177 500 zł. Dopłata do 4x4 wynosi 9 200 złotych. Benzynową odmianę 2.0 Turbo o mocy 200 KM i systemem AWD wyceniono na 171 900 zł. Na początku bieżącego roku w salonach pojawiło się Audi Q5. Druga generacja niemieckiego SUV-a z 2.0 TDI pod maską (190 KM

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

bogatym wyposażeniem i przebiegiem rzędu 150-200 tysięcy kilometrów wiąże się z kwotą na poziomie 25 tysięcy zł. Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Podsumowanie Francuskich aut klasy średniej nie trzeba się bać. W Lagunie wyeliminowano większość usterek znanych z poprzednika, a dzięki nieprzychylnej

Lincoln Continental | Znamy ceny | Odrodzenie marki?

). Przedstawiciele Forda i Lincolna nie raz zapowiadali, że ambicją ich nowego modelu jest zmierzenie się na rynku z Audi A6 - Audi klasy średniej-wyższej to wydatek minimum 47 125 dolarów za wersję z dwulitrowym turbodoładowanym motorem. Droższe od Lincolna są też BMW (50 200 dolarów za 240-konne 2.0 528i) czy

Toyota C-HR | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

się wersją z 1.2 Turbo i ręczną skrzynią biegów. To propozycja dla lubiących dynamiczniejszą jazdę. C-HR znacznie chętniej przyspiesza, a Turbo nawet na wysokich obrotach pracuje bardzo cicho. Jednak za większą frajdę z jazdy zapłacimy na stacji. Hybryda to znacznie rozsądniejszy wybór. Nad

Białe kruki masowych produkcji, czyli najciekawsze wersje popularnych aut

spoilerem na pokrywie bagażnika. We wnętrzu pojawiły się kubełkowe fotele. Do jego napędu wykorzystano czterocylindrowy silnik 2.0 Turbo o mocy 200 KM i 294 Nm oraz system 4x4. Co ciekawe, w tylnym zawieszeniu zastosowano hydropneumatykę. Sytuacja na rynku wtórnym jest w tym przypadku wręcz dramatyczna

Mercedes Klasy A po liftingu | Ceny w Polsce | Atrakcyjnie jak na premium

szybciej). Mercedes Klasy A po liftingu - cennik: Wersje benzynowe: - A 160 (90 KM, 6-bieg. skrzynia manualna): od 88 900 zł - A 180 (122 KM, 6-bieg. skrzynia manualna): od 93 700 zł - A 200 (156 KM, 6-bieg. skrzynia manualna): od 105 400 zł - A 220 4MATIC (184 KM, 7-bieg. skrzynia aut.): od 122 600 zł - A

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

po raz pierwszy na rynek pod maskę Renault Laguny II i Megane II, wówczas generował 163 KM. W kolejnych latach pojawiały się wersje o mocy 170, 200, 225, 230, 250 a nawet 270 KM. Te ostatnie odmiany przewidziane były dla topowego Megane RS. 2.0 Turbo z powodzeniem znosi eksploatację na LPG, nie

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. I | Klasa rodzinna

Mercedes | 12 nowych modeli do 2020 roku Na naszych drogach można spotkać wiele egzemplarzy Klasy B, ale pierwszej generacji. Produkowana była ona od 2005 roku i często określano ją jako powiększoną Klasę A. Wiele osób zarzucało jej jednak bardzo toporny wygląd. Dlatego też Mercedes, który

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

, Megane, Fluence, Scenic, Kangoo, Captur, Laguna Dacia: Sandero, Logan, Logan MCV, Lodgy, Dokker, Duster Nissan: Note, Juke, NV200/Evalia, Micra III, Almera, Qashqai Mercedes: A klasa, B klasa, CLA klasa Suzuki: Jimny W 2006 roku koncern PSA wspólnie z BMW pokazali wspólną konstrukcję. To benzynowy silnik

Opinie Moto.pl: Volkswagen Polo 1.0 115 KM man.

. Trzeba przyznać, że reflektory LED (a nie tylko światła LED do jazdy dziennej) to długo wyczekiwana nowość w tej klasie. W porównaniu do poprzednika, nowa generacja Volkswagena segmentu B wydłużyła się aż o 8,1 cm, a o 6,9 cm zwiększyła się jej szerokość. Nowe Polo jest też o 7 mm niższe niż model

Kia Ceed - Nowa twarz koreańskiego hitu

wnętrza. O ile poprzednik wypadał w tej kategorii bardzo przyzwoicie, o tyle nowa generacja depcze po piętach rywalom z segmentu premium. I mowa tu nie tylko o samym hałasie, który przy 110 km/h wynosi 63 dB, a o drganiach, które w przedziale pasażerskim są ledwie wyczuwalne. Nie tylko turbo Zdecydowana

Maserati Levante | Ceny w Polsce | Nowy gracz na rynku

. Ceny dużego SUV-a Porsche startują z poziomu 337 685 złotych za 3-litrowego Diesla o mocy 262 KM. Bentley Bentayga z bazową ceną około 200 tysięcy euro (860 tysięcy złotych), to jednak inna klasa i inna grupa klientów. Ceny pozostałych konkurentów z segmentu luksusowych SUV-ów startują od: Jaguar F

Opel Astra 1.0 Turbo | Test | Dieta kopenhaska

kompaktu jest nawet o 200 kg lżejsza od otyłej poprzedniczki. To jednak niejedyna zmiana na lepsze. Przed produkowaną w Polsce Astrą niełatwe zadanie, bo konkurencja w segmencie C jest na Starym Kontynencie ogromna i zdominowana przez odwiecznego rywala - Volkswagena Golfa, uważanego przez wielu za wzór

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

pozostałych do uruchamiania pojazdu służy typowa dla Renault plastikowa karta. Po latach może wymagać naprawy za 400-500 złotych. Od 85 do 220 KM Spośród dostępnych silników benzynowych, mechanicy polecają wolnossące 1.6 110 KM i turbodoładowane 1.2 TCe 115 KM, 1.4 TCe 130 KM, a także 2.0 Turbo 180-220 KM

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. I | Kabriolet na wakacje

wydatek 118 600 zł (z automatem o 4 600 zł więcej, tyle samo, co za 200-konny wariant tego silnika z ręczną skrzynią). Podstawowa jednostka wysokoprężna 2.0 CDTI/165 KM kosztuje od 127 100 zł. Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet Samochód: Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo

Opinie Moto.pl: Lexus NX 300 F-Sport E-FOUR - urzeka komfortem i nieszablonowym stylem

. Zwłaszcza, że podroż umila nam dopracowane audio Marka Levinsona. Silnik ma 2.0 l pojemności, turbo, 238 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W trybie Sport S+ potrafi pokazać pazur i rozpędzić NX-a do setki w 7,1 s, ale auto nie zachęca do takich nagłych zrywów. Najlepiej jeździło mi się w trybie

Poradnik | Youngtimery, na których można w przyszłości zarobić

wszystkie wersje silnikowe. Na rynku dominują egzemplarze dosyć ubogo wyposażone z silnikami benzynowymi 2.0, 2.3, 2.3 Turbo generujące 117-200 KM. W przypadku diesli możemy liczyć na pancerną konstrukcję inżynierów Volkswagena - 2.4 TD o mocy 82, 109 lub 122 KM. Jest bardzo powolna, ale bezawaryjna

Honda Civic X 1.5 VTEC 182 KM CVT - opinie Moto.pl. Mój ulubiony kompakt

klasie. Z tyłu pracuje całkowicie nowe zawieszenie wielowahaczowe (standard w każdej wersji), z przodu zastosowano kolumny MacPhersona, w opcjach pojawiły się adaptacyjne amortyzatory. Nowe jest zawieszenie, nowy jest też układ kierowniczy, dodatkowo siedzimy znacznie niżej, a auto stało się sztywniejsze

Salon Paryż 2014 | BMW serii 2 Cabrio | Pierwsza w historii

, a w Wielkiej Brytanii od 29 200 funtów za 220i. Polskie ceny poznamy zapewne na początku 2015 roku. ZOBACZ TAKŻE: BMW 120d | Test długodystansowy cz. I | Klasa wyżej

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

silnikowych. Na pokładzie można znaleźć klimatyzację regulowaną w dwóch strefach, wydajny system audio, a także kolorową, dość precyzyjną nawigację. Za 30 tysięcy złotych kupimy jedynie egzemplarze z początkowych lat produkcji wyposażonych w kłopotliwy silnik 1.8 TFSI 160 KM lub 2.0 TFSI generujące 200 KM

Nowe BMW serii 7 (2015) | Droga na szczyt

BMW 760Li V12 M Bi-Turbo | Przedsmak Premiera nowego modelu odbędzie się na targach samochodowych we Frankfurcie w 2015 roku.  Flagowy model BMW ma być naszpikowany nowoczesną techniką. Limuzyna zachowa długość obecnej generacji modelu, karoseria będzie za to niższa i szersza. Zastosowanie

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj! 1.0 TSI zastąpi 1.2 TSI w 110-konnym wariancie. Bazowym silnikiem w Octavii wciąż pozostanie 1.2 TSI 85 KM. Cennik tego ostatniego otwiera kwota 63 450 zł (bez promocji i rabatów). A ile trzeba zapłacić za silnikową nowość w Skodzie

Poradnik | Sportowe auta za 20 tysięcy złotych

typowe w swojej klasie równomierne proporcje oraz agresywny wygląd. Niestety, Nissan nie zadbał o zabezpieczenie antykorozyjne, nawet bezwypadkowe sztuki rdzewieją. Wnętrze 200SX przeważnie jest bardzo bogato wyposażone: klimatyzacja automatyczna, pełna elektryka, a także dopracowane fotele doskonale

Honda Civic X | Pierwsza jazda | Czas turbo

najbardziej elektryzuje fanów modelu, a więc... Honda Civic X | Turborewolucja pod maską Liczba 10 oznacza dla Civica definitywne wkroczenie w motoryzację nowej ery. Ery naznaczonej przez turbodoładowanie i obsesyjne zmniejszanie silników. Do wyboru są tylko dwa nowe silniki benzynowe z rodziny VTEC Turbo

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. V | Układ napędowy

Pozostałe części testu długodystansowego Mercedesa B 200 CDI Pod maską naszego egzemplarza znalazł się turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1,8 litra. Jest to czterocylindrowa konstrukcja, znana także z innych przednionapędowych Mercedesów. Maksymalna moc wynosi 136 KM, a moment

Rajdowa nowość Renault

Renaultsport R3T. Następca rajdowego Clio RS, które swoją przygodę w klasie R3 rozpoczęło w 2006 roku, otrzymał w nazwie dodatkową literkę T, gdyż w przeciwieństwie do poprzednika nowe Clio RS wyposażone jest w silnik z turbo. Nie jest to jednak żadna nowość, gdyż od kilku sezonów w klasie R3T możemy oglądać

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. II | W trasie

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. I | Klasa rodzinna W pierwszą dłuższą podróż niebieską gwiazdą z naszego parkingu wybraliśmy się do Niemiec, a dokładniej na tor Nurburgring. Oczywiście, w redakcji wszyscy zdrowi i nie przyszło nam nawet na myśl, żeby wjeżdżać nią na Północą Pętlę

Poradnik - 2.2 CTDi/i-DTEC - Czy warto postawić na mocnego diesla Hondy?

. Standardowo, ropniaka konfigurowano z precyzyjną, 6-stopniową przekładnią manualną. Zużycie paliwa w trasie w samochodach klasy średniej nie przekracza 7 litrów. Na autostradzie 8, a w mieście 10. Nie ma róży bez kolców Tak jak inne dostępne na rynku jednostki, nowoczesny diesel japońskich inżynierów nie jest

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze

Gigant w segmencie D Insignia rośnie z każdą generacją. W przypadku drugiego wcielenia następcy Vectry Niemcy jednak przeszli samych siebie. Opel ma aż 499 centymetrów długości. To niemal tyle, co krótka wersja Mercedesa Klasy S i Audi A8. Jest też szeroka (186 cm), a rozstaw osi wynosi 283 cm

Audi A5 Sportback 2.0 TDI | Test | Trudne zadanie

okazji każdego testu, bo kabina Audi to po prostu miejsce, w którym chce się być. I tutaj niektórzy narzekają na brak polotu, ale jeżeli nie szukacie barokowego przepychu Mercedesa czy awangardowych popisów DS-a, to poczujecie się jak w domu. Wykorzystane materiały i ich spasowanie to kwintesencja klasy

Sześciocylindrowe silniki, które nie boją się dużych przebiegów

złotych za sztukę i turbosprężarki - 2500 złotych. Dużym zagrożeniem dla diesla są klapy w kolektorze ssącym odpowiadające za zmiany długości kanałów dolotowych. Po latach eksploatacji pękają, a nawet urywają się. Jeśli nawet niewielki kawałek trafi do komór spalania, może doprowadzić do ogromnych

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

benzynami. Na ich pokładzie znajdziemy sporo elektronicznych udogodnień. Do napędu niemieckiego kompaktu oddelegowano benzynowe jednostki 1.4 (75-90 KM), 1.6 (105-115 KM), 1.8 (125-140 KM), 1.6 Turbo o mocy 180 KM i flagowy 2.0 Turbo generujący 170, 200 lub 240 KM w szalonej odmianie OPC. Amatorzy silników

Optima Hybrid celuje w Camry

odnalazła swój styl i jak widać po kolejnych modelach produkcyjnych, styl wyrazisty i dobrze odbieramy przez klientów. Pod maskę Optimy w Ameryce trafiły dwie jednostki czterocylindrowe: wolnossąca 2,4 l. o mocy 200 KM i doładowana 2,0 turbo osiągająca 274 KM. Teraz dołączy do nich wersja hybrydowa. Łączy

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. X | Koszty

Samochód: Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo Aktualny przebieg: 33 600 km Problemy: brak Powód testu: chcemy spędzić lato z "polskim" kabrioletem Zobacz wszystkie części testu długodystansowego Opla Cascady Cennik Opla Cascady otwiera kwota 110 400 zł (z promocyjnym upustem w

Klasyka czy nowoczesność? | Porównanie cen Porsche

.). Na takie auto musimy przeznaczyć w niemieckim salonie ponad 165 tys. euro , a w Polsce aż 819 tys. zł . fot. Porsche Porsche 911 SC & Turbo Gold Portfolio 1978-1983 Jednym z najbardziej poszukiwanych i zarazem legendarnych modeli Porsche 911 jest wersja Carrera RS

Ameryka Północna wybrała Samochód Roku

, uplasowała się Honda Accord, a trzeci był Ford Fusion (124 punkty). Dla przypomnienia, Cadillac ATS jest konkurentem dla takich aut jak BMW serii 3, Audi A4 czy Mercedes Klasy C. Amerykanie mają do wyboru jedną z trzech jednostek benzynowych: R4 2.5 (200 KM), R4 2.0 Turbo (270 KM) lub V6 3.6 (320 KM

Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

(170 KM), 3.0 V6 24V Turbo (200 KM); 1998, jesień - wersja kombi, nowy silnik 2.0 16V Turbo (190 KM); 1999, jesień - wersja Aero z silnikiem 2.3 16V Turbo (230 KM); 2001, wiosna - face lifting, nowy silnik 2.3 16V (185 KM); 2002 - silniki 2.2 16V (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 120 KM) oraz 3.0 V6

Top 10 | Bardzo szybkie maluchy

ofercie, a do tego, jako jedyna w tym zestawieniu, jest przedłużona (choć i tak wciąż jest niewielka, bo mierzy 3,8 m) i ma podwójną podłogę. I tak, pamiętamy, że druga generacja klasy A doczekała się jeszcze mocniejszej odmiany (2,0 l 200 KM, 8 s do setki, maks. 218 km/h), ale już sama nazwa poprzednika

TOP 10 | Kabriolety do 20 tys. zł

w Genewie. Pod maskę trafił benzynowy motor o pojemności 1747 cm3 oferujący moc 131 KM. Przy niewielkiej masie auta (1060 kg) gwarantował całkiem niezłe osiągi. Pierwsza setka pojawiała się na liczniku po 8,9 sek., a prędkość maksymalna wynosiła 200 km/h. W 2004 r. model przeszedł facelifting, a

Opel Astra V | Prezentacja modelu

jeszcze wspomnieć o najmocniejszej jednostce w ofercie, która jeszcze nie dotarła do polskich salonów. To benzynowe 1.6 Turbo o mocy 200 KM i 280 Nm momentu obrotowego, który można krótkotrwale podnieść do 300 Nm korzystając z funkcji "overboost". Najmocniejsza Astra nowej generacji rozpędza

Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - Prezentacja siły

mogli tam wsunąć stopy. Do wykończenia wnętrza zastosowano materiały wysokiej jakości (np. alumninium, czy zamsz na słupkach i podsufitce) ale wciąż tworzywom sztucznym trochę brakuje do standardu, do jakiego przyzwyczaiła nas europejska klasa premium. Design tablicy przyrządów jest ładny, a w detalach

Najwięksi truciciele - część 2 od Maserati do Volvo

już Pajero w wersji 5 drzwiowej z silnikiem 3,2 litra i mocą 200 KM. Wynik 213 g/km . Dal porównania wersja trzydrzwiowa wypluwa do atmosfery 207 g/km substancji szkodliwych.   Aktualna wersja, inaczej niż poprzednie, nie nazywa się Lancer EVO X, a po prostu Lancer EVO. Nie dotyczy to

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

bolączką Volvo są awaryjne i nietrwałe automatyczne przekładnie. Niestety, warianty z manualnymi skrzyniami są rzadko spotykane. Najciekawszą propozycją jest pięciocylindrowy diesel 2.4 o mocy 163-200 KM. Wśród benzyniaków polecić możemy 2.5 Turbo i 4.4 V8 o mocach 210 i 315 KM. Również w 2002 roku

Nissan Juke Nismo RS | Test | Miejski chuligan

wariant Nismo, napędzany jest turbodoładowanym silnikiem 1.6 DIG-T, ale podkręconym. Moc maksymalna wzrosła z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na przednie koła i ręczną skrzynią biegów (oferowany jest też napęd 4x4 ze skrzynią CVT), generuje on nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego

Renault Talisman Grandtour | Pierwsza jazda | Można się zakochać

Renault Megane | Pełny cennik | Tańsze niż konkurencja Nie ma co ukrywać, zakochałem się w Talismanie od pierwszego wejrzenia. Tylko Renault opublikowało pierwsze zdjęcia, stwierdziłem, że to jeden z najładniejszych samochodów w klasie średniej. Praktyczniejsza odmiana Talismana o nazwie Grandtour

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

1923 pojawiły się pierwsze ciężarówki i ciągniki, a w 1934 trafił do czołgów. Co ciekawe za jeden z pierwszych na świecie (a na pewno w Europie) czołg z silnikiem Diesla uważa się polski lekki czołg 7TP (powstał na bazie brytyjskiego Vickersa E). Czołgi 7TP na Zaolziu w 1938 Pod maskę samochodu

Salon Paryż 2012 | Cadillac ATS

znajdziemy znane z innych aut GM silniki, ale dziś takie przeszczepy nikogo już nie szokują. Amerykanie mają do wyboru jedną z trzech jednostek benzynowych: R4 2.5 (200 KM), R4 2.0 Turbo (270 KM) lub V6 3.6 (320 KM). Z tej trójki największe szanse na pojawienie się w Europie ma doładowana "dwójka"

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

Toyota Avensis FL | Pierwsza jazda | Trzecia twarz Kompaktowy model sprzedaje się dobrze i stanowi motor napędowy Toyoty, obok mniejszego Yarisa. W Polsce pod względem sprzedaży w 2014 roku Auris uplasował się na trzecim miejscu w swojej klasie wśród flot i na pierwszym wśród klientów

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

Mercedes C200 - uda się? C 200 kosztuje od 150 196 zł. Czwarta generacja klasy C to szalenie ważny model dla Stuttgartu. Nowy model jest większy od poprzednika, ale waży od niego nawet o 100 kg mniej. To chyba najważniejszy model Mercedesa. Jeśli przy jego tworzeniu coś poszło nie tak, Mercedes

BMW M | Po dobrej stronie mocy

silnik z  TwinPower Turbo o mocy 431 KM. Osiąga 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest do dyspozycji pomiędzy 1800 a 5390 obr./min. fot. BMW fot. BMW fot. BMW Odejście od tradycji, nowe BMW M3 wynagradza świetnymi osiągami. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h to tylko 4,1 sekundy

Volvo S60 (2000-2009) - opinie Moto.pl

rzędem siedzeń brakuje miejsca a nisko przebiegający dach to kłopot dla wyższych pasażerów. Jak na tę klasę auta mały jest również bagażnik (425 l). Volvo S60 Polestar. Jest moc! Techniczna strona S60 to prawdziwy majstersztyk. Podwozie spisuje się świetnie, każdy z silników zapewnia dobre osiągi

Audi RS6 Avant Performance | Test | Jeden z ostatnich

. Osiągi? Od 0 do 100 km/h w 3,7 sekundy, czyli 0,2 s szybciej od zwykłego RS6, a od 0 do 200 km/h w 12 sekund (1,4 s szybciej). Niektórzy twierdzą, że Performance przyspiesza jeszcze lepiej, niż mówią papierowe dane, i pierwsza setka pojawia się na liczniku po 3,5 sekundy. Producent założył, że kierowcę

Opel Astra wreszcie jako sedan

. Opel Ampera | Pierwsza jazda Nowy w ofercie będzie dwulitrowy silnik CDTI o mocy 195 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To pierwsza jednostka Opla w klasie kompaktowej wykorzystująca technologię Bi-Turbo. 1,4 litrowy silnik benzynowy o mocy 140 KM otrzyma automatyczną funkcję Overboost, która

Opel Insignia - następca Vectry

testy. Insignia ma być dostępna na początku z pięcioma jednostkami benzynowymi i czterema dieslami. Wśród tych pierwszych znajdą się silniki: 1,6 (115 KM), 1,8 (140 KM), 1,6 Turbo (180 KM), 2,0 Turbo (200 KM) oraz 2,8 V6 Turbo (260 KM). Jeśli chodzi o jednostki napędzane olejem napędowym, to znajdą się

Suzuki Baleno 1,2 DualJet | Pierwsza jazda | Przyszło nowe

karoserię spośród wszystkich produkowanych do tej pory modeli Suzuki. Środek jest obszerny. Zarówno z przodu jak i z tyłu miejsca jest wystarczająco. Czterech dorosłych zmieści się tu bez problemu. Również bagażnik jest niczego sobie - 355 litrów. Peugeot 208 pomieści 285 litrów, a Skoda Fabia - 330 litrów

Za co kochamy francuską motoryzację?

zużycie paliwa wynosiło ponad 20 l/100 km - wprowadzono więc lekki zbiornik o pojemności 92 litrów. Renault 5 Turbo rozpędzało się do 205 km/h, a kilometr ze startu zatrzymanego pokonywało w 28 sekund. Sprint do 100km/h trwał zaledwie 7,5 sekundy. Do końca 1980 roku zbudowano 804 egzemplarze, które

Kupujemy używane BMW | Poradnik | Co psuje się najczęściej?

źródło: Okazje.info BMW serii 3 E46 Lata: 1998-2006 Przechodzimy do klasy średniej i serii 3. Tutaj mamy dwie propozycje. Pierwsza to powoli stająca się klasykiem generacja E46 z lat 1998-2006. Najczęstsze problemy: - Przy oględzinach warto dokładnie przyjrzeć się karoserii. E46

Mercedes B 200 CDI |Test długodystansowy cz. IV | Tajemnica ukryta w skale

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy Nasza długodystansowa B klasa znakomicie nadaje się na długie podróże. Po pierwsze można do niej dużo zapakować, po drugie 1,8 litrowy diesel jest oszczędny, po trzecie ma wygodne fotele. Wybraliśmy się nią w chyba najbardziej tajemniczy rejon

Opel Astra GTC z nowym mocniejszym silnikiem

Nm, mocnego silnika 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo o mocy 125 kW/170 KM i 147 kW/200 KM, a także supercichego silnika 1.6 CDTI o mocy 100 kW/136 KM. Nowy silnik 1.6 CDTI jest standardowo wyposażony w funkcję Start/Stop wraz z systemem odzyskiwania energii hamowania. Silnik współpracuje z

Pierwszy kontakt z nowym Volvo V60 - uczestniczyliśmy w światowej premierze

182 tys. zł (T5) i 200 tys. zł (T6). Ceny hybrydowych modeli to 234 tys. zł za wersję 6 Twin Engine AWD i 247 tys. zł za topowe V60 T8 Twin Engine AWD. Zamówienia będzie można zacząć składać w najbliższych dniach, a pierwsze samochody powinny dotrzeć do salonów na przełomie wiosny i lata 2018 r. UWAGA

Lexus NX 200t F Sport | Test | Nieszablonowy

Wymiary 4630 x 1870 x 1645 mm Rozstaw osi 2660 mm Poj. bagażnika 580 l 0-100 km/h 7,1 s Śr. zużycie paliwa* 11 l/100 km Prędkość maks. 200 km/h Cena 236 050 zł *testowe ZOBACZ TAKŻE: Porsche Macan S Diesel | Test | Chcę mieć SUV-a

Największe bagażniki w klasie cz. II

. Abarth, czy Volkswagen proponują hatchbacki z rozkładaną tylną kanapą, Porsche Cayman oferuje dwa bagażniki, po jednym z przodu i z tyłu, a Lotus Exige ma jedynie coś na kształt schowka na rękawiczki. W tym przypadku jesteśmy zniesmaczeni brakiem miejsca na kask, rzucenie go na siedzenie po skończonym

TOP 5 | Ogłoszenia tygodnia

200 km/h. Szczegóły ogłoszenia i więcej zdjęć: Volvo 480 1.7 Turbo 1989 r. 25 lat Volvo 480 ES - HISTORIA MODELU Volvo 480 - ogłoszenia A na koniec niespodzianka. Audi S2 z lat 90. to pierwowzór wyczynowych kombi i propozycja dla tych, którzy muszą się rozstać ze swoim coupe, ale nie chcą się

Top 5 | Nowości z Seulu

krzywizn w stylu fluidic design), 8-biegowy automat i silnik V6 w dwóch wersjach (bez i z turbo). Nie będzie jednak podnoszonych drzwi, ale bez tego damy radę, mimo wszystko. »> Dobra jakość w rozsądnej cenie - ile trzeba zapłacić za nowe modele Kii? «< Cub raczej na drogi nie wyjedzie

Sprawdziliśmy nowe Polo. Volkswagen wyznacza trendy w segmencie

sportowe zacięcie, zaś nowe Polo ma przede wszystkim gwarantować wygodę. W tej klasie może to brzmieć nieco abstrakcyjnie, ale rzeczywiście tak jest. A oto dlaczego. Po pierwsze Polo nie jest już małym samochodem, choćby przez zastosowanie platformy MQB A0. Nadwozie w stosunku do poprzednika wydłużyło się

Niech się coś dzieje

trzydrzwiowa odmiana Countrymana wygląda jak crossover i oferuje przestrzeń oraz cechy praktyczne hatchbacka klasy kompakt. Ma silniki o wyższej niż   przeciętna mocy, chociaż za te najlepsze - jak 184-konny 1.6 turbo - trzeba dołożyć kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkową zaletą są świetne

Audi A1 Sportback - test | Za kierownicą

, turbo R4, benzynowy, turbo R4, benzynowy, turbo R4, turbodiesel, CR R4, turbodiesel, CR Pojemność (cm 3 ) 1197 1390 1390 1598 1598 Moc maksymalna (KM) 85 122 184 90 105 Maks. moment obrotowy (Nm) 160 200 250 230 250 Skrzynia biegów 5

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

bagażnika śmiało mogła konkurować z modelami klasy średniej (segment D). Teraz niemal wszystkie Skody będą trudniejsze do sklasyfikowania i zestawienia z konkurencją. Duża Octavia spowoduje że kolejny Superb będzie jeszcze większy, a pojawienie się Rapida Spaceback nie pozwoli urosnąć nowej Fabii, by obydwa

Opel Insignia OPC Unlimited Edition | Test | Kropka nad "i"

wywołujących u kierowcy ciarki na plecach. Zdrowy rozsądek sugeruje, że samochód wyposażony w "widlastą szóstkę", produkującą ponad 300 KM, powinien być wulkanem emocji na kołach. Zwłaszcza jeśli jest to Opel Insignia, czyli pojazd kojarzony raczej z przedstawicielem handlowym, a nie igraszkami na

Czerwcowy numer Auto Motor i Sport

. Setkę robi w 6,8 s 32 | Sedan udający coupe . Mercedes CLA to wytworniejsza i droższa odmiana modelu klasy A TESTY 40 | Familiada . Stoliki, schowki i składane fotele, czyli kompaktowe vany dla rodziny 34 | CitiGo na gaz . W porównaniu z autem na benzynę, na 100 km oszczędzasz 17 zł 48 | Tylko z

Nowy Opel Astra | Pierwsza jazda | Lekkim być

, silniki nowej generacji - 10 kg, wspomniane siedzenia - także 10 kg, a nawet układ wydechowy jest teraz o 4,5 kg lżejszy. W sumie wszystkie oszczędności dały masę gotowego do jazdy auta niższą nawet o 200 kg. We wnętrzu także zaszła rewolucja. Widać ją już na pierwszy rzut oka. Deska rozdzielcza

Testy Euro NCAP | 15 nowych aut, dużo "piątek", jedna dwója

dzieci: 61% Bezpieczeństwo pieszych: 91% Systemy bezpieczeństwa: 46% fot. Euro NCAP fot. Euro NCAP fot. Euro NCAP Infiniti Q30, brat bliźniak Mercedesa klasy A, również zostało nagrodzone przez Euro NCAP 5 gwiazdkami. Infiniti w każdej kategorii osiągnęło bardzo przyzwoity wynik. Ogólny

30 lat Peugeota 205

, każda z umieszczonym centralnie silnikiem 1,8 l Turbo o mocy 200 KM, napędem 4x4 i nadwoziem niepozostawiających żadnych wątpliwości, że pod maską harcuje mnóstwo koni. Osiągi? Setka w 6 s i maksymalnie prawie 210 km/h. A to rajdowe 205? Druga połowa lat 80 należała do lwiątka z numerem 205. Choć może

Jaguar XE 2.0 P 240 KM R-Sport | Test | Tylko nie mów do mnie kotku

testowanej, usportowionej wersji R-Sport (dostępna ze wszystkimi silnikami). W oczy rzucają się agresywnie wystylizowany przedni zderzak, czarny grill, nakładki na progi, subtelny spojler na klapie i dwie surowe końcówki układu wydechowego, umieszczone bliżej siebie, a nie po zewnętrznych stronach. Zadarty

Wybraliśmy najciekawsze koncepty Mercedesa

Z założenia to ekologiczny samochód, ale wcale nie ma się czego wstydzić jeżeli chodzi o osiągi, przynajmniej w swojej klasie. 1.9 litrowy turbodiesel miał dawać kierowcy 138 koni mechanicznych, a te osiągi na poziomie 8 sekund do pierwszej setki i 190 km/h prędkości maksymalnej. Najważniejszą

Re: Klasa "D" czy może SUV

Gó... prawda, nieuku i głupcze leśny. Astra 1.6 CDTI 160 KM osiąga 220 km/h, a Astra 1.6 Turbo 200 KM osiąga 235 km/h. Obie nie są w wersjach OPC.

Re: przyszlosc to turbo czy kompresor ?

Mercedes wycofuje sie z montowania kompresorow pierwszym zwiastunem jest nowa A klasa z silnikiem A200T (2.0 Turbo 200 KM) do konca chyba 2007 roku wszystkie Mercedesy wlaczajac w to modele AMG maja miec turbiny zamiast kompresorow powod? koszty oraz opanowana bardzo dobrze technologia

Re: chyba rozumiem turbo dieslowcow

b. przywoicie a klekotu zwłaszcza na trasie poprostu nie słychać. Buja się do 200 km, jest wygodny pod każdym względem. Nowoczesne silniki tdi są klasą dla siebie.

Re: Klasa "D" czy może SUV

> Gó... prawda, nieuku i głupcze leśny. Język, smarku. Za każdym razem zaczynasz pyskowanie i obrażanie rozmówcy, gó.wniarzu? W domu cię tak wychowali? Przekaż moje gratulacje mamusi, gnojku. > . Astra 1.6 CDTI 160 KM osiąga 220 km/h, a Astra 1.6 Turbo 200 KM osiąga 235 km/h. A teraz

Przerobka Mercedesa 123 na turbo.

Koledzy na forum prywatnym sie zastanawiaja jak przerobic MB 123 na turbo diesel. Panowie nic nie trzeba przerabiac.Zaczne od konca.polosie napedowe dyfer wal kardana skrzynia biegow sa takie same wytrzymale jak z modelu 200 lub modelu 280. Roznica jest w silnikach ,przelozeniu na dyfrze i

Re: Megane Turbo 220 KM

Gość portalu: bocian napisał(a): > Nadal uważasz ze 200 konne megane jest w stanie tym 2 autom zagrozić? JAk > napisał GB jest to kalasa CTR, czy alfy (choć tu już alfa wygrywa bo jeśli > dobrze pamiętam to ma 250 KM). Nie, Subaru to zupełnie nie ta klasa... Napęd na

Re: Nie psuje sie a dużo pali vs psuje się a mało

szymi_mispanda napisał(a): > ale sadze ze oprocz dyzli to reszta w tym tych super-hiper-nowoczesnych turbo 0 > .5 litra 200 kuni to tez jednak pali z 8-9 litrow a ich wlasciciele tylko tak s > obie wmawiaja spalanie na poziomie 6 litrow (mowie o klasie sredniej) Octavia to

Re: BMW Serii 3-335i (3.0 turbo 330 KM) juz werze

Audi szykuje silnik 3.2 TFSI, a Mercedes już zapowiedział pojawienie się całej gamy silników benzynowych doładowanych. Pierwszy jest 2.0 T 200 KM, który wejdzie do A-klasy, za nim maja się pojawić doładowane V6.

Re: 2008 mercedes B klasa

Kilka razy miałem okazję pojeździć (w sensie: poprowadzić) autko koleżanki i byłem też na jeździe testowej. Czy pisząc o wersji sportowej masz na myśli benzynową B 200 Turbo, czy tzw pakiet sportowy w dowolnej wersji silnikowej? B 200 nie jeździłem. Pakiet sportowy w B-klasie to właściwie tylko

Re: Nissan 200SX 2,0 200KM dobre i nieawaryjne au

oporu do 180km/h idzie jak burza.Pozniej troszke wolniej ale dochodzi do 235km/h. Na co trzeba uwazac? Zmiana oleju czesciej niz nakazuje instrukcja.Silnik diabelsko wysilony w zwiazku z tym musi byc dobrze smarowany.Oleje najwyzszej klasy. Studzic turbo.Jest bardzo delikatne a kosztuje naprawde

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

Przejscie Mercedesa z doladowania mechanicznego na turbo - ma byc we wszystkich modelach pierwszy efekt to nowa A klasa 200T 200 KM pogloski o przejsciu BMW na TB (pierwszuy ma byc 3.0 R6 turbo) i pare innych na pewno Ford tez bedzie mial TB i najtaniej bedzie wziac to od Volvo

Honda CTR

Zdecydowanie Honda Civic Type-R! 200 koni z dwóch litrów BEZ turbo! Oszczędna w mieście a powyżej 5900 po prost rajdówka. Autko klasy Golfa GTI, Focusa SR itp a dużo tańsze, oszczęsniejsze i SZYBSZE. 6,8 sek do setki

Re: Mercedes C 200 CGI | Za kierownicą

reszta szrotów. chodź nie lubię BMW to jest też dobry samochód jak MB. NIe pisać tu o Turbo szrotach bo co z tego, że masz silnik 2.0 z 200 końmi skoro silnik po 70 tyś robi "kaput".? @Leasingodawca ująłeś to bardzo dobrze. Pseugobogacze ida, wezma kredycik, nie splaca ratki i samochodziku nie ma, a

Re: Nowy SAAB 9`3 Sport Combi

Ten nowy silnik 2.8 V6 turbo fajnie się zapowiada, ale z przednim napędem tym się nie da jeździć. Poza tym cena osiągnie pułap A4, 3, C-klasy, a to już śmiechu warte. -- "asd" o Octavii 1.9 dyzel: "Lekko dłubniesz i masz 200koni z takim momentem, że można pole orać".

Re: Paryż 2010 | Oto nowy VW Passat!

Alfa Romeo Giulietta Distinctive 1.4 Ben 170 KM TB MuliAir Manualna-6 - MOJE CUDO; Lancia Delta Executive 1.8 Ben 200 KM Di Turbo Automatyczna-6 Sportronic; CUDO MOJEJ ŻONY. ;) A DLA NIEUDACZNIKÓW I LUDZI KTÓRZY "MUSZĄ SIĘ POKAZAĆ" POZOSTAŁ PASSAT, BUAHAHAHAHAHA... :)|PS. najpraktyczniejsze są

Re: Niższej klasy "wypas", czy wyższej klasy "gol

dzwonek co 50-100 kkm) i ze zbliżającymi się drogimi usterkami do usuni > ęcia. Już ja znam takich "cwaniaków", co kupują kilkuletnie Audi A6 na pełnym w > ypasie. Nie dość, że WSZYSTKIE są powypadkowe (ale to w sumie nie problem, jak > były to drobne stłuczki i były należycie(turbo

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

Dostałem na jeden dzień nowego civa - w wypasionej wersji 1,5cvt sport+ To najlepszy kompakt którym jeździłem - na pograniczu klasy premium. Nowy civ jest dłuższy, szerszy, niższy niż poprzednik (UFO - miałem wersję 1,8 140KM) Ma z tyłu zamiast belki wielowahaczowe zawieszenie. motor ma turbo, 4

Re: Nie psuje sie a dużo pali vs psuje się a mało

reszta w tym tych super-hiper-nowoczesnych turbo 0.5 litra 200 kuni to tez jednak pali z 8-9 litrow a ich wlasciciele tylko tak sobie wmawiaja spalanie na poziomie 6 litrow (mowie o klasie sredniej)

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

Alfy Romeo od 2.2 JTS Turbo 313 KM do 3.0 V6 JTS Turbo > ponad 400 KM > Przejscie Mercedesa z doladowania mechanicznego na turbo - ma byc we wszystkich > > modelach pierwszy efekt to nowa A klasa 200T 200 KM > pogloski o przejsciu BMW na TB (pierwszuy ma byc 3.0 R6 turbo

Re: Mercedes 93r 300 d

Mercedesy W123 z silnikamy diesla wystepowaly jako 200D, 250D i 300D. Jednak wersje np. 2.5TURBO wystepowaly takze jako 300D. Protoplasta C-klasy wystepowal z silnikami benzynowymi 1,8; 2,0; 2,3; 2,5; 2,6 oraz diesel 2,0; 2,5 i 2,5turbo a zawsze oznaczano go jako 190. Teraz tez sa wyjatki

Re: Niższej klasy "wypas", czy wyższej klasy "gol

W jakim Ty świecie żyjesz... zadbane, 3-letnie, taa... Jakby tak było, to nikt by nowych nie kupował, bo po co. 99% to poleasingowe (36 lub 48 miesięcy), pohandlowcowe, powypadkowe (ciężko o brak stłuczki w ciągu 150-200 kkm, statystycznie jest dzwonek co 50-100 kkm) i ze zbliżającymi się drogimi

Re: Peugeot 1.6 GTi najllepszy w...

Gość portalu: mak napisał(a): > ....swojej klasie?,autko to robi 60 mil/h tylko w ciagu 7.4 sekundy bardzo > dobry wynik jak na pojemnosc z litra,w tyle zostaja takie autka jak oslawiony > civic 1.8 VTi forumowicza Niknejma,VW Golf GTI i reszta aut klasy 1.8 l. A jaki to

Re: Dyzel czy benzyna? A po co turbina w benzynie

okolo 130 KM, masą 1150 kg, > które > na optymalnym biegu 80-120 zrobi szybciej niz 5.5 sek. (klasa pojemnosci 1.8- > 2.0) Benzynowiec 2L o mocy 130KM to juz na ogół mocno przestarzały silnik :-) Obecnie stosowane 2L miewają 200-240KM bez turbo. Pzdr Niknejm

Re: Lexus IS200 warto?

, szczegolnie w zimie, spisuje sie super) roznica na korzysc audi jest juz znaczna. ponoc te nowe silniki fsi tez sa calkiem niezle. w moim troche brakuje mocy (150km), na turbo dosc dlugo sie czeka, a jak juz sie wlaczy to chodzi troche glosno. w nowym silniku podobno to wyeliminowano... na

Re: Mercedes B 170 - Pechowe geny

Dobry produkt sam się obroni . Jeśli ten cymbał ma racje to juz niedługo B-klasa powinna zniknąć z oferty Mercedesa jeśli zaś nie ma racji ( w co nie wątpie ) to bedzie sie sprzedawała tak dobrze jak A-klasa ( poprzednia gen. ponad 2mln szt. ) Trudno nie marudzic jak się do takiego auta wybiera

Re: Dodatek "Wysokie obroty" i TVN Turbo.

najważniejsze, zobaczyć najnowsze propozycje producentów samochodów, w dużej mierze takie które do nas jeszcze dłuuugo nei trafią, a nawet jeśli to ja ich na pewno nie kupię bo nie zadłużę się na 2 pokolenia :) Ach, gdyby jeszcze te samochody pokazywać w połączeniu z odpowiadającymi im klasą kobietami

Re: Parodysta w BMW na gaz

Fakt- traktowanie gazem samochodow okreslonej klasy jest lekko (z francuska) żenua. Doskonale rozumiem sens gazowania poloneza FSO itp. rozumiem taryfiarzy, ale nie jestem w stanie zrozumiec np. mojego kuzyna ktory nabyl sobie AUDI 200 2.1 Turbo w stanie po prostu IDEALNYM (gratka dla

"Lęk wysokości" w KOcham Kino 22:45 & 2:00

klasa, gwarancja profesjonalizmu i kunsztu, poza tym - mam wrażenie, ze pan Krzysztof ma kapitalnego nosa do wyboru interesujących bohaterów. przywilej człowieka, który nie musi mieć mercedesa turbo XXV generacji i sześciu domów na wysoki glans, bo jego żywiołem jest sztuka i wie, że za 50 lat i tak

Re: Trzy cylindry w "trójce"

, oba śmigają jak nowe. Natomiast jak wspomnę swoje dawne wolnossące BMW 318is z lat 90tych , to dobiegając 200 tys mialo spore oznaki wykończenia. Co do spalania to nie bierzecie pod uwagę że samochód tej samej klasy , np trójka BMW waży w tej chwili 200-300 kg więcej niż kiedyś. A to oznacza, że nowy

Re: C4: tanie bajery i mydlenie oczu

Gość portalu: Jarek napisał(a): > Pod maską? No fakt. 2,0 16v 180 KM (wcześniej 2,0 136KM), albo 2,0 HDi 16v > 138 KM. Przestarzały badziew. > > No ale fakt, że najmocniejszy silnik benzynowy w w tej klasie, tj. w Golfie > ma > aż... 115 KM (jaki cudowny

Re: Jeep z piekla rodem

Ja jeździłem 911 Turbo S, który ma realnie 2,8 s do 100 km/h, 10 s do 200 km/h. To jest w zasadzie szczyt szczytów bo ewentualne 0,1 s może urwać z tego Bugatti, G-TR lub 918 ale to niewyczuwalna różnica. Cena też zacna bo zaczyna się od 975 000 zł. To oczywiście inna klasa niż Cayenne i SRT ale

Re: Kto Waszym zdaniem robi lepsze silniki - F cz

Jeżeli chodzi o diesle, to zdecydowanie Fiat, w każdej pojemności. Wymyślili CR, silniki są niezawodne, niedługo wyjdzie 2,4l R5 200KM itd. Benzynowy w pojemności 1,6 to w przypadku Fiata chyba najgorszy silnik w klasie. 1,1 , 1,2 i nowy 1,4 to konstrukcje dość udane, szczególnie pod względem

Nowe silniki od Mercedesa

6 (M272) with 231 PS 2,8 Liter June 2005 E 400 CDI: V8 (OM629) with 300 PS by September 2005 E 320 CDI 4matic: V6-CDI 3,0 Liter 231 PS by September 2005 nie ma informacji o wersjach doladowanych - jedynym modele pokazujacym czego mozna sie spodzewac jest nowa klasa A model 200T 2.0 R4 turbo

Re: Poradźcie - co wazniejsze: moc silnika czy ma

klemens1 napisał: > greenblack napisał: > > > Bo nawet byle jakie 2-litrowe turbo ma moc blisko 200 KM, a utrzymanie > > takiego > > samochodu kosztuje. > > A więc turbo diesle oferują to co turbobenzyniaki (nie z takiej samej

i jeszcze jedna uwaga

silnika 7 litrowego. Dlatego właśnie zalecam sceptycyzm, zwłaszcza że nie są to dane ze strony firmowej renntecha tylko jakiegoś fanatyka tuningowanych samochodów. A z tym to może byc tak jak w opowieściach właścicieli Astry 1,4 - "panie, a moja to grzeje jak nic 200km/godz. I pali nie wiecej

Re: Dlaczego 200-konny Accord z automatem przyspi

,7 sek (13,9; 6,9; 9,4) Avensis 2.4 5b automat(163 KM): 0-100 km/h 9,1 sek (13,5; 7,2; 9,5) Klasa premium przyspiesza owszem i lepiej, ale to inna kategoria cenowa, więc w czymś lepsza być musi. Warto zauważyć, że VW jest w tej kategorii przed resztą świata. 160-konny 1.8 turbo obecnego Passata z

Re: Civic Type-R

Gość portalu: Conrad napisał(a): > Bez kitu 200 koni wystarcza, nawet podczas tuningów wykonywanych przez inne > firmy tuningowe nie wzmacnia się silników takich jak w tej Civik czy Accord 2,2 > > Type r. Ja mam 200 koni w Bmw 525 i szkoda jest obniżać trwałość silnika

Re: przesiadka z diesla na benzyne

), natomiast benzyna wolnossaca moze miec powyzej 100 KM zlitra a doladowana to 200 KM (jubieluszowa wersja WRX STi) pokaz mi bogacza ktory chccialby miec porsche z dieslem bogaci chca oprocz osiagow najlepsz akulture pracy czego klekoczacy diesel nigdy im nie da - 99% sprzedanych mercedesow klasy S w

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

niknejm napisał: > Suche dane zwykle mówią same za siebie. Znajdź dwulitrowy kompakt bez turbo o > lepszej dynamice niż Civic TypeR. Suche dane są dobre do piaskownicy. Albo na forum. I dlaczego bez turbo? Dziwne kryterium.. > Skromne pytanko. A ile kosztują takie 'podstawowe

Re: i jeszcze jedna uwaga

Gość portalu: robert napisał(a): > zanim się zapalisz do pewnych danych, zalecam trochę sceptycyzmu. bardzo rozsadnie Bo w danych, > które podałeś nt. Renntecha też liczby sie nie składają: > > piszesz, że samochód nie ma turbo - w jaki więc sposób osiągany jest moment

Re: chrisa nie słuchaj

... > Samochód cichy, przemyslany, bezpieczny i wykonany z > ponadstandardowa w klasie jakością.. Nikt tego nie neguje, choć z jakością ostatnimi laty w MB różnie bywa dlatego przytoczyłem ten przypadek awarii na drodze pokazany w TVN Turbo 2 tygodnie temu.. Niemniej gdybym mógł sobie pozwolić to B

Re: Ceny gazu i benzyny

Witam. > ostatnio widziałem gościa w Grajewie (tankował tam swego nowiutkiego VW > Toureg właśnie LPG zwrócę uwagę że to terenówka wysokiej klasy której koszt > to ponad 200 k ) i silniki też nie małe tam siedzą - tamten miał benzynówke > V8 FSI 350 KM.... i co szczena

Atrapa

301 będzie tani w serwisowaniu? prosty i bezawaryjny? nie dostanie zaraz 3 cylindrowego motoru z turbo? Rozumiem bardzo dobrze, że nie każdy kupuje auto za 100 czy 200 tys. Ale zasada jest moim zdaniem prosta: nie mam kasy - kupuję używany. Chcę nowy nie mam kasy - kupuję auto MAŁE. 207, 208

BMW 535d vs Mercedes E400 CDI

niemiecki amus porownal Merca E400 cdi i BMW 535d czyli najsilniejsze dizle w tej klasie aut obydwa modele maja podwojne turbo ale rozne BMW ma turbiny o roznej wydajnosci aby plynniej i stabilniej rozwijal moc a Mercedes dwie tych samych parametrow turbiny dla kazdego rzedu cylindrow

Re: Gasnące silniki w Volvo

@tylkonievolvo Ale mi dales, w piety mi poszlo :] Legend to tylnonapedowe premium, ktore konkuruje z bmw klasy 7, nie ma co porownyac z s60, ktory wielkoscia miesci sie miedzy civikiem a accordem. Natomiast galant 2.5 to bylo szesciocylindrowe cudo, szczyt osiagniec mitsubishi konca lat 90

Re: Czemu takiego w Polsce nie sprzedaja????

Ani w ogóle w Europie... Jednak czy na Avensis Coupe byłby popyt? P.S. 1 Nie wspomina się nic o silniku większym niż 2.4 (tylko jakaś tam wzmianka o turbo od tunerów i 200 KM). A przecież Amerykanie lubią duże silniki i moce, więc taki V6 3.3 byłby na miejscu. Może jednak Avensis do

Re: AMG 6.3 - laury na pożegnanie

RPWL 6.3 AMG w E klasie gniotło na prostych M5 v10. Wolnossące silniki wytrzymają większe obciążenia i turbo się nie zepsuje po paru szybszych startach. Te silniki były naprawdę czymś świetnym ale moda na ekologie przez jakiś zielonych oszołomów musi zniszczyć piekną historię. W Ameryce z 5

STREETRACING - Czyli proznosc i buractwo

wydarzylo gdyby zasiadl za kierownica auta idetycznego z autem przeciwnika. Chwali sie ze objezdza Porsche Turbo bo jego Subaru przyspiesza w 3.8 - nie wierze bo Porsche Turbo tez kopie okolo 3.8 do setki. A nie daj boze jesli takie posche turbo bylo na obiedzie niedzielnym u wujka o nazwisku

Re: Jakim autem jechaliscie najszybciej

Camry 2.2 (moc 147KM)max 205km/h autostrada pomiedzy Göttingen a Lubeck przy wlaczonym cruiser trzymala caly czas 200km/h.Pierwszy raz w zyciu tak jechalem ,ale i ostatni.Bylo fajnie ,tyle ze kosztuje duzo nerwow i czlowiek nic nie wie o duzych predkosciach.Dopiero sie trzeba uczyc

Re: silnik na LPG - to ma jeszcze jakiś sens?

tymi 300 Nm przy 2000 obr/min żeby autko poruszało się w miarę sprawnie. Na dalekie trasy bagażnik bywa potrzebny a koło zapasowe zajmuje przestrzeń. Dla takiego użytkowania polecam turbo diesla bo jest wydajny i oferuje duży poziom komfortu. Reasumując wybór silnika należy dostosować do klasy i

Re: Forester a Outback

). OBK jest po prostu kombi klasy D na wyższym zawieszeniu (200 mm prześwitu)- podobnie do AUDI Allroad albo Volvo V70 Crosscountry. Oba mają doskonałe własności jezdne na asfalcie (jak "normalne" samochody, a właściwie lepiej niż większość "normalnych" samochodów :)) plus pewną dzielność

Re: Nie dotyczy tematu wątku - dygresja o dieslu

: - Mercerdes już ogłosił, że będzie robił coraz więcej silników doładowanych, a w między czasie rezygnuje też z Kompresora na rzecz turbiny. Pierwsze jaskólki już są: nowa A Klasa A200T - 2 litry 200 KM będzie na wiosne - BMW w tym roku pojawią się 330iT (3.0 litry 340 KM) oraz 120iT (około 210 KM

Nowe samochody w USA są super

Tak na szybko, bo nie mam czasu na większe pisanie - w ciągu ostatnich paru tygodni musiałem dwa razy coś wynająć. I za pierwszym razem trafił mi się nowy Chevrolet Impala a za drugim nowy Chrysler 200. I oba były naprawdę dobre. Zacznijmy od Impali - samochód jest rozmiarów Mercedesa Klasy S, a

Re: przesiadka z diesla na benzyne

benzyne turbo (2 litry 200 KM - moment 300 Nm od 1800 obr) to samo nowe punto 1.6T w lagunie juz jest 2.0T w vectrze tez w c klasie nowej ma byc 2 litrowy kompresor o mocy ponad 220 KM w nowej alfie romeo 157 ma byc 2.0 JTS turbo o mocy 313 KM i kolosalnym momencie 360 Nm - kto chcacy osiagow

Re: AB tuning

mini+, zaklada do niej turbo, wysterowuje je chwilowo na okolo 180-200KM i mysle ze ten sezon co juz byl, mozna bylo wygrac. Oczywiscie taka moc to tylko na czas startow, SMT6 ma 2programy wiec zaden problem, na paliwie VP99+ mozna to wysterowac. Kolejne klasy to juz kosztowna sprawa. W Corse

Re: OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI CZY PRĘDKOŚĆ ZALECANA.

hamowania sięga wówczas około 50m (był kiedyś taki test w Motocyklu porównywali drogi hamowania z 200 km/h dla 5-6 motocykli i Porsche 911 turbo i CBR 900 RR miała najlepszy wynik właśnie około 50 m) a droga hamowania auta z 50 km/h musi być znacznie mniejsza (tak na mój rozumek to około 10-15 m

Re: Opel Omega co sprawdzić przed kupnem?? PROSZE

Oma to tani samochód klasy luksusowej. W samochodzie za kilkanaście tysięcy występuje automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, welurowa tapicerka, komputer pokładowy, pełna elektryka (a mówimy o modelach z połowy lat 90 - to standard przy wersjach 2,5 V6 oraz MV6). Dają się we znaki pierdoły

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

drogę. Nie stać Cię na paliwo to kupujesz sobie Clio albo Pandę. 2.0T pali niewiele więcej od normalnej dwulitrówki. Zobacz np. ile pali nowy Passat turbo 2.0 200KM - średnio ok.8l. Czytam, sprawdzam i porównuję - nie ma nic w podobnej klasie za 86 000 zł. Ww Passat to wydatek prawie 120 000 zł

Re: Nowe auto

silniki 1,8 turbo w Audi A3 są w lepszej kondycji niż identyczne silniki 1,8 bez turbo bo nie były żyłowane - auto lepiej skręca niż poprzednie (ma całkowicie neutralną charakterystykę) to zasługa lżejszego silnika, O II była bardzo nadsterowna - poza tym to normalne auto klasy C i cudów nie ma - mam 3

Testowalem dzisiaj Renault Vel Satisa 2.2dci!

Witam! No wlasnie dopadlem go dzisiaj na trzy godzinki no i sprawdzilem o co tu chodzi... ... A wiec Auto na zewnatrz to sprawa gustu mi sie podoba tak niekonwencjonalna stylistyka Tobie nie musi... A teraz do rzeczy: 1. Wg mnie doskonale zawieszenie pewne zachowanie w zakrecie ani zbyt

Nowe/uzywane i co dokladnie zrobiono w silniku

> oba silniki z turbo są TAKIE SAME. Jesli dla ciebie cos mniejszego jest takie samo jak cos wiekszego, to rozumiem ze: buty kupujesz w rozmierze 23 a nie 43 Twoje auto to Seicento - bo to przeciez takie samo auto jak E klasa A w Macu zamawiasz male frytki i mala cole Super. Natomiast to co

Samochód do 65 000

samochodu nowego* klasa C, z mocą przynajmniej 120 KM, silnik wolnossący najchętniej większy niż 1,6, względnie turbo, żeby było i trochę momentu (wymogu, że ubezpieczenie ma kosztować tyle, co nic a samochód ma palić kropelkę nie ma). Im więcej wszystkiego, tym lepiej, ale nie ma się też co nastawiać na

Emeryckość samochodów japońskich

Są wyjątki. Honda S 2000 i Type-R, Impreza WRC, Lancer Evo, Lexus IS. Ale popatrzmy na regułę. W kompaktach jest jeszcze nieźle. Są Corolla T Sport i Civic Type-R mające po około 200 koni. Klasa wyżej - najlepiej wypada Acoord Type-R, 2.2 litra i 212 koni. Dobrze, ale gdzie mu nawet nie

Re: Wrócmy do historii

koniec > z niezawodnością diesla a jak czas pokazał, że obawy były w większości nieuzasa > dnione. Ostatnio widziałem ogłoszenie Octavii TDI z przebiegiem 585.000km. Dlac > zego zadbany Ecoboost nie miałby tyle przejechać? Niby tak, ale turbo w takim 1.9TDI I TFSI to zupelnie inna

Srali muchy będzie wiosna, lepiej trawka...itd

www.netjets.com/Fleet/Gulfstream_200.asp co kosztuje ale gentelmeni nie rozmawiają o pieniadzach: "NetJets fractional shares start at $396,875 for a 1/16 interest" www.netjets.com/The%20NetJets%20Program/cost.asp Do przewozu publiki z siatami i

Re: silniki na rynek USA

>pomylilem sie nieco odnosnie silnikow na rynek USA.podstawowy silnik na USA bedzie 5 cyl. 150 koni mocy.styka ci teraz???? tutaj jest pelna informacja. cytuje: Engine choices for U.S. cars should include an inline-5 cylinder as a base- engine with 150-hp and a 16v 200-hp 2.0l 4

Re: OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI CZY PRĘDKOŚĆ ZALECANA.

> fizyki... Nawet jadąc motocyklem typu CBR 900 RR droga hamowania sięga wówczas > około 50m (był kiedyś taki test w Motocyklu porównywali drogi hamowania z 200 > km/h dla 5-6 motocykli i Porsche 911 turbo i CBR 900 RR miała najlepszy wynik > właśnie około 50 m) a droga hamowania auta

O Saabie Aero ze "starego" forum

(jezdziłem tym autem prawie dwa dni, oczywiście nie non-stop :) - nieco dłużej niż fachowcy z GW) a w ogóle to ja patrzę na elastycznośc i w Aero była ona swietna, na poziomie 200 konnych aut tej samej klasy z V6.9-3 SS to nie jest auto sportowe (nasi agorowscy bohaterowie chyba zbytnio zapatrzyli

Re: przesiadka z diesla na benzyne

> nie jest lepszy bo jak na razie to w dieslu z podwojnym turbo ledwo uzuskuja 90 > > KM z litra (np 535d), natomiast benzyna wolnossaca moze miec powyzej 100 KM > zlitra a doladowana to 200 KM (jubieluszowa wersja WRX STi) Przykład kosmiczny w stylu Niknejma. Zwykłe TD

trudny wybor (Vectra, Mondeo, Accord, Volvo)

w jednym z poprzednich postow radzilem sie co wybrac do 150 tys PLN. Dziekuje za wszystkie rady. Dzisiaj pojezdzilem po salonach i mam taka short list-e: Opel Signum Opel Vectra GTS Mondeo ST220 Accord Volvo S60 wszystkie auta z silnikami w granicach 200KM, niezle wyposazone i cenowo

Re: Motodziennik

, jak niektórzy mogą podziwiać tyłek J. Lo ;) @turbo To bardzo proste, w Polsce mało kogo stać na takie samochody. Od szybkich samochodów na które nas nie stać jest Top Gear ;) Poza tym, w sumie, o czym tu rozmawiać? Czy np. BMW 3 coupe i na przykład Audi A5 się aż tak bardzo różnią? Jak kupujesz

Tor - 36 zakretow !

napęd, silnik 1,6 16V, moc ok. 140 km, klasa N2 3) Mitsubishi Lancer Evo VI: napęd na cztery koła, silnik 2.0 Turbo, moc 280 km, klasa N4 Cennik wypożyczania samochodu rajdowego wraz z instruktorem (netto): Peugeot 106 Rallye: 200 zł / h VW Polo 1,6 GTi: 250 zł /h Mitsubischi Lancer Evo

Re: Subaru planuje SUVa

op5rocz St Wagen Subaru ma Sedana w obu klasach: Impreza i piekny a swietny w Legacy! Weic o czym mowa..? za maly wam...? Fakt Ipreza jest ciasna nawet z przodu- wyobrazam sobie to suzuki pt Subar Just..?? dla kurdupli i krasnali..? mam juz 2ga subarke.. niezawodna -wspanialy elestyczny

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

Priusa, który pracuje w obiegu Atkinsona (i powinien być super ekonomiczyny!), jednostkowe zużycie paliwa wynosi 230-600 g/kWh, a np. dla 2.0 TFSI 200 KM, którym można poszaleć, 240-400 g/kWh. To który silnik jest dopracowany? A dla dusigroszy jest TDI, nie TSI. Spróbuj z tym porównać osiągi Priusa

Re: AB tuning

Olo napisał: "Najlatwiej jest powalczyc w klasie MINI i MINI+. Cosra Osmana jest idealnym materialem do mini+, zaklada do niej turbo, wysterowuje je chwilowo na okolo 180-200KM i mysle ze ten sezon co juz byl, mozna bylo wygrac. Oczywiscie taka moc to tylko na czas startow, SMT6 ma 2

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji spalin (po 10 proc.). | sąsiad ma Lancię Deltę Executive 1.8 Ben 200 KM Di Turbo - super auto.|ps. Żal mi takich ludzi, którzy kupują auto tylko po to aby się "pokazać" co to nie oni; chcą po prostu podbudować swoje "ego". lub kolesi którzy kupują auta o dużej

Re: Opalowane miejsca parkingowe przy ul.Fabryczn

akukulator napisał: > Po co komu bank, sklep czy jakaś tam kwiaciarnia, wystarczy > beznadziejnie usytuowany przystanek, tak jak po przeciwnej stronie > przy "krezusie" z odstępami 200 metrowymi od siebie. Obok wspomnianego banku, sklepu i kwiaciarni każdego dnia

Re: cd

> od malutkich silniczków  cl da się zauważyć trend ograniczania górnej > pojemności, do około 200cl. Nie zgodzę się. Tak było kilka lat temu. Obecnie widać coraz prężniejszy wyścig na pojemności i moce aut. Nikogo przy tym nie obchodzi, że Merc z silnikiem 6L turbo ma troszkę

Re: W czym japońskie auta są takie super bo jakoś

pojemności bez turbo. od razu zaznacze ze jezdze japoncem i lubie japonce ale... wybor silnikow jest tragiczny wezmy Lexusa GS jaki wybor 3.0 V6 i 4.3V8 - konkurencja? MB E200k duzo duzo........ E55 (niedlugo E65) BMW 520d duzo duzo duzo .........M5 to samo z IS i LS (chocbym mial gore kasy

Re: Do roku 2008 40% benzyn bedzie miala turbine

, że do malucha zmieści się benzyna o mocy 200 KM, a diesel tylko 130 KM. Jeżeli masz rzeczywiście tak kosmiczne potrzeby, to tylko benzyna pomoże. Większości wystraczy jednak skromne 120 KM - 140 KM w małym pojeździe (klasy Punto). I tak na światłach będziesz czekał na resztę, a spalisz 3 razy

Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW

.6 Hyundaia a jaki TSI 1.4 VW. Hyundai znajomego 1,7 diesel 115 koni bez filtra cząstek stałych. 200k przebiegu ? nic, 2.0 VW kolegi ? 6 awarii. Ja mam 1.6 126 benzyna ? nic, kolega 1,4 ? 2 razy rozrząd ? 2000zł (bo pierwszy był gwarancyjnie - łańcuch się rozciągał), do tego turbo przy 120k, do tego droższe

Volvo V40

Jakoś się złożyło, że od tygodnia przemieszczam się nowym V40 T3 (1.6 turbo, 150 KM). Jeśli ktoś nie widział z bliska, to jest to kompakt, który zastąpił serię S40/V50/C30. Przejechałem tym autem około 1,5 tysiąca km, więc mogę coś niecoś na jego temat do rzeczy napisać. Plusy. Volvo wyraźnie

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

. Skromne pytanko. A ile kosztują takie 'podstawowe' modele BMW? 120i z silnikiem 130KM kosztuje tyle, co 200-konny CTR, hue hue. > CTR, S2000, RX-8, M5 to fajna wizytówka i reklamówka. Uważam, że np. obecnie oferowany silnik 1.6 110KM czy 2.0 160KM nie odbiegają in minus od silników

Re: Mondeo Kombi 2001-2003

przebiegu rzędu 150 tys. - 200 tys. km, a więc już wchodzące w obszar pewnych remontów eksploatacyjnych. Trzeba zdać sobie z tego sprawę, że zaoszczędzi się podczas kupna, ale trochę straci w ramach koniecznych odnów auta. Zainteresuj się (w malejącej kolejności): - Passatem Variant B5.5 (FL) z

Whirlpool- piekarnik + płyta- doradzcie-proszę

wiem jak sie sprawdza ta firma, a może ktos zna te modele? Prosze poradżcie cos. ZOgladałam tez Elektroluxa i Amice, ale przy Amice nie całkiem podoba mi sie strona wizualna. Pewnie sie czepiam, ale tak juz mam. A może jeszcze cos innego? Piekarnik do zabudowy w słupku marki Whirlpool model AKZ

Proszę o poradę-pilne

) • ogrzewanie z dołu + termoobieg (nawiew gorącego powietrza) • grill • grill z nawiewem chłodnego powietrza (turbo) • Pizza/Chleb - 2 sposóby przygotowywania pizzy i 1 chleba • Booster - szybkie, wstępne podgrzania komory piekarnika (temperatura 200 st.C w ok. 6

Re: trafieni, zatopieni :-)

A tak szczerze jeep... Jakbys mial do wyboru nowego Accorda 2012 z 2litrowym benzyniakiem i w tej samej cenie nowa Octavie III 2013 z 1.4 TSI, wyposazenie zblizone, to co bys wybral? ---------- już wybrałem mam accorda ale 2,4 :-)) też pali mało mimo, że motor bez turbo i wolnossący

Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passat

600 rocznie. Nic dziwnego, że Mazda dała sobie siana z 6 MPS, Volvo odpuściło S60/V70R, Saab limitując swojego 9-3 2,8 turbo XWD do 2000 egzemplarzy tylko kokietuje klientów (coś jak z nakładami płyt zespołów blackmetalowych z głębokiego podziemia „limitowanymi” do np. 666 sztuk, he he), a

Re: silnik na LPG - to ma jeszcze jakiś sens?

jednostkami. > Na dalekie trasy bagażnik bywa potrzebny a koło zapasowe zajmuje przestrzeń. Mozna troche pomoc kolem dojazdowym, zamiast pelnego wymiaru... > Dla takiego użytkowania polecam turbo diesla bo jest wydajny i oferuje duży poz > iom komfortu. Ale znacznie drozszy w

Re: Tak i nie, sniper ...

firmy mogłyby sobie odpuścić robiebie benzyn, a auta straciłyby w EU marginalną liczbę klientów). A jeśli dana grupa klientów nie generuje sporego dochodzi, to się ją po prostu olewa i tak jest wszędzie, w każdym biznesie. Taki triaż . > Zresztą ja np. kupiłbym tiguana właśnie z 200-konną

Re: Skoda Superb

przestronnym Mondeo z lat 2000-2007. W aktualnej II generacji Superba jest jeszcze o kilka centymetrów więcej, więcej niż w Mercedesie klasy S! Wielkościowo Superb to auto klasy wyższej, czyli np. Audi A6, ale cenowo i wizerunkowo to klasa Passata, czyli klasa średnia. Co do auta, to przez mechaników Skody

Re: No i co ja mam ci chłopcze powiedzieć?

Porsche Turbo a Imprezą jest > większa:)) > > > Tak, no niestety zewsząd jesteśmy zalewani reklamami Subaru, sprzedaje się > > tego > > > > od cholery i trochę no i chłopaki mają mnóstwo kasy na reklamy. Nie to co > > Pancerwageny. To takie dobre wózki

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Jak kupować SUVa czy jak tam zwał to: 1. koniecznie 4x4 może być na sprzęgle wiskotycznym ale musi być bo inaczej to nie ma sensu w przypadku ciężkiego wysokiego samochodu. 2. koniecznie z mocnym turbo dieslem albo turbo benzyną - wolnossakie takiego auta nie uciągną a jeśli nawet to będą

Re: nie znam gościa ale sie plącze w zeznaniach

. hmm, a ja uwierze. a widziales ten samochod? wwwstud.fh-zwickau.de/~ao/r74rs/r74rs.htm jest to stuningowany Mercedes klasy E z silnikiem od S 600 V12 (W 140) rozwierconym do 7.4 litra BEZ ZADNEGO TURBO. ma 620 KM i

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

. A ile kosztują takie 'podstawowe' modele BMW? > > Kosztują tyle ile są warte. Cena widocznie jest "lepsza" niż w przypadku > Hondy, bo sprzedają się lepiej na normalnych rynkach. CTR też kosdztuje tyle, ile jest warty. Osobiście wolałbym 200 konnego CTRa niż 130-konne BMW1

Re: Nowe BMW serii 3 (F30) w pełnej krasie

miękko, bez wysiłku bez obrotów (wskazówka na max 2000tys), bez hałasu, z delikatnym ledwo słyszalnym "szuraniem" rozwija moc jednostka duża, 5-6 litrowa a jak inni w turbo się męczą pierdzą wyją klekoczą - to trzeba wsiąść i poczuć tą różnicę. Tego się nie da w 100 procentach opowiedzieć słowami - dla

Re: Nowy Type R

nasz Mate za kanalem w sumie wszystko powiedzial juz za mnie. erki nie mozna porownac z niczym innym. aua, pardonsik - z s2000 mozna, a i owszem, ale o tym innym razem, bo eska przez 200D w przeciagu roku nie sie jezdzic po polsce. erka to kuba rozpruwacz posrod hot hatches, silnik kochasz

Michauowi i AdMowi

Gość portalu: AdM napisał(a): > > Nie robi się sportowych wóżków z dieslem z innej przyczyny - technicznej. > > Aby > > uzyskać te same osiągi, co w przypadku benzynowego silnika 2.0 200KM z CTR > > a trzebaby włożyć turbodiesla V6 o pojemności co najmniej 2.5L, a

Re: silniki Audi

Dobry wybór - A4, po spełnieniu pewnych warunków, to obecnie najlepsze auto klasy średniej. Z uwag co do silników: Popieram wskazujących 2-litrowe turbo z S-Tronikiem (dwusprzęgłowa przekładnia) i quattro. Właśnie w tej konfiguracji A4 jest najlepszym autem w klasie i upakowuje w jednym aucie

Re: niknejm, dużo wiesz, napisz więc o wtrysku be

którym uzyskuje się dziś (pomimo 200MPa) wielofazowy, kontrolowany > wtrysk. I przeczytaj to, co napiszesz. I wtedy zrozumiesz, co ja pisałem. Napisałeś, to co napisałeś. Że w CR nie ma wtryskiwaczy. A to bzdura. > A tak generalnie, nie jestem maniakiem, ani broń Boże, nie zjadłem