a klasa 200 turbo

Błażej Boner

Alfa Romeo szykuje konkurenta dla BMW Serii 5

Alfa Romeo szykuje konkurenta dla BMW Serii 5

Po udanym szturmie na segment D z modelem Giulia, Alfa Romeo przygotowuje jeszcze większy model, który może zamieszać półkę wyżej

Mercedes GLA | Już od 109 900 zł

Zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie Mercedes GLA pojawi się w polskich salonach 15 marca 2014 r., ale ceny znamy już teraz

Audi A8 | Czas na emeryturę

Aktualna generacja topowego Audi A8 ma już siedem lat, a to najwyższy czas na emeryturę. Jeszcze w tym roku koncern z Ingolstadt zaprezentuje kolejną odsłonę limuzyny, ale pierwsze zdjęcia przedostają się już do sieci

Zobacz wideo

Poradnik | Kombi z nutką sportu za 20 tysięcy złotych

Poradnik | Kombi z nutką sportu za 20 tysięcy złotych

silnika 2.0 Turbo 150-240 KM opracowanego przez szwedzkich inżynierów i pochodzącego z Vectry C 2.8 V6 Turbo 230, 250 i 280 KM. 250-konna wersję w manualną skrzynię biegów oraz napęd na przednią oś. Sprint do setki trwa 6,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Znacznie bardziej doceniany przez

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

(HDI) o mocy 109, 136 KM lub konstrukcję Volvo 2.4 o mocy 180 KM. Do wyboru mamy także jednostki benzynowe przejęte z Forda: 1.6, 1.8 i 2.0 generujące 100-145 KM, a także pięciocylindrowy motor szwedzkich inżynierów 2.5 Turbo 230 KM. Co ciekawe, za 30 tysięcy złotych możemy stać się właścicielami

Znamy ceny nowej generacji BMW X3. To początek niemieckiej ofensywy w klasie SUV-ów

Znamy ceny nowej generacji BMW X3. To początek niemieckiej ofensywy w klasie SUV-ów

2.2 litra i napędem na tylną oś kosztuje 177 500 zł. Dopłata do 4x4 wynosi 9 200 złotych. Benzynową odmianę 2.0 Turbo o mocy 200 KM i systemem AWD wyceniono na 171 900 zł. Na początku bieżącego roku w salonach pojawiło się Audi Q5. Druga generacja niemieckiego SUV-a z 2.0 TDI pod maską (190 KM

Białe kruki masowych produkcji, czyli najciekawsze wersje popularnych aut

Białe kruki masowych produkcji, czyli najciekawsze wersje popularnych aut

spoilerem na pokrywie bagażnika. We wnętrzu pojawiły się kubełkowe fotele. Do jego napędu wykorzystano czterocylindrowy silnik 2.0 Turbo o mocy 200 KM i 294 Nm oraz system 4x4. Co ciekawe, w tylnym zawieszeniu zastosowano hydropneumatykę. Sytuacja na rynku wtórnym jest w tym przypadku wręcz dramatyczna

Toyota C-HR | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Toyota C-HR | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

się wersją z 1.2 Turbo i ręczną skrzynią biegów. To propozycja dla lubiących dynamiczniejszą jazdę. C-HR znacznie chętniej przyspiesza, a Turbo nawet na wysokich obrotach pracuje bardzo cicho. Jednak za większą frajdę z jazdy zapłacimy na stacji. Hybryda to znacznie rozsądniejszy wybór. Nad

Lincoln Continental | Znamy ceny | Odrodzenie marki?

Lincoln Continental | Znamy ceny | Odrodzenie marki?

). Przedstawiciele Forda i Lincolna nie raz zapowiadali, że ambicją ich nowego modelu jest zmierzenie się na rynku z Audi A6 - Audi klasy średniej-wyższej to wydatek minimum 47 125 dolarów za wersję z dwulitrowym turbodoładowanym motorem. Droższe od Lincolna są też BMW (50 200 dolarów za 240-konne 2.0 528i) czy

Mercedes Klasy A po liftingu | Ceny w Polsce | Atrakcyjnie jak na premium

Mercedes Klasy A po liftingu | Ceny w Polsce | Atrakcyjnie jak na premium

szybciej). Mercedes Klasy A po liftingu - cennik: Wersje benzynowe: - A 160 (90 KM, 6-bieg. skrzynia manualna): od 88 900 zł - A 180 (122 KM, 6-bieg. skrzynia manualna): od 93 700 zł - A 200 (156 KM, 6-bieg. skrzynia manualna): od 105 400 zł - A 220 4MATIC (184 KM, 7-bieg. skrzynia aut.): od 122 600 zł - A

Poradnik | Funkcjonalne kombi 4x4 za 20 tysięcy złotych

Poradnik | Funkcjonalne kombi 4x4 za 20 tysięcy złotych

doposażona w podwyższone zawieszenie, plastikowe osłony zderzaków i podwozia. V70 lub XC70 w wersji z napędem 4x4 napędzane może być silnikami 2.4 Turbo 200 KM, 2.5 Turbo 210 KM lub wysokoprężnym 2.4 D 163-185 KM. Dużym ryzykiem obarczone są wersje wyposażone w automatyczne skrzynie biegów - dość awaryjne i

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

po raz pierwszy na rynek pod maskę Renault Laguny II i Megane II, wówczas generował 163 KM. W kolejnych latach pojawiały się wersje o mocy 170, 200, 225, 230, 250 a nawet 270 KM. Te ostatnie odmiany przewidziane były dla topowego Megane RS. 2.0 Turbo z powodzeniem znosi eksploatację na LPG, nie

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. I | Klasa rodzinna

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. I | Klasa rodzinna

Mercedes | 12 nowych modeli do 2020 roku Na naszych drogach można spotkać wiele egzemplarzy Klasy B, ale pierwszej generacji. Produkowana była ona od 2005 roku i często określano ją jako powiększoną Klasę A. Wiele osób zarzucało jej jednak bardzo toporny wygląd. Dlatego też Mercedes, który

Maserati Levante | Ceny w Polsce | Nowy gracz na rynku

Maserati Levante | Ceny w Polsce | Nowy gracz na rynku

. Ceny dużego SUV-a Porsche startują z poziomu 337 685 złotych za 3-litrowego Diesla o mocy 262 KM. Bentley Bentayga z bazową ceną około 200 tysięcy euro (860 tysięcy złotych), to jednak inna klasa i inna grupa klientów. Ceny pozostałych konkurentów z segmentu luksusowych SUV-ów startują od: Jaguar F

Opel Astra 1.0 Turbo | Test | Dieta kopenhaska

Opel Astra 1.0 Turbo | Test | Dieta kopenhaska

kompaktu jest nawet o 200 kg lżejsza od otyłej poprzedniczki. To jednak niejedyna zmiana na lepsze. Przed produkowaną w Polsce Astrą niełatwe zadanie, bo konkurencja w segmencie C jest na Starym Kontynencie ogromna i zdominowana przez odwiecznego rywala - Volkswagena Golfa, uważanego przez wielu za wzór

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. I | Kabriolet na wakacje

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. I | Kabriolet na wakacje

wydatek 118 600 zł (z automatem o 4 600 zł więcej, tyle samo, co za 200-konny wariant tego silnika z ręczną skrzynią). Podstawowa jednostka wysokoprężna 2.0 CDTI/165 KM kosztuje od 127 100 zł. Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet Samochód: Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo

Poradnik | Youngtimery, na których można w przyszłości zarobić

Poradnik | Youngtimery, na których można w przyszłości zarobić

wszystkie wersje silnikowe. Na rynku dominują egzemplarze dosyć ubogo wyposażone z silnikami benzynowymi 2.0, 2.3, 2.3 Turbo generujące 117-200 KM. W przypadku diesli możemy liczyć na pancerną konstrukcję inżynierów Volkswagena - 2.4 TD o mocy 82, 109 lub 122 KM. Jest bardzo powolna, ale bezawaryjna

Salon Paryż 2014 | BMW serii 2 Cabrio | Pierwsza w historii

Salon Paryż 2014 | BMW serii 2 Cabrio | Pierwsza w historii

, a w Wielkiej Brytanii od 29 200 funtów za 220i. Polskie ceny poznamy zapewne na początku 2015 roku. ZOBACZ TAKŻE: BMW 120d | Test długodystansowy cz. I | Klasa wyżej

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj! 1.0 TSI zastąpi 1.2 TSI w 110-konnym wariancie. Bazowym silnikiem w Octavii wciąż pozostanie 1.2 TSI 85 KM. Cennik tego ostatniego otwiera kwota 63 450 zł (bez promocji i rabatów). A ile trzeba zapłacić za silnikową nowość w Skodzie

Nowe BMW serii 7 (2015) | Droga na szczyt

Nowe BMW serii 7 (2015) | Droga na szczyt

BMW 760Li V12 M Bi-Turbo | Przedsmak Premiera nowego modelu odbędzie się na targach samochodowych we Frankfurcie w 2015 roku.  Flagowy model BMW ma być naszpikowany nowoczesną techniką. Limuzyna zachowa długość obecnej generacji modelu, karoseria będzie za to niższa i szersza. Zastosowanie

Honda Civic X | Pierwsza jazda | Czas turbo

Honda Civic X | Pierwsza jazda | Czas turbo

najbardziej elektryzuje fanów modelu, a więc... Honda Civic X | Turborewolucja pod maską Liczba 10 oznacza dla Civica definitywne wkroczenie w motoryzację nowej ery. Ery naznaczonej przez turbodoładowanie i obsesyjne zmniejszanie silników. Do wyboru są tylko dwa nowe silniki benzynowe z rodziny VTEC Turbo

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. V | Układ napędowy

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. V | Układ napędowy

Pozostałe części testu długodystansowego Mercedesa B 200 CDI Pod maską naszego egzemplarza znalazł się turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1,8 litra. Jest to czterocylindrowa konstrukcja, znana także z innych przednionapędowych Mercedesów. Maksymalna moc wynosi 136 KM, a moment

Rajdowa nowość Renault

Rajdowa nowość Renault

Renaultsport R3T. Następca rajdowego Clio RS, które swoją przygodę w klasie R3 rozpoczęło w 2006 roku, otrzymał w nazwie dodatkową literkę T, gdyż w przeciwieństwie do poprzednika nowe Clio RS wyposażone jest w silnik z turbo. Nie jest to jednak żadna nowość, gdyż od kilku sezonów w klasie R3T możemy oglądać

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. II | W trasie

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. I | Klasa rodzinna W pierwszą dłuższą podróż niebieską gwiazdą z naszego parkingu wybraliśmy się do Niemiec, a dokładniej na tor Nurburgring. Oczywiście, w redakcji wszyscy zdrowi i nie przyszło nam nawet na myśl, żeby wjeżdżać nią na Północą Pętlę

Audi A5 Sportback 2.0 TDI | Test | Trudne zadanie

okazji każdego testu, bo kabina Audi to po prostu miejsce, w którym chce się być. I tutaj niektórzy narzekają na brak polotu, ale jeżeli nie szukacie barokowego przepychu Mercedesa czy awangardowych popisów DS-a, to poczujecie się jak w domu. Wykorzystane materiały i ich spasowanie to kwintesencja klasy

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

benzynami. Na ich pokładzie znajdziemy sporo elektronicznych udogodnień. Do napędu niemieckiego kompaktu oddelegowano benzynowe jednostki 1.4 (75-90 KM), 1.6 (105-115 KM), 1.8 (125-140 KM), 1.6 Turbo o mocy 180 KM i flagowy 2.0 Turbo generujący 170, 200 lub 240 KM w szalonej odmianie OPC. Amatorzy silników

TOP 10 | Kabriolety do 20 tys. zł

w Genewie. Pod maskę trafił benzynowy motor o pojemności 1747 cm3 oferujący moc 131 KM. Przy niewielkiej masie auta (1060 kg) gwarantował całkiem niezłe osiągi. Pierwsza setka pojawiała się na liczniku po 8,9 sek., a prędkość maksymalna wynosiła 200 km/h. W 2004 r. model przeszedł facelifting, a

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. X | Koszty

Samochód: Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo Aktualny przebieg: 33 600 km Problemy: brak Powód testu: chcemy spędzić lato z "polskim" kabrioletem Zobacz wszystkie części testu długodystansowego Opla Cascady Cennik Opla Cascady otwiera kwota 110 400 zł (z promocyjnym upustem w

Optima Hybrid celuje w Camry

odnalazła swój styl i jak widać po kolejnych modelach produkcyjnych, styl wyrazisty i dobrze odbieramy przez klientów. Pod maskę Optimy w Ameryce trafiły dwie jednostki czterocylindrowe: wolnossąca 2,4 l. o mocy 200 KM i doładowana 2,0 turbo osiągająca 274 KM. Teraz dołączy do nich wersja hybrydowa. Łączy

Klasyka czy nowoczesność? | Porównanie cen Porsche

.). Na takie auto musimy przeznaczyć w niemieckim salonie ponad 165 tys. euro , a w Polsce aż 819 tys. zł . fot. Porsche Porsche 911 SC & Turbo Gold Portfolio 1978-1983 Jednym z najbardziej poszukiwanych i zarazem legendarnych modeli Porsche 911 jest wersja Carrera RS

Ameryka Północna wybrała Samochód Roku

, uplasowała się Honda Accord, a trzeci był Ford Fusion (124 punkty). Dla przypomnienia, Cadillac ATS jest konkurentem dla takich aut jak BMW serii 3, Audi A4 czy Mercedes Klasy C. Amerykanie mają do wyboru jedną z trzech jednostek benzynowych: R4 2.5 (200 KM), R4 2.0 Turbo (270 KM) lub V6 3.6 (320 KM

Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

(170 KM), 3.0 V6 24V Turbo (200 KM); 1998, jesień - wersja kombi, nowy silnik 2.0 16V Turbo (190 KM); 1999, jesień - wersja Aero z silnikiem 2.3 16V Turbo (230 KM); 2001, wiosna - face lifting, nowy silnik 2.3 16V (185 KM); 2002 - silniki 2.2 16V (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 120 KM) oraz 3.0 V6

Opel Astra V | Prezentacja modelu

jeszcze wspomnieć o najmocniejszej jednostce w ofercie, która jeszcze nie dotarła do polskich salonów. To benzynowe 1.6 Turbo o mocy 200 KM i 280 Nm momentu obrotowego, który można krótkotrwale podnieść do 300 Nm korzystając z funkcji "overboost". Najmocniejsza Astra nowej generacji rozpędza

Test Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - Prezentacja siły

mogli tam wsunąć stopy. Do wykończenia wnętrza zastosowano materiały wysokiej jakości (np. alumninium, czy zamsz na słupkach i podsufitce) ale wciąż tworzywom sztucznym trochę brakuje do standardu, do jakiego przyzwyczaiła nas europejska klasa premium. Design tablicy przyrządów jest ładny, a w detalach

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

, Megane, Fluence, Scenic, Kangoo, Captur, Laguna Dacia: Sandero, Logan, Logan MCV, Lodgy, Dokker, Duster Nissan: Note, Juke, NV200/Evalia, Micra III, Almera, Qashqai Mercedes: A klasa, B klasa, CLA klasa Suzuki: Jimny W 2006 roku koncern PSA wspólnie z BMW pokazali wspólną konstrukcję. To benzynowy silnik

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

bolączką Volvo są awaryjne i nietrwałe automatyczne przekładnie. Niestety, warianty z manualnymi skrzyniami są rzadko spotykane. Najciekawszą propozycją jest pięciocylindrowy diesel 2.4 o mocy 163-200 KM. Wśród benzyniaków polecić możemy 2.5 Turbo i 4.4 V8 o mocach 210 i 315 KM. Również w 2002 roku

Top 10 | Bardzo szybkie maluchy

ofercie, a do tego, jako jedyna w tym zestawieniu, jest przedłużona (choć i tak wciąż jest niewielka, bo mierzy 3,8 m) i ma podwójną podłogę. I tak, pamiętamy, że druga generacja klasy A doczekała się jeszcze mocniejszej odmiany (2,0 l 200 KM, 8 s do setki, maks. 218 km/h), ale już sama nazwa poprzednika

Nissan Juke Nismo RS | Test | Miejski chuligan

wariant Nismo, napędzany jest turbodoładowanym silnikiem 1.6 DIG-T, ale podkręconym. Moc maksymalna wzrosła z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na przednie koła i ręczną skrzynią biegów (oferowany jest też napęd 4x4 ze skrzynią CVT), generuje on nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego

Renault Talisman Grandtour | Pierwsza jazda | Można się zakochać

Renault Megane | Pełny cennik | Tańsze niż konkurencja Nie ma co ukrywać, zakochałem się w Talismanie od pierwszego wejrzenia. Tylko Renault opublikowało pierwsze zdjęcia, stwierdziłem, że to jeden z najładniejszych samochodów w klasie średniej. Praktyczniejsza odmiana Talismana o nazwie Grandtour

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

1923 pojawiły się pierwsze ciężarówki i ciągniki, a w 1934 trafił do czołgów. Co ciekawe za jeden z pierwszych na świecie (a na pewno w Europie) czołg z silnikiem Diesla uważa się polski lekki czołg 7TP (powstał na bazie brytyjskiego Vickersa E). Czołgi 7TP na Zaolziu w 1938 Pod maskę samochodu

Salon Paryż 2012 | Cadillac ATS

znajdziemy znane z innych aut GM silniki, ale dziś takie przeszczepy nikogo już nie szokują. Amerykanie mają do wyboru jedną z trzech jednostek benzynowych: R4 2.5 (200 KM), R4 2.0 Turbo (270 KM) lub V6 3.6 (320 KM). Z tej trójki największe szanse na pojawienie się w Europie ma doładowana "dwójka"

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

Toyota Avensis FL | Pierwsza jazda | Trzecia twarz Kompaktowy model sprzedaje się dobrze i stanowi motor napędowy Toyoty, obok mniejszego Yarisa. W Polsce pod względem sprzedaży w 2014 roku Auris uplasował się na trzecim miejscu w swojej klasie wśród flot i na pierwszym wśród klientów

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

Mercedes C200 - uda się? C 200 kosztuje od 150 196 zł. Czwarta generacja klasy C to szalenie ważny model dla Stuttgartu. Nowy model jest większy od poprzednika, ale waży od niego nawet o 100 kg mniej. To chyba najważniejszy model Mercedesa. Jeśli przy jego tworzeniu coś poszło nie tak, Mercedes

BMW M | Po dobrej stronie mocy

silnik z  TwinPower Turbo o mocy 431 KM. Osiąga 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest do dyspozycji pomiędzy 1800 a 5390 obr./min. fot. BMW fot. BMW fot. BMW Odejście od tradycji, nowe BMW M3 wynagradza świetnymi osiągami. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h to tylko 4,1 sekundy

Volvo S60 (2000-2009) - opinie Moto.pl

rzędem siedzeń brakuje miejsca a nisko przebiegający dach to kłopot dla wyższych pasażerów. Jak na tę klasę auta mały jest również bagażnik (425 l). Volvo S60 Polestar. Jest moc! Techniczna strona S60 to prawdziwy majstersztyk. Podwozie spisuje się świetnie, każdy z silników zapewnia dobre osiągi

Audi RS6 Avant Performance | Test | Jeden z ostatnich

. Osiągi? Od 0 do 100 km/h w 3,7 sekundy, czyli 0,2 s szybciej od zwykłego RS6, a od 0 do 200 km/h w 12 sekund (1,4 s szybciej). Niektórzy twierdzą, że Performance przyspiesza jeszcze lepiej, niż mówią papierowe dane, i pierwsza setka pojawia się na liczniku po 3,5 sekundy. Producent założył, że kierowcę

Opel Astra wreszcie jako sedan

. Opel Ampera | Pierwsza jazda Nowy w ofercie będzie dwulitrowy silnik CDTI o mocy 195 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To pierwsza jednostka Opla w klasie kompaktowej wykorzystująca technologię Bi-Turbo. 1,4 litrowy silnik benzynowy o mocy 140 KM otrzyma automatyczną funkcję Overboost, która

Suzuki Baleno 1,2 DualJet | Pierwsza jazda | Przyszło nowe

karoserię spośród wszystkich produkowanych do tej pory modeli Suzuki. Środek jest obszerny. Zarówno z przodu jak i z tyłu miejsca jest wystarczająco. Czterech dorosłych zmieści się tu bez problemu. Również bagażnik jest niczego sobie - 355 litrów. Peugeot 208 pomieści 285 litrów, a Skoda Fabia - 330 litrów

Kupujemy używane BMW | Poradnik | Co psuje się najczęściej?

źródło: Okazje.info BMW serii 3 E46 Lata: 1998-2006 Przechodzimy do klasy średniej i serii 3. Tutaj mamy dwie propozycje. Pierwsza to powoli stająca się klasykiem generacja E46 z lat 1998-2006. Najczęstsze problemy: - Przy oględzinach warto dokładnie przyjrzeć się karoserii. E46

Opel Insignia - następca Vectry

testy. Insignia ma być dostępna na początku z pięcioma jednostkami benzynowymi i czterema dieslami. Wśród tych pierwszych znajdą się silniki: 1,6 (115 KM), 1,8 (140 KM), 1,6 Turbo (180 KM), 2,0 Turbo (200 KM) oraz 2,8 V6 Turbo (260 KM). Jeśli chodzi o jednostki napędzane olejem napędowym, to znajdą się

Mercedes B 200 CDI |Test długodystansowy cz. IV | Tajemnica ukryta w skale

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy Nasza długodystansowa B klasa znakomicie nadaje się na długie podróże. Po pierwsze można do niej dużo zapakować, po drugie 1,8 litrowy diesel jest oszczędny, po trzecie ma wygodne fotele. Wybraliśmy się nią w chyba najbardziej tajemniczy rejon

Opel Astra GTC z nowym mocniejszym silnikiem

Nm, mocnego silnika 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo o mocy 125 kW/170 KM i 147 kW/200 KM, a także supercichego silnika 1.6 CDTI o mocy 100 kW/136 KM. Nowy silnik 1.6 CDTI jest standardowo wyposażony w funkcję Start/Stop wraz z systemem odzyskiwania energii hamowania. Silnik współpracuje z

Lexus NX 200t F Sport | Test | Nieszablonowy

Wymiary 4630 x 1870 x 1645 mm Rozstaw osi 2660 mm Poj. bagażnika 580 l 0-100 km/h 7,1 s Śr. zużycie paliwa* 11 l/100 km Prędkość maks. 200 km/h Cena 236 050 zł *testowe ZOBACZ TAKŻE: Porsche Macan S Diesel | Test | Chcę mieć SUV-a

Sprawdziliśmy nowe Polo. Volkswagen wyznacza trendy w segmencie

sportowe zacięcie, zaś nowe Polo ma przede wszystkim gwarantować wygodę. W tej klasie może to brzmieć nieco abstrakcyjnie, ale rzeczywiście tak jest. A oto dlaczego. Po pierwsze Polo nie jest już małym samochodem, choćby przez zastosowanie platformy MQB A0. Nadwozie w stosunku do poprzednika wydłużyło się

Top 5 | Nowości z Seulu

krzywizn w stylu fluidic design), 8-biegowy automat i silnik V6 w dwóch wersjach (bez i z turbo). Nie będzie jednak podnoszonych drzwi, ale bez tego damy radę, mimo wszystko. »> Dobra jakość w rozsądnej cenie - ile trzeba zapłacić za nowe modele Kii? «< Cub raczej na drogi nie wyjedzie

TOP 5 | Ogłoszenia tygodnia

200 km/h. Szczegóły ogłoszenia i więcej zdjęć: Volvo 480 1.7 Turbo 1989 r. 25 lat Volvo 480 ES - HISTORIA MODELU Volvo 480 - ogłoszenia A na koniec niespodzianka. Audi S2 z lat 90. to pierwowzór wyczynowych kombi i propozycja dla tych, którzy muszą się rozstać ze swoim coupe, ale nie chcą się

Audi A1 Sportback - test | Za kierownicą

, turbo R4, benzynowy, turbo R4, benzynowy, turbo R4, turbodiesel, CR R4, turbodiesel, CR Pojemność (cm 3 ) 1197 1390 1390 1598 1598 Moc maksymalna (KM) 85 122 184 90 105 Maks. moment obrotowy (Nm) 160 200 250 230 250 Skrzynia biegów 5

Opel Insignia OPC Unlimited Edition | Test | Kropka nad "i"

wywołujących u kierowcy ciarki na plecach. Zdrowy rozsądek sugeruje, że samochód wyposażony w "widlastą szóstkę", produkującą ponad 300 KM, powinien być wulkanem emocji na kołach. Zwłaszcza jeśli jest to Opel Insignia, czyli pojazd kojarzony raczej z przedstawicielem handlowym, a nie igraszkami na

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

bagażnika śmiało mogła konkurować z modelami klasy średniej (segment D). Teraz niemal wszystkie Skody będą trudniejsze do sklasyfikowania i zestawienia z konkurencją. Duża Octavia spowoduje że kolejny Superb będzie jeszcze większy, a pojawienie się Rapida Spaceback nie pozwoli urosnąć nowej Fabii, by obydwa

Czerwcowy numer Auto Motor i Sport

. Setkę robi w 6,8 s 32 | Sedan udający coupe . Mercedes CLA to wytworniejsza i droższa odmiana modelu klasy A TESTY 40 | Familiada . Stoliki, schowki i składane fotele, czyli kompaktowe vany dla rodziny 34 | CitiGo na gaz . W porównaniu z autem na benzynę, na 100 km oszczędzasz 17 zł 48 | Tylko z

Nowy Opel Astra | Pierwsza jazda | Lekkim być

, silniki nowej generacji - 10 kg, wspomniane siedzenia - także 10 kg, a nawet układ wydechowy jest teraz o 4,5 kg lżejszy. W sumie wszystkie oszczędności dały masę gotowego do jazdy auta niższą nawet o 200 kg. We wnętrzu także zaszła rewolucja. Widać ją już na pierwszy rzut oka. Deska rozdzielcza

Testy Euro NCAP | 15 nowych aut, dużo "piątek", jedna dwója

dzieci: 61% Bezpieczeństwo pieszych: 91% Systemy bezpieczeństwa: 46% fot. Euro NCAP fot. Euro NCAP fot. Euro NCAP Infiniti Q30, brat bliźniak Mercedesa klasy A, również zostało nagrodzone przez Euro NCAP 5 gwiazdkami. Infiniti w każdej kategorii osiągnęło bardzo przyzwoity wynik. Ogólny

Wybraliśmy najciekawsze koncepty Mercedesa

Z założenia to ekologiczny samochód, ale wcale nie ma się czego wstydzić jeżeli chodzi o osiągi, przynajmniej w swojej klasie. 1.9 litrowy turbodiesel miał dawać kierowcy 138 koni mechanicznych, a te osiągi na poziomie 8 sekund do pierwszej setki i 190 km/h prędkości maksymalnej. Najważniejszą

30 lat Peugeota 205

, każda z umieszczonym centralnie silnikiem 1,8 l Turbo o mocy 200 KM, napędem 4x4 i nadwoziem niepozostawiających żadnych wątpliwości, że pod maską harcuje mnóstwo koni. Osiągi? Setka w 6 s i maksymalnie prawie 210 km/h. A to rajdowe 205? Druga połowa lat 80 należała do lwiątka z numerem 205. Choć może

Jaguar XE 2.0 P 240 KM R-Sport | Test | Tylko nie mów do mnie kotku

testowanej, usportowionej wersji R-Sport (dostępna ze wszystkimi silnikami). W oczy rzucają się agresywnie wystylizowany przedni zderzak, czarny grill, nakładki na progi, subtelny spojler na klapie i dwie surowe końcówki układu wydechowego, umieszczone bliżej siebie, a nie po zewnętrznych stronach. Zadarty

Honda Civic Type R vs Subaru WRX STI vs Mazda MX-5 | Sposób na emocje

wszystkich tych elementów silnik generuje 310 KM i 400 Nm momentu obrotowego, płynnie przyspiesza w dolnym zakresie obrotów i mimo turbo nadal kręci się i ciągle przyspiesza aż do 7000 obr./min. Wow! Ten silnik naprawdę daje niesamowitą frajdę i poczucie mocy w każdym zakresie, a nie tak jak kiedyś tylko

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

klasie. Volkswagen dużo obiecuje nazwą, ale obietnicę spełnia w pełni. Sportsvan to minivan potrafiący dostarczyć kierowcy sporej dawki przyjemności z prowadzenia, a jednocześnie jest pojemny i praktyczny. Gaz Praktyczne nadwozie, bogate opcje wyposażenia, bardzo dobre własności jezdne Hamulec Wysokie

Zobacz czym poza torem jeżdżą gwiazdy Formuły 1

. Małe hot-hatche mają pod maską silniki 1.6 turbo o mocy aż 200 KM. Podobne auta stoją w garażach Marcusa Ericsson i Kamui Kobayashi z zespołu Caterham. Oczywiście auta te są częścią umowy jaką zespoły mają podpisaną z Renault na dostawę silników do swoich bolidów. Oferta niemal 500 używanych Clio

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. IV | Pojedynek na szczycie

wyposażenia dodatkowego bardzo długa, stylistyka dynamiczna, a masa w końcu nie odstrasza, bo inżynierom udało się urwać nawet 200 kg względem poprzedniej generacji. Nowa Astra jest krótsza od swojej poprzedniczki, ale dzięki przemyślanym rozwiązaniom znacznie przestronniejsza. Pasażerowie siedzący w drugim

TOP 8 | Najdroższe dodatki na polskim rynku

dodatki zamawiają bogaci. A jakie auta kupują? TOP 5 | Luksus za 50 tys. zł Wyłożyłeś przynajmniej 560 200 zł na Jaguara XKR? Możesz dokupić do niego pakiet Dynamic & Black. W jego skład wchodzą dodatki polepszające aerodynamikę (lakierowane na czarno), czerwone zaciski hamulców i przede wszystkim

Jaguar XE | Pierwsza jazda | Sedan ostatniej szansy

mnie nie zrobiła wrażenia przez irytujące w tej klasie delikatne szarpania pojawiające się przy ruszaniu. O wiele lepszym wyborem jest ośmiobiegowy automat firmy ZF łączony z każdym silnikiem napędzającym XE. Łagodnie zmienia biegi, jest przy tym szybki, a w trybie ręcznym nie zwalnia tempa. Do tego

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. XIII | Pożegnania czas

samochodach. Bagażnik pomieści 590 litrów, a po rozłożeniu kanapy zmieści się tu aż 1580 litrów bagażu. Auta tej klasy co Octavia mieszczą średnio o 200 litrów mniej. Silnik 1.4 TSI o mocy 140 KM potrzebował ok. 9 litrów benzyny na pokonanie każdych 100 km. Należy jednak dodać, że najczęściej nasza jazda nie

Renault Megane GT220 | Test | Wypełnić lukę

Peugeot 308 GT | Pierwsza jazda | Lwi pazur(ek) Wyścig zbrojeń w segmencie tzw. hot-hatchy spowodował w ostatnich latach spory wzrost mocy. Dziś już 200 KM nie robi na nikim wrażenia zwłaszcza przy poszukiwaniu szybkiego i zadziornego sportowego hachbacka. Z drugiej strony to wciąż

Citroen DS5 1.6 THP | Test | Jedno ale

. Silnik benzynowy 1.6 THP o mocy 200 KM to zapowiedź ciekawych doznań, nawet w aucie ważącym 1430 kg. I rzeczywiście, reakcja na gaz jest natychmiastowa, a elastyczność bez zarzutu. To zasługa momentu obrotowego wynoszącego 275 Nm, a osiąganego już przy 1700 obr./min. Na papierze osiągi są tres, tres

Salon Genewa 2016 | SUV-y i crossovery | Ofensywa trwa

. Skrzynia to dwusprzęgłowa, sześciobiegowa przekładnia DSG. Osiągi? Pierwsza "setka" na liczniku to kwestia 7,4 sekundy, a prędkość maksymalna to okrągłe 200 km/h. Skoda chwali się, że spalanie nie powinno przekraczać 4 litrów na 100 km. Więcej O Skodzie VisionS przeczytasz TUTAJ Jeżeli

Seat Ibiza Cupra - Test | Hiszpańskie Cafe Italiano

, jest w nich wyraźnie za cienka i za twarda. Trochę jak pod damską rękę. Przyczepione do niej łopatki są stosunkowo małe, ale za ich pomocą przyjemnie obsługuje się skrzynię biegów. Ilość miejsca w środku jest odpowiednia, ale trzeba pamiętać, że nie jest to klasa aut kompaktowych, a w nadwoziu SC z

Opel Astra - test | Pierwsza jazda

podstawowej wersji, a ta nie jest szczególnie konkurencyjna. Zwłaszcza, że nie wiadomo czy Opel planuje produkować trzecią generację w wersji Classic. Kompendium  Dane techniczne Astra 1.4 Astra 1.6 Astra 1.4 Turbo Astra 1.6 Turbo Nadwozie 5-d 5-d 5-d 5-d Silnik benzynowy benzynowy

Audi A3 vs. BMW serii 1 vs. Mercedes klasy A | Konfrontacja

wersji najsłabszy silnik i wycenione jest na 90 200 zł. Przy mocniejszych jednostkach napędowych dobrze wypada Mercedes. 211 konna A klasa kosztuje 124 900 złotych. Za 218 konną beemkę zapłacić już trzeba 131 200 zł. Moc A3 kończy się póki co na silniku o mocy 180 KM (113 800 zł). Jeśli chcemy diesla to

FIA WEC 2015 | Sezon na wytrzymałość

,niemiecka konstrukcja napędzana jest 2-litrowym silnikiem V4 turbo generującym ponad 500 KM. Zespół Porsche wystawi w mistrzostwach dwa samochody, a w belgijskiej rundzie oraz w 24h Le Mans aż trzy prototypy w różnych barwach. 919 Hybrid z numerem 17 w składzie Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley

Cadillac | Jakie auta znajdziemy w ofercie Amerykanów?

. Najmocniejsza V-szóstka przesyła wszystkie konie na tylną oś, ale w przypadku dwóch słabszych silników, można zamówić Caddy'ego z napędem 4x4. Ceny? W niemieckim salonie najtańszy CTS Elegance kosztuje 47 000 euro, a więc cena zbliża się do 200 tysięcy złotych. fot. GM | Cadillac CTS fot. GM | Cadillac

Mercedes klasy A i B - Znajdź różnice

turbo od startu zbiera się wg danych producenta w 7,6 s, co wydaje się prawdą, choć już 200 km/h osiąga w miarowym, dostojnym tempie. I tylko chciałoby się czegoś więcej, chociażby przekroczenia magicznej granicy 200 KM pod maską nielekkiego (1370 kg) autka. Ten sam silnik w A-klasie dostarcza równie

Najlepsze auta sportowe lat 80. | Cz. II

zawieszenie. Kilka miesięcy później podobne zmiany objęły słabsze odmiany, od tej pory zwane S3, a Turbo Esprit na stałe zagościł w ofercie Lotusa. Ciekawostka: dwa egzemplarze Esprita Turbo z pierwszej serii Essex - biały i czerwony - zagrały w filmie o przygodach agenta 007 Jamesa Bonda pt. "Tylko

Fabryczni tunerzy - Renault RS, Gordini i Alpine

modelu 5 (Alpine, Turbo, Supercinq GT Turbo), mocne odmiany zwykłych samochodów (np. 9, 11, 21 czy Fuego Turbo), a także takie smaczki jak na przykład limuzyna 25 V6 Turbo (205 KM), niezapomniane przez swoją ekstrawagancję Safrane Biturbo (3,0 V6 270 KM, powstało tylko 806 sztuk), kultowe Clio Williams

Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi | Pierwsza jazda | Więcej niż bogata wersja

Vignale Lounge . Dokładnie taka, jaka znajdzie się we wszystkich FordStore, które od tego roku będą wyznaczać nowy standard wśród dilerów marki. W Polsce tenże status uzyskało dotychczas 6 salonów, a w Europie 200 obiektów. We wspomnianej strefie Vignale możemy poczuć się jak w salonie Mercedesa czy

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

; Ford Fiesta R5 | Kompendium Nadwozie hatchback, 3d Silnik R4, benzynowy, turbo, 1597 ccm Moc ok. 270 KM Moment obr. ok. 300 Nm Skrzynia biegów manualna, sekwencyjna, 5-biegowa Napęd na cztery koła 0-100 km/h ok. 3 s. V maks ok. 200 km/h

Nissan Note - test | Pierwsza jazda

kierowcy jest dość twardy, ale producenci w tej klasie nigdy nie rozpieszczają swoich klientów. Czerwony lakier benzynowego Note'a i pakiet Dynamic dobrze pasują do właściwości jezdnych. Mały minivan dobrze trzyma się drogi, a układ kierowniczy jest całkiem precyzyjny. Note samochodem sportowym nigdy nie

Galeria | 25 lat napędu 4Matic

Turbo), a w pracach nad jej stworzeniem brali udział inżynierowie z austriackiej firmy Steyr-Daimler-Puch. Zakup Mercedesa z napędem na cztery koła wiązał się wtedy ze sporą dopłatą - około 12 tysięcy marek. Sercem układu był centralny mechanizm różnicowy z hydraulicznie sterowanym sprzęgłem

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Octavii się poszerzała. Warto tu jeszcze wymienić bardzo oszczędną jednostkę 1.9 SDI o mocy 68 KM i dynamiczny silnik 1.8 20V Turbo o mocy 150 KM. Na rynku Octavia debiutowała w nadwoziu typu liftback. Auto było bardzo przestronne jak na swoją klasę - bagażnik miał 528 litrów, a po złożeniu tylnych

Volkswagen Beetle 2.0 TSI | Test | Retro sportowiec

nawigacja znana z innych modeli Volkswagena. Summa Summarum Volkswagen Beetle, którego Niemcy oferują od trzech lat, to auto z krwi i kości. W wersji z 210-konnym silnikiem TSI i pakietem Sport oferuje wszystko, a nawet nieco więcej, niż moglibyśmy od niego oczekiwać. W tej klasie samochodów

Firmy Tuningowe | Hamann

innego jak mocno podrasowane Porsche 911 Turbo. Osiągi robią wrażenie - wskazówka prędkościomierza mija pierwszą setkę po 3,3 sekundy, a zatrzymuje się dopiero przy 360 km/h. Hamann prace rozpoczął od wymiany turbosprężarek, później poszperano w elektronice i układach wylotowym i dolotowym - dzięki tym

Opel Astra 1.7 CDTi sedan | Pierwsza jazda | Nie być nijakim

Bo jak już kupować sedana, to z segmentu D, czyli auto o rozmiar większe. W niższej klasie znacznie chętniej wybieramy hatchbacki, pakowne kombi a nawet modne coupe. Sedany w większości uznajemy za nudne, niefunkcjonalne i karykaturalne. Z jednej strony trudno się dziwić. Patrząc nie niektóre "

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

niecierpliwi. Jeden silnik, jedna skrzynia, jeden rodzaj nadwozia. Wybór ogranicza się do lakieru. Ale już wiadomo, że są tylko szare i bardziej szare, wszystkie za srebrnymi kołami. Szkoda, bo Cupra występuje w bardziej żywych kolorach, a 17-calowe koła mogą teraz być czarne. Na parkingu auta ustawione równo

35 lat "eMek" - Moc, siła i doskonałość

przekraczała 200 km/h po zaledwie 15 sekundach. Przy prędkości 250 km/h dalszy przyrost tempa ograniczała elektroniczna blokada. Zaledwie kilka miesięcy później pojawiło się BMW M6 o takim samym napędzie. Duże Coupé miało dach z włókna węglowego, podobnie jak M3 CSL, a jego układ jezdny

Volkswagen Golf | 40 lat

klientów. Pierwsza generacja rozsiadła się na tronie króla segmentu C, a jej następcy (mimo narastającej krytyki antyfanów Golfa) wciąż nie zamierzają oddać korony. Golf I z 1974 roku to trzy- albo pięciodrzwiowy hatchback. W 1979 do gamy dołączył Golf Cabriolet (bez problemu został najchętniej kupowanym

Ekstremalne maluchy

poziomie 309 km/h, a pierwsza "setka" pojawia się na liczniku po pięciu sekundach. 0-200 km/h? W czasie 12 sekund. Oszczędne i zwinne auto - idealne do miasta To już trzeci z ekstremalnych maluchów, którym mieliśmy okazję jeździć. Zanim zaprosimy Was do zapoznania się z testem

Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

niemalże identyczne osiągi jak wersja Turbo, a do tego mniejszy apetyt na paliwo (10,7 l wmieście). Przesiadka do 150-konnego dwulitrowego turbodiesla potwierdziła moje przeczucia - to optymalny silnik dla Laguny. Jest cichy, oszczędny, kulturalny i ma niewielki apetyt na benzynę (średnio 6,1 l/100 km). Co

Audi A1 - test | Pierwsza jazda

wylicytowano za 425 000 euro. Pieniądze z aukcji trafią na konto organizacji piosenkarza, która zajmuje się walką z Aids. Więcej tutaj A jak maluch Audi jeździ? Sportowe zawieszenie zapewnia A1 wysokie miejsce w swojej klasie. Czy tak wysokie jak Mini, okaże się w teście porównawczym. Na razie wiemy, że w

Audi A1 - test | Pierwsza jazda

(122 KM). Już wiadomo, że w przyszłości pojawi się sportowe S1 z silnikiem o mocy 200 KM, oraz wersja 5-drzwiowa. Jaki ma charakter Audi A1? Nie prowadzi się tak sportowo jak Mini i nie jest tak gadżeciarskie, jest za to bardziej eleganckie i wytworne. A niełatwo w 4 metrach długości zawrzeć takie

Od lat na rynku | Najstarsze nowe auta w sprzedaży

wprowadzeniu następcy SUV-a XC90, którego pierwsza generacja była sprzedawana aż przez 12 lat! Znajdź Volvo S80 na rynku wtórnym Do tego wieku S80 jeszcze trochę brakuje. Druga generacja modelu klasy wyższej-średniej produkowana jest od 2006 roku (rok później wprowadzono kombi V70). Od tego czasu auto

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 5100 km

przednią oś, ręczną 6-biegową skrzynką i 200 konnym silnikiem turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Słowem 2.0 T FSI. Po chwili wyjeżdżamy z parkingu i trafiamy na autostradę. Coś mi tu jednak nie pasuje... Czyżby key-man się pomylił? Czy to nie aby wolnossąca wersja? Pomyślmy: na 2.0 jest za szybki. Nie

Re: Klasa "D" czy może SUV

Gó... prawda, nieuku i głupcze leśny. Astra 1.6 CDTI 160 KM osiąga 220 km/h, a Astra 1.6 Turbo 200 KM osiąga 235 km/h. Obie nie są w wersjach OPC.

Re: przyszlosc to turbo czy kompresor ?

Mercedes wycofuje sie z montowania kompresorow pierwszym zwiastunem jest nowa A klasa z silnikiem A200T (2.0 Turbo 200 KM) do konca chyba 2007 roku wszystkie Mercedesy wlaczajac w to modele AMG maja miec turbiny zamiast kompresorow powod? koszty oraz opanowana bardzo dobrze technologia

Re: chyba rozumiem turbo dieslowcow

b. przywoicie a klekotu zwłaszcza na trasie poprostu nie słychać. Buja się do 200 km, jest wygodny pod każdym względem. Nowoczesne silniki tdi są klasą dla siebie.

Re: Klasa "D" czy może SUV

> Gó... prawda, nieuku i głupcze leśny. Język, smarku. Za każdym razem zaczynasz pyskowanie i obrażanie rozmówcy, gó.wniarzu? W domu cię tak wychowali? Przekaż moje gratulacje mamusi, gnojku. > . Astra 1.6 CDTI 160 KM osiąga 220 km/h, a Astra 1.6 Turbo 200 KM osiąga 235 km/h. A teraz

Przerobka Mercedesa 123 na turbo.

Koledzy na forum prywatnym sie zastanawiaja jak przerobic MB 123 na turbo diesel. Panowie nic nie trzeba przerabiac.Zaczne od konca.polosie napedowe dyfer wal kardana skrzynia biegow sa takie same wytrzymale jak z modelu 200 lub modelu 280. Roznica jest w silnikach ,przelozeniu na dyfrze i

Re: Megane Turbo 220 KM

Gość portalu: bocian napisał(a): > Nadal uważasz ze 200 konne megane jest w stanie tym 2 autom zagrozić? JAk > napisał GB jest to kalasa CTR, czy alfy (choć tu już alfa wygrywa bo jeśli > dobrze pamiętam to ma 250 KM). Nie, Subaru to zupełnie nie ta klasa... Napęd na

Re: Nie psuje sie a dużo pali vs psuje się a mało

szymi_mispanda napisał(a): > ale sadze ze oprocz dyzli to reszta w tym tych super-hiper-nowoczesnych turbo 0 > .5 litra 200 kuni to tez jednak pali z 8-9 litrow a ich wlasciciele tylko tak s > obie wmawiaja spalanie na poziomie 6 litrow (mowie o klasie sredniej) Octavia to

Re: BMW Serii 3-335i (3.0 turbo 330 KM) juz werze

Audi szykuje silnik 3.2 TFSI, a Mercedes już zapowiedział pojawienie się całej gamy silników benzynowych doładowanych. Pierwszy jest 2.0 T 200 KM, który wejdzie do A-klasy, za nim maja się pojawić doładowane V6.

Re: 2008 mercedes B klasa

Kilka razy miałem okazję pojeździć (w sensie: poprowadzić) autko koleżanki i byłem też na jeździe testowej. Czy pisząc o wersji sportowej masz na myśli benzynową B 200 Turbo, czy tzw pakiet sportowy w dowolnej wersji silnikowej? B 200 nie jeździłem. Pakiet sportowy w B-klasie to właściwie tylko

Re: Nissan 200SX 2,0 200KM dobre i nieawaryjne au

oporu do 180km/h idzie jak burza.Pozniej troszke wolniej ale dochodzi do 235km/h. Na co trzeba uwazac? Zmiana oleju czesciej niz nakazuje instrukcja.Silnik diabelsko wysilony w zwiazku z tym musi byc dobrze smarowany.Oleje najwyzszej klasy. Studzic turbo.Jest bardzo delikatne a kosztuje naprawde

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

Przejscie Mercedesa z doladowania mechanicznego na turbo - ma byc we wszystkich modelach pierwszy efekt to nowa A klasa 200T 200 KM pogloski o przejsciu BMW na TB (pierwszuy ma byc 3.0 R6 turbo) i pare innych na pewno Ford tez bedzie mial TB i najtaniej bedzie wziac to od Volvo

Honda CTR

Zdecydowanie Honda Civic Type-R! 200 koni z dwóch litrów BEZ turbo! Oszczędna w mieście a powyżej 5900 po prost rajdówka. Autko klasy Golfa GTI, Focusa SR itp a dużo tańsze, oszczęsniejsze i SZYBSZE. 6,8 sek do setki

Re: Mercedes C 200 CGI | Za kierownicą

reszta szrotów. chodź nie lubię BMW to jest też dobry samochód jak MB. NIe pisać tu o Turbo szrotach bo co z tego, że masz silnik 2.0 z 200 końmi skoro silnik po 70 tyś robi "kaput".? @Leasingodawca ująłeś to bardzo dobrze. Pseugobogacze ida, wezma kredycik, nie splaca ratki i samochodziku nie ma, a

Re: Nowy SAAB 9`3 Sport Combi

Ten nowy silnik 2.8 V6 turbo fajnie się zapowiada, ale z przednim napędem tym się nie da jeździć. Poza tym cena osiągnie pułap A4, 3, C-klasy, a to już śmiechu warte. -- "asd" o Octavii 1.9 dyzel: "Lekko dłubniesz i masz 200koni z takim momentem, że można pole orać".

Re: Paryż 2010 | Oto nowy VW Passat!

Alfa Romeo Giulietta Distinctive 1.4 Ben 170 KM TB MuliAir Manualna-6 - MOJE CUDO; Lancia Delta Executive 1.8 Ben 200 KM Di Turbo Automatyczna-6 Sportronic; CUDO MOJEJ ŻONY. ;) A DLA NIEUDACZNIKÓW I LUDZI KTÓRZY "MUSZĄ SIĘ POKAZAĆ" POZOSTAŁ PASSAT, BUAHAHAHAHAHA... :)|PS. najpraktyczniejsze są

Re: Niższej klasy "wypas", czy wyższej klasy "gol

dzwonek co 50-100 kkm) i ze zbliżającymi się drogimi usterkami do usuni > ęcia. Już ja znam takich "cwaniaków", co kupują kilkuletnie Audi A6 na pełnym w > ypasie. Nie dość, że WSZYSTKIE są powypadkowe (ale to w sumie nie problem, jak > były to drobne stłuczki i były należycie(turbo

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

Dostałem na jeden dzień nowego civa - w wypasionej wersji 1,5cvt sport+ To najlepszy kompakt którym jeździłem - na pograniczu klasy premium. Nowy civ jest dłuższy, szerszy, niższy niż poprzednik (UFO - miałem wersję 1,8 140KM) Ma z tyłu zamiast belki wielowahaczowe zawieszenie. motor ma turbo, 4

Re: Nie psuje sie a dużo pali vs psuje się a mało

reszta w tym tych super-hiper-nowoczesnych turbo 0.5 litra 200 kuni to tez jednak pali z 8-9 litrow a ich wlasciciele tylko tak sobie wmawiaja spalanie na poziomie 6 litrow (mowie o klasie sredniej)

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

Alfy Romeo od 2.2 JTS Turbo 313 KM do 3.0 V6 JTS Turbo > ponad 400 KM > Przejscie Mercedesa z doladowania mechanicznego na turbo - ma byc we wszystkich > > modelach pierwszy efekt to nowa A klasa 200T 200 KM > pogloski o przejsciu BMW na TB (pierwszuy ma byc 3.0 R6 turbo

Re: Mercedes 93r 300 d

Mercedesy W123 z silnikamy diesla wystepowaly jako 200D, 250D i 300D. Jednak wersje np. 2.5TURBO wystepowaly takze jako 300D. Protoplasta C-klasy wystepowal z silnikami benzynowymi 1,8; 2,0; 2,3; 2,5; 2,6 oraz diesel 2,0; 2,5 i 2,5turbo a zawsze oznaczano go jako 190. Teraz tez sa wyjatki

Re: Niższej klasy "wypas", czy wyższej klasy "gol

W jakim Ty świecie żyjesz... zadbane, 3-letnie, taa... Jakby tak było, to nikt by nowych nie kupował, bo po co. 99% to poleasingowe (36 lub 48 miesięcy), pohandlowcowe, powypadkowe (ciężko o brak stłuczki w ciągu 150-200 kkm, statystycznie jest dzwonek co 50-100 kkm) i ze zbliżającymi się drogimi

Re: Peugeot 1.6 GTi najllepszy w...

Gość portalu: mak napisał(a): > ....swojej klasie?,autko to robi 60 mil/h tylko w ciagu 7.4 sekundy bardzo > dobry wynik jak na pojemnosc z litra,w tyle zostaja takie autka jak oslawiony > civic 1.8 VTi forumowicza Niknejma,VW Golf GTI i reszta aut klasy 1.8 l. A jaki to

Re: Dyzel czy benzyna? A po co turbina w benzynie

okolo 130 KM, masą 1150 kg, > które > na optymalnym biegu 80-120 zrobi szybciej niz 5.5 sek. (klasa pojemnosci 1.8- > 2.0) Benzynowiec 2L o mocy 130KM to juz na ogół mocno przestarzały silnik :-) Obecnie stosowane 2L miewają 200-240KM bez turbo. Pzdr Niknejm

Re: Lexus IS200 warto?

, szczegolnie w zimie, spisuje sie super) roznica na korzysc audi jest juz znaczna. ponoc te nowe silniki fsi tez sa calkiem niezle. w moim troche brakuje mocy (150km), na turbo dosc dlugo sie czeka, a jak juz sie wlaczy to chodzi troche glosno. w nowym silniku podobno to wyeliminowano... na

Re: Mercedes B 170 - Pechowe geny

Dobry produkt sam się obroni . Jeśli ten cymbał ma racje to juz niedługo B-klasa powinna zniknąć z oferty Mercedesa jeśli zaś nie ma racji ( w co nie wątpie ) to bedzie sie sprzedawała tak dobrze jak A-klasa ( poprzednia gen. ponad 2mln szt. ) Trudno nie marudzic jak się do takiego auta wybiera

Re: Dodatek "Wysokie obroty" i TVN Turbo.

najważniejsze, zobaczyć najnowsze propozycje producentów samochodów, w dużej mierze takie które do nas jeszcze dłuuugo nei trafią, a nawet jeśli to ja ich na pewno nie kupię bo nie zadłużę się na 2 pokolenia :) Ach, gdyby jeszcze te samochody pokazywać w połączeniu z odpowiadającymi im klasą kobietami

Re: Parodysta w BMW na gaz

Fakt- traktowanie gazem samochodow okreslonej klasy jest lekko (z francuska) żenua. Doskonale rozumiem sens gazowania poloneza FSO itp. rozumiem taryfiarzy, ale nie jestem w stanie zrozumiec np. mojego kuzyna ktory nabyl sobie AUDI 200 2.1 Turbo w stanie po prostu IDEALNYM (gratka dla

"Lęk wysokości" w KOcham Kino 22:45 & 2:00

klasa, gwarancja profesjonalizmu i kunsztu, poza tym - mam wrażenie, ze pan Krzysztof ma kapitalnego nosa do wyboru interesujących bohaterów. przywilej człowieka, który nie musi mieć mercedesa turbo XXV generacji i sześciu domów na wysoki glans, bo jego żywiołem jest sztuka i wie, że za 50 lat i tak

Re: Trzy cylindry w "trójce"

, oba śmigają jak nowe. Natomiast jak wspomnę swoje dawne wolnossące BMW 318is z lat 90tych , to dobiegając 200 tys mialo spore oznaki wykończenia. Co do spalania to nie bierzecie pod uwagę że samochód tej samej klasy , np trójka BMW waży w tej chwili 200-300 kg więcej niż kiedyś. A to oznacza, że nowy

Re: C4: tanie bajery i mydlenie oczu

Gość portalu: Jarek napisał(a): > Pod maską? No fakt. 2,0 16v 180 KM (wcześniej 2,0 136KM), albo 2,0 HDi 16v > 138 KM. Przestarzały badziew. > > No ale fakt, że najmocniejszy silnik benzynowy w w tej klasie, tj. w Golfie > ma > aż... 115 KM (jaki cudowny

Re: Jeep z piekla rodem

Ja jeździłem 911 Turbo S, który ma realnie 2,8 s do 100 km/h, 10 s do 200 km/h. To jest w zasadzie szczyt szczytów bo ewentualne 0,1 s może urwać z tego Bugatti, G-TR lub 918 ale to niewyczuwalna różnica. Cena też zacna bo zaczyna się od 975 000 zł. To oczywiście inna klasa niż Cayenne i SRT ale

Re: Kto Waszym zdaniem robi lepsze silniki - F cz

Jeżeli chodzi o diesle, to zdecydowanie Fiat, w każdej pojemności. Wymyślili CR, silniki są niezawodne, niedługo wyjdzie 2,4l R5 200KM itd. Benzynowy w pojemności 1,6 to w przypadku Fiata chyba najgorszy silnik w klasie. 1,1 , 1,2 i nowy 1,4 to konstrukcje dość udane, szczególnie pod względem

Nowe silniki od Mercedesa

6 (M272) with 231 PS 2,8 Liter June 2005 E 400 CDI: V8 (OM629) with 300 PS by September 2005 E 320 CDI 4matic: V6-CDI 3,0 Liter 231 PS by September 2005 nie ma informacji o wersjach doladowanych - jedynym modele pokazujacym czego mozna sie spodzewac jest nowa klasa A model 200T 2.0 R4 turbo

Re: Poradźcie - co wazniejsze: moc silnika czy ma

klemens1 napisał: > greenblack napisał: > > > Bo nawet byle jakie 2-litrowe turbo ma moc blisko 200 KM, a utrzymanie > > takiego > > samochodu kosztuje. > > A więc turbo diesle oferują to co turbobenzyniaki (nie z takiej samej

i jeszcze jedna uwaga

silnika 7 litrowego. Dlatego właśnie zalecam sceptycyzm, zwłaszcza że nie są to dane ze strony firmowej renntecha tylko jakiegoś fanatyka tuningowanych samochodów. A z tym to może byc tak jak w opowieściach właścicieli Astry 1,4 - "panie, a moja to grzeje jak nic 200km/godz. I pali nie wiecej

Re: Dlaczego 200-konny Accord z automatem przyspi

,7 sek (13,9; 6,9; 9,4) Avensis 2.4 5b automat(163 KM): 0-100 km/h 9,1 sek (13,5; 7,2; 9,5) Klasa premium przyspiesza owszem i lepiej, ale to inna kategoria cenowa, więc w czymś lepsza być musi. Warto zauważyć, że VW jest w tej kategorii przed resztą świata. 160-konny 1.8 turbo obecnego Passata z

Re: Civic Type-R

Gość portalu: Conrad napisał(a): > Bez kitu 200 koni wystarcza, nawet podczas tuningów wykonywanych przez inne > firmy tuningowe nie wzmacnia się silników takich jak w tej Civik czy Accord 2,2 > > Type r. Ja mam 200 koni w Bmw 525 i szkoda jest obniżać trwałość silnika

Re: przesiadka z diesla na benzyne

), natomiast benzyna wolnossaca moze miec powyzej 100 KM zlitra a doladowana to 200 KM (jubieluszowa wersja WRX STi) pokaz mi bogacza ktory chccialby miec porsche z dieslem bogaci chca oprocz osiagow najlepsz akulture pracy czego klekoczacy diesel nigdy im nie da - 99% sprzedanych mercedesow klasy S w

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

niknejm napisał: > Suche dane zwykle mówią same za siebie. Znajdź dwulitrowy kompakt bez turbo o > lepszej dynamice niż Civic TypeR. Suche dane są dobre do piaskownicy. Albo na forum. I dlaczego bez turbo? Dziwne kryterium.. > Skromne pytanko. A ile kosztują takie 'podstawowe

Re: i jeszcze jedna uwaga

Gość portalu: robert napisał(a): > zanim się zapalisz do pewnych danych, zalecam trochę sceptycyzmu. bardzo rozsadnie Bo w danych, > które podałeś nt. Renntecha też liczby sie nie składają: > > piszesz, że samochód nie ma turbo - w jaki więc sposób osiągany jest moment

Re: chrisa nie słuchaj

... > Samochód cichy, przemyslany, bezpieczny i wykonany z > ponadstandardowa w klasie jakością.. Nikt tego nie neguje, choć z jakością ostatnimi laty w MB różnie bywa dlatego przytoczyłem ten przypadek awarii na drodze pokazany w TVN Turbo 2 tygodnie temu.. Niemniej gdybym mógł sobie pozwolić to B

Re: Ceny gazu i benzyny

Witam. > ostatnio widziałem gościa w Grajewie (tankował tam swego nowiutkiego VW > Toureg właśnie LPG zwrócę uwagę że to terenówka wysokiej klasy której koszt > to ponad 200 k ) i silniki też nie małe tam siedzą - tamten miał benzynówke > V8 FSI 350 KM.... i co szczena

Atrapa

301 będzie tani w serwisowaniu? prosty i bezawaryjny? nie dostanie zaraz 3 cylindrowego motoru z turbo? Rozumiem bardzo dobrze, że nie każdy kupuje auto za 100 czy 200 tys. Ale zasada jest moim zdaniem prosta: nie mam kasy - kupuję używany. Chcę nowy nie mam kasy - kupuję auto MAŁE. 207, 208

BMW 535d vs Mercedes E400 CDI

niemiecki amus porownal Merca E400 cdi i BMW 535d czyli najsilniejsze dizle w tej klasie aut obydwa modele maja podwojne turbo ale rozne BMW ma turbiny o roznej wydajnosci aby plynniej i stabilniej rozwijal moc a Mercedes dwie tych samych parametrow turbiny dla kazdego rzedu cylindrow

Re: Gasnące silniki w Volvo

@tylkonievolvo Ale mi dales, w piety mi poszlo :] Legend to tylnonapedowe premium, ktore konkuruje z bmw klasy 7, nie ma co porownyac z s60, ktory wielkoscia miesci sie miedzy civikiem a accordem. Natomiast galant 2.5 to bylo szesciocylindrowe cudo, szczyt osiagniec mitsubishi konca lat 90

Re: Czemu takiego w Polsce nie sprzedaja????

Ani w ogóle w Europie... Jednak czy na Avensis Coupe byłby popyt? P.S. 1 Nie wspomina się nic o silniku większym niż 2.4 (tylko jakaś tam wzmianka o turbo od tunerów i 200 KM). A przecież Amerykanie lubią duże silniki i moce, więc taki V6 3.3 byłby na miejscu. Może jednak Avensis do

Re: AMG 6.3 - laury na pożegnanie

RPWL 6.3 AMG w E klasie gniotło na prostych M5 v10. Wolnossące silniki wytrzymają większe obciążenia i turbo się nie zepsuje po paru szybszych startach. Te silniki były naprawdę czymś świetnym ale moda na ekologie przez jakiś zielonych oszołomów musi zniszczyć piekną historię. W Ameryce z 5

STREETRACING - Czyli proznosc i buractwo

wydarzylo gdyby zasiadl za kierownica auta idetycznego z autem przeciwnika. Chwali sie ze objezdza Porsche Turbo bo jego Subaru przyspiesza w 3.8 - nie wierze bo Porsche Turbo tez kopie okolo 3.8 do setki. A nie daj boze jesli takie posche turbo bylo na obiedzie niedzielnym u wujka o nazwisku

Re: Jakim autem jechaliscie najszybciej

Camry 2.2 (moc 147KM)max 205km/h autostrada pomiedzy Göttingen a Lubeck przy wlaczonym cruiser trzymala caly czas 200km/h.Pierwszy raz w zyciu tak jechalem ,ale i ostatni.Bylo fajnie ,tyle ze kosztuje duzo nerwow i czlowiek nic nie wie o duzych predkosciach.Dopiero sie trzeba uczyc

Re: silnik na LPG - to ma jeszcze jakiś sens?

tymi 300 Nm przy 2000 obr/min żeby autko poruszało się w miarę sprawnie. Na dalekie trasy bagażnik bywa potrzebny a koło zapasowe zajmuje przestrzeń. Dla takiego użytkowania polecam turbo diesla bo jest wydajny i oferuje duży poziom komfortu. Reasumując wybór silnika należy dostosować do klasy i

Re: Forester a Outback

). OBK jest po prostu kombi klasy D na wyższym zawieszeniu (200 mm prześwitu)- podobnie do AUDI Allroad albo Volvo V70 Crosscountry. Oba mają doskonałe własności jezdne na asfalcie (jak "normalne" samochody, a właściwie lepiej niż większość "normalnych" samochodów :)) plus pewną dzielność

Re: Nie dotyczy tematu wątku - dygresja o dieslu

: - Mercerdes już ogłosił, że będzie robił coraz więcej silników doładowanych, a w między czasie rezygnuje też z Kompresora na rzecz turbiny. Pierwsze jaskólki już są: nowa A Klasa A200T - 2 litry 200 KM będzie na wiosne - BMW w tym roku pojawią się 330iT (3.0 litry 340 KM) oraz 120iT (około 210 KM

Nowe samochody w USA są super

Tak na szybko, bo nie mam czasu na większe pisanie - w ciągu ostatnich paru tygodni musiałem dwa razy coś wynająć. I za pierwszym razem trafił mi się nowy Chevrolet Impala a za drugim nowy Chrysler 200. I oba były naprawdę dobre. Zacznijmy od Impali - samochód jest rozmiarów Mercedesa Klasy S, a

Re: przesiadka z diesla na benzyne

benzyne turbo (2 litry 200 KM - moment 300 Nm od 1800 obr) to samo nowe punto 1.6T w lagunie juz jest 2.0T w vectrze tez w c klasie nowej ma byc 2 litrowy kompresor o mocy ponad 220 KM w nowej alfie romeo 157 ma byc 2.0 JTS turbo o mocy 313 KM i kolosalnym momencie 360 Nm - kto chcacy osiagow

Re: AB tuning

mini+, zaklada do niej turbo, wysterowuje je chwilowo na okolo 180-200KM i mysle ze ten sezon co juz byl, mozna bylo wygrac. Oczywiscie taka moc to tylko na czas startow, SMT6 ma 2programy wiec zaden problem, na paliwie VP99+ mozna to wysterowac. Kolejne klasy to juz kosztowna sprawa. W Corse

Re: OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI CZY PRĘDKOŚĆ ZALECANA.

hamowania sięga wówczas około 50m (był kiedyś taki test w Motocyklu porównywali drogi hamowania z 200 km/h dla 5-6 motocykli i Porsche 911 turbo i CBR 900 RR miała najlepszy wynik właśnie około 50 m) a droga hamowania auta z 50 km/h musi być znacznie mniejsza (tak na mój rozumek to około 10-15 m

Re: Opel Omega co sprawdzić przed kupnem?? PROSZE

Oma to tani samochód klasy luksusowej. W samochodzie za kilkanaście tysięcy występuje automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, welurowa tapicerka, komputer pokładowy, pełna elektryka (a mówimy o modelach z połowy lat 90 - to standard przy wersjach 2,5 V6 oraz MV6). Dają się we znaki pierdoły

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

drogę. Nie stać Cię na paliwo to kupujesz sobie Clio albo Pandę. 2.0T pali niewiele więcej od normalnej dwulitrówki. Zobacz np. ile pali nowy Passat turbo 2.0 200KM - średnio ok.8l. Czytam, sprawdzam i porównuję - nie ma nic w podobnej klasie za 86 000 zł. Ww Passat to wydatek prawie 120 000 zł

Re: Nowe auto

silniki 1,8 turbo w Audi A3 są w lepszej kondycji niż identyczne silniki 1,8 bez turbo bo nie były żyłowane - auto lepiej skręca niż poprzednie (ma całkowicie neutralną charakterystykę) to zasługa lżejszego silnika, O II była bardzo nadsterowna - poza tym to normalne auto klasy C i cudów nie ma - mam 3

Testowalem dzisiaj Renault Vel Satisa 2.2dci!

Witam! No wlasnie dopadlem go dzisiaj na trzy godzinki no i sprawdzilem o co tu chodzi... ... A wiec Auto na zewnatrz to sprawa gustu mi sie podoba tak niekonwencjonalna stylistyka Tobie nie musi... A teraz do rzeczy: 1. Wg mnie doskonale zawieszenie pewne zachowanie w zakrecie ani zbyt

Nowe/uzywane i co dokladnie zrobiono w silniku

> oba silniki z turbo są TAKIE SAME. Jesli dla ciebie cos mniejszego jest takie samo jak cos wiekszego, to rozumiem ze: buty kupujesz w rozmierze 23 a nie 43 Twoje auto to Seicento - bo to przeciez takie samo auto jak E klasa A w Macu zamawiasz male frytki i mala cole Super. Natomiast to co

Samochód do 65 000

samochodu nowego* klasa C, z mocą przynajmniej 120 KM, silnik wolnossący najchętniej większy niż 1,6, względnie turbo, żeby było i trochę momentu (wymogu, że ubezpieczenie ma kosztować tyle, co nic a samochód ma palić kropelkę nie ma). Im więcej wszystkiego, tym lepiej, ale nie ma się też co nastawiać na

Emeryckość samochodów japońskich

Są wyjątki. Honda S 2000 i Type-R, Impreza WRC, Lancer Evo, Lexus IS. Ale popatrzmy na regułę. W kompaktach jest jeszcze nieźle. Są Corolla T Sport i Civic Type-R mające po około 200 koni. Klasa wyżej - najlepiej wypada Acoord Type-R, 2.2 litra i 212 koni. Dobrze, ale gdzie mu nawet nie

Re: Wrócmy do historii

koniec > z niezawodnością diesla a jak czas pokazał, że obawy były w większości nieuzasa > dnione. Ostatnio widziałem ogłoszenie Octavii TDI z przebiegiem 585.000km. Dlac > zego zadbany Ecoboost nie miałby tyle przejechać? Niby tak, ale turbo w takim 1.9TDI I TFSI to zupelnie inna

Srali muchy będzie wiosna, lepiej trawka...itd

www.netjets.com/Fleet/Gulfstream_200.asp co kosztuje ale gentelmeni nie rozmawiają o pieniadzach: "NetJets fractional shares start at $396,875 for a 1/16 interest" www.netjets.com/The%20NetJets%20Program/cost.asp Do przewozu publiki z siatami i

Re: silniki na rynek USA

>pomylilem sie nieco odnosnie silnikow na rynek USA.podstawowy silnik na USA bedzie 5 cyl. 150 koni mocy.styka ci teraz???? tutaj jest pelna informacja. cytuje: Engine choices for U.S. cars should include an inline-5 cylinder as a base- engine with 150-hp and a 16v 200-hp 2.0l 4

Re: OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI CZY PRĘDKOŚĆ ZALECANA.

> fizyki... Nawet jadąc motocyklem typu CBR 900 RR droga hamowania sięga wówczas > około 50m (był kiedyś taki test w Motocyklu porównywali drogi hamowania z 200 > km/h dla 5-6 motocykli i Porsche 911 turbo i CBR 900 RR miała najlepszy wynik > właśnie około 50 m) a droga hamowania auta

O Saabie Aero ze "starego" forum

(jezdziłem tym autem prawie dwa dni, oczywiście nie non-stop :) - nieco dłużej niż fachowcy z GW) a w ogóle to ja patrzę na elastycznośc i w Aero była ona swietna, na poziomie 200 konnych aut tej samej klasy z V6.9-3 SS to nie jest auto sportowe (nasi agorowscy bohaterowie chyba zbytnio zapatrzyli

Re: przesiadka z diesla na benzyne

> nie jest lepszy bo jak na razie to w dieslu z podwojnym turbo ledwo uzuskuja 90 > > KM z litra (np 535d), natomiast benzyna wolnossaca moze miec powyzej 100 KM > zlitra a doladowana to 200 KM (jubieluszowa wersja WRX STi) Przykład kosmiczny w stylu Niknejma. Zwykłe TD

trudny wybor (Vectra, Mondeo, Accord, Volvo)

w jednym z poprzednich postow radzilem sie co wybrac do 150 tys PLN. Dziekuje za wszystkie rady. Dzisiaj pojezdzilem po salonach i mam taka short list-e: Opel Signum Opel Vectra GTS Mondeo ST220 Accord Volvo S60 wszystkie auta z silnikami w granicach 200KM, niezle wyposazone i cenowo

Re: Motodziennik

, jak niektórzy mogą podziwiać tyłek J. Lo ;) @turbo To bardzo proste, w Polsce mało kogo stać na takie samochody. Od szybkich samochodów na które nas nie stać jest Top Gear ;) Poza tym, w sumie, o czym tu rozmawiać? Czy np. BMW 3 coupe i na przykład Audi A5 się aż tak bardzo różnią? Jak kupujesz

Tor - 36 zakretow !

napęd, silnik 1,6 16V, moc ok. 140 km, klasa N2 3) Mitsubishi Lancer Evo VI: napęd na cztery koła, silnik 2.0 Turbo, moc 280 km, klasa N4 Cennik wypożyczania samochodu rajdowego wraz z instruktorem (netto): Peugeot 106 Rallye: 200 zł / h VW Polo 1,6 GTi: 250 zł /h Mitsubischi Lancer Evo

Re: Subaru planuje SUVa

op5rocz St Wagen Subaru ma Sedana w obu klasach: Impreza i piekny a swietny w Legacy! Weic o czym mowa..? za maly wam...? Fakt Ipreza jest ciasna nawet z przodu- wyobrazam sobie to suzuki pt Subar Just..?? dla kurdupli i krasnali..? mam juz 2ga subarke.. niezawodna -wspanialy elestyczny

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

Priusa, który pracuje w obiegu Atkinsona (i powinien być super ekonomiczyny!), jednostkowe zużycie paliwa wynosi 230-600 g/kWh, a np. dla 2.0 TFSI 200 KM, którym można poszaleć, 240-400 g/kWh. To który silnik jest dopracowany? A dla dusigroszy jest TDI, nie TSI. Spróbuj z tym porównać osiągi Priusa

Re: AB tuning

Olo napisał: "Najlatwiej jest powalczyc w klasie MINI i MINI+. Cosra Osmana jest idealnym materialem do mini+, zaklada do niej turbo, wysterowuje je chwilowo na okolo 180-200KM i mysle ze ten sezon co juz byl, mozna bylo wygrac. Oczywiscie taka moc to tylko na czas startow, SMT6 ma 2

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji spalin (po 10 proc.). | sąsiad ma Lancię Deltę Executive 1.8 Ben 200 KM Di Turbo - super auto.|ps. Żal mi takich ludzi, którzy kupują auto tylko po to aby się "pokazać" co to nie oni; chcą po prostu podbudować swoje "ego". lub kolesi którzy kupują auta o dużej

Re: Opalowane miejsca parkingowe przy ul.Fabryczn

akukulator napisał: > Po co komu bank, sklep czy jakaś tam kwiaciarnia, wystarczy > beznadziejnie usytuowany przystanek, tak jak po przeciwnej stronie > przy "krezusie" z odstępami 200 metrowymi od siebie. Obok wspomnianego banku, sklepu i kwiaciarni każdego dnia

Re: cd

> od malutkich silniczków  cl da się zauważyć trend ograniczania górnej > pojemności, do około 200cl. Nie zgodzę się. Tak było kilka lat temu. Obecnie widać coraz prężniejszy wyścig na pojemności i moce aut. Nikogo przy tym nie obchodzi, że Merc z silnikiem 6L turbo ma troszkę

Re: W czym japońskie auta są takie super bo jakoś

pojemności bez turbo. od razu zaznacze ze jezdze japoncem i lubie japonce ale... wybor silnikow jest tragiczny wezmy Lexusa GS jaki wybor 3.0 V6 i 4.3V8 - konkurencja? MB E200k duzo duzo........ E55 (niedlugo E65) BMW 520d duzo duzo duzo .........M5 to samo z IS i LS (chocbym mial gore kasy

Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW

.6 Hyundaia a jaki TSI 1.4 VW. Hyundai znajomego 1,7 diesel 115 koni bez filtra cząstek stałych. 200k przebiegu ? nic, 2.0 VW kolegi ? 6 awarii. Ja mam 1.6 126 benzyna ? nic, kolega 1,4 ? 2 razy rozrząd ? 2000zł (bo pierwszy był gwarancyjnie - łańcuch się rozciągał), do tego turbo przy 120k, do tego droższe

Re: Do roku 2008 40% benzyn bedzie miala turbine

, że do malucha zmieści się benzyna o mocy 200 KM, a diesel tylko 130 KM. Jeżeli masz rzeczywiście tak kosmiczne potrzeby, to tylko benzyna pomoże. Większości wystraczy jednak skromne 120 KM - 140 KM w małym pojeździe (klasy Punto). I tak na światłach będziesz czekał na resztę, a spalisz 3 razy

Volvo V40

Jakoś się złożyło, że od tygodnia przemieszczam się nowym V40 T3 (1.6 turbo, 150 KM). Jeśli ktoś nie widział z bliska, to jest to kompakt, który zastąpił serię S40/V50/C30. Przejechałem tym autem około 1,5 tysiąca km, więc mogę coś niecoś na jego temat do rzeczy napisać. Plusy. Volvo wyraźnie

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

. Skromne pytanko. A ile kosztują takie 'podstawowe' modele BMW? 120i z silnikiem 130KM kosztuje tyle, co 200-konny CTR, hue hue. > CTR, S2000, RX-8, M5 to fajna wizytówka i reklamówka. Uważam, że np. obecnie oferowany silnik 1.6 110KM czy 2.0 160KM nie odbiegają in minus od silników

Re: Mondeo Kombi 2001-2003

przebiegu rzędu 150 tys. - 200 tys. km, a więc już wchodzące w obszar pewnych remontów eksploatacyjnych. Trzeba zdać sobie z tego sprawę, że zaoszczędzi się podczas kupna, ale trochę straci w ramach koniecznych odnów auta. Zainteresuj się (w malejącej kolejności): - Passatem Variant B5.5 (FL) z

Whirlpool- piekarnik + płyta- doradzcie-proszę

wiem jak sie sprawdza ta firma, a może ktos zna te modele? Prosze poradżcie cos. ZOgladałam tez Elektroluxa i Amice, ale przy Amice nie całkiem podoba mi sie strona wizualna. Pewnie sie czepiam, ale tak juz mam. A może jeszcze cos innego? Piekarnik do zabudowy w słupku marki Whirlpool model AKZ

Proszę o poradę-pilne

) • ogrzewanie z dołu + termoobieg (nawiew gorącego powietrza) • grill • grill z nawiewem chłodnego powietrza (turbo) • Pizza/Chleb - 2 sposóby przygotowywania pizzy i 1 chleba • Booster - szybkie, wstępne podgrzania komory piekarnika (temperatura 200 st.C w ok. 6

Re: trafieni, zatopieni :-)

A tak szczerze jeep... Jakbys mial do wyboru nowego Accorda 2012 z 2litrowym benzyniakiem i w tej samej cenie nowa Octavie III 2013 z 1.4 TSI, wyposazenie zblizone, to co bys wybral? ---------- już wybrałem mam accorda ale 2,4 :-)) też pali mało mimo, że motor bez turbo i wolnossący

Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passat

600 rocznie. Nic dziwnego, że Mazda dała sobie siana z 6 MPS, Volvo odpuściło S60/V70R, Saab limitując swojego 9-3 2,8 turbo XWD do 2000 egzemplarzy tylko kokietuje klientów (coś jak z nakładami płyt zespołów blackmetalowych z głębokiego podziemia „limitowanymi” do np. 666 sztuk, he he), a

Re: silnik na LPG - to ma jeszcze jakiś sens?

jednostkami. > Na dalekie trasy bagażnik bywa potrzebny a koło zapasowe zajmuje przestrzeń. Mozna troche pomoc kolem dojazdowym, zamiast pelnego wymiaru... > Dla takiego użytkowania polecam turbo diesla bo jest wydajny i oferuje duży poz > iom komfortu. Ale znacznie drozszy w

Re: Tak i nie, sniper ...

firmy mogłyby sobie odpuścić robiebie benzyn, a auta straciłyby w EU marginalną liczbę klientów). A jeśli dana grupa klientów nie generuje sporego dochodzi, to się ją po prostu olewa i tak jest wszędzie, w każdym biznesie. Taki triaż . > Zresztą ja np. kupiłbym tiguana właśnie z 200-konną

Re: Skoda Superb

przestronnym Mondeo z lat 2000-2007. W aktualnej II generacji Superba jest jeszcze o kilka centymetrów więcej, więcej niż w Mercedesie klasy S! Wielkościowo Superb to auto klasy wyższej, czyli np. Audi A6, ale cenowo i wizerunkowo to klasa Passata, czyli klasa średnia. Co do auta, to przez mechaników Skody

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Jak kupować SUVa czy jak tam zwał to: 1. koniecznie 4x4 może być na sprzęgle wiskotycznym ale musi być bo inaczej to nie ma sensu w przypadku ciężkiego wysokiego samochodu. 2. koniecznie z mocnym turbo dieslem albo turbo benzyną - wolnossakie takiego auta nie uciągną a jeśli nawet to będą

Re: No i co ja mam ci chłopcze powiedzieć?

Porsche Turbo a Imprezą jest > większa:)) > > > Tak, no niestety zewsząd jesteśmy zalewani reklamami Subaru, sprzedaje się > > tego > > > > od cholery i trochę no i chłopaki mają mnóstwo kasy na reklamy. Nie to co > > Pancerwageny. To takie dobre wózki

Re: nie znam gościa ale sie plącze w zeznaniach

. hmm, a ja uwierze. a widziales ten samochod? wwwstud.fh-zwickau.de/~ao/r74rs/r74rs.htm jest to stuningowany Mercedes klasy E z silnikiem od S 600 V12 (W 140) rozwierconym do 7.4 litra BEZ ZADNEGO TURBO. ma 620 KM i

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

. A ile kosztują takie 'podstawowe' modele BMW? > > Kosztują tyle ile są warte. Cena widocznie jest "lepsza" niż w przypadku > Hondy, bo sprzedają się lepiej na normalnych rynkach. CTR też kosdztuje tyle, ile jest warty. Osobiście wolałbym 200 konnego CTRa niż 130-konne BMW1

Re: Nowe BMW serii 3 (F30) w pełnej krasie

miękko, bez wysiłku bez obrotów (wskazówka na max 2000tys), bez hałasu, z delikatnym ledwo słyszalnym "szuraniem" rozwija moc jednostka duża, 5-6 litrowa a jak inni w turbo się męczą pierdzą wyją klekoczą - to trzeba wsiąść i poczuć tą różnicę. Tego się nie da w 100 procentach opowiedzieć słowami - dla

Re: Nowy Type R

nasz Mate za kanalem w sumie wszystko powiedzial juz za mnie. erki nie mozna porownac z niczym innym. aua, pardonsik - z s2000 mozna, a i owszem, ale o tym innym razem, bo eska przez 200D w przeciagu roku nie sie jezdzic po polsce. erka to kuba rozpruwacz posrod hot hatches, silnik kochasz

Michauowi i AdMowi

Gość portalu: AdM napisał(a): > > Nie robi się sportowych wóżków z dieslem z innej przyczyny - technicznej. > > Aby > > uzyskać te same osiągi, co w przypadku benzynowego silnika 2.0 200KM z CTR > > a trzebaby włożyć turbodiesla V6 o pojemności co najmniej 2.5L, a

Re: silniki Audi

Dobry wybór - A4, po spełnieniu pewnych warunków, to obecnie najlepsze auto klasy średniej. Z uwag co do silników: Popieram wskazujących 2-litrowe turbo z S-Tronikiem (dwusprzęgłowa przekładnia) i quattro. Właśnie w tej konfiguracji A4 jest najlepszym autem w klasie i upakowuje w jednym aucie

Re: niknejm, dużo wiesz, napisz więc o wtrysku be

którym uzyskuje się dziś (pomimo 200MPa) wielofazowy, kontrolowany > wtrysk. I przeczytaj to, co napiszesz. I wtedy zrozumiesz, co ja pisałem. Napisałeś, to co napisałeś. Że w CR nie ma wtryskiwaczy. A to bzdura. > A tak generalnie, nie jestem maniakiem, ani broń Boże, nie zjadłem