a3 2.0 tfsi opinie

Piotr Mokwiński

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III - opinie, awaryjność najlepsze wersje. Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Jedną z ciekawszych propozycji na rynku wtórnym jest Audi A3.

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

Poszukując auta kompaktowego segmentu premium, nie sposób pominąć Audi A3. Najpopularniejszego samochodu z metką premium na rynku wtórnym. Technologiczne pokrewieństwo z bardzo popularnym Volkswagenem Golfem i innymi bliźniakami niemieckiego koncernu, to gwarancja rozsądnych kosztów serwisowania. Wybierając odpowiednią wersję silnikową, w każdym przypadku zyskamy trwały i solidnie wykonany kompakt. Nie ma jednak róży bez kolców.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Opinie Moto.pl: nowe Audi A3. Po co? Tego dowiesz się już po pierwszej przejażdżce

Opinie Moto.pl: nowe Audi A3. Po co? Tego dowiesz się już po pierwszej przejażdżce

Zacznijmy od cen, bo te zawsze wzbudzają kontrowersje Nowe Audi A3 Sportback 30 TFSI (1.0 110 KM) kosztuje wyjściowo 99 700 zł. Za mocniejszą wersję 35 TFSI (1.5 150 KM) z ręczną skrzynią zapłacimy 109 900 zł, a z automatem S tronic - 119 900 zł. Do tego dochodzą jeszcze dwa diesle 2.0. 116-konny

Opinie Moto.pl: Nowe Audi Q3 - godny następca

Opinie Moto.pl: Nowe Audi Q3 - godny następca

TFSI – to 1.5 litrowy silnik o mocy 150 KM i 250 Nm z funkcją odłączania 2 cylindrów. Kolejne dostępne odmiany są 2-litrówkami 40 TFSI o mocach 190 KM (320 Nm) i 230 KM (350 Nm). Jednostki będą standardowo oferowane z 7-biegową automatyczną skrzynią S-Tronic (ta sama co w modelu A3) i stałym

TOP FIVE | Kompakty

TOP FIVE | Kompakty

okazuje się najbardziej kompletnym samochodem w klasie. Poza tym wygrał test porównawczy z droższym Audi A3. Szkoda tylko, że wyposażenie dodatkowe jest bardzo drogie. Ceny: od 1.4 80 KM - 57 440 zł Najlepsza wersja: 1.4 TSI (122 KM), 5d - 67 730 zł 2.0

audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

Witajcie serdecznie zawęziłem wybór nowego samochodu do tych 2 modeli. Audi 2.0 TFSI z Stronic i quattro w s-line czy może 328i ze sportowym automatem ale bez x-drive w m-pakiecie. Pytania: 1. czy 4x4 robi różnicę? 2. czy radość z jazdy jest rzeczywiście po stronie bmw? 3. Nie ukrywam

2.0 TSI 132 i 154 kW - opinie.

Cześć, pośród rozkosznego obrzucania się błotkiem naszło mnie na pytanie (związane z poszukiwaniem nowych "kółek"). Znam opinie na temat wcześniejszych wersji TFSI - nie trzeba mi mówić, jednak podobno od 2011 mamy już 3 generację tych silników, które podobno pozbawione są wad swoich poprzedników

Re: 2.0 TSI 132 i 154 kW - opinie.

No właśnie wszyscy znajomi mówią, żeby się trzymać z daleka... a indagowani szczegółowo dość szybko wypruwają się, że chodziło im o drugą generację (tę sprzed 2011 roku) a nie trzecią. Siostra ma A1 z tym nowszym TFSI (tylko, że z mniejszym) i bardzo sobie chwali samochód. A nóżkę to ma cięższą niż

olej PMO opinie

Witam wszystkich :) Panowie tydzień temu kupiłem Audi A4 2.0 TFSI. Jako ze zamierzam dbać o samochod to odrazu po kupnie postanowiłem zrobić kompletny przegląd auta wraz z wymianą oleju i filtrów. Poprzedni właść. jeździł na oleju PMO 5w40 (albo 5w30 już nie pamiętam) i radził abym na

Re: Audi A3 1.6

- niewielka roznica, a cenowo duzo drozej (ok. 10 tysiecy, poprawcie mnie jak sie myle). fajniejszy juz 2.0 fsi, nie mowiac o 2.0tfsi. ale to oczywiscie zupelnie inna polka cenowa. powaznie sie zastanow czy chcesz wydac tak duze pieniadze na tak slabe autko. i nie sluchaj opinii, ze 1.6 w A4 jest

Re: Audi A4 Avant, jaki silnik?

opinią. Tak naprawdę najfajniej jedzie manual. A jeśli bardzo zależy ci na automacie to kup quattro z tipem. W takim wariancie to zdecydowanie 2.0TFSI. I tip i quattro zjada troche mocy a toczydła nie ma sensu kupować za takie pieniądze. notmyself

Wynajem długoterminowy a opłacalność

Witajcie, coraz bardziej rozważam wynajem długoterminowy Audi A4 2.0 TFSI 190KM z pakietem S-line w ofercie finansowania Perfect Lease. We wrześniu kończę obecny leasing tradycyjny, samochód muszę wykupić, sprzedać i zapłacić od niego rozliczony już VAT czyli zabawy sporo. Moje pytanie brzmi

Golf GTI, jakie paliwo 95 czy 98 ??

witam, planuje zakup Golfa V GTI 2.0 TFSI i zastanawiam sie nad paliwem dla tego samochodu... W czytalem rozne wersje i opinie na ten temat i jedne byly zdania ze silnik ten wymaga paliwa 98 oktan, a inne ze spokojnie moze chodzic na 95.... Wiec jakie paliwo, i jakie skutki uboczne

Re: Nowy Passat TSi czy TDI?

A slyszales cos o TFSi 1,4 o mocy 170KM - kompresor i turbinka. Jezeli jest taki oferowany w Passacie - a mysle, ze tak to moze ten? Niestety slyszalem juz kilka zlych opinii o nowym 2.0 TDi 140KM w odroznieniu od 1.9. Przy tym przebiegu rocznym kupowanie diesla to faktycznie bez sensu i

Re: I do jest dobra rada...

>Wie > m ze Golfy są solidne i najprawdopodobniej nie będą się tak psuć bo nie mają ty > le elektroniki co francuskie auta 1. Skad wiesz ,ze golfy sa solidne? 2.Wszystkie czy tylko najnowsze zwlaszcza 2.0tdi i 1.4 tfsi? 3.Zechciej napisac ile jest elektroniki we francuskich autach

Re: AudiA5 Kupno - POMOCY.

wykorzystasz. 2.7 TDI raczej nie. 2.O TDI wydaje mi się najlepszym wyborem dla Ciebie. 2.0 TFSI ewentualnie jako drugi wybór. Jeśli kupisz automat z dużym przebiegiem to może Ci wygenerować spore koszty, podobnie jak zawieszenie, które warto sprawdzić przed zakupem. Raczej unikaj modeli po tuningu

Re: olej PMO opinie

wyższej klasie lepkości- nie gęstości. Wysoka jakość oleju to klasa SN/CF . Książkę można pisać. Aha . Wymiana oleju- w ruchu miejskim , krótkie odcinki itp max 10tys km. Jazda w trasie, nie obiciązona, rozgrzane auto itp 15 a nawet 20tys km . Ale żadne 30-40 tys! To też chwyt marketingowy. Nowe auta

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6

1,8 TSI skoda

Witam forumowiczów Przeczytałem o nowym silniku audi 1,8 TFSI, który ma być a może juz jest oferowany w Oktavii. Porównuje parametry techniczne legacy, accorda, oktavii, sportowca alfy brery, choć i lexus is 250 nie odbiega tu zbyt daleko, i wychodzi mi, że silink oktavii w tej wersji (160 KM

Motodziennik: Żarłoczna Tesla S

Ja moge podzielic sie swoja opinia na temat silnika 1.4 TFSI o mocy 125 KM zamontowanym w Audi A3. Jak do tej pory przejechalem 20 tys km i nie zanotowalem ani jednej najmniejszej usterki / wady itd. No ale to jest ten mniejszy silnik, nie tak skomplikowany i wysilony jak omawiany tu z kompresorem

Mam niezłe porównanie

Ponieważ posiadam oba porównywane samochody, tj. Mondeo i najświeższe A4, to pokuszę się o własną opinię. Różnica klasy (nie mylić z segmentem) jest zdecydowana. Między komfortem podróżowania A4 a Mondeo jest przepaść. A4 jeździ ciszej, płynniej, w moim przypadku o wiele lepiej przyspiesza (2.0

Re: Golf GTI, jakie paliwo 95 czy 98 ??

> witam, planuje zakup Golfa V GTI 2.0 TFSI i zastanawiam sie nad paliwem dla > tego samochodu... > W czytalem rozne wersje i opinie na ten temat i jedne byly zdania ze silnik > ten wymaga paliwa 98 oktan, a inne ze spokojnie moze chodzic na 95.... > > Wiec jakie

Nowe coupe dla mojej kuzynki:)

Budżet elastyczny, choć na Aston Martina DBS jej nie starczy. W grę wchodzą więc takie wozy: -Alfa Romeo Brera 1.75 TBi (tu wyjątkowo bierzemy pod uwagę model Spider; wiem, raczej nie do kupienia już, ale może gdzieś tam coś, w każdym razie ciekawią mnie wasze opinie), -Audi A5 2.0 TFSI

Re: Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

Ja tam generalnie nigdy tu na forum nie pisałem,że na myśl o 1.4TSI boksreki mi rozrywa;) Bo dla mnie nalepsze są 2.0TFSI,no i wiadomo-1.8. Nie wiem jak wersja 1.4 160KM chodzi,ale piszesz,ze słaba "na dole".Hmm,pewnie to wina uzyskania dość dużej nie tylko poprzez konfigurację doładowania

Bo to auto dla ludu.

teraz? "Jedzie na opinii" - biorąc pod uwagę niedawne wpadki z zespołami napędowymi (niesławne pierwsze serie 2,0 TDI czy pierwsze FSI i TFSI) - choć już dawno jest "średniakiem" w klasie, a samochody podobnie dopieszczone od dawna robią już Francuzi nawet (choć może za wyjątkiem Renault, któremu bardzo