a3 czy golf iv test

Martin Śliwa

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 1 | Nadwozie i wnętrze

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 1 | Nadwozie i wnętrze

W pierwszej części naszego testu miesiąca sprawdzamy karoserię i wnętrze nowego Audi A3 Limousine

Frankfurt 2009

Od 15 do 27 września trwa salon samochodowy we Frankfurcie. Czeka nas wysyp premier sportowych i luksusowych samochodów, czy raczej ekologia bierze górę nad motoryzacją? Zobacz, co nowego przygotowali producenci

Deszcz rabatów

Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim - wyprzedaże w salonach samochodowych. Niektórzy importerzy już teraz przygotowali atrakcyjną ofertę rabatów

Zobacz wideo

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

testu - 2100 km GAZ: Dobre właściwości jezdne, precyzyjny układ kierowniczy, znakomite hamulce, oszczędny silnik, dobrze pracująca i zestopniowana skrzynia biegów, bogate wyposażenie (choć z pewnymi brakami - patrz hamulec), dobre materiały wykończeniowe HAMULEC: Niewygodne siedzenia w wersji standard

Historia kołem się toczy - Audi

Historia kołem się toczy - Audi

limuzyny A8 z karoserią wykonaną z aluminium i bazującego na VW Passacie modelu A4 - następcy wysłużonej 80-ki. Równocześnie przeprowadzono lifting "setki", która pożegnała starą numerację i zyskała nazwę A6. Rok 1996 to premiera Audi A3 , wykorzystującego podzespoły Volkswagena Golfa

Re: Czy waszym zdaniem warto kupic Golfa IV TDI i czy jest wart swej c

Służę linkiem testów awaryjności Golfa IV,oraz samochodów 3 -letnich. Mam nadzieję, że utemperuję tym totalną ignorancję osób mówiących o awaryjności Golfa IV.-patrz poprzednie posty. http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=325494&dzial=020580 Jednocześnie współczuję użytkownikom reanult

Re: focus combi czy golf kombi?

bardzo dobre. Nic się nie popsuło. Golfem tez jezdziłem A daleko to trzeba szukac na potwierdzenie.Ktos to twierdzi ze Focus jest lepiej wykonczony niz golf albo nigdy nie siedzial w golfie IV albo jest zaslepiony,moim zdnaiem Golf IV jest lepeij wykonczony niz V Druga sprawa swiadczaca o

Re: Test Golfa w "AŚ" 43/03

Nie rozumiem tego calego zamieszania z Golfem. Przynajmniej Megane II ma niekonwencjonalny wyglad (mnie sie nie podoba). Golf V niewiele rozni sie od swego poprzednika zarowno optycznie, jak i technicznie. W czym rzekomo jest on lepszy od Focusa, Mazdy 3, czy Astry III? Jest to ewolucyjna

Re: Czy waszym zdaniem warto kupic Golfa IV TDI i czy jest wart swej c

Gość portalu: Tomasz napisał(a): > Poczytaj sobie o wielu kwiatkach w testach Golfa IV, to przestaniesz się > podniecać tą "klasą samą w sobie?". SAMOCHODY NIE PODNIECAJĄ MNIE TOMASZU, CHOCIAŻ PRZYZNAJĘ ,ŻE LUBIĘ O NICH ROZMAWIAĆ, A DO TEGO POTRZEBNA JEST JAKAŚ WIEDZA. CO DOTYCH

Re: MegaTEST: Golf V MTM 2.0 TDI

ZEWNĘTRZNE koło. 3)"Zawieszenie przód: kolumny McPhersona Zawieszenie tył: belka skrętna" Testowaliście Golfa IV czy V? Bo V ma z tyłu oś wielowahaczową.

Re: Narodowy Auto Test

W rankingu głównym poza wysoką pozycją (miejsce 5) wspomnianej kijanki zaskakuje też 8 miejsce Renault Scenic'a - Golf V dopiero na 9 pozycji, dalej A4 (B5), Civic... Stilo wyżej od Golfa IV czy Astry III jak i classic'a. Fakt, że niemal aż 40 samochodów zdobyło ponad 80 punktów (na 100

teutonia tario czy maxi cosi cabrio?

potrzebuję fotelik 0-13kg ktory bedzie lepszy dla nas - samochod vw golf IV z 2003 roku oraz vw polo z 1997 roku, wozek mamy maxi cosi mura i teutonie cosmo? oba mają dobre wyniki w testach a i pytanie czy z bazą czy bez? z gory dziekuje za pomoc

Re: Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.

Kto dobrze pogrzebie w necie znajdzie testy jakie poddano w laboratoriach paliwa typu Verva(na Orlenie) i inne tzw.Premium. Otoz okazalo sie ze nie sa wlasciwie lepsze w NICZYM.Bo jakiekolwiek ewentualne zyski na mocy,czystosci spalin itd zawieraly sie w wielkosci bledu pomiaru. Wnioski testu

Re: Co wybrac: civic type r,golf gti czy focus st

krzysiek_ww napisał: > A czy tos z Was ma może testy gdzie była by pokazana elastycznosc tych samochod > ow?? > Ktory z nich jest najbardziej elastyczny i ktory nadaje sie najbardziej do > codzinnej jazdy :) Do codziennej bardziej nadają się Golf i Focus. A który może

Re: Fiat Stilo JTD czy Skoda Octavia TDI?

ostatnio niemieckie gazety zrobiły testy porównawcze Stilo, Golfa IV, 307, Civic w Auto Motor und Sport wygrała 307, drugie miejsce zajął Stilo!!! niemiecka prasa podała, że auto francuskie i włoskie są dużo lepsze od ich ulubieńca Golfa a Octavia jest owiele gorsza od Golfa a jeżeli mowa o

Re: Fiat Stilo JTD czy Skoda Octavia TDI?

Gość portalu: Jarek napisał(a): > ostatnio niemieckie gazety zrobiły testy porównawcze Stilo, Golfa IV, 307, Civi > c > w Auto Motor und Sport wygrała 307, drugie miejsce zajął Stilo!!! > niemiecka prasa podała, że auto francuskie i włoskie są dużo lepsze od ich > ulubieńca

Re: Co kupic: Fabie czy Golfa? Pyta kobieta

Jeżeli Golf to poczekaj jeszcze około roku na V wersję tego auta, bo Golf IV zestarzał się. Jeżeli Fabia to tylko w wersji kombi, która jest (moim zdaniem) najładniejszą wersją tego auta i oferuje dużo przestrzeni w środku, a nade wszystko bagażnik o pojemności 426 litrów (np. "większe auta

Re: zamienic golfa III na megane?

Gość portalu: Tomek napisał(a): > Dwoch moich kumpli (do ktorych sie nie przyznaje bo to dresy) maja Golfy IV i > obu poleciala skrzynia biegow. No coz nieszczescia chodza po ludziach ciekawe > czy komus tez poleciala. Defekty (nawet te "ostateczne") skrzyń biegów w IV kach

Re: audi a3 - to tylko VW

slabe sprezynki. Zreszta test Golfa IV tez nie wypadl rewelacyjnie - obudowa skrzyni biegow pekla po 50 tys km. Podsumowujac A3 - ladne auto ale bardzo slabe jakosciowo.

Re: Co wybrać? Audi A3 czy BMW 318 ti Compact

Gość portalu: Gordi napisał(a): > Ja Bym wybrał BMW.A3 to taki "szlachetniejszy" Golf IV czyli w sumie nic > szczególnego.BMW ma lepsze właściwości jezdne,jest ogólnie o wiele > nowocześniejszy(niedługo wchodzi nowe A3,a model obecny jest produkowany już od > 96r).Silnik 1

Re: MegaTEST: Golf V MTM 2.0 TDI

Turbo i zobaczcie jak się ocenia i testuje auta. Tam prowadzący nie wjeżdzają z wazelinką producentowi w tyłek żeby za pół roku otrzymać następny wytwór księgowych (samochody projektowane przez inżynierów to już prawie ginący gatunek) do "testów". A tak co do Golfa to go nie cierpię. Ale ostatnio

Re: Czy waszym zdaniem warto kupic Golfa IV TDI i czy jest wart swej c

> jakość ale to koncern VW) Gość portalu: Tomasz napisał(a): > Poczytaj sobie o wielu kwiatkach w testach Golfa IV, to przestaniesz się > podniecać tą "klasą samą w sobie?". Gość portalu: Darius napisał(a): > A reklamacje to do DEKRY, wyraźnie było napisane, że 3 letnie IV

Re: Silnik 105 KM Golfa: ABSOLUTNE DNO!!!

tyle testów w gazetach, bo one są tendencyjne i sponsorowane. Ale > zgadłem że nie jedzisz tym autem, nie wiedziałem tylko czy masz fabię czy ibizę > > ( ew. cordobę) Pzdr. Witam, Włączam się do dyskusji na temat grupy VW. Przez rok jeździłem Octavią 1,9 TDi 90KM z pełnym

kup. Audi A3 jest pozbawione jakiegokolwiek sensu

bezpłciowy kompakt. Bardziej asertywnie i zachowawczo auta wystylizować i uczynic niedostrzegalnym na ulicy się już chyba nie da. Golf to naprawdę żadna awangarda, ale przynajmniej ma jakiś ciekawszy kształt świateł czy atrapy czy tylnych słupków. Zupełnie już bez dopłaty A3 ma gorszy wynik testu

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

myslę waskes czas zmienić zródła informacji albo je konfrontować bo jeśli np vw podaje fabryczne spalanie 2,0FSI 11.3-11,6 miasto a Honda 2,0- 10,3 miasto to chyba coś jest dziwnego w tym co piszesz .Moj kolega ma Accorda 2,0 i mówi że pali mniej od jego poprzedniego Golfa IV 1,6 nie wspominając

Re: Octavia a nowe silniki Opla

,6 100 KM - miesci sie w tych 55 tys. spokojnie, a w ogole stylistyka mi odpowiada. Niestety, w testach awaryjnosci ADAC Astra wypada w okolicach srodka (Skody Octavia tam w ogole nie ma). U gory (z tej klasy) jest Golf IV i Japonczyki. Golfy sa wg mnie przeszacowane (cenowo). A w ogole sie

Re: Nowa Meganka

Gość portalu: pewal napisał(a): No ale przegrał bo brakowało pewnych danych. Nie oceniano kosztów Fiata. Natomiast w ogóle nie rozumiem jak Golf IV mógł zająć ostatnie miejsce w teście. Chociaż bardzo celną jest uwaga o cenie Golfa w stosunku do bardzo ubogiego wyposażenia. Pozdr. Mi

Re: Chińska jakość

kiedyś test zderzeniowy Golfa II i IV. Rozpędzili je do 55 km/h i trzepnęli o siebie czołowo (40% pokrycia). W GIV pasażerowie nie odnieśli poważniejszych obrażeń. W GII nie mieli praktycznie szans na przeżycie. A to niby te same samochody różniące się tylko datą produkcji. Chińczycy są jeśli

Re: A Klasa

niezawodnosc (wiem najlepsze sa japonczyki, ale jest jeszcze cos > takiego jak wlasne doswiadczenie i przekonania) Honda Jazz. W dodatku jest "Made in Japan", a nie w Europie. Żeby było śmieszniej, w teście pokonała właśnie Mercedesa A-klasy (chyba w Motorze czy Auto-Świecie sprzed kilku miesięcy

Re: czy nie denerwuje was reklama WV??????

większoscią postów powyżej. VW chce bazować na legendzie żyjącej już chyba tylko na wschód od Łaby. Wszyscy ich prześcigają w każdej kategorii, a jeszcze narobili sobie konkurencji pod własnym dachem (SKODA, SEAT). Itd itp vide: test Golfa IV po 100 000 km na zachodnich drogach vide: wynik nowego

Re: Fiat Stilo JTD czy Skoda Octavia TDI?

Gość portalu: Jarek napisał(a): > ostatnio niemieckie gazety zrobiły testy porównawcze Stilo, Golfa IV, 307, Civi > c > w Auto Motor und Sport wygrała 307, drugie miejsce zajął Stilo!!! > niemiecka prasa podała, że auto francuskie i włoskie są dużo lepsze od ich > ulubieńca

Re: Fiat Linea 1.4 T-Jet - test - Włoska elegantk

. Linia przyciąga wzrok nie to co opatrzone AUDICE i GOLFY IV. Te auta na równi z BMW np 320 kojarzą mi sie tylko z wieśmakami... z tylu rura jak beczka, troche siatki z płotu sąsiada oczywiście "alufy" iJEST wiejski "tiuning"... brak słów. z mojej strony pochwalam kupno nowej linei. wolalbym to, niż

Re: Octavia a nowe silniki Opla

o 1,6 100 KM - miesci sie w &#62 &#62 tych 55 tys. spokojnie, a w ogole stylistyka mi odpowiada. Niestety, w testach &#62 awaryjnosci ADAC Astra wypada w okolicach srodka (Skody Octavia tam w ogole nie &#62 &#62 ma). U gory (z tej klasy) jest Golf IV i Japonczyki. Golfy

I jeszcze tego typu ciekawostka

“Crash-test Volkswagenów Golfów II i IV generacji DEKRA . Volkswagen Golf IV podczas próby zderzeniowej bardzo łatwo pokonał starszy o 11 lat samochód. Kabina pasażerska pozostała niemal nienaruszona i tylko w niewielkim stopniu uległa odkształceniu. Kolumna kierownicy i pedały

Re: Jakie są KONKRETY?

jest przepaść... Różnica w cenie aut wynosiła około 30% Dodam, że Golf nie wypadał lepiej od Civica pod względem niezawodności. Ludzie! Czary! > - Jaka jest zmiana zużyca paliwa i czy jest to wzrost czy spadek? > - Jakie są konkretne wyniki testów? (test 80-120 na V biegu nie jest jedyny

Re: Skoda fabia to naprawde bezpieczny samochod

Gość portalu: Tomek napisał(a): > Pare lat temu zrobiono crash test Nissana Patrola z Golfem III. To musiało być już ładnych parę lat temu, skoro mowa o Golfie III. A co z kierowcą Golfa? Ciekawe, jak dzisaj wyglądałby test Golfa IV z np. Land Cruiserem

Re: lipcowe wyniki sprzedazy

wnętrze renault czy innych wynalazków. Tylko dlaczego > plastiki wyglądają jak z chińskich aut? Jakość wnętrza golfa jest zdecydowanie > jego jedną z mocniejszych stron, w tej klasie tylko a3 może go pogonić. - Chińskie plastki to są w vw. O jakiej jakości mówisz? Twarde plastki łatwo

Re: EuroNCAP nie kłamie - sprostowanie

> Taki test zresztą przeprowadzono > youtube.com/watch?v=g9rENn6lI3c > Co ciekawe, róznica masy wcale nie wpłynęła smiertelnie na > podrózujacych Golfem. Wpłynęła i to bardzo śmiertelnie, na filmie po prostu nie pokazano odczytów przeciążeń z manekinów. Są one tutaj . Dla

Re: Widziałem i jeździłem :)

d ma 423 cm Megane 5d ma 413 cm Astra II 5d ma 411 cm Golf IV 5d ma 415 cm Leon 5d ma 418 cm Jakoś ciężko znaleźć kompakta 5d który byłby równie długi co Liana. > Brava o > 6 cm, o 3 to chyba Golf IV, a srednia dla kompaktow to okolo 260 cm (z lat > 2002/2002) Średnia

Re: Jakimi autami jeździcie ? - pytanie do PH

- Fordy, Peugeoty, Ople, Fiaty i inne wynalazki. Golf po prostu miażdży je kulturą pracy, jakością prowadzenia, bardzo także dobrymi hamulcami. Twoje brednie są takie jakby Golf był najgorszym autem świata a co ciekawa każda nowa wersja przoduje w rankingach, wygrywa testy, trzyma cenę i co ważne jest

Re: polo czy clio

Gość portalu: mac napisał(a): > Jeśli chodzi o Clio to masz zapewne na myśli silnik 16V - 75 KM ? O słabszymw 1999 roku nie było w Clio 1.2 16V!!! KM możesz zapomnieć. > Silnik w VW 16V jest bardzo dynamiczny, nawet w Golfie IV, którym miałem okazję > > jeździć

Re: lipcowe wyniki sprzedazy

biernego (francuzi to mistrze wszystkich brzęczyków, lampek itd dzięki czemu trzepią gwiazdki na testach, a nie dzięki solidności konstrukcji). Dla mnie bezpieczeństwo to w dużej mierze bezpieczeństwo czynne, a golf nawet w wersji 75KM pozwala bezpieczenie jeździć 150 km/h i nie ma obawy że przy hamowaniu

Re: Passat czy Laguna II ?

bagażnika na nierównej nawierzchni - potwierdzają to listy od użytkowników). To samo dotyczy golfa IV (m.in.padła skrzynia biegów ). Co ciekawe zawsze po zakończeniu takiego testu, zamieszczana jest klasyfikacja (awaryjności, kosztów itp.) aut, które przebyły już dystans 100 tys. km. Renault wypada

Re: Krótkie podsumowanie.

najnowsze uwzgledniaja najswiezsze zdobycze techniki w dziedzinie bezpieczenstwa, stad lepsze oceny od aut straszych (vide w jednym z ostatnich numerow AS byl test zderzeniowy Golfa IV i II - z "dwojki" zostala kupa zlomu!), jest to bezdyskusyjne. Pozdro i zycze Panu nie zmienienia zdania o

Re: Jak najlatwiej zeszpecic samochod,czyli pseudo-tuning

przedziały np. 60-100 km/h - IV bieg. Jezeli Cię to interesuje to wejdź sobie na stronę: http://www.vwgolf.pl/ciekaw.html gdzie porównano dwa golfy IV: 1,8T (benzyna) i 1,9TDI. Zauważ, ze przy rozpędzaniu się na IV-V biegu w przedziale prędkości 60-100 TDI jest szybsze o 2 sekundy, a na V-VI biegu w

Re: C4: tanie bajery i mydlenie oczu

W kwestii zawieszenia zgadzam sie ze auto jest wrecz prymitywne (takie samo zawieszenie jak golf IV czy Astra III). Jednak przeprowadzone przez producentow badania dowodza ze stosunkowo niewielki odsetek ludzi odczuje roznice miedzy prosta osia zespolona a zawieszeniem wielowahaczowym. Jestem

Re: Widziałem i jeździłem :)

> Jakoś ciężko znaleźć kompakta 5d który byłby równie długi co Liana. Tym gorzej swiadczy to o inzynierach z Suzuki, wszystkie inne marki potrafia skonstruowac wieksze wnetrza i bagazniki. > > > > Brava o > > 6 cm, o 3 to chyba Golf IV, a srednia dla kompaktow to okolo

Re: TDI a zuzycie paliwa

charakterystyke silnika w bardzo wysokim zakresie obrotów. Witam! Akurat jestem tuz po testach przeprowadzonych z mojej inicjatywy na torze Kielce. Kierowca zasiadajacym za kierownica Golfa TDi 110 KM byl Pawel Kaluza (nie musze chyba przyblizac tej osoby) a pod maska pojawil sie m.in. cyfrowy box

Re: Sorry ale mam dość to seat czy nissan

wygladało juz tak różowo,dla tej pierwszej oczywiscie :- Jak sie zdezrza razem to tez trudno przewidziec nie wiem czy widziales byl taki test gdzie Smart zderzal sie chyba z S-klasa i zdolal ochronic kierowce i pasazera. Oczywiscie teoretycznie almera powinna z tego wyjsc lepiej ale

Re: MAZDA 6

/h dla porownania passat ma 9.7 a skrzynia biegow podobno nieco haczy , mazda tez jest najglosniejsza w wewnatrz. Za to wyglada najlepiej zdecydowanie a juz srodek naprawde mi sie podoba zwlaszcza ze dotad lubilem takie proste i nudne w styly vw Golfa IV . I na koniec Mazda 6 jest sporo

Re: Śmierć na drodze

) tutaj na forum samochody japońskie np. Honda Civic MR1998, Toyota Corolla MR1998, czy też niemieckie np. VW Golf IV zajmują odległe miejsca w rankingu, a pierwsze miejsce wśród kompaktów zajmuje Renault Megane 1.6 MR 1998,1999 z wynikiem identycznym jak Audi A4 ale MR2001 (po poprawkach), które

Uwaga na światła diodowe

bazie wyników testów i nadają produktowi symbol homologacyjny (E11 dla Wielkiej Brytanii). Wówczas sprzedaż tych lamp jest dopuszczona w Europie. Podczas losowych testów tych dostępnych obecnie na rynku lamp (do Golfów III i IV oraz Polo) stwierdzono, że nie spełniają one ani wymogów fotometrycznych

Re: Nie wiem, ale mam POLO

Ale mam POLO więc może pomogę Cię zachęcić lub zniechęcić Ujeżdżam wersje 1,2 65 KM. 90% po mieście i okolicach. Przebieg obecnie 56 tys. Pali pomiędzy 6,5 a 7,5l/100 km. Czy to dużo czy mało - sama oceń. Mnie to nie boli. Z tyłu za mną tylko dzieci bo dorosli nóg nie zmieszczą, ale domyślam

Re: MEGA ceny Renault MEGANE-do szymiego!

przekonamy o ile test beda wykowywac specjalisci a nie ludzie ktorzy uznali ze AUDI A8, nowa E klasa czy Mazda 6 jest gorsza niz Megane II wedlug Car of the Year 2003:))). na pewno ma lepiej zaprogramowany sterownik ABSu (nie wlacza sie za szybko tak jak w Lagunie II i o dziwo w Mercedesie 124, sprobuj

Re: Bentley "Flying Spur" to VW Patefon reaktywac

.Wystarczy tylko ze > zadzwonoa do kilku chorych na nienawisc do VW jak ty i potem sa takie > wyniki jak sa. > Pokaz mi ranking gdzie Golf IV jest najgorszym samochodem ktory stale sie > psuje -bo tak w kazdej twojej wypowiedzi jest. > Zreszta jaka maja wartosc wypowiedzi kogos

Re: Jak najlatwiej zeszpecic samochod,czyli pseudo-tuning

> prędkości" z założeniem na którym biegu przyśpieszasz. Dlatego w testach > elastycznoście podawane są przedziały np. 60-100 km/h - IV bieg. Jezeli Cię to > > interesuje to wejdź sobie na stronę: > http://www.vwgolf.pl/ciekaw.html > gdzie porównano dwa golfy IV: 1,8T

Re: Tu-154 nad Jelczem

skomplikowanej konstrukcji, te silniki są także bardzo trwałe. Wbrew temu, że nowoczesne diesle są bardzo wrażliwe na jakość paliwa, raz podczas jednego z długodystansowych testów, dziennikarze zalali do baku benzynę, auto jechało na mieszance benzyna-ON, a mimo to wtryskiwacze nie zastrajkowały! Tak wysoką

Re: Mówi się strzał w stopę.

moto.allegro.pl/18390_i_1996_.html?order=t&view=gtext&price_to=14000 najlepiej kombi z prostym benzynowym silnikiem, nie będzie tak pojemna jak Picnic, ale za to pełno egzemplarzy do wyboru, pełno części, zamienników, wszędzie naprawią. 3. Golf IV, najlepiej Variant czyli kombi

Re: poprosze o opinie o Tako laret :)

wyważenie wózka spowoduje, że w innym wypadku wózek się wywali). 8) WAGA... Dla mnie jest bez znaczenia (3 piętrowce jak mój już zawsze mają i tak windę, zjazd do garażu na -1, -2... tego się nie nosi). W czasie jazdy nie ma znaczenia czy wózek waży 10 czy 15 kg chyba, że pchamy pod górę pół kilometra. Tako

Re: Do Niknejma i Greenblacka

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > > > Nie ma chyba auta w którym skrzynia biegów byłaby zestopniowana > > proporcjonalnie, np. I - 0,25, II - 0,50, III - 0,75, IV - 1,00, V - 1,25. > > Zaraz... Na odwrót chyba... W Integrze TypeR jest tak: I - 3.230, II - 2

Re: Mniejsza połowa

paliwa od jakiegoś czasu ...wracają tuż za zderzak! Tak ma wpomniana Astra II i miały Golfy II i III (IV chyba zresztą też) - bo NCAP nie obejmuje najechania na tył auta, zatem po co się starać, jak w testach nie wyjdzie... > Skoro bak jak powiedziane bylo wyzej jest pod siedzeniem to jest on