a4 limited edition

msob

Promocje tygodnia

Promocje tygodnia

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić przy zakupie nowego samochodu. Polska nie zdecydowała się na wprowadzenie dopłat do samochodów, a mimo to można u nas znaleźć ciekawe propozycje

Promocje tygodnia

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić przy zakupie nowego samochodu. Polska nie zdecydowała się na wprowadzenie dopłat do samochodów, a mimo to można u nas znaleźć ciekawe propozycje

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Niewielkie crossovery zdobywają coraz większą popularność mimo znikomych często zdolności terenowych. Jak połapać się w pełnej ich ofercie? Oto przewodnik z którym wszystko stanie się jasne

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

promocyjny Technology (m.in. MMI Navigation Plus, system audio BOSE, Audi parking system plus) w cenie promocyjnej 17 320 zł (oszczędność 10 710 - 11 570 zł). Ponadto w ofercie dostępne są modele A3 i A4 Limited Edition w promocyjnych cenach. Ceny A-trójki z silnikiem 1.6 102 KM rozpoczynają się od 74

Limited edition!

Mlask! https://www.mms.com/us/images/product_allgreenmilkchocolatemms.png -- Life's a journey, not a destination.

Tożsamość (Limited Edition)

fajny wywiadzik z turbo znajduje sie tu: &#60;a href="http://www.hmg.pl/index.pl/wywiady/wywiady/turbo_jestemy_legend_heavymetalu"> Turbo</a>

Limited edition..?

Wersja kolekcjonerska? Znajdź wszystkie przejawy *nowej* agick a wygrasz nagrodę pocieszenia? Czy może razem z gutkiem założycie nowy zespół muzyczny? Two Unlimited. Jak się podoba? :-))) modrzew, .y. ---------------------------------- What is home without Plumtree's Potted Meat

The Cure (Limited Edition)

Jedna z lepszych płyt w historii zespołu. Z jednej strony inna, a z drugiej - typowa dla the Cure. Inna, bo bardziej ostra, bezkompromisowa. Zwłaszcza Robert Smith inaczej śpiewa - w niektórych utworach niemal krzyczy. Typowa, bo jak zwykle jest to składanka różnych nastrojów. Począwszy od

Re: limited edition

A mnie się najbardziej podoba ten wielki napis, żeby każdy sąsiad z bazaru wiedział, że to coś ekstra, bo tak głupio wydac tyle kasy na coś, co ani ze złota, alni migajacych lampek ni ma... -- Listen to the rain fallin' day by day

Audi A4 IV (B8) Limited Edition. Leasing do przeję

Podana cena jest ceną netto 83 tys.. Audi A4 TDI, 143 KM z czerwca 2011, STAN IDEALNY, w kolorze szary lava perłowy, pierwszy właściciel, garażowany, bezwpadkowy. Wyposażenie wersji audi limited edition + dodatkowo: system audi concert, kierownica sportowa trójramienna wielofunkcyjna, fabryczny

Steal This Album (Limited edition)

system of a down to mój ulubiony zespół ,po przesłuchaniu najnowszej płyty stwierdzam,że Steal This Album nie jest gorsze od pozostałych płyt: System of a Down i Toxicity.

Forza 4 Limited w Empiku Złote Tarasy

Gdyby kogoś zainteresowało - widziałem dzisiaj 3 egzemplarze Forzy 4 Limited Edition w Empiku w Wawie w Złotych Tarasach po przyzwoitej cenie 229zł. Patrząc na ceny na Allegro - jeśli to nie pomyłka, to prawdziwa okazja ;)

Re: Rio - limited edition ;)

Pewnie Kia od ręki dostepna jest za dewizy (mają tam pewnie partie wybrakowanych wozów na placu),a jak przekroczy 200 000 km przebiegu to zostanie sprzedana Najwyżej ;-) za cene nowego wozu ;-0 pozdr

Re: St. Anger (Limited Edition)

pozatym od 24 listopada 1998 (garage inc) do 5 czerwca 2003 minelo 4.5 roku a nie 7 lat pozatym jesli nawet autorowi chodzi a album z wlasnym materialem czyli reload to ten zostal wydany dokladnie rok wczesniej czyli 5.5 roku temu no chyba ze autor jest kompletnym bezmozgiem i ma zero

Re: Rio - limited edition ;)

Wkrótce wprowadzą talony na Kie, a pod salonami będą się tworzyły listy kolejkowe;))))))) Pozdrawiam

Re: St. Anger (Limited Edition)

płyta jest nieziemska - najlepszy jest 1 , 2 i 4 kawałek - (jeszcze nie pamietam tytułów) - strasznie ostra - można by nią sobie żyły podciąć

St. Anger (Limited Edition)

jej zroznicowane brzmienie... No a poza tym to DVD:) Ogolnie rzecz biorac, chlopaki nagrali swietna plyte (troszke taka nuMetallicowa, ale w tym wypadku mi to nie przeszkadza), zero przynudzania, pure power...

gdzie kupić forze 4 EN?

Cześć, orientuje się ktoś gdzie najtaniej kupić Forze4 w wersji angielskiej? Najlepiej limited edition..

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: adalbert napisał(a): > Hmmmmmmm. Tak, byłem fanem Metallicy ... do tej płyty. To co > zaprezentowali można nazwać "Nieświeża rombanka". Zero pomysłu na > muzykę, cienkie teksty, łomot perkusji i nic poza tym. Powiało > totalnie nudą. Nie polecam tej płyty nikomu

The Long Road (Limited Edition) - Digipack

Mam wszystkie płyty Nickelback i tak jak sam zespół, uwazam, ze ta płyta jest jedną z ostrzejszych. Jest naprawdę dobra, przy niektórycz ostrych kawałkach można sobie poszaleć, a potem odpocząć przy balladach typu: should 've listen. Piosenki które szczególnie polecam to: feelin way too damn

News- męski Adidas Orginals Limited Edition

Kolejny, "selektywny" zapach Adidasa, a raczej jego old-schoolowej marki Orginals- we wspolpracy z dzialem Lancaster- dla mnie jednak obecny w sephorach duet nie rozni sie jakoscia od masowych robionych przez Coty- cena oczywiscie sporo wyzsza. Najnowszy meski ma za tematyke oczywiscie

Hail To The Thief (Limited Edition)

Po pierwszym sluchaniu: ale dziwna, jeszcze ciezej mi przechodzi niz Kid A i Amnesiac. Na razie podobaja mi sie 2+2=5 i Myxomatosis. Edycja specjalna jest spoko, wszystko stylizowane na mape - ze spisem tresci (niby) i sama mapa. slucham dalej...

Re: St. Anger (Limited Edition)

Ja tak jak któryś z przedmówców - też jestem metallifanem i tak samo by mi sie podobalo gdyby nagrali covery disco-polo (ROTFL - na pewno zrobili by to z z przytupem i wykopem) ale ta płyta wyprzedziła wszelkie moje najśmielsze oczekiwania. Czegoś takiego w skrytości ducha nie spodziewałem się p

miss mis 2006 - limited FF edition

:-). forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=212&w=37911816&a=37914324 -- CEO iloveitsbeautiful.blox.pl/html coztacipka.blox.pl/html

Bboo bee plus, limited edition Andy Warhol :)

No to dojechał. Stan wózka, naprawdę świetny :) Czekam aż tatuś przywiezie córcię ze żłobka i będziemy testować w domu. Jeszcze szkoda mi na zewnątrz, bo raz słońce a raz grad i wichura. Wklejam trzy fotki (nie umiem ich odkręcić, nie wiem czemu tak się wrzucają). Taki szybki pogląd na wózek

Re: Dziś pachnę - limited edition ;)

Wigilia - Burberry Brit Red :)))))Cudo! a w pierwszy dzien swiąt-jak mi Red nie przejdzie-L,Instant Guerlaina. A potem znow Burberry Red:))))))))))))) -- Na świeta podaruj karpiowi święty spokój

Re: Dziś pachnę - limited edition ;)

A ja pachnę Burberry Brit , który pod choinką zostawił mi Mikołaj;). -- Japonia Kabaty

Re: Dziś pachnę - limited edition ;)

W Wigilię pachnę Flowerbomb - dzięki cudownym forumkom:) -- a może kotka? miau o perfumach

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: Przemek napisał(a): > CZE ludzie!!!Kupilem ich plyte z dvd(tu wcale to nie jest limit > edition)za 10$!!!Bylem na ich koncercie tydzien temu(summer > sanitarium-chicago)Jestem ich wielkim fanem.Bylo cool ale gdy > zaczeli grac nowa plyte prawie wszyscy ucichlii

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: rywin napisał(a): > bardzo dobra płytka, i chwała im za to że nie nagrali żadnej balladki. Dobre > wymiatanie i rąbanka. Na to czekałem od 1988. >Rywin wiesz co ...to najwieksza wada tej plyty bo (dla mnie) ich muzyka to nie sama rombanka(i wedlug mnie na tej

Re: St. Anger (Limited Edition)

moze po prostu target nie byl wystaczajaco zdizajnowany na tym koncercie??? jezeli target sie dobrze bawil przy nothinelsematerach,unforgivenach czy innych mamasaidach a przy sierzantach engelach nie to wspolczuje metallice takiego targetu w stanach niech przyjada do polski to my im pokazemy

Re: St. Anger (Limited Edition)

przeciez on to na serio napisal !!! PS: moim zdaniem tez np. Fixxer jest lepszy od Master of Mappets a Fuel jest duzo ciekawszy od Motorowerbreath nie mowiac o tym ze duet Unforgiven I i II wciaga nosem duet One Sanitariat Fade to black wiec welcome home i wypuszcza uszami z bombelkiem nie

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: dzrtr napisał(a): > dokladnie rok wczesniej czyli 5.5 roku temu no chyba ze autor > jest kompletnym bezmozgiem i ma zero pojecia na temat metallicy > (i muzyki) i myslal o load wydanym 7 lat temu...no coz sa ludzie > i klamki a moze nawet i parapety Nie ma to

Re: St. Anger (Limited Edition)

Słucham Metalliki od 1986 roku, Kill'em All zmienilo moje spojrzenie na muzyke, do tej plyty za szczyt grania uwazalem Iron Maiden (skadinad cool band ;) ) a "jedynka" metallicowa powalila mnie, zbila, skopala i wlala nowe zycie. Potem byl "Ride the lightning" dobra płyta ale juz nie bylo

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: adalbert napisał(a): > Hmmmmmmm. Tak, byłem fanem Metallicy ... do tej płyty. To co > zaprezentowali można nazwać "Nieświeża rombanka". Zero pomysłu na > muzykę, cienkie teksty, łomot perkusji i nic poza tym. Powiało > totalnie nudą. Nie polecam tej płyty nikomu

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: ferdy napisał(a): > ta płyta jest rewelacyjna - prawdą jest , ze tzreba ją pkilka > razy przesłuchać, żeby sie wtym wszystkim połapać - metallica > dawno juz tak nie mieszała - zamiany tempa, aranżacji, muzyka > nieziemsko zakręcona - wałkuje tę płytę całymi

Re: St. Anger (Limited Edition)

Płyta jest równie słaba jak dołączone do niego DVD. A ta "Limitowana Edycja" to rzecz jasna chwyt marketingowy. Czy recenzent Gazety na pewno słyszał nową płytę i wcześniejsze produkcje (np Mastera...) ? Obawiam się, że nie, gdyż St Anger ma tyle wspólnego z thrashem co "węgiel kamienny z

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: Paxon napisał(a): > Od takiej grupy >oczekuje troche wiecej pomyslu i wyrafinowania. Pomysły - przecież od nich kipi w każdym kawałku, w każdej sekundzie tej płyty. Taki na przykład "Frantic". Kiedy jest ten krzyk - "My lifestyle determines my deathstyle". To

Re: St. Anger (Limited Edition)

Ciekaw jestem, czy zostanie dodana moja opinia, bo z tego co tu widze - same pozytywne opinie i nie wiem, czy ktoś tu nie robi jakiejś selekcji... A do rzeczy: Metallica is dead. Nowy album to jedna wielka ściema, fuszerka i nie wiem co tam jeszcze... Metallika dla mnie już nie istnieje

Re: Dziś pachnę - limited edition ;)

tułów - mauboussin ;) prawa ręka - apparition lewa ręka - kenzo flower wow :) jeszcze nie mam migreny, ale aspiryna już pod ręką... -- Give me Cornell through a portocath :)

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: sunny napisał(a): > Chociaż muszę przyznać, że solówek też mi brakuje... "Kirk o braku solówek na „St. Anger”: „Chcieliśmy aby na albumie każdy z nas grał na równych prawach. Chcieliśmy też zachować dźwięk albumu. Gdy próbowaliśmy dołożyć solówki

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: Domek napisał(a): > > Nie ma to jak rzeczowa dyskusja na argumenty.... > W sumie to nawet nie wiem, czemu Ci odpisuje, ale material na > Reload pochodzi z tej samej sesji nagraniowej co ten na Load, > takze de facto nowym materialem nie jest. > Jak to milo

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: carolus napisał(a): > Nareszcie to, czego fani metalu oczekują od zespołów formatu > METALLICA. Ciezkie pobrzmiewanie w tle, szybkie i solidne > solówki (to Hammet potrafi) no i nareszcie James zaspiewał tak, > jak lubie. Potrafi sie chlopak wydrzec, nie ma co

Re: St. Anger (Limited Edition)

vulture napisał: > Gość portalu: Przemek napisał(a): > > > nowa plyta jest niestety delikatnie mowiac > > kiepska jak na 7 lat. > > Tak, masz rację -to nie ta klasa co zajebiste "Load"/"Reload", pełne energii, > powalających riffów i wysmakowanych

Re: St. Anger (Limited Edition)

a ja bez sluchawek nic nie rozumiem i nie slysze :-) przyznaje ze mam fatalny sprzet (glosniczki notebooka) ale powiem szczerze ze do tej pory nie mialem nic co by tak slabo brzmialo (broni sie Metal Church zgrywany z kasety, broni sie Nirvana, Rage, Kyuss) a Angera praktycznie nie slychac

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: raf napisał(a): > Niestety. Chłopaki stracili dawny spontan. Słucham tego albumu i > czuję, że wszystko jest zagrane siłowo i bez dawnego smaczku. > Brak partii solowych Hammetta, szkoda. Głos Hetfielda nie brzmi > tak jak w "One" czy "Welcome Home". Może jak

Re: St. Anger (Limited Edition)

Zgadzam sie, z poprzednikami, plyta nieziemska ,ale do kilkukrotnego odsluchania, a jakos mi solowek nie brakuje.Jakos przezyje:-) Co do utworow (slucham wlasnie ostatniego) moze oprocz invisble kid z falszujaca koncowka, reszta jest wypas. CHoc wg. mnie powinna byc chociaz 1 ballada lub

Re: quinny buzz limited edition

Boski:) Gwiezdna gondola jest piękna, a śpiworek pingwinek wymiata. Ale weźcie pod uwagę, że to obrobione fotki producenta, dużo robi to czarne tło, kolory też pewnie podrasowane, na żywo wózek jest na pewno ładny, ale już nie aż tak powalający jak na tych fotach

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: Starszy czlowiek napisał(a): > Metallica to juz nie ten zepol co kiedys. Moim zdaniem > panowie po prostu troche sie wypalili. Jestem w stanie zrozumiec, ze nie podoba sie komus nowa plyta - bo jest czyms calkiem nowym i niepodobnym do ich poprzednich nagran. Ale

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: Przemek napisał(a): > nowa plyta jest niestety delikatnie mowiac > kiepska jak na 7 lat. Tak, masz rację -to nie ta klasa co zajebiste "Load"/"Reload", pełne energii, powalających riffów i wysmakowanych, subtelnych kompozycji. Na "St. Anger" nie ma tak

Re: St. Anger (Limited Edition)

Przykro pisać, ale zdaje się, że zachwyty nad tą płytą są na wyrost i mam wrażenie, że wyrażają je "późniejsi" fanowie. Odkryłem Metallicę w 1986, dzięki "Ride the Lightning", a potem było juz tylko lepiej. Zespół pierwszy raz umarł dla mnie w chwili wydania czarnego albumu - świetnego, ale

Re: St. Anger (Limited Edition)

Gość portalu: ociecdyrektor napisał(a): Proponuję założyć słuchawki na > uszy. Ja tak zrobiłem. > Ja swoją recenzję machnę za parę tygodni kiedy będę bardzo dobrze zapoznany z płytą. Chcę tylko napisać że właśnie używając słuchawek słucha mi się go dużo gorzej.

Re: St. Anger (Limited Edition)

xamel napisał: > moze po prostu target nie byl wystaczajaco zdizajnowany na tym koncercie??? > jezeli target sie dobrze bawil przy nothinelsematerach,unforgivenach czy innych > > mamasaidach a przy sierzantach engelach nie to wspolczuje metallice takiego > targetu w

Re: St. Anger (Limited Edition)

płycie wkurza? - brzmienie perkusji (wiem, to celowy zabieg, ale i tak mnie denerwuje produkcja a'la tekturowe pudełka); - hetfield powtarzający po 10 razy tą samą linijkę tekstu; - brak solówek (wiem, jestem zramolałym dziadem... ale dla mnie solówki w muzyce metalowej to podstawa!) no i generalnie

Sprzedam Bulletstorm PL Limited Edition na PS3

Witam Sprzedam Bulletstrom Limited Edition z Polskimi Napisami Okladka i ksiazeczka po polsku,gra raz w napedzie,pachnie nowoscia. Gra bez folii :P Sprzedaje gdyz przeszedlem a multi mi sie nie podoba. Link do aukcji

Re: St. Anger (Limited Edition)

nie wiedzą, czy grać metal, czy rock. O psychodelii zapomnieli. A tu proszę. Taki zaskok. Metallica pokazała schizo-mix! Rewolucja to nie jest, ale jakże miło zobaczyć starych kumpli w dobrej kondycji! :)

Newsy: olejek do kąpieli Korsa,"limited edition":P

Kors' limited-edition bath oil. Offering a sensuous experience that leaves skin softened and scented with tuberose, its milky bottle blends well with the minimalist bathroom. -- Czy wolność jest celem? blog.literacki

Comme des Garcons limited edition 2005:-P

: www.madamefigaro.fr/mode/20051103.MAD0013.html Les parfums Comme des garçons habillés pour l'hiver (3). Après la layette, les chandails. La mode du tricoté main frappe même là où on ne l'attend pas. Ainsi, la griffe japonaise Comme des garçons a conçu sept fourreaux tricotés main «avec

1-a zapowiedz: O'Driu Lafleo Oro Limited Edition

moreinside.blogspot.com/2014/05/lalfeo-oro-by-odriu-limited-edition.html

Flakon Jimmy Choo Limited Edition Parfum

www.vogue.co.uk/blogs/the-vogue-beauty-blog/2011/07/28/vogue-exclusive-it%e2%80%99s-a-choo-in

Re: ravel by arkadius limited edition

no coż! że mi sie nie podoba tak cała kolekcja ravel by arkadius to juz mój świadomy wybór a nie żadna szarość czy zacofanie. O!

do Jasminy TDI Super Limited Edition

jasmina nie jest facetem od razu zareagowala na to co napisalem nie wiedziala tez co to TDI a kazdy facet to wie jasmino W R O O C !!!!! wcale nie jestes beznadziejna jestes ksiezniczka i przestan sie droczyc pozdrawiam i obiecuje poprawe

Limit. flakony 2014 wg NST- cz. 4

www.nstperfume.com/2014/03/11/bunch-o-limited-edition-collector-bottles-2014-part-4/

Re: ravel by arkadius limited edition

www.ravel.com.pl/index1.html hm byłam dziś żeby z ciekawości zobaczyc wniosek jeden, jak ktos czuje chęc posiadania wizerunku arkadiusa to prosze bardzo, mi osobiscie absolutnie choćby rozdawali za darmo, a juz nei mówie żeby "to

odpowiednik torebki Massimo

?www.massimodutti.com/pl/nowo%C5%9Bci/massimo-dutti-limited-edition---women/g%C5%82adka-torebka-na-rami%C4%99-limited-edition-c1319008p7470547.html?colorId=800&categoryNav=1319008

Kappahl 3za2 na wszystko dla dzieci

nie dotyczy newbie limited edition. Do 4.11. -- Pilnuj, żeby Twój wykrywacz bzdur był zawsze na chodzie.

Re: Bboo bee plus, limited edition Andy Warhol :)

Też wydaje mi się, że się przyda. Jeszcze uchwyt na kubek, ale tak boję się, że mi stelaż porysuje. -- http://lb4f.lilypie.com/vX6pp2.png Dobrawka http://lb1f.lilypie.com/7bZVp2.png Wit

Re: Nie będzie edycji kolekcjonerskiej Forzy 4 w

No niby to limited edition ;) Mam nadzieję, ze ja dostanę by byłem jedną z pierwszych osób z aukcji Allegro :)

Re: Bboo bee plus, limited edition Andy Warhol :)

Super, cena za tyle dodatków jajeczka. Napisz jak sprawdza sie ta racja dla dsiecka -- http://lb4f.lilypie.com/vX6pp2.png Dobrawka http://lb1f.lilypie.com/7bZVp2.png Wit

Limit flakony i edycje 2015 wg NST cz.4

www.nstperfume.com/2015/02/08/bunch-o-limited-edition-collector-bottles-some-other-stuff-2015-part-4/

Re: miss mis 2006 - limited FF edition

Kurczę, a ja w dzieciństwie nie miałem misia ... Żadnej pluszowej zabawki w ogóle ... Chyba coś mnie ominęło. Pozdrawiam Keep Rockin' -- Przychodzi baba do doktora, A doktor - Wernyhora! www.johnnykalesony.republika.pl

Re: do Jasminy TDI Super Limited Edition

1. jestem Krolewna, a nie ksiezniczka i kazdy to wie :) 2. doskonale wiem co to tdi, i pewnie tez lepiej prowadze od Ciebie 3. milego weekendu! pora odetchnac od pracy i netu i zajac sie dzieciakami! pa! :) Gość portalu: cope napisał(a): > jasmina nie jest facetem > od razu

Re: Sprzedam Dead Space 2 Limited Edition

powiem wam że rozwiązałem zagadkę czemu blademaster odrazu kupuje nowe gry a potem je sprzedaje za szybko i tak wkółko,jeśli jest ktoś chętny to pisać do napisać do mnie prywatną wiadomość :>

Re: Hail To The Thief (Limited Edition)

Na pewno nie można mówić o staniu w miejscu, radiohead z płyty na płyte proponuje coś odkrywczego i choć jest tej płycie bliżej do amnesiaca czy kid A niż Ok computers to i tak jest to ciągle coś nowego zaskakującego, surowego, smutnego,przeszywającego, pięknego ...

Re: Hail To The Thief (Limited Edition)

wspaniała płyta, niewazne co jeszcze ujrzy śwatło dzienne, juz dzis mamy PŁYTE ROKU w jednym z ostatnich wywiadów Thom powiedział ze ustalili już z chłopakami w jaką strone pójdą dalej i ze za 2 lata nowa płyta zaskoczy wszystkich na maxa, to bedzie całkowicie nowy radiohead!! a przez ten

Re: Sprzedam Dead Space 2 Limited Edition

Bulletstorm :) Juz pisałem że moj plan jest taki by mieć : Bulletstorm,Black Ops,Killzone 3. KZ3 juz preorder od 2-3 tygodni,Black Ops kombinuje kupić (Musze sprzedać U1 i BC2,U1 niby sie sprzedalo ale gosciu zrezygnowal bo nie po Polsku :P i ze trzeba znac dobrze angielski :D) A bulleta

Re: miss mis 2006 - limited FF edition

a liczy sie żywy miś????????????? ja mam jednego takiego...z nim wygrałbym pewnie (oczywiście gdyby pewna koleżanka nie wystawiła do konkursu dwójki swoich ;-P wtedy na pewno miałbym miejsce na pudle, tylko nie wiem które

Re: Bboo bee plus, limited edition Andy Warhol :)

organicerem. no to nie możemy tam włożyć niedojedzonego jogurtu np ;) Kiedy natomiast próbowałam przyczepić organizer do rączki wózka to to jest jakaś porażka, bo rzepy wypadają akurat w miejscu, gdzie naturalnie chwytamy rączkę. I nie wisi w pionie tylko łapie przechył. A ja mam pytanie odnośnie budki

Re: Sprzedam Dead Space 2 Limited Edition

szczerze to podejrzewałem cię o to że masz jailbreaka bo tak zazwyczaj robią osoby z tym urządzeniem, kupują grę inastalują ją potem na konsoli sprzedają a i tak mogą grać na konsoli bez płyty ale już cie o to nie podejrzewam :D

Re: Hail To The Thief (Limited Edition)

usłyszę a to nie jest nawet 0,00001% tego co wyszło/wyjdzie) tego roku, już jest na samym szczycie moich ulubionych płyt które wyszły w ciągu ostatnich miesięcy, ale takie definitywne ustalanie wyniku w połowie meczu...

Re: News- Escada: powrot 3 letnich limitowanek w

A tak wyglada przykladowe opakowanie balsamu do ciala- z wyraznym zaznaczeniem "limited edition

Re: Skoda Octavia vRS Limited Edition - jak odejś

Octavia to po golfie najbrzydszy samochód świata! Jak to można w ogóle kupować? Zero polotu w tym samochodzie, Octavia nie może się nawet równać z takimi samochodami jak np. Peugeot 308, Citroen C4, Fiat Bravo, Kia Ceed, czy nowe Megane.

A ten "Pan" to na Poniedziałek ...

żebyście nie mówiły że był suchy. Niech Was poleje jak trzeba na szczęście :P https://e-kartki.net.pl/kartki/52/1/d/13736.gif -- I'm not perfect but I'm limited edition :P

Limitowane flakony- kolejny przeglad z NST

www.nstperfume.com/2011/03/30/bunch-o-limited-edition-collector-bottles-2011-part-4/

Limitowane flakony wg NST

www.nstperfume.com/2012/02/25/bunch-o-limited-edition-collector-bottles-2012-part-4/

O kolejnych, limitowanych flakonach i solidach:

www.nstperfume.com/2010/02/22/bunch-o-limited-edition-collector-bottles-2010-part-4/

Re: Bboo bee plus, limited edition Andy Warhol :)

Ja nienawidziłam uchwytu na kubek. :/ Byle nierównośc i drgał z obawą, że spadnie, a jak wjechałam na starówkę to zbierałam uchwyt z ziemi. -- Nasza grupa sprzedażowa na facebooku

Dead Island Red Uncut Edition

www.gamesonly.at/XQ/ASP.index/artikel_id.4520/QX/Dead_Island__Limited_Red_uncut_Edition__inkl__Pre-Order_Bonus_PC.html

Re: havaianas

Havaianas Limited Edition www.zonatortona.it/2005/shop.php

Re: Leica M9 Titanium Limited Edition, designed b

> "Zwyczajne" body M9 mozna juz miec za 22000 PLN . Tylko "zwyczajne" M9 jest narzędziem, a limitowane - lokatą kapitału.

playmobil 5167 domek

czy ten domek nadaje sie dla chlopca 4 letniego? wszedzie jest w kategorii dla dziewczynek, ma ktos moze dla chlopca? https://www.spieletom.com/bilder/produkte/gross/5167-Neues-Mitnehm-Puppenhaus-Limited-Edition_b2.jpg

A przy okazji- szereg edycji limit. JPG

: www.heinemann-dutyfree.com/frankfurt_de/duefte/jean-paul-gaultier/jean-paul-gaultier-le-male-eau-de-toilette-spray-on-the-road-collector-limited-edition-one-br-shot.html

Re: Lustrator Lux :: opowiadanie ćwierćabsurdalne

a może by tak coś o autolustratorze limited edition ?

zapp xtra 4-kołowy

: www.ebay.com/itm/Quinny-2012-Zapp-Xtra-Stroller-Limited-Edition-in-Vivid-Colors-Brand-New-/380423464058?pt=Strollers&hash=item589301647a ale jak może się nim jeździć? Doradźcie proszę:) No i jaki jest xtra po złożeniu? to siedzisko dużo miejsca zajmuje?

Re: A ja z innej beczki..

Nie zawsze :P Poczytaj np. tu: www.psychologia.net.pl/artykul.php?level=256 -- I'm not perfect but I'm limited edition :P

D: KINGDOM LIMITED; M: TOMMY SUMMER COLOGNE

D: KINGDOM LIMITED-EDITION EAU DE TOILETTE -- Alexander McQueen Parfums* (jednak ;)) M: TOMMY SUMMER COLOGNE -- Tommy Hilfiger Jednak w tym roku stawka w damskich silniejsza :) A nowego Kenzo jeszcze chyba nie ma w kraju, więc nie znam. p.