a5 3.0 tfsi test

Błażej Boner

Audi A5 ujawnia kolejne detale

Audi A5 ujawnia kolejne detale

Już tylko tygodnie dzielą nas od premiery nowego Audi A5. Tymczasem producent z Ingolstadt wypuścił do sieci kilka zabawnych obrazków demaskujących pierwsze detale nowej generacji

Najciekawsze premiery 2016 r. | Przegląd

Jakich głośnych premier możemy spodziewać się w 2016 roku? Wybraliśmy te najciekawsze

Audi wstrzyma sprzedaż modeli z silnikami benzynowymi

Producent z Ingolstadt będzie musiał wstrzymać sprzedaż modeli A4 i A5 oraz sportowych odmian S4 i S5 wyposażonych w silniki benzynowe 2.0 i 3.0 TFSI nawet na kilka tygodni. Problem dotyczy wyników spalania.

Zobacz wideo

Pilot Sport 3 na mokro

Pilot Sport 3 na mokro

próbie do dyspozycji mamy dwa auta: Audi A5 3.0 TDI quattro i Audi TT 1.8 TFSI. Opony? Michelin Pilot Sport 3 musi zmierzyć się najlepszymi: Pirelli PZero i Bridgestonami Potenza Potenza RE050A. Po kilkunastu okrążeniach faktycznie Michelin robi lepsze wrażenie. Auta zachowują się stabilniej i później

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

dokładniej - skok w boczną szutrową drogę. Szeroka i co najważniejsze pusta droga idealnie nadawała się na test całkiem nowego rozwiązania w Audi pokazanego niedawno w koncepcyjnym crossoverze Cross Coupé Quattro -Audi Drive Select. Co to takiego? System, który oprócz z góry określonych trzech

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

jak i rozwiązania techniczne. Jednym słowem zadbano by była to limuzyna. Na sportową stronę złożyły się elementy stylistyczne np. kształt tylnych reflektorów pochodzi wprost z coupe A5, ale też silniki i rozwiązania konstrukcyjne. Audi A4 powiększył swoje rozmiary. Jest dłuższy - 4703 mm, szerszy od

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

120 900 zł (wcześniej 133 100 zł); - XC60 (wersja D3) od 127 700 zł (wcześniej 139 900 zł); - XC70 (wersja D3) od 141 100 zł (wcześniej 153 300 zł). Więcej: volvocars.com Marcin Sobolewski Unikatowy Nissan 300ZX Spyder - WIĘCEJ Qashqaiem w daleką podróż - TEST WIDEO Audi

Audi A6 3.0 TFSI - cena

. www.autobild.de/artikel/facelift-fuer-den-audi-a6_763344.html Okazuje się, że 3.0 TFSI z tiptronikiem będzie kosztował 47 900 €, podczas gdy 3.0 TDI ze skrzynią ręczną - 45 300 €. Dla obu modeli cena dotyczy wersji quattro. Katalogowo 3,0 TFSI robi 100 km/h w 5,9 sekundy, sądząc po testach ostatnich modeli Audi może to być wartość bliska

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Coupe też aut. - 0-100 w 5,6 s przy zużyciu 12,4 l. Biorąc pod uwagę, że A6 jest przecież o wiele większe i sporo cięższe, a w dodatku ma quattro, wygląda na to, że konstruktorzy Audi spisali się doprawdy nieźle. Jednak zapowiadano większą redukcję zużycia paliwa w stosunku do 3,2 FSI, to miało być

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sek. 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Ktoś może powiedzieć, że BMW ma napęd na tylną oś, a Audi paliwożerne quattro. OK, weźmy poprawkę i na to. Europejskie oficjalne testy zużycia paliwa jak wiadomo mają z realiami niewiele wspólnego. Każde auto jest tam jeżdżone tak samo, podczas

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

ekstrapolowane 5,8 s 0-100 dla 535i wydaje mi się być wartością trochę zbyt optymistyczną, z powodu j.w., niestety nie mam pod ręką nadającej się do zastosowania pary testów. No nic na całkowicie miarodajne, trzeba będzie poczekać albo aż A6 trafi do Ameryki albo 3,0 TFSI do A4

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

sniperslaststand napisał: Można argumentować, że 3.0 TFSI ma przewagę mocy w dolnym zakresie obrotów nad wolnossącym V6 użytym do zestawienia, ale w przypadku aut seryjnie z automatami jest to mało istotne. Jest to OGROMNIE istotnie. W każdej chwili, w razie potrzeby, skrzynia

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

No, oczywiście. W tej klasie mniej palą, przy podobnych (nieco słabszych) osiągach tylko BMW 535d, Mercedes E420 CDI oraz Lexus GS450h (celowo zestawiam różne systemy), są jednak dużo droższe, no i w żadnym z nich nie jest dostępne quattro. --

Re: audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

www.topgear.com/uk/bmw/3-series-touring/road-test/328i-driven PS jest dobrym wyborem pod wzgledem uzytkowym

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

Jak już popisujesz się umiejętnoscią pisania po polsku i liczenia do dziesięciu to mógłbyś rzetelnie wspomieć o tym jak wypada ogóle podsumowanie testu. "Jakość, napęd i zachowanie na drodze zapewniają Audi jednoznaczną przewagę punktową, której nie jest w stanie zniweczyć mniej korzytny

A1 TFSI

przekroczenia 1500 obrotow (7 bieg przy 55), norma mówi o 6,4 w miescie ale takiego miasta to ja nie znam :) W trasie miescimy sie w 6 przy ekonomicznej jezdzie (do 100), ale na autostradzie przy 140/godz wychodzi już jakies 8 minimum a fabryczna norma poza miastem to 4,5 chłe chłe. Zdecydowanie fajniej

Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

13.2 s 60-100 IV biegu 6.3 Teraz Audi A4 2.0 TFSI (dane Testjahrbuch 2005) masa 1509 kg 0-160 km/h 17.4 s 200 KM/280 Nm 10.2 l/100 km 241 km/h max i teraz 80-120 km/h VI biegu ... 12.6 s 60-100 IV biegu 6.7 s BMW trzeba było podrasować u Alpiny ,żeby ledwo dorównała seryjnej Audi A4

Re: audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

W takim przypadku to bym wybral A5. Jezeli bedziesz wozil coreczke to raczej sportowa jazda odpada. Naped 4X4 to wieksze bezpieczenstwo w zimie. -- "Interior lightening can for sure compete with Christmas tree, and in some cases can even win. The list of electronic gizmos is most impressive. The

Re: Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda

TFSI są najmocniejsze ...... to fakt ...... ale w spalaniu oleju 0,5 L /1000km :( że nie wspomnę o super jednostkach 2.0 TDI z pękającymi głowicami. Pozdrawiam i wybieram wolnossącego japońca z tymi 160 KM. Jak dla mnie wystarczy

Re: audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

Dlaczego nie 428? 428 jako coupe jest bardziej zblizony do A5. Wszystko zalezy od twoich preferencji. Zewnetrznie bardziej mi podoba sie A5. To chyba najladniejsze Audi z obecnie produkowanych. Wnetrza Audi tez bardziej do mnie przemawiaja niz ascetyczne BMW. Jezeli chodzi o sportowa jazde to A5

V8 BiTurbo tak oszczedne jak hybryda?

W ostatnim "auto motor und sport" (numer z 4. kwietnia 2013) jest test porownawczy Audi A8 4.0 TFSI i Lexusa LS600h. Niektore dane samochodow: Lexus LS400h: Naped: 5.0L V8 + elektryczny Laczna moc: 445KM Masa: 2312 kg 0-100km/h: 6,6s Audi A8 4.0 TFSI: Naped: 4.0L V8 BiTurbo z odlaczaniem

Re: Pierwsze oferty tuningu silnika 2.0 TFSI-do 3

charaktersytyka dzwieku jest inna ale to juz kwestia gustu ja wole odglos diesla. Ale obiektywnie, otwieram testy Auto swiata i prosze: C5 2.2 d 59 66 69 Evanda 2.0 59 67 72 Mondeo 1.8 s 59 69 73 Accord 2.2 d 60 67 70 Merc C 220 d 59 65 69 Avensis 1.8 59 69 71 3

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

www.auto.de/magazin/showArticle/article/38607/Fahrbericht-Audi-A4-Avant-2-0-TFSI-Quattro-211-aesthetisch-verpackte-PS Poszukaj tez pod haslami Co z tego, ze VW "nudny", gdy ma zalety praktyczne? Kolega przejechal juz 260 000 km na silniku 2.0 TDI 170 KM z automatem. Poza typowym serwisowaniem - nic sie nie stalo (na niemieckim paliwie).

Alpina D3 vs A4 2.0 TFSI - mój ulubiony przykład .

BMW Alpina D3 : www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=12488&artikel_seite=1 masa 1520 kg 0-160 19.7 s 200 KM/410 Nm 7.7 l/100 km 231 km/h max 80-120 km/h VI biegu w 13.2 s 60-100 IV biegu 6.3 Teraz Audi A4 2.0 TFSI (dane Testjahrbuch 2005) masa 1509 kg 0-160 km/h 17.4 s

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

Diesel też potrafi łyknąć : www.bmw-klub.pl/samochody/artykuly.htm Przeczytaj test BMW 320d ,że spalił im 14 l przy tzw. sportowej jeździe . Już nie chce mi się powtarzać setny raz ,ale w benzynie można założyć gaz i

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

d7d napisał: > to by sie zgadzało - moment BMW 410Nm / Audi 280 Nm = 1,46 > czyli po przełożeniach na kołach wychodzi podobnie > i podobne osiągi! > a diesel zawsze mniej pali bo ma wyższa sprawność! Ja wogle nie rozumiem tego porównania. Diesel jest do ekonomicznej jazdy

Re: Czarna strzała od Avusa

TESTY AUDI www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/audi-a5-2-0-tfsi-211km-quattro,6027.html

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

paliła 11-12 l ,a jak na takie osiągi to niedużo . Zresztą 335i pali w testach 11.8 l średnio /miasto wychodzi 14.8 l,a wolniejszy Mercedes E 420 CDI pali 11.5 l ON . Wierz mi ,że E klasa nie jest dużo bardziej komfortowa od trójki i mam na myśli wyciszenie i resorowanie (nawet jak BMW ma

Re: Mitsubishi ASX | pierwsza jazda

W najnowszym Auto Świecie jest test VW Tiguana 2,0 TFSI na dystansie 100 tys km i przeszedł go celująco - ocena końcowa 5

Re: Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda

@pat, dobrze to opisał / ujął. Silniki to mają te subaki czy mazdy marne (przynajmniej benzyny). Nie wiem czy wiecie, ale VW szykuje do nowego Tiguana (będą 3 wersje / długości tego modelu) i najmocniejszy silnik 2.0 TFSI o mocy 220 kM / 350 Nm (teraz 211kM/280Nm) - chyba od Audi (zmienne

A6 2.0TFSI VS 520d BMW ulubiony przyklad

Audi A6 2.0 TFSI Leistung 125 kW (170 PS) Höchstgeschwindigkeit 227 km/h 0-100 km/h 8.9 s Test-Verbrauch 10.9 L/100 km Cena od:ok.145-150 BMW Pojemność silnika: 1995ccm (Common Rail turbo diesel) Moc: 163KM przy 4000obr./min Moment obr.: 340Nm przy 2000obr./min 0-100km/h: 8.6sek

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

Nie wiem czy zwróciliście uwagę jak fru.fru podawał mi wcześniej link do testów 2.0T Laguny. Ma bardzo podobne osiągi do Audi A4 2.0 TFSI 200KM. Na 6 od 80-120km/h przyspiesza nawet o 2 sekundy lepiej. Nieźle co? Pozdrawiam

Re: Hyundai Genesis Coupe | Okazja sezonu

@b i @Hmm, macie rację to inna cena ale ja mówiłem o technologii: A6 jest słabsze i cięższe ale o sekundę szybsze, a sekunda to przepaść. Ten Hyundai przyspiesza niewiele lepiej niż moje 7 letnie auto w dieslu (6.9s). A co do A6 to oficjalne dane dla nowego A6 3.0 TFSI to właśnie 5.5, a w jakimś

Re: Porównanie trzech kombi | Test wideo

Audi A3 Ambiente 1.8*160 KM TFSI Sportback Quattro. - najlepszy wybór; i takie autko użytkuję. Najlepszym segmentem aut wg. mnie jest C - Klasa Niższa średnia.

Re: Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda

1 28i, ew. 23d, Audi Q3 2.0 TFSI czy większego Volvo XC60 T6. Za cenę minimalnie większa niż tej Mazdy ze 160 konną benzyną masz Outlandera ze 177 konnym dizlem. Ja bym się raczej długo nie zastanawiał ;).

Re: Mistrzowie oszczędności

"Lexus RX 450h automat (59 690 euro; 299 KM; 6,6/6,0/6,3 l/100 km" Ciekawe kto uwierzy w takie zużycie paliwa. Do prawie każdego modelu z tutaj wymienionych trzeba dołożyć ze 2 litry i będzie rzeczywiste zużycie paliwa. "Audi A5 Coupe 2.0 TFSI (34 350; 180; 8,3/5,3/6,4; 646)" W testach ten sam

Re: Wolne fantazje

We wspomnianym teście AZ 295-konne Evo robi setkę w 5,2 sekundy. Przy czym od 335xi jest lżejsze o jakieś 100 kg. Pytanie, jaką ma faktyczna moc. Kwestia faktycznych mocy naprawdę nie jest bezzasadna, weźmy A6 3,0 TFSI z pierwszego wpisu, które setkę wyciąga w 6,2 s, natomiast A6 4,2 FSI - w 6,5

Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passat

dotychczas przetestowanych). Ale nie o tym miałem. Rozkład pod względem sprzedaży na wersje silnikowe jest następujący: 1,4 TFSI (122 KM) - 4,4 %, 1,8 TFSI (160 KM) - 4,0 %, 1,6 FSI - 1,2 %, 2,0 TFSI (200 KM) - 0,8 %, 3,2 FSI 4Motion - 0,7 %, R36 - 0,5 %, 2,0 FSI 4Motion (150 KM) - 0,1 %, 2,0 TDI (140 KM

Re: Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

> Jednocześnie test potwierdza, jak dużo pali nowe 3.0TFSI Audi. Mówiłem, że tak > będzie i tak się stało. 12,4 l/100km w lżejszym o 200 kg A6, podczas gdy 3-litr > owe biturbo bmw spala o litr mniej w cieższym 7 Gwoli ścisłości A6 waży 1851 kilo, czyli raptem niewiele ponad 100 kg

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

mameja21 napisał: > Jakie 16 tys.zł ? > Passat Comfortline 2,0 TFSI 200 KM kosztuje 107890 zł, a 2,0 TDI > 170 KM, o bardzo zbliżonej dynamice ( tak, bardzo zbliżonej - > przejedź się to zrozumiesz )107290 zł. Od aspektów subiektywnych preferuję jednak wartości

auto moto forum :)

czytam sobie jeden wątek. i natknąłem się na tą wypowiedź: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=34884392&a=34888673 mowa o silniku 1,4TFSi jak się nie mylę. Tutaj jest test z astrą

Re: Jak robimy test pod wynik :)

tego testu - silnik mogli wybrać gorzej. Chodzi natomiast o to, że poza silnikiem na auto składa się jeszcze kilka innych elementów. I pod tym kątem to jest "absolutnie nic" Audi. W innym wątku zapodałem takie porównanie cenowe: --------------- A3, 2.0 TFSI (147 KW)+quattro 6 biegów. Do

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

zewnętrznie jest kojarzone spseudo-szkodą. Byłoby to mega frajetstwo. Ponad 90% realnej sprzedazy to aldi z silniczkami które uświadczysz w szkodach czyli 2.0 tdi albo 1.8/2.0 tfsi .... i to się nazywa frajerstwo bez przysłowka mega.

Re: Najlepszy używany kompaktowy SUV (2006)

A lidera rynku oczywiście nie ma w zestawieniu ;-) zbyt silny dla pozostałych? Volkswagen Tiguan to od 3 lat numer jeden w statystyce sprzedaży małych SUVów w europie a do tego w teście długodystansowym Auto Bilda (100 tys km) uzyskał jeden z najlepszych wyników na niemal 100 przetestowanych aut

Re: silniki Audi

(kosztuje tylko o 5% mniej że o klasę wyższe A6 3.0 TDI quattro z tipem - wypada energetycznie gorzej w kwestii spalania - jest o prawie 200 kg cięższy - ma gorszą skrzynię biegów, zwiększającą spalanie, z mniejszą liczbą przełożeń - jest droższy w utrzymaniu (pojemność > 2 litry, serwisowanie

Re: Nowy Mondeo chyba jest naprawdę dobry.

dużo większa niż sugerowałoby 5 koni mniej u Forda. Ciekawe, jak będzie > zestopniowana skrzynia biegów, bo jak się np. zobaczy test Golf Plus 2.0/C- Max > 2.0 no to trochę kiszka dla Forda, z osiągów można wnieść, że to rywalizacja 2. > 0/1.8 względnie 2.2-2.3/2.0. No tak

Re: Nowe Audi S4 bez V8

Tak podbijam, bo pojawiły się już ostateczne specyfikacje. www.autozeitung.de/online/render.php?render=0146654 3,0 TFSI, 333 KM, 440 Nm. Bardzo naprawdę ciekawe, na ile realne są zapowiedzi Audi dotyczące

Re: Dla Ciebie, dla rodziny w wersji extreme

porównać klasę C od AMG z nowymi RS4/RS5 (B8), których testy aktualnie trwają. Według plotek mają mieć minimum 450 kucy, chociaż gdzieniegdzie przebąkują, że zamiast V8 TFSI pod maskę trafi zmutowany silnik 3-litrowy z nowego S4.

Re: Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passa

karakalla napisał: > Rozkład pod względem sprzedaży na wersje silnikowe jest n > astępujący: 1,4 TFSI (122 KM) - 4,4 %, 1,8 TFSI (160 KM) - 4,0 %, 1,6 FSI - 1,2 > %, 2,0 TFSI (200 KM) - 0,8 %, 3,2 FSI 4Motion - 0,7 %, R36 - 0,5 %, 2,0 FSI 4M > otion (150 KM) - 0,1 %, 2,0

Re: Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

nie wyrabia: autozeitung.de/vergleichstest/premieren-fieber&show=messwerte Jednocześnie test potwierdza, jak dużo pali nowe 3.0TFSI Audi. Mówiłem, że tak będzie i tak się stało. 12,4 l/100km w

Re: 5 cylindrów w Audi powraca - 350KM w TT-RS

lekkie, więc S4 też być powinno, podczas gdy A6 są z kolei ponad stan ciężkie. Odejdą straty na tiptronicu (automaty Audi pogarszają niestety i spalanie i osiągi). Jednocześnie nie ma siły aby S4 powozić tak spokojnie jak A6 3.0TFSI, co z kolei pogorszy spalanie (ten same efekt co 335i vs 535i

Re: Jak to liczyles?

, jak to testy, moga miec rozny poziom obiektywizmu. Tak > czy inaczej, Octavia to calkiem niezle auto Przez coś około 8 miesięcy użytkowałem Octavię RS 2,0 TFSI i określenie "całkiem niezłe auto" ( i tylko tyle )dobrze ją określa. Ciężko ją jednak stawiać obok BMW czy Mercedesa.

Re: 5 cylindrów w Audi powraca - 350KM w TT-RS

40% mniej silnika - te same osiągi. GS ze stałym napędem na cztery koła (30%/70%, trzy dyfry, środkowy z blokadą) jest gorszy o 0.1 sekundy). Uwzględnij spalanie (circa 11 l/100 dla AWD ), a okaże się, że zbędne są nie tylko 3.0TFSI, 4.2 V8 i 5.2 V10 ale również 3.0 TDI. A6 z tym silnikiem robi 9

Re: Przełożenia wajchy...

wpadki ze zespołami napędowymi... Ale jest duża szansa, że następnym moim autem będzie aktualne A5 2.0 TFSI w chwili schodzenia modelu z rynku...

Re: No to może od innej strony Notmyselfie

225km robi 0-100 w 6.9 km/h. 2.0tfsi (200hp) robi 0-100 w 6.6 (dsg 6.4) km/h. Honda raz robi 80-100 w 6.5 sekundy a innym razem w 5.8 sekundy (moc ta sama). Całość bez referencji. Czytaj... smietnik :) Ja wybrałem czasy jednolicie - z testów sport auto. > Chyba, że wniosek jest inny. 1

Re: Samochód do 65 000

TFSI quattro z S-tronikiem (albo żeby było jeszcze miło dla oka — A5 Sportback). To jednak może następnym razem :)

Re: Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza

." www.autocar.co.uk/www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Audi-A7-4.0-TFSI-S7/262313/ "Other new developments include a reworked Torsen four-wheel-drive system, which, like that of the S8, features a self-locking centre differential

Re: Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6, Audi TT 3.2 Quat

mobile5 napisał: > Sport Auto & Auto Motor Und Sport > Slalom 18m: > 68.2 km/h - Audi TT 2.0 TFSI > 66.8 km/h - Audi TT 3.2 quattro, 250 PS > 63.3 km/h - Audi TT 3.2 DSG MK1 > 61.4 km/h - Alfa Rome Brera 3.2 V6 Q4 > 68.2 km/h - BMW Z4 3.0 CS > 68.1 km

Re: Octavia RS wygrywa Audi A4 .

-100 km/h w 7,3 s) Škoda jaka kiedykolwiek znajdowała się > >w ofercie naszej marki" > > >Skoro to taki nieprawdopodobnie szybki "top", to może by tak porównać do > S4? 0-100km/h robi katalogowo w 5.8s :) > > Nie przeczytales testu, wyskakujesz tu z S4, bo na

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

tylko bmw serii 1 z 2 litrowym motorem (kosztuje o 200 tys), od A3 z 2TFSI i DSG civ jest wyraźnie lepszy. Mazda 3 nawet się nie zbliża do tego poziomu. za 105-115 tys macie auto wielkości prawie passata czy oktawi, z absolutnie wszystkimi elektronicznymi bajerami na pokładzie. Adaptacyjny tempomat

Re: Volkswagen Jetta na cenzurowanym

motoryzacji i wiedza że japońskie jest najlepsze. Nie ma i nigdy nie było schrotta made i na Japan któremu np.: 1) Wycierały się wałki rozrządu (2.5 TDi V6 180 KM) 2) Pękały głowice i bloki (2.0 TDI 170) 3) Padają wtryskii pompy oleju po symbolicznych przebiegach (2.0 TDI 140) 4) Pękają korby, tłoki i

Mercedes C 200 CGI | Za kierownicą

Silnik mecrca 184 konie co był w testach,jest o niebo lepszy od 160konnego TFSI VW AUDI i spółka miałem porównanie audi a4 1.8T (160koni) i opisany wyżej merola 1.8 (184) silnik mercedesa sprawia wrażenie praktycznie v6 pod maską i to diesla ciągnie jak zwariowany i mało pali ten ze stajni audi też

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Poniżej porównanie przebiegu mocy na V/VI b dla dwóch silników zamontowanych w Audi A4: 1. 2.0 TDI 143 KM/4200 rpm ; 320 Nm od 1750 do 2500 rpm. 2. 1.8 TFSI 160 KM/4500 rpm ; moment patrz niżej. Uturbiony silnik benzynowy przyjęty do porównania ma wyjątkową jak na benzynę charakterystykę

Re: Sie mnie Alfa zepsula...

działało turbo... Oddał, testu oczywiście nie napisał... Ale tak czy siak powiedział mi, że dziwi się, czemu ludzie pieją zachwyty nad tym autem. Wykończnie słabe, układ kierowniczy wcale nie sportowy, a silnikowi (przez chwile sprawności) daleko do 2.0 TFSI. Co Wy na to? :-) Bo ja nie mam zdania

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

wysunąć następujące wnioski (dla nowego Accorda, A4, Passata, Legacy i Mazdy 6): W teście zderzenia czołowego w aspekcie: - wartości zmierzonych na manekinie auta są prawie nieodróżnialne, z Legacy minimalnie gorszym - deformacji strefy zgniotu Audi A4 jest zauważalnie lepsze z resztą nieodróżnialną

Re: mameja dzieki za newsa! oblałem się kawą!!!

na cały dzień... > dzieki :-) > al Dlaczego sie tak egzaltujesz ? Testowano Superba z silnikiem 1,8 TFSI, Hondę z silnikiem 2,0. Skoda w zdemolowała Hondę, Passata nie zdemolowała tylko z nim wygrała. I obudź się synku wreszcie bo chyba myślami jeszcze błądzisz w czasach Skody

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

, a i tak pewnie nie znajdę kompletnych. *** > Podaję za AMuS: > > 0-80/100/120/130/140/160/180 > > A5 3,0 TDI: 4,2/6,3/8,5/10,1/11,6/15,2/20,1 > > S5: 3,8/5,3/7,3/8,3/9,5/12,4/15,6 > > 60-100 IV/V: A5: 5,4/8,9; S5: 5,0/6,6 > > 80

Jest! Złapałeś się na prowokację:)

Multiair), przy jednoczesnej krytyce np. VW/Audi 3.0 TFSI... > Jak napisałem wcześniej, w poniedziałek/wtorek wskażę fałszowanie przez Ciebie > danych w innych fragmentach Twoich wypowiedzi oraz na Twoim blogu, drogi sprzed > awco z salonu Skody bądź Volkswagena. Uwagi interpersonalne

Re: Turbo dziura

dorozka byla, no i znowu w meiscie to bez 14 nie wyjezdzal.. a w Trasie troche lepiej 10-11 sobie palil.. Na papierze wygaldalo lepiej.. Ale anpewno 3.0TFSI musi kozacko smigac, chodzi o to ze auto uroslo, ociezalo ma wiekszy silnik, lepsza dynamike i udalo sie uzyskac podobne spalanie lub troche

Re: JTD vs. T-Jet

racji nikłego (na razie) rozpowszechnienie info o tym ma jedynie FIAT a na informacje od użytkowników trzeba jeszcze poczekać. Z JTD podobnego problemu nie ma. 3. T-Jet ma wysoce nieprzewidywalne zużycie paliwa. Z dostępnych testów wynika, że rozpiętość spalania waha się do 6.5l/100km przy jeździe a

Re: Użyczyli wam testowego samochodu do jazdy pró

Dzięki za odpowiedzi . Salon VW w Warszawie na Połczyńskiej Auto Viva : Zostałem obsłużony bardzo profesjonalnie i z jazdą próbną nie było problemów . Jeździłem nowym Passatem 2.0 TDi ,nowym Golfem V 2.0 TDi z DSG i nawet Audi A4 2.0 TFSI . Minusem był krótki odcinek testu . Ogólnie Golf

Re: mameja

wszystkich producentów. Proste podliczenie ofert używek z mobile.de dla sumarycznie Passata, Vectry i Mondeo od 2000 do dziś: diesle: 35471 -> 78% benzynowe <= 150 KM: 6551 -> 14% benzynowe > 150 KM: 3428 -> 7% VW mógłby sobie odpuścić 2.0 TFSI a Opel wersje OPC i wpływ na

Re: Co za pierdoły ...

> Gość portalu: q napisał(a): > > > Silnik 2.0 TFSI > > spalanie 15l/100KM x 6,20l x 20.000 KM= 18600zł > > Ubezpieczenie 4000zł na rok > > Komplet opon 4000zł > > Klocki plus tarcze - 2000zł > > Olej, filtry, klima, mycie czyszczenie

kolejna ofiara niemieckiej prasy motoryzacyjnej.

o dwóch trybach pracy. Jeden tryb to do testów na zużycie paliwa i emisję CO2, a drugi do normalnej jazdy, tak by samochód był w miarę elastyczny, dobrze przyśpieszał. Od dziesięcioleci normy zużycia paliwa na 100km podawane przez producenta różniły się o około litr od zużycia rzeczywistego, ale to

Re: Tak i nie, sniper ...

benzyną. Bo wykazujesz amerykańskie preferencje. W USA właśnie z tym i tylko tym silnikiem Tiguan jest dostępny. Ale w Europie to będzie kompletny margines. Z tych 760 aut 460 to słabsze TSI, a to i tak nówki, rynek jeszcze to wyreguluje na kompletne odrzucenie TFSI. Tiguan nie jest autem luksusowym

Re: Honda traci charakter i klientów

OK, rozumiem że niektórzy sa wyznawcami teorii o "kosmicznym" rozwoju konkurencji. Bzdura kompletna. Kosmiczne gadżeciarstwo nie mające nic wspólnego z mechaniką i elektroniką oraz jakościa silników. Te akurat leżą. VW -nie przeczę kupisz multum odmian TDI, TFSI i kolorków wznętrza tylko że to