a5 3.2 fsi

Piotr Mokwiński

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Wielu kierowców nieświadomych polityki Audi w kwestii stosowanych przekładni automatycznych, często trafia na egzemplarze wyposażone w niesławny Multitronic. Wedle opinii mechaników, jej eksploatacja wiąże się wyłącznie z ogromnymi kosztami i pasmem problemów, niezależnie od wersji silnikowej i modelu. Sprawdźmy wobec tego, jak sytuacja wygląda w rzeczywistości.

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

Z wielkiej niemieckiej trójki w nowej odsłonie pojawiło się jako ostatnie. Audi bacznie przyglądało się, co pokaże konkurencja, i po kilku miesiącach ujawniło swoją tajną broń - nowe A4. Czy podobnie jak w przypadku R8 i A5 ustawią się po nie kolejki?

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

Jeśli kawałek żelaza z Sevres pod Paryżem uznaje się za wzorzec metra, to zaawansowane technologie w opakowaniu z odpowiednio poskładanych blach w Ingolstadt pod postacią samochodu Audi A4 należy uznać za wzorzec klasy premium. Jest w nim wszystko to, co wyznacza właściwy poziom samopoczucia właściciela takiego samochodu

Zobacz wideo

Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

silnikiem 3.0 TDI quattro. Już można je zamawiać, a raczej można było, bo zaplanowane 50 sztuk rozeszło się niemal na pniu. Na szczęście importer zwiększył liczbę samochodów. Na pozostałe silniki w ofercie: 2.7 TDI (190 KM), 3.2 FSI (260 KM) i 3.2 FSI quattro (265 KM) - trzeba będzie poczekać do jesieni

Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najlepszą?

Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najlepszą?

bezpośrednim wtryskiem paliwa. Prawdziwym rarytasem są jednak wersje S2 i RS2 z turbodoładowanymi silnikami o mocy od 220 do 315 KM. Audi A4 3.2 FSI - TEST Autotrader.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne Audi A4 zastąpiło w 1994 roku model 80. Po raz pierwszy Niemcy zastosowali w nim 5-zaworowy motor

Świat bez VAT

Peugeot 4007 2.2 (156 KM) 141 500 zł 102 100 zł BMW 320d (177 KM) 134 000 zł 106 500 zł Audi A5 3.2 FSI (265 KM) 202 600 zł

A3 2.0 FSI

Jak jest z tym silnikiem? Wystepuje w wiekszosci niezaleznych testow a nie ma mozliwosci skonfigurowania go w Sportback na polskiej stronie Audi? Jak to jest? Nie wierze, ze nie jest u nas dostepny skoro jest polecany jako najfajniejszy silnik przez samo Audi i dawany do testowania i porownan

Audi silnik 3.2 FSI czy 3.0 TDI

(Lublin) w salonie nie ma testowego 3.2 FSI. Jeździłem A6 3.0 TDI tiptronic i A5 3.0 TDI z manualną skrzynią (jest na tej samej płycie co A4). Oczywiście wrażenia z jazdy SUPER, ale... no właśnie z tabelek wynika, że TDI jest minimalnie szybsze, ma sporo wyższy moment, ale mniej Kw. Nie do końca wiem

Audi silnik 3.2 FSI czy 3.0 TDI

(Lublin) w salonie nie ma testowego 3.2 FSI. Jeździłem A6 3.0 TDI tiptronic i A5 3.0 TDI z manualną skrzynią (jest na tej samej płycie co A4). Oczywiście wrażenia z jazdy SUPER, ale... no właśnie z tabelek wynika, że TDI jest minimalnie szybsze, ma sporo wyższy moment, ale mniej Kw. Nie do końca

Re: Audi A6 3.2 FSI

szczęśliwym posiadaczem nowego A6 przy czym,zapewne niektórych zawiodę, jedynie 2,4 170 KM manual, a więc najtańsze z możliwych. Sam zresztą uważam, że wybór słuszny bo osiągi są bez zarzutu a dopłata rzędu 60 tys. za FSI tudzież trzylitrowego diesla chyba nie ma sensu. Peace

Re: Audi A6 3.2 FSI

Nowe Audi A6 to najlepsza limuzyna w tej klasie. Duża wygoda i luksus czyli to wszystko co jest potrzebne do długich tras.

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

A5 jest wg. mnie najpiękniejszym coupe w historii, A4 wygląda jak A5, ale jest praktyczniejsza, ciekawe jak będzie wyglądał kombiak... na pewno nie będzie już taki zgrabny jak tył nowej A4, do panów fotografów z gazety: za dużo zdjęć ze szczegółami, a za mało takich poglądowych pokazujących

Audi A4 3.2 FSI Quattro Tiptronic + bose + navi +

xenony + ...... itd. itp tinyurl.com/8ms6b >>>>>>>> W USA 45 000 $ ,a u nas wyszłoby około 92 000 $ .

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

Tylko znowu ten wiejski ledowy tuning. Nie ma szans na jakies normalne swiatla z przodu? Swiatla w LEDach w A4 to juz kompletna porazka.

MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

piekne autko w rzeczywistosci wyglada jeszcze lepiej dopracowany w kazdym calu wysoka jakosc wolałbym od beemki i merca a w dodatku tansze

Re: Audi A5 Sportback - dosyć domysłów

Niezłe autko do tego beznzynka 2.0TFSI albo 3.2FSI i będzie kot:D Bo jak ktoś kupi diesla to takiego auta (sportowego) jest mega ciota albo emerytem:D

Spalanie w a6, 3,2 quattro.

Witam! 1. Audi A6 3,2 FSI Quattro z 2004 roku z multitronikiem nie istnieje (tylko tiptroniki), więc ten problem sam się rozwiązał. 2. Nie marudź, są wiarygodne źródła uwzględniające wielu użytkowników, znacznie lepsze niż jednostkowe doświadczenie, np

Re: Nowe coupe z Ingolstad - Audi A5

Ale 2,7 turbo już nie ma, a z 335 musi rywalizować raczej 3,2 FSI, tymczasem porównania wskazują na równowagę osiągów 335 z V8 4,2 w S4.

silniki FSI

Czy wie ktoś jaki moment obrowowy wyciąga silnik 2.0 FSI i przy jakich obrotach? Szukałem tej istotnej informacji na stronach Skody ale nie moglem znalesc... Tylko jakies bzdety o 150KM (o przyśp. dedyduje moment obr. nie moc ;) i marketinkowy bełkot, że silnik pali 6 l/ 100 km (ciekawe w

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

dżizas, kto znowu robilł te zdjecia? Jak bede chcial fotke makro znaczka audi albo silnika to pojde na parking i sam zrobie. Dawajcie normalne zdjecia calego samochodu a nie to lelumpolelum

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

Super fotki, bez sensu tylko dali to jedno zdjęcie całej sylwetki z przodu. Mogli przecież zamiast tego dać np. zbliżenie bieżnika opon. Dobrze że chociaż te krzaczory są na pierwszym planie

Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

Passat (w teście) 150 KM/200 Nm masa 1389 kg 0-100 9.5 0-140 18.6 60-100 V/VI 9.7/12.6 80-120 V/VI 9.8/12.4 Mondeo (w teście) 155 KM/360(400) Nm masa 1526 kg 0-100 9.1 0-140 17.7 60-100 V 9.3 80-120 V/VI 8.4/12.3 Gdyby Modeo ważył tyle co Passat byłby jeszcze szybszy i palił

Nowy Passat 2.0TDI kosztyje tyle samo co 2.0FSI

: Trendline 1.6 75 kW 5-Gang 21.800,00 EUR Trendline 1.6 FSI 85 kW 6-Gang 23.075,00 EUR Trendline 2.0 FSI 110 kW 6-Gang 25.450,00 EUR Trendline 1.9 TDI 77 kW 5-Gang 24.010,00 EUR Trendline 2.0 TDI 103 kW 6-Gang 25.650,00 EUR A to z konfiguratora

Nowe A4 Avant - jeszcze ładniejsze

wyglada ciekawie ale ze 3.0 tdi szybciej niby wyrywa do 100 niz 3.2 fsi to jakos nie chce mi sie wierzyc moze jeszcze parametr przyspieszenia do 120 140 i 160 zeby widziec prawdziwa roznice i oczywiscie pomiar najszybszego z mozliwych dojscia np 80-120 to dpoiero pokaze relacje tdi do fsi

Re: Audi A4 3.2 FSI Quattro Tiptronic + bose + na

wowo5 napisał: > Czesto jest jeszcze taniej przez European Delivery. To dopiero pokazuje jak > ludzie w Europie sa rypani przez fiscusa. Europen Delivery to program Nie tylko fiskalizm, takze struktura sprzedazy. W EU jest dodatkowy posrednik w postaci dystrybutora narodowego

Dlaczego np. 2.0 FSI (150 KM) tak sprawnie przys-

-piesza na każdym biegu ? Prześledziłem wyniki pomiarów elastyczności np. 80- 120 na IV ,dla benzyny 2.0 FSI 150 KM i diesla 2.0 140 KM .Wyszło ,że przyspieszają prawie tak samo . Dlaczego ? Mimo mniejszego momentu obrotowego w silniku 2.0 FSI ? Np. TDI : 8 s FSI : 8.5 s Dane

Clarkson i VW Jetta 2.0 FSI

Ocena na równi z Kią Rio I: 1/5 driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-2045424_2,00.html -- potestatem obscuri lateris nescitis

Re: Golf 5 1,4 FSI czy 1,6 FSI

a skad wiesz ze wiecej pali? A jesli juz to ile? ja mam takie doswiadczenie, z silnikiem 1.4 i 1.8: Zeby w 1.4 miec jako taka dynamike musialem go strasznie krecic (powiedzmy do 4 - 4,5 tys obr), w 1.8 juz traktowalem delikatniej ( do 3 - 3,5 tys obr) a jechal tak samo w efekcie 1.4 zlopal

Re: Audi A4 3.2 FSI Quattro Tiptronic + bose + na

A najlepsze jest to, ze jak sie rozmawia na starym kontynencie o tym problemie, to sie slyszy: "jestesmy bogaci, wiec mozemy sobie pozwolic" (wersja brytyjczykow) "jak ktos jest bogaty, to i tak moze sobie pozwolic" (wersja francuska) "ameryka jest be, ch im w de" (wersja polska)

Re: A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

@ RR ty chyba chłopaku masz kompleks mniejszości ?! teraz prawie każda m-ka wstawia światła led w swoich samochodach , przyzwyczaj się albo kup sobie 100 letnie polo i beczkę kapusty kiszonej . co do kapusty polecam -samo zdrowie !!

Re: Audi A4 3.2 FSI Quattro Tiptronic + bose + na

Czesto jest jeszcze taniej przez European Delivery. To dopiero pokazuje jak ludzie w Europie sa rypani przez fiscusa. Europen Delivery to program oferowany przez BMW, Mercedesa, Volvo itp. Amerykanie moga odebrac auto w Europie, zaplacic mniej niz w USA, spedzic wakacje w Europie jezdzac swoim

Re: Audi A4 3.2 FSI Quattro Tiptronic + bose + na

Przestancie sie padluchy jedne podniecac ile kosztuje tam a ile tu,pewnie gdyby kosztowal i unas tyle to i tak by cie nie bylo stac wiec po co ta mowa?

Re: Audi A4 3.2 FSI Quattro Tiptronic + bose + na

Dlaczego zaraz podniecac, dlaczego zaraz nie stac. Ja za swoje male S40 zaplacilem wiecej, niz XC90 V8 kosztuje w usa. Dysproporcje bywaja szokujace, ot co, a forum jest po to, by innych automaniakow o tym fakcie poinformowac. Mamy w kolko rozprawiac tylko o szronie od srodka albo co

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

najlpesze jest jak tesuja benzynowe 3.2 V6 i pisza ze silnik cyt "zachowuje sie jak dzieciak, wprowadza cale nadwozie nieprzyjmne drgania" a w tej samej gazecie jak testuja 2.0 TDI pisza "silnik pracuje bardzo miekko nie wytwarzajc przy tym zadnych wibracji" roznica miedzy tymi silnikami

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

> a w tej samej gazecie jak testuja 2.0 TDI pisza "silnik pracuje bardzo miekko > nie wytwarzajc przy tym zadnych wibracji" Bzdura

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

starym A6 klasyczna deska to bylo cos pieknego. Nowa 5 jest tez niezla moim zdaniem. No coz ale to sa gusta i kazdy ma prawo do wlasnej opinii.

W Usa Audi A4 3.2 Fsi quattro ,automat, navi ,Bose

USA i liberalnych UK jest narzędziem pracy . W USA za wypasione po dach najnowszy model Camry V6 zapłacimy 90 000 zł ,a u nas tyle nie jest warty nawet goły Avensis 2.4 . W USA za 90 000 zł mamy Rav4 z navi ,skórą ,automatem i silnikiem ... 3.5 V6 270 KM 0- 100 km/h 7 s . Dlatego jesteście

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

Gość portalu: WłodekSiemniedam napisał(a): > A kogo stać na ten wózek z komentujących ten artykuł ?? mnie nie a ciebie?

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

Zgadzam się z Panem ZIOMKIEM , że A6 i A8 znacznie się różnią , tylko pytanie - czy brał Pan pod uwagę NOWĄ A6 ?

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

Nie wierzę w różnicę w spalaniu rzędu 2 litry przy dwóch litrach pojemności Z ciekawości sprawdziłem sobie spalanie katalogowe S. Octavii 1,6 9,8 / 5,4 / 7,0 1,6 FSI 9,0 / 5,5 / 6,8 2,0 (poprzedni model) 11,2 / 6,1 / 8,0 2,0 FSI 10,3 / 5,7 / 7

Nowe A6 + trochę różności

: www.autobild.de/projektor/projektor.php?artikel_id=4868&pos=1 Silniki (jeśli komuś nie chce się przebijać przez tekst): 2.4 V6 - 170KM/230Nm, 2.8 V6 FSI - 210KM/285Nm (od 2006), 3.0 V6 - 220KM/300Nm (do 2006), 3.2 V6 FSI - 250KM/320Nm, 4.2 V8 - 335KM/430Nm, później 4.2 V8 FSI 345 KM/440Nm, w topowych - 5.0 V10 - 420KM/520Nm, a w RS6 wręcz V10 turbo

A4 3.2 FSI Quattro czy Legacy 3.0 Spec B - dylemat

Ech, serce nie może się zdecydować... Audi - wspaniała jakość wykonania, wyciszenie, lepsza nieco dynamika, Subaru - świetne wyposażenie w standardzie, genialna trakcja, dźwięk silnika... I co tu wybrać? Ceny w sumie dość podobne. Poradźcie. :)

A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

ciekawe wyniki ale szkoda ze nie dolozyli Golfa GTI choc Audi ma ten sam silnik porownanie: Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Ambition Opel Astra 2.0 Turbo Sport Leistung 147 kW (200 PS) 147 kW (200 PS) Beschleunigung 0-100 km/h 7,2 s 8,1 s Elastizität 8

Re: 2.0 FSI 150 KM.

Srednie spalanie w benzynie R4 2L bez turbo na poziomie 10L to troche jednak za duzo. To ile pali wersja z silnikiem 2.0T. Moj pojazd przy mocy 258KM i silniku 3,2L V6 i z automatem pali srednio 11-12 litrow. -- Niech patron automobilistow św Franciszek z Isuzu ma was w swojej opiece.

Re: W Usa Audi A4 3.2 Fsi quattro ,automat, navi

Co gorsza - im bardziej Polska odstaje od krajów rozwiniętych, tym bardziej rodacy wołają o interwencję państwa (i Boską) w gospodarkę, i koło się zamyka.

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

sam jestes tłuk po to daje link zeby kazdy mogl sam obejrzec technika FSI powinna dawac wieksza oszczednosc i taki stawiam wniosek jak masz inne zdanie to napisz a nie wyzywaj nikogo bo wychodzisz na buraka

Re: 2.0 FSI 150 KM.

Dzieki za namiar i informacje.Nie znałem tej strony,a juz mi troche pomogła.Choć jak wszędzie opinie skrajne:)Tez byłem zaskoczony,że 5 dealerów w promieniu 70 km.dysponuje tylko passatami z silnikiem 2.0 TDI,ale jest to ponoć wersja wybierana w 70 %,co nieco rozjaśnia postawę.Znalazłem za to

Nowe Audi A6 Avant - prawie 5 metrowy olbrzym

nowe kombi mierzy 4.93m dlugosci szer 1,86 m i wys 1,46 m jak dla mnie auto ma swietne proporcje wyglada elegancko i dynamicznie oferta silnikow obejmuje 3 benzyny i 3 dizle: - 4.2 V8 mit 246 kW (335 PS), 420 Nm - 3.2 V6 FSI mit 188 kW (255 PS), 330 Nem - 2.4 V6 mit 130 kW (177 PS

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

Fabia RS TDi. 60-100 km/h (s) 4.8 80-120 km/h (s) 6.2 Audi A3 2.0 FSI 60-100 km/h (s) 3.9 80-120 km/h (s) 5

Re: A3 czy GolfV???

szymi_zalogowany napisała: Kup FSI, ejst > doskonałe i ten dźwięk silnika Hehehe,slyszlaes wogole matole jak pracuja ten nowe FSI 1.6 i 2.0 ? Rzeczywiscie wydaja "piekny" dzwiek klepiacych zaworow kazdy jeden,hehehe,stary 1.6 pracuje duzo ciszej.

Skad taka roznica w cenie 2.0TDI w Audi i VW ?

Chodzi mi o silnik 2.0 TDi.Wezmy dla porownania Najnowsze Audi A3 Sportback i Golfa V w tych samych wersjach i dla porownania silnik 1.6 FSI. Audi A3 Sportback Attraction 1.6 FSI - Cena katalogowa brutto: 97 934 PLN Audi A3 Sportback Attraction 2.0 TDI - Cena katalogowa brutto: 102 974 PLN

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

mobile5 napisał: > Fabia RS TDi. > 60-100 km/h (s) 4.8 > 80-120 km/h (s) 6.2 > Audi A3 2.0 FSI > 60-100 km/h (s) 3.9 > 80-120 km/h (s) 5 Na piątym piegu albo lepiej na szóstym Audi przegra.

Re: Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

inne dane z testu MASA RZECZYWISTA: VW Passat 2.0fsi- 1460kg VW Passat 2.0 tdi-1565kg Ford mondeo 2.0 -1400kg Ford mondeo 2.2tdci- 1516kg Jak widzisz wiec roznica miedzy passatem a mondeo wynosi 56kg. Bo gdyby wonosila ....... -- -------------------------------------------------------

Re: Clarkson i VW Jetta 2.0 FSI

a oceniany przez niego Golf 1.9 TDI SE dostal ocene 2/5 HEHEHE :) czyli Clarkson woli dizle HEHEHE ale mi wyrocznia :)

Spadek obrotów silnika GOLF 5 1.6 FSI - benzyna

Witam, Mam taką sytuację: każdego poranka odpalam ruszam do pracy - po około 3-4 minutach nagle spada liczba obrotów silnika. Dzieje się tak tylko rano, po pracy silnik pracuje normalnie. Rano natomiast liczna obrotów podczas jazdy na luzie jest 1k a jak stoję np na światłach spada do 700 i

Re: Audi RS5 - Tym razem oficjalnie

fsi, po 3 latach straci 50km. i srednio mi sie a5 podoba

Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

jeszcze brzytwy wynajmując Auto Plusa,Tomasza Płaczka czy Macieja Wisławskiego do reklamowania tych silników w mediach (odpowiednie "osobistości" zaangażowano też w kampanię na innych rynkach),ale na mój gust ta nieudana seria zakończy swój żywot już za 2-3 lata.

Re: 2.0 FSI 150 KM.

Witam !nie trzeba tankowac 98 . FSI moze jezdzic na 95 .trzeba sie liczyc jedymie z niewielkim pogorszeniem parametrów: zamiast 150 KM bedzie 140-145 KM , a zamiast 200 NM bedzie 190 . czy to jakas tragedia,raczej nie .chociaz kusi ,zeby faktycznie lac drozsze paliwo . sam silnik z punktu

Volkswagen Golf Plus 1.6 FSI - 9,5 cm przewagi

patrzac na to auto nie rozumiem polityki VW po co w takim razie normalny Golf V 5d ?? rozumiem jeszcze GTI 3d ale 5d jest w tej sytuacji zupelnie bez sensu management w VAG ma chyba powazne problemy z okresleniem palety modeli i ich grupy docelowej -- bezwyrazowym, bezpłciowym

Re: Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

Ja mam mojego ulubionego Golfika numer 5 wiec wybralabym pewno Passata bo to tez VW. Mam nadzieje tylko w Passacie biegi wchodzilyby lepiej niz moim Golfie gdzie wchodza ze znacznym oporem. Mondeo? Podobno dobrze jezdzi i się nie psuje ale to nie auto dla kobiety. Wole wiec Passata.

Re: Audi A3 1.6

zastanow sie nad Golfem V 1.6 fsi :P bo civic to nie bardzo .... a ciekawe jak tam corolla ...

Pytanie do bardzo wyczulonych znawców silników FSI

2.8 FSI - bardzo delikatnie falują obroty na biegu jałowy,. Podpiąłem pod jakiś tester VAG z funkcją "live data" i pokazuje ciągle zmieniające się wartości pomiędzy 690 a 715 obrotów. Pewnie dla mniej uważnych użytkowników niezauważalne. Wskazówka obrotomierza albo nawet nie drgnie albo wykazuje

Re: 3.0tdi to niewypal

> A wersja 3.2 FSI jest traktowana po macoszemu - ile % sprzedazy to > ma? 3,5? Zalety jedwabista praca i 0.0003s szybciej do 160. Silnik > bez sensu w porownaniu do 335i (wlasciwie nie ma porownania). Ludziom się z dobrobytu w dupach poprzewracało. Bez sensu... Może ktoś woził

Re: 2.0 FSI 150 KM.

Tu masz kilka ocen na temat tego samochodu moto.money.pl/oceny_aut/Volkswagen_Passat_V_m.html sam silnik bez rewelacji niczym sie nie wyroznia moze poza tym ze technika FSI miala powodowac

Re: A3 czy GolfV???

Gość portalu: Q napisał(a): > Sympatico, słyszałem jak pracują silniki FSI, klekot to masz w TDI, tutaj tego > nie uświadczysz, jedyne co wkurza to ryczenie przy gwałtownym przyśpieszaniu, b > rzydki dźwięk i tyle, ale żadnych klekotów. Ja tez slyszalem i ne jest to

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

USA FSI jest dostepne obecie w A3 i A4 a za pare miesiecy w GTI. podstawowy silnik dla golfa i jetty do normalny 5cyl o pojemnosci 2.5 litra 150km.silnik o nie duzej mocy z dobrym momentem aby dobrze wspolpracowalo z automatem.przy 100km/h z nowym 6 biegowym automatem,silnik ten kreci 2000

Re: octavia II 1,4 a czemu nie 3cyl 1,2 - tylko ś

W Passacie 2005 (480 cm, z 1.5 tony żywej wagi) będzie występował jako podstawowa benzyna 1.6 FSI, 115-konny. To dopiero historia, skoro ten model ma spirować do klasy E.

Re: Mnostwo silnikow TB w nowym Mondeo 2007 :))))

ofercie 2.0 FSI ja sadze ze po prostu z biegiem czasu bedzie tylko 2.0 TFSI w cenie obecnego 2.0 FSI a potem 3.2 TFSI w cenie dzisiejszego 3.2 FSI spojrz na dane z przed 5-8 lat jak pomalu wchodzily TD

Legacy 2.0 a Passat 2.0 lub Mondeo 2.0

Proszę o opinie o tych konkretnych modelach kombi oraz radę który z nich wybrać. Mam do wyboru takie kombiaki benzynowe: > Subaru Legacy 2.0R GL za troszke mniej niż 100 tys pln > VW Passat comfortline 2.0 FSI za troszke więcej niż 90 tys pln > Ford Mondeo wersja trend (czyli

Odebralem nowego passata 2.0 TDI

Jest ok. W koncu jakis VW ktory wyglada dobrze. Zawieszenie raczej twarde ale z niesamowitymi rezerwami. Silnik dynamiczny ale klekocze. Zaden diesel nie dorowna benzynie. Wydaje mi sie ze 2.0 FSI lepiej jezdzi. Ma turbo dziure tak do ok 1800 obrotow. Pali za to nic miedzy 6 a 7,5 litra

Skoda Octavia 2.0 TDI vs Skoda Octavia 2.0 FSI .

Skoda Octavia 2.0 TDI : autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=4130&chapter=21731 80-120 km/h III/V 5.7 s/8.5 s 60-100 km/h III/V 4.9 s/9.5 s masa 1355 kg 208 km/h max

Re: Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

frankenschtajn napisał: > Ja mam dane z testu w AMiS numer 4 kwiecień 2005 . A jam mam jesli chodzi o mondeo 2.2 i passata 2.0tdi tez AMiS z 11 listopada 2005 i tam Passat ma o 50kg wieksza mase. Jesli chodzi o Passat 2.0 fsi i Mondeo 2.0 to dane sa z AS 26 wrzesien 2005

VW Golf5 rozsądna cena???

Byłem w salonie i zainteresował mnie Golf piątej generacji.Miał on pełne wyposażenie elektryczne wraz z klimą.Miał on silnik 1.6FSI bodajże 110KM.Spodziewałem się czegoś lepszego po NIEMIECKIM koncernie.W prawdzie GOLF5 jest kopią AUDI A3.Cena mnie zaskoczyła!!!!!!!!! 90.000tysięcy

Re: Audi RS5 - Tym razem oficjalnie

Cudo! Chociaż bardziej stawiłem na 4.0 TFSI, ale 4.2 FSI jest dużo więcej niż wspaniały!

Re: octavia II 1,4 a czemu nie 3cyl 1,2 - tylko ś

Gość portalu: SanD napisał(a): > W Passacie 2005 (480 cm, z 1.5 tony żywej wagi) będzie występował jako > podstawowa benzyna 1.6 FSI, 115-konny. To dopiero historia, skoro ten model ma > spirować do klasy E. Nie , do klasy EEE aspiruje superB 2.0 115 koników Poll

Re: jeszcze roz Hermina

ostwestreisen.fsi.pl/?p0=1&p1=3&p2=5&o=39 -- o00o-//{ ´°`(_)´°` }\\-o00o ╔╦╦╦╦╦╦╦╦╦╦╦╦╦╗ ╚╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩╝

Nowe Audi S6 - 5.2 440 KM

Najnowsze Audi S6 (oficjalna prezentacja bedzie w Genewie w przyszlym roku) pod maska silnik 5.2 moc 325 kW (ok 441 KM) niestety nie podano liczby cylindrow ale wedle wszelkich znakow jest to V10, a moze jednak V8 ? skrzyni abiegow poki co 6 biegowy Tiptronic nieco pozniej dolaczy 7 biegowa

Re: Nowe A4 Avant - jeszcze ładniejsze

stradale napisał: > wyglada ciekawie > ale ze 3.0 tdi szybciej niby wyrywa do 100 niz 3.2 fsi to jakos nie chce mi sie > wierzyc > moze jeszcze parametr przyspieszenia do 120 140 i 160 zeby widziec prawdziwa ro > znice > i oczywiscie pomiar najszybszego z

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

kmiocie nawet nie rozumiesz co czytasz a kogos pouczasz malo wazne ze mniej pali o gowniane 0.1 litra na 100 km ale Audi ma haslo reklamowe "przewaga dzieki technice" i gdzie ta przewaga w tym modelu jakos nie ma zdecydowanej przewagi i bynajmniej nie bronie Opla ale tak uwazam technika

Re: A3 czy GolfV???

Sympatico, słyszałem jak pracują silniki FSI, klekot to masz w TDI, tutaj tego nie uświadczysz, jedyne co wkurza to ryczenie przy gwałtownym przyśpieszaniu, brzydki dźwięk i tyle, ale żadnych klekotów.

Re: Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

Wysokoobrotowce powiadasz. A w jakiej skali. Ja mam /a w zasadzie mój syn/ takie Subaru chyba niebieską Imprezę, ale baterie siadły i nie chodzi.

FSI 2.0 i Vmax na 2 biegu 95 km/h - buahahaha LOL

najnowszy model znanej sportowej marki z hiszpanskim temperamentem czyli Toledo wersja 2.0 FSI silnik na topie czyli cos dla znawcow benzynek i max pred na 1 biegu 60 a na dwojce max 95 toz to smiech na sali nawet stara mazda szymiego robi 100 na dwojce jak dla mnie porazka zaloze sie ze byle

Re: FSI - wielki kit

.0 HPI wycofany z oferty w polsce technologia nie dopracowana, wymaga paliwa wysokiej jakosci a takiego czesto nie ma, bardziej podatna potencjalnie na awarie. Dyskusyjna oszczednosc w zuzyciu paliwa (testy auto szmaty pokazuja ze valvetronic bmw pozwala na wieksze oszcednosci niz fsi). Do tego

z cyklu "rental" cars: vw golf v 2.0fsi

tiptronic a nie dsg. ale i tak przelacza na prawde sprawnie, w trybie sportowym wrecz szybko, redukuje biegi podczas hamowania. nie ma sie do czego przyczepic. no i zostaje silnik. 2.0fsi, 150km. na papierze ok. powinno starczyc i mocy i momentu. ale czuc, ze dol ma dosc slaby i potzebuje sie zakrecic

Re: Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

izyda12 napisała: > nie sprzedaje w odroznieniu od ciebie samochodzikow mojej corki - za bardzo je > lubi; ale mozesz isc do pomocy spolecznej - moze ci jakies dadza Pewno nie dadzą bo już tobie dali. A czy w Pomocy Społecznej wiedzą że masz komputer, a może siedzisz w

Re: Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

jimmi11 napisał: > Czy tobie wogóle coś się poodoba. Wszystko negujesz. Wszsytko jest bee i do > dupy. Tak dla zasady czy z przekory, a może jest coś co ci się podoba. Może nam > > ujawnisz rąbka tajemnicy? Jej/jemu sie podoba aktualnie wykonywany- zawod jest

Re: Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

Czy tobie wogóle coś się poodoba. Wszystko negujesz. Wszsytko jest bee i do dupy. Tak dla zasady czy z przekory, a może jest coś co ci się podoba. Może nam ujawnisz rąbka tajemnicy?

Re: Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

waskes - piep... jak zawsze bo z zazdrosci zolc zalewa ci kaprawe oczka; ty za to pracujesz przy czesciach, zarabiasz dwie stowki w piec lat, jezdzisz starym rzechem, szkol nie ukonczyles a o kobitach i dzieciach to mozesz na razie pomarzyc bo zaspakajasz sie przy folderach niemieckich

poszukuję intenetu WiFi

Jabłonna, ul Osiedlowa Lokalizacja wg. ZUMI www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc=woj.+Mazowieckie%2C+Jab%B3onna% 2C+Osiedlowa+&cId=aed3b2b95d000db7002ed1009b0800007e00753a0009ac7f&sI d

Za kierownicą: Volkswagen Scirocco 2.0 FSI

Nasuwa mi się takie spostrzeżenie, że za tą kasę ~ 97K zł ciężko kupić tak rzucające się w oczy auto sportowe w tej klasie. Scirocco na ulicy robi niesamowite wrażenie, a ta cena jest ... jest OK!

Nowy A3 jak wam sie podoba?

www.vwvortex.com/resources/gallery/audi/A5_A3/images/large/12.jpg ma byc sprzedawany w USA :) silniki: - 3.2-litre V6, 177 kW (241 bhp), 320 Nm (236 ft-lb.) torque - 2.0-litre FSI, 110 kW (150 bhp), 200 Nm (147.5 ft-lb.) torque - 1.6-litre, 75 kW (102 bhp), 148 Nm (109.2 ft-lb) torque - 2.0-litre TDI, 103 kW (140 bhp), 320 Nm (236 ft-lb.) torque. - 1

Re: Passat 2.0 FSI vs Mondeo 2.2 TDCi

to dziwne, zawsze jak oddaje stare zabwaki do mops-a to mowia ze regularnie z dziecmi przychodzisz odbierac i jeszcze karzesz szczeniakom spiewac piesn pochwalna na czesc pis-u... nie mam takiego doswiadczenia jak ty ze znajdowaniem darmowego internetu - opowiedz na tym na forum, moze waskes

Re: Clarkson i VW Jetta 2.0 FSI

Nowa Jetta mniej mi sie podoba optycznie od starej. Z boku przypomina Corolle. Passat prezentuje sie lepiej. W tym wypadku zgadzam sie z Jeremim, chociaz gosc czesto dziala mi na nerwy. -- Niech patron automobilistow św Franciszek z Isuzu ma was w swojej opiece.

Re: BMW M3

Ja od audi RS4 i S4 wolałbym audi A4 3.2 fsi quattro. Lubię jak samochód z mocnym silnikiem wygląda niepozornie.

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Coupe też aut. - 0-100 w 5,6 s przy zużyciu 12,4 l. Biorąc pod uwagę, że A6 jest przecież o wiele większe i sporo cięższe, a w dodatku ma quattro, wygląda na to, że konstruktorzy Audi spisali się doprawdy nieźle. Jednak zapowiadano większą redukcję zużycia paliwa w stosunku do 3,2 FSI, to miało być

Re: Pierwsza Jazda: Audi A6 Avant

"Do jazd wybraliśmy optymalne 255-konne wersje z V6-tkami, czyli 3.2 FSI i 3.0 TDI" no fajnie, ze wiedza jaki samochod dostali do jazd. Bo ja silnika 3.0 TDI V6 to nie znam.

Audi A5

Audi A5

Audi A5:Model A5 to luksusowy samochód sportowy klasy średniej, który pojawił się na rynku wiosną 2007 r. w dwudrzwiowej wersji Coupe. W 2009 r. gamę uzupełniono o wersję Sportback, będącą pięciodrzwiowym hatchbackiem, oraz o wersję Cabrio. W 2011 r. samochód poddano niewielkiej, kosmetycznej modernizacji. Od strony konstrukcyjnej A5 bazuje na modelu A4 trzeciej generacji. Dla amatorów wyjątkowo mocnych wrażeń przygotowano usportowioną odmianę o nazwie S5, która oprócz mocnego silnika ma również napęd 4x4 (Quattro) oraz zmodyfikowane, obniżone zawieszenia. Ciekawostką w A5 jest fakt, że mimo wyraźnie sportowego charakteru auto dysponuje sporym bagażnikiem (480 l). W Audi A5 znaleźć można silniki benzynowe 1.8 TFSI 170 KM, 2.0 TFSI 272 KM, 3.0 TFSI 333 KM oraz turbodiesle 2.0 TDI 177 KM i 3.0 TDI o mocy 204 KM oraz 245 KM Konkurenci A5 to przede wszystkim Mercedes CLK i BMW 3 Coupe.

Sprawdź dane techniczne: