a6 3.2 fsi opinie

Piotr Mokwiński

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Wielu kierowców nieświadomych polityki Audi w kwestii stosowanych przekładni automatycznych, często trafia na egzemplarze wyposażone w niesławny Multitronic. Wedle opinii mechaników, jej eksploatacja wiąże się wyłącznie z ogromnymi kosztami i pasmem problemów, niezależnie od wersji silnikowej i modelu. Sprawdźmy wobec tego, jak sytuacja wygląda w rzeczywistości.

Audi A6

Nowemu Audi A6 pod każdym względem bliżej do modelu A8 niż do klasy średniej A4. Niepostrzeżenie, ale konsekwentnie, "szóstka" wspina się na najwyższą półkę.

Audi A6 3.2 FSI

Twórcy nowego Audi A6 ujęli dotychczasowej wersji limuzyny drażniącego konserwatyzmu i tchnęli weń sportowego ducha, którego mu zdecydowanie brakowało.

Zobacz wideo

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

litra, stosując się do zaleceń komputera, kiedy zmieniać bieg na wyższy, a kiedy zredukować. Na samochody z silnikami o większych pojemnościach wielu chętnych pewnie nie będzie. No, może ze dwa tuziny skuszą się na wysokoprężne 2.7 albo 3.0. Natomiast sprzedaż Audi A4 3.2 FSI Quattro będzie marginalna

Audi A6 3,2 FSI Quattro

komfortem oraz koncertową jakością dźwięku sprzętu audio-wideo. AUDI A6 3.2 FSI QUATTRO KOMPENDIUM Silnik benzynowy, V6, 3123 ccm Skrzynia

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

starym A6 klasyczna deska to bylo cos pieknego. Nowa 5 jest tez niezla moim zdaniem. No coz ale to sa gusta i kazdy ma prawo do wlasnej opinii.

Re: Audi A3 1.6

- niewielka roznica, a cenowo duzo drozej (ok. 10 tysiecy, poprawcie mnie jak sie myle). fajniejszy juz 2.0 fsi, nie mowiac o 2.0tfsi. ale to oczywiscie zupelnie inna polka cenowa. powaznie sie zastanow czy chcesz wydac tak duze pieniadze na tak slabe autko. i nie sluchaj opinii, ze 1.6 w A4 jest

Re: Legacy/Outback H6 kontra Passat V6

karakalla napisał: > Dzięki za opinie > > - Passat 3.6 nie jest dostępny w Europie (to do kolegów z Ameryki) > - w Pasku rozważany jest V6 3.2 FSI, bo idzie o nówki, a to nie jest silnik > Audi? (do waskesa) No tak nie pomyslalem bo nowy faktycznie ma 3.2 250ps

AUDI 2.0 FSi 150KM automat 2004, 80 tys km -opinia

jeszcze pojedzie na kanał do znajomych do sprawdzenia, generalnie chodzi mi o komfort jazdy i spalanie i wszystkie inne cenne informacje dotyczące skrzyni automatycznej, zawieszenie znam, miałem A6 ale 1,9Tdi 110KM, teraz mam Saaba 1,9 TiD 120KM z 2006 z przebiegiem 180 tys, zastanawiam sie poważnie nad

Re: Legacy/Outback H6 kontra Passat V6

Dzięki za opinie - Passat 3.6 nie jest dostępny w Europie (to do kolegów z Ameryki) - w Pasku rozważany jest V6 3.2 FSI, bo idzie o nówki, a to nie jest silnik Audi? (do waskesa) - 6 cylindrów/paliwo... Jak chłopa stać i na wydanie kasy na nowy pojazd, i na paliwo (a stać), to go nie będę

Re: 2.0 FSI 150 KM.

Dzieki za namiar i informacje.Nie znałem tej strony,a juz mi troche pomogła.Choć jak wszędzie opinie skrajne:)Tez byłem zaskoczony,że 5 dealerów w promieniu 70 km.dysponuje tylko passatami z silnikiem 2.0 TDI,ale jest to ponoć wersja wybierana w 70 %,co nieco rozjaśnia postawę.Znalazłem za to

Legacy 2.0 a Passat 2.0 lub Mondeo 2.0

Proszę o opinie o tych konkretnych modelach kombi oraz radę który z nich wybrać. Mam do wyboru takie kombiaki benzynowe: > Subaru Legacy 2.0R GL za troszke mniej niż 100 tys pln > VW Passat comfortline 2.0 FSI za troszke więcej niż 90 tys pln > Ford Mondeo wersja trend (czyli

Skoda Octavia II - jaki silnik na miasto?

Witam, Przymierzam sie do zakupu używanej Oktawki, jako że drugie dziecko w drodze i coś większego by się przydało...no i zastanawiam się, bo spotykam się z różnymi opiniami, z jakim silnikiem szukać. Czy np. FSI 2.0 to nie za duży? A może 1.6 102 KM albo 1.6 FSI (115 KM) to nie za słaby? A może

Re: Ibiza 2006

- 150km. Nie wiem gdzie znalazłeś te inne silniki do golfa. Alfa GT. 1.8 - 140km, 1,9jtd - 150km, 2.0jts - 165km, 3.2 V6 - 240km. więk kolega wybrał nasłabszy silnik alfy i prawie najmocniejszy z golfa. Takie są fakty. > Nie zdziwie sie jak sie okaze ze to kolejny fanatyk

VW TOURAN - czy ktoś jeździ/używa ?

Mam zamiar kupić Tourana z silnikiem 2.0 TDI. Nie obejdzie się bez jazdy próbnej ale chciałbym poznać opinie tych którzy ten samochód już kupili ewentualnie użytkują go. Jaką wersję wybrać (B, T, H ?) ewentualnie jak się sprawują 1.9 TDI oraz 1.6 FSI.

AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km warto?

jeszcze pojedzie na kanał do znajomych do sprawdzenia, generalnie chodzi mi o komfort jazdy i spalanie i wszystkie inne cenne informacje dotyczące skrzyni automatycznej, zawieszenie znam, miałem A6 ale 1,9Tdi 110KM, teraz mam Saaba 1,9 TiD 120KM z 2006 z przebiegiem 180 tys, zastanawiam sie poważnie nad

Re: AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km w

to że starsze to mi nie przeszkadza, stan jest lepszy, co do benzyny to myślę ze dzwignę, podobno tak dużo nie pali, gaz odpada do FSI, nie ma szans, już to potwierdziłem, jedyne co to zastanawiam nad skrzynią multitronic, różne opinie o tym piszą, pociesza mnie mały przebieg i dobry stan. O resztę

Re: Ibiza 2006

.8 ma osiągi jak Golf 1.6FSI, nie ma co, sport > pełną gębą, buhahahahha. AR 1.8, 140 km, 0-100km/h - 10,6s VW 1.6fsi, 115km, 0-100km/h - 10,8 lub 11,5 s (w zalezności od skrzyni) To chyba jednak vw ma gorsze osiągi. Pomijając fakt że to najsłabsza GT a prawie najmocniejszy golf. Nie

Re: do wieśniaka klimaszewskiego:

) żadne z nich to alfa, ale tylko jedno z nich to fiat. Wow super. Ja jeżdżę polonezem i sięnie chwalę :P 3. Ja sięn ie przyczepiam, że 1.6 ma 100 koni, bo to mniej więcej normalne. Uważam jednak, ze FSI jest przereklamowane, skoro: a) nie zwiększa mocy, 2) nie zwiększa Nm, nie obniża zuzycia

Re: Szukam samochodu rodzinnego

b_ogdan napisał(a): A silniki benzynowe Skody Octavii Kombi w wersji na gaz dają radę? Tak i to nawet calkiem dobrze tylko nie 1.6 FSI Silniki 1.6 w octavii sa stosunkowo paliwozerne wiec sporo osob posiada LPG Jesli zamierzasz robic przebiegi roczne powyzej 20tkm to diesel

Wiesz, że pytasz o zupełnie różne auta?

Vectra OPC?, Focus ST Powodzenia - ani to dobrze zaprojektowane, ani lekkiego żywota zapewne u poprzednich właścicieli nie miało. EVO i Impreza - spartańskie auta sportowe. Audi S4 i BMW M3- luksusowe auta sportowe - pierdylion wodotrysków, ale i sportowy charakter. Pasek? Nie wiem - 3,6 FSI

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

paliwa nie są aż tak oszczędne, jak wielu sądzi. Tajemnicą poliszynela jest ogromny apetyt FSI w pierwszych minutach pracy po zimnym rozruchu. Według moich obserwacji, na pierwszych 5-10 km silnik 2.0 FSI zżera tyle samo lub więcej benzyny niż 30-zaworowy 2.8 V6 (!) z Audi sprzed paru lat

Re: Volkswagen pragnie Alfy Romeo

A okim uzytkownika wygląda to tak. Niestety nie miałem przyjemności jeżdzęnia Alfą, za to VW i japończykami tak. W skrócie, porównuję: 1. Honda Civic 1.4 benzyna, 90KM, 2002 (4 lata jak zacząłem jeździć, 44k stan licznika, dorzucone około 30k) 2. Mazda 3, 1.6 benzyna, 105KM, 2005 (3 lata jak

Jeśli nie TSI to co?

Witam Forumowiczów, Muszę niedługo kupić nowe auto i się zastanawiam nad wyborem silnika. Jestem prawie zdecydowany na Golfa, lub Jettę z silnikiem 1.4 TSI 122 KM. Ciekawy jestem opinii o silnikach TSI, a najlepiej o tym 122 KM, który jest najnowszy. Mi osobiście wydaje się niezłym

Re: Golf 5 czy honda civic

jakies 5 tys zł,czyli paliwem"odrabiasz stratę 3,4 tys zł).jeżdziłem już ośmioma golfami i najgorszy był niestety golf 4 1,6.ale jakoś ciągnie mnie w tą stronę.nowe auto ma gwarancję, a volkswageny (passaty)miały faktycznie problemy z zawieszeniem tyle,że przednim.skąd te opinie o problemach

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

moto.wp.pl/kat,107914,title,VW-Passat-TDI-raz-na-wozie-raz-pod-wozem,wid,13592746,wiadomosc.html www.auto-swiat.pl/1-ktorego-passata-b6-kupic-benzyniaka-20-fsi-czy-diesla-20-tdi/2

Silniki z zapłonem iskrowym - wtrysk bezpośredni

wzrost mocy np. w 2,0 z PSA z 136 KM do 140 KM (aż o 3% !!!), - zwrost ekologiczności. Padały hasła typu: HPi (PSA), JTS (Fiat/AR/Lancia), FSi (VW) itd. itp. Z perspektywy tych trzech lat proszę o ocenę tego rozwiązania oraz o info na jaką skalę stosowane są te rozwiązania i jak się sprawują

Pierwsze testy Lexusa LS 460

www.autozeitung.de/online/render.php?render=0043175 W papierowym AZ jest duży test porównawczy a A8 4.2 FSI, S450 i Jaguarem XJR. Jak można się było spodziewać po być może nieco gospodarskim sędziowaniu, Lexus

Re: 25000pln-jakie auto kupić za tą kwotę?

Golf 4 za taką sumę powinien być w naprawdę ładnym stanie.A jak już,to szukałbym mocno doposażonej wersji,która w szszegółach może się podobać.Najlepiej byłoby sprawzdić dany egzemplarz z zachodu.Tak jak kolega wyżej zasugerował,polecam silnik benzynowy.Fajny jest 1.6 FSI.Takiego bym szukał

sprawdzenie loga i pomoc-plizzzz

) - skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab czekam na opinie fachowców:))))

Re: przesiadka z diesla na benzyne

tak szybki jak 530i - co bedzie jak do 530i trafi ten 400 konny silnik i bedzie w tej samej cenie co 530d? co oprocz ekonomii bedzie mial do zaoferowania 530d? VW szykuje wersje turbo silnika 3.2 FSI (lekko liczac pod 400 KM) - jaki TDI bedzie w stanie z tym konkurowac w A6? 6 litrowy ? 7

Re: Golf GTI, jakie paliwo 95 czy 98 ??

> witam, planuje zakup Golfa V GTI 2.0 TFSI i zastanawiam sie nad paliwem dla > tego samochodu... > W czytalem rozne wersje i opinie na ten temat i jedne byly zdania ze silnik > ten wymaga paliwa 98 oktan, a inne ze spokojnie moze chodzic na 95.... > > Wiec jakie

Wyniki opon Bridgestone w niemieckich testach

montowanych na samochodzie VW Golf V 1.6 FSI /2.0TDI. Zachowanie na suchej nawierzchni, oraz właściwości jezdne na mokrej nawierzchni, komfort jazdy, poziom hałasu i opory toczenia sprawdzano na 2 torach testowych. W wyniku wyczerpującej oceny, Turanza ER 300 została uznana za „bardzo dobrze

Re: Dwieście czeskich koni - Skoda Octavia RS Com

. Diabli wiedzą gdzie podziały się te prawdziwe "Wysokie Obroty". A Skoda, jak to Skoda... Jesienią dostała mi się na 3 dni testu czarna Octavia Stuletnia Edyszyn ;) 2.0 FSI z mechaniczną skrzynią. Wykręciłem nią około 2000 km. Wóz wspominam ciepło, ale bez jakichś wielkich emocji. Ot, zwyczajny

Re: To samochody tej samej klasy

testami usterkowości i ewentualnie opiniami użytkowników, a nie ludzi którzy przejechali danym autem 3km...). A dlaczego uważam że dane testy są nieoiektywne? Np. osłabia mnie jak widzę w teście cenę nowego Passata 2.0 FSI na poziomie 85-90tys. i w tym samym teście cenę Accorda czy Mazdy 6 z

Bo to auto dla ludu.

teraz? "Jedzie na opinii" - biorąc pod uwagę niedawne wpadki z zespołami napędowymi (niesławne pierwsze serie 2,0 TDI czy pierwsze FSI i TFSI) - choć już dawno jest "średniakiem" w klasie, a samochody podobnie dopieszczone od dawna robią już Francuzi nawet (choć może za wyjątkiem Renault, któremu bardzo

Re: Volkswagen ciągle nr 1 w Europie

( atutem położenie Niemiec). Mieli dosyć dobre ( takie osły,muły - czyli użyteczne i niezawodne) stare modele co pozwala utrzymywać cennikowo wysokie ceny na ich produkty bo dobra opinia. Konkurenci mieli trochę wpadek - ford fiat opel z korozją, a francuzy z elektroniką. No a prasa niemiecka silnie

Re: Podobno "francuzy" rozpadają się po 5 tys. km

widzę że w przypadku francuskiej motoryzacji - co bym nie napisał - odbije się od ściany, bo awaryjność, tak się składa, że co samochód i użytkownik to inna opinia i podejście, w mojej rodzinie były różne samochody, francuskie, niemieckie, włoskie i tylko raz jeden zdarzyło się stanie w polu jak to

no i stalo sie...

wrazenie, nowy nissan primiera (naprawde niezly wyglad), mutacja passata u skody (superb), audi a4 kombi, a4 kabrio, no i prawdziwa nowosc o ktorych nie slyszalem wczesniej to raczej w dziedzinie silnikowej tzn golf z silnikiem fsi (benzyna z bezposrednim wtryskiem 110 KM) oraz civic z dieslem 1,7 100

Re: jazda dieslem 1,9 tdi

służbowych. W naszych warunkach limuzyna byłaby więc dla mnie przerostem formy nad treścią. A Golfik jest w sam raz. A co do silnika, to początkowo wcale nie chciałem Diesla. Po 6 latach bardzo udanej eksploatacji benzynowego Golfa IV 1,6/100 KM poszedłem do salonu zamawiać „piątkę” też

Chylę czoła przed podroznikiem

czegokolwiek. Miło mi, ze FSI potwierdza moja subiektywna opinie. Odwiedzilem twoja strone internetowa. Jestem pelen podziwu. Mielismy Ryszarda Kapuscinskiego i Olgierda Budrewicza. Podbudowuje to mnie, ze sa i tacy hobbystyczni podroznicy jak ty. Podcza moich sporadycznych eskapad spotykalem najczesciej

Re: POMOCY - kupuję cały sprzęt RTV !!!

Gość portalu: brunner napisał(a): > Mówiliśmy konkretnie o silniku, nowym wynalazku VW, który mimo większej > nominalnie mocy w porównaniu z poprzednim, 8-zaworowym 101-konnym 1,6; > wprawdzie mniej pali, ale ma zdecydowanie słabszą elastyczność (80-120 na V > biegu)i wymaga