abarth 500 hamann

ms

Hamann i H&R | Abarth 500

Hamann i H&R | Abarth 500

Hamann i H&R połączyli siły aby stworzyć niepowtarzalnego Abartha 500. Efekt? Oryginalny wygląd i moc 275 KM

Abarth to pikuś

Pod maską najmocniejszej seryjnie produkowanej "pięćsetki" pracuje silnik o mocy 100 KM. W usportowionej wersji przygotowanej przez Abartha jest ich już 135. To dwa razy mniej niż w najnowszym modelu przygotowanym przez Hamanna

271 koni w pięćsetce

Abarth 500 od Hamanna ma pokaźne spojlery, wielkie felgi, cztery końcówki wydechu i... silnik o mocy 271 koni!

Zobacz wideo

Fiat 500 od Hamanna

Fiat 500 od Hamanna

Hamann , którego bardziej kojarzymy z tuningu BMW , czy Lamborghini tym razem postanowił wziąć na warsztat najsłodszego z Fiatów . Już fabryczna 500-ka wygląda dobrze, czego nie można powiedzieć każdym samochodzie. Oczywiście gust jest kwestią gustu i zawsze znajdzie się ktoś, komu jakiś

Hamann i H&R | Abarth 500

tylko jak przycisnie pod siwatlami to bedzie stal w miejscu i mielil chyba tylkoo to chodzi po co prawie 300 koni jak nie przelozy sie tego na droge

Hamann i H&R | Abarth 500

Wytlumaczcie mi znawcy dalczego przedni naped sie nie nadaje do takiej mocy i mialby byc podsterowny... Bo guru Balkan tak gada ?

Re: Hamann i H&R | Abarth 500

ładny nie powiem, ale ciekawszy jest i tak rajdowy www.citroen.pl/citroen-ds3/ DS3

Re: Hamann i H&R | Abarth 500

Faktem jest że byłoby o wiele lepiej jak by miał napęd na cztery koła, czy Audi A1 czy Polo nie startują z wersją sport z powodu braku napędu na cztery koła, ale w przyszłym roku mają otrzymać podłogę PQ25 z możliwością montażu 4motion i wtedy mają się równięż pojawić wersje Polo R z nawiązaniem do

Re: Hamann i H&R | Abarth 500

Ciekaw jestem czy wszyscy ci którzy się tak znają mieli okazje jechać tym autem. teorie zostawcie na papierze ....

Re: Hamann i H&R | Abarth 500

bo zawieszenie jest chu.....owe :) w focusie rs jest genialne zawieszenie i tam te 300 koni ma jakiś sens tutaj te 275kucy to dla takich co kupią smaochód żeby później recytować dane z tabelki do vmax i przyśpieszniu do 100 :)

Re: Hamann i H&R | Abarth 500

jezdziłęm autem z napedem na przód ponad 200konnym , masarkycznie to wyglądalo, na starcie 1 2 w miejscu potem idzie ok w zakręcie lepiej nie uzywaj gazy i hamulca bo wylecisz w kosmos, totalna porazka , co z tego ze focus ma 300 koni jak dostaje od aut 4x4 300konnych

Re: Hamann i H&R | Abarth 500

nawet jakby mu wsadzic silnik od okretu to i tak pozostanie tym czym jest naprawde: dwudrzwiowym fiatem panda

Re: Hamann i H&R | Abarth 500

Prawie 300 koni i napęd na przednią oś, to jest totalny bezsens, to raz, a drugi raz, to po co w takim niewielkim autku taka moc? Trzeba być idiota, by jeździć czymś takim powyżej tych 100km/h. Takie małe autka są tworzone aby spełniały rolę dupowozu na krótkich odcinkach po mieście do pracy, czy na

Re: Hamann i H&R | Abarth 500

olo raczej chodziło o to , że 275 KM + napęd na przód = podsterowność , słaba trakcja na asfalcie przynajmniej na 2-ch pierwszych biegach