abarth 500 niskie zawieszenie

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Fiat 500 vs Renault Twingo II. Zwinne, oszczędne i dobre do miasta

Kupujemy używane: Fiat 500 vs Renault Twingo II. Zwinne, oszczędne i dobre do miasta

Dysponując relatywnie niewielkim budżetem, szczególnie wśród aut segmentu A znajdziemy szereg ciekawych propozycji. Co istotne, z niewielkim przebiegami i atrakcyjnym rocznikiem. Jedną z ciekawszych propozycji jest designerski Fiat 500 i funkcjonalne Renault Twingo II. To auta, które sprawdzą się nie tylko w mieście. Czy warto na nie postawić?

Bryka pod choinkę

Wyobraźmy sobie wspaniałą sytuację: mamy dwadzieścia kilka lat i byliśmy w tym roku bardzo grzeczni, więc mikołaj z uwagą przeczytał nasz list i spełni nasze życzenie - pod choinką zaparkuje dla nas wymarzone auto

Co oferuje rynek w segmencie A?

Małe samochody miejskie nie cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. Nie oznacza to jednak, że wybór auta z tego segmentu jest bezsensowny. Oto przegląd modeli dostępnych na polskim rynku

Fiat 500 TwinAir - test | Pierwsza jazda

Fiat 500 TwinAir - test | Pierwsza jazda

Pięćsetkę pokazano dokładnie 3 lata temu. Firma od razu zapowiedziała, że co roku pojawiać się będzie coś nowego. Zgodnie z obietnicą w połowie 2008 roku Fiat 500 doczekał się braciszka ze skorpionem na masce ( Abarth 500 ). Rok temu zadebiutowała na rynku wersja C ze składanym miękkim dachem

Fiat 500C 1.3 Multijet - test | Za kierownicą

Fiat 500C 1.3 Multijet - test | Za kierownicą

rezerwą. Przyznaję, że i mnie Fiat 500 długo wydawał się tak słodki, że aż niestrawny. Nawet Abarth z tym całym ospojlerowaniem i turbobenzyną przypomina podrostka w szerokich spodniach, luźnej bluzie z kapturem i z rozwiązanymi sznurówkami. Niby budzi respekt, ale przydałoby się dobrych kilka

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

zmiennych faz rozrządu. Maksymalny moment obrotowy osiąga dopiero przy 4800 obr./min, a maksymalną moc 125 KM przy 6800 obrotów. Twarde zawieszenie czuję na każdej nierówności. Na szczęście nikt nie wpadł na pomysł montowania opon o niskim profilu - to jedyne w naszym zestawieniu auto, które ma gumy 195/50

Re: Abarth 500 na ostro

często mają spojlery, niskie zawieszenie, kolorowe felgi i głośno ryczą (tzw. rynny z tyłu), ffffffujjj - dla fjaciarza to wieś tuning!!! on pościągałby to wszystko i jechał seryjnym samochodem (najlepiej fjatem), gdyż kultowy wygląd jest ważniejszy, niż osiągi. Gdy już się pośmieją, to jadą do mechanika