abarth 500 niskie zawieszenie

mjl

Bryka pod choinkę

Bryka pod choinkę

Wyobraźmy sobie wspaniałą sytuację: mamy dwadzieścia kilka lat i byliśmy w tym roku bardzo grzeczni, więc mikołaj z uwagą przeczytał nasz list i spełni nasze życzenie - pod choinką zaparkuje dla nas wymarzone auto

Co oferuje rynek w segmencie A?

Małe samochody miejskie nie cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. Nie oznacza to jednak, że wybór auta z tego segmentu jest bezsensowny. Oto przegląd modeli dostępnych na polskim rynku

Fiat 500 TwinAir - test | Pierwsza jazda

TwinAir? Brzmi kusząco. Czy nowa technologia Fiata okaże się równie przełomowa dla silników benzynowych, co Common Rail dla Diesli? Tego jeszcze nie wiemy. Pewne jest, że Fiat na dobre sięga do korzeni. W końcu silnik pierwszej pięćsetki też miał dwa cylindry

Zobacz wideo

Fiat 500C 1.3 Multijet - test | Za kierownicą

Fiat 500C 1.3 Multijet - test | Za kierownicą

rezerwą. Przyznaję, że i mnie Fiat 500 długo wydawał się tak słodki, że aż niestrawny. Nawet Abarth z tym całym ospojlerowaniem i turbobenzyną przypomina podrostka w szerokich spodniach, luźnej bluzie z kapturem i z rozwiązanymi sznurówkami. Niby budzi respekt, ale przydałoby się dobrych kilka

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

zmiennych faz rozrządu. Maksymalny moment obrotowy osiąga dopiero przy 4800 obr./min, a maksymalną moc 125 KM przy 6800 obrotów. Twarde zawieszenie czuję na każdej nierówności. Na szczęście nikt nie wpadł na pomysł montowania opon o niskim profilu - to jedyne w naszym zestawieniu auto, które ma gumy 195/50

Re: Abarth 500 na ostro

często mają spojlery, niskie zawieszenie, kolorowe felgi i głośno ryczą (tzw. rynny z tyłu), ffffffujjj - dla fjaciarza to wieś tuning!!! on pościągałby to wszystko i jechał seryjnym samochodem (najlepiej fjatem), gdyż kultowy wygląd jest ważniejszy, niż osiągi. Gdy już się pośmieją, to jadą do mechanika