accord 2.2 moment obrotowy

Piotr Sielicki

Mazda 6 2.2 Skyactive-D AWD | Test | Ostatnie takie kombi?

Mazda 6 2.2 Skyactive-D AWD | Test | Ostatnie takie kombi?

Japońskie auta segmentu D w nadwoziu kombi to gatunek na wymarciu. Kiedyś bardzo popularne, teraz "zjedzone" przez modę na SUV-y i crossovery. Jeszcze nieco ponad dekadę temu w zasadzie każdy liczący się producent z Kraju Kwitnącej Wiśni miał w swojej ofercie duże rodzinne kombi. A Teraz? Trzeba się mocno zastanowić kto jeszcze oferuje takie auto. Jedną z nielicznych firm jest Mazda

Toyota Avensis 2.0 D-4D Prestige | Test | Druga młodość

Sedany klasy średniej tracą na znaczeniu. Dotychczasowi klienci, którzy mają przygotowane ponad 100 tys. zł na zakup nowego samochodu, coraz częściej decydują się na modnego crossovera czy też SUV-a. Wydaje się, że sami producenci akceptują ten stan rzeczy

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Honda zmodernizowała czwartą generację modelu CR-V. Kompaktowy SUV zyskał nieco na wyglądzie zewnętrznym, ale największe zmiany zaszły pod maską oraz we wnętrzu

Opel Insignia 2.0 BiTurbo - test | Pierwsza jazda

Opel Insignia 2.0 BiTurbo - test | Pierwsza jazda

. kierowca ma do dyspozycji 320 z 400 Nm momentu obrotowego. Maksymalny moment dostępny jest za to chwilę później, bo przy 1 750 obr/min. Tyle teorii. W praktyce silnik miarowo klekocze pod maskę. Siedząc za kierownicą do wnętrze nie dociera jednak nadmierny hałas. Pozycji za kierownicą się nie zmieniła

Honda FR-V

jeden wysokoprężny 2.2 i-CTDi. Polski importer sprowadzi pod koniec roku wersję 2.0. W miarę ekonomiczna i cicha jednostka dostarcza 188 Nm momentu obrotowego przy 3000 obr/min. Od lipca 2005 r. FR-V dostępny będzie także z turbodieslem 2.2 140 KM. opinia auto+ Przyjemność z jazdy, funkcjonalna i

Mitsubishi Outlander

. Podobnie jak białe tylne lampy z diodami LED upodabniające auto do Lexusa RX. Całość prezentuje się dużo atrakcyjniej, ale nie na tyle charakterystycznie, by wykluczyć możliwość pomyłki z coraz liczniejszą konkurencją. Także koreańską. Pod maskę Outlandera wreszcie trafił diesel. Jednak mimo 310 Nm momentu

Honda FR-V 2.0

, Skrzynia ręczna/6 biegów Moc 150 KM przy 6500 obr./min Moment obrotowy 192 Nm przy 4000 obr./min Prędkość maks. 195 km/h

Wielki mecz Japonia - Niemcy

moc maksymalna: 68 KM (50 kW) przy 6000 obr/min 64 KM (47 kW) przy 5400 obr/min maks. moment obrotowy: 90 Nm przy 4100 obr/min 112 Nm przy 3000 obr/min

Re: Dlaczego Accord 2.4 przypiesz lepiej od 2.2 C

Gość portalu: mateusz napisał(a): > Accord 2.4 ma około 200 Nm ,a Accord 2.2 CDTi około 300 Nm momentu > obrotowego . Mimo tak dużej różnicy ,to 2.4 przyspiesza szybciej na każdym > biegu od dizla . W czym tkwi szkopuł ?? Tylko nie mówcie mi o innym > zestopniowanu skrzyń A

Honda Accord 2,2 i-CTDi

silniki tego typu. Nowy accord oznaczony symbolem 2.2 i-CTDi ma najwyższy w tej klasie moment obrotowy, jest najcichszą wysokoprężną jednostką napędową na świecie, przyspiesza od 0-100 km/h w 9,3 sekundy i... bardzo mało pali. Średnie spalanie 2,2-litrowego motoru w niedawno przeprowadzonym teście

Dlaczego Accord 2.4 przypiesz lepiej od 2.2 CDTi ?

Accord 2.4 ma około 200 Nm ,a Accord 2.2 CDTi około 300 Nm momentu obrotowego . Mimo tak dużej różnicy ,to 2.4 przyspiesza szybciej na każdym biegu od dizla . W czym tkwi szkopuł ?? Tylko nie mówcie mi o innym zestopniowanu skrzyń :) Podobno ,żeby zwróciła się różnica w cenie między autami ,to

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

zawieszony i cenowo drogie. Dlatego trzeba spojrzeć w dół na konkurencję. Honda? SUV Hondy mi tez nie podchodzi jak ktoś wspomniał oferta bez sensu diesel 2,2 to rzecz nieopłacalna - pakujemy kasę na rząd nie za auto jako takie a wolnossąca beznyna to dziś archaizm. Taki Koleos 2,0 dCi 180 KM czy Kia

Re: Pytanko . Nowe BMW 320d czy Vectre 3.0 v6 CDT

Wg mnie ani jeden ani drugi! Kupisz BMW - beda smiac sie z Ciebie, kupisz Opla - beda smiac sie z Twojego samochodu (Vectra za 160 tys to kompletny absurd). Ja wybieram Accord 2.2, silnik co prawda slabszy od wyzej wymienionych (140 KM) ale osiagi tylko nieznacznie gorsze a nawet porownywalne z

Re: Honda Accord 2,2 i-CTDi

, bardziej gładko i > bardziej "elegancko" niż inne silniki tego typu. Nowy accord oznaczony symbolem > > 2.2 i-CTDi ma najwyższy w tej klasie moment obrotowy, jest najcichszą > wysokoprężną jednostką napędową na świecie, przyspiesza od 0-100 km/h w 9,3 > sekundy i... bardzo

Wyposażenie samochodów w Polsce

zdziwiłem się, kiedy się dowiedziałem, ze ESP nie ma też w 2,2 dCi, która ma taką samą moc jak 2,0 i ponad połowę większy moment obrotowy. W Niemczech ESP można dokupić do każdej wersji chyba poza najsłabszym sinikiem za 500 Euro. Dlaczego w Polsce nie ma go w opcji? Przecież do 1,9 a tym bardziej 2,2

Re: Dlaczego 200-konny Accord z automatem przyspi

l/100 km, wszystkie dane z katalogów aut): Accord 2.4 6b automat (200 KM): 0-100 km/h 9,7 sek (12; 6,6; 8,6) Mondeo 2.3 6b automat (160 KM): 0-100 km/h 10,5 sek (13,8; 6,7; 9,3) Vectra 2.2 5b automat (155 KM): 0-100 km/h 10,5 sek (11,3; 6,1; 8,0) Peug. 407 2.2 4b aut. (163 KM): 0-100 km/h 10,7 sek

Re: parametry

Nm, w 2.0 184Nm. Dopiero w 2.2 jest to więcej niż w VW 1.8 > T, > 215Nm. Nic zatem dziwnego, że Accord 1.8 i 2.0 trochę gorzej przyspiesza. > Natomiast i Accord i Passat mają stosunkowo płaski przebieg momentu - dzięki > temu, że VW ma turbo, a Accord zmienne fazy rozrządu i zmienny

Re: parametry

szerokim zakresie obrotów silnika i im jest on większy, tym lepiej samochód przyspiesza. Max. moment obrotowy w VW 1.8T to 210Nm. W Hondzie Accord 1.8 max moment to 175Nm, w 2.0 184Nm. Dopiero w 2.2 jest to więcej niż w VW 1.8T, 215Nm. Nic zatem dziwnego, że Accord 1.8 i 2.0 trochę gorzej przyspiesza

Re: Honda Accord 2,2 i-CTDi

. Skonstruowany na potrzeby rynku europejskiego, nowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy, aluminiowy turbodiesel typu common rail o pojemności 2.2 l montowany będzie początkowo w modelach segmentu D: Accord sedan i Tourer. Jego premiera odbędzie się podczas salonu frankfurtskiego we wrześniu tego roku

Pierwszy diesel Hondy w Accordzie jesienią

europejskiego, nowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy, aluminiowy turbodiesel typu common rail o pojemności 2.2 l montowany będzie początkowo w modelach segmentu D: Accord sedan i Tourer. Jego premiera odbędzie się podczas salonu frankfurtskiego we wrześniu tego roku. Sprzedaż rozpocznie się tuż po

Re: co byscie kupili za 120 tys PLN - rozwazam au

Zgadzam sie z wiekszoscia opinii macia. W zasadzie moge zawezic pole wyboru do: Accord 2,4i executive Accord 2,2 CDTi Volvo S60 / S40 A4 Avant silnik mocniejszy niz 1,8T Jezdzilem testowo Mondeo TDCi 130 KM i auto staje sie przy 140-150 km/h dosyc glosne i nie jest to halas od silnika tylko od

Accord 2.4 czy 2.2CTDi

Zastanawiam sie nad tymi dwoma samochodami. Chcialbym miec 190 koni, ale rozsadek nakazuje diesla. Z drugiej strony wysoki moment obrotowy w dieslu to chyba fajna sprawa. Nie jezdzilem zadnym z nich. Co byscie wybrali?

Re: Dlaczego Accord 2.4 przypiesz lepiej od 2.2 C

2.4 0-200 km/h 30 s 2.2 CDTi 0-200 km/h 48 s Elastycznośc na każdym biegu też wypada na korzyśc 2.4 benzyny i chcę tu wyraźnie podkreślic NA KAŻDYM BIEGU . To za co te 10 tyś zł więcej w werski Executive za 2.2 CDTi ?? Czyli mam rozumiec ,że te podkreślanie momentu obrotowego w folderach to

Re: Dlaczego Accord 2.4 przypiesz lepiej od 2.2 C

Chodzi przedewszystkim o to jak samochod wchodzi na obroty w 2.4 musisz bardzo szybko machac dzwignia bo samochod wchodzi na obroty jak F1. Disel choc tez jest dobry to jednak jeszcze mu brakuje choc przy wiekszych predkosciach odstaje od bendzyny bardzo niewiele tu własnie decyduje moment

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

Accordy do testowania ma np. AutoWest. Bez problemu. Wiem, bo jeździłem. Co do piorunującego momentu obrotowego diesla, to pozwolę sobie przytoczyć kilka wątków, w których problem przemaglowano dokładnie: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=11948479&a=12309727 forum.gazeta.pl/forum/72

Re: Accord 2.4

marekatlanta71 napisał: > A bo V6 o pojemnosci 2.5 litra to jakas pomylka... Ale masz racje bo silniki > Hondy sa o klase lepsze od wszystkiego innego. Tyle ze 6 cylindrow daje moment > obrotowy ktorego z czworki trudno wycisnac. To dlaczego moment obrotowy (nawet dla wartości

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

. km przejechanych glownie po autostradzie w Niemczech. Jezeli chodzi o kombinacje diesel/manual/jazda-w-miescie: diesel ma mniejszy zakres obrotow, ale wiekszy moment obrotowy -- czyli ogolnie wieksza moc na nizszych obrotach. To oznacza przy oszczednej jezdzie, ze bieg warto zmienic w zakresie

Re: Honda Accord 2,2 i-CDTi

Diesel to nie tylko elastycznosc (choc to i tak b. wazna rzecz, moim zdaniem wazniejsza od przyspieszenia - chyba ze ktos jest fanem wyscigow spod swiatel). Swietny moment obrotowy w tym silniku ma jeszcze kilka zalet - zaladuj do wersji z 2.0 3-4 osoby + bagaz, przejedz sie, pozniej wykonaj te

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

maksymalna okolo 220km.Krotko nowy acccord a gorsze przyspieszenie,obecnie ja kupilem nowa octavie 1.9 tdi 110 koni i zebym nie wiem co robil accordem ojca nie zlqapie mnie do okolo150 km pozniej mnie dochodzi.Jaki z tego wniosek liczy sie przedewszystkim moment obrotowy jaki jest przekazywany na kola

Re: Nowa Honda Accord 2,2 i-CDTi

, czy trzaskow. We wtorek mialem okazje sie przejechac 2.2 CDti i przezylem naprawde mile zaskoczenie! Do fanow dyzli nigdy nie nalezalem, ale ten motor kultura pracy oraz brzmieniem bardzo zgrabnie "udaje" benzynowca, a rewelacyjny moment obrotowy daje mu elastycznosc rzadko spotykana

Re: Honda Accord Tourer 2.2i-CDTi Executive

- robimy gazetkę Honda (ostatni numer , dystrybucja tylko do wybranych, nasz target group, sami kupilismy bazy danych tych klientów za ciężką mamonę), tam piszemy na co drugiej stronie o naszym dieslu. co piszemy - że nasz nowy silnik ma taaaaki moment obrotowy (cholera, wyplujmy to słowo, przecież my

Re: Honda Accord 2003

greenblack napisał: > Moc można wyżyłować do 212 z 2.2 pojemności, ale momentu nie oszukasz. 220Nm > z > takiej pojemności bez turbo to maksimum. Ja wolę 210KM ale z 3.0 litra i z > 285Nm. Zmienne fazy rozrządu też tu są, a elastyczność jest proporcjonalnie > lepsza. Nie lubię