accord 2.2 moment obrotowy

Piotr Sielicki

Mazda 6 2.2 Skyactive-D AWD | Test | Ostatnie takie kombi?

Mazda 6 2.2 Skyactive-D AWD | Test | Ostatnie takie kombi?

Japońskie auta segmentu D w nadwoziu kombi to gatunek na wymarciu. Kiedyś bardzo popularne, teraz "zjedzone" przez modę na SUV-y i crossovery. Jeszcze nieco ponad dekadę temu w zasadzie każdy liczący się producent z Kraju Kwitnącej Wiśni miał w swojej ofercie duże rodzinne kombi. A Teraz? Trzeba się mocno zastanowić kto jeszcze oferuje takie auto. Jedną z nielicznych firm jest Mazda

Toyota Avensis 2.0 D-4D Prestige | Test | Druga młodość

Sedany klasy średniej tracą na znaczeniu. Dotychczasowi klienci, którzy mają przygotowane ponad 100 tys. zł na zakup nowego samochodu, coraz częściej decydują się na modnego crossovera czy też SUV-a. Wydaje się, że sami producenci akceptują ten stan rzeczy

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Honda zmodernizowała czwartą generację modelu CR-V. Kompaktowy SUV zyskał nieco na wyglądzie zewnętrznym, ale największe zmiany zaszły pod maską oraz we wnętrzu

Opel Insignia 2.0 BiTurbo - test | Pierwsza jazda

Opel Insignia 2.0 BiTurbo - test | Pierwsza jazda

. kierowca ma do dyspozycji 320 z 400 Nm momentu obrotowego. Maksymalny moment dostępny jest za to chwilę później, bo przy 1 750 obr/min. Tyle teorii. W praktyce silnik miarowo klekocze pod maskę. Siedząc za kierownicą do wnętrze nie dociera jednak nadmierny hałas. Pozycji za kierownicą się nie zmieniła

Honda FR-V

jeden wysokoprężny 2.2 i-CTDi. Polski importer sprowadzi pod koniec roku wersję 2.0. W miarę ekonomiczna i cicha jednostka dostarcza 188 Nm momentu obrotowego przy 3000 obr/min. Od lipca 2005 r. FR-V dostępny będzie także z turbodieslem 2.2 140 KM. opinia auto+ Przyjemność z jazdy, funkcjonalna i

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

żadne kucyki, tylko konie pełnej krwi. Nie boją się obrotów i ciągną aż do czerwonego pola, czyli 4500 obr./min. W każdej chwili pokaźne złoża momentu obrotowego są gotowe rozpędzić "szóstkę" bez konieczności redukcji przełożenia. Na osiągi niemały wpływ ma dieta, jaką zafundowano autu i

Mitsubishi Outlander

. Podobnie jak białe tylne lampy z diodami LED upodabniające auto do Lexusa RX. Całość prezentuje się dużo atrakcyjniej, ale nie na tyle charakterystycznie, by wykluczyć możliwość pomyłki z coraz liczniejszą konkurencją. Także koreańską. Pod maskę Outlandera wreszcie trafił diesel. Jednak mimo 310 Nm momentu

Honda FR-V 2.0

Moment obrotowy 192 Nm przy 4000 obr./min Prędkość maks. 195 km/h Przysp. 0-100 km/h 10,5 s Zużycie paliwa

Wielki mecz Japonia - Niemcy

moc maksymalna: 68 KM (50 kW) przy 6000 obr/min 64 KM (47 kW) przy 5400 obr/min maks. moment obrotowy: 90 Nm przy 4100 obr/min 112 Nm przy 3000 obr/min

Accord 2.4 czy 2.2CTDi

Zastanawiam sie nad tymi dwoma samochodami. Chcialbym miec 190 koni, ale rozsadek nakazuje diesla. Z drugiej strony wysoki moment obrotowy w dieslu to chyba fajna sprawa. Nie jezdzilem zadnym z nich. Co byscie wybrali?

Dlaczego Accord 2.4 przypiesz lepiej od 2.2 CDTi ?

Accord 2.4 ma około 200 Nm ,a Accord 2.2 CDTi około 300 Nm momentu obrotowego . Mimo tak dużej różnicy ,to 2.4 przyspiesza szybciej na każdym biegu od dizla . W czym tkwi szkopuł ?? Tylko nie mówcie mi o innym zestopniowanu skrzyń :) Podobno ,żeby zwróciła się różnica w cenie między autami

Re: Accord 2.4

> To dlaczego moment obrotowy (nawet dla wartości maksymalnej) w Mondku 2.5 V6 > jest mniejszy niż w Hondzie 2.4 R4? Mimo, że pojemność Mondka jest większa... Bo to silnik Forda....

Re: Accord 2.4

A bo V6 o pojemnosci 2.5 litra to jakas pomylka... Ale masz racje bo silniki Hondy sa o klase lepsze od wszystkiego innego. Tyle ze 6 cylindrow daje moment obrotowy ktorego z czworki trudno wycisnac.

Re: Accord 2.4

marekatlanta71 napisał: > A bo V6 o pojemnosci 2.5 litra to jakas pomylka... Ale masz racje bo silniki > Hondy sa o klase lepsze od wszystkiego innego. Tyle ze 6 cylindrow daje moment > obrotowy ktorego z czworki trudno wycisnac. To dlaczego moment obrotowy (nawet dla wartości

Honda Accord 2,2 i-CTDi

. Nowy accord oznaczony symbolem 2.2 i-CTDi ma najwyższy w tej klasie moment obrotowy, jest najcichszą wysokoprężną jednostką napędową na świecie, przyspiesza od 0-100 km/h w 9,3 sekundy i... bardzo mało pali. Średnie spalanie 2,2-litrowego motoru w niedawno przeprowadzonym teście wyniosło 3,07 l

Re: Dlaczego Accord 2.4 przypiesz lepiej od 2.2 C

Gość portalu: mateusz napisał(a): > Accord 2.4 ma około 200 Nm ,a Accord 2.2 CDTi około 300 Nm momentu > obrotowego . Mimo tak dużej różnicy ,to 2.4 przyspiesza szybciej na każdym > biegu od dizla . W czym tkwi szkopuł ?? Tylko nie mówcie mi o innym > zestopniowanu skrzyń

Re: Honda Accord 2,2 i-CDTi

Diesel to nie tylko elastycznosc (choc to i tak b. wazna rzecz, moim zdaniem wazniejsza od przyspieszenia - chyba ze ktos jest fanem wyscigow spod swiatel). Swietny moment obrotowy w tym silniku ma jeszcze kilka zalet - zaladuj do wersji z 2.0 3-4 osoby + bagaz, przejedz sie, pozniej wykonaj

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

Accordy do testowania ma np. AutoWest. Bez problemu. Wiem, bo jeździłem. Co do piorunującego momentu obrotowego diesla, to pozwolę sobie przytoczyć kilka wątków, w których problem przemaglowano dokładnie

Re: Honda Accord 2,4 executive aut?

W tym kraju sie rozne traktory produkuje. Niektore nawet maja 8 litrow pojemnosci. Moj niestety do tych nie nalezy. Ma bardzo przyzwoity pojemnosciowo silnik, mocy tyle co w Accordzie, choc momentu obrotowego o jakies 40% wiecej. -- 480 KM w 2 kawalkach. Szkoda ze nie w jednym...

Re: Dlaczego Accord 2.4 przypiesz lepiej od 2.2 C

2.4 0-200 km/h 30 s 2.2 CDTi 0-200 km/h 48 s Elastycznośc na każdym biegu też wypada na korzyśc 2.4 benzyny i chcę tu wyraźnie podkreślic NA KAŻDYM BIEGU . To za co te 10 tyś zł więcej w werski Executive za 2.2 CDTi ?? Czyli mam rozumiec ,że te podkreślanie momentu obrotowego w folderach

Re: Dlaczego Accord 2.4 przypiesz lepiej od 2.2 C

Chodzi przedewszystkim o to jak samochod wchodzi na obroty w 2.4 musisz bardzo szybko machac dzwignia bo samochod wchodzi na obroty jak F1. Disel choc tez jest dobry to jednak jeszcze mu brakuje choc przy wiekszych predkosciach odstaje od bendzyny bardzo niewiele tu własnie decyduje moment

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

maksymalna okolo 220km.Krotko nowy acccord a gorsze przyspieszenie,obecnie ja kupilem nowa octavie 1.9 tdi 110 koni i zebym nie wiem co robil accordem ojca nie zlqapie mnie do okolo150 km pozniej mnie dochodzi.Jaki z tego wniosek liczy sie przedewszystkim moment obrotowy jaki jest przekazywany na

Re: Accord 2.4

wiertarek Hondy, ktore tylko na bardzo wysokich obrotach chodza dobrze i o tym, ze Honda klamie na temat plaskiego momentu obrotowego itp. Poniewaz teraz go tutaj nie ma, wiec sie odwaze powtorzyc - nie zgadzam sie z tym. Moim zdaniem ta moja czworka jest znakomita i daje bardzo dobre przyspieszenia

Re: Honda Accord 2,2 i-CTDi

, bardziej gładko i > bardziej "elegancko" niż inne silniki tego typu. Nowy accord oznaczony symbolem > > 2.2 i-CTDi ma najwyższy w tej klasie moment obrotowy, jest najcichszą > wysokoprężną jednostką napędową na świecie, przyspiesza od 0-100 km/h w 9,3 > sekundy i... bardzo mało

Re: MOMENT OBROTOWY

nawet fachowo zamontowany filtr 'sportowy' daje w porównaniu z czystym seryjnym albo nic, albo przyrosty momentu obrotowego przekładające się na przyrost mocy rzędu 0.2-0.5KM w najlepszym przypadku. Była już o tym dyskusja na tym Forum. > świece na np. > BRISK Hi hi... Montaż

Re: Honda Accord 2,4 executive aut?

jeśli chcesz mieć auto naprawdę dynamiczne, to raczej nie accord z automatem. Silniki hondy nie za bardzo nadają się do automatów z uwagi na zbyt mały moment obrotowy (223 Nm dla 2.4). Accord ma osiągi jeśli jest trzymany na b. wysokich obrotach, a do tego trzeba "mieszać" manualem. Jeśli

Re: Honda Accord 2,2 i-CTDi

. Skonstruowany na potrzeby rynku europejskiego, nowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy, aluminiowy turbodiesel typu common rail o pojemności 2.2 l montowany będzie początkowo w modelach segmentu D: Accord sedan i Tourer. Jego premiera odbędzie się podczas salonu frankfurtskiego we wrześniu tego roku

Re: Nowa Honda Accord 2,2 i-CDTi

skrzypow, czy trzaskow. We wtorek mialem okazje sie przejechac 2.2 CDti i przezylem naprawde mile zaskoczenie! Do fanow dyzli nigdy nie nalezalem, ale ten motor kultura pracy oraz brzmieniem bardzo zgrabnie "udaje" benzynowca, a rewelacyjny moment obrotowy daje mu elastycznosc rzadko spotykana

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

Jak masz wybierać Passata,to weź 2.0 TDI.Jeździłem Passatem 2.0 FSI i nic specjalnego-za mały moment obrotowy.Pozatym diesel spala o połowę mniej niz benzyniak.

Re: nowy Accord 2.0 155KM czy Vectra GTS 3.2 210

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > A dlaczego nie chcesz wziąć Accorda 2.4 TypeS? Dużo mocniejszy od 2.0. Aby nie być gołosłownym: www.honda.co.uk/brochure/download/cars/HondaAccord.pdf Jak

Re: Honda Accord Tourer 2.2i-CDTi Executive

mają przecież nawet troszkę mocniejsze wolnossące benzyny . a najgorsze, że skoda octawia 105 KM ma 80-120 na V 11,5 s.! to jest jakiś spisek. no ale przecież nie można porównywać accorda do jakiejś skody , szkoda gadać. my w hondzie mierzymy wyżej. weźmy takiego jaguara X type High, 2,0 diesel

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

.5 litra przy 40 tys. km przejechanych glownie po autostradzie w Niemczech. Jezeli chodzi o kombinacje diesel/manual/jazda-w-miescie: diesel ma mniejszy zakres obrotow, ale wiekszy moment obrotowy -- czyli ogolnie wieksza moc na nizszych obrotach. To oznacza przy oszczednej jezdzie, ze bieg

Re: Honda Accord '08-02

Zdecydowanie polecam Ci wersje z silnikiem 2,o - pali tyle samo, co 1,8 - a jednak wieksza moc i moment obrotowy powoduja, ze jezdzi sie nia przyjemniej. Wiecej info o tym modelu znajdziesz na www.h3m.pl]TUTAJ -- ryzykanci żyją

Re: proszę o opinie: Laguna 2.0T czy Accord 2.0?

bardziej płaski przebieg momentu obrotowego czyli masz co nieco zalet diesla. Honda bardziej nastawiona na sport a Laguna na komfort - kwestia gustu. Stereotypowo Honda ma być mniej awaryjna ale czy tak będzie? Osobiście znam kilku posiadaczy Lagun bardzo zadowolonych z auta ale też czytam dużo o

Re: Accord

Na paliwo mnie jeszcze stac, nawet jak do $2 za galon dojdzie :) A im wiekszy silnik tym wiekszy moment obrotowy na niskich obrotach = lepsze przyspieszenia w jezdzie miejskiej. A poza tym silnik LS1 z Corvette znany jest z niesamowitej trwalosci (jak sie go nie przerabia) lub niesamowitych

Re: Honda Accord 2003

greenblack napisał: > Moc można wyżyłować do 212 z 2.2 pojemności, ale momentu nie oszukasz. 220Nm > z > takiej pojemności bez turbo to maksimum. Ja wolę 210KM ale z 3.0 litra i z > 285Nm. Zmienne fazy rozrządu też tu są, a elastyczność jest proporcjonalnie > lepsza. Nie

Re: Accord czy Avensis

sprawia wrażenia o 20 KM słabszego - > to inna sprawa ;-) A tak, stara obsesja GB na punkcie 'papierowej' mocy ;-)) Mam wrażenie, że mimo swej wiedzy GB w praktyce myli 'kop' (powiązany z momentem obrotowym na kołach w danym zakresie obrotów) z mocą. :-) > Wierz mi,ze Accord o taka kwote

Pierwszy diesel Hondy w Accordzie jesienią

europejskiego, nowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy, aluminiowy turbodiesel typu common rail o pojemności 2.2 l montowany będzie początkowo w modelach segmentu D: Accord sedan i Tourer. Jego premiera odbędzie się podczas salonu frankfurtskiego we wrześniu tego roku. Sprzedaż rozpocznie się tuż po

Re: Kopnięcie w gniazdo Hondy....:-)

mnie nie kręci znaczek BMW czy inny ,chcesz BMW proszę : w czym ma być lepszy silnik benzynowy standartowej BMW 318 od silnika Accorda 2,0 ? gdzie ta jego przewaga moment obrotowy ? a może szybszy jest od Accorda ? do tego jest paliowżerna ,a moze disel BMW 318 czy 320 ?320 ma 340 nm tyle co

Re: Dlaczego 200-konny Accord z automatem przyspi

chris62 napisał: > Co nie zmienia faktu, że przy 2000 obr./min moc jest maleńka bo > przy stałej prędkości obrotowej decyduje moment obrotowy a > przełożenie? 1. Przy przyspieszaniu nie ma stałej prędkości obrotowej. 2. Moc silnika jeszcze nigdy nie rozpędziła żadnego

Re: Accord vs Avensis (2002 r.) - co sadzicie o n

niknejm napisał: > Oba raczej dobre. Avensis z większym wskazaniem na komfort, a Accord na sport. > Choć w wersjach 1.8 czy 2.0 o sporcie raczej nie wypada mówić. ;-) Dlaczego nie? :) Teraz mam 1.6 (90 KM) to jak wezme Accord 1.8 (136) to jest prawie 50 KM wiecej. Dla mnie

Re: Pytanko . Nowe BMW 320d czy Vectre 3.0 v6 CDT

Wg mnie ani jeden ani drugi! Kupisz BMW - beda smiac sie z Ciebie, kupisz Opla - beda smiac sie z Twojego samochodu (Vectra za 160 tys to kompletny absurd). Ja wybieram Accord 2.2, silnik co prawda slabszy od wyzej wymienionych (140 KM) ale osiagi tylko nieznacznie gorsze a nawet porownywalne

Re: Kto nie rozumie?

obrotowego na niskich > obrotach. Ale dla mnie nie jest to element krytyczny. A cena auta i paliwa, do > tego niezawodność (wysoka w Hondach) - bardziej. A gdzie ta "ekonomiczność" w przypadku Accorda 2.4? > Dla każdego coś miłego :-) Rozumiem, ale po co mówić, że 2 = 3? > Pzdr

Re: Niknejm, a S2000 vs Legend?

z tym momentem to nie przesadzaj jest on wyzszy ale nie tak bardzo Legend 300 Nm S2000 210 Nm Accord 2.4 225 Nm Camry 270 Nm Rozumiem ze jedynym powodem wkladania V6 do limuzyn jest moment obrotowy? Dalczego nie wkladaja do nich 2.0 R4 z turbina? Moment bylby kolosalny a jakie

Re: parametry

obrotowego w szerokim zakresie obrotów silnika i im jest on większy, tym lepiej samochód przyspiesza. Max. moment obrotowy w VW 1.8T to 210Nm. W Hondzie Accord 1.8 max moment to 175Nm, w 2.0 184Nm. Dopiero w 2.2 jest to więcej niż w VW 1.8T, 215Nm. Nic zatem dziwnego, że Accord 1.8 i 2.0 trochę gorzej

Re: Ceny Golfa(sprzedaz juz w listopadzie)

. Accord 2.0: Moc max. 155KM Max moment obrotowy 190Nm Przyspieszenie 0-100km/h 9.2s Prędkość maksymalna 217km/h Rozstaw osi 2670mm Szerokość 1760mm Długość 4665mm Pojemnośc bagażnika 459L Średnie zużycia paliwa 8.0L Golf 2.0L (auto znacznie lżejsze!) Moc max. 115KM Max moment obrotowy 172Nm

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

uki145 napisał: > Witam! passat(2.0 FSI) ma lepszy silnik niz honda(2.0) ,nie bardzo rozumiem > czym accord odstaje od konkurencji. jakimi kryteriami sie kierujesz? Pozdrawiam > > Łukasz Passat ma cichszy silnik co sie dosc wyraznie przeklada na poziom halasu

Re: Mondeo TDCI kontra Vectra 2,0 dti

zwiekszającym chilowo moment obrotowy do 350/Nm - jeżeli wybierzesz kombi to najwiekszą ładowność prawie 600 KG, - możesz mu także podnieść moc i moment poprzez chipowanie do wartości których nie uzyska opel ( można sprawdzić na www.chiptronic.pl) - w tamtym roku ford sprzedał w polsce ok 6600

Re: wiertarka marki honda ?

lestat99 napisał: > um_tzw_olimpijczyk napisał: > > > A ja znalazłem coś takiego > > VW Passat 2.0 TFSI 200KM. 0-100km/h 7,7s, waga 1420kg, Vmax 235km/h > > Honda Accord 2.4i Type S 190KM. 0-100km/h7,9s, waga 1356kg, Vmax 227km/h. > > Wychodzi na

Wyposażenie samochodów w Polsce

zdziwiłem się, kiedy się dowiedziałem, ze ESP nie ma też w 2,2 dCi, która ma taką samą moc jak 2,0 i ponad połowę większy moment obrotowy. W Niemczech ESP można dokupić do każdej wersji chyba poza najsłabszym sinikiem za 500 Euro. Dlaczego w Polsce nie ma go w opcji? Przecież do 1,9 a tym bardziej 2,2

Re: Honda Civic Sport 140km

NIe czuć dla tego, że ma bardzo równomiernie rozłożony moment obrotowy i moc. Passat B6 1.9 TDI 130 PS ( którym jeżdziłem dość sporo w pracy) też nie ma "kopa", ale za to bardzo miło przyspiesza bez charakterystycznego "szarpania" i w ciskania w fotel. Do tego Civica mogli by wstwić silnik

Re: Dlaczego Honda nie oferuje szybkiego automatu

black.iron napisał: > sorry misiu, ale w moim katalogu stoi wyraznie, ze przyspieszenie twej rakiety > wynosi 9,3 s > > oprocz tego dowiedzialem sie wlasnie, ze moment obrotowy tego "cuda" to ledwie > 170/5000!! to mozliwe? moze sie rabneli w druku?? bo, powiem

Re: Smutne to...

. Silnik 2.4 Accorda to supernowoczesna konstrukcja ktora jest strasznie wyzylowana, i dopiero wtedy bije moca i momentem stare niewysilone silniki V6. (sadze ze z silnika 2.5 V6 jakby sie "szarpnac" mozna bez klopotu zrobic 22- 230KM) - kultura pracy silnikow V6 (ktorej znaczenie pomniejszasz

Re: Najmocniejsza ciężarówka świata

Do CocO: >A czy moment obrotowy nie jest przypadkiem funkcja obrotow i mocy?;-) To pytanie >o oczywistej odpowiedzi do tych piewcow teorii momentu. Chodzi o to, zeby wyzsza moc byla juz przy nizszych obrotach -- wtedy potocznie mowi sie, ze silnik ma wyzszy moment obrotowy. Prosty

Re: parametry

> 1.8 max moment to 175Nm, w 2.0 184Nm. Dopiero w 2.2 jest to więcej niż w VW 1.8 > T, > 215Nm. Nic zatem dziwnego, że Accord 1.8 i 2.0 trochę gorzej przyspiesza. > Natomiast i Accord i Passat mają stosunkowo płaski przebieg momentu - dzięki > temu, że VW ma turbo, a Accord

Re: Smutne to...

nazwanie kłamcą. > Accord 2.4 ma 9,9 s do 100 km/h. Sam sprawdź. Na stronie Hondy możesz obejrzeć jedną lub drugą opcje (z automatem lub bez). Na polskiej stronie AR, w danych technicznych podana jest TYLKO wersja z automatem. Dane dla wersji z manualem wyszperałeś na włoskiej stronie AR

Re: cd

przykład Accorda. > Wożenie kupy żelastwa w czasach kiedy zaczyna brakować ropy Ropy w samym tylko Iraku i Kuwejcie starczy na ponad 100 lat. > V6 czy V8 albo ilością litrów, koni czy momentem - to dziecinna błazenada. Dziecinna błazenada to jest zaprzeczanie faktom. Przecież głównym

Re: 95 vs. 98Do Greenblacka Niknejma i zaintereso

przykladem: Dlaczego nie miec pieknej kobiety o: 1. Przyzwoitej wielkosci piersi (pojemnosc silnika) 2. Duzym temperamencie (konie, moment obrotowy. Konie odpowiadaja tu za chec do seksu a moment obrotowy za jego jakosc!) 3. Dlugie nogi ( predkosc maksymalna ktora mozna ztuningowac dodatkowo

Re: Tak, Niknejmie, to spisek dziennikarzy przeci

chyba coś z matmą nie tego :-) Do tego przypomnijmy, że 2.5 Forda to większa pojemność skokowa niż 2.4 Hondy, a mimo to 2.5 ma wartość momentu obrotowego niższą nawet w wartości maksymalnej. Wbrew temu co mówisz, nie obowiązuje zasada, że V6 jest lepsze. Niektóre R4 są bowiem lepsze od swoich

Re: Niknejm już nie wie, który lepszy

. > ten sam, który tworzył porównania Accorda 2.4 z Vectrą 3.2 V6, ten sam, który > nie widzi nic dziwnego w porównaniu Mondeo ST220 z Accordem 2.4, O przepraszam! W wątku o porównaniu tych aut przyznałem, że ST220 ma lepsze osiągi niż Accord. I nie dziwota, bo ma sporo większą pojemność

Re: Dlaczego 200-konny Accord z automatem przyspi

/trasa/mieszany w l/100 km, wszystkie dane z katalogów aut): Accord 2.4 6b automat (200 KM): 0-100 km/h 9,7 sek (12; 6,6; 8,6) Mondeo 2.3 6b automat (160 KM): 0-100 km/h 10,5 sek (13,8; 6,7; 9,3) Vectra 2.2 5b automat (155 KM): 0-100 km/h 10,5 sek (11,3; 6,1; 8,0) Peug. 407 2.2 4b aut. (163 KM): 0-100 km/h 10

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

drogi w eksploatacji, GLK za nisko zawieszony i cenowo drogie. Dlatego trzeba spojrzeć w dół na konkurencję. Honda? SUV Hondy mi tez nie podchodzi jak ktoś wspomniał oferta bez sensu diesel 2,2 to rzecz nieopłacalna - pakujemy kasę na rząd nie za auto jako takie a wolnossąca beznyna to dziś archaizm

Re: Kto nie rozumie?

jako alternatywę dla większych V/R6. Jeśli Honda twierdzi, że Accord > z papierowo 200-konnym 2.0 jest "konkurencją" dla np. Mondeo ST220, to mam > prawo to wyśmiać. Podobnie, gdy kotś uważa, że S60R jest konkurencją dla S4. Accord EuroR to wersja na rynek JP - jeśli umknęło to Twej uwadze

Re: Co byście wybrali: diesel czy benzyna?

więcej koni i moment obrotowy ( może to wina kolegi, że nie umie rozpędzać Tdi, ale raczej nie, bo przejeździł tym samochodem 90tyś km, a może to ja potrafiłem wycisnąć, co się da z Accorda, nie wiem). 2 Ekonomia przemawia za Tdi. 3 Przyjemność z jazdy Accordem dużo lepsza, choć jest dużo starszy

Oj, Niknejmie;)

Gość portalu: Niknejm napisał(a): Jak widać, przyspieszenie do 100 w 7.9s. W Oplu masz 7.5s. Różnica w sumie > niewielka, ale Opel ma wyższy max. moment obrotowy (300 vs 225Nm). Z kolei > Honda ma mocno spłaszczony moment w zakresie 2000-6000 obr/min i pewnie krótsze > >

Re: Honda Accord 2003

z wysilku). Duzy moment obrotowy, po miescie jezdzisz sobie na trojce prawie caly czas, osiagi tez ma super (do 100 w 8.5 s). Przy Xedosach powyzej 130 000 km przebiegu z zewnatrz slychac nieprzyjemne klekotanie na biegu jalowym. Jest to wada konstrukcyjna wszystkich Xedosow 6 ale nie ma

Re: Ech, znowu...

wiele bardziej zawansowana w hondzie accord tez 2,0, i ta sama > operacja sprawila ze silnik prawie wcale nie reagowa > dodam tylko ze audi mialo zdaje sie 115KM a honda cos kolo1140 I nie zacząłeś podejrzewać, że przyczyną może być inaczej zestopniowana skrzynia biegów? Chyba nie, bo

Re: dlaczego

sprincie do setki to niemal nic... Nie kompromituj się. > 2.tdci uzyskuje max moment obrotowy niz benzyna więc szybciej musi startować. Więc dlaczego ma słabszy sprint do 100, skoro 'lepiej startuje'? ROTFL. Kolega widać niedouczony. 2 szybkie pytania: - jaki jest zakres, w którym moment

Re: dlaczego

to zejście np. do II przy 80km/h. posluchaj pajacu z twoimi glupimi przemyśleniami szkoda polemizować , ale zrobie wyjatek. 1.różnica czasu do setki miedzy tymi autami byla mniejsza od sekundy, wiec o czym mowa. 2.tdci uzyskuje max moment obrotowy niz benzyna więc szybciej musi startować

Re: topowe r4 - nie dla psa kiełbasa ;)

zdarzają się silniki R4 jak i V6) może się okazać, że pod > względem parametrów 'twardych' (moc, moment itp.) dobre R4 są lepsze niż > niejedno V6. Vide porównanie 2.4R4 z Accorda z 2.5V6 z Mondka, gdzie mimo > większej pojemności silnik V6 ustępuje R4 pod względem mocy i momentu >

Re: 95 vs. 98, czyli Honda kłamie!

> Przy okazji okazało się, że Accord 2.0 zamiast 155 KM przy 6000 obr. ma 145 > KM przy 6300 obr., a zamiast 190 Nm/4500 obr. ma 178/4800 obr. Żenada. I na > co komu te VTEC'ki i inne bajery serwowane przez Hondę? Ciekawe, ile KM i Nm > _w rzeczywistości_ ma Accord 2.4 i inne produkty

Re: Niknejm, a S2000 vs Legend?

Gość portalu: Szymi napisał(a): > z tym momentem to nie przesadzaj jest on wyzszy ale nie tak bardzo > > Legend 300 Nm > S2000 210 Nm No to różnica spora. Legend ma moment wyższy o 50%. > Rozumiem ze jedynym powodem wkladania V6 do limuzyn jest moment obrotowy? >

Re: co byscie kupili za 120 tys PLN - rozwazam au

Zgadzam sie z wiekszoscia opinii macia. W zasadzie moge zawezic pole wyboru do: Accord 2,4i executive Accord 2,2 CDTi Volvo S60 / S40 A4 Avant silnik mocniejszy niz 1,8T Jezdzilem testowo Mondeo TDCi 130 KM i auto staje sie przy 140-150 km/h dosyc glosne i nie jest to halas od silnika

Re: Toyota Avensis II jest malo oryginalna...

ten motor przy swoich ok.170 Nm max.momentu.Motor ptacuje cicho i kultutalnie. Silnik 2.0-bezp.wtrysk paliwa,dynamiczny,przysp.9.4 s do setki-dynamika na IV i V biegu zbliżona do 110 konnego turbodiesla,a więc dobrze.Ciekawe czy sprawdą się zalety bezp.wtrysku paliwa/większa ekonomika

Ale kłamiesz

wyższy moment obrotowy > (245Nm, u Hondy 223Nm), przyspieszenie o 0.4s. lepsze niż w Hondzie (dla BMW3 - > > respect). Ale jeśli weźmiemy pod uwagę, że i silnik nieco większy (2.5 vs 2.4) > to i ten wynalazek nie wygląda wcale strasznie imponująco na tle silnika Hondy. Tylko

Re: Sporting style czyli wersja vRS :-)

facetem handlującym Fordami - Mondeo ST220 to u niego absolutny > > margines sprzedaży, a z kupcami na Accordy V6 byłoby jeszcze gorzej - > > niestety ceny Hond są na ogół wyższe niż Fordów, > > jakos nie zauwazylem > accord 2.0 155 KM kosztuje 87 tys - mondeo 2.0 tez

Re: topowe r4 - nie dla psa kiełbasa ;)

pod względem parametrów 'twardych' (moc, moment itp.) dobre R4 są lepsze niż niejedno V6. Vide porównanie 2.4R4 z Accorda z 2.5V6 z Mondka, gdzie mimo większej pojemności silnik V6 ustępuje R4 pod względem mocy i momentu obrotowego. Pzdr Niknejm

Odpowiadam zbiorczo :-)

(o podobnym stopniu wysilenia), turbodiesel nie ma szans (patrz wspomniany przykład Laguny td i 2.0T). > - momentach obrotowych (też pewnie o czymś decyduje), Porównywałem kiedyś VW TDI 1.9L 150KM z Lancerem 2.0T, gdzie max moment obrotowy był zbliżony (TDI coś koło 340Nm, 2.0T 383Nm

Re: Tak, Niknejmie, to spisek dziennikarzy przeci

minimalną uznajesz różnicę np. pomiędzy 170KM a 190KM, to > chyba coś z matmą nie tego :-) Ja nie podniecam się papierową mocą, lecz rzeczywistymi osiągami. > Do tego przypomnijmy, że 2.5 Forda to większa pojemność skokowa niż 2.4 Hondy, > a mimo to 2.5 ma wartość momentu obrotowego

Re: Klamstwo gazet? Silnik Fabii 1,4 lepszy od Yarisa

obrotowego w szerokim zakresie obrotów. > Jazz ma, z tego co pamiętam, nieco poniżej 90KM. I ciekawostka - po 2 świece w > cylindrze (jak w Alfa Romeo ;-)) > > Pozdrawiam, > Niknejm Uważam, że jest akurat zupełnie odwrotnie. Np. Fabia 1,4/100KM przyspiesza b. podobnie do wersji 1

Re: silniki hondy (polityka skosnookich)

technologiach i-vtec natrysku oleju na dno tloka, ceramicznych > popychaczach, zmiennych fazach rozrzadu, splaszczonych momentach obrotowych > itd. To wszystko to jest "lepienie w gownie", nic nie zastapi porzadnego > silnika V6 i o tym wie kazdy kto takim jezdzil jako kierowca a nie kazdego

Re: dlaczego

> czym mowa. > 2.tdci uzyskuje max moment obrotowy niz benzyna więc szybciej musi startować. > 3.honda accord w wersji 2,0 155KM nie ma esp , więc nacisnięcie max na gaz i > zwiększenie do max obrotow spowoduje tylko jej buksowanie w miejscu. BUAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Stary

Re: Powinieneś odszczekać

bzdury, co udowodniłem pokazując, że silnik 2.4 Accorda (R4) jest lepszy niz 2.5 Mondeo (V6) mimo mniejszej pojemności skokowej. I taka jest prawda. Zresztą jestem przekonany, że ten akapit wytniesz w swojej ew. odpowiedzi lub zjedziesz znowu na wątki poboczne. Fakt to fakt: konkretny R4

Re: Honda CR-V do serwisu

hydrokinetyczną, która potrafi zwielokrotniać moment obrotowy na wyjściu, więc można się pozbyć odpowiednika "jedynki" z ręcznej skrzyni. Silnik 2.4 ma CVT, więc na małą liczebność biegów w ogóle nie można narzekać. @Never Honda fotel pasażera dla krotkonogoego żółtka - nie mozna go odsunąc To, że Accord w

Powinieneś odszczekać

2.4 to MNIEJSZA a nie WIĘKSZA pojemność skokowa niz 2.5. > > Bo JEST lepszy, mimo mniejszej pojemności. > > Ale o ile "lepszy"? I co znaczy "lepszy"? Mimo mniejszej pojemności ma większa moc i moment obrotowy. Daje też lepsze osiągi. I zapewnia niższe spalanie. Wniosek

Re: Prawda

obrotow i momentu obrotowego... Umiesz czlowieku czytac? Czy ja pisze o twoim Stratusie? Nie, pisze o Hondzie Accord: "(...)Ludzie ale wy bzdury opowiadacie, 160 rozumiem mil na godzine to jest 250km/h, jak ma silnik 2.4 litra to jakim cudem ma pojechac wiecej(...)" Ktora wiecej jak 160 mph

Re: Nie ma to jak nowe Mazdy

trzymanie na jezdni bardzo dobre (glownie dzieki 18" Falkienom). Wnetrze jak na samochod tej klasy bardzo porzadne. Mazda RX-8 jezdzilem tyloko troszke - 2 obroty na torze testowym. Pojazd beznadziejny - zero momentu obrotowego, ruszenie trudne (dwa razy mi zgasl), dostaje kopa dopiero na wyzszych

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

dodatkowo są dłuższe. Super! W ten sposób można załatwić nawet S600. Wkładasz skrzynię o jakichś dziwnych przełożeniach i cieszysz się, że Accord 2.0 ma lepsze przyspieszenie. > Wejście w zakres obrotów na których moment obrotowy na silniku jest zerowy > (wyżej niz punkt odcięcia paliwa

Re: Prelude

jest jego przebieg. U mnie max moment jest przy 6300, ale od 2500 moment jest stale bliski maksymalnego - mocno spłaszczony. 2.0 to co prawda nie VTEC, ale i tak ma dość płaski przebieg momentu obrotowego, z tego co pamiętam. > Opony to 15ki,a na stronie hondapl.org > piszą,że wersja 2

Re: tak dla porownania Impreza 80-120 na III - 3,

, 250 Nm - 0-100 km/h 11,3 s. od 93,4 tys. PLN Wnioski - lepsze przyspieszenie do setki ma silnik o wyższej mocy i wyższym momencie obrotowym. Oooooooo... (zdziwienie) Różnica 2,6 s. za 4,6 tys. PLN, czyli możemy ustalić wartość jednej sekundy na poziomie ca. 1,7 tys. PLN. (qrna, na co komu ta

Re: R4 czy V6, a może V8 albo V12 ??

silnikiem V8 > jest lepszy od samochodu z silbikiem V6, a ten z V6 jest lepszy od tego z > R4 ?? Co decyduje, moc ? - Moce mają te same.- Np. Accord 2.4 i BMW 325i. > Moment ? Też nie, a jak do 4 czy 5 cylindrówki dołożyć turbinę to każde V6 > odpada vide Volvo, Saab vs. Mercedes

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

greenblack napisał: > niknejm napisał: > > > Zwróć uwage, że niekoniecznie. Istotny jest też przebieg momentu. > > Jak skrócisz przełożenia w 3.0, to zaniżysz prędkości maksymalne na > > poszczególnych biegach. > > A w 2.0 nie zaniżę!? Nie. Bo

Re: Vw czemu oni nie potrafia robic aut : )?

-1997 6x pod rząd zdobywając mistrzostwo a silniki Hondy były wówczasz w stajni Mc Laren. Tak w ogóle to układ zmiennych faz rozrządu jest stosowany w wielu silnikach naróżne sposoby i ni podniecałbym się tym że Honda ma napisane V-tec na karoserii, dla mnie ważniejsze są wartości momentu obrotowego

Re: Prelude

ax > moment jest przy 6300, ale od 2500 moment jest stale bliski maksymalnego - mocn > o > spłaszczony. 2.0 to co prawda nie VTEC, ale i tak ma dość płaski przebieg momen > tu > obrotowego, z tego co pamiętam. > > > Opony to 15ki,a na stronie hondapl.org > >

Re: Fiat z PSA albo Hondą!

> > > > fiat jest uznanym producentem jesli chodzi o stylistyke a nie honda > > uznanym przez kogo? > > tak sie przyjmuje w prasie motoryzacyjnej podobnie jak powrzechnie wiadomo ze > japonskie auta sa trwale tak tak - w tych "zetelnych" pismach jest tez uznane ze moment obrotowy

Re: Padł rozrząd - opis.

porównywać bezpośrednio takie samochody). Inna sprawa, że nawet przy wolnossącym silniku o dużej mocy, kręcenie nie jest już tak strasznie wymagane. Tzn. jasne, maks. moment obrotowy osiąga przy dużych obrotach, ale z racji samej mocy - nawet przy niższych da się odczuć rozsądną reakcję na naciśnięcie

To 3 zbyt drogie i zbyt przeciętne samochody.

najgorszy wóz w tym zestawieniu. Potwornie głośny, ze słabym układem kierowniczym i nierównymi hamulcami. Dobre zawieszenie, jeździłby najlepiej z całej trójki gdyby nie wspomniane kłopoty z "pływającym nosem". Plus za wysoki moment obrotowy. Alternatywa to wg mnie : Alfa 156 2,5 V6 - koszt ok

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

móc w przybliżonym stopniu coś ustalić. Do tego dochodzi aspekt czy to co oferuje producent na rynku to rzeczywiście najlepsze parametry jakie można uzyskać z danego silnika, odpowiem w większości absolutnie nie! Podam taki przykład z mojego auta. Mam Renault 2,0 16V 140 KM 191 Nm w minivanie

Re: BMW Z4 !!!

silnika i zastosowanych przełożeń - zgadzam się (znowu punkty dla Hondy - pojemność silnika znacznie mniejsza a co za tym idzie rónież moc i moment obrotowy, jednak dzięki szybszemu wchodzeniu na obroty i szybszym obrotom maksymalnym różnica w uzyskiwanych przyspieszeniach - minimalna) Pozniej

Re: BMW Z4 !!!

> pojemność silnika znacznie mniejsza a co za tym idzie rónież moc i moment > obrotowy, jednak dzięki szybszemu wchodzeniu na obroty i szybszym obrotom > maksymalnym różnica w uzyskiwanych przyspieszeniach - minimalna) > > Pozniej ktoś panu Richterowi zadaje pytanie - czyli moc na