adaptacyjny tempomat audi a6

Redakcja

Jakiego sedana klasy premium wybrać? Przeglądamy najlepsze oferty

Jakiego sedana klasy premium wybrać? Przeglądamy najlepsze oferty

Wybór limuzyny premium nie należy do łatwych zadań. Tym bardziej, że oferta jest bardzo szeroka. W katalogu Audi znajdziemy model A5 Sportback, a także A6 Limousine. Między nimi jest zaledwie kilkaset złotych różnicy. Prześwietlamy ofertę prestiżowych sedanów spod znaku czterech pierścieni.

Audi otwiera internetowy salon. Przejrzeliśmy najlepsze oferty na limuzyny

Wszystkie modele w jednym miejscu. Audi otworzyło wirtualny salon, gdzie znajdziemy auta z metką premium dostępne od ręki. Wśród nich A4 i A6 z nowymi cennikami. Prześwietlamy ofertę niemieckiego producenta - czy warto postawić na premium w wyprzedaży rocznika?

Opinie Moto.pl: Nowe Audi Q3 - godny następca

Po siedmiu latach oczekiwania i sprzedaniu ponad 1,1 mln sztuk, w końcu model doczekał się drugiej generacji. Choć oczywistym jest, że jest ona ciekawsza od poprzednika to ważniejszym jest pytanie - czy będzie w stanie dorównać silnej konkurencji?

Zobacz wideo

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

odłączenia napędu tylnej osi oraz zupełne wyłączenie wału napędowego gdy napęd na 4 koła nie jest potrzebny np. w trakcie jazdy ze stałą prędkością. Samo załączenie kompletnego napędu trwa ok. 0,2 sekundy. Audi oferuje adaptacyjne zawieszenie z układem regulacji tłumienia amortyzatorów. Kierowca może

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

O nowej generacji Audi A6 szerzej pisaliśmy tutaj . Na razie do sprzedaży trafi wersja sedan, dostępna z dwoma silnikami benzynowymi i dwoma turbodieslami. Najtańszy, podstawowy wariant z 204-konnym silnikiem 2.8 V6 FSI, bezstopniową przekładnią Multitronic i napędem na przednią oś kosztuje 198

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

pomocą czegoś na wzór komputerowego touchpada (również z A8). Lista opcji audi A6 obejmuje m.in.: reflektory w technologii LED (8 690 zł), kamerę cofania (2 500 zł), asystenta parkowania (6 480 zł), adaptacyjny tempomat (10 960 zł), asystenta jazdy nocą (11 060 zł), wyświetlacz head-up (7 640 zł), szyby

Hyundai Genesis | Pierwsza jazda | Demonstracja możliwości

Hyundai Genesis | Pierwsza jazda | Demonstracja możliwości

koreańczyk mierzy prawie 5 metrów długości i rozmiarami plasuje się między największymi limuzynami klasy BMW serii 7, czy Audi A8 i mniejszymi jak modele A6 czy seria 5. Moim zdaniem właśnie wymiary dobrze oddają też miejsce tego auta na rynku. Genesis jest bowiem mieszanką tych dwóch segmentów. Interesuje

Ile naprawdę zapłacisz za auto klasy premium?

Ile naprawdę zapłacisz za auto klasy premium?

Audi A6 . Ponieważ stawiamy na komfort BMW odpada ze względu na sztywne sportowe zawieszenie. Jesteśmy tradycjonalistami, więc zdecydujemy się na średniej wielkości silnik benzynowy. Model wersja silnik moc cena podstawowa Audi A6 2.8 FSI tiptronic quattro V6 2.8 FSI 220 KM 204 800

Volvo S80, Citroën C6 i Honda Legend

Na parkingu jak w porcie: trzy flagowe okręty. Mają być alternatywą dla niemieckiej armady: Audi A6, BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. I choć wielu kierowców z grubym portfelem nadal wybiera auta z wielkiej trójki, te ostatnie muszą mieć się na baczności. Konstrukcje ze Szwecji, z Francji i Japonii

Audi Q5 wrażenia

wysokie biegi, ale wszystko działa już miękko. Prawie poziom bmw i mercedesa... -Adaptacyjny tempomat. Działa perfekcyjnie, płynnie, pewnie, nawet jak ktoś wjedzie przed nos na chama to hamuje z wyczuciem bez szarpnięć. Wady. -Motor. Ku...maćczemu nie ma 6 cylindrów. Silnik hałasuje, wibruje, ma za

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

jezdziłem FWD to opony starczały na 40 tys max a teraz podsumowanie czyli to co moge miec w pasacie a czego na pewno za tą kasę nie bedzie w audi: - przednia szyba podgrzewana - fotele podgrzewane - gniazdko 230V -zintegrowae foteliki dla dzieci - czujniki parkowania - rolety z tyłu - adaptacyjna

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

tylko bmw serii 1 z 2 litrowym motorem (kosztuje o 200 tys), od A3 z 2TFSI i DSG civ jest wyraźnie lepszy. Mazda 3 nawet się nie zbliża do tego poziomu. za 105-115 tys macie auto wielkości prawie passata czy oktawi, z absolutnie wszystkimi elektronicznymi bajerami na pokładzie. Adaptacyjny tempomat