akumulator do audi a3 diesel

bs

Elektryzujące Audi A3

Elektryzujące Audi A3

Jak informuje brytyjski portal Autocar, już niedługo do produkcji trafi hybrydowe Audi A3. Rozwiązanie opracowywane pod szyldem TwinDrive zostanie zapewne zastosowane również w innych kompaktach koncernu VW

Volvo V60 Plug-in Hybrid - Test | Za kierownicą

Nie dość, że to pierwsza seryjna hybryda Volvo to od razu z Dieslem pod maską i gniazdkiem do prądu. Takich aut na rynku jest niewiele. I choć konkurencja mówi o nich od dawna, to Szwedzi jako pierwsi atakują rynek wtyczkowozem "dla każdego"

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

Pełne zaskoczenie. To właściwe podsumowanie wyników tej konfrontacji. Dwa kompakty klasy wyższej Audi A3 Sportback i BMW serii 1 nie szczędziły nam niespodzianek. Także negatywnych

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

rajdowe emocje, najnowsze Subaru WRX STI z napędem obu osi z pewnością nam ich dostarczy. A może wolicie coś z wyższej półki? Poniżej link do testu trzech niemieckich aut segmentu C premium. ZOBACZ TAKŻE: Audi A3 vs. BMW serii 1 vs. Mercedes klasy A | Konfrontacja

Re: Elektryzujące Audi A3

To wlasnie taki samochod ma sens w przeciwienstwie do priusa. Potrafi przejechac na samych akumulatorach 50km a nie 2 gora 3 jak w Toyocie , w trasie swoje zalety pokaze ekonomiczny diesel ktory dzis moze uzyskac srednia okolo 3 l/100km. Tylko poczekajmy na cene bo tu moze byc

Audi A3 I (8L) 1.9 TDI Ambition sprzedam 1999 rok

Audi A3 I (8L) 1.9 TDI Ambition Data produkcji: 1999 Rodzaj paliwa: Olej napędowy (diesel) Pojemność: 1.9 l Moc: 90 KM Nadwozie: Hatchback Liczba drzwi: 2/3 Przebieg: 298 000 km Sprzedam Audi A3 z 1999 roku, sprowadzone z Niemiec. W Polsce jestem 3 właścicielem, poprzedni

Re: Zima a sprawa diesla / Dlaczego diesle nie lu

. 4 lata eksploatacji 3 akumulatory zarżnięte . Audi 100 TD na początku ok póżniej coraz gorzej , nie było możliwości wstawienia grzałki / brak takowego otworu / , pewnego dnia -20 zamarza wszystko , próby uruchomienia na zaciąg kończą się uszkodzeniem pompy wody . Domorosły fachowiec wymienia

Re: Genewa 2010 | Audi A8 Hybrid

ze swoim dieslem. @sachs Wielki mentorze, nieźle wypaliłeś. Skoro taki samochód nie nadaje się do miasta to nie jest uniwersalny i ja dziekuje za taką fure.. Pozatym istnieje mylne przekonanie że hybryda na trasie nie zaoszczędzi paliwa a nawet spali więcej. Oczywiście jest to bzdura i

Re: BMW 320d (150PS) vs 330d (204PS) 2004r

bmw nie ma zbyt ciezkiego przodu w przypadku 3l diesel'a. to nie audi - silnik jest "cofniety" w strone kabiny i akumulator jest w bagazniku. rozlozenie mas 50:50. historie o wyjezdzaniu przodu z zakretu pochodza od osob, ktore nigdy takim bmw nie jechaly. 330d ma fenomenalny moment obrotowy

Re: Takie problemy tez istnieja :)

dziwnie w kontekście samochodu do 300000 zł. No a napęd hybrydowy pod względem ekonomiczności może współzawodniczyć z dieslem (nie wiem jak będzie z wymianą akumulatorów, fakt, ale Toyota daje na akumulatory w hybrydach gwarancję na całe życie auta). -- “The power of accurate observation is

Re: Ktos byl na haju

"gorące" (akumulatora dużego czy małego, nie w tym rzecz) jest na dłuższą metę nie do przyjęcia, a zmiana na lepiej chłodzone miejsca jego ulokowania w Audi A3, zwłaszcza a może własnie dlatego , że jest on większy od standardowego - niewykonalna w ramach sensownej polityki kosztów. Tylko taki

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Komplikacja? Skrzynia CVT jest duzo prostsza kontrukcja od skrzyni klasycznej. Mozna za to powiedziec ze jest bardziej zaawansowana technicznie. Nie wiesz chyba co do konca oznacza slowo kompikacja. A co do awaryjnosci. To ze audi nie potrafilo sprostac tej ambitnej kontruukcji nie oznazca od

DO SWITCHA

KAZDY DBAJACY O SWOJ POJAZD WLASCICIEL... Z TYM ODPALANIEM TO I TAK NIE MA REGUŁY...PROBLEMY W ZIME MIALEM I HONDA CIVIC COUPE (1994) I Z ASTRAKIEM (1999) A NAJWIEKSZE Z AUDI 100 AVANT (DIESEL 1989) NIE TWIERDZE ZE POLDEK JEST DOSKONALY ALE PRZY ODROBINIE ROZUMU WLASCICIELA NIE USTEPUJE NAWET

Re: Jak wasze samochody zniosły tą noc

. takze spoko ogolnie zecz biorac. widzialem auta naprawde dobre nowe skoda octaiwa brava marea audi bmw i niedawaly rady nawet od innego. ja jestem zadowolonuy. ale jednak na wszelki wypadek zaprowadzilem mazdiore do garazu ogrzewanego do ojca a wziolem jego samochod na te najwieksze mrozy

Re: Czy sa kłopoty z serwisowaniem Volvo?

rdzewienie krawedzi maski dookola maskownicy), jednak nie sa to awarie unieruchamiajace samochod. Jeden tylko raz moje auto nie pojechalo - kiedy padl akumulator. Co do serii volvo 70 - duzo wieksze, bardziej luksusowe auta. Silniki D5 (pieciocylindrowy commonrail diesel) o ile wiem sa kontrukcja

Re: Złodziejstwo jest dobre???

pamiętającego czasy Gierka. Jeździ do tej pory i nie zamierza się rozsypać. Tak samo mój Volkswagen - stara siermiężna konstrukcja napędzana wolnossącym Dieslem klekotem. Nie psuje się. A te nowe wytłoczki naszpikowane elektroniką to zawsze coś. A to przepływomierz siadł w Audi po 12 tysiącach kilometrów a

Re: Mazda 626 2.0 DITD - czy warto?

krawężnikach, i jest to moim zdaniem optimum pomiędzy komfortem a przyczepnością. Porównywalne charakterystyką do Mercedesa E classe, zdecydowanie bardziej miękkie miż w Audi A6 i nieco twardsze niż w Fordzie Mondeo. Dodatkowym atutem Mazdy jest bogate wyposażenie z automatyczną klimatyzacją i bardzo

Re: nie tylko CO2

1. To, że dziś akumulatory są ciężkie ( tzn. mają małą gęstość energii) to rzecz znana, jednak skąd przekonanie, że technicznie ten problem nie jest w przyszłości do rozwiązania? Wg niemieckiego "narodowego planu elektromobilności" postulowany przez Ciebie zasięg 200-300 km ma zostać rozwiązany do

Re: Fiat Croma 2.4 Multijet

kiedyś za wzorzec niezawodności. Croma w niczym nie jest gorsza od Laguny, C5 a urodą bije Passata i Avensin na łeb i szyję (moim zdaniem). Lepsze, co oczywiste, są tylko BMW3, Audi A4 (ale ile kosztują z podobnym do Cromy wyposażeniem i ile dają przestrzeni pasażerom z tyłu; nowa A4 będzie pod tym

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

, że tworzenie aut zbyt trwałych nie służy branży. Samochody powinny się starzeć dużo szybciej niż ludzie. A jeśli klient ociąga się z przesiadką do nowego modelu, trzeba mu w tym pomóc. Jak? Przyspieszyć starzenie się aut - techniczne i moralne. Zgrabny, wygodny i oszczędny, a w dodatku uznanej