alfa 156 1.9 jtd karoseria

Piotr Mokwiński

Poradnik - Czy warto inwestować w samochody, które cieszą się złą reputacją?

Poradnik - Czy warto inwestować w samochody, które cieszą się złą reputacją?

Na rynku wtórnym znajdziemy wiele modeli, które nigdy nie cieszyły się popularnością. Niepochlebna opinia odbija się mocno na wysokości cen i ewentualnych problemach z odsprzedażą. Z drugiej jednak strony, w wielu przypadkach zła "łatka" wynika wyłącznie ze stereotypowego podejścia kierowców, bądź wyższej usterkowości tylko jednej wersji silnikowej. Szczególnie w takich przypadkach warto zainteresować się określonym modelem, wybierając jednak polecaną, bezpieczną odmianę napędową za atrakcyjną cenę.

Auta, które niełatwo sprzedać. Propozycje wysokiego ryzyka

Kupno auta z drugiej ręki nie stanowi większego wyzwania. Niemniej, sięgając po nietypowe, niepopularne modele problem pojawi się przy odsprzedaży. W tym przypadku jedynym sposobem jest znalezienie pasjonata danej marki i egzemplarza. Na takiego można jednak czekać nawet kilka miesięcy. Przedstawiamy 8 propozycji wysokiego ryzyka.

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

Gdy zaczynają się przymrozki, a jezdnia miejscami staje się śliska, warto pomyśleć o samochodzie z napędem na cztery koła. Rynek wtórny oferuje mnóstwo rozmaitych konstrukcji produkcji amerykańskiej, europejskiej lub azjatyckiej. 15 tysięcy wystarczy na znalezienie rodzinnego auta w przyzwoitym stanie technicznym.

Zobacz wideo

Koniec Alfy GT i Civika Type-R

Koniec Alfy GT i Civika Type-R

Alfa Romeo GT po raz pierwszy ujrzała światło dzienne podczas genewskiego salonu w 2003 roku, a do sprzedaży trafiła rok później. Za bazę posłużyły podzespoły ze 147-ki i 156-ki, stylizację karoserii powierzono natomiast studiu Bertone. Oznaczenie GT nawiązywało do sportowych modeli Sprint GT i GT

Tanie i niedoceniane, czyli auta, których nie chciałeś kupić, a warto

Tanie i niedoceniane, czyli auta, których nie chciałeś kupić, a warto

wyciszenie przedziału pasażerskiego, ale również przez wyjątkowo bogate wyposażenie. Samochód zbudowano na płycie podłogowej Alfy Romeo 156. Niewątpliwymi atutami Lancii z klasy średniej są dynamiczne silniki oraz sporo wolnej przestrzeni we wnętrzu, pozwalającej wygodnie podróżować nawet przy komplecie

Volvo XC70 D5 AWD

- Prześwit statyczny 21 cm ++ Prześwit dynamiczny 17,5 cm ++ Maksymalne szczeliny między blachami karoserii - 3 mm + KONKURENCI Alfa Romeo Crosswagon Q4 1.9 JTD 150 KM, 200 km/h, 140 tys. Podobne

Alfa Romeo Crosswagon Q4

kierownica ma mały zakres regulacji i nie daje się przysunąć na odpowiednią odległość. Zwracam na to uwagę, bo w licznych Alfach 156, którymi miałem dotąd okazję jeździć, nie było tych problemów. Stawiałem je wręcz jako wzór w temacie dopasowania do kierowcy. Na osłodę pozostaje mi skórzane obicie foteli i

Re: Alfa Crosswagon Q4

. W dodatku nowoczesny turbodiesel nie kończy rozmów przy 4000 obrotów, przeciągając negocjacje do 4500. Komputer pokładowy wskazuje zużycie ON na poziomie 8 litrów, ale wskazówka paliwomierza przechyla się w lewo tak szybko, jakbym miał do czynienia z wersją 2.5 V6, a nie 1.9 JTD. Dopiero