alfa 156 alternator wymiana

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Zestawienie najbardziej awaryjnych silników było najczęściej czytanym materiałem w roku 2014

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

Oto 10 propozycji, które łączą elegancję wieczorowej kreacji ze zwinnością godną stroju sportowego. Tylko czy zakup używanego coupé z mocnym silnikiem nie jest obarczony zbyt wysokim ryzykiem?

Coupe za 20 tysięcy złotych

Coupe za 20 tysięcy złotych

zręczności najlepiej usuwać we własnym zakresie. Uwagi wymagają uszczelki nadwozia i silnika, hamulce, alternator, czujniki temperatury oraz automatyczne skrzynie biegów. Niskie ceny paczek z USA i szeroka oferta sklepów sprawiają, że na części zamienne czeka się zazwyczaj kilka dni, a ceny nie różnią

Re: WARIATOR ALFA 156

Głośna praca z okolic silnika nie musi oznaczać walniętego wariata. Kolega opisał objawy, na forum o tym było sporo. Jezeli jest to wariat sugeruje wymianę. U mnie głośną pracę z okolic silnika w 146 powodował alternator. Dodatkowo mialem dziwny odgłos przy 3tys obrotów (drgania). Po dokładnym

Re: WARIATOR ALFA 156

mechanika i stwierdził pad alternatora. Jak wymieniłem - cisza totalna ale zauważyłem po kilkunastu kolejnych dniach jakby buczenie/wibracje przy 3 tys obrotów (tylko na biegach, przy butowaniu na luzie - nic). Podjechałem jeszcze raz do ASO - jazda testowa nic nie wykazała jednoznacznie (sprzęgło

Re: ALFA 156 - proszę o opinie.

przed zakupem swojej 146 nie kupiłbym żadnej alfy niestety nie przekonacie mnie.Jestem z wykształcenia mechanikiem samochodowym studia kończyłem na wydziale mechanicznym i konieczność wymiany rozrządu po 60 tyś to jest kpina konstruktorów. Występują dwa powody tego absurdu słaba jakość

Re: ALFA 156 - proszę o opinie.

wymiany łożyska oporowego > sprzęgła.Teraz mam 103 tyś głośna praca łożysk alternatora.Wachacz przedni ma > już wymienione tuleje gumowe( u innych producentów tak szybko to nie występuje) ???? Śmiała teoria.... > AUTO MA DOPIERO 5 LAT a wiadomo że gdy kupuje się nowe auto to do

Re: Problem z automatyczna skrzynia biegów 156 2.

pomniejszyŁ lecz nie zniknoŁ. Po sprawdzeniu akumulatora okazaŁo sie że mam za dużej mocy niż wymagany i alternator nie nadążaŁ z Ładowaniem, po wymianie akumulatora moj piękna alfa śmiga jak nówka. pozdrawiam