alfa 156 wycieki ze skrzyni

Moto.pl

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Chcecie kupić samochód na rynku wtórnym? Wybraliśmy modele, których powinniście się wystrzegać. To prawdziwe pułapki na czterech kołach.

Z archiwum moto.pl | TOP 10 | Najlepsze silniki

[17.12.2012] Trwałe, niezawodne, oszczędne i tanie w użytkowaniu - takie musiały być silniki, które znalazły się w najnowszym zestawieniu tygodnika "Motor". Oto najlepsze jednostki ostatnich dziesięciu lat [x]

TUV 2014 | Lista najgorszych aut wg niemieckiego raportu

Oto samochody, które najczęściej wyjeżdżają z niemieckich badań technicznych na lawecie

Zobacz wideo

Tanie i niedoceniane, czyli auta, których nie chciałeś kupić, a warto

Tanie i niedoceniane, czyli auta, których nie chciałeś kupić, a warto

wyciszenie przedziału pasażerskiego, ale również przez wyjątkowo bogate wyposażenie. Samochód zbudowano na płycie podłogowej Alfy Romeo 156. Niewątpliwymi atutami Lancii z klasy średniej są dynamiczne silniki oraz sporo wolnej przestrzeni we wnętrzu, pozwalającej wygodnie podróżować nawet przy komplecie

Top 8 | Auto dla każdego za 15 tys. zł

Top 8 | Auto dla każdego za 15 tys. zł

komunikacji miejskiej? Mamy 10 sposobów Dla tych, którzy lubią szpanować, mamy Alfę Romeo 156 Selespeed. Ponętne kształty nadwozia to zaleta numer jeden. Zaleta numer dwa to dźwięczna nazwa i piękny, dodatkowy napis na tylnej klapie. A co właściwie oznacza owo Selespeed? Chodzi o to, że silnik benzynowy 2,0 l

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

modele z lat 70., a zamiast blachy w konstrukcji ich nadwozia króluje tworzywo sztuczne, ale bulgoczące V8 i amerykański klimat dostaniecie w cenie. Nietrudno o modele z 5,7-litrowym silnikiem LT1 z Corvette i 6-biegową ręczną skrzynią, skórzaną tapicerką oraz dachem typu targa. Blisko 300-konny motor

Re: Dobre, szybkie na autostradę, a niezbyt drogi

dobrego mechanika to nawet n ie za drogo wyjdzie naprawa, ja autoryzowanym już nie ufam. Pod maską poza wyciekami nic, a te jak przypuszczam, mogą mieć związek z Warszawskimi drogami. Generalnie to moim zdaniem jedyna porządna alfa 156, choć i tak awaryjna. Ta alfa jak sądzę nie powinna mieć

Re: Dziwny dźwięk przy dodawaniu gazu.

hardeq napisał: > O ironio, jak na alfę nie jest tak bardzo awaryjna jak mawiają legendy. Słowo-wytrych to "jak na alfę". Ja miałem swego czasu przez 10 lat "Kebaba" (BMW E36 dla niewtajemniczonych). Na te 10 lat dwa razy był z poważniejszymi rzeczami na warsztacie (raz cieknąca

Re: Alfa Romeo 147

alfa. Zaczyna się najczę?ciej po 20 000. Nie wytrzyma nawet 100 000. Wszystko nawala. U mnie po 50 000 układ kierowniczy do wymiany i jeszcze wiele innych rzeczy. Wszystko drogie. Jak kto? ma pecha to i silnik i skrzynia pójdzie.... Aha to z gratka.pl Kupiłem Alfę 156 2.0 u Dealera