alfa 159 jaki poziom oleju

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używane Alfa Romeo 159 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać?• Na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Jednym z ciekawszych wyborów pozostaje używana Alfa Romeo 159.

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Mimo zmieniających się trendów sprzedażowych wśród aut nowych, na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Zdecydowana większość kierowców kieruje swoje zainteresowanie w stronę modeli niemieckich, czy japońskich producentów. Zapominają jednak o pozostających nieco w ich cieniu innych propozycjach, oferujących dobre właściwości jezdne i niebanalną stylizację. Wśród nich wymienić możemy Alfę Romeo 159 i Saaba 9-3.

Rodzinne kombi z dieslem. Co oferuje rynek za 30 tysięcy zł? Osiem propozycji

Samochody z dieslami wciąż mają się bardzo dobrze na rynku wtórnym. Dużą popularnością cieszą się zwłaszcza funkcjonalne nadwozia kombi, spełniające się w każdej sytuacji. Pomoc w przeprowadzce czy podróż na drugi koniec Europy nie stanowi dla nich większego wyzwania. Przy okazji przekonują niskim zużyciem oleju napędowego i dobrą dynamiką. Sprawdzamy, co możemy znaleźć w budżecie 30 tysięcy złotych.

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa. Siedem pułapek z rynku wtórnego

wiedzą. Jeżeli awarii ulegnie moduł sterująco-wykonawczy, rachunek przekroczy 4 tysiące złotych. Opel Vectra C 3.0 CDTi Ostatnia generacja Vectry opuszczała fabrykę w latach 2002-2008. Posłużyła też za dawcę technologii Alfie Romeo 159. Sama konstrukcja należy do udanych i trwałych. Problemy jednak

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

Omijaj je szerokim łukiem. Wersje popularnych aut, które doprowadzą cię do bankructwa

doprowadza do bankructwa Ostatnia generacja Vectry opuszczała fabrykę w latach 2002-2008. Posłużyła też za dawcę technologii Alfie Romeo 159. Sama konstrukcja należy do udanych i trwałych. Problemy jednak występują z 3-litrowym dieslem zapożyczonym z magazynów Isuzu. 3.0 CDTI ma 177 KM i 350 Nm. Po liftingu

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

trzeba doliczyć części. Po drugie, niewiele warsztatów dysponuje odpowiednim sprzętem i wiedzą. Jeżeli awarii ulegnie moduł sterująco-wykonawczy, rachunek przekroczy 4 tysiące złotych. Ostatnia generacja Vectry opuszczała fabrykę w latach 2002-2008. Posłużyła też za dawcę technologii Alfie Romeo 159

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

w 1997 wraz z premierą Alfy Romeo 156 i jej najpopularniejszego silnika Diesla - 1.9 JTD. Ten czterocylindrowy ropniak początkowo dysponował mocą 105, 115 i 120 KM. Finalna zmodernizowana wersja dostępna w Alfie 159 oraz Oplach (Vectra, Signum, Astra) i Saabach generowała 100 lub 120 KM w wersji z

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

problem dotyczył smarowania i układu korbowo-tłokowego. Na porządku dziennym jest nadmierne zużycie oleju silnikowego, przez co należy regularnie kontrolować jego poziom. Zdarzało się, że zauważalny niedobór prowadził do zatarcia turbosprężarki, a w skrajnych przypadkach nawet jednostki napędowej. Wielu

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

koni, a najmocniejsza w klasie Mazda 6 2.2 MZR-CD (185 KM) - okrągłe 139 tysięcy złotych. Miłośnicy urody powinni rzucić okiem na Alfę 159 Distinctive 2.0 JTD (150 KM) za 118 900 zł. Rodzima konkurencja Citroena, czyli Laguna Grandtour w najdroższej odmianie Initiale ze 175-konnym dieslem to wydatek

Czy diesel się opłaca?

jakim przebiegu diesel zacznie nam się opłacać* Marka Cena Przebieg Alfa Romeo 159 1.9 JTS Progression (benzyna) 119 500 zł

Re: Alfa 159.

Wtam! to nie tak . jak sie wymienia olej co 12 tys km i dba o jego wysoki poziom ,wymienia naped rozrzadu co 50-60 tys km ,nie "butuje" zimnego silnika to silnik Twin Spark przejedzie do naprawy głownej spokojnie 300.000 km . zajechane t.s to wina idioty miedzy kierownica a pedałami i w

AbsoLutna FikcjA 159.

pierwsze 100 egzemplarzy przejedzie pierwsze 100 tys. km. Bo na razie osiągnięcia alfy wyglądają jak następuje: Test ar 159 sport wagon, wersja 3,2 V6 Ti 4x4, z "Motoru" nr 20/2008, cytuję dosłownie: "Deklaracje producenta, że 3,2-litrowy silnik V6 zużywa w trasie 8,6 l/100 km, można włożyć między bajki

Re: AbsoLutna FikcjA 159.

alfy wyglądają jak następuje: > Test ar 159 sport wagon, wersja 3,2 V6 Ti 4x4, z "Motoru" nr 20/2008, cytuję do > słownie: > "Deklaracje producenta, że 3,2-litrowy silnik V6 zużywa w trasie 8,6 l/100 km, > można włożyć między bajki. Alfa traktowana absolutnie delikatnie, z

Re: Opinia o Alfa Romeo 146 1.4 TwinSpark

przebieg 120 czy 160 kkm nie oznacza nic. Sam mam w takiej alfie z 98 roku 150 kkm i od zmiany do zmiany na wskaźniku poziomu oleju nie ma żadnej różnicy ale wszystko zależy od przeszłości auta. Zawieszenie natomiast nie jest zbyt mocne. Średnio tuleje na wachaczach przebijam co 1,5-2 lat (ok 50

Alfa Romeo 147,bądź 156-nołchał,redaguje Michał

> 0, zuzywa ok. 250 ml/1000 km, dlatego poziom oleju nalezy dosc czesto sprawdzac jbl25 napisał: > Słyszałem o tych nagarach, a to dobrze wiedzieć o tym, że w sumie też olej > trzeba sprawdzać jak w TS. W ASO jak się sprawdza furę mają hamownie ? conveyor napisał

Re: Hybryda

akumulatorow i dziesiatkow superkomputerow > wazylby mniej niz 1300 kg. Komputery nie są cieżki. A baterii czy jakiś superkondensatorów Prius ma w sobie, jak widać, niewiele, bo zeszli z masą naprawdę ostro. Poza tym, jak wymontujesz elektryczny napęd, musisz zwiększyć pojemność silnika spalinowego