alfa 159 poziom oleju

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używane Alfa Romeo 159 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać?• Na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Jednym z ciekawszych wyborów pozostaje używana Alfa Romeo 159.

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Mimo zmieniających się trendów sprzedażowych wśród aut nowych, na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Zdecydowana większość kierowców kieruje swoje zainteresowanie w stronę modeli niemieckich, czy japońskich producentów. Zapominają jednak o pozostających nieco w ich cieniu innych propozycjach, oferujących dobre właściwości jezdne i niebanalną stylizację. Wśród nich wymienić możemy Alfę Romeo 159 i Saaba 9-3.

Limuzyny 4x4 za 30 tysięcy zł - w sam raz na zmienne warunki pogodowe

Przez ostatnie kilka lat w istotnym stopniu spadła popularność klasycznych, znanych od lat segmentów na rzecz SUV-ów. Tracą na tym hatchbacki, kombi, a także stateczne i zarazem reprezentacyjne limuzyny. Na rynku wtórnym z łatwością znajdziemy jednak warte polecenia sedany wyposażone w napęd 4x4 -ułatwiający codzienną eksploatację w trudnych, zmiennych warunkach. Prowadzą się o niebo lepiej od uterenowionych crossoverów.

Zobacz wideo

Omijaj je szerokim łukiem! Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

Omijaj je szerokim łukiem! Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

i wiedzą. Jeżeli awarii ulegnie moduł sterująco-wykonawczy, rachunek przekroczy 4 tysiące złotych. Ostatnia generacja Vectry opuszczała fabrykę w latach 2002-2008. Posłużyła też za dawcę technologii Alfie Romeo 159. Sama konstrukcja należy do udanych i trwałych. Problemy jednak występują z 3

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

w 1997 wraz z premierą Alfy Romeo 156 i jej najpopularniejszego silnika Diesla - 1.9 JTD. Ten czterocylindrowy ropniak początkowo dysponował mocą 105, 115 i 120 KM. Finalna zmodernizowana wersja dostępna w Alfie 159 oraz Oplach (Vectra, Signum, Astra) i Saabach generowała 100 lub 120 KM w wersji z

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

problem dotyczył smarowania i układu korbowo-tłokowego. Na porządku dziennym jest nadmierne zużycie oleju silnikowego, przez co należy regularnie kontrolować jego poziom. Zdarzało się, że zauważalny niedobór prowadził do zatarcia turbosprężarki, a w skrajnych przypadkach nawet jednostki napędowej. Wielu

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

koni, a najmocniejsza w klasie Mazda 6 2.2 MZR-CD (185 KM) - okrągłe 139 tysięcy złotych. Miłośnicy urody powinni rzucić okiem na Alfę 159 Distinctive 2.0 JTD (150 KM) za 118 900 zł. Rodzima konkurencja Citroena, czyli Laguna Grandtour w najdroższej odmianie Initiale ze 175-konnym dieslem to wydatek

Czy diesel się opłaca?

* Marka Cena Przebieg Alfa Romeo 159 1.9 JTS Progression (benzyna) 119 500 zł . Alfa Romeo 1.9 JTD 16v Progression (diesel) 126 500 zł

Re: Alfa 159.

Wtam! to nie tak . jak sie wymienia olej co 12 tys km i dba o jego wysoki poziom ,wymienia naped rozrzadu co 50-60 tys km ,nie "butuje" zimnego silnika to silnik Twin Spark przejedzie do naprawy głownej spokojnie 300.000 km . zajechane t.s to wina idioty miedzy kierownica a pedałami i w

AbsoLutna FikcjA 159.

pierwsze 100 egzemplarzy przejedzie pierwsze 100 tys. km. Bo na razie osiągnięcia alfy wyglądają jak następuje: Test ar 159 sport wagon, wersja 3,2 V6 Ti 4x4, z "Motoru" nr 20/2008, cytuję dosłownie: "Deklaracje producenta, że 3,2-litrowy silnik V6 zużywa w trasie 8,6 l/100 km, można włożyć między bajki

Re: AbsoLutna FikcjA 159.

alfy wyglądają jak następuje: > Test ar 159 sport wagon, wersja 3,2 V6 Ti 4x4, z "Motoru" nr 20/2008, cytuję do > słownie: > "Deklaracje producenta, że 3,2-litrowy silnik V6 zużywa w trasie 8,6 l/100 km, > można włożyć między bajki. Alfa traktowana absolutnie delikatnie, z

Re: Opinia o Alfa Romeo 146 1.4 TwinSpark

przebieg 120 czy 160 kkm nie oznacza nic. Sam mam w takiej alfie z 98 roku 150 kkm i od zmiany do zmiany na wskaźniku poziomu oleju nie ma żadnej różnicy ale wszystko zależy od przeszłości auta. Zawieszenie natomiast nie jest zbyt mocne. Średnio tuleje na wachaczach przebijam co 1,5-2 lat (ok 50

Alfa Romeo 147,bądź 156-nołchał,redaguje Michał

> 0, zuzywa ok. 250 ml/1000 km, dlatego poziom oleju nalezy dosc czesto sprawdzac jbl25 napisał: > Słyszałem o tych nagarach, a to dobrze wiedzieć o tym, że w sumie też olej > trzeba sprawdzać jak w TS. W ASO jak się sprawdza furę mają hamownie ? conveyor napisał

Re: Hybryda

. www.euroncap.com/tests/alfa_romeo_159_2006/248.aspx > Wedlug mnie, wysilki konstruktorow lepiej byloby "zainwestowac" w wymyslanie cz > ystszych napedow i lzejszych (zamiast coraz ciezszych - wiekszosc nowych malych > aut jest ciezsza od mojego sredniego) aut. A najlepiej w szukanie napedow unie > zaleznajacych nas od ropy