alfa romeo 159 2.0 jtd

Piotr Mokwiński

1.9 i 2.0 JTD/MultiJet. Czy warto postawić na auto z dieslem autorstwa koncernu FCA?

1.9 i 2.0 JTD/MultiJet. Czy warto postawić na auto z dieslem autorstwa koncernu FCA?

Wbrew wszelkim zapowiedziom o rychłej śmierci, diesle na rynku wtórnym mają się doskonale. Wciąż gwarantują dobre parametry eksploatacyjne, zwłaszcza w ruchu pozamiejskim, gdzie żadna konstrukcja hybrydowa nie może się z nimi równać. Pośród aut używanych wciąż znajdziemy dopracowane konstrukcje cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem. Wśród nich wymienić należy rodzinę silników Fiata - 1.9 i 2.0 JTD/MultiJet.

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

• Używane Alfa Romeo 159 - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać?• Na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Jednym z ciekawszych wyborów pozostaje używana Alfa Romeo 159.

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Mimo zmieniających się trendów sprzedażowych wśród aut nowych, na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Zdecydowana większość kierowców kieruje swoje zainteresowanie w stronę modeli niemieckich, czy japońskich producentów. Zapominają jednak o pozostających nieco w ich cieniu innych propozycjach, oferujących dobre właściwości jezdne i niebanalną stylizację. Wśród nich wymienić możemy Alfę Romeo 159 i Saaba 9-3.

Rozprawiamy się z mitami. Osiem francuskich i włoskich aut do 25 tys. zł w dobrych wersjach

Rozprawiamy się z mitami. Osiem francuskich i włoskich aut do 25 tys. zł w dobrych wersjach

jednego czterocylindrowca 2.0 TwinSpark 150 KM, widlastych szóstek 2.0 205 KM, 2.5 190 KM, 3.0 220-225 KM i 3.2 240 KM. Alfa Romeo Brera Drugą nietuzinkową propozycją od Alfy Romeo jest coraz bardziej poszukiwana Brera. Technicznie bazująca na modelu 159, produkowana była od 2005 do 2010 roku. Dostępna

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

Osiem aut klasy średniej z najgorszymi silnikami. Unikaj ich jak ognia

postaci wolnossącego 3.0 V6 o mocy 211 KM. Alfa Romeo 159 2.2 JTS Alfa Romeo 159 była dla włoskiej marki premium biletem powrotnym do świata przyzwoitej jakości wykonania. Po licznych wpadkach poprzednich modeli 159 była istną rewolucją. Produkowano ją od 2005 do 2011 roku jako sedana i kombi. Każda

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Dwa ciekawe używane. Alfa Romeo Brera vs. VW Scirocco III - porównanie wyjątkowych aut

Alfa Romeo Brera - wciąż cieszy oko Włosi od lat mają smykałkę do projektowania aut. W stajni Fiata trudno wskazać modele, które wywoływałyby kontrowersje stylizacją. Widać, że na stołach kreślarskich nie ma miejsca na pragmatyzm, a emocje. Do tej kategorii należy z pewnością Brera. Jej krótka

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

zależności od rocznika 90-150 KM. Konstrukcja okazała się na tyle sprawdzona, trwała i bezawaryjna, że trafiała także pod maski Opli, Saabów i Alfy Romeo. Za każdym razem użytkownicy zachwalają sobie niskie zużycie paliwa, kulturę pracy, dynamikę oraz wytrzymałość. Rozwinięciem 1.9 JTD jest silnik 2.0

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

w 1997 wraz z premierą Alfy Romeo 156 i jej najpopularniejszego silnika Diesla - 1.9 JTD. Ten czterocylindrowy ropniak początkowo dysponował mocą 105, 115 i 120 KM. Finalna zmodernizowana wersja dostępna w Alfie 159 oraz Oplach (Vectra, Signum, Astra) i Saabach generowała 100 lub 120 KM w wersji z

Koniec Alfy GT i Civika Type-R

Koniec Alfy GT i Civika Type-R

wypadała poniżej oczekiwań i nie należy spodziewać się raczej następczyni. W ofercie polskiego importera są jeszcze egzemplarze wersji 2.0 JTS (165 KM) Progression za 99,9 tys. zł oraz 1.9 JTD (150 KM) Distinctive w cenie 108,9 tys. zł, objęte dodatkowymi rabatami. W przypadku Alfy GT o emeryturze

Czy można w Polsce zarejestrować auto z kierownicą po prawej stronie? Można, ale czy to się opłaca?

Czy można w Polsce zarejestrować auto z kierownicą po prawej stronie? Można, ale czy to się opłaca?

uchodzący za pancerny. Za czeskie kombi sprzedawca życzy sobie 1800 funtów – około 8600 złotych. W Polsce taki samochód kosztuje 23-26 tysięcy. Naszej uwadze nie umknęła też Alfa Romeo 159 z 2006 roku. Na "liczniku" ponad 300 tysięcy kilometrów, ale auto na zdjęciach wygląda nieźle. Nie ma

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

: od 125 500 zł - C180 1.6 Ben 156 KM Najlepsza wersja: 220 CDI 170 KM - 157 700 zł 200 184 KM - 131 900 zł   4. Alfa Romeo 159 Ten samochód trzeba oceniać z pomocą dwóch narzędzi, serca i rozumu. Jeśli tylko bralibyśmy pod uwagę wygląd zdeklasowałaby wszystkich wywali. Alfa daje

Czy diesel się opłaca?

jakim przebiegu diesel zacznie nam się opłacać* Marka Cena Przebieg Alfa Romeo 159 1.9 JTS Progression (benzyna) 119 500 zł

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

w klasie średniej i... klasie minivanów. Nowa Croma powstała na płycie podłogowej Epsilon, na której jeżdżą już Alfa Romeo 159, Opel Vectra i Saab 9-3. Designem podwyższonej karoserii typu kombi znów zajął się Giorgetto Giugiaro, a w 2007 r. auto otrzymało nową twarz podobną do modelu Bravo

alfa romeo 159 - wasze opinje

co myślicie o tym aucie. 1,9jtd, albo 2,4jtdm w roczniku >2006 kombi. napewno wyróżnia się z tłumu i to jest na plus,. wg mnie

Re: 2.4JTD-200KM

otomoto.pl/alfa-romeo-159-2-4jtd-200km-stan-idealny-C32028525.html

Re: Laguna 2,0dCi 170KM

njatansza wersja z tym silnikiem kosztuje 120 000 niech bedzie upuist niech 110 000 i tak bym tego nie kupil za ta cene. alfa romeo 159 jtd kosztuje 98 000 silnik troche slabszy 150 km ale porownywalny wyposazenie podobne

Re: 2.4JTD-200KM

To moze zapytam jeszcze o 1.9 jtd 120 km? Tylko czy 120 koni to "nie za mało"? otomoto.pl/alfa-romeo-159-1-9jtdm-full-opcja-C31270141.html jak myslicie?

Re: Auto o wartości do 28 tys- proszę o pomoc

otomoto.pl/alfa-romeo-159-skora-klimatronik-vat-23-alu-C27005565.html 2 Alfa Romeo Mito 1.3JTD otomoto.pl/alfa-romeo-mito-1-3jtd-full-wypas-C27559710.html 3 Alfa Romeo 147 1

Re: Alfa Romeo

Z częściami jest różnie, ale ogólnie do typowych silników są dobrze dostępne. Nie jest to 15-20 lat temu, że jak zagraniczny to już części nie ma. Sąsiad miał alfę 146 i baardzo dlugo czekal na wariator faz rozrządu, silnik 1.4. Obecnie kupił alfę 159 1.9 jtd i cieszy sie jazda:)

Re: Alfa Romeo 159 w Policji

320 E46 i bywałem często w serwisie. Teraz mam AR 159 2,4 JTD ....auto piękne i bezawaryjne gdy o nie zadbasz

Re: Auto dla dziewczyny fiat500 czy alfa romeo?

loyezoo napisał: > Trochę O/T ale akurat AR 159 nie były już mocno awaryjne.W każdym razie poprawi > one bardzo do 156.Mało tego.156 kupując z silnikiem Busso 3.0v6 lub JTD i zakła > dając poliuretanowe tuleje wahaczy (ciągła wada),nagle te auto, przestawało być > jakoś

Re: 2.4JTD-200KM

://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:alfa+romeo,mdl:alfa+159,frn:2006-01,frx:2006-12,slt:for_sale_by_owner,ful:diesel,mln:125000,mlx:200000,dmg:false 159 na mobile - ogłoszenia prywatne Poza jedna, wszystko kosztuje tyle co te z ogloszen w PL lub znacznie wiecej. A handlarz to nie instytucja

Re: Auto dla dziewczyny fiat500 czy alfa romeo?

Trochę O/T ale akurat AR 159 nie były już mocno awaryjne.W każdym razie poprawione bardzo do 156.Mało tego.156 kupując z silnikiem Busso 3.0v6 lub JTD i zakładając poliuretanowe tuleje wahaczy (ciągła wada),nagle te auto, przestawało być jakoś nadzwyczajnie usterkowe. -- Beer will change the

Re: Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTS czy Volvo V50 2.0

skórze o niezawodności czy opierasz swoją wypowiedź na tekstach z forów czy grup dyskusyjnych i obiegowych opiniach ? 4. Mam 156 SW z 2.4JTD 140KM, 110 tysięcy przebiegu i 0 problemów (z czymkolwiek - wymieniam tylko normalne eksploatacyjne podzespoły). Jeździłeś kiedyś 156 lub 159 z takim

Re: Alfa Romeo 159 w Policji

IGNORANCJA piszących jest okrutna. a/ zarzut "ktoś musiał posmarować, bo 20 tys. to niemożliwie niska różnica jak na taki przetarg" czy nie było w tekście że zamówienie publiczne udzielane było w drodze aukcji? czyli po prostu wszyscy przez net brali udzial w aukcji typu "kto zejdzie niżej" i

Re: Alfa Romeo 147 (2000-2004)

jeżdżę 156 od jakiegoś czasu - oprócz zaniedbań poprzedniego właściciela i części eksploatacyjnych nic się nie stało.... zgadzam się jednak,że np w benzynie bym alfy nie kupił natomiast jtd 1.9 i mój 2.4 ją nie do zdarcia - spytajcie jakiegokolwiek mechanika a jak powie inaczej to znaczy,że się

Alfa Romeo 147,bądź 156-nołchał,redaguje Michał

ludzi z klubu (czasem trzeba się wykazać > cierpliwością,ale warto).Co do silnika,to wg. mnie 2.0 JTS to > najbardziej optymalny wybór.Średnie spalanie jest na poziomie 10,5 > L,a osiągi (jak i sam silnik) są świetne.Co prawda nie jest zrobiony > w układzie T.S.,ale to nie

maskotki pluszowe? ja tylko srajtasme woze

na tylnym siedzeniu i to wszystko na narty to tylko buty bo narty zawsze porzyczam w wypozyczalni na miejscu - przecie co rok sa nowe modele lepsze to nie szkoda ci hajsu zeby kupowac narty? a propos co wy sie tak tym alfa-romeo wziecacie jakby to byla jakas marka sportowa cos a

Re: ???

Alces, ironia? Popatrz tu:www.motofakty.pl/artykul/alfa_romeo_159_od_117_tys_zl.html Poczytaj wypowiedzi pod artykulem. Zwlaszcza te wypodziedzi: 1) "Moją Alfę 156 JTD,2,4 kocham za sylwetkę

Re: Alfa Crosswagon Q4

. W dodatku nowoczesny turbodiesel nie kończy rozmów przy 4000 obrotów, przeciągając negocjacje do 4500. Komputer pokładowy wskazuje zużycie ON na poziomie 8 litrów, ale wskazówka paliwomierza przechyla się w lewo tak szybko, jakbym miał do czynienia z wersją 2.5 V6, a nie 1.9 JTD. Dopiero