alfa romeo 164 1988

Piotr Mokwiński

Limuzyny z lat 90., na których można nieźle zarobić w przyszłości. Osiem inwestycji

Limuzyny z lat 90., na których można nieźle zarobić w przyszłości. Osiem inwestycji

Z roku na rok obserwujemy wzrost cen limuzyn z lat 90. Wiele z nich wciąż kupimy za relatywnie niewielkie pieniądze. W przypadku niektórych musimy być przygotowani na obecność skomplikowanych rozwiązań technicznych, których obsługa wymaga fachowej wiedzy.

Październikowy nr Classicauto

W październikowym numerze m.in.: Land Rover I Winstona Churchilla, Polonez 1.6 SLE, Alfa Romeo 164, Samochody Jana Pawła II, Pontiac Trans Am, Poradnik kupującego: Saab 900

Im się nie udało, czyli nieudane ataki na klasę premium

Mówisz luksus, myślisz Mercedes? Niekoniecznie. Wiele firm próbowało wkupić się w gusta klientów z grubym portfelem. Przedstawiamy samochody, dla których klasa premium okazała się nieosiągalna.

Wybierz najlepszego hot-hatcha dekady

Wybierz najlepszego hot-hatcha dekady

Alfa Romeo 147 GTA 2002-2005 V6 3179 250/6200 300/4800 P 12,1 6,3 246 Audi S3 (I) 1999-2003 R4T 1781 225/5900 280/2200 AWD 9,3 6,6 243 Audi S3 (II) 2006- R4T 1984 265/6000 350/2500 AWD 8,5 5,7 250 BMW 130i 2004- R6 2996

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

marne. Nabywcy aut z górnej półki okazywali się bardziej tradycyjni niż zakładali spece od marketingu. Alfa Romeo 166   Następczyni 164-ki wyjeżdżała z fabryki w latach 1998-2007, a w 2003 roku przeszła facelifting. Najszybszą wersję Alfy Romeo 166 napędzała 3,2-litrowa V6-ka o mocy 240 koni