alfa romeo 164 głowica

PM

Kupujemy używane. Te diesle omijaj szerokim łukiem. Lista 11 silników

Kupujemy używane. Te diesle omijaj szerokim łukiem. Lista 11 silników

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Zestawienie najbardziej awaryjnych silników było najczęściej czytanym materiałem w roku 2014

Ford Scorpio (1994-1998) - opinie Moto.pl

Ford Scorpio (1994-1998) - opinie Moto.pl

o samochód. Pozorne zalety (miękka praca, niewielkie spalanie - ok. 8 litrów po mieście i niezła elastyczność) postawmy na szali przeciwko niezbyt chlubnej (jak na niemieckie auto) przeszłości silnika (konstrukcja z lat 80., kraj pochodzenia - Włochy, silnik z Alfy Romeo 164). W razie awarii bądź

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

marne. Nabywcy aut z górnej półki okazywali się bardziej tradycyjni niż zakładali spece od marketingu. Alfa Romeo 166   Następczyni 164-ki wyjeżdżała z fabryki w latach 1998-2007, a w 2003 roku przeszła facelifting. Najszybszą wersję Alfy Romeo 166 napędzała 3,2-litrowa V6-ka o mocy 240 koni

Raport specjalny: Superdiesle

tak, jak to się dzieje w silnikach benzynowych. Wtrysk common rail po raz pierwszy pojawił się na rynku w 1997 roku (Alfa Romeo 156 JTD). Ciśnienie wtrysku rzędu 1350 barów. Common rail II generacji W 2000 roku zmodernizowano układ common rail, wprowadzając technikę wtrysku wielofazowego