alfa romeo 164 hamulce

msob

Z archiwum moto.pl | Nieudane ataki na klasę premium

Z archiwum moto.pl | Nieudane ataki na klasę premium

[31.05.2011] Mówisz luksus, myślisz Mercedes? Niekoniecznie. Wiele firm próbowało wkupić się w gusta klientów z grubym portfelem. Przedstawiamy samochody, dla których klasa premium okazała się nieosiągalna [x]

Sporty rodzinne

Przed czterdziestu laty przydomek "ti" wprowadziło BMW, potem także Alfa Romeo. Przesłanie tego skrótu jest takie samo - sportowe aspiracje

Alfa Romeo Crosswagon Q4

Założenie było słuszne: powrócić do koncepcji napędu na cztery koła, pod maskę modelu 156 wstawić mocny silnik i przykleić do karoserii znaczek Q4. Kto spodziewał się nawiązań do słynnych już modeli 155 Q4 oraz 164 Q4, będzie jednak zawiedziony. W Crosswagonie zbyt wiele zrobiono zbyt powierzchownie

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

marne. Nabywcy aut z górnej półki okazywali się bardziej tradycyjni niż zakładali spece od marketingu.Alfa Romeo 166  Następczyni 164-ki wyjeżdżała z fabryki w latach 1998-2007, a w 2003 roku przeszła facelifting. Najszybszą wersję Alfy Romeo 166 napędzała 3,2-litrowa V6-ka o mocy 240 koni. Za jej

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

coupe z czterema drzwiami. Porsche też kiedyś miało takie auto. Jeżdżący prototyp H50 bazujący na modelu 928 nigdy nie doczekał się seryjnej produkcji. Inne marki również podejmowały podobne próby (vide Alfa Romeo), ale żadna nie była tak zdecydowana. Panamera podobnie jak CLS ma cztery niezależne

Re: Alfa Crosswagon Q4

tylko czy aby takie super? auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49502,2863707.html Na skróty: Alfa Romeo Crosswagon Q4 Szymon Sołtysik 10-08-2005, ostatnia aktualizacja 11-08-2005 17:09 Założenie było słuszne: powrócić do koncepcji napędu na cztery koła, pod maskę modelu 156 wstawić mocny silnik i