alfa romeo gt kontrolka

sprawdź też:

alfa romeo

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Na te samochody musisz uważać! | Raport usterkowości

Kupując samochód na rynku wtórnym musimy być bardzo ostrożni, by nie wpaść w pułapkę i spiralę kosztów. Uważać trzeba na każdy samochód. Jednak są takie, przy zakupie których ryzyko znacznie wzrasta... Uważajcie szczególnie na te auta!

Tajemnicze skrótowce cz. I

Lista wyposażenia współczesnego samochodu może przyprawić o zawrót głowy. ASF, DSG, FAP, TCS czy VSA to tylko czubek góry lodowej. Żeby było trudniej, różne marki te same systemy nazywają zupełnie inaczej. Jak się w tym połapać? Sprawdź, co się kryje za tajemniczymi skrótowcami

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV Alfa Romeo 155, fot. Alfa Romeo   Dodatek do

Alfa GT 2.0 JTS

Bardzo udany tydzień... Z reguły jest odwrotnie: najpierw dostajemy auto my, potem klienci. Ale że świat stoi na głowie, tym razem łatwiej było uświadczyć je w salonie niż na redakcyjnym parkingu. W końcu doczekaliśmy się. Pierwsza dziennikarska Alfa GT dotarła do Polski. Zgłosiłem się na ochotnika