alfa romeo gt osiągi jts

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane. Youngtimery z lat 80. i 90. jako inwestycja

Kupujemy używane. Youngtimery z lat 80. i 90. jako inwestycja

Obok popularnych klasyków od Volkswagena, BMW, czy Mercedesa, na uwagę zasługują także inne, niezbyt popularne auta. Wybierając je warto pamiętać o czekających nas kosztach związanych z zakupem trudno dostępnych podzespołów i fachowym serwisie. Im bardziej egzotyczny samochód, tym droższe będą eksploatacyjne naprawy - nie wspominając już o naprawach blacharskich oraz gromadzeniu brakujących lub uszkodzonych detali ozdobnych karoserii i wnętrza. Sprawdzamy, w co warto zainwestować z przełomu lat 80 i 90.

Poradnik | Kombi z nutką sportu za 20 tysięcy złotych

Rodzinne auto wcale nie musi być nudne i drogie. Początek bieżącego stulecia obfitował w wiele gorących propozycji w segmencie familijnych kombi. Nie dość, że praktyczne, to po latach stosunkowo tanie i niezbyt skomplikowane w obsłudze. Wyłowiliśmy z rynku wtórnego osiem ciekawych propozycji dostępnych za około 20 tysięcy złotych.

Konfrontacje: Alfa Romeo GT Coupé 2.0 JTS 16V/Peugeot 307 CC 2.0 16V

Śliczna "włoszka" czy atrakcyjny "francuz" łączący w sobie cechy kabrioletu i coupé? Dwa nieprzeciętne auta dla ludzi z fantazją i zamiłowaniem do pięknych rzeczy.

Zobacz wideo

Alfa GT 2.0 JTS

Alfy GT to chyba zbyt wcześnie. Z deklarowanych 165 koni udało się nam dobudzić tylko 140. Nawet jak na skromny, bo 1000-kilometrowy przebieg to za mało. Testowany wcześniej Sportwagon z tym samym silnikiem JTS i na tej samej hamowni miał ich 160. Kiepskim wynikiem Alfa GT trochę mnie zaskoczyła. W